מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.הי לכל קהילת הופס

מחר מגיעות אלינו שתי אורחות יקרות: בתנו סיגל והנכדה הצעירה (בת 14) רומי, מהוד השרון. על רומי כבר כתבתי לכם שהיא זכתה באליפות העולם ב-DANCE-ACRO. הם נמצאות עכשיו בניו יורק אצל הנכדה דריה ובן זוגה שקד יעקובי שלנו. דריה ושקד יגיעו לחגוג אתנו את הפסח, ותהיה זאת הפעם הראשונה בעשרות שנים שגייל ואני חוגגים את הפסח עם שתי בנותנו ונכדותנו. היחידה שתחסר היא אמי המסיימת שנת שרות צבאי.
את הסדר נערוך אצל בתנו אפרת והנכדות טלי ושירה, וכמובן עוד בני משפחה מצידו של ג'ייסון, בעלה של אפרת.

בקיצר, שלושת השבועות הבאים יהיו קצת מטורפים. אין כלל שאלה שיהיו ימים ללא המעורבים שלי, ובימים שכן אתפנה לשעה-שעתיים אשלח מעורב מצומצם, בעיקר כדי שלא תתרגלו – בינתיים!!! – להופס ללא מנחם….

2. הוספת תמונה לצד שמכם בתגובות

מדי פעם בא לי להזכיר לגולשים שמופיעים רק עם שם וללא תמונה שהוספת תמונה לשם – כל תמונה שהיא – הוא דבר שלוקח חמש דקות לעשות. התמונה (שלך, או כל תמונה שתעלה בראשך) תופיע רק כשאתה שולח תגובה בהופס.

כדי לבצע את העניין היכנס לאתר gravitar.com והאתר ידריך אותך בשלושת הצעדים שיש לבצע כדי להעלות תמיד תמונה עם שמך בכל פעם שתגיב. (כמובן שאת 'שלושת הצעדים' מבצעים רק פעם אחת)

3. ב-SB NATION הופיע היום מאמר השואל כיצד דאלאס יכולה להיות כה גרועה (מקום 11 במערב) עם לוקה דונצ'יק שהוא כה טוב

לוקה, בגיל 24 היה כבר בשלושה "ALL NBA", בחמישיית האול סטאר, ועדיין קבוצתו מתדרדרת במקום 11 עם סכנה להחמיץ את הפלייאוף. ואפילו בפלייאוף שהוא כן השתתף בהם, ב-2019-20 הפבסד בסיבוב הראשון לקליפרס, ב-2020-21 הפסד 3-4 לקליפרס, וב-2021-22 נצחון 2-4 על הג'אז, ואת על הסאנס 3-4, ובגמר המערב הפסד לווריורס 4-1.

המאמר מביא שחקנים אחרים בני 24 כטים דאנקן, קובי בריאנט, מייקל ג'ורדן, ולארי בירד, כשבגיל 24 כיכבו בפלייאוף, הגיעו לגמרים, ואף ניצחו אליפויות NBA.

נכון. אבל כדורסל משחקים 5 אנשים. האם כותב המאמר מוכן שאביא לו את ארבעת השחקנים ששיחקו עם דנקן בספארס, עם קובי בלייקרס, ועם לארי בירד בסלטיקס?

הבעייה היא לא לוקה. הבעייה היא הנהלת דאלאס בבחירות שחקני דראפט, בטריידים, ולאחרונה הבאת קיירי אירוינג שהגיע כהר, ומשחק כעכבר.

אני רוצה להעלות עוד מחשבה: אולי ג'ייסון קיד אינו המאמן ששחקנים צעירים יילכו במים ובאש עבורו? אתה לא יכול שלא להאשים את המאמן אם הקבוצה לא מתפקדת. דאלאס מבריקס לא מתפקדת.

***********

החלטתי לחזות הערב בדאלאס בפילדלפיה משתי סיבות: א) כי בשלושה שבועות הבאים לא תהיינה לי הרבה הזדמנויות לשבת ולהסתכל במשחקים, ו-ב) רציתי לראות אם ישנה הצדקה למאמר שזה קראתם.

אז ככה: דאלאס היו יריב שווה – והרבה פעמים עדיף על הסיקסרס במשחק חוץ. לוקה דונצ'יק החליט לשתף את חבריו ודאלאס, כקבוצה, נראתה הרבה יותר טוב מקבוצה מס' 11 במערב. אפילו קיירי אירוינג שיחק משחק אחראי עם 8 מ-17 ו-3 מ-7 מהטריי. לוקה מסר שוב ושוב כדורים שלרוב הוא קולע בעצמו והמרוויחן הגדול היה טימי הרדאוויי עם 8 מ-15 ו-5 מ-10 מהטריי, הכל משני הקרנות.

בסוף אמביד חסם נהדר את לוקה, והארדן חטף כדור זהב מלוקה, והסיקסרס פתחו הפרש ב-3 הדקות האחרונות, דבר שלא הצליחו לעשות כל המשחק.

הבעייה הגדולה של דאלאס במשחק נגד קבוצה כמו הסיקסרס היא שהם נטולי סנטר. כריסטיאן ווד יכול לשחק בסנטר (אם כח בדאלאס נוא משחק יותר כפאור-פורוורד) אבל המאמן ג'ייסון קיד נותן לו רק 12 דקות בהן הוא היה טוב מאד נגד אמביד וקלע 3 מ-3 עם 4 ריבאונדים.

מה שאני לא מסוגל להבין זה למה ג'ייסון קיד לא נותן ל'איש שלי' ג'בל מגי יותר דקות. כשהוא ניכנס ל-6 דקות דפוקות ראית את השחקן היחיד היכול לעמוד ראש לראש נגד אמביד, הוא סנטר-סנטר, והוא היחיד שאמביד לא מנסה לקלוע מעליו. ב-6 דקות שהוא שיחק הוא קלע 1 מ-1, קטף 3 ריבאונדים, ודאלאס הובילה ב-4-5 נקודות. הוא סיים עם 2+, ולדעתי זאת שגיאה גדולה לא לשחק אותו הרבה יותר.

4. אדם סילבר מגיב לידיעות שפורסמו שדיסני וורלד פנו אליו למשרת ה-CEO

5. ללבאר בול ישנה עצה לברוני ג'יימס: " GO TO AUSTRALIA"

'אני מדבר מנסיון. אני אבא של ילד שבמקום ללכת לקולג' ולשבת בכיתה של כימייה הוא שיחק כדורסל נגד בוגרים ברמה גבוהה יותר,. במילותיו –

You can go set your own stage across the water,” Ball said. “He already got the name. So people wanna see [him]. He’s gonna fill the gym up.

“You’re playing against grown men and you’re getting paid. If you want to play basketball and you really that dude, why am I sitting in class trying to pass a chemistry test? I don’t wanna play no chemistry. I don’t wanna practice no Spanish. No! I want to wake up, go practice, go back to sleep, go practice, have a game, practice. That’s all I wanna do.”

6. הצעקות של דריימונד גרין על אינגראם הולכות VIRAL

א)קודם היה זה:

ב) אחר כך באו הצרחות:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא ברור איך דריי לא מורחק חחח כרגיל בwwe אוהבים את ההצגה. בעצם זה טוב ליריב שהוא על המגרש.
עבירה הכי מכוונת שנעשתה אך ורק לשם העבירה רואים שאין שום רצון או מצב לחסום או משהו רץ בכוונה להיתקע בשחקן ואחכ עוד שואג משהו לא ברור.

דוקטור רזי הופמן
30/03/2023 7:14:17

חייב להסכים פה!
אני בניגוד לך מעריך את חכמת המשחק שלו וההתאמה הפנטסטית שלו לסטייקים, אבל יש עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה והיא הוויתור של השופטוטים לכל הצעקות שלו. הוא פשוט לא פוחד לצרוח כי לא מקבל על זה טכניות. לא ברור למה השופטים נוהגים איפה ואיפה לגבי גרין. מדוע לא מרחיקים אותו? יש הוראות מהסקביאס?

אור
אור
30/03/2023 9:17:15

נכון

עידו גילרי
30/03/2023 9:28:29
Reply to  אור

מה נכון? נראה לך יש כאן פלייגרנט 2?

אור
אור
30/03/2023 9:36:00

לא יודע 1 או 2
אבל מי שבא ודוחף בלי שום מהלך על הכדור שייענש

עידו גילרי
30/03/2023 9:36:42
Reply to  אור

ולמה אתה חושב שהוא לא?

אור
אור
30/03/2023 9:38:20

אז אמרתי נכון

עידו גילרי
30/03/2023 9:41:16

אמרת נכון על תגובה שאומרת שגרין צריך להיות מורחק.
זה פלייגרנט 1 טיפוסי. אז הוא לא צריך להיות מורחק.

אור
אור
30/03/2023 9:51:41

בסדר זה היה בעיקר על הפסקה השנייה. אם הוא גם היה מורחק לא הייתי מזיל דמעה

עידו גילרי
30/03/2023 9:58:52

חחח
בגלל זה שאלתי, לא חושב שיש ספק שזה פאול מכוון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חג שמח מנחם, תהנה עם המשפחה.
דאלאס לא מצליחה לבנות מספיק טוב מסביב ללוקה, אבל לא יכולתי שלא לשים לב שכל השחקנים האחרים שציינת היו גם שחקני הגנה מעולים ולוקה לא ממש. לא אומר שזה המשתנה המכריע, אבל זה כן משהו שבשליטתו אז אולי כדאי לשקול להשקיע בכך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה זה אחד הבעיות שם. לא מוסר לאף אחד לא שומר רק צועק ומנפח לעצמו סטט waaw. סגן השקץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המסירות של לוקה אגב שהוא יעני מוסר זה רק כדי שירשם לו בסטט😁

שדות פופ לנצח
30/03/2023 8:48:44

שמעון היקר, אתה זורק כל כך הרבה שטויות בתגובות שלך שכבר כולם התעייפו מלהגיב לך, אבל התגובה הזו "שהמסירות שלוקה יענו מוסר נועדו רק לנפח את הסטאט" זה שפל חדש (או אולי שיא חדש עבורך) ברמת הקשקוש …משפט שצריך להכנס לפנתיאון של הופס בראשמור של התגובות האויליות וההזויות

שדות פופ לנצח
30/03/2023 8:56:52

במחשבה שניה הבנתי שאתה צודק, העולם נראה לי פתאום כל כך הגיוני, סטף קרי הוא סתם בכיין ועצלן שמשחק בשביל השואו, כל השלשות המטורפות שהוא קולע והתנועה על המגרש נועדו רק כדי לנפח את הסטטיסטיקה שלו, כדי שלא ישימו לב כמה הוא מזויף…גם מייקל גורדן היה עושה את עצמו מתאמץ כשהיה מטביע כדי שנעריך אותו יותר ושהוא יקבל יותר כסף ונעליים ופרסומות, במציאות הוא יכל להטביע בלי להזיע בכלל…ואילו קרים עבדו גאבר יכל לקלוע בקלות מתחת חסל בלי חהתאמץ אבל הוא יענו עשה את עצמו מתאמץ בלקלוע את ההוק שוט שלו כדי שיהיה לו מוב על שמו…שלא לדבר על כל האסיסטים של סטוקטון, בתכלס הוא רצה לזרוק כל הזמן אבל בגלל שרצה להיות מלך האסיסטים של כל הזמנים הוא מסר בכוונה עוד ועוד….מזמין את הגולשים להמשיך את השרשור

Berch
30/03/2023 9:22:28

כשאתה צודק אתה צודק….
צמברליין היה גיי. כל הסיפורים על הנשים זה רק בשביל להאדיר את שמו.
ללארי בירד לא היו בעיות בגב. המשחק שלו ירד באופן טבעי עם הגיל והוא סתם חיפש תירוצים כדי שיוותרו לו.
וספאד ווב היה בחור נורמאלי לחלוטין אבל בגלל שרצה שיזכרו אותו הוא חתך לעצמו 40 סנטימטר מהרגליים לפני תחרות ההטבעות. אחרי שזכה וראה כי טוב החליט להשאיר את זה ככה.
🙂

שדות פופ לנצח
30/03/2023 9:28:32

גדול…אגב שחקני דאלאס שקולעים את המסירות שלוקה מוסר להם ובזכות זה רושמים לו אסיסט עושים את זה רק בגלל שהם מפחדים שירשמו להם החטאה בסטאס ואולי יאבדו את מקומם בליגה, הם רק יענו קולעים בתכלס הם רוצים לעשן ולשחק פלייסטיישן

PhillySpecial
30/03/2023 14:09:58

חחחחחח, ענק.
אבל אתה רק מעודד אותו להמשיך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זו האמת פופ יא חביבי שים לב שכל מהלך של לוקה מיועד למצלמה ולסטט. איך האשך אמר עבר לדארק סייד.
איך אמר לו לברון באחד מטורי האשך לוקה אה אמ יור פאדר

חגי "התותח" ניסני
30/03/2023 21:04:00

שמעון אני פתאום קולט שכל תגובה שלך זה כאילו הורדת 4 ראש ברצף. רק בנאדם מעושן ברמות קשות מתבטא ככה. אם לא קשה לך רק תוסיף עוד כמה א-ח-י בכל תגובה ואז הקונטקסט יהיה מובן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תסבול בשקט 😉
או לפחות תביא פנינים גיסנו אח שלו יא אחוקי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיהיה חג שמח מנחם תהנו.
אגב ראס העלה את גה לעריסה ואז לקח אותו לנדנדה 🤣🤣

brooklyndror
brooklyndror
30/03/2023 7:35:31

ווסטבריק עם 100 אחוז לשלוש ורק 2 איבודים. נס פסח או היהפוך ראס חבורבורותיו?

Jonathan
30/03/2023 7:38:25

חג שמח מנחם.
למאבריקס יש סגל סביר פלוס שכל הזמן משנמכים אותו כדי להסביר למה הבעיה היא בסגל ולא בלוקה.
הבעיה היא בהירובול ובהגנה המוגבלת של לוקה ויותר מזה בג'ייסון קיד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/03/2023 8:16:04

תודה על המעורב המעולה ומקווה שתהנה עם המשפוחה

Alex Rabino
30/03/2023 9:06:25

מסכים לחלוטין עם מנחם לגבי עמדת הסנטר בדאלאס. קיד מתעקש לעלות עם פאוול בחמישיה הפותחת שיש לו סנטרים מצוינים בדמות ווד ומגי על הספסל. נגד פילדלפיה אתמול שיחקו 3 הסנטרים של דאלאס 27 דקות בלבד. זה לוקסוס יותר מדי גדול שהסנטר ממול הוא אמביד. אני חושב שהבעיה הגדולה של דאלאס נמצאת בעמדת המאמן.
תהנה עם המשפחה בחג הפסח הבא עלינו לטובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Alex Rabino

אין סנטר בליגה שיכול לעצור את אמביד אז אין מה סתם לעלות עם מגי אמביד יאכל אותו לארוחת בוקר ואם לא אז יקפוץ עליו וילך לקו.
הבעיה במאבס זה אין הגנה ולוקה משחק עם עצמו

MBK
MBK
30/03/2023 9:10:24

תודה מנחם
תהנה בקרבת המשפחה
דאלאס אכן בצרות, לוקה פתח את העונה כמועמד ל MVP וכעת הם נראים מחוץ לפלייאין?
אני מקווה שקיירי השיט לא יגיע בטעות ללייקרס בעונה הבאה

Berch
30/03/2023 9:27:04

תודה על המעורב מנחם, תהנה עם המשפחה. כיף גדול.
אני לא מחזיק מג'ייסון קיד מאמן טוב. אני מתאר לעצמי שזו סתם התרשמות שטחית אבל כבל זאת.
ושאפו על הניצחון של פילי 🙂

עגל
30/03/2023 13:41:21
Reply to  Berch

פילי התחילה רצף!

Jonathan
30/03/2023 9:44:35

מתחיל לחשוב ששחקנים לשעבר שהפכו למאמנים רואים את המשחק מהפריזמה שלהם…
ג'ייסון קיד (ואולי נאש?): שימו את הכדור בידיים של הרכז. ותהיו בשקט.
סטיב קר: נריץ חמישיה שמבוססת ברובה על וינגים. כמו בבולס. אבל ניתן לבחור הקטן שזורק שלשות להיות כוכב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

גדול :-))))

עמיחי קטן
30/03/2023 12:13:55
Reply to  Jonathan

זה מאוד משתנה. יש כאלה שהם ככה ויש כאלה שממש לא. דווקא נאש לדעתי לא דוגמה טובה בכלל, אלא מישהו שנפל על מערכת בלתי אפשרית

יהלי אולמר
30/03/2023 15:19:57
Reply to  Jonathan

מסקרן ממש. צריך לבחון את זה לעומק.

נועמיקו
נועמיקו
30/03/2023 10:15:24

תודה מנחם, מעורב משובח. חג שמח עם המשפחה.
החיבור של קיירי ללוקה היה מפוקפק מלכתחילה, לכולם היה ברור ש90% שזה נכשל. שניהם שחקנים שמשחקים רק עם הכדור ביד.
אז מסתבר שלא קרתה הפתעה מרעישה וזה באמת לא עובד.

ובינתיים הציבור האמריקאי מצביע בשלט לגבי כל השואו של ה-NBA ומעדיף את כדורסל מכללות הנשים. ובגדול:
https://sports.walla.co.il/item/3569210?dicbo=v2-s86Cwkp

Jonathan
30/03/2023 10:51:48
Reply to  נועמיקו

במארץ' מאדנס כל מה שNCAA מקבל רייטינג גבוה. יש ריגוש בחודש שלם של משחקי אלימינציה.
הפסקה האחרונה בכתבה של וואלה היא עיתונות גרועה ותפיסת מציאות מעוותת. הNBA הם יותר מידי Woke אז צופים מעדיפים ספורט נשים? מה תהיה כתבת ההמשך? הNBA יותר מידי פרוגרסיבי אז אנשיפ העדיפו להשתתף במצעד הגאווה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  נועמיקו

הwwe אני מקווה שיקרוס ותקום ליגה חלופית שישחקו בה כדורסל ויהיה מותר לשמור

golan
golan
30/03/2023 11:10:03

תודה על המעורב.
שיהיה לכם חג שמח עם המשפחה,
הבעיות של דאלאס – שלחו כל שחקן הגנה סביר תמורת שחקן התקפה.
ושהמאמן שלהם לא מוציא את המקסימום מהשחקנים.
גרין דפוק והשופים מוותרים לו יותר מדי אז הוא מרשה לעצמו

עמיחי קטן
30/03/2023 12:16:07

תודה מנחם. לוקה העונה הוא אותו לוקה שהביא את דאלאס לגמר המערב לפני שנה. לפעמים הרצון להוסיף בכוח פוגע במה שכבר נבנה ואתה מאבד כלים חשובים בדרך – ברונסון, דינווידי ופיני-סמית – 3 השחקנים הכי טובים של דאלאס. דוגמה טובה זו פורטלנד שויתרה בקיץ 2019 על הארקלס ואמינו ומופתעת שמאז אין לה הגנה.

עגל
30/03/2023 13:42:36

+1

מעוז
מעוז
30/03/2023 13:34:37

סוף משחק השופטים עם 2 טעויות שיפוט קריטיות לטובת פילי גם בלוק נקי של מקגי שנשרק בתור גולטנדינג וגם עבירה על פאוול תוך כדי סל של לוקה שנשרקו עבירת תוקף

trusttheprocess
trusttheprocess
30/03/2023 17:59:48
Reply to  מעוז

לגבי הגול טנדינג אתה צודק
זה היה פאול ברור של פאוול שהחזיק את אמביד ומנע ממנו לעזור על לוקה

אשך טמיר המקורי
30/03/2023 19:03:41
Reply to  מעוז

הארדן נתקע במישהו (נדמה לי בולוק) וסתם הפיל את עצמו בתיאטרליות.
בהילוך החוזר התגובה היחידה של ג'ף ון גנדי הייתה: "וואו".
.
מקרה נוסף היה ששניים הלכו לריבאונד ונשרקה עבירה נגד שחקן דאלאס (נדמה לי הרדוואי).
ון-גנדי: "פעם זה לא נחשב עבירה. היום כמעט תמיד כששחקן עושה בוקס-אאוט ככה זה עבירה".

trusttheprocess
trusttheprocess
30/03/2023 20:15:33

אתה צודק השופטים חרא
בחצי הראשון לוקה עשה פאול ברור על אמביד ולא שרקו ולוקה אפילו צחק על זה עם אמביד
שרקו למלטון פאול על לוקה שהוא בכלל לא היה קרוב אליו
זה קורה לשני הצדדים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחד ההצגות הכי טובות בwwe זה הקטע ששחקן עם הכדור קרוב לקו החוץ ואז לוחצים אותו חזק או דאבל טים ואין לו מה לעשות את הוא זורק את עצמו לחוץ ותמיד מקבל שריקה לעבירה חחחח

אשך טמיר המקורי
31/03/2023 6:39:31

קלאסיק מוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פה למשל לוקה שכח לעשות את זה במקום עשה צעדים שכמובן לא נשרקו ואז במקום צעדים עשה waaw וכולם התלהבו למי אכפת מהצעדים😁
דה שואו מאסט גו און

עגל
30/03/2023 13:44:57

תודה מנחם.
תהנה עם המשפחה אבל שלח בבקשה מדי פעם איזה מעורב כזה קטן כדי להתסיס את השטח . . .
אני מצטער אבל האיש שלך ג'בל מגי הוא לא הפיתרון לעצור או להאט את אמביד.
דאלאס אכן בבעיה, לא יודע איך יצאו מזה.
העצות של לאבר קורעות "תן לשחק, מה אני צריך מבחן כימיה או מבחן בספרדית?!"

PhillySpecial
30/03/2023 14:13:16

דריימונד גרין בלתי נסבל, אבל הוא חלק מהדארלינג של הליגה גולדן סטייט ומותר לו מה שלאחרים אסור.
הכדורסל של דאלאס הוא המחריד ביותר בליגה והאנומליה הייתה עונה שעברה, קבוצה של לוקה זה גג סיבוב ראשון פלייאוף

Yinon Yavor
30/03/2023 17:01:38
Reply to  PhillySpecial

זה יותר ויותר מריח כמו דמיאן של פורטלנד עם הבלחה אחת מפתיעה לגמר המערב, ושנים של הצגות אישיות פנומנליות בלי שום הצלחה קבוצתית.

Dor
Dor
30/03/2023 16:08:49

יופי מנחם. הסגל של המאבס לא רע בכלל ואנחנו שוכחים שמאז הטרייד של קיירי הוא ולוקה היו פצועים חלק מהזמן ולא שיחקו הרבה ביחד. לוקה משחק פחות טוב מהרמה שהוא שיחק בתחילת העונה ובטח בפלייאוף שעבר. ואה כן, קיד זה דוק ריברס לעניים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
30/03/2023 16:10:40

חג שמיח לכל HOOPS ואוהבי WAAW וקליר פס
תודה מנחם על מעורב מדושן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חג שמיייחח בדויטשלנד אבו פופי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לבאר בול מודה שהבן שלו בקושי מסוגל לעשות משהו בקולג בטח גם בתיכון חילקו להם ציונים מתנה כמו באחד המגזרים בארצנו

ירון, החלום
ירון, החלום
31/03/2023 4:26:11

בס"ד
תודה מנחם. מעורב משובח.
תהנו ביחד עם המשפחה.

דריימונד גרין, מקבל כבוד של כוכב.
כמו 'עתבת כדורסל זה ספורט קבוצתי,
ויש בעיית מאמן ובכל לצד לוקה, והטרייד של קיירי רק החזיר אותם אחורה.
סבחרחהניח' יעזוב בסוף העונה בחינם…. רק שלא יגמור כמו קמבה ווקר.