הבולס מפסידים לקונצרט השלשות של הקליפרס / אבי טרכטמן

אני יליד תחילת שנות השמונים, כלומר – בתקופה בה גדלתי כנער צעיר היתה בדיוק קבוצה אחת בנ.ב.א שעניינה מישהו – שיקגו בולס. הקבוצה בה שיננתי שוב ושוב את שמות השחקנים (טרנט טאקר, ג'ו קורטנית ג'ייסון קאפי, דיקי סימפקינס, ג'אד פאקינג בושלר, כאלה…) ושהביאה לנו את העז ואת שש האליפויות. שיקגו בולס, היא גם אחת משתי קבוצות שטרם ראיתי במשחק חי בנ.ב.א (השניה היא שרלוט, כי בטח יש לי משהו עם קבוצות של ג'ורדן, אבל מקווה שנראה אותה בשנה הבאה וכך אסיים את כולן סוף סוף). ולמקרה שלא ברור – היום אני בעדה, כי שיקגו בולס (במבטא ישראלי של ילד בן 12).

נכון, משחק של הקליפרס .כאמור, מושבים גבוהים, אי יכולת להיכנס למגרש ולצלם ושאר תחלואים ידועים, אבל היי – זו השיקגו בולס, קבוצת נעוריי. וגם אם צמחתי מאז, לגובה ובעיקר לרוחב, אהדתי את אינדיאנה של רג'י, הלייקרס של קובי (לפני לברון) וגולדן סטייט (שנתיים לפני האליפויות) – עדיין מבחינתי כשמדברים על קבוצת על, זו השיקגו בולס, אלא מי.

אירועים בולטים לפני המשחק:

דראמונד עשה אימון קליעות, בהתחלה עם החטאות מהשלוש (אבל זה מעניין, הכל כמעט נכנס. מסתבר שההפרש בין קרי לדראמונד הוא כולה מ"מ. מ"מ חשובים, אבל מ"מ), ואחר כך עם ילדה בת 4 שאני מניח שהיתה הבת שלו. הוא הרים אותה להטבעה ואחרי 4-5 החטאות רצופות, היא סוף סוף עשתה את זה. כפרה עליה.

קייטלין קלארק הדור הבא

אחר כך, סיני עקיבא, חטיבת הביניים הקונסרבטיבית ממערב העיר עלתה לקונצרט מאד מאכזב בן 4 דקות. ראיתי את חבורה הכיפות והבנות הצעירות עם המכנסיים מתאמנים לפני שהם עלו וחשבתי שיהיה טוב, אבל היה בינוני. מינוס. או בדיוק מה שאתם יכולים לצפות מחבורת ילדים בני 11 שהחזיקו כינור וצ'לו בפעם הראשונה בחיים לפני שמונה חודשים. לא נורא. העיקר הכוונה.

לפי העין כבוד למגזר. לפי האוזן פחות.

אירועים בולטים במשחק

אמנם מדגדג לי קצת לומר – כלום. אבל בואו נראה.

  • שני הסלים הראשונים של דרוזן הם מהשלוש, אחד מהם אשכרה על הגנה. וואלה לו.
  • זובאץ' הוא כמו האח התאום והפחות מוכשר בהרבה של ווצ'ביץ' כי לא רק פיזיות בהגנה, אלא גם שלשות, חצי מרחק ואסיסטים זה חלק מהמשחק אבל זה יפה שהוא מנסה. (למרות שמי שבאמת הוא האח התאום של ווצ'ביץ' הוא דומיניק קופר של פריצ'ר שהוא באמת בול אותו דבר אבל עם פחות סנטימטרים).
ווצ'ביץ', תוכיחו לי שלא.
  • פעם זה היה איגודלה, אבל נדמה לי שהיום השחקן שפיזית הכי מזכיר את ג'ורדן (גם בגודל, וגם באופן שהם זורקים) הוא דרוזן, שזה מעולה כי במקרה שניהם עשו קריירה בשיקגו (ובטורונטו, ובסן אנטוניו…. ובוושינגטון, אבל לא חשוב).
  • 198 בינתיים. אז שאלה – האם לווסטברוק יהיו 200 טריפל דאבלים בקריירה או לא? אישית, אני חושב שכן. אבל לא אם יש לו רק עוד חמישה משחקים בקריירה. הוא צריך עוד עונה אחת. האם תהיה לו עוד עונה אחת? אם נחיה, גם נראה אבל כנראה.
  • אני לא יודע למה, כי לכאורה שני זה חרא יום, אבל יחסית יש קהל היום. לא קהל של הלייקרס, אל גם לא ה 40 אחוז הרגילים של הקליפרס. יותר לכיוון השמונים אחוז, ושמונים אחוז תפוסה בקליפרס זה כמו 190 אחוזי תפוסה בלייקרס. אז יפה להם.
  • אז ככה, להשאיר את באטום ואת גורדון חופשי זה לקבל שלוש נקודות והיום הם עושים את זה שוב ושוב ושוב, וקבוצות אמורות לדעת את זה. אבל שיקגו, מסתבר מעדיפה לסגור את פנים המגרש הרבה יותר משהיא רוצה לסגור את ה-2 כאילו היא אומרת, תנו לגורדון ובאטום לנצח אותנו, נראה אותם. בינתיים לפחות (לקראת סוף המחצית) זה עובד בינוני מינוס. ונראה אם יהיה שינוי אסטרטגי במחצית השניה וינסו לתת לזובאץ' לנצח אותם במקום :). אבל לא יודע ,אולי זה באג ולא פיצ'ר ושיקגו באמת לא יודעים לשמור על רול פליירים שקולעים שלשות. נראה בהמשך. אבל במחצית הראשונה – 8 שלשות משותפות לתאומים הגריאטרים.
  • קוואי לכאורה בינוני במחצית הראשונה, אבל למעשה הגרביטציה שלו היא שמאפשרת את מיליון השלשות של צמד הקרחים, באטום את גורדון, כשווסטברוק מנהל משחק לא רע. אין, משחק טוב של הקליפרס במחצית הראשונה, לדאבוני. ועדיין העובדה שרק 7 הפרש (בגלל ששלושת הגדולים של שיקגו די טובים במחצית הראשונה) עשויה להיות בעוכריהם במה שהיתה לכאורה מחצית מושלמת של המקומיים.
  • מחצית שניה, עוד שני סלים קלים של זובאץ', עוד שתי שלשות של צמד הקרחים הגריאטרים. תשמעו, הקליפרס משחקים כדורסל פשוט יפהפה היום. אבל ממש. זהו קרב בין כדורסל טוטאלי לבין התעלות של שחקנים טובים, וכרגע הכדורסל הטוטאלי מנצח בגדול.
  • וואו, איזה דאנק של לאווין לקבוע את הנקודה ה 66 של שיקגו. נחפש ביוטיוב להוסיף לכתבה. כזה לא רואים כל יום.

הנה, כזה.
  • עוד אחת של גורדון, עוד שתיים של באטום, זה משחק מגניב כי יש בו סיפור די מיוחד שלא קורה בו כל יום. ומעתה אמרו, לווריורס יש ספלאש בראת'רס ולקליפרס יש את הקטטר בראת'רס.
  • לקוואי נמאס להיות גרביטציה, אז הוא משתתף בחגיגת השלשות, ונדמה שהמשחק הזה יותר גמור מאשר ילד שחוגג את בר המצווה שלו עם שלושה שפשופים, עם 77-99 בסוף הרבע השלישי.
  • אולי זה רק אני, אבל הרבה יותר משהיילנד הוא שחקן כדורסל, הוא גפיים.
  • אז דאבל דאבל יש לראס היום (וכן, הוא היה טוב מאד, ומאד ממושמע) אבל ט"ד 199 כנראה לא נראה.
  • מצד שני, שתי החטאות עונשין רצופות של הבולס, כן יתנו צ'יקן נאגטס לכל יושבי האולם המריעים. לא יודע, יכול להיות שהם היו יכולים לחסוך את השמונים דולר של המשחק, ולקנות צ'יקן נאגטס ב-3 דולר במקום, אם זה מה שעושה להם את זה כל כך. אחרי הכל, תשואות כאלו לא קיבל אף אחד היום, אפילו באטום.
לפי תשואות הקהל, אין ספק – הכוכב האמיתי של הערב
  • זאת לא הפעם הראשונה, אבל אני חייב להגיד שממש עצוב לי לראות את רוברט קובינגטון עולה יחד עם קצה הספסל כשהמשחק כבר גמור. הוא עשה מספיק בקריירה בשביל להצדיק קצת יותר, לדעתי. וחוץ מזה, מי זה לעזאזל ד. טרי? הבן של ג'ייסון? ואפרופו שחקן שבעיקר גפיים, הוא מזכיר קצת את מי שהיה שחקן הגפיים המקורי בנ.ב.א – טיישואן פרינס.
  • יאללה, האולם מתרוקן. 16 הפרש עם דקה וחצי לסיום. יש אובר לתפוס. היה משחק מעולה של הקליפרס, באמת. לפחות לפני שהם החליטו לשחק עם קובינגטון, קפה, ירח וסכרת (נחשו מי זה מי).
  • באובר התברר שרק 12 הפרש (124 נק' למנצחת), באטום קלע 8 שלשות ו 24 נק'. קוואי וגורדון הוסיפו 8 שלשות ביחד ו 22 נקודות כ"א, ווסטברוק דאבל דאבל עם אסיסטים, וגם היילנד, זובאץ' ופלאמלי תרמו דאבל פיגרים. מנגד דרוזן (שקיבל מטר לשלוש), לאווין (שלא), ווצ'ביץ' קלעו 20 וקצת כל אחד, ופטריק ווליאמס קלע 16.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה אבי
    ד.טרי זה דיילן טרי ששיחק עם בנדיקט מאת'ורין של אינדיאנה באריזונה אשתקד. בחור מגוון ומוכשר, הוא עוד יעשה דברים בליגה. הרווחת ניצחון של אל.איי פלוס קהל מעל הממוצע פלוס אוכל, אז היה ערב מוצלח.

  2. תודה רבה על הסיקור
    (ובנוגע לשרלוט, אתה באמת בטוח שאתה רוצה לצפות בהם? אני מבין את הרצון להשלים סריה של כל קבוצות הליגה, אבל זו עלולה להיות חוויה מדכאת)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט