הבאקס נ' הג'אז, הווריורס נגד הסיקסרס ופיניקס נגד הקינגס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הבאקס נ' הג'אז, הווריורס נגד הסיקסרס ופיניקס נגד הקינגס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 בוסטון סלטיקס (23-50) – אינדיאנה פייסרס (40-33):

על אף שהיא מנצחת ב-3 מ-4 משחקיה האחרונים, וממוקמת במקום השני במזרח חצי משחק מעל פילי, משהו עכור באווירה מסביב לבוסטון סלטיקס, ואני לא מדבר על הנסיבות שבהן הוחלף המאמן הקודם.

הירידה התלולה ביכולת של מרקוס סמארט, הפציעות של הגבוהים והרוטציה המצומצמת, לצד חוסר שביאות רצון כללית של האוהדים של בוסטון ממזולה, נותנים תחושה שבעוד הקבוצה תסיים את העונה ברביעיה הראשונה במזרח, לא בטוח בכלל שהיא תוכל למיאמי ובוודאי לא לפילי ומילווקי.

אם היא מתכוונת לפתח מומנטום עכשיו זה הזמן, כאשר הם פוגשים את הפייסרס שנמצאים משחק וחצי אחרי שיקאגו למקום ה-10 והפלייאין.

הימור: בוסטון ב-8

2:00 וושינגטון וויזארדס (41-32) – סן אנטוניו ספרס (54-19):

הוויזארדס בכושר מחריד עם 4 הפסדים רצופים, מה שמרחיק אותם כבר 2.5 משחקים מהמקום בפלייאין אותו הם מאוד רוצים לפי המהלכים המוזרים שלהם בתחום הארכת החוזים. מי שדווקא נמצא בכושר נהדר הוא דני אבדיה עם שני משחקים רצופים של דו ספרתי כשהוא גם קולע משלוש מגרד את ה-10 ריבאונדים בממוצע ונראה מצוין באופן כללי, רק שימשך.

הספרס ממשיכים עם המחוייבות המופתית שלהם לטנקינג עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, ואין סיבה לחשוב שעם מאזן 29-6 בחוץ, המשחק הזה יהיה שונה.

הימור: הוויזארדס ב-12

2:30 טורונטו רפטורס (38-35) – דטרויט פיסטונס (57-16):

האופן שבו "מאבק" הפלייאין במזרח מתעצב, גורם לכך שהרפטורס שהפסידו את שני משחקיהם האחרונים, ובאופן כללי נראים דיי נורא, עדיין נמצאים 2 משחקים מעל המקום ממנו לא מגיעים לפלייאין ומשחק אחד בלבד מהמקום ה-8 שמאפשר שתי הזדמנויות להשתחל לפלייאוף.

התוספת של סנטר איכותי הייתה משמעותית עבורם והיא גורמת גם לאחרים להיראות טוב יותר, אבל חוסר היציבות המאכזבת מאוד של בארנס, והיעדר סגנון ברור לקבוצה הזאת גורמים לכך שהיא מפסידה משחקים כמו משחק הבית מול אינדיאנה, הלייקרס, וושינגטון, וכך קשה מאוד להאמין שהם יכולים לאתגר מישהי מהקבוצות החזקות יותר.

למזלם הלילה הם לא יפגשו אחת כזאת.

הימור: טורונטו ב-15

3:00 ממפיס גריזליס (27-45) – יוסטון רוקטס (55-18):

האם ממפיס מתחברת בדיוק ברגע הנכון? זאת השאלה שכל הליגה תרצה לדעת את התשובה אליה.

הגריזליס סופרים 4 נצחונות רצופים, האחרון מול אותה יוסטון שיפגשו הלילה, כאשר נראה שהם שמו את תקרית ג'ה מוראנט מאחוריהם, ולא משנה מה אתם חושבים מבחינה אתית על האופן שבו הליגה טיפלה בסיפור הזה, מבחינת כדורסל נראה שהגריזליס הצליחו לשים את האירוע הזה מאחוריהם עם נזק מינימאלי, עדות מרשימה לחוזק של הארגון הזה.

הגריזליס ממוקמים כרגע במקום ה-2 במערב, 2 נצחונות מעל סקרמנטו, והם מתקרבים להבטיח את המקום הזה, הישג גדול לקבוצה הזאת שממשיכה להתפתח בצורה אורגנית ולהראות בכל שנה עוד ועוד שחקנים שהיא מפתחת אצלה ומסוגלים לשחק כדורסל מנצח.

על יוסטון אני באמת לא רוצה לדבר.

הימור: ממפיס ב-15

3:30 דאלאס מאבריקס (37-36) – שארלוט הורנטס (51-23):

אם קרב הפלייאין במזרח נראה ככזה שאף אחת לא באמת רוצה לנצח בו, הרי שבמערב מדובר על מרחץ דמים. נכון לעכשיו המדורגות 8-11: דאלאס, הלייקרס, הפליקנס והת'אנדר נמצאות עם אותו מאזן בדיוק כאשר הפער מהקבוצה שמעליהן ומתחתיהן חצי משחק בלבד. בנסיבות האלה כל משחק הוא גמר בוודאי משחק בית מול אחת הקבוצות החלשות בליגה.

אני לא חושב שכשהמאבס לקחו את קיירי בטרייד הם חשבו שזה יהיה המצב שהם יהיו בו. הקבוצה נמצאת במאזן 11-7 מאז שהגיע, טוב פחות מהמאזן שלהם טרם הגיעו, אז נכון שלוקה לא שיחק בכל המשחקים ולפעמים לוקח זמן לדברים להתחבר אבל דאלאס הולכת ומתקרבת לנקודת האל חזור שלה.

שארלוט נמצאת במאבק צמוד משלה כשהיא בתיקו עם סן אנטוניו ועם מאזן טוב יותר בנצחון אחד על פני הרוקטס במאבק על המקום ה-2 בלוטרי.

הימור: דאלאס ב-20

4:00 יוטה ג'אז (37-35) – מילווקי באקס (20-52):

חזרתו של מידלטון נתנה הרבה אופטימיות למילווקי, ועם יאניס ששוב משחק ברמת MVP בין אם יזכה בו ובין אם לא הבאקס קרובים להבטיח את המקום הראשון במזרח, ועם מצ'אפ איכותי מול פידלפיה הם יכולים להיות מאוד אופטימיים לגבי חזרה לגמר בו היו לפני שנתיים, ומי יודע אולי אפילו מול אותה קבוצה.

הג'אז, מהצד השני פשוט מסרבים להתחיל את הטנקינג, ואם זה לא יקרה עכשיו אולי זה כבר לא יקרה. מארקנן קלע 40 בהפסד לפורטלנד והוא ממשיך לככב העונה ולשחק ברמת אולסטאר מה שנותן הרבה תקוות לגבי העתיד של הפרנצ'ייז הזה ואינסוף בחירות הדראפט שנמצאות בחיקו.

הימור: מילווקי ב-7

5:00 גולדן סטייט ווריורס (36-38) – פילדלפיה 76'ס (23-49):

המשחק המרכזי של הלילה מפגיש את האלופה, שאולי סוף סוף עולה על הפסים הנכונים, למול הקבוצה שמוליכה את כל טבלאות הפאוור רנקינג, הפילדלפיה 76'ס.

אפשר להגיד הרבה על העונה של גולדן סטייט, על הכישלון בפיתוח הצעירים עד כדי ויתור מוחלט על וייסמן, אירועי גרין פול וכיו"ב, אבל בבית הווריורס פשוט מופתיים עם מאזן של 7-29, והם מנצחים את שני משחקיהם האחרונים (אומנם מול קבוצות מטקסס, מדינה שהחליטה לוותר על כדורסל תחרותי השנה), בתצוגות התקפיות גדולות.

אם לגבי גולדן סטייט כולם מפחדים להספיד אותם וכל אמירה היא עם אלף כוכביות הרי שלגבי פילדלפיה הכוכביות מאחורי המילה קונטנדרית הולכות ודוהות. הסיקסרס סופרים 7 נצחונות חוץ רצופים, ניצחו 4 מ-5 האחרונים שלהם, והם נמצאים רק חצי משחק אחרי בוסטון ו-3 משחקים מאחורי מילווקי כאשר החיבור בין הארדן לאמביד נראה פשוט נפלא, ולמעט פציעות קשה לראות מה יעצור אותם מריצת פלייאוף עמוקה.

בתקווה ששתי הקבוצות יעלו עם מיטב שחקניהן יהיה מעניין לראות איזה הגנות גולדן סטייט תראה מול אמביד, ומנגד איך פילי תחביא את הארדן מול תומפסון וקיירי כדי למנוע מהם להתלהט.

הימור: גולדן סטייט ב-5

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (40-32) – שיקאגו בולס (38-34):

משחק חלש, בין שתי קבוצות חלשות ללא עתיד, תקווה או חלום.

הימור: בולס ב-5

5:00 סקרמנטו קינגס (29-43) – פיניקס סאנס (34-38):

הקבוצה הכי כיפית בליגה תארח הלילה את הקבוצה שהדרך הנכונה ביותר להגדיר אותה היא קבוצה בהמתנה.

הסאנס הפסידו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם, אומנם בלו"ז קשה אבל זה ברור לחלוטין שבלי השחקנים עליהם ויתרה בעסקת דוראנט, ובלי דוראנט, זאת לא קבוצת פלייאוף מה שרק מדגיש עד כמה דוראנט, בגילו ובמצבו הוא שחקן עם השפעה דרמטית בליגה הזאת.

המומנטום של סקרמנטו קצת נעצר לאחרונה, עם שני הפסדים רצופים, ואני סקפטי מאוד לגבי ההגנה שלהם בסדרת פלייאוף מול קבוצה איכותית, אבל הם משחקים כדורסל מהנה, השילוב בין פוקס ולסבוניס נהדר, הקהל נלהב, ויהיה כיף לראות את הסגול חוזר לפלייאוף, אולי אפילו ליותר מסיבוב אחד.

הימור: סקרמנטו ב-5

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (37-36) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (37-36):

כאשר הן עם אותו מאזן, ושתיהן עם מומנטום נהדר הלייקרס ואוקלהומה יפגשו למשחק שאין דרך להגדיר אותו מלבד, משחק מוזר.

מצד אחד השתיים צמודות על מקום בפלייאין, הן במומנטום נהדר, ובהחלט אפשר לראות אותן עושות צרות לחלק מקבוצות המערב בסדרה. מצד שני לא ברור שהת'אנדר בכלל רוצים לצאת מהלוטרי, והלייקרס עם ההודעה של לברון על כך שאין תאריך משוער לחזרתו, לא בדיוק ברור לאן הם הולכים עם העונה שלהם למרות חלון העברות מוצלח בסגירת הדדליין.

כך או אחרת, נקווה לראות הלילה את SGA, אחד השחקנים המענגים לצפיה בהתקפה בליגה, והוא לבד שווה את הליגפאס להלילה.

הימור: אוקלהומה ב-7

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. קודם כל, אאוץ'. אתה ממש קשוח עם הסלטיקס. לא שאני לא מסכים עם חלק מהדברים, אבל ככה לדחוף לנו את האמת לפנים, בלי קצת sugarcoating? רחמים עלינו, זו הייתה אמורה להיות השנה שלנו.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח, שבת שלום לכולם ויאללה סלטיקס

  2. בתור אוהד חסר מצפון של ג"ס אני מקווה שאמביד והארדן ינוחו במשחק הזה ולא במשחק הבא מול הסאנס. הם מוגדרים כ"בספק" (יש 4 דרגות "בחוץ", "בספק", "בסימן שאלה", "ככל הנראה").

  3. תודה על הפריוויו המצוין דור.
    לגבי הווריירס מול ה76ים – ממש מקווה שתפגע בול עם ההימור שלך. אני חושש שגם רצף ביתי טוב לא יספיק מול פילי, אבל נהיה קשה להתנבא העונה

  4. תודה על הקדימון!

    מהמר בכיר:
    בוסטון ב 6
    וושינגטון ב 3
    טורונטו ב 8
    ממפיס ב 15
    דאלאס ב 16
    באקס ב 21
    פילי ב 10
    פורטלנד ב 4
    סקרמנטו ב 5
    לייקרס ב 10

  5. תודה דור.
    המשחקים של הסאנס ושל ג"ס מעניינים.
    ההימורים שלי (בשביל השומר אלא מה):
    בוסטון
    וושינגטון
    טורונטו
    ממפיס
    דאלאס מילווקי
    פילי
    שיקגו
    סקרמנטו
    לייקרס

  6. לפני שנייה היה פסז של פילי התקפה אחת וקר לוקח פסק זמן מה הוא שכח לומר משהו לפני 20 שניות😂😂😂

    אמביד משחק 1 על 5 בינתיים הולך טוב🤣🤣🤣

    אין ספק שהטרייד של קיירי למאבס הופך אותם לקונטנדרית 🤣🤣🤣
    מי מתערב?שקיירי בורח משם בקיץ

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
        נכון מאד
        אבל אם נבדוק פה בחיפושהופס נמצא שזו בכלל לא קשור ב-בדיעבד
        מישהו מאד מסויים אמר את זה.
        אבל אל תגלו, אל תגידו מי

  7. איזה מאמן פח זה דוק ריברס חחח לפילי אין מה לחפש בפלייאוף למי שבונה עליהם שם. טאקר זה גופה שאין דברים כאלה אוויר בהגנה ולא יכול לקלוע סל.
    ואני מבין את המאזן של גס בבית שם הם עם 8 שחקנים לכן מנצחים 😉

  8. איך ריברס עדיין מאמין בליגה הזו?!?!
    שיעור באיך מאמן לא מסוגל להגיב למתרחש.
    .
    זה נראה כאילו הוא קיווה שאמביד יביא את פילי בפור מספיק גדול לדקות האחרונות כי אין לו שום אופציה אחרת… הבעיה שהווריורס צריכים 2 דקות כדי להתפוצץ ולהפוך משחק

    1. אני רואה שתחילת הרבע הובלתם ב 12 או 11 וזרקתם תמשחק. גם קיבלתם מאומנן וגם צריכים השתלת אופי…
      איפה טראסט כשצריך איזו קללה טובה?

        1. שכחת משהו…..
          תחזור למעורב הקודם של לס ותראה מה הוא כתב עליכם.
          הכניס לך בקטנה….
          אז ידעתי שכבר לא יעזור כלום ושימון יצטרך להסביר מדוע יש גופה במישייה?

            1. יפ
              קללת הפרוססור
              הפוד פרוססור

            2. עכשיו אני נותן את גיילן בראון וסמארט עבור הגאון.
              תחשוב עם יוקיץ בסנטר והורפורד בפאוור וויט בריכוז וברוגדון בגארד.
              זו קבוצה שתיקח 65 או 70 נצחונות בעונה.

  9. ילה אוקייסי, כי לא מגיע לה אה ברוךך פליי אין ולנו מגיע עוד שנה בלי ראס
    אוי איפה ראס? לאן נעלם?
    מי זה ? דיאנג'ל'ה?

    1. ציפיטפוט עוף בגריל
      ממליץ על אבוקדו כל יום
      עכשיו העונה. חודש על דיאטת אבוקדו ואתם מסודרים עד הקבר.

  10. זהו, תמ"א 13 והברוך יהיה בפליי אין לתת דחיפה קלה לבוביק ואחרי כן בפלייאוף מהמקום האחרון הם יעיפו את הגאון ואנו מי ישורנו?
    אללייי

  11. כמה פגומה שיטת השיפוט בנבא?
    https://twitter.com/JoeVirayNBA/status/1639472145393938433?s=20
    .
    במהלך הבא השופט שיטל את הסל של פול בטענה ששעון ה 14 לא אותחל אחרי הזריקה של קלי וההשתלטות על הכדור של לוני. נעזוב את העובדה שהכדור לא פגע בטבעת ולכן לא היתה סיבה לאתחל את השעון (שזה לכאורה פחות טוב לג"ס). הטענה העיקרית שלי שהגיע הזמן שילמדו מהשיטה ברגבי. השופט מרים יד לסמן שהיה אירוע אבל נותן יתרון לקבוצה ע הכדור להמשיך במשחק. כשהכדור נעצר בודקים מה היה האירוע הקודם ופוסים בהתאם. כאן ג"ס הפסידה 3 נקודות למרות שהיה לה יתרון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט