סקרמנטו מארחת את בוסטון, הקליפרס את הת'אנדר והנטס את הקאבס במשחקי שלישי / אהרן ברלין

שיעור במכניקת זריקה

היום נארח את האלבום השביעי והנפלא של להקת ההבי מטאל פנטרה. גבירותיי ורבותיי – Far Beyond Driven.

01:00     אורלנדו מג'יק (43-29) – וושינגטון וויזארדס (39-32)

קרב תחתית בין שתי קבוצות שסביר מאוד שנראה אותן מחוץ לפלייאין השנה. אורלנדו ממשיכה להבליח אחת לכמה משחקים אבל לא סופרת שני ניצחונות רצופים מאז פברואר. חלוקת הנקודות בקבוצה יחסית שוויונית כאשר ארבעה או חמישה שחקנים יכולים בתורם לתת משחק של 20+ נקודות, מה שמראה על איזון מבורך שיכול לסייע לקבוצה בעתיד. ההחלטה לשחק בכל משחק ולא לעשות טנקינג ראוותני אמנם לא תביא את וומבניאמה אבל היא בהחלט נותנת כבוד לסגל הצעיר הנוכחי שצובר ניסיון חשוב לקראת העונות הבאות. אייזק ושאגס בחוץ.

וושינגטון לעומת זאת נמצאת שני משחקים מאחורי שיקגו העשירית וסופרת שני ניצחונות – שניהם על דטרויט – בתשעת המשחקים האחרונים. עם מאזן 9-4 מאז פגרת האולסטאר וכמעט אפס תחרות מול קבוצות טובות ממנה אפשר להכריז על הוויזארדס – שוב – כאחת מאכזבות העונה. הסגל שלה אולי לא שווה פלייאוף מיידי אבל פלייאין בהחלט היה אמור להיות בשק המטרות של הקבוצה, שלא ברור האם יש לה נכסים אטרקטיביים כדי לנער את הסגל מחדש. קוזמה ייעדר.

עוצרים בווגאס: נלך על הביתית. מגי'ק ב 7.

01:30     אטלנטה הוקס (36-35) – דטרויט פיסטונס (56-16)

מפגש בין שתי קבוצות – אחת מעוניינת לנצח ואחת רוצה להפסיד. הקבוצה שצריכה לנצח משחקת בבית כך שהתוצאה רשומה על הלוח עוד לפני שריקת הפתיחה. אטלנטה חייבת את המשחק הזה ממרומי המקום השמיני עם סיכוי קלוש מאוד לתפוס את מקום 7 (שלושה משחקים מאחור מיאמי) ועם סיכוי ריאלי לרדת למקום העשירי (משחק אחד משיקגו). השבוע האחרון הוא לא אחד שהקבוצה תרצה לזכור עם ניצחון אחד על "הווריירס בחוץ" (הקבוצה הגרועה בליגה) ושלושה הפסדים, אחד תמוה למדי מול סן אנטוניו בראשון. מה לא עובד לאטלנטה? הזריקות לשלוש. 22.7% מהטווח מול הספרס ו 33.3% בחמשת המשחקים האחרונים. הלילה היא אמורה להיות עדיפה על הפיסטונס שנמצאים במקום ה 27 באחוזים לשלוש מאז האולסטאר. מארי בספק, ג'ונסון ייעדר.

בדטרויט, שניצחה פעם אחת מאז ה 12 בפברואר, כל הסגל בערך לא ישחק.

עוצרים בווגאס: התחזית אומרת שתהיה הרבה שירה בתנועה א-קפלה. הוקס ב 22.

01:30     ברוקלין נטס (32-39) – קליבלנד קאבלירס (28-45)

המשחק המעניין הראשון של הערב מגיע מברוקלין שמאוד רוצים לשמור על המקום השישי ועל מרחק בטוח ממיאמי שנמצאת במרחק משחק אחד במקום השביעי. לשם כך הקבוצה של וואהן תצטרך להתמודד פעמיים ברציפות מול קליבלנד במיני סדרה שמתחילה הערב. מייד אחר כך היא תפגוש את היריבה המרה מיאמי כאשר לאחר המשחק ההוא יישאר לנטס לוח משחקים יחסית קל שלא כולל קבוצות עילית (למעט פילי במחזור האחרון). השאלה המרכזית לקראת המשחק הקרוב – האם יש לברוקלין מספיק כח אש כדי להתמודד עם הפער העצום בין כמות הנקודות שהיא מעמידה בצבע (37.8, מקום אחרון בליגה בפער ניכר) לבין כמות הנקודות שקליבלנד מצליחה לייצר שם (56, מקום רביעי). התשובה היא כנראה שלא, בטח לאור העובדה שהנטס מסריחים את המגרש בכל מה שקשור להתקפה. שלשות (מקום 28 מאז האולסטאר), דירוג התקפי (מקום 28) ועוד. חמשת הניצחונות המרשימים של הקבוצה מאז האולסטאר הושגו קודם כל דרך הגנה חזקה והתעלות של ברידג'ס. מצד שני, הנתונים הנ"ל נלקחו מתוך רצף משחקים קשה במיוחד והמספרים עשויים להתאזן. כנראה שלא הלילה. סימונס ופיני-סמית על אזרחי.

אצל הקאבס הכל כרגיל, מדלגת מעל קבוצות נחותות ממנה ומצליחה לעקוץ ניצחונות גם מול קבוצות עדיפות ממנה בזכות הגנה נפלאה (קצת ירדה בדירוג מאז הפגרה) וניצול מושלם של האורך של השחקנים בשני צידי המגרש. הלילה היא לא אמורה להתקשות יותר מדי מול ברוקלין שבדיוק נתפרה למידותיהם של מיטשל, גארלנד וחברים.

עוצרים בווגאס: הרבה שלשות נכנסו מאז המשחק הקודם בין השתיים בו ברוקלין סיימה עם ידה על העליונה. הלילה זה של קליבלנד ב 13.

02:00     ניו אורלינס פליקנס (37-34) – סן אנטוניו ספרס (52-19)

8-4 הוא המאזן של הפליקנס מאז פגרת האולסטאר והוא כולל ניצחונות על פורטלנד, יוסטון ודאלאס. חוץ מזה? הפסדים ליוסטון, לייקרס, אורלנדו. בקיצור, הקבוצה שהייתה אמורה להיות אחת המלהיבות העונה עם שילוב נפלא של מקולום-אינגראם-זאיון התברר כאסון התקפי והגנה שבינוניות תהיה מחמאה עבורה. בהפסד האחרון מול יוסטון הפליקנס הובילו בכל קטגוריה סטטיסטית מלבד אחת – הליכה לקו. 36/38, אלה כמות הקליעות מהקו ליוסטון, ההתקפה ה 28 בליגה. לא מאיימת במיוחד. זאיון ואלברדו עדיין בחוץ.

מהצד השני הספרס ניצחו ממש בטעות את אטלנטה במה שעשוי להיות הניצחון האחרון של פופ לעונה הזאת. לספרס נשארו 8 משחקי חוץ ו 3 משחקי בית והיריבות, תיראו מופתעים, טובות ממנה. הספרס יעלו בלי חצי סגל.

עוצרים בווגאס: נלך על הביתית. פליקנס ב 12.

04:00     סקרמנטו קינגס (28-43) – בוסטון סלטיקס (23-49)

מאז משחק האולסטאר, סקרמנטו הפסידה שלושה משחקים בלבד: בראשון, מול מינסוטה, היא קלעה 134 נקודות. בשני, מול מילווקי – 124. בהפסד במחזור האחרון ליוטה הקבוצה של מייק בראון קלעה – תיראו מופתעים – 120 נקודות. עד שיוכח אחרת, את סקרמנטו קינגס של העונה הנוכחית לא מנצחים דרך הגנה. במשחק מול מינסוטה שתי הקבוצות חצו את רף ה 50% משלוש. עד להודעה חדשה, את פוקס וסבוניס מכניעים אך ורק על ידי התקפה טובה יותר. נקודה ששחקני בוסטון צריכים להכניס לעצמם לראש טוב טוב כאשר הם מופיעים למשחק הערב. הוארטר בחוץ.

גם בוסטון מגיעה למשחק אחרי הפסד ליוטה והם בעיצומה של התאוששות קלה מהחזרה המקרטעת ממשחק האולסטאר. האם יש לה את הכח ההתקפי לגבור על הסגולים? מאז הפגרה הקבוצה מדורגת במקום ה 13 בהתקפה ובמקום ה 14 בהגנה. הקליעה גם היא מקרטעת עם 55.4% אפקטיביים (מקום 13), אבל הקושי האמיתי של הקבוצה נטולת רוברט וויליאמס קשור בריבאונד – בוסטון דורגה במקום הראשון בריבאונד הגנה לפני האולסטאר ולאחריו היא נמצאת במקום ה 15 (הראשונה היא סקרמנטו), כאשר הריבאונדר המוביל שלה במרבית המשחקים הוא טייטום. לנתון הזה יש השלכות הגנתיות והתקפיות שניתן לראות בשטח. הלילה היא תצטרך את כל המשאבים ומשחק הריצה כדי להצליח לרדוף אחרי ההתקפה האימתנית בליגה. הלילה וויליאמס אמור לחזור. פריטצ'ארד וגלינארי בחוץ.

עוצרים בווגאס: שתי הקבוצות לא אמורות להפסיד שניים רצוף, אחת מהן תעשה זאת הערב. נלך על ניצחון של הביתית – סקרמנטו ב 7.

04:30     לוס אנג'לס קליפרס (34-38) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (36-35)

חמישה ניצחונות מתוך 6 משחקים לאחת החידות האהובות על אוהדי הליגה – ה LA קליפרס. כמה רחוק הם יגיעו? האם הברכיים יישברו כשיגיע הפלייאוף? או אולי יירעדו? מה שכן, הקבוצה תהיה כאב ראש רציני לכל מי שתפגוש. הלילה היא פוגשת את שג"א ועוד כמה שחקנים כאשר המשוואה ברורה – עצירה של הכוכב משמעה ניצחון כמעט מובטח. ולקליפרס, שמדורגת 22 בהגנה מאז פגרת האולסטאר, יש הרבה עבודה לעשות, בעיקר בשמירה האישית של כל מי שהוא לא קוואי לנארד או ניקולס באטום. פאוול בחוץ.

בצד השני אוקלהומה כבר עמוק גתוך הפלייאיין כשהיא מרחק משחק אחד מהמקום השישי ומשחק אחד מהמקום ה 12. נגמרו המילים לתאר את הטרלול של המערב השנה ואוקלהומה, שלא ממש הייתה בדיונים על פלייאוף, עושה עבודה לא רעה עד כה. שבעה ניצחונות מתוך תשעה משחקים אחרונים לא הולך ברגל, בטח כשהיא לא אמורה לפגוש מפלצות מלבד ממפיס במחזור האחרון של העונה.

עוצרים בווגאס: הקליפרס ימצאו דרך להתמודד עם הכוכב הצעיר של היריבה. LA ב 15.

לפוסט הזה יש 41 תגובות

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אוי אתה מצחיק אבו פאני פופיק.
      אז אני יעשה הפוך על הפוך ואנחס בריבוע….
      הסלטיקס מנצחים!!!!

  1. משחק סופר קשה לסלטיקס, נגד סבוניס קטינא וחבורתו. לא רואה את בוסטון קולעת 130 נק' הערב, אם הם ירצו לנצח הם יצטרכו לעבוד בהגנה. אין הרבה סיכוי, אבל מחובותיו של אוהד להחזיק אצבעות.
    תודה רבה לך אהרון על פריוויו מעולה ויאללה סלטיקס

  2. תודה אהרן. המשחק בין בוסטון לסקרמנטו מאוד מעניין, לא יודע מה יהיה, מאמין שבוסטון תנצח.
    גם קליפרס – אוקלהומה משחק חזק.
    ההימורים:
    אורלנדו
    אטלנטה
    קליבלנד
    ניו אורלינס
    בוסטון
    ל.א. קליפרס אחרי הארכה כפולה.

  3. הסלטיקס צריכים למצוא טרייד טוב על גיילן בראון?
    הוא עושה קולות של רוצה לעזוב כפי שחשבתי בעבר שיעשה.
    הכישרון אף פעם לא בא לי טוב בעין וקשה לי להסביר מדוע.

  4. מחצית בסאק וההרגשה שלי מסיום הרבע השני היא שסאקרמנטו מקופחים על ידי השופטוטים.
    פשוט קיפוח רציני בדקה האחרונה.

  5. האמת, ג'ורג' היה מעולה בדקות הסיום והחזיק את הקליפרס עד שיצא.
    לאוק' משחקים בקרוב נגד הלייקרס ופ]ורטלנד, וכולים לתקוע יתד במיקום לפלייאין ואולי אפילו להתחיל להתברג בפלייאוף ישירות.
    צריכים לסיים את העבודה היום

  6. לדעתי ג'ורג' גמר את העונה.
    הזווית של הברך והעובדה שכל משקל גופו היה על רגל אחת בזמן נחיתה מקפיצה עושים רושם של פציעה משמעותית.
    עצוב,
    חבל.
    נתן אחלה עונה והיה אי של יציבות בקבוצה שהצליחה לפרקים להראות כמו קונטנדרית (בעיקר בדקות המשותפות שלו ושל קאוויי).

      1. פציעות שונות. יאניס זז קדימה בזמן כיפוף הברך ללא כל משקל גופו על הרצועה שנמתחה.
        לצערנו, פול ג'ורג' נחת לא טוב עם כל משקל גופו על הברך כאשר זו במנח לא טבעי עם לחץ עצום על ה-mcl
        (ספקולציה שלי בלבד. לי זה נראה כאילו הברך קרסה פנימה מה שיכול ללמד על פגיעה ב-mcl.
        במקרה של יאניס זו הייתה תנועה צידית והפגיעה הייתה ב-acl)

        1. חבל מאד!
          זה המחיר של עונות צפופות מדיי בגלל הצרכים של הטלוויזיה וענפי הספורט השונים בארה"ב.
          הייתי מותח את העונה עוד חודש או חודש וחצי בשביל לרווח בין המשחקים אבל הפיתרון של סילבר הוא להתעלם מהלואדינג מנגמנט.
          מי הבא בתור?….

            1. רגע, הוא יודע שיש לואודים או לא?
              אם הוא יודע, כמונו, והאגנון מתעלם כלומר מאשר אז בהחלט אפשר לבוא אליו בטענות.
              ולא ידעתי שהקבוצות עושות המון כסף בפגרה הארוכה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט