פריוויו ליל שני / יונתן

01:00 שארלוט הורנטס (50-22) – אינדיאנה פייסרס (39-32)

משחק בשעה נוחה למאחרים לישון (בעיקר אלה שמתקשים להרדם).

הפייסרס שנלחמים על כרטיס כניסה לפלייאין יגיעו לשארלוט שכבר מזמן לא נלחמים והפסידו 4 רצופים. הרכזים המחוננים של שתי הקבוצות צפויים להעדר – בול סיים את העונה והליברטון עדיין ברשימת הפצועים. 

הימור:

יונתן: פייסרס ב-9

מטבע וקוביית 20 פאות: הורנטס ב-11

01:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (22-48) – שיקגו בולס (37-33)

עוד משחק בשעה נוחה למאחרים לישון, והפעם אפילו יהיה מעניין להישאר ערים בשבילו. ה76ים כבר רשמו נצחון 8 רצוף. זהו הרצף הארוך בליגה כרגע והם נמצאים 2.5 משחקים מאחורי הבאקס בתחרות על המאזן הטוב בליגה. אמביד כמובן נמצא בכושר מצוין והופך למתחרה המוביל על תואר הMVP של העונה.

הבולס מגיעים עם 2 נצחונות רצופים וכל הכוונות לשמור על מקומם בפלייאין. כן, הפער גדול אבל מוטיבציה לא תהיה חסרה במשחק הזה. 

הימור:

יונתן: פילי ב-5

מטק"ה: שיקגו בולס ב-8

01:30 ניו יורק ניקס (30-42) – מינסוטה טימברוולבס (37-35)

הטימברוולבס קיבלו חדשות מאוד טובות לגבי אנתוני אדוארדס ונראה שהוא לא ייעדר זמן ממושך. את המשחק הזה הוא צפוי להפסיד למרות שהוא עדיין מוגדר כ"החלטה לקראת המשחק". הניקס נראים ממש טוב לאחרונה ונצחון של מינסוטה עם אדוארדס או בלעדיו צפוי להיות הפתעה. לא שבעונה הזו חסרות הפתעות. ממש קשה להמר לאחרונה. הטימברוולבס בטח ייתנו לנער שמחלק מגבות לעלות לשחק והוא ייקלע 50. 

בכל מקרה, הימור:

יונתן: ניקס ב-17

מטק"ה: מינסוטה טימברוולבס ב-5

02:00 יוסטון רוקטס (53-18) – גולדן סטייט ווריירס (36-36)

עד כמה גולדן סטייט מתקשים בחוץ?

הפסד הלילה יביא אותם לשוויון ברצף הפסדי חוץ עם אלופה מכהנת – והאלופה הזו תהיה הבולס של עונת 98-99. זו ששיחקה לאחר העזיבה של ג'ורדן, פיפן, רודמן ואפילו סטיב קר. מה הסיכוי של הווריירס לעצור את הסחף? הרוקטס נותנים עונה לא טובה, אפילו במונחי טאנקינג אבל ב-10 המשחקים האחרונים הם עומדים על מאזן יותר טוב מהווריירס והאתלטיות והסגל הצעיר יכול לעזור להם. מצד שני, החיסרון העיקרי של הווריירס הוא חוסר היכולת שלהם לעצור את הקליעה של המארחות ויוסטון מאיישת את המקומות האחרונים כמעט בכל מדד רלוונטי לקליעה.

הימור:

יונתן: אני הולך על הפתעה. לרוב מהמר נגד הקבוצה שאני אוהד (עדיף לטעות ולשמוח מאשר גם לטעות וגם להיות עצוב). אבל גולדן סטייט חייבת לנצח בחוץ מתישהו והלילה זה לילה טוב בשביל זה: גולדן סטייט ב-8.

מטק"ה: רוקטס ב-10

02:00 ממפיס גריזליס (27-43) – דאלאס מאבריקס (35-36) 

בעת כתיבת שורות אלו לוקה וקיירי מוגדרים כ"החלטה לקראת המשחק" והמאבריקס חזרו להיות ממוקדים גם בלי שהצמד יישחק יחדיו וכבר ניצחו 2 משחקים ברציפות. הגריזליס עדיין מחכים לשובו של מוראנט אבל גם הם לא נתנו להעדרו לעצור אותם וניצחו בשני המשחקים האחרונים. מפגש עם פוטנציאל להיות מעניין בין שתי קבוצות שסביר להניח שימישכו (או לפחו תייחזרו, במקרה של המאבריקס) להיות קבוצות משמעותיות בקונפרנס המערבי.

הימור.

יונתן: ממפיס ב-7

מטק"ה: דאלאס מאבריקס ב-2

03:00 יוטה ג'אז (36-34) – סקרמנטו קינגס (27-43)

הקינגס הם הקבוצה החמה במערב כרגע והם מגיעים ליוטה במטרה להאריך את רצף הנצחונות ל-4 משחקים. ג'ורדן קלארקסון וקולין סקסטון צפויים להיעדר אצל המארחת.

הימור:

יונתן: קינגס ב-11

מטק"ה: קינגס ב-19 (מדהים, כמעט עשינו יום הפוך)

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה יונתן על קדימון תמציתי ויעיל.
    השומר הנה אני איתך, חוזר להימור שני אי פעם:
    פייסרס
    בולס (לא יודע למה)
    ניקס
    ג"ס ימח שמם
    ממפיס
    סקרמנטו

  2. תודה יונתן לאן נעלמה המטקה (כן כן הבנתי הכל טוב.. ). אני לצערי הרב מנחש רק לטובת הקבוצה שאני אוהב וזה עולה לי ביוקר השנה עם הלוחמים.
    בחוץ.
    ניחושים:
    פייסרס
    פילי
    ניקס
    לוחמים
    ממפיס (דאלאס אם שני המוסקטרים – דונקיץ ואירווינג- משחקים)
    סקרמנטו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט