נצחון מרשים לניקס על הנאגטס בגארדן, פילי סופרת נצחון שמיני רצוף וממפיס גברה על הווריורס בשבת בניחוח פלייאוף! / אור ילובצקי

ניו יורק ניקס (30-42) 116 – דנבר נאגטס (24-47) 110

קרב בניחוח של פלייאוף במדיסון סקוור גארדן, כשהניקס מארחים את הקבוצה הטובה במערב. לשמחתה של המארחת, ג'יילן בראנסון חזר מפציעה לפוש האחרון, והופיע בענק כשכבר ב-7 דקות הראשונות עמד על 12 נקודות והעלה את הניקס ליתרון דו-ספרתי מהיר. אך כמו שהניקס יודעים לעשות, הם איבדו את היתרון וירדו למחצית בפיגור 67-62. מחצית שנייה דומיננטית של הניקס, בעזרת הופעה טובה של ה"ביג 3" שלה (כולל ג'וליוס רנדל ואר ג'יי בארט), הספיקה לנצחון צמוד.

בראנסון הוביל את הניקס עם 24 נקודות ו-5 אסיסטים, אר ג'יי בארט קלע 21 נקודות וג'וליוס רנדל הוסיף 20 נקודות ו-7 ריבאונדים.

את דנבר הוביל ג'מאל מארי עם 25 נקודות ו-6 אסיסטים, ניקולה יוקיץ' כמעט רשם טריפל דאבל נוסף עם 24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

לוס אנג'לס קליפרס (34-37) 108 – אורלנדו מג'יק (42-29) 113

הקליפרס קיוו למשחק ביתי קל מול אחת הקבוצות החלשות במזרח, אך הופיעו למשחק ללא קוואי לנארד שקיבל מנוחה. המג'יק פתחו חזק ועלו ליתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, הקליפרס השתלטו על המשחק ברבע השלישי וירדו ליתרון 8 לרבע האחרון, אותו המג'יק ניצחו 26-39 וסיבכו את הקליפרס שמנסים להתברג למקום הרביעי במערב.

מרקל פולץ רשם 28 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות, וונדל קרטר ג'וניור הוסיף 27 נקודות ו-12 ריבאונדים, פרנץ ואגנר קלע 20 נקודות.

פול ג'ורג' שוב הוביל את הקליפרס עם 30 נקודות, איביקה זובאץ הוסיף 16 נקודות ו-16 ריבאונדים, וראסל ווסטברוק שוב "הרס" עם 14 נקודות ב 37% מהשדה, והוסיף 9 ריבאונדים אך גם 6 איבודי כדור (מדד של 15- הכי גרוע במשחק).

אינדיאנה פייסרס (39-32) 121 – פילדלפיה 76ארס (22-48) 141

בזמן שהסלטיקס מתנדנדים, פילי כבר דוהרת ונמצאת חצי משחק מאחורם, ורושמת נצחון שמיני מול הפייסרס שמנסים לתפוס את המקום העשירי במזרח. פילי השתלטה על המשחק כבר ברבע הראשון ולא איבדה את היתרון לאורך המשחק, שכבר טפח ל-24 ברבע האחרון.

ג'ואל אמביד ממשיך בשלו עם 31 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, טייריס מקסי שפתח בחמישיה במקום ג'יימס הארדן שנפצע בכף רגלו, קלע גם הוא 31 נקודות והוסיף 7 אסיסטים, טוביאס האריס קלע 24 נקודות.

ארון נייסמית' סיים כהקלע המוביל של הפייסרס עם 25 נקודות, אנדרו נמבשרד הוסיף22 נקודות ומיילס טרנר קלע 20 נקודות.

טורונטו ראפטורס (36-35) 122 – מינסוטה טימברוולבס (37-35) 107

הראפטורס רושמת נצחון שלישי ברציפות, בעוד מינסוטה רושמת את אותו רצף רק בהפסדים. המשחק לרוב היה בשליטה של המארחת, אך ברבע השלישי מינסוטה הצליחה לעלות ליתרון מינורי של 3 נקודות. לאחר מכן, טורונטו השתלטה על המשחק לחלוטין ועלתה ליתרון שיא של 19 נקודות, 99-118 כשנשארו 3 דקות על השעון.

מי שהוביל את הקנדים הוא פרד ואן פליט עם 28 נקודות ו-7 אסיסטים, פסקל סיאקם הוסיף 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, גרי טרנט ג'וניור צלף 19 נקודות מהספסל.

הוולבס שאיבדו את אנתוני אדוורדס במשחק הקודם, קיבלו 22 נקודות מנאז ריד, ג'יילן מקדניאלס קלע 18 נקודות ורודי גובר הוסיף 14 נקודות ו-12 ריבאונדים.

שיקגו בולס (37-33) 113 – מיאמי היט (34-38) 99

קרב חשוב על מיקומים במזרח, בו שיקגו רושמת נצחון חשוב ופותחת פער במקום העשירי על חשבון הוויזארדס והפייסרס שהפסידו. ההיט לא ממש הופיעו למשחק הזה, כשהצליחו להוביל רק בנקודה מספר פעמים ברבע הראשון וזהו. הבולס פתחו מבערים בסיום הרבע הראשון ומאז לא הורידו הילוך כשיתרון השיא כבר עומד על 27 נקודות בתחילת הרבע השלישי, ממנו ההיט לא הצליחו לחזור.

אחרי תצוגת 49 הנקודות שלו במשחק הקודם, דמאר דרוזן "נרגע" עם 24 נקודות ו-10 אסיסטים, זאק לאבין וקובי ווייט הוסיפו 18 נקודות כל אחד.

ג'ימי באטלר קלע 24 נקודות מול האקסית, באם אדבאיו הוסיף 23 נקודות, מקס סטרוס קלע 20 מהספסל.

וושינגטון וויזארדס (39-32) 118 – סקרמנטו קינגס (27-43)

הקינגס ממשיכים להשליט טרור על קבוצות המזרח, והפעם פגשו את הווזיארדס הקורסים, לעוד נצחון קליל שמשאיר אותםצמודים לממפיס במקום השני במערב. הוויזארדס היו אלה שפתחו יותר טוב את המשחק ועלו ליתרון 10 מהיר, אך הקינגס התעשתו מהר וכבר ירדו ביתרון 4 לרבע השני, ומאז לא איבדו את היתרון שטפח ל-23 נקודות ברבע האחרון.

דומאנטס סאבוניס נשק לטריפל-דאבל עם 30 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, טרנס דייויס קלע 21 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים מהספסל, קיגן מארי רשם 19 נקודות. דיארון פוקס רשם 12 נקודות.

את הוויזארדס הוביל קייל קוזמה עם 33 נקודות ו-7 ריבאונדים, בראדלי ביל הוסיף 20 נקודות. דני אבדיה ממשיך ביכולת ההתקפית הרעה שלו לאחרונה עם 3 נקודות בלבד ב1 מ-9 מהשדה, אליהן הוסיף 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים וחטיפה.

ממפיס גריזליס (27-43) 133 – גולדן סטייט ווריורס (36-36) 119

בקרב מעניין במערב (אך עדיין ללא ג'ה מוראנט), שגם יכול להיות הקרב בסיבוב הראשון, הקבוצה הביתית הרשימה עם יכולת קליעה נהדרת של 54% מהשדה, לעומת האלופה שרשמה רק 43%. המשחק ברובו היה ביתרון דו ספרתי לטובת הגריזליס, הווריורס ביצעו קאמבק והורידו את הפיגור עד ל-3 נקודות בתחילת הרבע האחרון, אך משם ממפיס לא הפסיקה להחטיא ומיד העלתה את היתרון עד ל-20 נקודות שהספיק לנצחון.

ג'ארן ג'קסון ג'וניור הוביל את הדובים עם 31 נקודות ו-7 ריבאונדים, דזמונד ביין סייע לו עם 26 נקודות והשחקן השנוא בליגה דילון ברוקס הוסיף 18 נקודות.

במשחק חלש של הספלאש בראדרס, ג'ונתן קומינגה הוביל עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ורדן פול קלע 21 נקודות. סטף קרי וקליי תומפסון קלעו יחדיו 30 נקודות ב11 מ-32 מהשדה.

יוטה ג'אז (37-33) 118 – בוסטון סלטיקס (22-50) 117

במשחק האחרון של הלילה, הסלטיקס ידעו שנצחון ישאיר אותם במקום השני, לעומת הג'אז שעוד מנסים להיכנס לתמונת הפלייאין הצפופה במערב. הסלטיקס עלו ליתרון מוקדם, שעלה ל-19 באמצע הרבע השני, אך הג'אז לא אמרו נואש והצליחו לצמצם את הפער וירדו להפסקה בפיגור 55-64. ברבע השלישי הג'אז הצליחו לעלות ליתרון, ומשם המשחק נהיה הפכפך בעיקר ברבע האחרון. בסופו של דבר, חסימה של ווקר קסלר על גרנט וויליאמס העניקה נצחון חשוב לג'אז במאבק שלה במערב.

מי שהוביל את הג'אז הוא לאורי מרקנן עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים, טיילן הורטון טאקר הוסיף 19 נקודות.

את בוסטון הוביל ג'יילן בראון עם 25 נקודות, גרנט וויליאמס הוסיף 23 נקודות. ג"יסון טייטום סיים משחק חלש שלו עם 15 נקודות בלבד.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. איי ווסטברוק ווסטברוק
    לעזאזל
    איך הקליפרס לקחו אותו
    פשוט להתפוצץ
    אבו נזק כזה לא היה בכדורסל
    יש פה כרגע קבוצה שמראה יציבות כלשהיא
    או שהכל זה תכנון לשמור על כוכבים לפני הפלייאוף…
    יש לי הרגשה שטורונטו יפתיעו. משחקים נפלא.

      1. גרררררררר&#@@@
        גגגרררררררררררררררר
        פאק מי, מי שושה כאלה החלטות חכמות, מגיע לו שינשוך תלשון ברגע האמת גררררר
        ראסל ווסטברוק
        אני מצפה לרגעים גדולים ומיוחדים ממנו בפלייאוף

  2. ג'סטין קייס

    יש לי הרגשה שבראד סטיבנס הולך לעמוד על הקווים בפלייאוף. בכושר הנכחי הסלטיקס לא עוברים סיבוב ראשון

    1. דוקטור רזי הופמן

      כן, אמרתי את זה
      מתגעגע לסטיבנס ויודוקה
      יש מאמן בזוקה שלא לוקח פסק זמן, חושב שהשחקנים חברים. משאיר שחקן חיוני על הספסל ברבע האחרון. כל המחדלים באיש אחד שהיה מאמן קבוצת המזרח באול סטאר….
      פילי יכו את הסלטיקס שוק על ירך, אוטוטו עוברים אותם.

        1. ג'סטין קייס

          הטיימאואט זה רק מאפיין אחד של ניהול משחק רע וגם בראד סטיבנס לדעתי הוא מנהל משחק לא מבריק.
          צריך לשלוח למזולה את הספר מי הזיז את הגבינה שלי. הוא כאילו משחק על בסיס כושר השחקנים בתחילת העונה במקום להבין את הסיטואציה הנכחית, מושיב את וייט כל הרבע הרביעי בחוץ (אר יו קידינג מי?) כפי שכתבו מעליי, המהלך היישר מהטייס אאוט של זריקת השלשה המהירה של טייטום בדקה האחרונה של המשחק אחרי שטייטום זורק לבנים קבוע מאז האולסטאר ובאופן כללי ההתעשקות שכל פעם שטייטום על המגרש משחקים בידודים עליו במקום לשחק כדורסל כמו בדקות שהוא לא על המגרש. בכל ההפסדים האחרונים הייתי מעדיף על המגרש את וייט וברוגטון על פני סמארט וטייטום בדקות הסיום (אתמול ברוגדון היה פה בזכות הפציעה של סמארט). ועם כל זה, הבעיה העיקרית של הסלטיקס זה שאין לה סנטר וזו כבר אשמה בלעדית של סטיבנס

  3. תודה אור. אחלה סיקור.
    יש מעט מאוד קבוצות בליגה שנראות ממוקדות מטרה כרגע. באקס, פילי, ניקס, קאבס ובמערב רק הקינגס. כל השאר זה לפי המצב הרוח והבריאות… איך זה ייראה בפלייאוף ואיך הקינגס למשל מרגישים לגבי לעבור סיבוב, אין לי מושג.

    1. נכון לגמרי
      אבל אנחנו יודעים שהפלייאוף זו סאגה אחרת אז עושה רושם שקבוצות מתאמצות רק במשחקים קריטיים. שחקנים מאד מתעצלים בהגנה ועושה רושם שלא באים אליהם בטענות.
      אני בכלל איבדתי עניין. נחזור שיתחיל הפלייאין כי כרגע – זה נראה ממש לא רציני.
      לפעמים אני מתגעגע לחתיכת חרא כמו מייקל גורדן שעשה את המוות לשחקנים בקבוצה והכריח אותם להופיע לכל משחק. היום זה אחרת לגמרי. זו הרגשה כזו. הליגה השתנתה מאד.

      1. זו ליגה שבה אי אפשר לשחק הגנה כמו בניינטיז – פשוט כי יכולת הקליעה והכדרור השתפרו בצורה מדהימה. תשחק בונקר מאחורי הסל – תקבל גשם שלשות – אפילו מהסנטר של היריבה. תרוץ אחרי שחקנים – ייקחו אותך לסל פעם אחר פעם.

        1. קשה לי לענות לך
          לפעמים אני מנסה לחשוב האם גולדן סטייט היו יכולים להתמודד עם שיקאגו האגדית…
          נכון השחקנים נעים מאחורי חסימות ויורים בטיל ועל זה הם מתאמנים…
          ולכן, ההגנה חייבת להיות מותאמת לכזה משחק, למשל שיש סוויצ השחקן חייב לצאת עמוק עמוק ולכסןת את מי שיורה ל3 – וצריך להתאמן על זה בלי סוף. אחד השחקנים שהיה מעולה בזה היה קווין גרנט האגדי.

            1. Jonathan

              אני ותיק. התחלתי להתעניין במהלך הטריפל הראשון של שיקגו.
              הכדורסל של היום השתבח בהרבה לטעמי.

        1. מייקל גורדן הביא לי תסעיף כי אי אפשר היה לנצח אותו. זה טימטם אותי. ביחוד כי הייתי אוהד של יוטה דאז. זה חירפן אותי שאי אפשר לנצח מישהו, וכולם ניסו. לא יכולתי לקבל את זה. אני זוכר טוב טוב את התקופה. מייקל הפך אותי לפסיכי 🤣🤣🤣.

          1. מה זאת אומרת אי אפשר, במשחק נתון הוא אף פעם לא הפסיד ?
            🙂
            ובעונה שלמה – הוא הפסיד לא מעט לפני האליפות הראשונה, ואז גם בשנה שהוא חזר מהפרישה, שהם הפסידו לאורלנדו. לא ככה?
            לא הזכרתי את שנות הקסם בוושינגטון

            1. עידו גילרי

              הוא לא הפסיד. הוא ויתר להם כדי שלא יהיה מביך.

            2. עגל

              🙂
              הוא שיתף פעולה עם סטרן היהודי כדי ליצור מראית עין של תחרות.
              זה טוב לביזנס

            3. עידו גילרי

              לעומת עכשיו שלברון לא הסכים אז היהודי הנוכחי היה חייב להרוס את כל הקבוצות כדי ליצור מראית עין של תחרות.

            4. עגל

              היהודי הנוכחי התכופף בפני לברון והקליר פאת' וה BLM.
              אבל היי, פיניקס הרוויחה את דוראנט, זה בטח קשור לעסק, לא?

            1. עידו גילרי

              he most certainly did…

            2. thetroll

              +23 המקורי. סילבר ונייקי גם קלעו בשמו ממוצע קריירה של 30.1 נקודות למשחק ונתנו לו קבוע את מלך הסלים במשך 10 עונות. זה הכל סילבר ונייקי. זה ידוע.

            3. thetroll

              שטרן. הם הכריחו את בירד להגיד שאלוהים הגיע את מג'יק להודות שהוא עליון ואת ברקלי לאמר שג'ורדן טוב ממנו.
              אלה דברים ידועים זה הכל שטרן ונייקי. לא קשור למייקל.

            4. Jonathan

              מספיק לציין שהכניסו את הפלייגרנט פאול ב1990 כדי שהפיסטונס לא יוכלו להרביץ לו בדרך לסל.
              לגמרי קליר פאת.
              ווילט היה קולע 100 נקודות בניינטיז. בממוצע.

  4. הוויזארדס שמים פלומבה על העונה הגרועה שלהם. זה הזמן לרוץ עם הנוער עד הסוף ולקוות לבחירה נורמלית.
    דני בעוד משחק גרוע התקפית (לא ראיתי, רק מהבוקס סקור) – 1/9 מהשדה. ועוד קיווינו שיהפוך לסוג של מארקנן.. אפילו לא קרוב. והשלשות? מכל השחקנים בליגה שזרקו לפחות 200 שלשות הוא אחד לפני אחרון באחוזים.. טוב שיש את קיליאן הייז שיסגור את הרשימה. בקיצור – אכזבה ענקית. על גבול הבאסט.

    1. סכין בגב האומה

      מרקל פולץ בשקט בשקט בעונת שיא בנקודות, חטיפות, ריבאונדים, אסיסטים ואחוזים מהשדה. אפילו לשלוש הוא בפעם הראשונה בקריירה חצה את ה-30%. הייתי בטוח שנגמר לו החוזה אבל זה רק שנה הבאה אז יש צפי אפילו לעוד שיפור

    2. פולץ היה נהדר אתמול. יש לו תנועה נהדרת עם הכדור שכמעט ולא רואים בליגה, רק מה עם יציבות בקליעה? בכלל במג'יק יש ככ הרבה כישרון עם פולץ אנתוני סאגס באנקרו וואגנר ו – וונדל קרטר, שנה הבאה הם צריכים לעשות פלייאוף/פלייאין

            1. Dor

              עושה רושם שגם גם שארלוט לא ינצחו יותר העונה והמג'יק עדיין תחרותיים.
              מקווה בשבילם שיקבלו עוד בחירה גבוהה

            2. עידו גילרי

              לשרלוט כרגע 25% לבחירות 1-2 למג'יק 21%, לשלוש ה'מובילות' 27% , זה לא כזה הבדל גדול.

            3. Dor

              חשבתי שארבע ׳המובילות׳ עם סיכויים שווים

            4. עידו גילרי

              רק שלוש אבל כאמור זה לא הבדל גדול

  5. תודה על אחלה סיקור.
    גולדן סטייט שיחקו נורא אתמול. הרבה איזו, ללא תנועה בהתקפה. לא ברור מה הבעייה שלהם במשחקי חוץ, הם אמורים להיות קבוצה מנוסה.
    בוסטון העבירו לקרוז קונטרול מוקדם מדי … נקווה שזה לא יפגע בהם.

  6. הציפור הנדירה

    יותר מדי פעמים הסלטיקס מאבדים יתרון משמעותי עד גדול. צריך לעבוד על זה הרבה!!! זה יכול להרוס את כל העונה כשבפלייאוף ישנם הרבה פחות אפשרויות לתקן!!!

  7. תודה אור
    החסימה של קסלר בסוף המשחק מצטרפת למקרים נוספים רק השנה שבהם שחקניםהלכו לסל בזריקות מכריעות – שוב רואים שעדיפה זריקה מרחוק, אפילו קשה – שאינה תלוייה בשופטים או במגינים (כאן לא היה פאול, על לברון בבוסטון כן היה – ויש דוגמאות רבות נוספות).
    waaw
    🙂

  8. תודה אור. עונה שנייה שג'ה נעדר וממפיס קופצת מדרגה במשחק הקבוצתי, לא אומר חלילה שהם טובים יותר בלעדיו אבל הם חייבים למצוא את הדרך לעשות את זה גם אתו.
    טריפל J נתן קפיצה בהתקפה בהעדרות הזו של ג'ה וטיוס ג'ונס זה אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה , הלילה סיים משחק עם 14 אס' על 0 איב'.

    1. +12
      טיוס ג'ונס אולי הרכז המחליף הטוב בליגה. ובנוסף אני חולה על שחקי פוינט גוד, כאלה שמסירה בשבילם זה חשוב יותר מסקורינג וכמעט לא מאבדים.

כתיבת תגובה