מרקנן נגד טייטום, ראנדל נגד יוקיץ ודריימונד נגד ברוקס ביום שבת מלא קרבות / עידו רבינוביץ

מרקנן נגד טייטום, ראנדל נגד יוקיץ ודריימונד נגד ברוקס ביום שבת מלא קרבות / עידו רבינוביץ

ניו יורק ניקס (30-41) – דנבר נאגטס (23-47), 19:00

ממתק מוקדם במיוחד לתושבי ציון, הניו יורק ניקס יכולים להבטיח מאזן חיובי ולנצל את החולשה היחסית של הנאגטס לאחרונה כאשר החבורה של מייק מאלון מתארחים ב-"מכה של הכדורסל".

הניקס של ת'יבידו כבר הצליחו להגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות, אבל שם כמובן נחלו הפסד משפיל לאטלנטה הוקס וטריי יאנג. הם עדיין מובלים על ידי ג'וליוס ראנדל, שטרם הוכיח כי הוא מסוגל להתעלות על עצמו בפלייאוף. השוני המרכזי העונה אצל הניקס הוא בעל הבית אמיתי בעמדת הרכז, ג'יילן ברונסון שהגיע בקיץ מדאלאס. הניקרבוקרס ניצחו את ששת המשחקים האחרונים שלהם במדיסון סקוור גארדן, למרות שבמהלך העונה הם במאזן חוץ יותר טוב מהמאזן הביתי.

הנאגטס נמצאים בכיוון ההפוך לחלוטין. הם אמנם ניצחו במשחקם האחרון את הדטרויט פיסטונס והבטיחו מקום פלייאוף, אבל הניצחון הזה עדיין לא גרם לנאגטס להרגיש בנוח. הם הפסידו את ארבעת המשחקים שקדמו לו והם לא מרוצים שהיכולת החלשה ביותר שלהם העונה מגיעה בישורת הזו כשהפלייאוף קרב. "אנחנו לא עושים מסיבה, אבל חייבים ליהנות גם מהמשחקים האלו" אמר מייק מאלון אחרי הניצחון על הפיסטונס ששחרר אנחת רווחה גדולה באזור קולורדו.

קולין גילספי וזיק נאג'י יחסרו אצל דנבר.

ג'יילן ברונסון בספק אצל הניקס.

הימור: דנבר לוקחים ב-11.

לוס אנג'לס קליפרס (33-37) – אורלנדו מג'יק (42-28), 21:00

עוד משחק מוקדם שמקנה לנו הזדמנות לראות פול ג'ורג' והקליפרס מקבלים לידיהם את קבוצה הצעירים מאורלנדו.

למרות עונה הפכפכה, הקליפרס מצליחים לנבוט מתוך העשבים הגבוהים בבטן המערב. הם ניצחו את ארבעת משחקיהם האחרונים, כולל ניצחונות קריטיים במיוחד על הגולדן סטייט ווריורס והממפיס גריזליס.

למתלמדיו של טיירון לו יש את הכישרון ללכת רחוק מאוד, כמובן כאשר לאונרד וג'ורג' משחקים יחד. הצמד הזה קלע 54 נקודות משותפות בניצחון על הווריורס, כאשר גם הספסל הרשים עם 16 נקודות של אריק גורדון ו-17 של טרנס מאן.

בצד ההופכי, המג'יק ויתרו כמעט לחלוטין על הפליי-אין עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקיהם האחרונים. הסאנס החזקים ניצחו אותם ב-3 נקודות בלבד במשחק האחרון, מרקל פולץ קלע 25 נקודות והוסיף 9 אסיסטים עם 7 כדורים חוזרים. הבחירה הראשונה לשעבר לחלוטין יכול להיות פיסת בנייה לעתיד של הקבוצה מאורלנדו.

אל ג'ונתן אייזיק מצטרף ג'יילן סאגס בגזרת הפצועים של המג'יק.

קוואי לאונרד, נורמן פאוול וברנדון בוסטון לא יהיו זמינים אצל המארחים.

הימור: קליפרס ב-4.

אינדיאנה פייסרס (38-32) – פילדלפיה 76' (22-47), 01:00

המשחק הלילי הראשון מגיע אלינו מאינדיאנפוליס, כאשר ג'ואל אמביד וג'יימס הארדן ישמחו לקפוץ מעל המוקש בדמות הפייסרס והקהל הביתי העוין שלה.

זהו המשחק השני בין שתי הקבוצות החודש, הסיקסרס גברו על הפייסרס במשחק התקפי במיוחד – 147:143 מאחורי 42 נקודות אדירות ו-19/19 מקו העונשין של ג'ואל אמביד הפנטסטי. 39 נקודות ו-16 אסיסטים של טייריס האליברטון לא הספיקו עבור אינדי.

הפייסרס ניצחו את המילווקי באקס ביום חמישי, אולי הניצחון הגדול ביותר שלהם העונה בתוצאה 139:123. הפייסרס קלעו 84 נקודות במחצית הראשונה וקטעו רצף של עשרה הפסדים רצופים נגד האיילים מוויסקונסין. הם כעת חצי משחק מהמקום העשירי שמוביל לפלייאין במזרח עם 12 משחקים בסל. הפייסרס יקוו לגדוע עוד רצף רע הלילה – הם נחלו תבוסה בחמשת המפגשים האחרונה עם פילי.

הסיקסרס, שהבטיחו כבר מזמן מאזן חיובי לשנה השישית ברציפות לאחר תקופת סאם הינקי, יצאו עם ידם על העליונה בקלות נגד שארלוט אתמול בלילה. אמביד קלע 38 נקודות בפחות מחצי שעה של משחק ביעילות היסטורית. הקמרוני בונה לעצמו קייס נגד יוקיץ' בקרב הסנטרים עם התצוגה האלו.

ג'יילן מקדניאלס לא יעלה לפרקט אצל דוק ריברס בשל פציעה בירך.

טייריס האליברטון, בנדיקט מאת'ורין, כריס דווארטה וקנדל בראון לא ירשמו בסגל של אינדי הלילה.

הימור: פילדלפיה ב-21.

טורונטו ראפטורס (36-34) – מיניסוטה טימברוולבס (36-35), 01:00

שתי קבוצות הנלחמות במקומות הפלייאין וצריכות ניצחון נואשות. הקבוצה האחרונה ששחררה את בו קרוז מארחת בקנדה את הקבוצה אצלה משחק קרמיט וילטס, המיניסוטה טימברוולבס.

המשחק הראשון בין שתי הקבוצות הללו השנה סיפק לנו מותחן בו הזאבים ניצחו בהפרש 2, אחרי 2 קליעות עונשין בקלאץ' של דיאנג'לו ראסל שכבר הספיק לחזור ללוס אנג'לס לייקרס בטרייד דדליין האחרון. כעת, המשחק יתקיים בטורונטו, מקום בו הראפטורס לא הפסידו בשבעת משחקיהם האחרונים. הם ניצחו את משחקם האחרון נגד האוקלוהומה סיטי ת'אנדר שנדחקים אל מחוץ למקומות הפלייאין.

הטימברוולבס איבדו את המאזן החצוי שלהם עם הפסד במשחק מרתוני עם 2 הארכות לשיקגו בולס. אנטוני אדווארדס נפצע לאחר נחיתה רעה על הרגל שלו ברבע הראשון של אותו המשחק. כריס פינץ' מאמן הוולבס לא ידע לענות עד מתי הכוכב הצעיר שלו יהיה בחוץ.

יחד עם אנט, עם קארל אנטוני טאונס וג'יילן נוול לא יעלו לפרקט.

אוטו פורטר ג'וניור, כריסטיאן קולוקו ודלאנו באנטון הם הפצועים של טורונטו.

הימור: ראפטורס ב-3.

וושינגטון וויזארדס (38-32) – סקרמנטו קינגס (27-42), 02:00

הקינגס, שהבטיחו מאזן חיובי בפעם הראשונה מזה עשור וחצי מגיעים לבירת האומה למפגש מסקרן עם המכשפים של ווס אנסלד ג'וניור.

המלכים מבירת קליפורניה ניצחו את הברוקלין נטס, ניצחון רביעי בחמשת משחקיהם האחרונים, והבטיחו מאזן חיובי וגם חזרו למקום השני על חשבון הממפיס גריזליס. שלושה שחקני ספסל הגיעו לספרות כפולות – מאליק מונק, קסלר אדווארדס וטריי ליילס.

הוויזארדס לא התקרבו לקאבלירס במשחקם העדכני שלהם, בנוסף לערב רע מאוד של דני אבדיה שקלע רק 2 נקודות ב-18 דקות משחק. הוויז נמצאים כעת במקום ה-12 במזרח, בשיוון עם אינדי על מקום 11 וחצי משחק מאחורי הבולס שבמקום העשירי.

רישון הולמס, קווין הרטר וטריי ליילס בסימן שאלה עבור הקבוצה של מייק בראון.

אצל וושינגטון לא דווחו פציעות משמעותיות נכון לכרגע.

הימור: הקינגס ב-19.

שיקגו בולס (37-32) – מיאמי היט (33-38), 02:00

שתי קבוצות אדומות שאולי יתחרו משני קצוות טורניר הפלייאין במזרח. ההיט מנסים להגיע למקום השישי שמבטיח להם פלייאוף ואילו הבולס נאחזים בציפורניים במקום הפלייאין האחרון.

ההיט ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, נגד היוטה ג'אז ואז הממפיס גריזליס. שבעה שחקנים אצל ההיט קלעו בספרות כפולות נגד הדובים מטנסי, באם אדביאו ניצח על התזמורת עם 26 נקודות, 8 קרשים ו-3 חסימות. ג'ימי באטלר הוסיף 23 נקודות מתוך 11 זריקות שדה ב-28 דקות בלבד.

גם השוורים מאילינוי יצאו עם ידם על העליונה נגד קבוצה מערבית, הם גברו על הטימברוולבס 129:131 לאחר 2 הארכות. דמאר דרוזן שיחק 52 דקות וקלע 49 נקודות, זאק לווין תרם 39 וניקולה ווצ'ביץ' הוסיף 21. חוץ מהם, אף שחקן אדום לא קלע מעל 8 נקודות.

לונזו בול, ג'וונטה גרין וג'סטין לואיס לא יעלו לפרקט אצל המקומיים.

קייל לאורי בסימן שאלה, קודי זלר וניקולה יוביץ' בחוץ סופית אצל אריק ספולסטרה.

הימור: מיאמי ב-8.

ממפיס גריזליס (42-27) – גולדן סטייט ווריורס (35-36), 02:00

קרב בין שתי קבוצות בנפילה – הגריזליס מחכים לחזרתו של ג'ה מוראנט לאחר ההשעייה שקיבל מהליגה והווריורס מנסים להסתדר ללא אנדרו וויגינס שנעדר מהקבוצה זמן ממושך בשל סיבות אישיות מדאיגות.

הקבוצות נפגשו בשבוע שעבר, הדובים מטנסי פירקו את הלוחמים מהמפרץ בתוצאה 131:110 בין היתר, אבל גולת הכותרת הייתה קרב השאגות בין דילון ברוקס לדריימונד גרין. "אם אתם רוצים סיבה למה הממפיס גריזליס לא מוכנים להתחרות על אליפות, תסתכלו על האדיוט הזה שפה" אמר גרין על ברוקס.

המשחק פעם נוספת מתקיים בממפיס, למורת רוחם של אוהדי גולדן סטייט ששונאים את משחק החוץ של הקבוצה הבלתי יציבה שלהם.

ג'ה מוראנט, סטיבן אדאמס, ברנדון קלארק ו-וינס וויליאמס ג'וניור לא ישתתפו אצל טיילור ג'נקינס.

יחד עם וויגינס גם דריימונד גרין, גרי פייטון השני, אנדרה איגודלה וראיין רולינס לא ישחקו אצל סטיב קר.

הימור: ממפיס ב-12.

יוטה ג'אז (36-33) – בוסטון סלטיקס (22-49), 03:00

המשחק המאוחר של הלילה המעניין מגיע אלינו מסולט לייק סיטי, שם הלפרקונים ממסצ'וסטס ישמחו להגיע לניצחון מספר 50 שלהם העונה.

שתי הקבוצות הללו לא שיחקו אחת נגד השנייה מאז ה-24 במרץ בשנה שחלפה, משחק בו הסלטיקס שייטו בקלות לניצחון, 125:97. אז, לג'אז היו שאיפות גבוהות. כעת, החבורה של וויל הארדי משחקת על "האוס מאני" – לא משנה מה יקרה, הם ירוויחו. אם יגיעו לפלייאין למרות שיש להם, סטטיסטית, את הלו"ז הקשה ביותר שנותר ל-13 המשחקים האחרונים שלהם, אז הם יקבלו את כל התשבוחות. אם יכשלו, הם יקבלו כמה כדורי לוטו שהשם "ויקטור וומבניאמה" רשום עליהם.

לסלטיקס היו שאיפות גבוהות אז, וכעת עוד יותר. הם מרגישים שזוהי השנה שלהם להחזיר את גביע לארי או'בריאן לבוסטון לראושנה מאז 2008. "זה מרגיש כאילו החזרנו לעצמנו את הטבע התחרותי הזה עכשיו" אמר ג'ו מאזולה, מאמן הירוקים, לאחר הניצחון על הפורטלנד טרייל בלייזרס שקירב אותם עוד יותר למילווקי באקס שבמקום הראשון במזרח.

מלקולם ברוגדון, רוברט וויליאמס, פייטון פריצ'רד ודנילו גאלינרי מרכיבים את רשימת המושבתים של בוסטון.

קולין סקסטון בחוץ ואילו ג'ורדן קלארקסון בספק אצל יוטה.

הימור: יוטה מפתיעים עם ניצחון ב-5.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. הסלטיקס מנצחים גם הלילה.
    רק מקווה שלא יצטרכו את טייטום 16 פעמים על הקו….
    לא התלוננתי על השיפוט מול פורטלנד כי נו טוב, דיימו. לא צריך להגיד כלום, לפחות טייטום לא עושה הצגות כמו הפורטלנדי.

    1. הנגאטס הובילו ב 13 איפה שהוא בסוף הרבע השלישי ואז נראה היה שהם החליטו להכנס לתחרות על ויקטור כמות שטויות אדירה ברמה שלא ראיתי כולל יוקיץ. זה נראה כאילו הם ממש מתאמצים להפסיד. לדעתי הם התחילו בטנקינג וינסו לסיים אחרונים אם לא בליגה לפחות במערב.

        1. ואם לא בבית הפאסיפי אז בבית האטלנטי פשוט זה נראה שהם ממש מתאמצים להפסיד ולהגיע למקום האחרון (איפה שהוא).

    1. מאשר לך את ההימור על הניקס (באופן חד פעמי וחריג ובתקוה שפעם אחרונה שזה קורה – תפסת אותי במצב רוח טוב)

  2. יוקיץ' נתן את התפוקה שלו, אבל הניקס הקשו עליו את החיים, כמו שיעידו ששת האיבודים שלו.
    תודה רבה על הפריוויו המצויין ויאללה סלטיקס

  3. בן סימונס צריך להרים טלפון לפולץ' כדי שהאחרון יעביר לו סדנה מנטלית.
    פולץ' נראה נהדר במג'יק.
    הזריקה שלו מחצי מרחוק כבר מזכירה את הג'אמפ מהקולג', רק מהשלוש הוא עדיין מוציא זריקה מוזרה. שאין לו זמן לחשוב והוא זורק אינסטנטיבית זה כבר נראה נורמלי.

      1. והסיבה: בלי ג'ה הם שיחקו הכי יפה בליגה. קבוצתי, מסירות, הגנה – סינרגיה.
        עם מאמן צעיר שנראה מעולה.
        היו גם שחקנים חשובים במארג שעזבו (ולינצ'ונאס, סלו מו עולים לראש מייד).
        וכשג'ה שיחק הוא נתן את ההיילייטס.
        הם לא התעסקו בטראש ובשטויות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט