שלשת ניצחון גדולה לקלבר מול הלייקרס, הווריורס ממשיכים לקרוס בחוץ, גריזליס בקמבאק והקאבס מפרקים את דני והוויזארדס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שלשת ניצחון גדולה לקלבר מול הלייקרס, הווריורס ממשיכים לקרוס בחוץ, גריזליס בקמבאק והקאבס מפרקים את דני והוויזארדס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 82 (50-22) – פילדלפיה 76'ס 121 (22-47):

במשך רבע וחצי ההורנטס היוו תחרות במשחק הזה אבל ריצה לקראת סוף הרבע פתחה יתרון 8 לפילי, ולאחר שעצרו את ההורנטס במחצית השניה על 28 נקודות בלבד, זה כבר הפך לתבוסה לש ממש במשחק שבו יתרון הריבאונד של פילי עמד על 35-62 וההורנטס קלעו ב-14% לשלוש ו-33% מהשדה.

איזה קבוצה מחרידה, במחאה לא יצויינו בטור סטטיסטיקות של שחקני ההורנטס רק נציין שאףאחד לא קלע יותר מ-14.

בצד השני אמביד עם 38 ו-13 ריבאונדים ב-29 דקות היה יכול להגיע בגדול לאיזה מספר נקודות שהוא היה רוצה, טוביאס האריס שהוזכר ברשימת החוזים הגרועים בליגה של ביל סימונס בשישי (ובצדק) תרם 18 בעוד הארדן היה מזעזע עם 4 מ-15 מהשדה אבל עדיין מצא דרכים אחרות לתרום עם 10 אסיסטים ו-11 ריבאונדים.

אטלנטה הוקס 127 (35-35) – גולדן סטייט ווריורס 119 (35-36):

נושא היכולת של הווריורס במשחקי החוץ ממשיך להיות מהאירועים המוזרים בליגה (לניתוח מעניין בנושא אפשר להיכנס לאתר המצויין fivethirtyeight של נייט סילבר), והיום הזה לא היה שונה.

הווריורס קלעו רק ב-27.5 לשלוש לעומת 39% של ההוקס, שסיימו חזק כדי להדוף ניסיון קמבאק של הווריורס שהגיעו קרוב, אבל לא מספיק והספקות סביב הקבוצה הזאת ממשיכים לחוג.

קארי סיים עם 31 אבל ב-4 מ-13 לשלוש ובהרכב השחקנים הנוכחי של הקבוצה הם צריכים ממנו יכולת מופתית, לא פחות, כדי להישאר בעניינים. לוני קלע 18 והוסיף 16 ריבאונדים ותומפסון סיים עם 15 ו-11 ריבאונדים, גם הוא בערב קליעה פושר. פול ממשיך בהתדרדרות שלו עם 2 מ-8 לשלוש ו-4 מ-12 מהשדה והולך ונראה פחות ופחות מחובר לקבוצה שפתחה את הארנק בשבילו.

בצד השני יאנג עם 25 ו-12 אסיסטים, וקולינס עם 22 חיפו על ערב התקפי חלש של מארי שקלע רק 10.

קליבלנד קאבלירס 117 (28-45) – וושינגטון וויזארדס 94 (38-32):

ערב התקפי נהדר של הקאבס שקלעו 55% מהשדה והלכו לצבע מתי שרק רצו, נתן להם ניצחון קל שלא הוטל בספק אף לרגע לאורך המשחק כולו.

דני קלע 2 נקודות ב-18 דקות והיה חלש מאוד, בעוד בראדלי ביל עם 22 ופורזינגס עם 20 הובילו את הוויזארדס שהיו באופן כללי חלשים.

בצד השני גרלנד עם 24 ומיטשל עם 20 (אבל עם 1 מ-11 משותפים לשלוש), ומובלי עם 20, 8 ריבאונדים ו-4 חסימות הובילו את המנצחים.

שיקאגו בולס 139 (37-32) – מיניסוטה טימברוולבס 131 (36-35):

דרוזן היה צריך לתת את כל מה שהיה לו כדי שהבולס ינצחו את הזאבים בבית בשתי הארכות במשחק שבו ההגנות לא מאוד השתדלו אבל ההתקפות השתוללו עם 54% מהשדה לבולס ו-46% מהשדה למיניסוטה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, גובר העלה את הזאבים ליתרון 2 דקה וחצי לסיום, אבל שתי החטאות שלו מהעונשין השאירו את שיקאגו בחיים, וסל של דרוזן 20 שניות לסיום קבע שניות. איבוד של קייל אנדרסון קבע שהמשחק ילך להארכה.

סל של מקדניאלס העלה את מיניסוטה ליתרון בהארכה, זאק לווין ענה ב-2 משלו אחרי איבוד של פרינס, ומקדניאלס החטיא שלשת ניצחון ואנחנו כבר בדרך להארכה שנייה.

בהארכה השניה זה כבר היה יותר חד משמעי, החטאה של נאץ ריד שיכלה להשוות דקה ו-20 לסיום נתנה את האות לחיסול מוחלט של ההתקפה של הטיבמרוולבס, ודרוזן הלך לקו פעם אחר פעם כדי להגדיל את ההפרש ולהבטיח את הניצחון.

קונלי סיים עם 28, גובר סיים עם 21 נקודות ו-19 ריבאונדים, קייל א נדרסון סיים עם טריפל דאבל, ואנתוני אדווארדס ירד עם פציעה מטרידה ושיחק 8 דקות בלבד (בהן קלע 3 מ-4 מהשדה).

בצד השני דרוזן עם 49 הוביל את קבוצתו כאשר לווין מוסיף 39, אבל יש לציין שזה רק מדגיש כמה מעט יש לשיקאגו כרגע בהתקפה מעבר לשניים האלה.

יוסטון רוקטס 114 (52-18) – ניו אורלינס פליקנס 112 (37-33):

בערב של משחקים צמודים הפליקנס מפסידים בעוד אחד כזה במשחק צמוד, וממשיכים בקריסה המוחלטת שלהם אל החוצה מהפלייאין. הנתון הבולט ביותר במשחק הזה היה 35-52, היתרון של הרוקטס בריבאונד, הרוקטס! זה כמה הפליקנס לא מנסים כרגע.

שלשה של ג'בארי סמית' שנייה לסיום הכריעה את המשחק הזה והעניקה את הנצחון למארחים.

אינגרם סיים עם 31 יעילות לפליקנס, ולנצ'יונס סיים עם 22 ו-17 ריבאונדים.

בצד השני גרין סיים עם 25 ב-1 מ-7 לשלוש, פורטר קלע 20 ושנגון תרם 17 ו-11.

סן אנטוניו ספרס 120 (52-18) – ממפיס גריזליס 126 (27-42):

לרגע הספרס שכחו שהם בטנקינג. במחצית הראשונה הם שיחקו מופלא והובילו ב-29 נקודות כשממפיס נראתה עדיין המומה מהתפנית שהעונה שלהם עברה וההתרחשויות סביב ג'ה מוראנט.

אבל במחצית השניה ממפיס התאוששה, היא צמצמה את הפער בהדרגה, אבל שתי דקות לסיום ההפרש היה עדיין 9. אבל אז שלשות של ביין, קנארד וברוקס שנייה לסיום קבעו שוויון והארכה, שם לספרס נגמר הכוח והגריזליס אספו את ה-W.

וואסל קלע 25, קולינס הוסיף 24 וג'ונסון קלע 21 כשסוהאן פותח בחמישיה אבל משחק רק 8 דקות.

JJJ סיים עם 28, ג'ונס קלע 20, וביין הוסיף 21, קנארד קלע אומנם 13 אבל היה זרז משמעותי לריצה של ממפיס שנתנה להם את הנצחון.

פורטלנד טרייל בלייזרס 112 (39-31) – בוסטון סלטיקס 126 (22-49):

בוסטון בתקופה לא פשוטה אבל מול פורטלנד היא ממש לא התקשתה וגם ניסיון קמבאק של לילארד והחברים לקראת הסיום נהדף בקלות בחסות יתרון 37-52 בריבאונד לאורחים.

לילארד סיים עם 41 בעוד משחק סקור גבוה שמעלה תהיות נוגות לגבי המצב שלו ושל הקבוצה. סימונס הוסיף 17 בעוד משחק מאוד לא יעיל של 5 מ-15.

בצד השני בראון עם 27 וטייטום עם 34 הובילו את הסלטיקס והעניקו לה את הנצחון.

לוס אנג'לס לייקרס 110 (37-34) – דאלאס מאבריקס 111 (35-36):

בקרב בין דיוויס לקיירי, בהיעדרם של הכוכבים הראשיים של ההצגה (לוקה ולברון), הלייקרס סבלו מערב קליעה נורא של 25% ונכנעו לשלשה של מקסי קלבר עם הבאזר והם ממשיכים לשייט באיזורים שבשולי הפלייאין.

דיוויס עם 26 ו-10 ריבאונדים הוביל את הלייקרס, ראסל תרם 11 ו-11, ריבס הוסיף 16 ושרודר תרם 15.

ארווינג הוביל את המאבס עם 38 ו-6 אסיסטים אבל גם 5 איבודים, בעוד אף שחקן אחר במאבריקס לא קלע יותר מ-12.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

    1. עוד פרק ב WWE
      בשביל שקבוצה תחזור מ- 30 נקודות פיגור,+ מינוס 9 בדקה האחרונה צריך שיהיה לה מאד אכפת.
      כדי שזה יקרה, לקבוצה ביתרון צריך להיות מאד לא אכפת או חוסר תפקוד מוחלט שנובעת מרמת אימון אפסית

    2. תגיד מאנו אולי הליגה צריכה לאפשר נגיד לארבע קבוצות שנאבקות על אליפות האחרונים להקפיא את הפעילות שלהן עד הדראפט הבא וככה לחסוך זמן ומשאבים מכווולם ?

  1. בדיחמין לשבת: דרך רענן
    סדרן מוניות בקשר🎙🗣
    מי פנוי באברבנאל ?
    שמעון: רחוב אברבנאל ?
    סדרן: לא, אברבנאל המרכז לבריאות הנפש.
    שמעון: קיבלתי קרוב 5 דקות מגיע.
    סדרן: תגיע מחכים בשער בכניסה.
    שמעון: לאן נוסעים ?
    סדרן: זה החבר של אפשטיין תוריד אותו איפה שאתה רוצה במילא הוא מנותק מהמציאות.
    שמעון: קיבלתי תמצא לי עוד נוסעים כאלה.
    סדרן: יש מלא כאלה לבד לא תוכל,
    נצטרך עזרה מכל מוניות בת-ים

  2. לעניין אינטרקיות הגבבוביק והשקץ
    ראיתי את הדקות האחרונות במשחק והיה טיימאאוט שבו ראו את לברון חמוש במשקפי שמש צמוד לגבהדייוויס וצוווק לו בתוף הווזן, פוצץ לו תחצוצרה של התוף. רואים את דייויס חוזר למגרש עם מבט מיוסר?/אטום?/סתום?/ טייטום?, אז הבנתי שהחברון עשוי להפסיד רק בגל שהואאאא………..
    ובכן, הוא…..
    .
    .
    .
    לברון!

  3. שארלוט, אטלנטה, וושינגטון, מיניסוטה, יוסטון, ניו אורלינס, פורטלנד, דאלאס.
    כל כך הרבה קבוצות של מועדונים עלובים, לא רלבנטיים לכלום שגם לא יהיו רלבנטיים לכלום כנראה לעולם וזה רק מהקבוצות ששיחקו הלילה.
    הליגה במצב לא טוב.
    והלייקרס נהדרים

      1. בסדר, אז אם אתה מתעקש תחליף אותן בממפיס, אורלנדו, אינדיאנה, דנבר והקליפרס.
        חצי מהמועדונים בליגה לא מעניינים אף אחד.
        מישהו פה באמת ישלם כסף כדי לראות שארלוט – אורלנדו או משהו כזה?

      2. תודה אבג.
        יוסטון ודאלאס מרכיבות עם ס"א משולש טקסני של שלושה מועדונים נהדרים.
        שארלוט ואורלנדו שנים לא מצליחות להתרומם, לאינדי יש עבר מפואר, ממפיס אחלה מועדון שאני מקווה שיגיע מתישהו לגמר המערב לפחות.

        1. ושארלוט היו די מגניבים בצקופה שלא ידענו שמיילס ברידג'ס דרעק. היה כיף לראות אותו, את לאמלו ואת סקרי טרי (ולפעמים את הייוורד כשהוא בריא).

    1. למה מצב לא טוב? במה זה שונה מהליגה של פעם? עד 1998 יכולת לכלול ברשימה גם את הספרס, דאלאס, מיאמי, טורונטו, קליבלנד ואפילו מילווקי (למעט שנת "נס" ב1971).

  4. תודה דור.
    הלייקרס מחרבים הזדמנות לעלות קצת למעלה על חשבון דאלאס (שאני מאמין שתתמודד מולם על מקום בהמשך).
    למזלם מינסוטה וניו אורלינס מועדות גם כן.

  5. שמע, דור, סקירת המשחקים שלך היא משהו מיוחד במינו. הכל שוטף, הכל מדוייק. משחקי החוץ של הווריורס הם משהו לא מובן לחלוטין. חזיתי בוושינגטון כמה דקות, ובמקרה דני שיחק בדקות שראיתי, והוא היה רוצה למחוק משחק זה מקריירת ה-NBA שלו.
    תודה דור על האמינות והנאמנות לאתר

  6. תודה רבה דור! מעולה כמו תמיד!
    אשמח ללינק לפוסט של נייט סילבר על הווריירס בחוץ. מעניין מהי הקבוצה עם ההפרש הכי גדול בין נצחונות בית לחוץ בעונה בהיסטוריה והאם הלוחמים מאיימים על התואר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט