הלייקרס נגד המאבס, דני נ' הקאבס וגם פילדלפיה, בוסטון וגולדן סטייט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הלייקרס נגד המאבס, דני נ' הקאבס וגם פילדלפיה, בוסטון וגולדן סטייט ביום שישי הגדול! / דור בלוך

1:00 שארלוט הורנטס (49-22) – פילדלפיה 76'ס (22-46):

אחרי שהשיגו כמה ניצחונות שסיכנו את מעמדם בתחתית הליגה ההורנטס חזרו לסורם ועם 3 הפסדים רצופים הם נטועים עמוק במאבק על הטנקינג ואפשר רק לאחל לוומבניאמה שהם לא יזכו בבחירה הראשונה בדראפט על מנת שלא יצטרך לשחק בארגון הלא מתפקד הזה.

מולם תשחק הלילה הקבוצה הכי חמה בליגה. פילי שפתחה את העונה עם 3 הפסדים רצופים אחרי סיום עונה שעברה מאכזב התאוששה בצורה מעוררת הערכה והיא סופרת כבר 6 נצחונות רצופים, כולל על קליבלנד, מיניסוטה ומילווקי, מאחורי יכולת MVP של אמביד, ויכולת מעוררת נוסטלגיה של ג'יימס הארדן.

אם הם יוכלו להמשיך בקצב הזה ולא יפצעו, הם בהחלט קבוצה שצריך לקחת בחשבון לפלייאוף,.

הימור: פילי ב-15

1:30 אטלנטה הוקס (35-34) – גולדן סטייט ווריורס (34-36):

אחרי משחק ה-50 נקודות שלו סטף קארי מגיע לאטלנטה אבל למי שפספס, למרות התצוגה המטורפת הזאת, גולדן סטייט הפסידה את המשחק, וזה אפילו לא היה צמוד במיוחד.

הווריורס סוחבים למשחק הזה מאזן חוץ מחריד של 27-7 ואפשר אני חושב להגיד שעד שוויגינס ופייטון יחזרו מהפציעות שלהם, אם יחזרו, אין הרבה מה לדבר על הקבוצה הזאת במונחי הצלחה בפלייאוף וזה גם לא כל כך הוגן לצפות מהקבוצה להיות רלבנטית לכך. מדובר בשני שחקנים שנותנים לה את האיזון גם בהגנה וגם בהתקפה ואם לפרקים גרין נראה כמי שאיבד צעד או שפול נראה כבוחר את הזריקות שלו בצורה לא מיטבית הרי שבהסתברות גבוהה זאת הסיבה.

אם לרגע היה נראה שאטלנטה מתאוששת תחת חילופי המאמנים הרי ש-3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים מחזירים אותה לקרקע המציאות, אני חושב שמארי הוא שחקן מצוין, אבל יש סכנה בלהעביר נכסים עבור מהלך שלא הופך אותך לקונטנדר או שלב אחד לפני קונטנדריות כי אם הוא לא עובד אז אתה נשאר בלי כלום וזה המצב של ההוקס כרגע כל עוד המניה של טריי יאנג ממשיכה לצלול.

1:30 קליבלנד קאבלירס (28-44) – וושינגטון וויזארדס (37-32):

הוויזארדס הם חלק מחבורת מרכז הטבלה של המזרח שנראית כממש לא מעוניינת לשחק בפלייאין. בין שני נצחונות על דטרויט (לא נחשב) הוויזארדס ספגו 3 הפסדים רצופים והיכולת של דני אבדיה צללה, ואם לא סופרים משחקים נגד דטרויט אז גם המניה שלו מעט בצרות, יהיה מעניין לראות אותו הלילה מול קבוצה שהיא בליגה אחרת מהפיסטונס האומללים.

גם קליבלנד לא בשיאה, אבל צריך להגיד שהעונה הראשונה של מיטשל צריכה להיראות כעונת התגבשות ובנייה ולא כעונה שבה הקבוצה אמורה ללכת רחוק מדי בפלייאוף, סיבוב שני זה יעד לגמרי ריאלי ולגמרי סביר, כאשר העתיד שלהם יקבע בעיקר בשני צירים – הציר שבין מיטשל לגארלנד והציר שבין מובלי לאלן. אם שני הצירים האלה יעבדו היטב למצוא 3 עם קליעה והגנה שירצה להשלים לחמישיה מאיימת באמת לא אמור להיות מאתגר במיוחד.

הימור: קליבלנד ב-12

2:00 שיקאגו בולס (37-31) – מיניסוטה טימברוולבס (35-35):

שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים ובמצב רוח לא משובח. הבולס כמו וושינגטון שייכים לקבוצות שמעוניינות בפלייאין אבל נראות כעושות כל שביכולתן על מנת לא להגיע לשם. דרוזן ממשיך להיות דרוזן אבל בין אינסוף הפציעות שלהם לבינוניות הכללית, קשה להתרגש ממשהו שקורה בשיקאגו והם כנראה אחת מהקבוצות שאני חושב עליהן הכי מעט לאורך עונת כדורסל.

הוולבס עשו מהלך נכון כשנפרדו מראסל ותיקנו מעט מהנזקים של הטרייד של הקיץ ועדיין ההפסדים האחרונים מראים שבמקום לבנות בהדרגה על הטיים ליין של אדווארדס שהוא באמת שחקן מיוחד גם אם לא לגמרי בשל, ההליכה לטרייד של גובר הייתה טעות שעליה המועדון ישלם לפחות 5 שנים קדימה.

הימור: שיקאגו ב-5

2:00 יוסטון רוקטס (52-17) – ניו אורלינס פליקנס (36-33):

האם הפליקנס יכולים ליישר את הספינה או שהיא כבר יצאה סופית מהמסלול וסיימה את העונה שלהם?

הפליקנס נמצאים כרגע במקום ה-12, חצי משחק בלבד מהלייקרס שבמקום ה-9 כאשר המערב באופן כללי ממשיך להיות צמוד באופן מיוחד. נראה שיוטה ואוקלהומה לא ממש רוצות לגמור בעשיריה, וזה מייצר הזדמנות לפליקנס, אבל כרגע, הם פשוט לא מצליחים לצאת מהמעגל של פציעות ודם רע שנראה שהחליף את האווירה הנהדרת בקבוצה בקיץ שעבר, ועם זאת אין לפסול את האפשרות שהעסק יתחבר להם לקראת סוף העונה.

על הרוקטס באמת שאין לי רצון להגיד דבר מלבד שסילבר חייב לשנות את החוק כך שלא ניתן יהיה לקבל בחירת טופ 5 יותר משנתיים ברציפות. enough is enough.

הימור: הפליקנס ב-8

2:00 סן אנטוניו ספרס (51-18) – ממפיס גריזליס (27-41):

הספרס ניצחו כמה משחקים שמסכנים מאוד את מקומם במאבק עם יוסטון (משחק מתחתיהם, הפיסטונס וההורנטס, זאת תהיה הרביעיה שנאבקת על וומבניאמה ושם תוכרע תחתית הטבלה.

אבל כעת נראה שהם חוזרים לסורם, וזה בזמן טוב עבור ממפיס שאחרי האופן המחפיר שכל המעורבים טיפלו במשבר ג'ה מוראנט נשאר לראות האם הם יהנו מחזרתו המהירה או שהיא דווקא תסכן אותם.

הימור: ממפיס ב-15

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (38-31) – בוסטון סלטיקס (22-48):

הטרייל בלייזרס כבר 2.5 משחקים מהמקום בפלייאין והסיכויים שלהם הולכים ודועכים ובעוד לילארד ממשיך לנפק מדי פעם הופעות מזהירות, הרקע הולך ועובר מאפור לשחור כאשר חלון הזמנים שלו ושל הבלייזרס הולך ונסגר.

הסלטיקס לעומתם נראים כמעבירים את הזמן. הם ניצחו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם בלוח משחקים נוח מאוד אבל הם מתקשים לנצח קבוצות גדולות, מרקוס סמארט נראה נורא, גראנט ווילייאמס נמחק, ורוב וויליאמס משחק יום כן יום לא היום לא.

כל זה לא אומר הרבה לגבי הפלייאוף, מה שכן מדאיג הוא התחושה שהליגה השתנתה. זאת כבר לא ליגה של ווינגס או של קלעים מעומק החצי, זאת ליגה שבה אתה חייב ביג מאן דומיננטי עם יכולות פיזיות עילאיות (או מוח ממוחשב במקרה של יוקיץ'), ולבוסטון פשוט אין את זה. זה יהפוך את המאבקים שלהם עם פילי ומילווקי בפלייאוף ללא פחות ממרתקים

הימור: בוסטון ב-12

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (36-34) – דאלאס מאבריקס (35-35):

אבקש את עזרת הקוראים, אני לא מצליח להפסיק לפחד מהלייקרס.

עם ואןדרבילט וחבורת המוכשרים שיש להם, עם דיוויס ולברון שמקבלים המון מנוחה זה הולך ומרגיש כמו הבועה, ואם הם יצליחו להביא את שני הכוכבים שלהם כשירים, ואם הם יצליחו להבטיח את מקומם בפלייאין (במיוחד אם זה יהיה במקומות 7-8 שיאפשרו להם שני נסיונות להשתחל לפלייאוף), אני לפחות לא יכול לפסול אותם מול אף קבוצה.

השכל אומר שהם לא יוכלו למשוך 6 שבועות ביכולת שיא, זה פשוט יותר מדי בגילם ומצבם הפיזי, אבל הלב נצרב ביותר מדי שברון לב מהשחקן הזה מכדי לזלזל בו.

המאבריקס לעומת זאת מתחילים להיראות כמו הקרקס הלא מנוהל שהיה צפוי שהם יהיו אחרי ההחתמה של קיירי, הם אומנם קטעו רצף 3 הפסדים רצופים עם ניצחון על סן אנטוניו בהארכה, אבל קשה להגיד שאפשר לשאוב אופטימיות רבה מכך.

כן שווה לשים לב לג'יידן הארדי, הגארד שנבחר בסיבוב השני עושה מרץ מאדנס משלו עם 22, 28 ו-22 נקודות ב-3 המשחקים האחרונים, והוא הולך ומתפתח לשחקן לגיטימי בליגה ואולי יותר מכך, שווה לעקוב.

הימור: הלייקרס ב-8

לפוסט הזה יש 82 תגובות

  1. תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
    .
    לדעתי רוב וויליאמס בריא הוא לגמרי ביג מאן עם יכולות פיזיות עילאיות, אמנם לא יאניס או אמביד, אבל השילוב שלו ושל הורפורד, לטעמי, "סוגר את הפינה" של הביגז בבוסטון מצוין. לא חושב ששם נמצאת הבעיה של הקבוצה.
    .
    ממפיס
    פילי
    אטלנטה
    קליבלנד
    מיניסוטה
    ניו אורלינס
    בוסטון
    לייקרס

  2. קצת נסחפת עם ההכרזה על שינוי אופייה של הליגה, רק לפני דקותיים מחקו כאן את הביגמן ועכשיו פתאום אין בלתו? לא להסחף לשום כיוון, זה כנראה הכיוון הנכון.

    אה, ופריויו משובך, כרגיל.

  3. תודה על הקדימון המשובח.

    הימורים:
    פילי ב 16
    הוקס ב 5
    קאבס ב 10
    וולבס ב 2
    פליקנס ב 15
    ספרס ב 6
    בלייזרס ב 5
    מבריקס ב 1

  4. תודה על הקדימון. (חסר לך הימור במשחק של אטלנטה… בכוונה?)

    פילי
    הוקס
    קליבלנד
    שיקגו
    ניו אורלינס
    ממפיס
    בוסטון
    לייקרס

  5. הכתובת הייתה על הקיר, אבל כנראה שלקיובן לא היו משקפיים או משהו. גם אם קיירי יהיה מפוקס, הוא ולוקה עדיין רוקדים על אותה הבלטה.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח ושבת שלום טו אול

  6. יופי של פריוויו כרגיל תודה דור…
    ניחושים:
    פילי
    לוחמים
    קאבס
    מיני
    יוסטון
    ממפיס
    סלטיקס
    דאלאס ( אם דונקיץ' משחק אם לא אז לא).

  7. NBA Rumors: Nets' Ben Simmons, Klutch Sports Mutually Agree To Part Ways
    ריץ' פול בורח אחרי האקזיט שעשה על הסיקסרס, ושהוא מבין שיהיה קשה למצוא קונים לסימונס עם המצב שלו שרק הולך ומידרדר

  8. תודה דור.
    המשחק של הלייקרס-דאלאס חשוב מאוד לשתי הקבוצות, יהיה חם.
    מעניין אם ג"ס יצליחו לנצח בחוץ סוף סוף.
    ניו אורלינס בהזדמנות כמעט אחרונה לשמור על הסיכוי.

  9. לא רואה שום סיבה שקבוצה כמו וושינגטון וויזארדס תהיה חלק ממה שמכונה 'הליגה הטובה בעולם'. היא מביישת את המקצוע.
    ארבע עוזרי מאמן ומאמן ראשי..
    בדיחה.

    1. מתלונן סדרתי אוי אוי אויי אוי בחייאת אתה מיליונר כבד תתעסק בעניינים שלך. מי בדיוק זורק לו הערות גזעניות ? אוכל הנקניקיות? הזקנה שרוקדת? הזוג בקיס קאם? הילדים עם הגשר בשיניים? המיליונרים מהשורה הראשונה? נערות האינסטגראם?
      מזיין את השכל. צריך לשלוח אותו להשתלמות בסרביה יחד עם ראס

    1. אתה כבר הפנמת את זה שברגע שפופ פורש וממונה לנשיא כבוד של המועדון הוא מכריח אותם לעשות מברט בראון מאמן ראשי

  10. אשך, בנקודת זמן הזו האם היית נותן את ה-MVP ליוקיץ' יותר מאשר אמביד ואם כן למה? (חוץ מזה שאתה אוהב את סגנון המשחק של הראשון ומתעב את השני)

  11. דיוויס עזב את קליבר בלי שמירה ללא צורך , הוא אפילו לא בא לעזור על קיירי , סתם עזב את קליבר על קו השלוש וירד לעונשין , אידיוט לא נורמלי

            1. אמת נו. מדברים בכללי. מי עושה עבירה ל3 זריקות ביתרון 4 שיש 10 שניות לסיום

  12. המאבס עשו את הביצוע הכי גרוע שיש שעתיים ניסו למסור לכוכב בכוח ש2 שמרו עליו טוב ועדיין הצליח לקבל כדור כמעט איבד בסוף מסר בלית ברירה שלטעמי גם לא היה מודע לשעון ובמקרה אחר פשוט יכל להיגמר ויצא סל מנצח

  13. הכי מצחיק היה לשמוע את השופטים מתרצים את השריקה שלהם נגד הזרג הסודני, שעלה ורטיקלי למעלה נקי לגמרי וחסם את קיירי:
    "אה, גבריאל זז שני סנטימטר לצד… ו… אה… גם הרגליים שלו נכנסו בין רגליו של קיירי…"
    זה המשפט המדויק שאמרו

            1. צריך זכוכית מגדלת

  14. בדיחמין לשבת: דרך רענן
    סדרן מוניות בקשר 🎙🗣
    מי פנוי באברבנאל ?
    שמעון: רחוב אברבנאל ?
    סדרן: לא, אברבנאל המרכז לבריאות הנפש.
    שמעון: קיבלתי קרוב 5 דקות מגיע.
    סדרן: תגיע מחכים בשער בכניסה.
    שמעון: לאן נוסעים ?
    סדרן: זה החבר של אפשטיין תוריד אותו איפה שאתה רוצה במילא הוא מנותק מהמציאות.
    שמעון: קיבלתי תמצא לי עוד נוסעים כאלה.
    סדרן: יש מלא כאלה לבד לא תוכל,
    נצטרך עזרה מכל מוניות בת-ים 🤭 😁

כתיבת תגובה

סגירת תפריט