מעורב הופס ליום ששי: אני חושש לנחס את הקליפרס אבל מה לעשות והם ניצחו את הווריורס עם הגנה? / מנחם לס

1.ההגנה של הקליפרס וקוואי לינארד התגברו על 50 נק' של סטף

התוקף והמגן. זה הטוב בזה וזה טוב בזה (והוא גם שחקן התקפה שחזר למיטבו)

במשחק של יום שני בין הווריורס לסאנס – כשהוא מטלטל את כריס פול בבייסליי – וגם מנצח 123-112, סטף קרי – שבד"כ מדבר אנגלית רהוטה כבוגר הקולג' דוידסון (הפרטי והמעולה) – קרא-צעק-זעק משפט עם 3 שגיאות שפה/דקדוק:

THIS AIN'T 2014 NO MORE"

אחרי המשחק פול טען שהוא לא קלט בדיוק את 'הרפרנס' – או את הכוונה של סטף קרי. אז נזכיר לו: ב-2014 כריס פול נחשב לשחקן הטוב יותר מהשניים כשהוא טלטל את סטפן קרי כשחקן הקליפרס שהעיפו את הגולדן סטייט מהפלייאוף בשבעה משחקים. כבר בעונה הבאה, 2015, סטפן קרי הפך לאשף הכדורסל של ה-NBA כשהוא השחקן המרכזי שהביא את הטבעת לקבוצתו . סטפן קרי היה השחקן המרכזי בכל ארבעת אליפויות הווריורס האחרונות, ובכל הצלחותיה, בעוד הקליפרס נכשלים ונכשלים, כל פעם מסיבה אחרת.

האם הנצחון הזה על הווריורס למרות סטפן במיטבו (50 נק' ב-20 מ-28' 8 מ-14 מהטריי – כולל שני סלים ישר מקרקס 'ברנום') – מראה, סוף סוף, שזו יכולה להיות עונת הפלייאוף של הקליפרס?

המשחק בו כריס פול גבר על סטפן קרי ב-7 משחקים היה הפעם האחרונה שסטפן קרי והווריורס הפסידו ליריבה מערבית בשבעה משחקים.

העונה הזאת הווריורס הם ד"ר ג'קל ומיסטר הייד עם 7-29 בבית ו- 26-7 בחוץ, אבל למרות כל זאת הווריורס היא-היא הקבוצה שלעומתה נמדדת כל קבוצה מערבית.

אז אני טוען כאן ועכשיו, בקול שפוי וזהיר כדי למנוע כל ניחוסים, שהקליפרס של אמש הוכיחה לי שיש לה את כל הכלים לנצח את המערב. מה יהיה נגד המזרח מגידת העתידות לא גילתה לי עדיין, אבל לפי המשחק בשלמותו אמש אני מכריז שוב, כפי שהכרזתי בתחילת העונה, שזאת העונה של הקליפרס לנצח את המערב כי היא מצאה את הזמן לזרוח בעוד שיריבותיה צועדות במקום או נופלות אחורנית, מלבד הקינגס והגריזליס שהן אובראצ'יברס לדעתי.

מה שקורה בנאגטס הסברתי אתמול. הסאנס נמצאת בצעדה איטית…אחורה. כל כך מוזר (ומעניין) שגיא ועידו, שני נציגי הסאנס במדינת הקודש, לא מביעים דעתם לכאן או לכאן כשאני כותב על הסאנס. אולי גם הם חוששים לנחס. כך או כך, ללא דוראנט הם לא עוברים סיבוב שני. עם דוראנט? אייטון נראה לי כשחקן שהגיע לפוטנציאל שלו, והפוטנציאל שלו הוא די נחות מול סנטרים אחרים בליגה כיוקיץ' או אמביד, כשהוא שייך יותר ל-TIER השני אם לא השלישי עם סנטרים כוונדל קרטר, סטיב אדאמס, או קלינט קפלה. בוקר הוא בוקר, מצויין, פסיק, אבל כריס פול נמצא בירידה תלולה.

הלייקרס בינתיים ללא לברון, ואפילו AD מדלג על משחקים כמו במשחק 'קלאס'. בפלייאוף הוא יצטרך לשחק כל יום או יומיים. ז"א שבמערב עלינו לעבור לדבר על סקרמנטו, וממפיס. גם דאלאס ירדה מהפסים וסקרמנטו וממפיס – שתי OVERACHIEVERS – פשוט לא יכולות לקליפרס.

תנו מבט במה שקרה נגד הווריורס: פול ג'ורג' קלע 24 עם 4 מ-6 מהטריי, אבל ס"ה יום בינוני-פלוס עבורו, לא יותר. קוואי לינארד חוזר לכושרו כשהיה בטורונטו כשהוא היום שחקן ההגנה הטוב ביותר בין הגארדים/סמול פורוורדים, ועתה הוא צועד בגאון לקראת התקרה שלו כתוקף. נגד הווריורס הוא היה 10 מ-19 מהפארקט, 3 מ-7 מהטריי, ל-30 נקודות (אני כותב מזכרון. ייתכן ואני טועה במקצת)

אגב, זה עתה גיליתי שהקליפרס, כמו הווריורס, קלעו 47% מהטריי. זוהי תכונה חיובית שלווריורס ישנה בגלל סטף, אבל בקליפרס ה-47% נקלעו בוועדה של קלעים. מלבד קוואי וג'ורג', אריק גורדון מהספסל קלע 4 מ-8 מהטריי (ס"ה 16 נק') וטרנס מן (MANN) קבר 4 מ-5 מדאונטאון ל-17 חיצים. כמה מילים על איבקה זובק מהקליפרס: הוא קלע 19 נק' עם 6 מ-8 תחת הסל 7 מ-8 מהקו, ו-16 קרשים נגד הווריורס נטולת סנטר מעולה.

ועכשיו אני מגיע ל'איש שלי' ראסל ווסטברוק. מי שראה אותו אתמול ראה אותו מחזיק ושומר את הכדור כאמא חדשה המחזיקה את תינוקה בן השבועיים. בכזאת זהירות הוא החזיק בכדור. אבל איזו מהירות! איזה משחק מלא בטחון. הוא קלע 15 ב-6 מ-16 ו-2 מ-6 מהטריי אבל קטף 7 אסיסטים, חטף צמד, ואיבד 0 כדורים. כן, אפס. הוא משחק היום את הכדורסל הזהיר, העדכני, והחכם שבלייקרס הוא לא היה מסוגל להפיק בגלל השחקנים סביבו. בקליפרס הוא מצא בית כשקוואי, פול ג'ורג', ובעיקר המאמן לו טיירון בוטחים בו. הוא יצר במשחק נטו של +11, כמו קוואי, הנטו הגבוה במשחק.

ולא הזכרתי עדיין את השחקנים הבאים ברוטציה: מונקריף מוריס, באטום, ופלמלי – המחליף המצויין לזובק שלאט לאט מוכיח את עצמו כסנטר המדורג כמובן אחרי אמביד, יוקץ', ג'וליוס רנדל, ברוק לופז, דמנטס סבוניס, מיילס טרנר, ו-AD, והוא שייך ל-TIER הבא, אבל לקליפרס הוא מתאים ככפפה ליד כי הכדור חייב להיות בידי הכוכבים קוואי וג'ורג' פול, והוא יוצא עם חיוך רחב ממשחק בו הוא קולע 10-12 וקוטף 13-15 ריבאונדים.

אפילו המאמן טיירון לו הוא בול לקבוצה הזאת. הוא לא יודע הרבה יותר – אם בכלל – מהשחקנים אבל הוא מבסוט לנצח מבלי שייראו אותו משתולל ומתרוצץ על הקווים וצורח. הוא מין אינטרוברט כקוואי לינארד, חושב על דברים מוזרים – או לא חושב הרבה בכלל – פשוט יושב רגוע, לא נותן כותרות לעתונים, אוסף את הכסף ומנצח, ושימשיכו לומר שאין לו מושג. זה מתאים וטוב לו. הוא ממילא חושב, כשהוא חושב, על העולם הבא. את זה הוא פעם אמר בראיון: שמהעולם הזה אין לו ציפיות גדולות מדי. עוד אליפות, פחות אליפות. העולם ימשיך להסתובב. זהו קוואי. לפחות הוא החליט שהגיע הזמן לשחק כדורסל ובצ'יק הוא קופץ לראש.

2. מייקל ג'ורדן, עם בעלות ראשית של ההורנטס, מוכר את חלקו

3. דריימונד גרין גיחך על הטכני נגד הקליפרס אבל הוא לא מגחך היום

למה הוא לא מחייך היום? כי הסתבר לו שזה הטכני ה-16 והוא יישב בחוץ היום נגד אטלנטה, השעייה שעולה לו 1/82 ממשכורתו.

4. ממפיס מחפשת דרכים לשלוט על 'חיי הלילה' של שחקניה הצעירים במשחקי חוץ

כל שחקני ממפיס הם צעירים מלהד אדאם סטיבנס. הקבוצה מחפשת דרכים לשלוט על השחקנים ב"משחקי חוץ בערים מסויימות"

מה זאת א8ומרת 'ערים מסויימות'? בסקרמנטו אין מועדוני חשפנות? אז היכן לדעתכם מבלים כל הפוליטיקאים של בירת המדינה? באיזו עיר של NBA לא מחכות לשחקנים נערות על כל פינה ושעל אחרי המשחקים. בסולט סיטי אין זונות? אין נערות ליווי? אולי הן מורמוניות, אבל הן עדיין מנסות למצוא שחקנים. בקשר למועדוני חשפנות באמת שאינני יודע.

אני לא מבין מה הבעייה.

אם אני המנכ"ל, אני מסיע את כל השחקנים ביום לפני משחק חוץ לאיזה מוטל בקאונטרי, 20-30 מייל משדה התעופה, ושם השחקנים יקבלו חדרים העולים $39 ללילה, ולמחרת מהמוטל נוסעים עם האוטובוס לאולם, משחקים, וב-1 בלילה טסים הביתה.

או???

אנחנו משחקים בניו יורק. מגיעים למלון אסטוריה, $1,000 לחדר. אני קובע לשחקנים 22:00 לחזור לחדרים. עושים CHECK-IN לכל שחקן ולא משנה מי הוא. כל החדרים נמצאים אחד ליד השני במזדרון ארוך, ובשתי הכניסות למזדרון יושבים עוזרי מאמנים ועושים צ'ק על כל שחקן שחקן שניכנס לפני 22:00. מי שמאחר מושעה למשחק הבא עם עלות של 1/82 מהמשכורת.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
48 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/03/2023 2:56:54

אחלה בחלה מעורב מנחם
לא ניחסת את הקליפרס,חיסלת עם בעיטה למדרכה😂🤣😂
דה שוט שים שחפץ,תכין מצנח לצוק. תלמה ולואיז קופצים לביקור
טיירון לו עציץ, המדדה\ג'ורג'י בוי בדרך לבית אבות.
ג'ורדן הרג את שרלוט מהרגע שהוא קנה אותם.
באחור של 10 שנים הוא קלט שבתור מנהל\בעלים הוא על הפנים.

אור
אור
17/03/2023 3:00:04

תודה מנחם
.
איך זה הגיוני שבעלים חלקי בהוקס יכול לרכוש גם חלק מההורנטס?

Smiley
17/03/2023 3:04:11
Reply to  אור

ימכור כדי להיות בעלים עיקרי בהורנטס

אור
אור
17/03/2023 3:21:52
Reply to  Smiley

תודה

רן הנרגן
רן הנרגן
17/03/2023 11:58:10
Reply to  אור

גם ליקוב היה בעלים מינורי בבוסתון לפני שהוביל קבוצה לרכישה של ג"ס.

אור
אור
17/03/2023 12:01:50

כן פשוט לא היה רשום שהוא מוכר את החלק שלו בהוקס

Smiley
17/03/2023 3:05:22

Lonzo Could Miss Next Season
Ball will undergo third surgery on his left knee that could cost him the 2023-24 season (Shams)
.
Bogdan Gets 4-Year Extension
Hawks forward Bogdan Bogdanovic agrees to four-year, $68M deal to stay in Atlanta (Woj)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  מנחם לס

לגמרי. למעשה, אני לא בטוח שהוא יחזור לשחק בליגה בכלל, ובעיקר כשחקן משמעותי. ממש חבל.

PhillySpecial
17/03/2023 10:23:35

זה מה שקורה למי שמשחק כל הקריירה עם נעליים

אור
אור
17/03/2023 12:02:04
Reply to  PhillySpecial

🙂

ירון, החלום
ירון, החלום
17/03/2023 4:22:24

בס"ד
תודה מנחם..
המערב פתוח לגמרי השנה.
להמר מי תצא. המערב, זה כמו להמר בלוטו.

Jonathan
17/03/2023 6:21:50

+1
ירון סיכם את הדיון לטעמי.
ותודה על המעורב.

thetroll
thetroll
17/03/2023 5:43:14

מנחם תודה על המעורבב.
מי שהפסיד את המשחק ללוחמים מול הקליפרס היה האין הגנה שלהם. כדי לדבר בפליאוף הם חייבים את וויגינס ולפי מה שקצת ריפרפתי יש מצב שהוא בכלל לא חוזר העונה מעניין מה הסיפור אצלו יש הרבה שמועות אני מוכן לתת סוכריה על מקל למי שיביא מידע טוב עליו.אני ממש סקרן.
לגבי הקליפרס וואלה הכל יכול להיות אבל לא הייתי פוסל את דנבר ובמיוחד לא הייתי פוסל את ממפיס. יש מצב שג'ה יחזור קצת יותר humble ממה שהיה ועם עודף מוטיבציה וזה לדעתי הסנט שחסר לדולר שלו כדי שיהפוך לאימת הליגה. את פיניקס אם דוראנט חוזר יהיה קשה לאיזה שהיא קבוצה לנצח ואני גם לא הייתי ממהר לפסול את סאק.
מילה לגבי איטון אני קצת רואה עכשיו את המשחק. לדעתי הוא עדין רחוק מהתקרה שלו . הוא יכול להיות גם סטרץ' 5 וסנטר שקולע שלשות כי יש לו יד רכה לדעתי העובדה שלא הפך לכזה נובעת לדעתי ממונטי שמבקש ומצפה ממנו לשחק באיזור הטבעת . הסאנס לא פיתחו את יכולת הקליעה שלו ולדעתי לפחות הם מפסידים מזה.

אשך טמיר המקורי
17/03/2023 7:44:44
Reply to  thetroll

אני מאמין שדביל נשאר דביל.
גם אם הוא יהיה קצת פחות דביל מחוץ למגרש, עדיין יהיה דביל על המגרש, ואולי אפילו יותר, כי יצטרך לפצות על המחסור בצורך להיות דביל מחוצה לו.

שדות פופ לנצח
17/03/2023 8:07:48

לאיזה דביל אתה מתכוון? ג'ה? ווסטברוק? אייטון? טיירון לו? תהיה יותר ספציפי אשך, אנחנו צריכים את ההכוונה שלך כדי לדעת במי בדיוק מזלזלים היום

דוקטור רזי הופמן
17/03/2023 18:08:32

בראדלי דה-ביל….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אייטון זה מה שהוא יהיה בסאנס?קאפלה לא יותר. לזה הם מיעדים אותו גם שבוקר ודוראנט זורקים הכל ועושים הכל ומה שהם משאירים ילך לכריס פול.
התפקיד של אייטון לא שונה מאוקוגי או ויינהארט הגנה האסל ולובים ופעם ב זריקות לבד

Guy d
Guy d
17/03/2023 6:30:04

תודה מנחם, מעורב מהסרטים!
כל הדיבור על ניחוסים זה רק בצחוק, אל תתן לזה להאט אותך לרגע

אשך טמיר המקורי
17/03/2023 7:45:16
Reply to  Guy d

בניחוסים

Guy d
Guy d
17/03/2023 8:57:01

חחח, כן.

יאיר קורן
יאיר קורן
17/03/2023 6:46:27

הפער בין משחקי הבית לחוץ אצל גולדן סטייט לא ברור. אבל כל עוד השלישייה הגדולה של גולדן סטייט בריאים, אני מהמר עליהם בסדרה של 7 משחקים. לא נשארו להם עוד הרבה משחקים, 5 בבית ו-7 בחוץ וכדי להבטיח מקום בפלייאוף ולא ליפול למחוזות הפלייאין הם חייבים לנצח בחוץ ומשחקים לא קלים מול ממפיס, דנבר, ודאלאס וגם את המשחקים בבית שגם הם לא קלים מול פילי וסקרמנטו. את האליפות הראשונה שלהם הם לקחו בלי וויגינס ובלי דוראנט. אבל אם וויגינס יחזור פתאום לפלייאוף, מה שאף אחד לא יודע אם יקרה אבל כבר רמזו שכנראה העונה כבר לא נראה אותו, אז בכלל הסיכויים שלהם יגדלו למרות שהוא לא שיחק המון זמן ובטח ייקח לו זמן להיכנס לעניין. וגם GP2 אמור לחזור לשחק בפלייאוף ולתת לגולדן סטייט כוח בנקודה הכי חלשה שלהם – ההגנה. מול קליפרס מה שהרג אותם זה הריבאונדים (36-44 לקליפרס וספציפית ריבאונד התקפה 16-7 לקליפרס). אם אני הייתי סטיב קר הייתי מכניס את לוני, ריבאונדר מעולה, ברבע האחרון ואומר לו להתאבד על כל כדור התקפה והגנה זה היה משאיר להם סיכוי לנצח.
מבין השלישייה של גולדן סטף קרי בעונה מדהימה וכמעט כל משחק שלו תענוג לראות, הוא אתלט מדהים ואתמול הרבע השלישי שלו היה רבע לפנתיאון. קליי תומפסון חזר לשחק העונה ברמה הכי גבוהה שלו והוא מדהים. הגרין ממשיך להיות גרין, לדעתי עמוד השדרה של גולדן.
בקיצור – סוף העונה הולך להיות כיף מרתק ומעניין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים לגמרי, אבל רק בנוגע לאליפות הראשונה של גולדן סטייט – נכון שלא היו דוראנט ו-וויגינס, אבל היו האריסון בארנס, איגודאלה, בוגוט, ברבוסה, ליווינגסטון. הם היו קבוצה עמוקה מאד וטובה מאד מסביב לשלושת המוסקטרים.

אשך טמיר המקורי
17/03/2023 7:46:45

1+
המשלימים מסביב שווה ערך לעוד "big one" בחשיבותם.
בקיצור, קריטי.

thetroll
thetroll
17/03/2023 9:12:57

בלי וויגינס אין להם סיכוי לדעתי. הוא עצר את דונצ'יץ' ואת טייטום שנה שעברה. גרין לא יכול לבד הם קבוצת הגנה גרועה השנה אי אפשר לקחת אליפות בלי הגנה.

אופיר נ.
אופיר נ.
17/03/2023 6:52:45

תודה מנחם על המעורב.
הבעיה של הלוחמים היא בהגנה, ובעיקר בריבאונד.
חסר להם sf גבוה ואתלטי שיודע ואכפת לו לקחת בריבאונד בהגנה.
אתמול הקליפרס לקחו 16! כדורים חוזרים בהתקפה( ווסטברוק תפס 4 כאשר באחת ההתקפות לקח פעמיים רצוף ומסר ל-pg לשלשה חופשית. את השנייה הוא קלע), וזה מה שגומר להם את המשחקים.

סוסמעץ
סוסמעץ
17/03/2023 7:06:15

תודה רבה דוק
==
סיר צ'רלס בתחזית שהקליפרס הולכים עד הסוף העונה

אשך טמיר המקורי
17/03/2023 7:42:51
Reply to  סוסמעץ

יש סיכוי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מצוין מנחם תודה רבה.
שתי קבוצות שיהיו מצוינות כל עוד יהיו בריאות. לא מבין מה קרה לוויגינס. נקווה שמוראנט ילמד את הלקח ויתנהל אחרת בעתיד, יהיה חבל מאד לראות כשרון כזה מתבזבז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס לא יגיעו לכלום הם קבוצה גמורה כמו הטראקרס

אשך טמיר המקורי
17/03/2023 7:42:26

תודה רבה דוק, מצוין כרגיל.
אחרי הטרייד עם דוראנט כתבתי שאלופת המערב תבוא מבין 3:
דנבר
סאנס
קליפרס
כתלות בבריאות. כשדנבר הכי חסינה יחסית לפציעות ולכן היא הפייבוריט שלי.
הסאנס בינתיים התרסקו עם פציעת דוראנט ובסכנה אמיתית לצאת מהשלישייה.
אם גולדן בריאה, היא שם במקומם.

יהלי אולמר
17/03/2023 7:54:25

תודה על המעורב דוק
פאקינג פרינסטון! הרסה לי הרבה מהבראקט. דייויד בלאט שמח עכשיו ופיט קאריל מתהפך בקברו

רפיקי
17/03/2023 9:00:46

הקליפרס קבוצה גמורה,
"במרץ כולם יכולים לנצח" משפט ענק שאימצתי.
..
לגביי הווריורס זה מתחלק ל2:
בלי וויגנס:
יכולת נטו הם טופ 3 במערב ועם הנסיון הם לגמרי בתמונה לקחת את המערב, אבל השנה הסיפור הוא מי תצא מהמזרח.
עם וויגנס:
פייבוריטים לקחת את המערב, אולי אפילו את הגמר, מאוד תלוי בכושר של וויגנס וקליי.
..
סטף אגב עם עונת 50/40/90 לקצת יותר מ30 נקודות

trusttheprocess
trusttheprocess
17/03/2023 9:32:05

השמועות על וויגינס ואין לי מושג אם זה נכון או לא , זה מה שאומרים באינטרנט וזה קצת בעייתי כי באינטרנט יש הרבה שטויות
זה שאשתו בגדה בו עם החבר הכי טוב שלו תקופה ארוכה והוא גילה ששתי הבנות הקטנות שלו הן בעצם לא שלו

thetroll
thetroll
17/03/2023 9:36:16

וואו. מזעזע.

Guy d
Guy d
17/03/2023 11:27:59

נורא

Don
Don
17/03/2023 20:11:05

אוי ואבוי
וואו זה חזק באופן מחריד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2023 9:40:33

תודה רבה על המעורב המעולה

Berch
17/03/2023 10:34:00

אחלה מעורב
מעניין לראות האם שארלוט תחזור להיות רלוונטית כמו אי אז בתקופת אלון "זו" מורנינג וגלן רייס האב (שבנו המג'נון הביא לנו גביע).
🤣

Don
Don
17/03/2023 11:12:52

להגיד על הקליפרס שהיא קבוצה גמורה?
על טאי לו שהוא עציץ?
נו באמת…
לפי איך ששיחקו מול הלוחמים, מאד קשה יהיה להתמודד עימם.
לעומת זאת, ותמיד תמיד, אני מת מפחד מגולדן סטייט. מי שיצליח לנצח אותם בסדרה, יקח גם אליפות.
לדעתי כמובן.
אולי קוואי יכול לעשות זאת?
הוא השחקן האהוב עלי 🙂
וכן, ראס היה טוב אתמול. בעיקר בריבאונד התקפה, אבל אלוהים, אני מעדיף שלא יגע בכדור כדי שלא אקבל התקף לב.
קרי זו פשוט תופעת טבע. בן 35. משאיר מאחור את כולם. רק שישאר בריא. כל יום לצפות בבחור זו מתנה.

רן הנרגן
רן הנרגן
17/03/2023 12:24:09

הבעיה של וויגינס זו הבושה. לא משנה מה בדיוק הבעיה, החשיפה שלה לציבור רק תתן לו כח ותמיכה. אבל הבושה הורגת אותו.

Don
Don
17/03/2023 20:13:39

אם מדויק הסיפור, משבר כזה יכול לחסל בן אדם נפשית.
מקווה שיחזור לעצמו ויסתדר לו. אוהב את השחקן הזה.

thetroll
thetroll
18/03/2023 0:36:48

לא חושב שזה רק הבושה. תחשוב – מילא האישה. אבל הילדים. אתה נקשר אליהם והם אליך. פתאום אתה מגלה שהם לא שלך אלא פרי הבגידה של אשתך עם ה"חבר" הכי טוב. מה עושים בסיטואציה כזאת? ממשיכים איתם ? הולכים למקום אחר? ברירה בלתי אפשרית. זה התמוטטות של כל עולמך. נורא פשוט.

אוהד ס"א
17/03/2023 17:07:34

מעורב מעולה:
א. לא צריך לנחס את הקליפרס, הם באים עם זה מהבית. ברור שיש להם את הכלים לקחת טבעת. זה לא יקרה.
ב. גולדן סטייק לא יעשו ריפייט. לפעמים הם זוהרים ברמה של אלופה, לפעמים נראים כמו חושך (יותר גרוע מאיתנו). אין יציבות, אין המשכיות,
אין הגנה. ה -2022 שלהם היא שירת הברבור של תור הזהב הנוכחי (קצת מזכיר את 2014 שלנו). בניגוד לספרס, יש שם הנהלה יצירתית, נחושה ושופכת המון כסף כדי ליצור קונטנדרית מדור חדש של כוכבים. עוד שנתיים שלוש.
ג. המערב מאד מאד מעניין: ממפיס התאבדה, דנוור נחלשים, קליפרס מנוחסים, דאלאס משחקים רק עם כדור אחד, גולדן לא יציבים, הקינגס חסרי ניסיון בגבהים, מי נשאר, הלייקרס? יש להם פוטנציאל לעבור פליאין + 2 שלבים בפליאוף, עד כאן.
נשארו פיניקס. דוראנט יכול להביא אותם לגמר, אני לא מאמין שיקחו טבעת. בכל זאת זאת פיניקס, והמזרח טוב יותר העונה.
ד. העזיבה של ג'ורדן היא החדשה הכי חשובה של היום. הבעלים הכי גרוע בתולדות הליגה (וה- GOAT המכהן לדעת חלק מאיתנו), עוזב. אין ספק ששרלוט תצא לדרך חדשה ואני בטוח שהרבה יותר טובה. רק תדאגו בבקשה לחכות ל-2025, אחרי בחירת הדאפט שלכם ב – 24.

Pistons
Pistons
18/03/2023 2:53:32

חברה, האם יש כאן איזו סקשן שמכיל את כל ביקורות הסדרות, סרטים מומלצים וכו'?
האם היה כאן סיכום על הסדרה שעשו על מג'יק?