נטס > נאגטס, וניקס > לייקרס בסיקור ליל ראשון הקצר / שקד ומאנו

נטס > נאגטס, וניקס > לייקרס בסיקור ליל ראשון הקצר / שקד ומאנו

דנבר נאגטס 120 (22-46) – ברוקלין נטס 122 (29-39) / שקד

מובילת המערב אירחה את הקבוצה המתגבשת מברוקלין. משחק ענק של יוקיץ' עם טריפל-דאבל של 35 נק' 20 ריב' ו-11 אס' לא הספיק בערב בו כל חמישיית הנטס קולעים בספרות כפולות. מהפתיחה, מיקל "I took in personal" ברידג'ס המשיך בריצה שלו מאז הטרייד וסיים את המשחק עם 25 נק'. למרות ערב קליעה חלש מ-3 ספנסר דינוודי סיים עם 15 נק' 16 אס' ו-6 ריב'. פני סמית' הוסיף 15 נק' עם 5-7 ל-3.

בסיום הוסיף ברידג'ס: "גם כשאנחנו לא יודעים מה אנחנו עושים אנחנו פשוט מאלתרים וכל אחד עוזר לשני. לא תמיד הכל יוצא מושלם אבל זה שכל פעם מישהו אחר מתעלה זה הדבר הכי חשוב. הנטס עשו צעד קדימה אל המקום החמישי, שלושה משחקים מאחורי הקאבס. הנאגטס 5 משחקים לפני המקום השני במערב עדיין נמצאים במקום בטוח ומתחילים להתכונן לקראת הפלייאוף.

שארלוט הורנטס 108 (48-22) – קליבלנד קאבלירס 114 (27-43) / מאנו

לפעמים העסק משתבש, הדברים קורים לא כפי שתיכננת, הבלתי צפוי מתממש, והתכנית כושלת. ברגעים כאלה נבחן אדם. נבחן על האופן שבו הוא משכיל להתייצב מול המציאות, כאוטית ככל שתהא, ומצליח לנתח, לתכנן ולבצע פתרונות נועזים בזמן קצר. כשזה מצליח, זה תענוג.

הערב זכו שחקני שארלוט לתענוג מסוג זה – בתחילת הרבע השלישי הם עוד הובילו 87-72 על קליבלנד החזקה, במשחק השני שלהם תוך פחות מ-24 שעות. מה עושים? איך מתמודדים? מה מייקל יגיד? כל הג'ז הזה נפל דווקא עליהם ביום ראשון בבוקר לפי שעונם, והם לא מיצמצו לרגע. נכון, טרי רוזייר עוד פישל קצת עם 13 נק' ברבע השלישי, ב-5/6 מהשדה, ושרלוט הגיעה לרבע הרביעי ביתרון, אבל 19 איבודים לאורך המשחק כולו, שהובילו ל-29 נק' של קליבלנד, איפשרו לאבירים הצעירים מקליבלנד להטות את המשחק לכיוונם, ואיפשרו לשתי ההנהלות לבצע את משימתן להלילה. אפילו רוזייר התאפס על עצמו כשהחטיא שלשה שיכלה להשוות את המשחק שניות לסיום. התפנית בעלילה הושלמה.

בשורות שרלוט בלטו רוזייר עם 27 נק', 6 אס', 4 ריב', 4/9 מעבר לקשת, וגם 8 איבודים. סייעו לו וושינגטון עם 19, גורדון הייוארד (הוא בריא!) עם 16, ריצ'ארדס הסנטר (מי זה?) עם 15, ודניס סמית' גוניור (הוא חי!) עם 14 נקודות שלמות. צביקה מיכאליוק, הצלף מהרפת, הוסיף 9 נק', ב-50% מהשדה, אבל גם מינוס 25 ב-20 הדקות שלו על הפרקט… לא נעים… ואם מכפילים את זה ב-2.4 אז יוצא שאם צביקה שלנו היה משחק את כל המשחק, 48 דקות שלמות, שרלוט הייתה בפיגור 60… שזה ממש מרשים אתם חייבים להודות. אולי יום אחד נזכה.

בשורות קליבלנד בלטו החשודים הרגילים – גארלנד עם 28 (ופלוס 18 בדקות שלו על הפרקט), מיטשל עם 23 (אבל מינוס 13 בדקות שלו), מובלי עם 18 (ופלוס 15), לאמאר סטיבנס, (בנם, מאהבה אסורה, של לאמאר אודום ובראד סטיבנס) עם 9, ואוקורו עם 5 השלימו את החמישייה. מהספסל בלטו לאברט ו….. (טאאאאדדדדאאאם) ידידנו משכבר ריקי רוביו ששיחק 20 דקות, קלע 11 נק' ופלוס 17 בדקות שלו על הפרקט, ואם תשאלו אותי, שזה כל עולמי התרבותי, אומר לכם שרוביו בריא ובכושר הוא מפתח יותר משמעותי ממה שחשבתם להצלחה אבירית בפלייאוף הממשמש ובא, ואם תגידו לי ש, עם כל הכבוד, חשבתם על זה גם לפני שאמרתי, אז אומר לכם שגם אני חשבתי על זה לפני שאמרתי, ככה שתצטרכו לגייס טיעון אחר. טיעון מוזר שכזה לא שמעתם כך שקרוב לוודאי שיסתתמו טענותיכם ולא תדעו איך להגיב, ואני אנצל את ההזדמנות לעבור למשחק הבא לפני שהרגע יחלוף.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס 112 (22-45) – וושינגטון וויזארדס 93 (37-31) / מאנו

מה עוד לא נאמר על שתי הקבוצות הללו? על כוכביהן? על מאמניהן? ובכן, עדיין לא נאמר שהלילה מושמצי הסיקסרס גברו על מושמצי הוויזארדס בתוצאה 112-93, והנה, שוב, אני אמרתי זאת ראשון. השמצות בצד, ברור שפילי טובה יותר, ובהרבה, והעובדה הזו חשפה את עצמה כבר ברבע הראשון עם 27 נק' לאמביד וחבריו מול 19 בלבד לאורחים. הוויזארדס עוד הצליחו איכשהו לשרוד עד המחצית, אבל מהרבע השלישי הפער הלך וגדל, עד לתוצאת הסיום הבלתי נמנעת. פילי תמשיך להתחרות בעוז בצמרת המזרח, וכולנו נסתקרן מה בעצם היא יכולה לעשות ברמות הגבוהות של הפלייאוף, וושינגטון מצידה תמשיך לעשות את מה שוושינגטון עושה, שזה קצת קשה לתיאור במילים, אני מניח שהשתשכות במי אפסיים (23 אחוז משלוש, הלילה) או רביצה בביצת הבינוניות (40 אחוז מהשדה הלילה) הן הגדרות שיכולות להתאים, אבל איך שתרצו, אני גמיש בעניין הזה.

בפילי אפשר לציין את אמביד עם 34 נק', 8 ריב', 4 אס' ו-4 (!) חסימות, ואת הארדן עם 18 נק', 14 (!) אס' ולא פחות מפלוס 25 ב-33 דקות שלו על הפרקט. הפליא עשות פי.ג'יי טאקר – 6 ריב', 2 אס', חטיפה וחסימה, בפלוס 13 ב-21 דקות על הפרקט, כל זאת חברים, ללא נקודה אחת לרפואה. והאמת שהמשחק היה באמת קלי קלות כך שכל הספסל קיבל מריברס קצת דקות. תהנו !!!

בוושינגטון אפשר לציין את דני עם 1/8 מהשדה (אאוץ'), 0/2 מהשלוש, 2/2 מהעונשין שהסתכמו ב-4 נק', 3 אס', 2 ריב' ובמפתיע גם פלוס 3 ב-24 דקות על הפרקט. בראדלי ביל עם 13 בלבד, קוזמה עם 12 ופורזינגיס עם 9 שופכים מעט אור על איך הוויזארדס הצליחו לסיים את המשחק עם 93 נק' בלבד. הבשורה, על פי מאנו, נותרה בעינה – אבדיה צריך לעוף משם מה שיותר מהר.

ניו אורלינס פליקנס 127 (35-33) – פורטלנד טרייל בלייזרס 110 (37-31) / מאנו

הזמן מתקצר והמלאכה, מה לעשות, בדיוק באותו אורך, אז נתחיל למהר עכשיו. במשחק בין שתי קבוצות שאף פעם לא ברור לי לאן בעצם הן הולכות, גברה זו שעבורה קלע טריי מורפי, שחקן השנה השניה, לא פחות מ-41 נק', כולל 9 שלשות. עכשיו עם יד על הלב – האם אתם יודעים עבור מי משתי הקבוצות משחק אדון מורפי הנכבד? אני לא זכרתי, אבל התשובה, כך מתברר, היא ניו אורלינס. השקנאים קלעו 42 נק' ברבע הראשון, מול 25 בלבד של האורחים, והשאר היה לפרוטוקול, בין השאר מכיוון שמורפי וחבריו קלעו 48 אחוז מעבר לקשת מול 30 אחוז בלבד של פורטלנד. סי.ג'יי מקולום מסר 11 אס' מול קבוצתו לשעבר.

סן אנטוניו ספרס 90 (50-17) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 102 (35-33) / מאנו

פרסטי השועל הפתיע את פופ והשאיר את שרגא בחוץ. פופ השועל לא הפתיע אף אחד כשעלה בלי סוהאן, קלדון או טרה ג'ונס. זאק קולינס, קייטה בייטס דיופ ודבונטה גרהאם, כולם, אם הכל ילך לפי התכנית, לא יהיו איתנו בעונה הבאה, קיבלו דקות כדי להראות את ערכם בשוק והצליחו, בד בבד, גם להפסיד. המשימה הושלמה. שני הג'יילן וויליאמסים, בצד השני, קלעו 30 נק', מסרו 12 אס', 12 ריב' ושיחקו 61 דקות בסך הכל. קיבל מעט דקות ובכלל לא זכרתי שהגיע לאוקלהומה – דאריו סאריץ', שקלע רק 1/5 מעבר לקשת וחבל כי אני מחבב את הבחור הזה.

לוס אנג'לס לייקרס 108 (35-33) – ניו יורק ניקס 112 (31-39) / מאנו

ג'וליוס, אוהבים אותך, רנדל קלע 33 נק', בארט המושמץ הוסיף 30 והניקס, כפי שצפיתי, גברו על הלייקרס במעוזם, בסופו של משחק צמוד להפליא. הניקס, ללא ברונסון, נעזרו במיטשל רובינסון (מה פתאום הוא בריא?), ובעיקר בקוויקלי עם 15 נק', ברוטציה של 9 שחקנים. הלייקרס, מצידם, ללא לברון, הציגו את אנתוני דייויס עם 17 נק', 16 ריב' (כולל 6 בהתקפה), 4 אס', 2 חט' וחסימה אחת ב-37 דקות על הפרקט. דיאנג'לו ראסל תרם 33 נק', שרודר הבלתי נלאה עם 14, ריבס החביב עם 13, האצ'ימורה עם 12 וביסלי עם 10 לא הספיקו לנצחון הלילה.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה רבה על הסיקור המשובח
    כל ניצחון של פילי משמח, קצת חושש שהמספרים הנמוכים של דני הם בכוונה… לשמח אותי. אמשיך לעקוב.
    בכל מקרה פי ג'יי טאקר בליבנו ומשמח שהוא מוביל את הקבוצה מעיר אחוות האחים, גם אם לא רואים את זה בסטטיסטיקה.
    וההלימה בין הטריפל דאבלים של יוקיץ לנצחונות הולכת ופגה, לעצבותם של חובבי הנומרולוגיה באתר
    🙂

            1. יותר משבוע לפני הפלייאוף, הם צריכים להרגיש בלתי מנוצחים לפחות 5-6 משחקים לפני הפלייאוף.
              לדעתי.

    1. זה מאז שהתחיל בליגה. הוא מאוד לא יציב. זו הבעיה העיקרית שלו. עוד שבוע שבועיים הוא שוב יהיה בתקופה טובה וכולנו נפנטז עליו כשחקן הרבה יותר משמעותי בקבוצה הרבה יותר טובה

  2. הכל נפלא, ביום שהשלייקרז מפסידה
    לעבדיה אין את זה(קילר)הוא נמצא בקבוצה מבולגנת,עם 2,5 שמוקים,
    מאמן נעל והנהלה בלי מוח.
    הכי גרוע,אחרי הצלחה קצרה,
    מהתלהבות שפינו את האצ'ימורה ונתנו לו מקום לשחק,
    הוא קשקש לתקשורת במקום להלחם.
    ביל\קוזמה קיצצו לו את הכנפיים😄😄😄
    שני פליצות מקצועיות, אבל זאת המציאות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט