קרב בין שתי האלופות האחרונות, הקליפרס והניקס בחלון המוקדם וסקרמנטו נגד פיניקס סוגר לנו את יום שבת העמוס / עידו רבינוביץ

קרב בין שתי האלופות האחרונות, הקליפרס והניקס בחלון המוקדם וסקרמנטו נגד פיניקס סוגר לנו את יום שבת העמוס / עידו רבינוביץ

לוס אנג'לס קליפרס (33-35) – ניו יורק ניקס (29-39), 23:00

שתי קבוצות היסטוריות לקרב קריטי לשתיהן. הקליפרס מקבלים לידיהם את הניקס המקווים להחזיר את הניצוץ שקצת אבד בשבוע האחרון.

לאחר תשעה ניצחונות רצופים, אחד מהרצפים הטובים ביותר בהיסטוריה של הניקס המודרניים, החבורה של תום תיבידו נחלה שני הפסדים בק טו בק נגד ההורנטס והקינגס. הקינגס עצרו ניסיון קאמבק משכנע של הניו יורקים, רבע אחרון עם 11 נקודות של אר.ג'יי בארט לא הספיק עבור הכתומים. דיארון פוקס קלע 15 ברבע המכריע לאחר שהצליח לשים רק 8 נקודות בשלושת הרבעים הקודמים, מועמד רציני לגביע הראשון אי פעם שיחולק לשחקן הקלאץ של העונה.

הקליפרס לעומתם עם 2 ניצחונות רצופים, על הגריזליס והראפטורס, דווקא במשחקים פושרים של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' בצד ההתקפי. סימן טוב שההגנה של טיירון לו יכולה להתעלות על עצמה לקראת הישורת האחרונה. הקליפרס נמצאים כרגע במקום החמישי אבל רק 2 משחקים מעל המקום העשירי! המערב פרוע בהחלט העונה.

ג'יילן ברונסון עדיין מושבת בשל הפציעה ברגל, איזייאה הרטנשטיין בספק עם הקרסול.

נורמן פאוול וברנדון בוסטון יהיו על אזרחי אצל הקליפרס.

הימור: הפסד שלישי ברציפות לניקס, 7 הפרש לקבוצה הביתית.

שארלוט הורנטס (46-22) – יוטה ג'אז (35-32), 02:00

הג'אז יקוו שלא ליפול מול הצרעות ולהשתוות לפליקנס שבמקום הפלייאין האחרון. ההורנטס יכולים להשיג, באופן מפתיע במיוחד, ניצחון שלישי ברציפות.

רק פעם אחת העונה החבורה מצפון קרוליינה הצליחה להשיג יותר משני ניצחונות רצופים העונה, זה קרה לא מזמן בין ה-15 ל-27 בפברואר. הלילה הם יכולים להמשיך עם ניצחון על הג'אז שיחבור לתוצאות החיוביות נגד הניקס והפיסטונס. משחק גדול של קלי אוברה עם 27 נקודות, 4 שלשות וערב מושלם מהעונשין סידר למתלמדיו של סטיב קליפורד ניצחון על הבוכנות ממישיגן.

הג'אז גדעו רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון קריטי על האורלנדו מג'יק. שבעה שחקנים בקבוצה של וויל הארדי סיימו בדו ספרתי, כאשר המוביל היה כמובן לאורי מרקנן עם 31 נקודות, ווקר קסלר הצעיר הוסיף דאבל-דאבל עם 13 ו-10 קרשים יחד עם 3 חסימות.

קולין סקסטון בחוץ לפחות לשבוע נוסף, ג'ורדן קלארקסון עשוי לחזור מהפציעה בידו אצל יוטה.

לאמלו בול וקודי מרטין לא זמינים, מארק וויליאמס בסימן שאלה עבור ההורנטס.

הימור: הג'אז ב-11.

דטרויט פיסטונס (52-15) – אינדיאנה פייסרס (37-30), 02:00

הפיסטונס ינסו לשחק את תפקיד הספוילר לפייסרס, שיכולים להתקרב לוויזארדס שבמקום הפלייאין האחרון בקופרנס המזרחי כאשר שחקניו של ריק קרלייל מצפינים למישיגן למשחק ב-ליטל סיזרס פאלאס".

הפיסטונס הם הקבוצה השלישית בלבד שרשמית הודחו מהפלייאוף והפלייאין העונה, והראשונה במזרח לעשות זאת. הם משחקים לפרוטוקול בלבד ומקווים שכדורי הלוטו יפלו לטובתם. הם הפסידו את עשרת המשחקים האחרונים שלהם, הרצף השלילי הארוך ביותר כרגע.

הפייסרס ניצחו את משחקם האחרון נגד היוסטון רוקטס לאחר הארכה בה נקלעו 29 נקודות משותפות. טייריס האליברטון קלע 12 מהנקודות שלו בתוספת הזמן, יותר מהכמות של כל הרוקטס בחמשת הדקות הללו. הוא סיים את המשחק עם 29 נקודות ו-19 אסיסטים. 8 שחקנים במדי אינדי קלעו לפחות 10 נקודות, כולל ג'ורדן נווארה שהפתיע מהספסל עם 18 נקודות ב-23 דקות בלבד.

קייד קנינגהאם, בויאן בוגדנוביץ', ג'יידן אייבי, איזייאה סטיוארט, אלרק ברקס וחמידו דיאלו מושבתים, מרווין באגלי צפוי לשחק למרות הפציעה בקרסול.

בנדיקט מאת'ורין וקנדל בראון לא ישתתפו אצל אינדי, טייריס האליברטון, טי.ג'יי מקונל ומיילס טרנר בסימן שאלה.

הימור: אינדי ב-6.

אורלנדו מג'יק (40-27) – מיאמי היט (32-36), 02:00

הדרבי של פלורידה תמיד רותח, המג'יק מאחרים את ההיט ב-"אמווי סנטר" הותיק כאשר האורחים ממאימי מתחילים לפתוח מבערים.

ההיט צברו ניצחון חשוב ביותר על הקליבלנד קאבלירס אמש, 119:115. הם יצאו עם ידם על העליונה בשלושה מארבעת משחקיהם האחרונים, 3 ניצחונות על קבוצות מהמזרח. ג'ימי באטלר זרח עם 33 נקודות ב-16 זריקות בלבד, טיילר הירו הוסיף כמה זריקות קלאץ וסיים עם 25 נקודות ב-5/7 מעבר לקשת. גייב וינסנט הוא החולייה החלשה בחמישייה, הוא קולע פחות מ-6 נקודות למשחק מאז סיום פגרת האולסטאר וניכר שההיט משוועים לחזרה של קייל לאורי, על אף שגם הוא נראה כצל של עצמו לרוב שלבי העונה.

המג'יק נחלו הפסד ליוטה ג'אז וחלום הפלייאין מתחרק מרגע לרגע. הם עדיין בחיים עם 15 משחקים במחסנית, אבל סביר ששאר קבוצות המזרח יעשו את המאמץ ויעיפו אותם משם – עוד עונה עם מאזן שלילי וללא כיוון מובהק של התקדמות, למרות ניצוצות מהשחקנים וצוות האימון לפרקים.

דאנקן רובינסון, קייל לאורי וניקולה יוביץ' לא ישחקו עבור אריק ספולסטרה.

ג'ונתן אייזיק עבר ניתוח וכנראה לא יחזור העונה, וונדל קרטר בספק אצל אורלנדו.

הימור: מיאמי ב-9.

אטלנטה הוקס (33-34) – בוסטון סלטיקס (21-46), 02:30

הציפורים מג'ורג'יה ישמחו להפתיע את השדונים ממסצ'וסטס עם ניצחון שישאיר אותם במאזן חיובי כאשר הירוקים של ג'ו מאזולה מתארחים באטלנטה.

הסלטיקס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם נגד ההוקס, כולל המפגש שלהם העונה ב-17 לנובמבר בתוצאה 126:101. משחק בו 7 ירוקים קלעו לפחות 14 נקודות, כאשר הקלעי המוביל היה ג'יילן בראון עם 22.

הסלטיקס במסע להבטיח את המקום הראשון במזרח, המשחק הלילה מתחיל רצף של שישה משחקי מחוץ לבית עבורם.  "זה לא משנה אם אנחנו משחקים בבית או בחוץ, יש לנו את ההרגלים שלנו, אנחנו חייבים לבצע אותם. אכפת לי בעיקר מהביצוע והמודעות אליו" אמר ג'ו מאזולה בהקשר למסע המפרך של קבוצתו.

ההוקס ניצחו את משחקם האחרון נגד הוושינגטון וויזארדס, 114:107 אמש. מיני סוויפ של אטלנטה שניצחה גם במפגש הקודם בין הקבוצות לפני שלושה ימים. טריי יאנג צלף 28 נקודות, כולל שלשה חשובה עם 1:17 לסיום המשחק וסגר את העניין לטובת קבוצתו.

דנילו גאלינרי לא ישחק מול האקסית, כך גם רוברט וויליאמס ופייטון פריצ'רד.

אצל ההוקס לא נרשמו פציעות נכון לכעת.

הימור: הוקס ב-2.

יוסטון רוקטס (51-15) – שיקגו בולס (36-30), 03:00

השוורים משיקגו מתפללים לא ליפול לקבוצה הגרועה בליגה, הרקטות מארחות אותם הלילה ב-"טויוטה סנטר" שביוסטון.

הבולס מגיעים לטקסס לאחר ניצחון מרשים מאוד על הדנבר נאגטס וניקולה יוקיץ'. הם הלציחו לשתק את הסנטר הסרבי ל18 נקודות בלבד באחוזים רעים ומאוד לא אופייניים עבורו. לאווין, ווצ'ביץ' ודמאר דרוזן קלעו יחד 72 נקודות חשובות, כאשר פטריק ווילאימס הוסיף 18 נקודות מהספסל ב-8/9 מהשדה.

הרוקטס מגיעים לאחר הפסד לפייסרס בו ספגו 134 נקודות מהתקפה פושרת במיוחד. יש סיבה שהחבורה של סטיבן סילאס נמצאת במקום אחד לפני האחרון בדירוג הגנתי העונה, האשמה צריכה ליפול בעיקר על הגארדים הצעירים שלהם.

הלילה אחד מהגארדים הללו צפוי להחזור מפציעתו בירך, קווין פורטר ג'וניור.

אל לונזו בול וג'וונטה גרין מצטרף ג'סטין לואיס שגמר את העונה.

הימור: שיקגו יתקשו אבל ינצחו ב-3.

ממפיס גריזליס (26-39) – דאלאס מאבריקס (33-34), 03:00

קרב מערבי חשוב ביותר. הדובים מטנסי ינסו להתגבר על כל הטורנדו שסובב סביב הקבוצה והסיפור של ג'ה מוראנט, המאבס ישמחו לנצל את החולשה הזו כדי לשפר מקומם בבטן העמוסה של הקונפרנס.

הפרשים מטקסס נחלו הפסד קשה לשנקאים בלואיזיאנה למרות שניצחו את הרבע האחרון בתוצאה 41:30. 27 נקודות של קיירי אירווינג לא הספיקו עבור המאבריקס ביום מזוויע של לוקה דונצ'יץ' (15 נקודות ב-4/14 מהשדה).

הגריזליס קטעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחו גדול על הגולדן סטייט ווריורס, שלא נגמר בלי קרב בין דריימונד גרין לדילון ברוקס. רבע אחרון אותו ניצחו בתוצאה 32:17 היה בסימן של שיתוק סטף קרי שקלע רק 2 נקודות ברבע המכריע.

סטיבן אדאמס, ברנדון קלארק ו-וינס וויליאמס ג'וניור לא יעלו לפרקט אצל טיילור ג'נקינס.

לוקה דונצ'יץ' בחוץ, רג'י בולוק, קיירי אירווינג וג'אבל מקגי בספק אצל ג'ייסון קיד.

הימור: ממפיס ב-8.

ניו אורלינס פליקנס (34-32) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (35-31), 03:30

קרב מהקרביים של המערב, הרעמים מאוקלוהומה מגיעים לניו אורלינס בניסיון להשוות את המאזן שלהם לשל הפליקנס עם ניצחון חוץ חשוב.

כל חמשת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות הללו הסתיים בהפרש 5 ומטה, הפליקנס יצאו עם ידם על העליונה ב-4 מ-5 המפגשים האלו.

סי.ג'יי מקולום יקווה להמשיך את הכושר הפנטסטי שלו, הוא קלע 16 נקודות ברבע הרביעי בניצחון היוקרתי על לוקה דונצ'יץ' והדאלאס מאבריקס לפני יומיים. זה היה הניצחון השני בלבד של הפליקנס בשמונת המשחקים האחרונים.

הת'אנדר לעומתם הפסידו רק משחק אחד בארבעת האחרונים שלהם, כולל ניצחונות חשובים על יוטה פעמיים ועל גולדן סטייט שקיבלו את סטף קרי חזרה.

צ'ט הולמגרן, אלכסיי פוקושבסקי וקנריך וויליאמס סיימו את העונה, ג'יילן וויליאמס בסימן של בשל פציעה במפרק כף היד.

זאיון וויליאמסון, חוזה אלברדו, לארי נאנס ג'וניור ואי.ג'יי לידל לא יעלו לפרקט. ברנדון אינגרם בספק.

הימור: ת'אנדר ב-5.

גולדן סטייט ווריורס (33-34) – מילווקי באקס (18-48), 03:30

המשחק בין שתי האליפות האחרונות, אחד מהמזרח אחד מהמערב. הבאקסישמחו להוריד את הלוחמים למאזן חצוי עם ניצחון חוץ מול האוהדים הרועשים ב-"צ'ייס סנטר" שבקליפורניה.

בדומה לקבוצה אחרת בצהוב-כחול האהודה (או שנואה) במחוזות ישראל, ההבדל בין המאזן הביתי של הווריורס למאזן בחוץ הוא לא פחות ממדהים. הם יקוו להמשיך את הרצף הביתי האיכותי למרות האתגר הקשה נגד החבורה של מייק בודנהולצר.

האיילים ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל החארון נגד הברוקלין נטס בתוצאה 118:113 במשחק משוגע בו החמישייה של הנטס קלעה רק 15 נקודות כל המשחק ועדיין נשארו צמודים עם הבאקס עד הסוף. בובי פורטיס הוביל את קבוצתו בנקודות עם 28 יחד עם 3/4 מדאון-טאון.

ווסלי מת'יוס בחוץ, יאניס אנטטקונמפו וגוראן דראגיץ' עשויים להתלבש למרות הפציעות.

אנדרו וויגינס, גארי פייטון, ג'ונתן קומינגה וראיין רולינס לא יעלו לפרקט אצל סטיב קר. קליי תומפסון ואנדרה איגודלה בסימן שאלה.

הימור: גולדן סטייט ב-15.

פיניקס סאנס (29-37) – סקרמנטו קינגס (26-39), 04:00

המשחק האחרון של הלילה העמוס מציג שתי יריבות מצמרת המערב. הסאנס, ללא דוראנט שנפצע בחימום לפני הבכורה הביתית שלו במדי פיניקס, ישמחו לנצח את הקינגס שכעת תופסים את המקום השני במערב.

הסאנס פירקו את הת'אנדר בתוצאה 132:101. דווין בוקר המטיר 44 נקודות וכריס פול היה יעיל ביותר עם 18 משלו אבל רק ב-8 זריקות מהשדה. טרנס רוס הרשים בתפקיד השחקן השישי עם 24 נקודות שכללו 6 שלשות חשובות.

הקינגס עצרו את הרכבת הדוהרת של הניקס וניצחו אותם בתוצאה 122:117. פוקס וסאבוניס קלעו יחד 47 נקודות כאשר הסנטר גם השלים טריפל דאבל עם 13 כדורים חוזרים ו-10 אסיסטים.

אצל הקינגס לא נרשמו פציעות בדו"ח העדכני.

יחד עם דוראנט גם לאנדרי שאמט מושבת אצל פיניקס.

הימור: קינגס ב-8.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. תודה על הפריוויו הנהדר רבינוביץ, במיוחד אהבתי את ההשוואה בין גולדן סטייט למכבי. הדמיון לא מפסיק כאן- לשתי הקבוצות יש רכז תותח ומאומנות בידי רכז עבר התקפי ביותר ואני בטוח שיש עוד הרבה נקודות משותפות ביניהן.
    הימורים:
    ניו יורק
    שארלוט
    אינדיאנה
    מיאמי
    בוסטון
    יוסטון
    ממפיס
    אוקלהומה
    סקרמנטו

  2. תודה על הפריוויו. כאוהד גולדן סטייט, בהתחשב במאזן החוץ ומצבה הכללי העונה, אני די חושש שיהיה שם טבח ולא קרב

      1. ג"ס יפסידו ככל הנראה.
        לגבי וויגינס, לו או למישהו במעגל הקרוב ביותר שלו יש בעיה בריאותית / נפשית קשה. פול אמר בשבוע שעבר שהוא משוחח איתו לעיתים אבל לא כל יום כדי לא להעיק עליו ולתת לו את המרחב שלו. להערכתי יש סיכוי לא מבוטל שהוא לא יחזור למגרשים השנה. גם מיירס כשנשאל ענה שהוא מקווה שיחזור בקרוב אבל לא נשמע בטוח כלל ועיקר.

  3. 13 קבוצות מכל קונפרנס יכולות להגיע לפלייאוף, מה שהופך את הישורת האחרונה של הליגה למאד מעניינת. מה שלא תהיה נסיבה, יצא טוב.

  4. הקליפרס פשוט מאכזבים
    פוטנציאל להיות קונטנדרית אבל נראים כבויים לגמרי, מעניין אם ייכנסו לפלייאוף מוד בזמן הקרוב

  5. בראון כרגיל זורק את עצמו לדעת ביום שהוא משחק דיי מחורבן.
    לא צריך שני קובי על המגרש, מספיק טייטום אחד!

  6. מעניין איך כל פעם שאטלנטה לוקחים פס"ז הם מצמצמים קצת.
    מה יש לבזוקה ללמוד מזה?
    בעצם כלום, הוא לא צריך ללמוד.

  7. השיער של תרה יאנג ייחודי ביותר, זה משהו בין שיערות הגב של הצפרדע השעירה לשיער השפם של שנאוצר זקן בן 100 שאף אחד לא סירק אותו מאתיים שנה

  8. הסלטיקס לא מצליחים לקחת ריבאונד הגנה. ההאוקס פשוט צריכים לטחון מבפנים.
    ובזוקה ג'ו צריך לקחת פס"ז

  9. כל הסלים האלה של אטלנטה מכדורים חוזרים בהתקפה על בזוקה ג'ו. אין לו פיתרונות.
    אולי שהסלטיקס גם ילכו על כדורים חוזרים בהתקפה?

  10. לאטלנטה 11 כדורים חוזרים בהתקפה.
    היחידי שעשה עבודה טובה בבוסטון זה בלייק גריפין שלקח 3 כאלה.
    וויליאמס ה III מוכיח שוב ושוב ושוב שהוא אינג'ר פרון.
    ההגדרה לשחקן הזה היא פצוע כרוני.
    הסלטיקס צריכים למצוא דרך להיפטר מהבעייה הזו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט