איבקה גמור לעונה (ואוהדי הלייקרס הדפוקים צוהלים – ב-"תגובות") / מנחם לס

1. איבקה סיים את העונה!

 

ברגע שפרסמתי זאת, כמה אוהדי לייקרס חולנים פרצו

בתרועות ב-"תגובות" (במאמר על סטיב נאש). מתאים

לאוהדי הלייקרס לקוות לבנייה וגדילה מחדש על חשבון

עצמות שבורות, שרירים קרועים, ומתיחות רצועות

מסיימות עונה וקריירה של שחקנים בקבוצות אחרות,

"העיקר שללייקרס ייצא מזה טוב".

 

 ("טוב שאיבקה ניפצע כי עכשיו הסכוי גדול שדוראנט יעבור ללייקרס"

– אוהדי לייקרס בתגובות במאמר סטיב נאש)

 

 

מכה איומה – אולי אנושה – לאוקלהומה סיטי ת'אנדר.

הקבוצה הודיעה היום שסרג'יי איבקה סבל פציעה לCULF רגלו (החלק האחורי של הרגל התחתונה קרוב לגיד האכילס), והוא לא יחזור יותר לשחק העונה.

בלעדיו, זה מה שקורה לת'אנדר ב-48 דקות משחק:

 

On Court Off Court
Pts diff* +5.7 -2.1
Points* 103.8 95.5
FG pct 46.8% 41.9%
* per 48 minutes
–n

7.8 נקודות מינוס. הקבוצה קולעת 8.3 נק' פחות. אחוז הקליעה של הקבוצה יורד בכמעט 5%.

אלה מספרים גדולים מדי לכיסוי. הפציעה היא לשריר ה-PLANTARIS הגורם לרקדנית בלט להתחיל את עלייתה מעלה על אצבעות רגילה. לשחקן כדורסל זה השריר המתחיל את השקעת הכוח נגד הפרקט בניתור. הפציעה היא "מתיחה" (STRAIN) דרגה 2, והיא דורשת 3-4 שבועות טיפולים ומנוחה.

חזרה מהירה מדי עלולה לגרום לפציעה כרונית שתשוב ותקרה בכל ניתור מהיר וחזק.

הפציעה קרתה ברבע השלישי של המשחק ביום חמישי.

אני לא רואה כיצד הת'אנדר מתגברת על הפציעה ל-10'6 הזה שתפקידו היה לשמור על טים דנקן. בפלייאוף העונה הוא קלע 12.2 נק' עם 7.3 ריב' ו-2.2 חסימות.

2. אליפויות אזורי המזרח והמערב מתחילות מחר

המערב לא מעניין אותי עתה. אחרי שתהיה מנצחת מסידרת הספארס נגד הת'אנדר תבואו לדבר איתי. בינתיים רק המזרח מעניין אותי. ממילא כשמדברים על אלופת המערב מדברים על סגנית אלופת ה-NBA לשנת 2014, אז ברגע זה לא בא לי לבזבז עליה מילים. אם אתה מרגיש כעס וזימה על זה שאיני מוצא לנכון לכסות את הדו-קרב קליפרס – ספארס, זהו עולם חופשי ואתה מוזמן לשלוח לי פוסט שיתפרסם שעתיים אחרי שיגיע לאימייל שלי.

פייר אינאף?

רגע. בגלל הפציעה לסרג'יי איבקה אני מרגיש נקיפות מצפון. אכסה את המערב אחרי הכל!

אז ככה. מסידרת אינדיאנה נגד מיאמי תבוא האלופה. מי היא תהיה?

למה אינדיאנה תנצח?

אם ישנה קבוצה המעמידה את רוי היברט על רגליו וגורמת לו לשחק כסנטר הטוב ביותר ביקום, זאת מיאמי היט. נגדה הוא רואה גמדים תחת הסל והוא מרגיש שהגיע יום קציר. לפתע הוא נעשה אגרסיבי, לוחם על מקום תחת הסל, וזורק כל מגן שמעז לשמור עליו – ויהיה זה כריס בוש, אדוניס האסלם, או כריס אנדרסן – לעזאזל. במילים אחרות, פשוטות וקרות כקרח, למיאמי אין את הגובה, המשקל, או במילה אחת – את ה-SIZE – לנתרלו. הוא שומר את משחקיו הטובים ביותר נגד מיאמי היט, ובמיוחד בפלייאוף. סיבה נוספת? פול ג'ורג' תמיד מתעלה נגד לברון ומשחק משחק שווה-ערך למשחקו של המלך. ותמיד נשאלת השאלה מה מצבו של דוויין ווייד, וכמה הוא מסוגל לתרום.

למה מיאמי תנצח?

כי מיאמי תמיד מנצחת את אינדיאנה בסידרת משחקים;  כי מיאמי היא הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA כשהיא רואה אליפות בעיניים, וכי כריס בוש תמיד צגיע ברגע האמת ומוציא את קבוצתו מהבוץ, במקרים שהיא ניכנסת אליו. אבל הסיבה החשובה ביותר היא שמיאמי יודעת טוב יותר מכל קבוצת NBA אחרת כיצד מנצחים משחקים צמודים, וכל משחקי מיאמי – אינדיאנה יהיו צמודים.

נבואתי: מיאמי בששה משחקים!

טוב. אני כבר יכול לקרוא את כל הקללות ודברי הנאצה בתגובות, אז אני ניכנע ומשפיל את עצמי לכסות גם את המערב במיוחד עתה עם הפציעה לאיבקה.

למה סן אנטוניו תנצח? 

הסיבה החשובה ביותר היא הפציעה ב-CALF (אחורי הרגל התחתונה, מתחת לגיד האכילס) לסרג'י איבקה. הפציעה הזאת משנה את הכל. אמש, בנצחון על הקליפרס, האמנתי שהלידה החדשה של אדאמס, והמשחק של קולינס – כמובן עם איבקה שלם ובריא – הקו הקדמי של אוקלהומה ינתרל את הדורבנות. בלעדיו, לטים דנקן, טיאגו ספליטר, בוריס דיאו, ומאט בונר, יהיה יתרון משמעותי על אדאמס, קוליסון, וקנדיס פרקינס.

מה שפופ יעשה יהיה להכריח את ווסטברוק ודוראנט לשחק בניפרד. "הפרד ומשול" תהיה שיטתו. על שניהם יחד אין לספארס סכוי לגבור. על דוראנט בני]פרד ווסטברוק בניפרד, הם יכולים לגבור. הפופ גם יצר קבוצה שגורמת לך לשלם בריבית דה ריבית על שגיאות. ווסטברוק עושה שגיאות. כל שגיאה תעלה ביוקר!

יתרון גדול לספארס היא ההגעה הקלה לגמר מהסיבוב השני נגד פורטלנד. אם אחרי דאלאס מאנו ג'ינובלי, טים דאנקן, וטוני פרקר היו סחוטים, הסידרה נגד הבלייזרס נתנה להם כמעט חופשה בברמודה, והם מגיעים רעננים ונינוחים נגד צעירי התקאנדר.

וכמובן סקוט ברוקס אינו בכלל יריב  לגרג פופוביץ'.

למה אוקלהומה סיטי תנצח?

כי דוראנט הוא השחקן הטוב בעולם, וראסל ווסטברוק הוא 5-6 בעולם. כי הצמד קוראנט-ווסטברוק הוא צמד השחקנים הטוב בעולם. כי אין לאף קבוצה – ובמיוחד לא לספארס – שחקנים המסוגלים לשמור עליו. קאווי לנארד הצליח לשמור על דוראנט בהידבקות לא חוקית, והוא הוזהר על כך.  כשהמשיך בהיצמדות, החלו לצפצף פאולים נגדו, והוא והפלח למדו את הלקח.

הספארס הפסידו העונה לקבוצות אתלטיות. רק נגד פורטלנד בסידרה האחרונה היא התגברה על האתלטיות הבלייזרית, אבל רק כי פורטלנד תפשה משבר בשבוע הגרוע ביותר שהיה יכול לקרות.

ל-OKC לא היתה כל בעייה עם הספארס במשחקי העונה. הפעם – למרות השיפור הגדול במשחקו של אדם הניו-זילנדי – אני לא מאמין שהיא תוכל לנצח את הסידרה עם יתרון בית לספארס.

Spurs forward Kawhi Leonard faces the impossible task of stopping Thunder forward Kevin Durant in the West finals. But he'll have help. USA TODAY Sports' Adi Joseph ranks every player on both rosters.

הספארס תנצח ב-7 משחקים

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 59 תגובות

      1. מדברים כאן על פציעה רצינית עם השלכה אדירה לפלייאוף, ואתה בא עם תמונות דביליות. מתאים לאידיוט כמוך.

  1. התאנדר גמורים. אני מעדיף אותם מול ההיט בגמר מאשר את הספרס. זה הולך להיות הגמר קליל נגדם מינוס איבקה. מקווה שהשופטים קצת יעזרו להם כמו שהם עשו בכל הפלייאוף הזה בשביל שיפגשו איתנו בסופו של דבר. כי בלי עזרה גם את הספרס הם לא יעברו. נגד הספרס ההיט יצטרכו לירוק דם בשביל השלישית. הבני זונות האלה יודעים לשחק כדורסל יותר טוב מכולם.

  2. איבקה לא היה מול דנקן הוא היה מול ספליטר! ב-4 המשחקים האחרונים ראו איך טיאגו משנה זריקות נמנע מלהיכנס לצבע, כך שניתן לומר שאיבקה היה הגורם המכריע בנצחונות.

    הספרס ב -5 !

  3. הכי מבאס שאנשים חושבים שלokc היה צאנס מול הספרס. גם ברוקלין היו 4-0 מול מיאמי. איפה הם עכשיו???
    ראינו ש okc לא חכמים במיוחד לא היה להם שום סיכוי בסדרה מול הספרס.

    1. שעייה, בדאלאס יש בתי כנסת, לא?
      למה שלא תלך להתפלל שהספארס ינצחו? זה נראה לי מתאים לך מאד. לדעתי גם לא יזיק לך ללכת לשרינק שיבדוק אותך.

      (אני מקווה רק שיש לך דברים אחרים בחיים שיותר חשובים לך)

  4. יששששששששששששששששששששששששש!!!!
    יששששששששששששששששששששששש!!!

    קיוותי שאחד מהם יפצע

    עכשיו החשבון פשוט. ברוקס נשאר

    ודוראנט עובר ל LA

    תאכל זיןןןןןןןןןןןןןןןן מנחםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    אנחנו חוזריםםםםםםםםםםםםםםםם

      1. או ל-DEBUZZDER
        רק ששם התגובה של 'לוס אנג'לס אימפריה' תהיה משהו בסגנון:

        כפי שאמר ניטשה. 'במצב של שלום איש מלחמה יתקיף את עצמו'. והרי פלייאוף הכדורסל למלחמה הוא משול. וכבר אמר תיאודור רוזוולט כי 'לאלו שנלחמים בשבילם, לחיים יש טעם שהאנשים המוגנים לעולם לא יטעמו.'
        ולכן חובה עלינו לומר כי … לאאאאאאאא, אני לא יכול יותר, מנחחחחחחחחחחחחחחחם אני א$יייייייייייייין אותךךךךךךךךךךךךךךך

      1. אני לא שמח לאיד כאשר שחקן נפצע.

        אני אוהב לראות ספורט כאשר שתי הקבוצות/ המתחרים
        נמצאים בהרכב המלא ובכושר בשיא שלהם. ובפרט אם אני שונא את הקבוצה היריבה או שחקן של קבוצה יריבה.
        ולו רק כדי למנוע את השיח התיאורטי, של מה היה קורה אם הוא היה משחק או אם השופט לא היה מוציא כרטיס אדום שנוי במחלוקת.

  5. אין שחקן מוביל שפוי שמוכן כיום להגיע ללייקרס, דוראנט יבחר להחליף את ווסטברוק בקובי?!
    לפחות ווסטברוק נחמד מחוץ למגרש.

  6. חבל שלא ווסטברוק גמר קריירה אולי זה היה משכנע את דוראנט לבוא ל LA כבר שנה הבאה ולעזור לקובי לקחת את השישית. כפרה עליו איך יתאים לו סגול בסטייפלס. הוא גם חתיך. נכון KD חתיך? כזה חמוד. כשהוא בכה בכיתי איתו.

  7. מנחם
    עד שכתבת את הפוסט המתריס הזה היה רק אחד שהביע שמחה על הפציעה (וגם זה ניתן לוויכוח, הוא יותר ציין עובדה משהביע שמחה). ברגע שפרסמת כזו כותרת מושכת אש גררת לכאן את כל הליצנים שאתה יוצא נגדם, והופה זה הפך למשהו רחב יותר.
    הראית פה שחור על גבי לבן איך ולמה אנשים שונאים את התקשורת, כי למעשה ייצרת מציאות ועמדות שלא היו שם קודם לכן. זו אחת התופעות הבזויות ביותר של עולם התקשורת הרב ערוצית – תקשורת שבמקום לדווח על חדשות מייצרת אותן למעשה. ופה אתה לגמרי אשם – בין אם במודע ובין אם בתום לב.

    1. ינון!
      מהיכן פתאום העברית הזאת?
      95% מהתגובות שלך כאן ובדהבאזר הן באנגלית כי ברצונך להיראות כדוד החכם מקנדה, צדקן חסוד ורודף יושר, ופתאום מעבר לעברית טהורה בגלל אורכו של המסר, והרצון שהוא ייקרא ויובן ע"י ההמונים?

      לי מספיק שדדי כתב זאת. הוא מייצג אומה שלמה של אוהדי לייקרס. הוא משה רבנו של אוהדי הלייקרס. אני אישית אוהב אותו, אבל כשזה מגיע ללייקרס, הוא מייצג מחלה חסרת מרפא.
      ואם 'יצרתי מציאות שלא היתה שם קודם' הרי עשיתי את שלי: יצרתי בתקשורת השנואה מה שתקשורת מחפשת: אנשים קוראים ומגיבים.

  8. אלה החדשות הכי טובות שהלייקרס יכלו לקבל. חוץ מזה שאם היו מודיעים שראסל גם פצוע. דוראנט לא היה נרדם בלילות. ואז הדרך לטלפון מקופצ'אק היתה קצרה, אפילו נדרשת. הוא יהיה זקוק לשיחה כזאת. כמו רך שזקוק לחלב אימו. הלייקרס בחזרה על המסלול. מכאן ועד שנתחיל למכור גופיות של דוראנט זה עניין של כמה חודשים בלבד.

    איזה כיף לפתוח את הבוקר בחדשות כאלה

    גו ספרס גו!!!

  9. איזה מסכנים. פלייאוף שני רצוף שנפצע להם שחקן מרכזי שפוגע להם בסיכויי האליפות. חוסר מזל. בנוסף לכך כישלון לקחת אליפות היה גורם לפיטוריו של ברוקס עכשיו יש לו תירץ כמו שנה שעברה ואף אחד לא הולך לפטר אותו.
    הסיכוי היחיד של אוקלהומה זה שהפציעה תתן להם, ובייחוד לדוראנט אנרגייה מיוחדת ותגרום להם להתעלות. אני מזכיר לכם איך דוראנט שיחק כשווסטברוק היה פצוע בעונה הרגילה. אם הוא חוזר לכושר משחק מלפני חצי שנה שום דבר לא גמור. המצב שונה מאוד מלפני חצי שנה אבל לדוראנט יש את היכולת להציג את אותה יכולת. אם זה קורה, שום דבר לא גמור.

  10. הפציעה דווקא עוזרת לליגה- יוכלו לעשות עוד רומנטיזציה(כמו שאתה כל הזמן עושה) לכל הפלייאוף כשהתאנדר יעברו את הספרס בעזרת השיפוט…

  11. עצוב, באמת חסרי מזל כמו שכתבו מעלי פליאוף שני ששחקן מפתח נפצע להם, ומנחם מה אתה מתייחס לכל המגיבים האלה שלדעתי בכלל לא אוהדי לייקרס אלא סתם רוצים להקניט אותך

  12. חבל, אבל עדיין יש להם סיכוי. אדאמס מוכשר וקוליסון נהיה הרבה יותר טוב במאני טיים. יהיה להם קשה לאזן את דאנקן, אבל הם יעשו את המיטב. הסדרה עדיין תלוייה בפארקר ו-ווסטברוק

  13. אחרי שקראתי את התגובות ואת ההתבטאויות של מנחם (גם על אלו שהתלהבו שם מהסרטון הענק של משחקי הכס), הייתה לי הארה לגבי מה שהופך את האתר הזה למיוחד כל-כך. זה כנראה האתר היחיד בעולם שהבעלים והמנהל שלו = טרול.

  14. בלי איבקה הם מאבדים את המגן הטבעת הטוב ביותר שלהם. איבקה עשה טרור ברחבות מול הספרס. דבר שני שהוא הצטיין בו היה לשמור בפיקאנדרול האינסופי של סא. בין אם זה בסוויץ ובין אם להשאר על השחקן המקורי. על כל זה ניתן להוסיףנאת היכולת שלו לעזור ברחבה בשביל דאבל טים דאנקן למינהם והאלימות החוקית שלו.
    יהי ברכו ברוך.
    בהתקפה הם איבדו גבוה שיכול לקלוע מחצי מרחק קוליסון אדאמס ופרקינס לא ברמה שלו בקליעה הזאת. .ה שיאפשר לספרס לצופף יותר כנגד ווסטברוק ודוראנט.
    בקיצור אני צופה ראן אנד בלאגן של שני המופלאים. אלא אם ברוקס ייזכר כיצד גקסון שחט את הספרס בעונה הרגילה ויעלה במפתיע איתו ועם ווסט.
    שבתהשלום

  15. יכול לצאת מזה טוב לאוקלהומה
    הסיכוים לעבור את הספרס ירדו משמעותית אבל דוראנט ב 4 יכול לנפק יותר מאשר ב 3 .
    אם ברוקס ישחק עם ווסטברוק וג׳קסון יחד יהיה לאוקלהומה יתרון גדול בקו האחורי .
    סן אנטוניו תצטרך לבצע התאמות להרכב הנמוך, מצד שני ברוקס עגל.

    לא נראה לי שמישהו באמת שמח מהפציעה וכל אוהד של קבוצה בליגה כולל מיאמי היה מת לקבל את קווין דוראנט לקבוצה שלו

  16. לפני שנתיים הפציעה של בוש בסדרה מול אינדיאנה הצילה את מיאמי – גרמה לה לעבור לסמול-בול עם לברון בפאוור פורוורד.
    עם אוקלהומה תתאים את עצמה למציאות החדשה ותציב את דוראנט בעמדה 4, יש לאוקלהומה סיכוי להמציא את עצמה מחדש.

  17. הנתון של ה-/+ סתם מבלבל
    זה נתון משוכלל ל 48 דקות
    בגלל שאיבדה שחקן חמישייה בדקות שהוא על המגרש משחקים השחקנים הטובים לא מן הנמנע כשבדקות שהוא נח משחקת החמישייה השנייה ולכן הפער בנקודות
    איבקה שחקן מאוד חשוב אבל אוקלהומה צריכה לבצע התאמות ולא תירוצים

    1. ה+/- זה אחד המדדים המפגרים שהמציאו, בין שלל הסטטיסטיקות המפגרות האחרות שלהם…
      העיקר שבסיום זה תמיד תן את הכדור לכוכב וזוז הצידה

  18. "אחרי שקראתי את התגובות ואת ההתבטאויות של מנחם (גם על אלו שהתלהבו שם מהסרטון הענק של משחקי הכס), הייתה לי הארה לגבי מה שהופך את האתר הזה למיוחד כל-כך. זה כנראה האתר היחיד בעולם שהבעלים והמנהל שלו = טרול." – מייק

    חחחחחח כמה שאתה צודק גרמת לי לצחוק בקול .

    וברצינות מנחם , אתה מתחיל להיות מביך . בבקשה ממך תחזור רק לרמת הפאתטי .
    אתה חי בסרט ! כל הזלזול מנותק המציאות שלך בקונפרנס המערבי מצריך בדיקה דחופה של נוירולוג .
    אתה כל כך הייטר של הספרס שבכל פעם תמצא דרך להקטין אותם ולתת תירוצים של ילדה קטנה עם צמות למה הם הצליחו בטעות לנצח .

    יש לך ביצים ? נראה אם הפה שלך נמצא באותו מקום של הלב .
    אני מתערב איתך שאם מיאמי תעלה לגמר מול הספרס אז ה whitewalkers יאנסו את המלכה ! מוכן להניח כסף ?

    ראיתי אתמול את הסרטון הזה שמבוסס על משחקי הכס ובקטע על דירוג פשוט לא יכולתי לנשום חחחחחחחחחח

    1. מאיר, העיקר שהזקנה שלי מוצאת אותי "CUTE" ו-"FORCEFUL"!

      ואם הספארס בטעות ינצחו, אז ברור שזה הכל בגלל הפציעה של איבקה כי אחרת בחיים הם לא היו מנצחים.

  19. יש אפשרות שהפציעה הזו תעזור לאוקלהומה כי זה יאלץ את ברוקס לשחק עם דוראנט ב 4 – שזה המהלך שיכול לתת להם סיכוי אמיתי מול הספרס.

    בלי הפציעה – מאמן בינוני כמו ברוקס לא קולט שזה הקלף שלו בסדרה הזו.
    מאלץ את פופ ללכת עם דיאו, ואז ממש סמול בול שהספרס לא רגילים לשחק – עם לאונרד ב 4.

      1. ומה בצד ההגנתי?
        ומה עם שחקן אחד פחות לרוטציה בסדרה של 7 משחקים?

        לא עז ולא בטיח.

        עם איבקה היה להם צ'אנס קטן
        עכשיו אין להם צ'אנס בכלל.

        1. דוראנט בטוח לא רגיל לשחק 4… כל העומס בעמדה שם יגרום לו להסתחרר חצי מהמהלכים שלו לא יעבדו. זה לא לברון הר האדם זה דוראנט. בכל מקרה קוואי ישמור עליו גם אם הוא יהיה ב4 ויהרוס לאוק את המשחק וגם אם הוא יהיה בשלוש איפה שקוואי ימרר לואת החיים.
          איבקה הוא מה שמאפשר לדוראנט לא לשמור בלעדיו יש להם רק שני שחקני הגנה עילאיים ספולושה שישמור על גרין ווסט שישמור על פרקר וינסה להכנס מתחת לחסימות בפיקאנדרול כי כבר לאמיהיה לן את איבקה לחפות עליו. בנוסף הוא רק יפקוק את הצבע לווסט בניגוד לאיבקה שיודע איך לעוף משם ןלפנוץ הדרך
          בקיצור דדי הצעה לא משו.
          ווסטברוק אנא תפצע. אתה הסיכוי הכי טוב של אוק לנצח

  20. איזה מבאס! הספורט לפעמים מכאיב בדרך שלו…
    נקודה נוספת שאני חושב עליה – ראיתי את okc פייבוריטים מול הספרס לפני איבקה, עכשיו אני מסופק. אני חושב שההגנה שלו היא הקלף שיקשה מאוד על okc וייאלץ אותם לרדוף הרבה יותר אחרי הספרס ולהתקשות ליצור מומנטומים דרך ההגנה.
    אבל גם אם הפיתרון של דוראנט ב 4 יעבוד, אני חושב שמול מיאמי (אם וכאשר) ללא איבקה זה סיפור אחר לגמרי, ושם בעיני הוא זה שהיה הופך את ההתמודדות לשווה ואפילו יתרון ל okc, אבל בלעדיו יהיה ל okc עוד הרבה יותר קשה מול מיאמי מאשר מול הספרס.
    באופן אישי רציתי גמר okc – מיאמי, עכשיו אני מסופק בעניין..

    מבאס שככה דברים מתגלגלים, אבל זה הספורט..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט