ההיט נ' הקאבס והוויזארדס נגד ההוקס וגם פילי, הלייקרס ודנבר ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ההיט נ' הקאבס והוויזארדס נגד ההוקס וגם פילי, הלייקרס ודנבר ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 פילדלפיה 76'ס (22-43) – פורטלנד טרייל בלייזרס (35-31):

פילי היא אולי הקבוצה החמה ביותר בליגה כרגע, עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, כולל על מילווקי ומיאמי, דומה שלליגה יש מעט מאוד תשובות לג'ואל אמביד, וחבורת הקלעים שמקיפה אותו. מקסי והארגן נראים פשוט נהדר, וגם ניאנג עולה מהספסל היטב, וכל אחד מהשחקנים האחרים יודע את מקומו. אפשר בהחלט להגיד שתרומתו של טוביאס האריס לא מצדיק את משכורתו, ולא בטוח שפי ג'יי טאקר עדיין במקום שמצדיק חמישיה בסדרת פלייאוף, אבל פילי ממשיכה לנצח והיא חזק במאבק על המקום השלישי, שיכול להיות משמעותי מאוד כי כרגע המזרח נראה כמו איזור של חמש קבוצות.

פורטלנד לעומת זאת ממשיכה להתקשות והמהלכים שהיא עשתה כדי לנסות להשתפר מסביב ללילארד ממשיכים להירואת פחות ופחות אפקטיבים. עם 4 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים היא נמצאת משחק אחד אחרי הלייקרס והפליקנס שמחזיקות במקום ה-9 וה-10 בהתאמה ונראה שאם העסק ימשיך כך צפוי לנו מרחץ דמים במאבק שממקום 9 עד מקום 13 במערב.

הימור: פילי ב-15

2:00 וושינגטון וויזארדס (35-31) – אטלנטה הוקס (33-33):

אף אחת לא רוצה את הכרטיס למקום האחרון לפלייאין במזרח. הוויזארדס ממשיכים להיראות רע כשספציפית דני אבדיה נכנס שוב לסוג של סלאמפ התקפי ומתקשה למצוא עקביות בצד הזה של המגרש. הוויזארדס ממוקמים כרגע במקום ה-10 והייתי אומר שהם ל איסיימו שם למעט העובדה שמי שנמצאות אחריה – שיקאגו עם משחק פחות ואינדיאנה עם משחק וחצי פחות (ואם אני נסחף אורלנדו עם 4.5 משחקים פחות), נראות אף גרוע יותר ויציב פחות ממנה.

ההוקס מאוד מאוד רוצים להבטיח את המקום ה-7 או ה-8 שלפחות יבטיח להם שתי הזדמנויות להיכנס לפלייאוף, ונראה שיש להם סיכוי טוב לעשות זאת.

במשחק הקודם בין השתיים לפני יומיים, 43 נקודות של פורזינגס הבטיחו ניצחון לוויזארדס, כך שההוקס לכל הפחות יודעים את מי הם צריכים לעצור במפגש החוזר.

הימור: אטלנטה ב-5

3:00 מיאמי היט (32-35) – קליבלנד קאבלירס (26-42):

שתיים מהקבוצות עם ההגנה הטובה בליגה יפגשו הלילה במיאמי, כאשר גם כאן מדובר במפגש חוזר לאחר מפגש שהתקיים לפני יומיים, וגם כאן מדובר על מפגש שעשוי להוות פריוויו למפגש בפוסט סיזן.

הקאבס ניצחו ב-4 במשחק שנראה כעוד ניסיון שוד נוסף של ההיט, רק שזה הפעם לא צלח. גארדנד הוביל את הקאבס עם 25 והם יכולים להיותמ עודדים מכך שניצחו למרות ערב קליעה מחריד של מיטשל שסיים עם 1 מ-7 לשלוש.

בצד השני באטלר עם 28 ב12 מ-15 מהעונשין, הוביל את ההיט, אבל שוב חוזר הניגון של הקלעים שלהם. היה להם באותו משחק קלע אחד בלבד שהגיע והוא טיילר הירו בעוד אולדיפו ושרוס קלעו 4 מ-16 ביחד לשלוש, ואני בהחלט חושב שיש מה לחשוב מחדש על מקומו של אולידפו בהיררכיה.

בכל מקרה על אף פערי המאזן, אני חושב שמדובר בשתי קבוצות מאוד קרובות ברמתן, וצפוי לנו משחק מעניין ואולי גם כזה שירמז לנו ע להבאות.

הימור: מיאמי ב-4

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (33-34) – ברוקלין נטס (29-37):

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה במומנטום נהדר, כאשר שתיהן עשו מהלכים מצוינים לטעמי בטרייד דד ליין, אולי כאלה שתיקנו טעויות שלא היו צריכות להיעשות מלכתחילה, ועדיין, מהלכים טובים עבורן.

הוולבס שנפרדו מדאנג'לו ראסל, ניצחו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם לפני שנעצרו מול פילי. אדווארדס נראה פשוט פנטסי מאז הפרידה מראסל, וקלע 27 ו-32 נקודות בשני המשחקים האחרונים, ואם הוא יצליח להמשיך להתפתח, לא להסתבך ואם תיבנה מסביבו קבוצה משמעותית הוא עשוי להפוך להיות הפרצוף לא רק של הפרצנ'ייז אלא של הליגה יותר מהר משחושבים.

גם הנטס סופרים 3 נצחונות ב-4 האחרונים כשהם נהנו בעיקר מהנצחון מול בוסטון, איתה יש כבר סוג של יריבות. הנטס נפרדו מהכוכבים שלהם כדי להרכב סגל של המון שחקני טו ויי שקולעים היטב מבחוץ ועם זרועות ארוכות. מי שמוביל את החבורה הזאת הוא ברידג'ס שב-3 משחקים רצופים קלע יותר מ-30 נקודות, ויהיה מעניין לראות האם הוא מתפתח לשחקן שיכול להוביל קבוצה או שהתקרה שלו היא פיפן לג'ורדן כלשהו.

הימור: מיניסוטה ב-8

3:00 סן אנטוניו ספרס (49-16) – דנבר נאגטס (20-46):

המפסידה הגדולה של החלון האחרון היא הדנבר נאגטס, ולא בגלל משהו שהיא עשתה או לא עשתה אלא בגלל מה שפיניקס עשתה.

למרות זאת אי אפשר לפסול את האפשרות שדנבר תהיה זאת שתחגוג בתום גמר המערב הקרוב, פיניקס מאוד שבירה (ולראיה דוראנט יחמיץ את 3 השבועות הקרובים) ויוקיץ' ממשיך להיראות פשוט נפלא כשהנאגטס יכולים להתחיל להוריד הילוך כשהם מובילים ב-6.5 משחקים על השניה במערב שכרגע באופן הזוי זאת סקרמנטו.

הספרס ינסו להמשיך להפסיד ולא אמורים להתקשות לעשות זאת הלילה.

הימור: דנבר ב-12

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (34-32) – טורונטו רפטורס (35-32):

עבור המועדון אולי החבוט בליגה מבחינה ניהולית צריך להגיד מילה טובה ללייקרס על המהלכים שעשו בחלון הדד ליין. הם התחזקו באמת ובדיוק באופן שהם היו צריכים והתוצאה היא שגם ללא לברון הם מצליחים להחזיק את הראש מעל המיים להיכנס לפלייאין ואפילו לעבור את הפליקנס כך שהם יוכלו לשמור את הבחירה שלהם.

הלייקרס ניצחו באופן מרשים שתי יריבות מערביות כשדייויס שוב נראה כמפלצת של 30 ו-15 לערב, אבל גם השחקנים המשלימים נראים כיחידה שונה לחלוטין ממה שהיה לייקרס עם ווסטברוק. ריבס הוא שיחוק אדיר לקבוצה הזאת, ובכל ערב נתון הקבוצה יכולה לצפות לתרומה דו ספרתית מהצ'ימורה, ביזלי, ואנדרבליט, שרודר ובראון, וכשלברון יחזור, הלייקרס בהחלט יהיו קבוצה שבערב נתון יכולה לתפוס כל קבוצה.

לגבי הרפטורס אני חושב שאפשר כבר לקבוע בוודאות קרובה שחבל שהם לא עשו מהלכים של מכירה באופן משמעותי יותר. השילוב של פולטל וואנוליט נהדר וסיאקאם התאושש מהסלאמפ של פתיחת העונה, אבל מה שקורה לרפטורס זה למעשה גירסה מוחלשת של מה שקורה לקליפרס. שתי הקבוצות בנו קבוצה לפי המתכון של לפני עשור – המון ידיים ארוכות, הגנה וקליעה, בעוד היום נראה שכדי ללכת עד הסוף אתה צריך גבוה או רכז שיודעים לפרק הגנה במיומנות בלתי עצירה כלשהי – ניהול המשחק של יוקיץ', העוצמה של אמביד ויאניס, הקליעה של קארי, המיד ריינג' של דוראנט, השילוב של בראון וטייטום. אחת מאלה תיקח את הליגה, לרפטורס אין כרגע מפת דרכים איך להגיע לשם.

הימור: הלייקרס ב-12

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. אחלה פריוויו תודה רבה דור.
    .
    אני ממשיך לא להבין את טענתך בעניין הפורוורדיזציה כמשהו של העשור הקודם בכלל, ובעניין הקליפרס בפרט. גם בפוסט הזה – למה דוראנט ויאניס הם "בסדר" וקוואי או פול ג'ורג' לא? לא רואה הבדל עקרוני כאן, בוודאי לא כשלקבוצה יש גם את קוואי וגם את פול ג'ורג'. כנ"ל בנוגע לטייטום ובראון – הם לגמרי פורוורדים בקבוצה ש, עם כל הכבוד ליקיריי דרק וייט ואל הורפורד, אין לה לא רכז כוכב ולא ביג כוכב. לדעתי ההפך הוא הנכון – הדיפולט הוא פורוורדים ארוכים. שחקנים בעמדות אחרות, ועם נתונים פיזיים אחרים, צריכים להיות חריגים כדי להוביל קבוצה בעצמם, ואין הרבה כאלה – יוקיץ', אמביד, סטף, דונציץ, דייויס כשהוא בריא, ואולי גם בוקר ומוראנט.

    1. מאנו גם אני איתך. אולי אני מבין את דור, נראה לי שהוא אומר ’הפורוורדיזציה היא בסדר גמור אבל לא מספיקה, צריך איזשהו שובר שיויון .נוסף, כוח אש יותר גדול מפאסקל סיאקם כזה.

  2. זורק הימור, פיניקס לא יוצאת מהמערב (גם בבראקט)
    בין הפציעות,השמיכה הפיצית,הנאחס של דה שוט והגמד שנופל כל פלייאוף.😁😁😁
    נו ווי חוזי

    1. מוכן להתערב עם מי שרוצה,בלי תנאים מקדימים,שפיניקס לא יוצאת מהמערב
      ההתערבות על כינוי לכל אורך הפלייאוף, לפי החלטת הזוכה,בלי סייגים🤣🤣🤣

  3. פרד ואנוליט נקנס ב-30 אלף בעקבות דבריו על השיפוט.
    מעניין אם הרפטורס הרפטורס ישלמו את הקנס(גם לגיבוי וגם לתקוע לסילבר החננה אצבע)
    לא סובל את סילבר הגניך

  4. קיירי הנעל,טוען שלג'ה לא מגיע עונש,שהיחס לשחקנים ברמה שלהם(ג'ה,קיירי) צריך להיות שונה מהשאר😁😁😁
    אני מה זה מאושר ומחכה לפיצוץ עם ריח מרווה שהולכת לקראת בין השטוח והשיקוץ בדאלאס (מגיע לקיובן עונש)
    https://www.sportsmanor.com/news-we-all-make-mistakes-kyrie-irving-backs-nike-athlete-ja-morant-amid-recent-gun-controversy-blasts-the-different-rules-set-for-nba-players/

  5. קייל אנדרסון מדהים. למיני יש הרבה מזל שקאט נפצע העונה, יכלו לחזור לשחק כקבוצת כדורסל, הניסוי איתו + גובר ביחד על המגרש לא יכול להתקיים.
    גם ההבאה של קונלי מאוד עזרה לייצב.

  6. משחק טוב בין דנבר וספרס. דנבר חשבו שהם באים ליום חופש. הספרס תפסו יום, ובאו עם מוטיבציה.
    מקדרמוט מחורר משלוש, ויש כבר ואסל.
    מובילים בנקודה בחצי התקפי מאוד, מסירת קווטרבק מדהימה של הגאון מהחוץ בצד שלו בשניות הסיום של המחצית, לסל של מארי.

  7. לא בפעם הראשונה, זה הספסל של הלייקרס שמביא את הניצחון.
    ריבס, שרודר וגבריאל (זה רק אני, או ששילוב השמות הזה מעלה מיידית לראש תמונה של צוות אנטי-גיבורי על…)
    מהספסל עשו שמות בטורונטו,
    גם התקפית וגם בהגנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט