מעורב הופס ליום ד': קומראדים, הגיע הזמן לשים לב לניקס'ים / מנחם לס

1.הגיע הזמן לפאוור-רנקינג של החמישייה המובילה ב-NBA

כפי שהסברתי בעבר, הפאור-רנקינג שלי לא מבוסס על מה שהיה עד עתה. הוא מבוסס על WHAT HAVE YOU DONE FOR ME LATELY. המצב העכשווי. הכוח והפאור של יציאה לקרב היום.

למה פתאום בא לי לעשות פאור רנקינג? בגלל אהובתי משך 40 שנה כשגרתי בלונג איילנד – שיש לי עדיין משיכות מוזרות כלפיה – שפתאום עלתה משום מקום לתפוס מקום חמישי – תספרו אותם – אחד, שניים, שלוש, ארבע, וחמש – בום – ניו יורק ניקרבוקרס. לפני הווריורס…לפני הלייקרס…לפני הברוקלין נטס…לפני הקליפרס, ולפני – גוואלד! – לפני הבוסטון סלטיקס שהתדרדרה למקום ששי, ועוד הפסד אחד הלילה, ואני מוריד אותם עוד 2-3 מדרגות עד שהם יגיעו לרמה של שרלוט וכאלה.

הרקורד של הניקס (נכון לפני משחק הלילה נגד שרלוט) הוא 27-39. לא 'מגיע' לה מקום חמישי? היי, אני מדבר על המצב הקיים עכשיו, NOW, לא לפני חודשיים, והניקס עכשיו לא מפסיקים לנצח. תשעה דבליו'אים. אוקיי, תשעה "W", וזה כולל קריעה של הנטס במדיסון סקוור גארדן, ונצחונות חוץ על מיאמי ובוסטון. ג'יילן ברונסון שפך 39 על הנטס וג'וליוס רנדל??? שימו לב: ארבעים ושלוש נקודות על מיאמי במיאמי כולל שמונה טרייז, ונצחון עם הבאזר בסטפ-בק פיידאוויי.

ברונסון לא שיחק נגד הסלטיקס אז עמנו-אל קוויקלי שעלה בחמישייה עשה קרייר-היי של 38 נק' ונצחון בדאבל OT. הניקס שיחקו אמש נגדה הורנטס ואז הם טסים מערבה לחמשה משחקים שאני מקווה שהם ינצחו לפחות שלושה מהם.

הארבעה לפני הניקס?

ראשונה מילווקי, למרות שאחרי 16 נצחונות הם הפסידו אחד לסיקסרס, ועוד בביתם ליד האגם הענקי. השנייה שלי היא דנבר שהיא עם רקורד ביתי של 30 נצחונות וארבעה הפסדים, עם ניקולה הגדול ששוב עשה טריפל (מספר 15 שלו העונה), בקריעה של הגריזיז ) ונצחון על הרפטורס. אני יודע שאנחנו לא שומעים הרבה על דנבר הנמצאת אי-שם והיא משעממת ויורמ'ית, אך מים שקטים חודרים עמוק.

מקום שלישי היא פילדלפיה, עם נצחון ב-23 נק' על מיאמי ללא ג'ואל אמביד, ואני סולח לה על הפסד לדאלאס כי שלשום היט טסה למילווקי וניצחה אותה בביתה עם משחק אדיר ש ל ג'יימס הארדן, ומשחק מצויין של ג'ואל אמביד. לימ היא נראית כקבוצה שחוברת לה יחדיו ממש עכשיו, כשנשארו רק 20 וכמה משחקים עד הפלייאוף.. רביעית היא – כן – קליבלנד קאבליירס שאחרי הפסד לבוסטון (שהייתה רביעית אצלי עד השבוע האחרון ומאז נפלה למקום 7) היא ניצחה את אותה בוסטון עם 49 נקודות של מיצ'ל דונובן. גם הקאבס יוצאת לארבעה משחקי חוץ שיקבעו את מעמדה לשבוע הבא.

כמובן שרבים מכם יתנגדו (יותר נכון יגחכו) למקום החמישי של הניקס, אז הבמה פתוחה לכל פאור רנקינג של אורח, כולל סיבות, השגות, והערות.

2. אם ברצונך להכניס תמונה עם שמך בתגובות להופס לך ל-GRAVATAR.COM. זה מהיר ופשוט

לפי התגובות ברור שישנם מגיבים חדשים ששמם מופיע ללא תמונה. תמונה עם שם המגיב מוסיפה צבע לאתר, ואתה יכול להכניס כל תמונה שעולה לך בראש, והיא תופיע ר-ק כשאתה מגיב למאמרים בהופס. זה עניין של 5 דקות מקסימום.

3. ממפיס עדיין לא מפוספסת!

לממפיס גריזליס היה וויקאנד גרוע שלא נדע. בשפת הקודש ניתן להגדירו כוויקאנד דפוק. אבל כיצד לימד אותי המורה שלי קווינט בכיתה ב'? "ישנן דרכים להגיב אפילו כשהמכנסיים נופלות עד הריצפה".

רק למקרה שהחמצתם, ג'ה מוראנט הושעה ל-פ-ח-ו-ת לשני משחקים כשה-POLICE בדנבר ממשיך לחקור את המקרה של שליפת האקדח. המאמן (הסימפטי מאד!) טיילור ג'נקינס מודיע שאין תאריך ידוע וקבוע לחזרתו של ג'ה. אם אמנם הוא נשא את האקדח כל הדרך מממפיס והחביאו בבדיקת "הנוסעים" בשדה התעופה שהם, כידוע, השחקנים, גם בהמראה וגם בנחיתה הוא עבר על כמה חוקים חמורים מאד והשעייתו עלולה להסתיים אפילו במאסר.

ביני לבין שימון? מאסר של שבועיים יכול להציל קריירה שלמה של ג'ה מוראנט. זה יכול להיות השעור הטוב ביותר לשחקן הסופר-מוכשר הזה, אבל למה להקדים סיפור עכשווי? נחכה ונראה כפי שכתוב בתלמוד.

בנוסף, ברנדון קלארק קרע את הרצועה המצטלבת, וסיים את העונה. מיקום הקבוצה – מקום שני במערב אך רק חצי משחק לפני סקרמנטו – הוא צעד על חבל דק מאד. השאלה כמובן היא מה יהיה עתה ללא ג'ה וללא קלארק. אם אתה מקשיב לסושיאל מדיה אז אתה מקבל את הרושם שהעונה לא הסתיימה רק עבור ברנדון קלארק אלא עבור כל הממפיס גריזליס.

אבל אוהדי ממפיס לא צריכים לוותר על העונה עדיין. התקווה לעונה מצויינת עדיין קיימת, תודה.

מי שראה את הרבע השלישי של הגריזליס נגד הקליפרס ביום ראשון בלילה ראה "QUARTER FOR THE AGES", כמו שאומרים החברים שלי מ-Cordova, שכונת היקרה של ממפיס. נסו 51 נקודות ברבע השלישי הזה:

אני יודע שממפיס הפסידה למרות ה-51 נקודות, אבל הרבע הזה נותן תקווה שיכול להיחות עתיד ללא קלארק ועד שג'ה חוזר. זה היה רבע של OPTIMAL DEFENSIVE TENACITY, וכל ה-DEMEANOR – האטיקט, ההתנהגות, והמניירה – של הקבוצה היו בשיא ההצגה הממפיסית. וכמעט שכחתי שדילון ברוקס – האיש הפייבוריטי של כל קבוצה לשנוא – ישב בחוץ בגין הפאול הטכני ה-16, וסטיב אדאמס אף הוא על הספסל (עומד לחזור בקרוב מאד!).

אז הרבע השלישי הזה עם שחקני הספסל הראה לי, לפחות, שממפיס עדיין נושמת. בגלל ההפסד היה זה רבע שהלך לאבדון ולא מדברים עליו יותר מדי. אבל לקלוע 51 ב-12 דקות נגד קוואי, פול ג'ורג', ווסטברוק, וכל האחרים? כנראה שטבועים שם בחמישייה השנייה כמה אוצרות טבע שיצליחו לשמור על ממפיס בימי יגון אלה.

4. ברוני ג'יימס ממשיך לעלות ברנקינג לדראפט

Bronny James is quickly moving up the totem pole.

Top recruiting outlet On3 Sports gave Bronny, the 18-year-old son of Los Angeles Lakers star LeBron James, a big upgrade in their prospect rankings this week. On3 Sports now has Bronny as a five-star prospect as well as the No. 9-ranked prospect for the 2023 class. They previously had him ranked at No. 27 as a four-star prospect.

5. הסיבה שהשניים ניזרקו מהאולם במקרה ראסל ווסטברוק מוסברת בסרטון הזה:

אוהדי ראסל ווסטברוק יבינו; ההייטרים ימשיכו TO HATE

6. קווין דוראנט על החלטת המאמן מונטי ויליאמס להכניס את קווין דוראנט למשחק נגד דאלאס ולהשאירו על הפארקט 35 דקות אחרי הפוגה כה ארוכה:

 Monty understands that stress is the best way to get better,” Durant said. “As much as I can be in those type of games, feel that physicality as I’m coming back and getting integrated with the team. I think that’s the best way to do it. Throw me in the fire. That’s usually the approach that I take when I get hurt, pushing myself to the brink and I’m glad he was able to trust me.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
27 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
thejanitor
thejanitor
08/03/2023 4:09:07

תודה מנחם על עוד מעורב נפלא כרגיל.
.
היה אתמול דיון בין המגיבים לגבי ההרחקה של האוהדים שהקניטו את ווסטברוק. כל צד הניח משהו אחר לגבי מה היה ההקנטה. בוידאו שצירפת היום רואים מה היתה ההקנטה, וכתוצאה מכך אני יכול להגיע רק למסקנה אחת והיא שווסטברוק בן אדם קטן עם אגו עצום.

דוקטור רזי הופמן
08/03/2023 6:56:01
Reply to  thejanitor

וואלה?
🙂

אשך טמיר המקורי
08/03/2023 10:25:09
Reply to  thejanitor

באמת רק עכשיו יכולת להגיע למסקנה הזו?

thejanitor
thejanitor
08/03/2023 16:22:14

ניתן להגיע לאותה מסקנה המון פעמים בדרכים שונות. מהמקרה הנוכחי בזכות המעורב הזה הגעתי למסקנה הזו (שוב). מקווה שעניתי לשאלתך בצורה מלאה

עגל
08/03/2023 12:43:41
Reply to  thejanitor

סליחה אבל בוידאו לא רואים כלום.
רואים את האוהד עושה את התנועה של הרדמת התינוק אבל רק אחרי שהוא כבר בדרך החוצה, ולא רואים מה הוא עשה לפני כן.

אשך טמיר המקורי
08/03/2023 13:02:07
Reply to  עגל

רואים גם ממש בהתחלה

gogo
gogo
08/03/2023 4:22:23

אחלה מעורב
אני מדמיין את מוראנט עוד 20 שנה בלי גרוש על התחת.
ממפיס קבוצה קשוחה
בהעדרו של מוראנט תיוס גונס עושה עבודה יוצאת מהכלל. ברנדון קלרק זו אבדה גדולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח רק בwwe מרחיקים אוהדים שמעליבים שחקן ועוד על טראש טוק כדורסל חחחחח.
צריך להכניס את האמריקאים האלה לאיזה קהל יווני או סרבי. בזיון

trusttheprocess
trusttheprocess
08/03/2023 7:54:11

השמועות הן שמוראנט נכנס לגמילה מאלכוהול וסמים ויחמיץ את שאר העונה

אשך טמיר המקורי
08/03/2023 10:26:11

לא יעזור אם המכון לא מבצע גם השתלת מוח

thetroll
thetroll
08/03/2023 8:12:27

תודה דוק אחלה מעורב.
סטף הערב עם משחק ענק 10 מ 16 מהשלוש 60 אחוז מהשדה קליי היה בסדר 53 ו38 אחוז. מה התחרבש? פול ודה ויצ'נזו וגם האין הגנה חזרה בגדול. הלוחמים כל פעם שמצליחים לייצר איזה שהיא סינרגיה ברוסטר כשהוא משתנה הכל משתנה. מתי וויגינס חוזר כבר אין הגנה. שרגא פנומן. הביא צ'אקות על הראש של הלוחמים פעם אחר פעם.
קוזמה זה דוגמא מעולה לאיך מקבלים ברינקס. לא מעניין את הבן אדם כלום לא המשחק לא התוצאה לא השופטים לא האוהדים. הכדור אצלו הולך לסל. הדבר היחיד שמעניין אותו זה הברינקס שלו. הימור שלי – יקבל אותו בענק ואז זה יצא לנופש וזה יהפוך לאחד החוזים החוזים הגרועים בליגה. גישה נכונה לחיים.
אני מקוה שג'ה יעצר לא לשבועיים אלא לפחות עד סוף העונה. טיפוס מחליא. זה הדבר היחיד שיתן לו סיכוי לא לגמור בעוד 15 שנה מחטט בפחי זבל למצוא אוכל. שיקבל קצת פרופורציות. אם הוא העביר את האקדח הזה בטיסות שירקב. ממפיס יעזרו לו אז אולי זה יגמר בכמה חודשים. זה לא לעשות לאלוורדו אתה קטן קטן קטן. זה לוול אחר. זה עארס מגעיל על גבול הפשע. נסתדר בלעדיו.
הניקס? וואלה לא יודע. עדין סקפטי. נראה.

Berch
08/03/2023 8:51:12

אחלה מעורב
הניקס וסקרמנטו לוהטים…. מה זה פה תחילת אלפיים ?
:🤣

האווי לאסוף
האווי לאסוף
08/03/2023 8:54:05

מרחיקים אוהדים על אלימות, על סיכון שחקנים או אוהדים אחרים. מי שמשחק למעלה מעשור בליגה הזו לא אמור להתרגש מקצת טראש טוק. אולי הם גם אמרו משהו על סגנון הלבוש שלו…
תודה רבה על המעורב

אשך טמיר המקורי
08/03/2023 10:24:00

תודה רבה דוק על עוד מעורב משובח.
אין לווסטברוק מקום במגרשים.
לצערי שוב הרכיכות בליגה נכנעו לדרישותיו וגחמותיו.
להזכירכם זהו הטרייד מארק שלו:
https://youtu.be/3nROFl1VuXY?t=14

אור
אור
08/03/2023 11:23:56

מנחם: הגיע הזמן לשים לב לניקס
עוד שבוע: הייתה לניקס ריצה יפה עד שכולם התחילו להיפצע ולהחטיא.. 🙂

John
08/03/2023 12:13:52

פורים שמח ירושלמים!!!
ווסטברוק קטן ורגיש. רק לא לעיתונאים. אבל היי כול השחקנים ששיחקו איתו טוענים שהוא החבר קבוצה הכי טוב שאפשר לבקש.
הוורירס עם הכול עדיין קבוצת התקפה טובה. אבל יש גבול כמה אפשר לדרוש מננסים שצריכים גם להגיע לצבע לעזור לאנשי צבע הנמוכים וגם להגיע בזמן לקלעים בחוץ. זה אפשרי. אבל זה דורש אנרגיה פסיכית שאפשר להפיק אולי בפלייאוף אבל לא לאורך עונה. הבנו שהם לא האמינו בוויסמן. סבבה, זכותם. אבל לפחות היו מחפשים גבוה אחר. אפילו מהסוג של ווילי הרננגומס שנרכב בפליקנס אך נותן תמיד דקות טובות. גם אם ישחק 10-15 דקות ויוכל לשחק את משחק המסירות שלו מהיי פוסט, מה שבפליקנס לא רלוונטי, יכול לעזור. בסוף אוטו פורטר היה 2.06 ארוך ובייליצה למרות המגבלה הוא בכול זאת 2.10 מ'. אבל העיקר שיש 20 גארדים שאף אחד מהם לא עושה הגנה.
.
כדאי לשים לב למהפך שטיבדו עבר משנה שעברה. הוא משחק תמיד עם סטופרים הגנתיים מאחור. יש שם את מצבת הגארדים ההגנתיים הכי טובים בליגה כיום. קוויקלי אחד ממגני העל בליגה. גריימס שחקן הגנה טוב, ג'וש הארט באווירה הנכונה הוא אס. ואפילו ברונסון, למרות שקשה לקרוא לו מגן על, הוא לפחות לא מפדח במיקום לא נכון. ברגע שרובינסון חזר לשחק יחד עם ההגנה שהביאו הארט, בפלייאוף הם מאוד יקשו בסיבוב הראשון

martin
martin
08/03/2023 14:00:39

לפי הפרסומים, הליגה שוקלת להשעות את מוראנט מ- 50 משחקים!

John
08/03/2023 14:08:24
Reply to  martin

איפה ראית את זה? הבנתי שזה היה פרסום של עיתונאי שאמר שזה מה שרשום בחוקה. אך הוא חזר בו. קשה לי להאמין שילכו מאוד רחוק. לדעתי אם ימצאו שהכניס אקדח למתקן של הליגה יקבל 5 משחקים וזהו. אדם סילבר אדם רך. אם הגניב אקדח למטוס דרך אבטחת שדה התעופה אז בא נאמר שיש לו בעיות גדולות מאדם סילבר

עגל
08/03/2023 16:12:07
Reply to  John

אם הוא הגניב אקדח לטיסה אז הוא גאון – מגיעה לו מדליה על חשיפת מחדלי אבטחה.
איך עושים דבר כזה, חזרנו לימי טרום 9/11?!

trusttheprocess
trusttheprocess
08/03/2023 17:59:59
Reply to  עגל

הם טסים במטוס פרטי מטרמינל מיוחד ויכול להיות שנהלי ההבטחה שם שונים כי זה אנשים קבועים שכבר עברו סקיוריטי צ'ק
בארה"ב קיים שירות שבו אתה נרשם ומשלם (גם לי יש את זה) עושים לך בדיקה ואחרי כמה שבועות אתה מקבל אישור לעבור בשדה תעופה בלי בטחון כמו שאר הנוסעים

עגל
08/03/2023 21:33:25

וואללה לא ידעתי שיש דבר כזה.
חבר שלי שגר בבוסטון סיפר שהוא עמד בתור לבדיקות ממש בתקופה שאחרי הפיגוע בתאומים.
עמד אהוד ברק (לא הרבה זמן אחרי שהיה רה"מ לשעבר) בתור למטוס. באותה תקופה היה בידוק ביטחוני מחמיר לאחד מכל 10 אנשים אבל רה"מ לשעבר, מוכר בכל העולם, לא קיבל הנחות.
כנראה שזה כבר לא תופס, הכסף מדבר.

sroni741
sroni741
08/03/2023 20:07:11

אני חושב שבפעם הבאה שווסטברוק יעשה איזו תנועת השפלה כלפי שחקן (אחרי איזה סל שהוא קולע ברבע הראשון נגד דטרוייט או משהו בסגנון), השחקן שעליו עושים את זה צריך להתלונן לשופט ואז מיידית ווסטברוק חייב להיות מורחק הבייתה, בדיוק כמו שהוא גרם להרחקה של האוהדים. חייבים לשמור על סביבה סטרילית בכל זאת מדובר בבידור, לא ספורט עם אמוציות חס וחלילה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/03/2023 11:36:05

בס"ד
תודה מנחם. מעורב משובח.
מקוה שג' ה מוראנט יתאפס נעל עצמו.
שמח בשביל הניקס, מגיע לאוהדים שלהם קצת נחת.