אירועי דיומא – 06.03.2023 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ פאריס-ניס – קטע 2

קטע 1 של המירוץ היה קטע שטוח עם מספר עליות קצרות במהלכו. הקטע התנהל ללא אירועים מיוחדים עד ל-20 הק"מ האחרונים, שם התקפה כפולה של נילסון פאולס הובילה אותו לבריחה מתוך הדבוקה, אך האמריקני נתפס כ-7 ק"מ לסיום. מעט לאחר מכן, בטיפוס הקצר המסיים שגם זיכה בשניות בונוס, קיבלנו התקפה של טאדיי פוגאצ'אר, שזכה בשש שניות הבונוס, בעוד שאף אחד מיריביו העיקריים, לרבות וינגגור ומרטינז, לא הצליח לזכות בכלום, אולי סימן לבאות. מנקודה זו, קבוצת קוויק סטפ השתלטה על העניינים, במטרה להביא אל הקו את המוביל שלה, טים מרלייה. המהלך בהחלט השתלם, כשהאלוף הבלגי זכה בצורה משכנעת לפני פדרסן ובנט. מרלייה ממשיך פתיחה חלומית של העונה במדי קבוצתו החדשה, לאחר צמד הניצחונות בטור האמירויות.
קטע 2 של המירוץ הוא עוד קטע שטוח, הפעם בלי יותר מדי טיפוסים מיוחדים. קטע לספרינטרים הטהורים מהסוג של מרלייה, בנט, דמאר, פדרסן, קואי, קוקאר וגרובס. שידור ביורוספורט 1 ב-16:00.

מירוץ טירנו-אדריאטיקו – קטע 1

כמו בכל שנה, במקביל למירוץ פאריס-ניס נקבל באיטליה את מירוץ הטירנו-אדריאטקו, שבעה קטעים של מירוץ בין הים הטירני לים האדריאטי. גם כאן נקבל תוואי מגוון הכולל קטע טיפוס אחד קשה, עוד מספר שהם גבעיים-הרריים, כמה שטוחים ונג"ש אישי קצר. בכל הקשור לתחרות, אזי לפחות ב-GC נראה כאן שדה מעט פחות נוצץ מאשר במירוץ המקביל: פרימוז' רוגליץ' ינסה לעשות היכרות עם המדינה לפני השתתפותו הצפוייה בג'ירו הקרוב. אדם ייטס ינסה לשפר את התוצאה מטור האמירויות האחרון בו השתתף. ג'אי הינדלי ואלכסנדר ולאסוב ישתפו פעולה במדי בורה. תימן ארנסמן ינסה להצדיק את הקרדיט שקבוצת אינאוס נתנה לו בהחתמתו העונה. אנריק מאס, מיקל לאנדה, תיבו פינו, גיום מרטאן ובן אוקונור הם שמות גדולים נוספים הצפויים להתמודד על ה-GC. קרבות מרתקים נקבל גם בקטעים השטוחים יותר, זאת כאשר נראה עוד ניסיון לקרב בין וואוט ואן ארט למתיו ואן דר פול, כשגם זוכה הסטראדה ביאנקה, טום פידקוק, ינסה למנף את ההצלחה שלו מיום שבת. עוד כוכבי תוואי שטוח נקבל בדמותם של יאקובסן, פיליפסן, גרונווייגן, באוהאוס, גביריה, מיוס, קבנדיש וגירמאי.
קטע 1 של המירוץ הוא קטע נג"ש אישי קצר ושטוח של 12 ק"מ לאורך החוף הטירני. גאנה, ואן ארט, רוגליץ', ארנסמן, ואן דר פול, ולאסוב ושפילד אמורים להתמודד כאן על הניצחון. שידור ביורוספורט 1 ב-13:15.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. בטיראנו אדריאטיקו גאנה מנצח כמעט בחצי דקה את כל השאר כשרוב הgc מפוזרים בעשרים שניות אחר כך, ואן ארט סיים אפילו יותר מאחורה במירוץ הראשון שלו אחרי שחזר ממחלה

  2. איזה סיפור זה מנור סולומון
    משחק ליגה רביעי ומשחק חמישי ברציפות שהוא כובש
    צריך לבדוק אם יש לזה תקדים
    להאולנד יש מזל שהוא לא פתח את העונה😏

כתיבת תגובה

סגירת תפריט