חם מהתנור – צרות בממפיס, דראגיץ במילווקי

ממפיס גריזליס השעתה את כוכבה, ג'ה מוראנט, משני המשחקים הקרובים לפחות וזאת לאחר שהליגה פתחה בחקירה אחרי שהבחור פרסם תמונה שלו במועדון לילה מנופף באקדח.

בשבוע שעבר פורסם שהכוכב הצעיר, בן 23, היה מעורב באיום על נער בן 17 עם אקדח. ובנוסף, במשחק האחרון של קבוצתו הוא חגג בספסל עם תנועת "פיו פיו".

*

זאת לא ההשעיה היחידה שהגריזליס יצטרכו להתמודד איתה במשחק הקרוב מול הקליפרס. דילן ברוקס שצבר 16 עבירות טכניות יספוג השעיה אוטומטית ממשחק אחד כתוצאה מכך.

*

אם חשבתם שבזה מסתיים כאב הראש בממפיס אז הקבוצה הודיעה גם שברנדון קלארק סיים את העונה לאחר שקרע את גיד האכילס במשחק האחרון מול דנבר. קלארק ייעדר עד סיום העונה וסביר שעם ההיסטוריה של פציעות מסוג זה יחמיץ גם את פתיחת העונה הבאה.

*

שחקן נוסף שסיים את העונה הוא ג'ונתן אייזק מאורלנדו. אייזק שחזר למגרשים אחרי שנתיים וחצי בהם נעדר לאחר פציעת ACL ממשיך לסבול מחוסר מזל משווע לאחר שהתגלה אצלו קרע בשריר בירך. אייזק הספיק לשחק 11 משחקים בלבד וכרגע החוזה שלו לעונה הבאה נראה בספק רב כשיותר מחצי משכרו לעונה הבאה וכל זה של העונה שלאחריה אינם מובטחים.

*

גורן דראגיץ' שלאחרונה השתחרר מחוזהו בשיקגו, נפגש עם מילווקי ויחתום עם הקבוצה על חוזה עד סיום העונה. דראגיץ' שיחגוג בתחילת מאי יום הולדת 37, היה חלק משמעותי ממיאמי היט שהגיעה לגמר הבועה בעונת 2020, ומקווה להביא את הניסיון לחדר ההלבשה של האלופה לשעבר.

*

חוזי עשרה ימים שנסגרו בסוף השבוע:

קריס דאן ביוטה ג'אז (חוזה שני)

מאיירס לנארד במילווקי באקס (חוזה שני)

נרנלס נואל בברולקין נטס

ג'מארי בואייה בוושינטון וויזארדס

סאם מריל בקליבלנד קאבלירס

לפוסט הזה יש 32 תגובות

    1. זה לא נראה סוג של סוטול רגיל זה נראה כמו משהו יותר כבד. מזכיר לכם שרק לפני איזה שבועיים שלושה הוא התלונן ששלחו אותו השנה כבר איזה שש פעמים לעשות בדיקת סמים כנראה שהם יודעים מה הם עושים. דביל זה מילה שעושה איתו חסד. הרחנו משהו בא וקלטנו שהבן אדם עארס לא קטן אבל זה עוד לא היה לנו. תעשו פרצוף מופתע. איכס.
      ברנדון קלארק אבידה לא פחות גדולה לממפיס קרע באכילס זה שנה וחצי בחוץ. בקיצור הם בחוץ כרגע לא שראיתי בהם קונטנדרים אמיתיים. מעניין אם הליגה תסתפק בשני משחקים בחוץ.
      דראגיץ זה תמיד טוב מהלך יפה לבאקס.

        1. זה נראה לך מריחואנה? לי זה נראה משהו קצת יותר כבד. עוד יגמור את הקריירה עם הראש באיזה פח אשפה מחפש אוכל. משהו אצלו too small באמת.

          1. וכל זה בהנחה שהאקדח הזה ישאר אצלו ועלול לירות במישהו בטעות או בשוגג. הפחים בחוץ יהיו עונג צרוף לעומת 20 שנה בכלא פדרלי.

          2. איזה פח, עישן מריחואנה אולי הריח כמה שורות קוק . יש לו 200 מליון והוא יעשה עוד 300 + מליון פלוס במהלך הקריירה , כל שחור בהוד מסתובב עם נשק , ג׳ה רק צריך להבין שיצא מהשכונה

  1. איזה באסה לברנדון קלארק, שחקן טוב שנותן ביצה ערב ערב. חבל שנפצע.
    .
    ג'ה זה אהבל עם תעודות, לא מפתיע בכלל לראות אותו מעורב בכל הפרשה הזו – אקדח, מועדון חשפנות, הומיז.

  2. קצת עצוב על ג'ה, כשרון גדול שנופל על קטנות כאלה. מאמין שהוא יתבגר וילמד לא להעלות תיעוד של דברים כאלה לרשתות חברתיות

  3. לא יודע כמה עוד נשאר לדראגיץ׳ בטנק, אבל הוא בהחלט יכול להוות גיבוי חשוב מהספסל במילווקי בפלייאוף, ככל שהולידיי או מידלטון פתאום נפצעים או סתם תופסים יום רע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט