יאניס נגד אמביד, סקרמנטו מקווים להשתוות לממפיס ואטלנטה אצל מיאמי ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

יאניס נגד אמביד, סקרמנטו מקווים להשתוות לממפיס ואטלנטה אצל מיאמי ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

וושינגטון וויזארדס (32-30) – טורונטו ראפטורס (33-31), 00:00

דני אבדיה והמכשפים במשחק שמתחיל במעבר לשבוע החדש בישראל, הטורונטו ראפטורס מתארחים בבירה האמריקאית נגד קבוצה מתחרה על מיקומי הפלייאין במזרח.

זהו המשחק השני ברציפות בין שתי הקבוצות, כאשר הוויזארדס הכניעו את הדינוזאורים בתוצאה 119:108 מאחורי 30 נקודות של קייל קוזמה ו-25 נקודות של פורזינגיס ב-12 זריקות בלבד. 49 נקודות משותפות של או.ג'י אנונובי ויאקוב פלטל לא הספיקו עבור החבורה המדשדשת של ניק נרס. הראפס נמצאים כעת במקום התשיעי במזרח בשיוויון עם הוויזארדס שבמקום העשירי, משחק קריטי במיוחד לשתי הקבוצות הלילה.

אוטו פורטר ג'וניור, שגמר את העונה בינואר, הוא הפצוע היחיד של הקנדים.

גם למארחים יש פצוע אחד בלבד, מונטה מוריס שיחמיץ את המערכה בשל פציעה בגב.

הימור: 5 הפרש לוויזארדס.

קליבלנד קאבלירס (26-39) – דטרויט פיסטונס (48-15), 02:30

האבירים מאוהיו ישמחו להמשיך את הרצף החיובי שלהם נגד הפיסטונס, ניצחון הלילה יעלה אותם לחמישה ניצחונות רצופים מול הבוכנות ממישיגן כאשר הפיסטונס מתארחים אצל קליבלנד.

"זה הזמן הזה של השנה. זה הזמן לנצח משחקים, שם המוח שלי נמצא. אין סיכוי לצאת משום משחק עבורי" אמר הכוכב של הקאבס, דונובן מיטשל, אחרי הופעה אדירה שלו בהפסד האחרון עם 44 נקודות למרות פציעה שגרר. הקאבס הפסידו 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים וכעת חוששים לאבד את יתרון הביתיות לפני הפלייאוף – הניקס הלוהטים דוהרים בעקבותיהם ונמצאים רק משחק אחד מאחוריהם.

הפיסטונס, שכבר הבטיחו מאזן שלילי לפני חודש שלם, עוקבים בעיקר אחרי הכדורסל בצרפת לבדוק אחרי ויקטור וומבניאמה שצפוי להיות הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב. רק היוסטון רוקטס נמצאים מאחורי בעמודת המפסידנים, הם ישחקו הלילה נגד הספרס שגם מקווים להנחית את הנפיל הצרפתי.

בויאן בוגדנוביץ', אלק ברקס, קייד קאנינגהם, ג'יילן דורן ואיזייאה סטויוארט בחוץ אצל דטרויט, אר.ג'יי המפטון ואיזייאה ליברס צפויים לשחק למרות פציעותיהם.

אצל הקאבס אין פציעות לדווח בשלב זה.

הימור: קליבלנד מטאטאים את הסדרה העונתית עם ניצחון ב-9

מיאמי היט (31-33) – אטלנטה הוקס (31-32), 03:00

שתי יריבות מהבית הדרום מזרחי שנלחמות על מיקומי הפלייאין הגבוהים נפגשות בסאות' ביץ'.

ההיט שבורי לב לאחר ההפסד הצורב לניו יורק ניקס אתמול, זריקה בלתי ייאמנת של ג'וליוס ראנדל, שנתן משחק מפלצתי לאורך כל הערב, הזכירה לאוהדי מיאמי הותיקים את הפלואטר המפורסם של אלן יוסטון שסיים את סדרת הפלייאוף ב-1999 לטובת החבורה הניו יורקית.

באטלר והירו נתנו משחקים טובים, אבל גם היו הגיבורים הטראגיים שניסו למנוע מראנדל את זריקת הניצחון, ניסיונות שכאמור לא צלחו. הסגל הדליל של ההיט כבר לא מחזיק בשלב הזה של העונה, הם כבר מחכים לפלייאוף שם הרוטציות מתקצרות באופן משמעותי, אם בכלל יגיעו לפלייאוף.

ההוקס, שהחתימו את מאמנם החדש קווין סניידר, לעסקה ארוכה, ניצחו שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם מאז החזרה מפגרת האולסטאר. ניצחונם האחרון נגד הפורטלנד טרייל בלייזרס היה דומיננטי לאורך כל הדרך. דז'ונטה מארי תפר 41 נקודות והיה מושלם מעבר לקשת השלוש עם חמש צליפות מחמש ניסיונות, טריי יאנג נתן לחברו להוביל וזה עבד מצוין עבור הציפורים האדומות, ולא בפעם הראשונה העונה.

ההוקס יכולים לדלג מעל ההיט עם ניצחון הלילה, הם רק חצי משחק מאחורי נכון לכתיבת שורות אלו.

קייל לאורי ממשיך לשבת בצד יחד עם עומר יורצבן וניקולה יוביץ' הפצועים התמידיים.

הימור: מיאמי לוקחים ב-3 לאחר משחק מורט עצבים.

סן אנטוניו ספרס (47-16) – יוסטון רוקטס (49-13), 03:00

קרב הטאנקים של טקסס. הרקטות מיוסטון מבקרות את הדורבנים באלאמו למשחק ראשון מבין 2 רצופים בין שתי הקבוצות הללו.

הספרס ניצחו את על חמשת המשחקים האחרונים שלהם נגד הרוקטס, שגברו על היריבה העירונית שלהם לאחרונה בינואר של השנה הקודמת. 3 מתוך חמשת הניצחונות הללו היו ב-19 הפרש או יותר, דומיננטיות מוחלטת של מתלמדיו של גרג פופוביץ'.

הספרס ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם, נגד הג'אז והפייסרס, וגם קיבלו חזרה את דווין וואסל (שהחמיץ חודשיים) וטרה ג'ונס לסגל שלהם – שני שחקנים עליהם הספרס בונים לעתיד.

"אני חושב שאנחנו יותר מי דווין (וואסל) באמת, הוא עילאי. עכשיו שיש לנו אותו ואת טרה ג'ונס חזרה, זה חשוב בשבילנו וזה יתחיל לפתוח עוד דברים" אמר הטירון של הספרס, ג'רמי סוהאן.

לרוקטס יש 50 ניצחונות בשלושת העונות האחרונות, בשנה שלפני כן (19/20) היו להם 44 ניצחונות. פשוט נפילה ענקית אם הם לא יקבלו את אחת משתי הבחירות העליונות בדראפט שיניבו להם את וומבניאמה או סקוט הנדרסון כפי הנראה.

ג'יישון טייט בחוץ, טייטיי וושינגטון בספק אצל הרוקטס.

קאם בירץ', דאג מקדורמוט ואייזיאה רובי לא ישתתפו אצל הספרס, קלדון ג'ונסון, רומאו לנגפורד ומלאקי בראנהם בסימן שאלה.

הימור: יוסטון ב-7.

מילווקי באקס (17-45) – פילדלפיה 76' (22-40), 03:30

המשחק המרכזי של הלילה, שתיים מהקבוצות הטובות ביותר במזרח שמציגות שניים מהשחקנים הטובים ביותר במזרח. הפריק היווני מול האימה הקמרונית – התנגחות ראשים של יאניס ואמביד כאשר הסיקסרס של דוק ריברס מגיעים לוויסקונסין למשחק רותח וקדימון אפשרי לגמר המזרח השנה.

אף על פי שהרביעייה הגדולה של מילווקי שיחקה מספר של משחקים שניתן לספור על כף יד אחת, ניצחון הערב יהיה השבעה עשר שלהם ברציפות. העונה ההיסטורית של יאניס עוברת קצת מתחת לרדאר בשל עונות אדירות של עוד אירופאים כגון ניקולה יוקיץ' ולוקה דונצ'יץ', אבל אולי זה דבר טוב עבור הבאקס שישמחו לנתץ את תקרת הזכוכית ולזכות באליפות פעם נוספת.

הסיקסרס ישמחו לתת הצהרה ענקית היום עם ניצחון על הבאקס האימתניים, אבל זה לא יהיה קל בהתחשב בכושר הנוכחי של פילי, שהפסידו שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, העדכני שבהם הגיע בידיהם של דונצ'יץ' וקיירי אירווינג שהמטירו על הגנת פילי 82 נקודות משותפות.

"אני מאמין בעצמי, מאמין שהשקעתי ועבדתי הרבה. בלי פציעות מוזרות כאלו, אהיה בסדר. אני מאמין שאנו כקבוצה מצוידים בכל מה שאנו צריכים. זה פשוט קשור לכל אחד שצריך להיות מדויק, כל אחד שיעשה את העבודה שלו. אני מאמין בעצמו ובנו" אמר ג'ואל אמביד במסיבת העיתונאים האחרונים שלו.

ווסלי מת'יוס החסר היחיד אצל מייק בודנהולצר.

דויין דדמון בספק אצל פילדלפיה.

הימור: פילי יפתיעו ויקחו את המשחק בחוץ בהפרש 2.

סקרמנטו קינגס (25-37) – מיניסוטה טימברוולבס (32-33), 05:00

המשחק המאוחר של הערב מציג שתי יריבות מערביות בבירת קליפורניה – המלכים מהמקום השלישי מארחים את הטימברוולבס ששוקעים עמוק בבטן של המערב הפרוע.

שתי הקבוצות הללו נתנו לנו מותחים מוקדם יותר העונה, ניצחון 118:111 של הקינגס לאחר הארכה ביום האחרון של החודש הראשון ב-2023. הקינגס כעת רוכבים על חמישה ניצחונות רצופים, כולל כמה תוצאות דרמטיות חשובות שקירבו אותם למרחק של משחק אחד בלבד מהממפיס גריזליס שבמקום השני.

מייק בראון, מאמן הקינגס, נבחר להיות מאמן החודש במערב לחודש פברואר. הרבה ביקרו את המהלך של לשכור את שירותיו של בראון, שלעולם לא נחשב למאמן עילאי בשום שלב בקריירה למרות שאימן כמה מהשחקנים הגדולים ביותר בדור הנוכחי. המבקרים שותקים כרגע ובצדק.

הטימברוולבס כעת במקום השביעי, אך רק חצי משחק מאחורי דאלאס במקום השישי ומשחק וחצי מאחורי גולדן סטייט שבמקום החמישי. הם צריכים להתמודד עם החסרון של קארל אנטוני טאונס שלא עלה לפרקט מאז ה-17 לפברואר.

יחד עם קא"ט, גם ג'יילן נורוול צפוי להחמיץ את המערכה בשל פציעה בברכו.

רישון הולמס היחידי שלא יהיה זמין עבור מייק בראון מדי הקינגס.

הימור: סאקטאון ב-9.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. https://twitter.com/Akademiks/status/1632009786454671360?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1632009786454671360%7Ctwgr%5E648a07a1f1972ac5c4f9622a551a9f26c104f86d%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fsports.walla.co.il%2Fitem%2F3563008
    איזה זבל שחור ג'ה😂😂😂
    סילבר בטח חטף ג'ננה
    אני בשוק,איך מחתימים את המפגרים הללו בלי סייגים בחוזה.
    אם אני הבעלים של ממפיס,אני מתיר את החוזה של הניגר הזה ותובע פיצויים על השקעה,העתיד והווה.לא יאומן
    איזה זבל

    1. לא הבנתי מה הוא עשה, חגג במועדון?
      על המגרש ג'ה ממציא את עצמו כל ערב מחדש אבל מועדון חשפנות זה מוב ישן שרבים עשו לפניו. מה הביג דיל?

          1. אני נהנה מלכלוכים,כמו שאמרתי,תתרגל,כי אנו לא הולכים לשום מקום😂😂😂
            אנחנו ב-ללל לא סובלים שיקוצים.
            לברונית הבבונה,היא מלכת השיקוצים, ובעלת הבולבוס המוסלמי.
            ג'ה העוזר הטיפש.
            ווסטברוק\קיירי עוזרים ונושאי המזוודות
            והיי הו סילבר מנהל את הWWE הרקוב לתפארת בעלי הקבוצות

  2. מדהים כמה דני אבדיה פריך מנטלית.
    איבד לחלוטין את הביטחון שהיה לו בתקופה הקצרה לפני שבועיים-שלושה.
    כבר עם 3 עבירות ו-0 נקודות באמצע הרבע השני.
    ממש ממש חבל.

  3. שימון לא קם בשביל לא לראות איך גרייסון אלן משפיד את פילי וגילי.
    מילווקי יעשו מהליגה שישקבאב בפלייאוף. עכשיו בא גם דרגיץ? גם דוראנט כבר לא יעזור!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט