מעורב הופס ליום ראשון: ג'ה מוראנט – הגדרה של הרס עצמי; דוראנט נגד קיירי, וסטף קרי (אולי) חוזר לשחק / מנחם לס

  1. אני לא ראיתי את ג'יימס הארדן אף פעם במשחק טוב יותר משנתן הערב

הוא נראה לי בכושר הגופני הטוב ביותר שדראיתיו זה שנים. זה לא היה ה-38 נקודות שלוץ זאת הייתה חכמת המשחק שלו, והקלות בנ שיחק. הוא לא הכריח שום דבר ונראה קל וקליל כפי שלא ראיתיו מזמן מזמן!

2. אבוי ל-"התחלה חדשה; עונה חדשה" של אטלנטה האוקס

אמש, אחרי הנצחון המוחץ של אטלנטה האוקס על פורטלנד טריילבלייזרס 111-129, טריי יאנג (23 נקודות. דג'ונטה מוריי 41 נק') הצהיר "התחלה חדשה; עונה חדשה". "ההתחלה החדשה; עונה חדשה" החזיקו מעמד רק יום אחד כששני כוכבי הקבוצה יטריי יאנג ודג'ונטה מוריי תפסו את שני הימים השחורים ביותר שלהם העונה עם ההיט כשיאנג הוא 2 מ-13 ל-8 נק' ומוריי הוא 3 מ-14 ל-10 נק', וההאוקס נופלים שדודים 109-117 למיאמי היט.

3. ג'ה מוראנט – שולף אקדח במועדון חשפניות, ונגד ילד בן 17: ההגדרה של 'הרס עצמי'

הושעה לשני משחקים אבל זאת היא רק ההתחלה

בישראל צעירים בני 23 מטיסים F-16. בארה"ב כמה מהם הם כוכבי הופס מולטי-מולטי מיליונרים עם ראש מלא חציר, ואופי עארסי. ג'ה מוראנט הוא לא הראשון ובוודאי לא האחרון.

ממש עכשיו ג'ה מוראנט יצא עם הודאה על התנהגותו 'הבלתי הולמת', עם הבטחה לא לחזור עליה. הוא כותב:

I take full responsibility for my actions last night."

"I'm sorry to my family, teammates, coaches, fans, partners, the city of Memphis and the entire organization for letting you down," the statement read. "I'm going to take some time away to get help and work on learning better methods of dealing with stress and my overall well-being."

4. דוראנט על משחק אחה"צ (אצלכם ערב) נגד קיירי:

Irving meeting – – 'just another game'

קווין דוראנט שיחק רק שני משחקים עבור פיניקס סאנס, והיום הוא טס לדאלאס למשחק אחר-הצהריים נגד קיירי אירוינג. כל עכבר NBA עוצר נשמתו בקשר למשחק אבל קווין מנסה להרגיע את כולם עם ה-"סתם עוד משחק".

אם ישנו מישהו באתר המאמין שזה סתם 'עוד משחק' שירים יד.

אני רואה רק את ידיהם של שרון סלומון ושגיא כהן – שני הצעירים הכיפיים מייסדי האתר שבזמנו היה יחיד ומיוחד במינו, שמאז שקניתי אותו במחיר (המופרז!) $1,500 נעלמו ואינם. אז פתאום הם צצו להודיע שהם עדיין חיים ושהם מאמינים שזה 'סתם עוד משחק'.

אבל כל אחד מאיתנו – כמו כל חובב NBA בעולם – יודע שזה לא היה סתם 'עוד משחק', אלא קרב על היקרה בין שניים שהיו פעם החברים הכי קרובים, חברי אותה קבוצה – נטס – שפעם עם הארדן, קיירי, ודוראנט חשבו שהיא באה לשלוט ב-NBA עד יום פרישתם, והיום היא מלאה בשמות כמו ברידג'ס וקמרון ג'ונסון במקומם, כשהיחסים בינם – אני מדבר על קיירי ודוראנט – אינם ידועים לאיש מלבדם.

קווין דוראנט אמר לפני המשחק:

" "I understand the entertainment aspect and a lot of people on the outside got the game circled on their calendar, but for both teams, just regularly scheduled programming. Getting back to work and seeing how you can get better as a unit."

אז אני החלטתי לעצמי לקטוע את כל ה-"עוד משחק" בולשיט ולראות את המשחק כמשחק בין שני אוהבים שהפכו לשונאים ורוצים לקרוע את הצורה אחד לשני.

המשחק הזה הוא הכותרת כיצד בחודש האחרון הנשמה – והעתיד – של שלוש קבוצות NBA השתנו לחלוטין, ובראש עומד הלגסי של שני סופרסטארים שלכל אחד מהם יש את המעריצים והשונאים שלו, ועל כל אחד מהם ניכתבו ההילולים המופלאים ביותר, וכן ניזרקו עליהם פחי האשפה המסריחים ביותר. יש לנו כאן מקרה היום של שחקן שהוא גם "+" וגם "-" קטן, הפוגש שחקן שהוא גם "+" קטן ו-"-" גדול. ישנן כמה אפשרויות: או שה-"+" של דוראנט,יפגוש ב-"+" של קיירי, או שה-"+" יפגוש ב-"- של קיירי". וכמובן אפשרי ששני המינוסים ייפגשו, או שהמינוס של דוראנט יפגוש בפלוס של קיירי. יהיה מעניין.

5. בלי שאיש שם לב הווריורס ברצף 5 נצחונות ביתיים, כשסטף אמור לחזור הלילה

כשסטף נפצע ברגלו השמאלית, כל מה שהווריורס קיוותה זה לצוף על פני המים ולהינצל עד שהוא יחזור. בתחילה זה היה כך: הם שיחקו 11 משחקים ונשארו בחיים. אבל עתה כשהוא עומד לחזור – הלילה אנ י מקווה – הווריורס רוכבת על 0-5 (האחרון נצחון 99-108 על הפליקנס) כשהיא העניקה לעצמה מומנטום, ולמדה לשחק בלעדיו.

כמובן שמיד יצוצו השואלים, 'אולי עדיף בלעדיו?', ולהם אענה שבחלק המתקרב לסוף העונה הווריורס, או כל קבוצה אחרת, מסוגלת להצליח – רגעית, ז"א – בלעדי כוכבה אבל כשהפלייאוף מתקרב ובא, וזה הזמן להפריד בין הגברים והילדים, הווריורס לא הולכת לשום מקום בלעדיו (מלבד לאבדון). כמו הקליפרס ללא קוואי או הפליקנס ללא זאיון ויליאמסון. כשהדבר האמיתי מגיע, אנשים ששמם סטפן קרי הם-הם האנשים שאתם אתה הולך לקרב ובלעדיהם אתה לא הולך לשום מקום.

אז הווריורס הם 4-7 מאז סטף נפצע. הם כנראה הבטיחו לעצמם יתרון בית לפחות לסיבוב הראשון, ושחקני משנה למדו את מקומם ולמדו כיצד הקבוצה יכולה להשתמש בהם בצורה הטובה ביותר. חסרונו של קרי העלה את קליי ת'ומפסון שוב לראש הכותרות, והוא עלה את המדרגה האחרונה להגיע לכושרו לפני הפציעות האיומות שבהן נפצע.

הווריורס רוכבת עתה על היי לא רגיל. בכל ארבעת נצחונותיהם האחרונים הם חזרו מדפיציט של ספרות כפולות, וזה דבר שהווריורס אף פעם לא עשתה עם או בלי סטף קרי, וכשאני כותב 'אף פעם לא עשתה' אני מתכוון אפילו לתקופות של ווילט צ'מברליין.

מה שהיה מיוחד בכל הנצחונות הללו הייתה העובדה שההגנה עשתה זאת, וביני לבין שימון, סטף קרי הוא לא המגן המועדף. אני רק אומר. אני לא מציע שום דבר מלבד חומר למחשבה.

המאמן סטיב קאר אמר היום:

"I feel there's a grit that comes with defense that allows you to shake [slow starts] off and keep playing," Kerr said after the Warriors' win over the Clippers on Thursday. "It's hard to do that when you're just trading buckets. For most of the season, our defense has been pretty poor. I think that grit goes hand in hand with defense and our defense has been dramatically better."

אולי גולת הכותרת היו שני המשחקים גב-אל-גב נגד הפליקנס והקליפרס כשבשניהם הווריורס צימצמה את היריבות על תחת ה-100 לראשונה אחרי 48 משחקים רצופים בהם היא הירשתה מעל 100.

"משהו טוב קרה עם ההגנה שלנו", סיים קאר. "אני מקווה שהחזרה של סטפן לא תתן הרגשה לשחקנים של 'סטף חזר…הוא יקבור את השלשות…אין חובה להרוג את עצמנו בהגנה…'. אני מקווה שהאינטנסיביות ההגנתית שלנו תישאר. חובתי כמאמן היא לדאוג שדה-GRIT הזה יישאר".

נראה מה קרה הלילה..

6. מיהרתי מדי כשהודעתי לפני שבועיים שהנטס מחתימה את נרלנס נואל. זה קרה רק עכשיו

לפי אדריאן וודג' זה קורה רק עתה, וההחתמה היא רק ל-10 ימים כדי לבדוק אם הסחורה מתאימה.

7. ג'ונתן אייזיק מהמג'יק עבר ניתוח שסיים לו את העונה

8. ברנדון קלארק מהגריזליס קרע את רצועת ה-ACL וסיים את העונה

אז עכשיו הגריזליס ללא מוראנט, דילון (16 טכניים; השעייה של 2 משחקים) וללא קלארק!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
59 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
05/03/2023 5:58:09

ג"ס כרגע במקום 5, פיניקס ב 4. לוח משחקים קשה עד סוף העונה. בינתיים לא הבטיחו ביתיות בסיבוב ראשון.
.
לפני שנה בערך כתבתי ש ג'ה הוא פרחח. ענו לי שלא.
.
אני מסתכל ברבע האחרון של מילוואקי פילי. להארדן ואמביד אין אפילו תרגיל אחד ביחד. תורות.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/03/2023 6:55:56
Reply to  מנחם לס

אכן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

עזוב הארדן יתפוס משחק שניים כאלה בפלייאוף לא יותר. פילי מקרה אבוד במיוחד עם הסקוררים טאקר וטוביאס. לא ראיתי את המשחק היום למעט 5 הדק האחרונות אבל ניחוש שלי טוביאס וטאקר שיחקו והבאקס שחטו ופתחו פער ואז ריברס הוציא בלית ברירה ואופססס חזרו למשחק בטעות.
אני מתחיל לחשוש שריברס מתחיל להגיע לרמות ברט בראוניות.
מכרו לנו כל היום חתולים בשקית טוביאס סימונס טאקר זהיר סמית 🤣🤣🤣🤣
אנחנו הצלחנו למכור רק חתול אחד בשקית לשון מרקס. חלשים אנחנו בביזנס.
הארדן היום הולך לחגוג על החשפניות במילווקי חבלז בלי האקדחים

trusttheprocess
trusttheprocess
05/03/2023 7:57:43

טוביאס וטאקר לא שיחקו בחצי השני בגלל פציעות

trusttheprocess
trusttheprocess
05/03/2023 7:59:02

הבאקס ברחו ברבע השלישי שהם טוביאס וטאקר לא שיחקו
חצי ראשון היה צמוד

Avri
Avri
05/03/2023 10:22:53

חחח… שכחת את החתול – מה זה חתול, נמר – בשק שדני איינג' מכר לכם. בוא אח שלי, יש לי רכז מהדראפט בונבוניירה בשבילך, קוראים לו מרקל פולטס. רק בשבילך אני אעשה לך מחיר טוב בשביל חברים קרובים ומשפחה, תן לי את העגלה הזה שאף אחד לא ייקח, ג'ייסון טייטום, זרוק איזו בחירת דראפט בנוסף, וסגרנו? תאמין לי שאני מפסיד עליך כאן.

Avri
Avri
05/03/2023 10:30:43
Reply to  Avri

יותר ברצינות, העקיצה כאן היתה הבחירה דראפט הנוספת כי את טייטום איינג' כנראה היה לוקח גם בבחירה ראשונה. הבחירה הזו הפכה לצערנו לרומיאו לנגפורד, שהפך (בנוסף לריצרדסון ובחירה נמוכה) לדריק ווייט. ככה שבסוף נגמר טוב.

Dor
Dor
05/03/2023 16:07:44
Reply to  Avri

הכי חתול שיש

פה איתמר
פה איתמר
05/03/2023 6:09:26

תודה מנחם
ג׳ה פרחח
אבל להבדיל מהרבה פרחחים על המגרש אין לו הרס עצמי.
מאמין שיוציאו לו ״כרטיס צהוב״
ויתנו לו לחזור להמשך העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה הודעה הפליצו לגה חחחחח זה אפילו לא נשמע אמין אנשי הpr של הwwe יותר מצחיקים מהשופטים תאמינו לי.

מנחם אמרתי לך שההוקס יותר רכים מפרכיות אורז טריי רואה את מיאמי יש לו סיוטים לחודש. קבוצה פח צריך להטריד שם את כולם סביב טריי םרכית אורז כמוהו צריך בריונים שירביצו ויחפו עליו וגם עדיף ש2 מהם ידעו לשחק כדורסל גם בנוסף לmma.

PhillySpecial
05/03/2023 8:25:53

להטריד את כולם סביב טריי? אולי פשוט להטריד את הגמד הבכיין, לא יותר פשוט? לא השתפר במילימטר מרז נכנס לליגה ונשאר עם אותם שני מהלכים שגרתיים, שלשות מקילומטר ולובים לגבוה, מהשחקנים הכי משעממים ועלובים שראיתי פעם

Avri
Avri
05/03/2023 10:32:55

ההוקס עוד ישתפרו מאוד. יש להם סגל טוב ועכשיו גם מאמן מצויין. תרשום שמעון, אני על העגלה שלהם, וכמו שאתה יודע אני עגלות לא מחליף לא משנה מה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס גמורים הם גירסת מערב להוקס לא מבינים את זה עדיין שם. הם טובים אולי לעונה סדירה כי הם צעירים ונמרצים לעומת יתר המדדים שבאים להעביר זמן אבל מבחינת כדורסל קבוצה מאד מאד מוגבלת

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/03/2023 7:34:35

תודה רבה על המעורב

הייט אשברי
הייט אשברי
05/03/2023 7:41:36

סקירה יפה ' מנחם .
רק שני תיקונים לגבי הדאבס.
את הראשון כבר כתב הנרגן. אנחנו עוד רחוקים מיתרון ביתיות בסיבוב הראשון. צריך לעבור את הסאנס , וזה לא יהיה קל לאור המפלצת שנוצרה במדבר . או לחילופין לסגור פער גדול הרבה יותר על המלכים מבירת קליפורניה.

ההערה השניה – הדאבס אמנם פישלו השנה במאני טיים עד לאחרונה , אבל לפני מספר עונות כבר התמחו בחזרה מפיגורים גדולים . ע"ע עונת ה-73:9 .

דוקטור רזי הופמן
05/03/2023 8:03:18

לא אוהב את המשחק של ג'ה והכניסות הברורות לשם סחיטת תוקף אבל לא מאלה שקוטלים אותו בגלל נפילה כזו.
אני בגישה המקלה של קנס וכרטיס צהוב עם הזהרה (כי זו עבירה רצינית ראשונה שלו?) שאם זה קורה שוב הוא ייענש בחומרה.
הוא ואינגרם מלכי הסלטנים, כל עוד זה רק מריחואנה אין לי בעייה.

אשך טמיר המקורי
05/03/2023 8:03:32

תודה דוק
ג'ה דוחה
ערס שמלא בשופוני על המגרש, אגואיסט מפגר שיכולתו מסתמכת על 2 דברים בלבד: אתלטיות ושריקות אוויר מהתחת.
הוא נהיה אלוף בסחיטת שריקות האוויר, ודורש אותן ללא הרף כמו השיקוצים הגדולים ביותר.
צועק וזורק ראש בכל כניסה (הפריזורה המתנפנפת מגדילה את הרושם).
מקטין יריבים בטראש מיותר ומגעיל ועם סימן ההקטנה.
ואז גם ראינו את אבא שלו והבנו מאיפה כל זה מגיע.
בלי קשר לאופי המסריח והדוחה, זה שחקן שיזדקן רע מאוד.

שדות פופ לנצח
05/03/2023 8:26:44

תגיד יא טמיר, יש משהו בליגה הזו שאתה בכל זאת אוהב? משהו שאתה יכול להגיד עליו "איזה יופי"…"תודה"? במחשבה שניה אני מרחיב את השאלה: יש משהו בחיים הכללים שאתה מוקיר ומעריך? (חוץ ממשחקי כדורסל בערוץ גולד)

thetroll
thetroll
05/03/2023 10:49:07

חייב לאמר לך שבמקרה הזה וגם בלא מעט מקרים אחרים הטמיר צודק. זה קשה מאוד לצעיר שנוחתת עליו כזו כמות של כסף ועל המגרש יש לו יתרון פיזי אדיר כך שבגדול הוא בכל מקרה יתן את ה,20 -30 נקודות שלו להישאר ממוקד במטרה להמשיך להשתפר להישאר תחרותי ולשאוף להכי גבוה שיש. זה כמעט אל/על אנושי. יחידי סגולה כמו סטף קליי דריי דוראנט לוקה וכד' ממשיכים לעבוד על המשחק שלהם ולהשתפר ובסוף מגיעים הכי גבוה שיש. ג'ה זה שחקן שעקבתי אחריו באדיקות רק בעונת הרוקי. הוא היה מופלא חשבתי שהוא אפילו יותר טוב מציון. למה הפסקתי? כי הבנתי את הטיפוס. יש לו ומה שיש לו ישאר והוא לא יגדיל אותו לרמות שהוא יכול בפוטנציאל. למה? הנה יצאה התשובה. הוא התלונן השנה שהליגה בדקה אותו 6 פעמים על סמים. עכשיו הבנתי למה. הוא עושה את כל הדברים שנותנים לך תחושה שהוא מרגיש עליון נזלזל ביריב מנפח חזה עם מבט מתנשא אחרי פוסטר מסמן לשחקן שהוא קטן אחת המחוות המגעילות שראיתי בליגה ואני רואה הרבה והרבה שנים. אלה דברים ששלא תראה מסטף למשל. הוא לא מפסיק להתבכיין לשופטים והוא לא משקיע באמת בשיפור המשחק שלו שעם כישורים כמו שלו היה יכול להיות עליון ולהביא לו ולמועדון אליפויות. ממפיס מצאה גיבור אמיתי אבל הוא מרוכז בדברים שליליים. הניסוח של הטמיר בוטה לעיתים אבל הוא נכון בטח במקרה הזה. חבל.

thetroll
thetroll
05/03/2023 11:06:01

מה אתה צריך יותר מצעיר מסטול על התחת שנמצא במועדון חשפניות (נניח שזה בסדר… נניח) ומפרסם פוסט של עצמו עם אקדח שלוף. איכס. הליגה צריכה להרחיק אותו עד תום העונה לא שני המשחקים שממפיס נתנה לו כדי לצאת ידי חובה. ולא… מה שניסח לו הסוכן (אני מתנצל בפני הקומיוניטי וכל הבולשיט הזה) זה לא מספיק. הוא צריך להענש בחומרה. זה לא פליק קטן בטוסיק. זה משהו שצריך לעלות לו מליונים. שיתאפס. גם בשבילו. עארס מגעיל ודוחה.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/03/2023 13:07:17
Reply to  thetroll

מה לא בסדר בצעיר מסטול שהולך למועדון חשפנות? מועדון חשפנות זה אחד מהבילויים הכיפיים ביותר.
מתי הוא יילך אם לא בגיל הזה, יש לו כמויות אדירות של כסף הוא יכול וצריך להנות מהחיים. הבעייתיות היחידה פה זה האקדח.

דוקטור רזי הופמן
05/03/2023 15:26:42

+ לגבי הבילויים וסטלנות מריחואנה אבל צריך לדחות לאחרי שהליגה נגמרת. שיחכה עוד חודשיים וחצי ואז יצא לחגוג.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/03/2023 18:35:04

זה בעיה של חוסר מקצועניות שיש בליגה חוזה מובטח של מאות מיליונים, למאמנים אין באמת כוח מול הכוכבים ומאמן שיריב אם הכוכב יסיים את תפקידו בליגה.
.
הבעיה בסרטון זה האקדח והתדמית של התרבות השחורה שהליגה ניסתה להלחם בה שנים.

bobby
bobby
05/03/2023 12:57:56

אל תזלזל, בהחלט יש לו שחקנים שהוא אוהב, ובראש ובראשונה – טי ג׳יי. מקונול 🤣

עגל
05/03/2023 13:16:18
Reply to  bobby

וקארוסו

Jonathan
05/03/2023 9:12:13

עם איך שג'ה קולע מרחוק אף בנאדם שהוא ייכוון עליו לא באמת בסכנה
אקדח זה לא מה שיעצור את אצבעות המוות של ג'ורדן פול מלהגיע לפיקת הברך
ג'ה כזה שברירי שהוא יעוף מההדף
עד כמה ג'ה כבר לא מרגיש fine in the west שהוא צריך אקדח?
בדיוק כמו האיומים של הגריזליס על התואר, גם האקדח היה טעון בכדורי סרק
.
זהו. הוצאתי את זה. אפשר להמשיך הלאה.

NBA בדם
05/03/2023 9:18:58
Reply to  Jonathan

בניגוד למוראנט, זה מדוייק להפליא

Jonathan
05/03/2023 9:45:32
Reply to  NBA בדם

חחחחח

Jonathan
05/03/2023 9:45:22
Reply to  Jonathan

ג'ה מוראנט גנגסטה כמו שפנסיונריות עם שלטי "מצילים את הדמוקרטיה" הן אנרכיסטיות.
יש לג'ה ולהן גם את אותה צפיפות עצם.

אשך טמיר המקורי
05/03/2023 9:46:52
Reply to  Jonathan

🤣

אור
אור
05/03/2023 18:36:37
Reply to  Jonathan

יפה

Avri
Avri
05/03/2023 10:38:30

בשביל לאיים ברצינות על התואר הדאבס היו צריכים ששני דברים יקרו: שקליי יחזור ל75% מהיכולת שלו, וקומינגה יעשה קפיצה קדימה. בזמן הפציעה של סטף שני הדברים האלו קרו, ואם זה ממשיך ככה הם לגמרי קונטנדרית. למרות העונה הסופר פושרת הזאת אוהדי הדאבס יכולים להיות אופטימיים.

thetroll
thetroll
05/03/2023 11:00:40
Reply to  Avri

+30. אני לא יודע כמה רחוק הם יגיעו השנה כי הם הולכים לסדרה מטל פיניקס בנראה וזה יהיה,קשה אפילו להם. אבל אולי. בכל מקרה ראיתי ראיון בסופש של אחמד ראשד עם סטף והוא שאל אותו על הוידאו המטורף שיצא שבוא לכאורה סטף קלע מכל המגרש 5 ברציפות. סטף הודה שזה היה ערוך (הו אמר שהוא הצליח ב 40% מהזריקות האלה שזה גם מטורף). בכל מקרה הנה גם בארזים נפלה שלהבת. לפחות הודה וזה יפה.

שדות פופ לנצח
05/03/2023 13:16:04
Reply to  thetroll

עבור לתגובה 14…שם בטעות נרשמה התגובה שלי

bobby
bobby
05/03/2023 13:01:57
Reply to  Avri

ככל שהם מתקשים לנעוץ יתד במקום 4, כדאי להם לדעתי להוריד הילוך ולכוון ל-6, בהנחה והקינגס נשארים ב-3. ככה יהיה להם צ׳אנס טוב לעקוץ את הקינגס חסרי הניסיון ובכלל, ינסו לשחזר את ההישג של יוסטון מ-95 של ריפיט מהמקום ה-6 במערב – לווריורס בהחלט יש לב של אלופים, יכולים לשחזר את ההישג.
למרות שבוסטון/מילווקע בפיינלס יהוו מאצ׳אפ בעייתי מאוד עבורם, ועבור כל מערבית אחרת בתכלס.

thetroll
thetroll
05/03/2023 11:08:15

מנחם תודה אחלה מעורב

Berch
05/03/2023 11:10:23

תודה על המעורב המשובח

ירון, החלום
ירון, החלום
05/03/2023 11:32:03

בס"ד
תודה רבה.
ג'ה מגעיל, אבל מגיעה לו הזדמנות שניה.
ללוחמים, הולך להיות קשה מאד בפלייאוף,
לא בטוח יצליחו לשמור על רמת ההגנה הזו לאורך זמן.

שדות פופ לנצח
05/03/2023 13:12:26

מה דחוף לך לענות במקום הטמיר? ברוך השם יש לו פה מפיק מרגליות ודם ואש ותמרות עשן…אם תקרא שוב את השאלה תראה שלא ביקשתי הבהרה לגבי ג'ה מורנט כבר הבנתי שגם הוא שיקוץ…פשוט תהיתי אם יש דברים בליגה או בחיים בכלל שמהם האשך לא ננשך…ונראה לי שרק הוא יכול לענות על השאלה הזאת

אשך טמיר המקורי
05/03/2023 13:33:58

אין לי שום עניין בשיח איתך, מיציתי בדיונים הקודמים

שדות פופ לנצח
05/03/2023 15:48:07

כמה מפתיע…מלך המילה הכתובה של הופס מסרב לענות…מה קרה אשכצ'וק? אתה אוהב לדבר רק עם כאלו שמסכימים לדעות שלך? רק לחברי כת ה-ללל זכות לדעת מה עובר בראש של מנהיגם המהוללל?

אופק
אופק
05/03/2023 16:17:22

מעניין אם שיחה מAI לג'ה תוכל לעשות איזשהו שינוי לטובה בג'ה, באופן אישי אני לא אוהב את ג'ה אבל אני לא יכול להתעלם מכמה שהוא טוב ושחצן. הוא לא מושלם אבל יהיה לי מאוד חבל לראות שחקן כמוהו נעלם מהליגה בדרך פלילית. אני מרגיש שפספסתי את אייברסון בשיאו, ואני לא רוצה לפספס גם שחקן כמו ג'ה

אור
אור
05/03/2023 18:38:49
Reply to  אופק

וואלה לא חשבתי על זה אבל פסיכולוג AI יכול להגיע לשאלות ותשובות דומות ולחסוך את המאות שקלים או משהו למפגש 🙂 סליחה מראש מהעוסקים פה בתחום

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אור

תשמע, פסיכולוג, אלן אייברסון ואינטיליגנציה מלאכותית הם שלושה דברים שאני יכול להבין בנפרד אבל החיבור ביניהם בהחלט מפוצץ את המח… תחשוב רגע על בוט/צ'אט מבוסס אינטליגנציה מלאכותית שמחקה את העצות של אלן אייברסון. זו טכנולוגיה בשיאה. חייזרים יבואו מכל היוניברס כדי ללמוד איך עשינו את זה.

אור
אור
05/03/2023 22:09:29

חחח, גדול

birdman
birdman
05/03/2023 16:44:58

ג'ה מוראנט אמר ש"הוא הולך טו גט הלפ". הליגה צריכה לספק לילדים האלה הלפ והדרכה וליווי לפני שהם מגיעים למצבים האלה.
אני לא רואה בהם אשמים, ילדים שמגיעים מכלום ופתאום הם מולטימיליונרים.

אור
אור
05/03/2023 18:39:34
Reply to  birdman

יש כאלה הדרכות כבר

John
05/03/2023 16:45:14

אין לי בעיה עם טראש טוק ואמירות שחצניות שהוא לא מפחד מכלום וכו'…יש כאלה שאנחנו אוהבים אותם שחצנים ויש כאלה שפתאום לא. הוא אחד מהגורמים החשובים לקשיחות של ממפיס יחד עם דילן ברוקס וסטיבן אדמס. בסוף הבעיה היא מה שקורה מחוץ למגרש. הדמויות האלה עושים עשרות מיליונים על תדמית. זה לא משנה אם זה נייק או הליגה. תשלום ישיר רק על המשחק עצמו אין עד כדי כך הרבה. זה הכסף של מכירת כרטיסים בעיקר. הטלוויזיה משלמת גם על תדמית הספורטאים ומוזנת בכסף דרך חברות הנעלים או מאות המפרסמים האחרים שדוחפים את הפרסומות שלהם בזמן המשחק. מכירות של ציוד ומכירות של מינויי סטרימינג מרכיבים כמות מזומנים כמעט דמיונית לספורט שעד לפני 35 שנה שילם משכורות נמוכות. אפשר להסתלבט על לברון עד מחר. אבל לפחות את החלק הזה הבין יופי. התאגיד הוא אחד השמות הכי מדוייקים שניתנו לו כאן.

John
05/03/2023 16:58:11

לגבי הווריורס, ג'ונתן קומינגה משחק לא מעט כווינג מאז האולסטאר. הוא מספיק איום מבחוץ כיום שאי אפשר לתת לו מטר מהפינות. אך הגדולה שלו היא המהירות בה הוא חותך לסל כשהמגן שלו מסובב את הראש. במשחק האחרון עשה את זה אולי 4 פעמים. השחקן שלו יצא לדאבל טים ובשניה שהמסירה נכנסה פנימה ללוני או גרין חתך במהירות מסחררת לסל. גם כשהמגן עולה על זה אין לו סיכוי מבחינת מהירות והגובה אליו מגיע כשעולה לסל מקשה. כשסטף יחזור, הוא חייב לשחק יחד איתו יותר. וויגינס הופך לקריטי בפלייאוף, אך קומינגה הופך ל-3D מעניין מאוד. דווקא מודי לקח צעד אחורה ומפאר את הספסל כאשר דונטה ולאמם מקבלים קרדיט בלתי נגמר. קליי נראה מדהים לאחרונה. זז מהר, הקליעה נכנסת, השמירה כבר מתקרבת ב-80% למה שהיתה ודריימונד יודע לפחות בפלייאוף להגביר ככך שהמשחקים מתקדמים. אבל הנאגטס והסאנס מהווים בעיה קשה מאוד עבורם. הנאגטס מהווים מצ' אפ קשה מאוד מולם. בפלייאוף האחרון הקבוצה כולה התלבשה על יוקיץ' ועדיין הוא סיים עם ממוצעים מפלצתיים. השנה הנאגטס ניצחו בכול הזדמנות. that said בהרכב מלא זו תהיה סדרה לתפארת.

Dor
Dor
05/03/2023 18:12:33
Reply to  John

אם וויגינס לא יחזור למוד הפלייאוף של שנה שעברה אין לדאבס סיכוי

עידו גילרי
05/03/2023 18:20:22
Reply to  Dor

בוא נתחיל מוויגינס יחזור ואז נדבר…

ברוך רובין
ברוך רובין
05/03/2023 18:41:26
Reply to  John

תודה מדהימה כרגיל גון, אני לא חושב שנאגטס מהווים איזה איום בפלייאוף , יוקיץ מדהים התקפית אבל בפלייאוף קבוצות רוכבות עליו הגנתית, הסרטונים שקרי כופה חילוף ונותן ליוקיץ שלושות על הראש רצים במרשתת.
.
הסאנס זה משוכה בלתי עבירה אם כולם בריאים, על מי שומרים איך שומרים זאת שאלה שלאף אדם בעולם אין תשובה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  John

מישהו יודע מה הסיפור עם וויגינס? משהו במשפחה? משהו אישי? זה כבר לא מעט זמן אאל"ט.

אור
אור
05/03/2023 18:40:40

שמעון, איך זה שלא כתבת כלום על זה שהוא עשה את בכוונה כדי להפסיד את המשחק מול הלייקרס ולתת קליר פאת למלך?