מעורב הופס לשבת: הנטס חוזרת מדפציט 28 לפצח את הסלטיקס בביתה/ האם לברון גמר את העונה? / מנחם לס

מעורב הופס לשבת: הנטס חוזרת מדפציט 28 לפצח את הסלטיקס בביתה/ האם לברון גמר את העונה? / מנחם לס

1.ביקור משפחתי

מעורב הופס לשבת: הנטס חוזרת מדפציט 28 לפצח את הסלטיקס בביתה/ האם לברון גמר את העונה? / מנחם לס

בשורה הראשונה מימין הנכדה שירה בת ה-16.5. זה עתה חזרה מטיול בית ספר לקוסטה ריקה. בית הספר הפרטי שלה נקרא 'גלאוויי'. והיא החליטה לטוס עם כיתת הספרדית שלה לקוסטה ריקה. היא יכולה הייתה להצטרף לכיתת הפיסיקה שלה לביקור בנ"סאו, אבל היא הייתה שם במרכז החלל ביוסטון בשנה שעברה. היו ביקורים בקונגרס למתמחי ההיסטוריה, וטיול להולנד למתמחי ה'פונה ופלאורה'(FAUNA AND FLAURA'). כל "כיתת התמחות" טסה לשבועיים למרכז עולמי אחר בשטח ההתמחות המיוחד שלה.

התענוג הזה אינו זול. שכר לימוד של $39,000 לשנה, וזה תיכון, לא אוניברסיטת הארוורד או סטנפורד. שירה סיימה את כל הבחינות הסטנדרטיות שלה, והיא בעשירון ה-99 של תיכוניסטים בארה"ב. כל ה-IVY LEAGUE UNIVERSITIES אחריה. שתי האוניברסיטאות העדיפות עליה עתה הן פרינסטון מהאייבי-ליג, ואוניברסיטת מישיגן, שאינה אייבי ליג כמובן אבל נחשבת לסטייט יוניברסיטי מס' 1 בארה"ב. לאביה ג'ייסון ישנה משפחה באן-ארבור, ביתה של האוניברסיטה, ומשום מה היא התאהבה בגודל האוניברסיטה ועצמתה (60,000 סטודנטים בקמפוס, איצטדיון פוטבול ל-110,000 צופים).

שירה איננה 'תולעת ספרים' בלבד. היא גם ספורטאית מעולה: אלופת מכבי ארה"ב בטניס ושחקנית וורסיטי טובה מאד בכדורסל. שוחחתי איתה ותרמתי את דעתי: יהיה לה קל מאד לעשות את נבחרת הטניס של נשות פרינסטון, אבל אולי היא לא תצליח לעשות את הוורסיטי של מישיגן המציעה מילגות לשחקניות טניס מכל העולם. זה נוח עבורה: מספיק יהיה לה לשחק INTRAMURAL (אליפות פנימית) של אוניברסיטת מישיגן.

היא החליטה לבקר הקיץ שוב בפרינסון ומישיגן ואז להחליט.

לידה אביה ג"ייסון שהיה עורך הספורט של CNN ועתה הוא סוכן ספורט, ולידו האם אפרת – בתי הצעירה, שהיא בעלת המרכז הגדול MENTAL WELLNESS OF ATLANTA, כשבנוסף לבעלות על המרכז המאכלס, ומשמש מטריה ל- 38 PSYCHOLOGICAL THERAPISTS מכל שטחי הפסיכולוגיה, היא עצמה ת'רפיסטית ב-EATING DISORDERS. ג'ייסון ואפרת מתגוררים בוילה שלהם 6 מייל ממרכז הדיור המצוגן שלנו.

בשורה הראשונה מימין יושבים ג'סי, בנה בן ה-67 של גייל וחברתו לחיים סינדי המתגוררים בבולדר, קולורדו, ואנחנו. ג'סי יודע לחיות. לפני איזה 30 שנה הוא, ואחיו קני, ירשן בוכתה של כסף מהסבא (אבל פחות ממיליון כל אחד), ומאז הוא לא עובד. הוא השקיע את הכסף ברמה בינונית אבל בטוחה, ומאז חי על ההכנסה מההשקעה ולא עובד. רק משחק באולינג (מעולה! רמה כמעט מקצוענית) בהתערבויות, בייסבול בקבוצת מבוגרים, שותה בירה ומעשן גראס. הוא הביא לנו מתנה: עוגיות מרואנה. בקולורדן הכל הולך. אכלנו את העוגיות, קצת התעופפנו, והיה כיף. הוא וסינדי חיים נכון. מעשנים קצת, שותים קצת, ומטיילים בהרי קולורדו.

לשמחתמו יש לנו דירת שני חדרי שינה במרכז לדיור מוגן שהוא ביתנו לשנים הבאות, ובאפשרותנו לארח בני משפחה. בפסח מגיעות אלינו הבת הבכורה סיגל מהוד השרון שהיא מנהלת בחברת פרסום גדולה בארץ עם כמה חשבומות של חברות-ענק אמריקאיות, והנכדה רומי בת ה-14, שבקיץ זכתה באליפות העולם לנערות ב-GYM-DANCE בפורטוגל.

נחת יש מהבנות והנכדות. מה שאין לי הם בנים או נכדים – – רק נקבות – אבל כיף לי אתן ועם מה שיש. מהצד של אשתי גייל נמצאים גם נמצאים זכרים מכל המינים והסוגים.

לסיכום – LIFE IS GOOD אפילו שגייל בת 87 עוד שבוע (אנשים אומרים שהיא נראית בת 65-60; תנו מבט נוסף בתמונה ותחליטו אתם) ואני בן 85.5.

2. מי שמרחם על הנטס שאיבדו את קיירי אירוין וקווין דוראנט שיחשוב פעמיים לפני הרחמים

הלילה הברוקלין נטס עשו מה שאף קבוצה לא עשתה העונה – – לחזור מ-28 נק' דפיציט, ולנצח. ולא סתם לנצח. לנצח 115-105. ולא סתם לעשות זאת בבית אלא במשחק חוץ. ולא איזה דטרויט או אורלנדו במשחק חוץ אלא נגד הבוסטון סלטיקס.

ומי עשה זאת?

הגולים שהנטס קיבלו עבור קווין דוראנט וקיירי אירוינג: מיקאל ברידג'ס – ההופך לסופרסטאר ממש לנגד עינינו עם 38 נקודות. דוריאן פיניי סמית' עם 17. קמרון ג'ונסון עם 20. וספנסר דנוינדי עם 17. הנטס, עם דוראנט וקיירי בריאים הייתה מפגרת ב-28 נגד הסלטיקס בבוסטון? היא הייתה מסיימת בדפציט של 50.

אז שימו לב לנטס הצעירה. היא הופכת להיות הבד-בויס של דטרויט, הווה אומר מתקדמת לעבר שליטה ב-NBA ללא כוכבי על.

3. אז כן רבותי. לוקה וקיירי יכולים לשחק יחדיו (ולקלוע 42 ו-40 ל-82)

אולי מוקדם להסיק מסקנות סופיות, אבל לפי משחק הנצחון על פילדלפיה 76'S בתוצאה 126-133 כשגם לוקה דונצ'יק קיבל את המנה היומית שלו (42 חיצים) וגם קיירי אירוינג – 40 פגיעות – קיבל את המנה שלו ניתן לקבוע עכשווית שהצרוף של השניים – מאז התחליף הגעשתני עם הברוקלין נטס- מתפקד, תודה. לאלה שייפנו אלי הבוקר עם "דוק, מה אתך, זה סך הכל משחק ראשון מ=6 שהכל דופק" אני אענה "אם כבר עתה במשחק ה-6 של שניהם במיטבם הם שמים 82, אז השמיים הם הגבול".

אמנם היה זה ס"ה הנצחון השני מ-6 של השניים יחד, אבל היה זה מסוג הנצחונות ששובר את הקרח ומתחיל התחלה חדשה. היה זה 'משחק הסטורי' לפרנצ'ייז מדאלאס כי הייתה זו הפעם הראשונה בהסטוריית הקבוצה שדשני שחקנים בה קולעים 40 לפחות באותו משחק.


קיירי אמר כשניגמר:

.

" Like I said last time I was sitting up here, I just had to join the party and just make sure that my teammates were going to follow along. Luka was ready for the party, I was ready for the party tonight, and it was one of those games tonight where we had some special performances. I'm just grateful that the work translated translated into a victory'

ולאלה שחששו שלוקה יחשוב פעמיים אם לשתף את קיירי בחגיגה כי כמה שקיירי תורם יותר לוקה – זה חשבון פשוט של "ס"ה" – תורם פחות, אז 8 מ-12 האסיסטים שללוקה במשחק היו לקיירי.

ובזאת גבירותי ורבותי, I REST MY CASE!

4. הקליפרס, גולשים וגולשות (מה? מה? גולשות? על מה אתה מדבר?), הם בבעייה

"אנחנו בבעייה" אמר המאמן טיי לו אחרי שקבוצתו, הלוס אנג'לס קליפרס הפסידה משחק רביעי ברציפות, ופעם רביעי ברציפות THEY BLEW יתרון דו-ספרתי.

הקבוצה, 32-33, לא ניצחה משחק דפוק אחד מאז האול-סטאר. לפני האול סטאר היא ניצחה 10 מ-14. הם נתנו להפרשים של 14, 12, ו-12 להתנדף ברוח נגד הקינגס, הנאגטס, והווריורס. הלילה (אמש) הם שיחקו שוב נגד הקינגס, ללא קוואי לינרד.

"לא איכפת לי אם מחטיאים זריקות" אומר טיי. "גם לא איכפת לי אם מחמיצים ריבאונד או מאבדים כדור פה ושם. מה שאני לא מוכן לסבול היא רכות במשחק. LACK OF FIGHTING. אנחנו לא TOUGH מספיק, וזאת הבעייה".

אז כמאמן עבר אני מגיב לטיי לו: "הביאו לקבוצה את אריק גורדון, מייסון פלמלי, בונז היילנד, וראסל ווסטברוק. זוהי תוספת רצינית ולוקח קצת זמן להתאמות.

אבל חוסר לחימה בקבוצה, מיידית, היא אחריות ישירה של המאמן!

"אנחנו בבעייה" אמר לו. אז אני טוען ללא היסוס שהבעייה היא הוא. אתך, לו, הכל מתחיל וניגמר!!!

5. מסתבר שפציעתו של לברון היא באחד מגידי כף הרגל, והוא ייבדק שוב עוד שלושה שבועות. זאת עלולה להיות פציעה חמורה מאד

(עשרות גידים. לא יגוע איזה מהם נפגע, ובאיזו רמת פגיעה בגיד)

הידיעה מהלייקרס מאד כללית ומבסתירה יותר מאשר היא מגלה: "לברון ג'יימס פצע TENDON (גיד) בכף הרגל וייבדק עוד שבועיים"

מה זה גיד (TENDON באנגלית)? זאת רקמת חיבור סיבית קשה המחברת את השריר לעצם, ולכן הגיד הוא 'סוף השריר' משני צידיו. הרכב הגיד דומהלהרכב הרצועות בגוף (LIGAMENTS) המחברות עצם לעצם: חיבור צפוף של סיבי קולגן המסודרים במקביל לאורך הגיד. ברקמת הגיד ישנם מעט כלי דם ולכן אין לו יכולת התחדשות עצמאית, והוא לא נרפא מעצמו אלא זקוק לתפירה. אם זה מה שקרה לגיד הפגוע של לברון הוא גמר את העונה (כמו למלו בול). אם זו קריעה חלקית – הכל תלוי בחומרתה. אבל ייתכן שזו הייתה רק מתיחה בגיד (שהוא, בגדול, אינו אלסטי!)

6. סטפן קרי יחזור לשחק ביום ראשון נגד הלייקרס

7. ייתכן שבזמן כתיבת שורות אלה המילווקי באקס מחתימה את גורן דראג'יץ'

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
101 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
orik
orik
04/03/2023 3:27:30

toda , love your family

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/03/2023 4:14:14

אחלה מעורב.
האם לברון סיים את העונה?
ה-ללל ערך פגישת חירום הלילה והיגענו להסכמות
1. זה WIN WIN עם הבבון
2. אם השיקוץ המוסלמי גמר את העונה,לא נצטרך לסבול מבחילות וסיוטים,
אומנם השלייקרז מתחזקים ומגדילים את הסיכוי לעוף בפליאין, אבל כל עוד הבבון לא על המגרש,נספוג את זה באהבה.
בתור בונוס, ברגע שכולם(כמובן,חוץ מטנש) יקלטו שהבבון רק הורג את השלייקרז,הלגסון שלו יחטוף נוגרה.

סוסמעץ
סוסמעץ
04/03/2023 5:06:42

1968+

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/03/2023 4:17:43

טיי לו +המדדה+ג'ורג'י בוי=00
לוקה והשטוח יגמר בבכי.
אין להם סיכוי להגיע להשגים,רק רעש וצלצולים.

סוסמעץ
סוסמעץ
04/03/2023 5:09:03

תודה רבה דוק
==
בלי השיקוץ השלייקרס רק ישתפרו

Avri
Avri
04/03/2023 9:19:55

באמת מצחיק. השמאל טובים בלעשות ממים וסרטונים מצחיקים, והימין טובים בלעשות ילדים. נראה לי שאני יודע מי יצחק בסוף, לצערי.

דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 10:46:29

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
מה למדנו? עם IQ לא עושים ילדים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣 אוי זה אחד הטובים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/03/2023 14:48:44

אחלה סרט Idiocracy

דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 10:47:31

חה חה חהחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
פשוט גדול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברידג'ס וקמרון ג'ונסון אדירים, אני חושב שהטרייד הזה לא יוכיח את עצמו עבור פיניקס. מבין לגמרי למה ביצעו אותו, פשוט חושש שזה לא יעבוד.
.
אצל קיירי ודאלאס, לעומת זאת, זו פשוט טעות שתיגמר בבכי.
.
ללברון תקרה בסוף פציעה מסיימת קריירה. נקווה שזו לא הפציעה הזו.
.
הקליפרס יהיו טובים בדיוק כמו הבריאות של קוואי בפלייאוף. עכשיו זה גארבאג' טיים.
.
אחלה מעורב, תודה רבה מנחם, רק טייק איט איזי עם העוגיות האלה…

paka
paka
04/03/2023 13:36:22

אני חושב שאתה טועה ופיניקס הרבה יותר חזקה עכשיו… אני חושב שאתה טועה ודאלאס שיחקו אותה בענק… האמת שאני מסכים איתך רק בנוגע למעורב, מניח שגם זה משהו…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  paka

:-))))))))

דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 5:52:48

אן ארבור שם יושבת אוניברסיטת מישיגן, בשבילי MISH עם אחת מהעשביות הגדולות בעולם.
הקולגה מספר אחד שלי, פרופסור אמריטוס מייק ווין, גר באן ארבור ונחשב לאחד מגדולי הטקסונומים של אצות בעולם.
זו אוניברסיטה יוצאת מהכלל שמפתחת מצויינות וגם ספורט. בהחלט מומלצת ביותר.
האיצטדיון הגדול מלא מפה לפה חלק מהעונה ואנשים באים לראות שם משחקים מכל רחבי ארה"ב.
מחזיקים את עצמם יופי מבחינה כלכלית. אוניברסיטה שהיא תעשייה שלמה ומשווקת מצויין.
בהחלט ממליץ לנכדה לשקול במיוחד אם היא חובבת הרבה שלג בחורף.

דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 12:32:40

מה שכיף זה שיש שם 5 אתרי סקי בטווח 40-10 ק"מ מהיישוב. נסיעה של חצי שעה ואתה שם בניגוד לחרמון שהנסיעה בהלוך 3 שעות ובחזרה אתה תקוע 5 שעות ומעלה בפקקים….

המשגיח
04/03/2023 6:33:37

תודה רבה דוק ורק נחת מהמשפחה.

לגבי קיירי-לוקה:לא יודע, עדיין לא קונה את זה.

בוסטון – קצת מדאיגה אותי. נראית ממש לא משהו

אופיר נ.
אופיר נ.
04/03/2023 6:47:46

הרבה בריאות ונחת המשפחה המוצלחת,
כנראה שאתה, רינה ז"ל וגייל הייתם ועודכם הורים טובים.
חמסה חמסה חמסה.

לגבי כדורסל – אני שמח בשביל האוהדים של ברוקלין שיש להם קבוצה ושחקנים שיהיו נאמנים למועדון ולהצללות ולא למותג האישי שלהם.

לגבי לברון – ברור.
הוא עקף את קארים, ויודע שהסיכוי שלהם לעשות פלייאוף קלוש, אז הוא יישב בצד כמעט עד הסוף כדי להרחיק את עצמו מהכישלון שעליו הוא אחראי. אפס מנהיגות ואחריות.

גיא רוזן
04/03/2023 7:57:25
Reply to  אופיר נ.

או שאולי הוא פצוע. הילד כבר בן 38, זו לא אפשרות כל כך מרחיקת לכת.
מה גם, לפני הפציעה הלייקרס היו על גל ניצחונות.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/03/2023 8:10:50

מספיק עם השטויות גיא, לברון נפצע בכוונה , ואם הוא לא נפצע בכוונה אז הוא מזייף פציעה, ואם הוא לא מזייף פציעה הוא הכפיל של פוטין

paka
paka
04/03/2023 13:40:43

נפצע בכוונה? אני ממש מקווה שזה היה בציניות או סוג אחר של הומור שחור כי אם לא אז אתה צריך עזרה…

Guy d
Guy d
04/03/2023 13:47:26
Reply to  paka

ציניות. לפעמים קשה להעביר במרשתת

אור
אור
04/03/2023 14:37:12

כשזה נוגע ללברון אנשים פה יאמינו לכל דבר וימשיכו עם השטויות שלהם

מומי החציל
04/03/2023 12:44:15
Reply to  אופיר נ.

לפלופ נתן את המילה שלו אחרי האולסטאר שישחק 23 משחק רצוף
אחרי 2 משחק דפק שלשול רציני ונפצע בשריר החשק
הלייקרס פספסו את הפליאוף ב 3 מ 5 עונות של אבו-פלופ
ועל הדרך הוא חיסל לדיוויס את הקריירה

thetroll
thetroll
04/03/2023 13:11:31

+23 (המקורי) 🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
04/03/2023 8:09:31

אם דאלאס בונים על זה שקיירי ולוקה יקלעו 82 כל משחק באחוזים מצוינים כולל שלשות קשות מאד שנכנסו אז שיהיה להם בהצלחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

על זה בדיוק הם בונים 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטראקר בפלייאוף מוד חחחח הם מ פ ח ד י ם. הסיפור יחזור על עצמו בעונה הבאה בה הלייקאס קונטנדרים והשקץ ישבור שיאים בקליר פאת 😉.
הלייקרס והקליפרס שניהן גמורות רק מכחישי מציאות וסילבר עם שופטים עוד מאמינים שהם יכולים לעשות משהו.
הלייקרס צריכמם להטריד את השקץ ודיוויס וכל השבעים והקליפרס את המדדה וגורג יקבלו ימבה נכסים עליהם גם עליהם ויצילו את העתיד שלהם

trusttheprocess
trusttheprocess
04/03/2023 8:16:41

מי יעשה טרייד על קוואי שבתגובה לטרייד ישחק 12 משחקים כל העונה

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:52:00

יש בליגה מספיק gm's שלא מבינים מהחיים שלהם. הדוגמה הכי טוב מארקס שלקח את החוזה של שימוש. אם אותו היה מי שלקח אז יהיה מי שיקח גם את הלואודר.

שי אבן צור
04/03/2023 9:23:42
Reply to  thetroll

תכל'ס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח חצי ליגה תתן לך על קאווי כוכב צעיר ו6 בחירות. אתה לא קולט איזה דבילים מנהלים בליגה הזאת אה? יקחו איתו אפילו את החוזה של בן סימונס

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:48:17

צודק.

Yinon Yavor
04/03/2023 8:30:03

הלייקרס עם רכות מעצבנת, מבזבזים הזדמנות וזורקים משחק ביתי כשכל היריבות שלהן מפסידות.
מתסכל

PhillySpecial
04/03/2023 9:03:47
Reply to  Yinon Yavor

הלייקרס פשוט קבוצת כדורסל גרועה, עם לברון ובלעדיו

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 9:34:01
Reply to  PhillySpecial

קצת פחות בלעדיו

גיא רוזן
04/03/2023 9:45:01

בדקות אתו מנצחים ב-4 הפרש (100 פוזשנים),
בלעדיו מפסידים ב-6.7
.
הנתונים מצביעים בברור שאתה לא צודק.
(גם מראה עיניים, דרך אגב)

מומי החציל
04/03/2023 12:41:33

כי הפלופר בוחר לנוח מול הקבוצות הקשות ולדפוק 48 נקודות על יוסטון
אל תפיל את החציל

thetroll
thetroll
04/03/2023 13:09:55

מדויק. כל העונה הזאת שיחק רק כדי לשבור את השיא .. לא עניין אותו נצחונות לא כלום. ואז נתן הכרזה (סוג של מפעיל את הפליאוף מוד) ראה שזה לא עובד ושבק… זהו. נגמר. נצא מנקודת הנחה שזה נכון אבל הטיימינג מדהים.

גיא רוזן
04/03/2023 14:13:01

זה לא באמת מסובך לבדוק מתי שיחק ומתי לא.
.
זה גם לא מסובך להבין שהטיעון שהוא בחר להיות פצוע דווקא כאשר דייויס בריא וסביבו קלעים שממש יודעים לקלוע לא באמת מחזיק מים…

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:38:11

תודה דוק משפחה זה כייף תהנו לכם !!
בתור המתנגד הראשי לברוקלין ולמארקס באתר אני מסיר בפניהם את הכובע שאין לי.
ברידג'ס – אני על העגלה שלו עוד מהדראפט אף אחד לא הבין מה פתאום פיניקס נתנו עליו את זהיאר סמית ועוד הוסיפו בחירה אני כן. כך שכייף לי לראות אותו צומח למה שהוא באמת הוא פשוט מעולה ואני מפרגן לברוקלין ולמארקס על זה שלקחו אותו.יחד עם זאת לטווח ארוך שום דבר לא יצא מברוקלין וגם ברידג'ס הוא שחקן נחמד אבל לא באמת יכול להיות שחקן מוביל הוא לא כוכב teir 1 ואף פעם לא יהיה. וברטקלין זה כמו שיקגו לפני שנה וחצי יתנו מידי פעם עקיצה כי ישם שחקנים טובים בכל זאת ויתרו על קיירי הארדן ודוראנט אז קיבלו משהו. אבל לנצח הם יהיו קבוצה באיזור הדימדומים של הליגה אמצע עם נטיה למעלה – לא קונטנדרית ולא נעליים. כלום ושום דבר גורל אכזר. הסיבה העיקרית לפחות לשנתיים וחצי הקרובות. החוזה של בן שימוש שמאוד מגביל אותם שחקן שבמקרה הטוב לא משחק ובמקרה הרע משחק. למזלם לרוב לא משחק. ומזכיר שהוא היה של פילי. מארקס התנדב לקחת את החוזה הזה עליו הוא לא היה חייב. זו הסיבה שאני חושב שהוא… טוב אני חא אגיד מה.

שי אבן צור
04/03/2023 9:26:10
Reply to  thetroll

בן שימוש "שבמקרה הטוב לא משחק ובמקרה הרע משחק"

קרעת😂

דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 10:50:13

+1966

thetroll
thetroll
04/03/2023 11:17:22

חחח 🙂

דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 12:33:53
Reply to  thetroll

למזלם הוא לא שיחק/הפריע הלילה
🙁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣

יהלי אולמר
04/03/2023 8:39:01

תודה דוק
הנכדה שלך ממש עילוי לימודי וספורטיבי כאחד. לכל קולג' יש יתרונות וחסרונות אבל היא תוכל להצליח בכל מקום שבו תלך. צריך להתחשב גם בחיים החברתיים ובפעילויות מחוץ לקמפוס בקולג', וגם כישראלי, רמת הבטיחות של המקום. אני למשל לא הייתי רוצה ללכת לבלות מחוץ לקמפוס כשברנדון מילר, ג'יידן בראדלי ודריוס מיילס עושים עלי לינץ'…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/03/2023 9:19:43

תודה על המעורב והרבה הנאה עם המשפוחה

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 9:33:26

תודה דוק על המעורב המצוין
הניקס סוף סוף קלעו בינגו עם ברונסון
דאלאס חלשים ובינוניים – זה דואו רע מאוד שלא יביא לכלום
הנטס יכולים להתחבר לקבוצה מצוינת ללא כוכבים – יש להם את המאמן לזה ומאזן טוב לפתיחה
השקץ שוב בורח מהכישלון
בקליפרס עשו טעות קולוסלית כשבחרו בלו. בטרייד דד ליין הוסיפו טעויות קטנות כמו ויתור על קנארד וג'קסון.

zivovivo
zivovivo
04/03/2023 9:33:31

הייתי בקמפוס של מישיגן ובאן ארבור כמה ימים, העובדה שהקמפוס הוא חלק מהעיר הופכת את העיר לתוססת וכייפית וכל הטבע מסביב, לא יודע אקדמית אבל לחיות זה אחלה מקום. בהצלחה!

עידו גילרי
04/03/2023 11:38:27
Reply to  zivovivo

זה קונספט ידוע בארה"ב – ערי אוניברסיטה.

zivovivo
zivovivo
04/03/2023 9:42:16

טיי לו לא למד לעבוד עם הסגל שיש לו
בעיקר במייסון פלמלי, מול הקינגס לפלמלי יש יתרון בולט של גודל וכח ובמקום זה לו משחק שמול בול וגם לא דואג שפלמלי יקבל כדורים. זה כל כך בולט הוא נמצא מטר מהסל לבד ומוסר ומוסר החוצה.
מבחינת חומר שחרנים לליפרס הזו יש את הקבוצה הכי עמוקה בליגה
וטיי לו חייב להתאפס על עצמו.

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 9:46:39
Reply to  zivovivo

הוא מזמן התאפס על עצמו, הוא אפס בתור מאמן, עם פוקס אחד כמו דוק ריברס, עשה מזה קריירה

PhillySpecial
04/03/2023 12:11:40

מסכים, הוא מאמן עלוב מינוס ובכלל שיא הקריירה שלו היא להיות השטיח של אייברסון

אוהד ס"א
04/03/2023 10:24:26

אחלה מעורב וגאווה גדולה במשפחה.
1. בוסטון במשבר, הניצחון של הנטס הוא הרבה יותר באשמת בוסטון מאשר הנטס שעושים באמת יופי של עונה לאחר מכירת החיסול ,אבל עם כל הכבוד, זאת קבוצה ששווה היום פליאין. לבוסטון יש מספיק זמן לצאת ממנו.
2. ה- 82 נקודות של לוקה -קיירי לא מעידים על כלום. המאזן שלהם מאז שלוקה חזר מעיד יותר. הם גם יכולים לקלוע 100 נקודות ולא להשיג את המטרה היחידה שלשמה הביאו את קיירי (לא בטוח שיצליחו לשחזר את ההישג של לוקה בעונה שעברה)
3. ברוני זה הייפ שמנפח את עצמו. אם לא היה הבן של, לא היינו יודעים מי זה. גם כשייבחר לדרפאט לא נדע מי זה. אני לא מכיר אף בן של HOF שהיה ברמה של אביו. רוב הסיכויים שנראה אותו באולם בנתניה בעוד 5 שנים מאשר למדיסון סקוור גארדן.
4. הקליפרס הם מועדון מקולל שבנוי לא נכון, עם שחקנים לא מחויבים, חרא של אווירת חדר הלבשה ומאמן לא מספיק טוב. שכחתי משהו?
הסיכוי של ברוני להיות עוד 5 שנים באולם בנתניה גדול פי כמה מאשר שיהיה במדיסוןן סקוור גארדן

thetroll
thetroll
04/03/2023 11:22:27
Reply to  אוהד ס"א

מאז מכירת החיסול הם במינס 4:2 קח שלא הייתי קורא לזה יופי של עונה. עם זאת לוקח זמן לסגל להתחבר לכן לא נסתום עליהם את הגולל (אני כבר סתמתי אבל ההוגנות מחייבת לתת צ'אנס.

דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 12:35:33
Reply to  אוהד ס"א

1 שלך מדוייק מאד.
מעניין מתי בזוקה ג'ו יתחיל לקחת יותר פסקי זמן?

רן הנרגן
רן הנרגן
04/03/2023 13:24:17
Reply to  אוהד ס"א

לגבי ברוני, שמעתי את ג'ונתן גיבעוני (שאמר על עצמו שהו ישראלי, מישהוא מכיר?) אחד מהעיתונאים שעוקבים בצורה מסודרת על המועמדים לדראפט. הוא אומר שהדראפט של 2024 מחורבן ברמות, אף אחד מה המדורגים גבוה לא התקדם השנה למעט ברוני. לדבריו הוא התחיל נמוך אבל עובד קשה ומשתפר הן פיזית והן בתחום הכישורים לכן הוא מיקם אות בתוך הלוטריי במוק דראפט שהכין ל 2024.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כתב חצר של התאגיד. הגבעוני הזה נראה לא פגע באחת אפילו מתחזיותיו

Alex Rabino
04/03/2023 11:31:48

משפחה לתפארת.
הנטס נפטרו מהרבה רעל וקבלו במקום זהב. התוצאות בהתאם.

Jonathan
04/03/2023 11:34:53
Reply to  Alex Rabino

הם הפסידו 4 רצופים לפני. אולי עכשיו השתנתה המגמה החל מהמשחק הזה – אבל קשה לקרוא לזה "תוצאות בהתאם"

עידו גילרי
04/03/2023 11:36:12
Reply to  Alex Rabino

2 נצחונות ו- 6 הפסדים?

Jonathan
04/03/2023 11:33:51

תודה מנחם

מומי החציל
04/03/2023 12:37:29

תודה על המעורבב דוקטור
הלייקרס גמרו את העונה הלילה, במקרה הטוב יעשו פלייאין מהמקום ה 10.
הסיפור עם העוגיות הזכיר למומי, יום אחד ישב בחצר גלגל לעצמו ג׳וינט להרגע מהצרות
פתאום משום מקום הופיע ליאוניד
אמר למומי – ״חציל בלאט! עזוב אותך מחשיש! בוא לעשות ג׳וגינג עם עם ליאוניד״
ליאוניד ומומי רצים, רואים אם סמי חזיזה,מה קורה יא סמי?
״וואלק ג׳מעה יש לי פה קוק משהו בסט, בא לכם לבוא אליי נריץ פארטייה?״
״חס וחלילה בלאט!״ צעק ליאוניד על סמי
״בוא מייד רץ איתי ועם מומו! עזוב אותך מקוק!״
סמי ליאוניד ומומי רצו 6-7 ק״מ בשכונה, הגיעו הבייתה שחוטים פגשו את יהודה שישליק
״אה ג׳מעה מה נשמע? למה אתם מזיעים כמו סוס?״
״וואלק עשינו ג׳וגינג עם ליאוניד״
״ליאוניד?!? הוא תמיד רץ כמו משוגע בשכונה אחרי שהוא דופק אקסטות ו MDMA״

thetroll
thetroll
04/03/2023 13:05:46

ענקקקקק חחחחחחחח 🤣🤣🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 13:19:45

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם מברוכ על המשפחה שמח שאתם נהנים שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם בשבילך ET שלח ילד כיתה ז שמשחק בליגה לריצפה עם אנקל מהסרטים

https://www.youtube.com/watch?v=DSipjyP9HGo

וקינח עליו בסל
https://www.youtube.com/shorts/pC3_068xlog

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וזה ילד שאמר לET שהוא הרבה יותר טוב ושלח לו טראש טוק
העונש
https://www.youtube.com/shorts/Q0B24aUD3oc

ועוד עונש
https://www.youtube.com/shorts/cO4ltz1-Ifo

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

והטעייה ששלח אותו להסתכל שלא נגמר בסל
https://www.youtube.com/shorts/oSVXWePGFBo

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/03/2023 18:21:20

ג'ה מוראנט צילם את עצמו חצי עירום עם אקדח במועדון חשפנות😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאבוי אמיתי זה אותו האקדח מהמשחק כדורסל ההוא? 🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 החיים הטובים שיש לך חוזה מקס
הרג אותי. הוא נראה לי מסטול חצי מהזמן שהוא לא משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סילבר מזיע בקרחת גה עושה לו אייברסון עוד מעט הוא יתלונן על גזענות בליגה 🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 18:59:22

🤢🤮

ברוך רובין
ברוך רובין
04/03/2023 19:29:51

אחלה ג׳ה,שמעון הוא נראה לי מסטול גם כשהוא משחק, מוביל את הרשימה זה ברנדון אינגרם שאני בטוח שהוא מעשן באמצע משחקים גם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגראהם חי על זה נרטה לי לא אוכל אפילו 😂😂

Berch
04/03/2023 20:21:04

קצת באיחור אבל תודה על המעורב
🙏