דונצ'יץ' וקיירי חגגו מול פילי והווריורס הביסו את הקליפרס במשחקי חמישי / תומר שנאן

וושינגטון וויזארדס (32-30) 119 – טורונטו ראפטורס (33-31) 108

הוויזארדס נצמדים לראפטורס ומתרחקים משיקגו הודות למשחק נהדר של קייל קוזמה ופורזינגיס.

קוזמה פתח את המשחק עם 10 נק' אישיות רצופות אל מול 0 של הראפטורס. האורחת הזעיקה טיימאאוט ממנו חזרה לריצת 2:18 כשסקוטי בארנס ויאקוב פלטל נראים לא רע בכלל. וושינגטון התאפסה לקראת סיום הרבע, נטלה את ההובלה ולא פיגרה יותר עד לסיום המשחק.

תשע דקות לסיום ההתמודדות קייל קוזמה קבע יתרון 80:99 לטובת המארחת עם לייאפ, ומשם הראפטורס אמנם הצליחו לצמצם את ההפרש חזרה לחד ספרתי, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

קוזמה סיים עם 30 נק', 5 ריב' ו-5 אס', פורזי הוסיף 25 נק' ו-5 ריב' ודני אבדיה סיים עם 6 נק', 9 ריב' ו-3 אס'.

אצל הראפטורס בלטו אנונובי עם 26 נק' ו-3 ריב' ופולטל עם 23 נק', 13 ריב', 4 אס', 3 חט' ו-2 חס'.

דאלאס מאבריקס (31-33) 133 – פילדלפיה סבנטי-סיקסרס (22-40) 126

לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג חיברו להם יחדיו 82 נק' בניצחון המאבס כאשר מנגד הופעה טובה של הטריו אמביד-הארדן-מקסי לא הספיקה עבור פילי.

המאבס הובילו לאורך הרוב המוחלט של המשחק, כאשר למעט הבלחות ברבע הראשון ומספר רגעים בתחילת הרבע השני פילי לא הובילה כלל.

לקראת סיום הרבע השלישי המאבס ברחו ליתרון 82:107, ומשם גם מספר נסיונות קאמבק מרשימים של האורחת לא הצליחו לשנות את זהות המובילה.

דונצ'יץ' סיים עם 42 נק', 4 ריב' ו-12 אס' וקיירי הוסיף 40 נק', 4 ריב', 6 אס' ו-3 חט' עבור דאלאס.

ג'ואל אמביד הוביל את קלעי הסיקסרס עם 35 נק', 8 ריב' ו-2 חט', טייריס מקסי הוסיף 29 נק' משלו והארדן סיים עם 27 נק', 4 ריב' ו-13 אס'.

סן אנטוניו ספרס (47-16) 110 – אינדיאנה פייסרס (36-28) 99

הפייסרס הובילו לאורך כל המחצית הראשונה, ואז הספרס לפתע הידקו הגנה, הכדורים של שחקני אינדי הפסיקו להיכנס, ג'רמי סוצ'אן התחמם משום מקום והקבוצה מטקסס רשמה קאמבק מרשים מפיגור 18 לניצחון ב-11.

סוצ'אן סיים עם 22 נק', 13 ריב', 3 אס' ו-2 חט' אצל הספרס.

הילד עם 27 נק', 4 ריב', 4 אס' ו-3 חט' עבור אינדי.

גולדן סטייט ווריורס (30-33) 115 – לוס אנג'לס קליפרס (32-33) 91

הקליפרס ביום קליעות זוועתי עם 21% קבוצתי מעבר לקשת, וככה אי אפשר לנצח את הלוחמים גם כשהם ללא קרי.

לקראת סיום הרבע השלישי פול ושות' התחממו להם, האורחת נתקעה והקבוצה ברחה אחרי משחק שהיה צמוד עם יתרון קל לקליפרס ברובו.

פול סיים עם 34 נק', 4 ריב', 3 אס' ו-2 חט' אצל גולדן סטייט.

קוואי עם 21 נק', 7 ריב' ו-2 חט' אצל לוס אנג'לס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. הפסד לטורונטו וניצחון שני ברציפות לספרס, האם יענקל'ה פולטל הימר על הסוס הלא נכון? או שמא הוא הסיבה להשתנות, ומעכשיו הספרס ימריאו אל על? מנחש ששתי התשובות הן לא, אבל לכו תדעו.
    תודה רבה תומר על הסיקור המצויין

  2. תודה תומר. כמה נקודות:
    1. גולדן הסתדרה לא רע בלי קרי(די הפתיע אותי), ושקרי יחזור בקרוב הם יהיו מועמדים לתואר, אך לא נמנים כמועמדים העיקרייים כלל.
    2. ראס עם מאזן מושלם רק הפוך עם הקליפרס, שמראה איזה חסרי מוח הם ששיחררו את רג'י ג'קסון הסולידי. בנוסף פול ג'ורג' נהיה נזק רציני.
    3. דאלאס תעבור סיבוב במקרה הטוב, פילי כנראה שלא תעבור את בוסטון או מלווקי. שניהם לא מרשימות כלל, חסרות הגנה וייצטרכו לספק תצוגות התקפיות עילאיות כדי לכפר על כך כל משחק. (מה שלא ייקרה).

  3. פינת ג"ס:
    הנצחון היום על הקליפרס הוא הנצחון הכי חשוב שלהם העונה. הליגה נכנסת לישורת האחרונה וג"ס שהגיעה אליה ללא קרי וויגינס וגרין (חזר לפני 2 משחקים) הצליח לראשונה לעלות למאזן של +3 בנצחונות. מעכשו כל משחק קריטי. אין הרבה סיכויים להגיע למקום השלישי.מקומות 4 – 5 מבטיחים מפגש (כנראה) עם פניקס בסיבוב הראשון ואם דנבר בסיבוב השני. המפגשים הצפויים מהמקום השישי (סקרמנטו ואז גריזליז) נראים קלים יותר אבל קשה לתכנן את המיקום ולכן יש לשאוף לביתיות בסיבוב הראשון לכל הפחות.
    .
    קמינגה שקנה אחיזת קבע בהרכב בזכות יכולת שמירה וההפנמה כיצד לשחק בשיטה של קר חייב לעבוד בקייץ על אחיזה, תפיסה, כדרור ופריצה לסל. בכל אחד מהמצבים האלו הוא מאבד כדורים. לא תמיד האיבוד נרשם לחובתו (כשלון בהשתלטות על ריבאונד, אי תפיסה של מסירה וכ).
    .
    קלי הפנים את הביקורת שהושמעה כנגדו באתר הזה ושיפור מאד את משחק הריבאונד שלו, 11 היום, כולם בהגנה.
    .
    האם נוצר קרע (קרעון?) בין קר למיירס? האחרון אמר לפני שבועיים שאין טעם להחתים שחקן גבוה אם "צוות המאמנים" לא יתן לו לשחק. קר (בעיקבות דרישה של קרי?) מיעט לשתף את וויסמן ולמעשה הביא להחלפתו. הוא מתעקש לשחק עם לאמב למרות ביקורת מהרבה גורמים והגיע למגבלת המשחקים שהוא יכול לשחק כ 2-WAY ויאלץ את מיירס להחתים אותו , בין היתר כי וויגינס אינו נראה באופק. אני בטוח שקר היה שמח לו מיירס היה מנפה את ראין רולינס ומחתים תחתיו את טיי גרום אבל זה לא יקרה. אפשרות אחרת היא ניפוייו של גמייקל גרין שתתאפשר אם קר יחליט שהוא בוטח מ PBJ די כדי לתת לו לשחק מספר דקות כל משחק.

    1. מעניין תודה . ג'ורדן פול וקליי עשו עבודה מצויינת כשסטף נעדר. לדעתי הלוחמים עלו מהמקום העשירי שהיו בו כשסטף נפצע עד המקום החמישי דירוג שיא השנה. דרך אגב הם ב +4. יכול להיות שבדיעבד הפציעה הזאת תהיה להם "טובה" כי כל החבורה התגבשה שם דיווצ'נזו קומינגה בקיצור הם קיבלו עומק מעבר לשישיה המובילה.

  4. לגבי המשחק הנהדר של קוזמה – לא יודע, אני לא אוהב את המשחק הסוליסטי הזה. לאחרונה הוא בכושר קליעה מזעזע. הפעם נכנסו לו הזריקות בהתחלה, אח"כ עמד על 0 מ-10 ושוב נכנסו לו כמה. אבל הבנאדם לא מוסר ויהי מה, לא ממש נעים לצפיה.
    דני, קיספרט והניצבים עומדים מסביב על הקשת וצופים מקרוב איך הוא מכדרר את עצמו לדעת, ואז מטיס שלשה לאוויר. זה לא כדורסל.

    1. רק דבר אחד מעניין אותו וזה הברינקס הבא.קוז ממוקד במטרה הנכונה וזו הדרך: הנכונה; המדוייקת, והיחידה ; להשיג אותו.
      ככה זה עובד.
      נקודה.
      וושינגטון ממילא לא תגיע לכלום אז מה איכפת לו אם יהיה איזה ברינקס על הדרך (ויהיה … לא להתבלבל).

  5. תודה תומר.
    במשחק של הווריורס והקליפרס, מתחילת המחצית השנייה ועד שדריימונד ירד לנוח ביתרון 24 עם 6 וחצי דקות לסיום, הקליפרס במשך 17 דקות קלעו 18 נקודות ב-4/33 מהשדה, 1/18 לשלוש ו-9/10 מהקו, יחד עם 9 איבודים. זה מעיד על ההגנה הטובה של גולדן סטייט באותן דקות, אבל יותר מזה על הבעיות ההתקפיות של הקליפרס

    1. זה נכון פשוט תצוגה נוראית של הקליפרס היו להם שני סבבים במהלך הדקות האלה של 3 ריבאונד התקפה שהסתיים בשלשה ואת כל ששת הקלעיות הללו הם החטיאו.
      קוואי נראה שם אבוד לא מבין מאיפה נפל עליו הרוסטר הזה

  6. תודה על הסיקור תומר.
    המאבריקס סופסוף ראו מקיירי את מה שהם ציפו.
    .
    הקליפרס היו צריכים מנהל משחק שיישתלט על העניינים עוד מימי ההתפרקות בבועה. ראס הוא מוסר מצוין בעיני (אי אפשר לקחת את זה ממנו) אבל הוא הבנאדם האחרון לסדר ויציבות כשהתוכנית מתפרקת.
    הווריירס כן לקחו מווסטברוק משהו שהוא טוב בו – סיים עם 0 ריבאונדים.
    הפסד 4 ברציפות לקליפרס.
    .
    קומינגה באחלה משחק. הג'אמפשוט של הבחור נראה כמו זריקת עונשין.
    אפילו הוסיף כדרור קטן בשלשה האחרונה שקלע מהפינה. בנצחון הקודם הוא גם קפץ יותר גבוה כדי לקלוע ג'אמפשוטים מעל שומרים אבל יש לו איזור נוחות די ברור מבחינת הזריקה.

  7. נו יופי, הצליחו למשוך שישים משחקים אבל בסוף האמת יוצאת לאור – הספרס מנצחים משחק שצריך להפסיד בו, והקליפרס מפסידים משחק שצריך לנצח בו. סעמק.
    .
    אני עם 0/4 הלילה, וזה היה מחזור קל לניחוש. תוצאה נדירה אפילו בשבילי.
    .
    תודה רבה תומר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט