הנאגטס נ' הגריזליס והסלטיקס נ' הנטס ביום עמוס של כדורסל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס נ' הגריזליס והסלטיקס נ' הנטס ביום עמוס של כדורסל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (44-20) – אורלנדו מג'יק (37-26):

זה כאילו ששארלוט לא מסוגלת לעשות שום דבר כהלכה.

בדיוק כשהיה נראה שהם עושים טנקינג כמו שצריך עם סיכויים משמעותיים לשחקן משנה גורל של מועדון, ההונטס התחילו לנצח ופתחו פער אולי בלתי מחיק מיוסטון ודטרויט. הם תיקנו מעט את הרושם עם הפסד מפואר מול פיניקס, אבל כשהם מובילים ב-4.5 משחקים על שתי הנמושות וב-2 משחקים על סן אנטוניו נראה שהמקום הרביעי מהסוף הוא הגורל שלהם לעונה הזאת.

המג'יק לעומת זאת, מנסים לנצח מספיק כדי לתת לשחקנים הצעירים שלהם טעימה של העתיד אבל לא יותר מדי כדי להישאר עם בחירה דיי גבוהה ונראה שבכך הם יצליחו. המג'יק עם יכולת הקליעה המתדרדרת של בנקרו (קיר הרוקי הוא דבר אמיתי במקרה שלו), המג'יק אמורים לשמור על המקום ה-5 מהסוף כאשר אוקלהומה ואינדיאנה נמצאות מספיק רחוק מהן כדי שהם ירגישו בנוח לנצח פה ושם, אולי גם הלילה מול שארלוט.

הימור: אורלנדו ב-15

2:30 אטלנטה הוקס (31-31) – פורטלנד טרייל בלייזרס (33-29):

אפקט המאמן החדש היה קצר במיוחד עבור ההוקס ונקטע אחרי 2 נצחונות רצופים בהפסד לוושינגטון הבינונית, וההוקס נראים חסר סיכוי להתברג בשישיה הראשונה. למזלם שיקאגו והפייסרס חלשות מספיק כדי שגם המקום בפלייאין לא יהיה בסכנה גדולה מדי, והם אפילו עשויים לעבור את הנטס אם ההתפרקות של הם תימשך מה שיבטיח להם את המקום ה-7, סיכויים טובים לעלות לפלייאוף ולחטוף סוויפ מבוסטון או מילווקי.

פורטלנד לעומתם במצב טוב אף פחות, ואם לא קריסה מוחלטת של יוטה והפליקנס הטרייל בלייזרס יראו העונה את הפוסט סיזן בטלביזיה, סיכום דיי עצוב לסיפור של לילארד והטרייל בלייזרס, הרצון שלו להישאר בקבוצה שלו ולהביא לה תואר הוא אולי רומנטי אבל כרגע נראה שהוא התרחיש הרע ביותר האפשרי לשני הצדדים.

הימור: אטלנטה ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (18-45) – ברוקלין נטס (28-34):

מי האלפא דוג של המזרח?

דומה שלאורך כל העונה התשובה משתנה בין בוסטון למילווקי, כאשר לאחרונה ברצף המשחקים האדיר של מילווקי נראה שהיא לקחה את הבכורה, אבל אל תעלימו עין מבוסטון. אלופת המזרח של השנה שעברה גברה באחרונה על קליבלנד ופילדלפיה ובעוד היא בהחלט מתקשה באופן סידרתי מול הניקס ומיאמי, את שתיהן היא עשויה לפגוש בסיבוב הראשון והשני, הסלטיקס נראים כמי שהגיעו לנקודת הבשלות שבה קבוצות גדולות בד"כ מתחילות לקחת אליפויות.

הנטס היו אמורים להיות במקום הזה אבל הסיפור שלהם כבר סופר למוות, הנטס הלכו לפירוק אחרי שהבינו שהם לא יצליחו לגרום לחתול לצעוד במצעד, והם סופרים 4 הפסדים רצופים כשהם ממשיכים להתדרדר בטבלת המזרח. ועם זאת צריך להגיד שגם כאשר בן סימונס לא יכול לעלות על פרקט לנטס יש לא מעט כישרון ברוסטר שלהם, המון כנפיים שיכולות לקלוע ולשמור ויהוו לכל הפחות נכסי טרייד בקיץ הקרוב. הבעיה העיקרית של הנטס כרגע היא שהם לא ממש מנסים. הם ספגו 131, 129, 118 ו-142 ברצף ארבעת ההפסדים שלהם וזה אומר הרבה על המאמץ ההגנתי שהם משקיעים, או לא.

מול בוסטון בכל מקרה, זה לא אמור להספיק.

הימור: בוסטון ב-12

3:00 מיאמי היט (30-33) – ניו יורק ניקס (27-37):

אף אחד לא באמת מבין איך ההיט נמצאים היכן שהם נמצאים.

למרות שהם סטטיסטית אחת ההתקפות הגרועות בליגה, למרות שבמבחן העין הם משחקים כדורסל מחריד לצפיה, למרות שהם עם נט רייטינג שלילי ההיט מצליחים להימצא בשולי הפלייאוף ואל תתפלאו אם תמצאו אותם במקום ה-6 ואפילו שולחים את פילי הביתה, ואת קריירת האימון של דוק ריברס לקבר בסיבוב הראשון.

למרות זאת ההיט נמצאים כרגע בתקופה הגרועה ביותר שלהם העונה, הם הפסידו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם מה שהופך את המשחק מול הניקס, יריבה מסורתית לחשוב יותר מסתם משחק עונה סדירה.

הניקס לעומת זאת הם בקצה השני של סקאלת המומנטום. עם 5 נצחונות רצופים כולל אחד מרשים ביותר מול בוסטון בבית, הניקס נמצאים כרגע במקום האופטימי ביותר שלהם מאז שכרמלו אנתוני כיכב בגארדן, ויש שיגידו אפילו מאז תקופת פאט יואינג, כי לראשונה מאז ואולי אף מלפני מרגיש שהניקס מנוהלים בצורה קומפיטנטנית, מקבלים החלטות טובות וחשוב מכך נמנעים מהחלטות רעות, וכל הקלפים בידיים שלהם לקראת האוף סיזן הקרוב.

הימור: הניקס ב-8

3:00 שיקאגו בולס (34-29) – פיניקס סאנס (29-34):

לפעמים לא צריך להתחכם מדי עם תובנות על כדורסל, עם קווין דוראנט הסאנס נראים פשוט מפחידים, ולא ברור איך בדיוק אמורים לעצור את המשולש ההתקפי כריס פול, דווין בוקר וקווין דוראנט.

נראה שההגעה של דוראנט אפילו מחזירה את אייטון לחיים, וכאשר הסנטר בסטייט אוף מיינד הנכון הוא שחקן פנים בדרגת על עבור קונטנדרית, לא פחות. תוסיפי לכל זה את העובדה שאין אף קבוצה במערב שאתה מרגיש מאוד בנוח להמר עליה ותבינו למה פיניקס היא הפייבוריטית שלי ללכת עד לגמר המערב, ולמה אם אני צריך לשים את הכסף שלי כרגע על סדרת גמר, אני הולך על שחזור של הגמר מלפני שנתיים.

הבולס לעומת זאת היה אולי הקבוצה המדכדכת בליגה אם משקללים מצב קיים, ציפיות ואפשרויות לעתיד, לבולס, אם להיות בוטים, פשוט אין כאלה.

הימור: פיניקס ב-15

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (34-28) – יוטה ג'אז (32-31):

נסיים את סדרת משחקי 3 בבוקר עם שתי קבוצות שנראה שסוף סוף מחבקות את גורלן.

בצד של אוקלהומה, הת'אנדר מתחילים להושיב את SGA וסופרים 5 הפסדים רצופים כשהם מהווים שטיח לכל קבוצה עם שאיפות פלייאוף, רק שווה לראות את הניגוד בין רמת המוטיבציה בהפסד ללייקרס לעומת רמת המוטיבציה בנצחון על אותה קבוצה, עם לברון ג'יימס, במשחק שבירת שיא הנקודות.

הג'אז כבר במאזן שלילי ואחרי שני נצחונות רצופים הם מפסידים לסן אנטוניו ספרס, מה שמראה בדיוק לאן החץ מפנה לטובת הקבוצה הזאת. שתי קבוצות עם הרבה כישרון צעיר, עם המון נכסים, עם GM's מהמוערכים בליגה, למעשה חבל שהמשחק הזה ייערך על פרקט ולא בחדר ישיבות במסגרת משא ומתן על בחירות דראפט, שתי הקבוצות היו גם מצטיינות בכך יותר וגם הקהל היה כנראה נהנה יותר

הימור: הג'אז ב-8

5:00 דנבר נאגטס (19-44) – ממפיס גריזליס (23-38):

בטווח של כמה חודשים הגריזליס הפכו להיות מהדארלינג של הליגה לבאד בויז פיסטונס, עם אקדחים נשלפים, התבטאויות ילדותיות וכל הבלגאן הזה.

זה לא מונע מהגריזליס לחזור לכדורסל מנצח עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים כולל על מוליכת המערב אותה יפגשו הלילה.

גם הנאגטס עצמם סופרים 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, והם ממשיכים להרשים אבל לא להסיר את הספקות לגבי השאלה מה יקרה איתם בפלייאוף. גם אם הם יהיו בריאים, עד כמה אתם רגועים איתם בסידרה מול פיניקס? מול הקליפרס עם קוואי וג'ורג' בריאים? מול גולדן סטייט כשכולם בריאים? מול יאניס?

ככה זה בני אדם, קשה להאמין במה שעוד לא ראינו, אבל בינתיים אפשר להשהות את חוסר האמון במשך 48 דקות בהן יוקיץ' רוקד בתנועה על המגרש, ופשוט להינות מהיופי האסתטי הזה, גם אם נגזר עליו שלא ללכת עד הסוף.

הימור: דנבר ב-15

5:00 גולדן סטייט ווריורס (30-33) – ניו אורלינס פליקנס (32-31):

ביל סימונס שהוא בעיני איש תקשורת הספורט הטוב בעולם, הפציר במאזיניו בפודקאסט האחרון להפסיק לדבר על זה שקליי תומפסון חזר, זה כבר לא הוט טייק, הוא חזר, 20 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע ב-40% משלוש זה מה שנקבל ממנו עכשיו כל עוד בריא ואין למה לעסוק בזה כאילו שדני אבדיה קלע 9 מ-14 משלוש.

הווריורס ללא סטף קארי ניצחו את 3 המשחקים האחרונים שלהם והם נמצאים עמוק בתוך השישיה הראשונה, ואם תעשו סקר אנונימי בין קבוצות הליגה איזה קבוצה הם הכי פחות רוצים לפגוש כשכל הכוכבים שלה בריאים בסדרה, יכול להיות מאוד שהתשובה תהיה הגולדן סטייט ווריורס.

הפליקנס לעומת זאת עוברים את אחת העונות המוזרות בעידן המודרני. רדופה בפציעות וספקות באשר לשאלה האם ציון אי פעם ישחק כדורסל אפקטיבי לאורך זמן, הפליקנס פשוט קרסו החל מאמצע העונה, ואם לא הנצחון על פורטלנד במשחקם האחרון הם כבר היו סופרים 5 הפסדים רצופים בבואם למשחק הזה, והאפשרות שהם לא יקבלו את הבחירה של הלייקרס כי הבחירה הזאת תהיה טובה פחות משלהם כבר לא נראית מופרכת, לא נראית מופרכת בכלל.

הימור: גולדן סטייט ב-8

5:00 סקרמנטו קינגס (25-36) – לוס אנג'לס קליפרס (32-33):

עוד קבוצה שמאזנה לא מלמד על כמה היא עשויה להיות מפחדה בסדרה היא הלוס אנג'לס קליפרס. הקליפרס עם קוואי הובסו על ידי גולדן סטייט ומגיעים למשחק הזה בבאק טו באק, כאשר שני הכוכבים שיחקו סביב ה-30 דקות מה שנשמע כמו מתכון למנוחה במשחק מול סקרמנטו. המאזן של ווסטברוק אתם שואלים? (אולי נהפוך את זה לפינה קבועה זה פשוט טוב מדי מכדי לדלג) – 3 מ-12 0 מ-5 לשלוש, 4 איבודים, 6 אסיסטים, 0 (!!!) ריבאונדים.

ועד שטיירון לו ינסה לפתור את הבעיה מעולמות הפיסיקה הקוונטית שהיא איך משלבים את ווסטברוק בקבוצה מנצחת (עונש קוסמי על מה שהוא עולל לדיוויד בלאט ואחרי זה מה שסייע ללברון לעולל לווריורס הנהדרים אם תשאלו אותי), הקליפרס ימשיכו להיות איום משמעותי בעיקר על הנייר.

הקינגס לעומת זאת הם ממש כאן, איום על הפרקט. אף אחד לא נותן להם קרדיט והם אולי הקבוצה שכולם ירצו לפגוש בסיבוב הראשון, אבל אל תזלזלו בפוקס וסבוניס, לראשונה מאז ימי כריס וובר לקינגס יש קבוצה מהנה ומלהיבה, ואני מקווה שהם יצליחו לקבל החלטות נכונות מסביבם בהמשך הדרך כי יש כאן פוטנציאל למשהו גדול.

הימור: סקרמנטו ב-20

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (33-30) – מיניסוטה טימברוולבס (32-32):

וכדי לסגור את הטרייפקטה של קבוצות מאיימות בלי קשר למאזנן נפגוש כעת את הלוס אנג'לס לייקרס.

הלייקרס יארחו הלילה את מיניסוטה ללא לברון ג'יימס אבל למרבה האימה נראה שהם מצליחים להסתדר גם בלעדיו ואל תתפלאו אם הם ישתחלו לעשיריה. הלייקרס עשו מהלכים נהדרים בחלון כשהם פשוט שודדים את מיניסוטה מואנדרבילט (אני אוהב לכתוב את זה ואן-דור בילט משל הוא היה בלם אחורי הולנדי בשנות ה-70 עם שפם), ועם קאסט משונה ביותר שכולל את מו במבה ודניס שרודר כמוציאים לפועל עיקריים הם ניצחו את אוקלהומה ללא לברון ודיוויס.

עם דיוויס הלייקרס הם איום לכל קבוצה, בוודאי לטימברוולבס שממשיכים להיראות פושרים ביותר. הם אומנם הצליחו להשיל את המשקל העודף של דאנג'לו ראסל אבל דומה שהבעיות שם עמוקות יותר אולי עד כדי שהכשלון המחפיר בטרייד על גובר מערער את האמון של השחקנים במערכת ושל המערכת בעצמה.

הימור: הלייקרס ב-8

לפוסט הזה יש 101 תגובות

  1. פריוויו מצוין, ניתוחים מעניינים ביותר. תודה רבה דור.
    .
    מעניין מאד מה ברוקלין יעשו בקיץ, אם הם רוצים למכור את שני הפיניקסים אני בהחלט מעוניין לקנות, אבל קשה לי להאמין שיוותרו עליהם.
    .
    אורלנדו
    אטלנטה
    בוסטון
    ניקס
    פיניקס
    יוטה
    דנבר
    גולדן סטייט
    סקרמנטו
    לייקרס

  2. אחלה סיקור דור,
    גריזליס-נאגטס זו הפנינה של הערב, וגם קינגס-קליפרס הוא משחק חשוב בשביל השתיים מבחינת תחרות על מיקום בפלייאוף (מי היה מאמין שאפשר להגיד את זה על שתי אלו).
    .
    ליאלרד וטריי יאנג מאוד מזכירים לי אחד את השני. יש (עדיין? לתמיד? עניין של טעם כי לא חפרתי בסטטיסטיקות?) איזשהו הבדל ברמה לטובתו של דיים אבל הקונספט דומה.

      1. שנייהם יצאו מאותה הג'וקיאדה.
        לרמוס אותם. מתי יבוא אותו הגאון שיעשה להם בכאילו וברגע האחרון יברח למטה שיפלו על הפרקט בלי עבירה וישברו את הגבה הימנית?
        ועוד יבואו בטענות לשופט….

  3. פריוויו נהדר, תודה דור
    הטוב- העונש הקוסמי של טיירון לו. הרגתי אותי חחחחחחחחחחח
    הרע- איש תקשורת הספורט הטוב בעולם הוא ביל סימונס? אני יכול לחשוב על כמה טובים יותר בהרבה
    המכוער- לברון. אבל הוא לא ישחק היום. אז סגנון המשחק של ראס.
    הימורים:
    אורלנדו
    אטלנטה
    בוסטון
    ניו יורק
    פיניקס
    אוקייסי
    דנבר
    גולדן סטייט
    סקרמנטו
    מינסוטה

  4. יופישל פריוויו תודה דור.
    ברוקלין צונחים צניחה חופשית ללא מצנח מעניין אם בקרוב הוא בכל זאת יפתח לרכך את הנפילה כי כרגע זה נראה כאילו הם בדרך להתרסקות מוחלטת.. באמת כשהאבק שקע אין לי מושג איך מארקס הצליח תוך שנה וחצי להפוך את הארדן קיירי ודוראנט לבן סימונס. מזעזע. הוא צריך להיות מפוטר ולדעתי זה יקרה בסוף . חבל על ברידג'ס קמרון ג'ונסון, סט, האריס וכל השחקנים הטובים שתקועים בסיטואציה הזאת. אין מחילה ואין סליחה.
    זו עונה שמתחילה להתיישר לקראת הריצה האחרונה אני מאוד מקוה שהלוחמים בכל זאת יהוו פקטור בפליאוף. כרגע הם מול פיניקס האימתנית בסיבוב הראשון מציע להם להימנע מזה . זה יגמר בבכי.
    מעניין אותי מאוד אם לפליקנס יש הגנה מפציעות בחוזה של ציון או כל מה שהוא צריך זה רק לשמור על היחסים שהם קבעו לו במשקל. כרגע הוא נראה כמו פיספוס הבן אדם לא משחק וזהו.
    ניחושים:
    אורלנדו
    אטלנטה
    בוסטון
    ניקס
    פיניקס
    יוטה
    דנבר
    גולדן סטייט
    סקרמנטו
    לייקרס

  5. אחלה פריוויו כרגיל – תודה דור.
    לא יודע מי תצא מהמערב, אבל מקווה מאוד שתהיה שם סדרה בין פיניקס לגולדן – כל כך הרבה כשרון ואמוציות…

  6. בתגובה לאמירה של ברוקס, איגוד רופאי האשכים הודיע כי רופאיו ישריינו לברוקס תור לטיפול חירום מיד לאחר המפגש הבא שלו עם הוורייריס. מבחר פרוטזות לאשכים חלופיים נשלחו לברוקס לבחירה מבעוד מועד, על מנת לייעל את הטיפול

  7. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    ·
    Follow
    ESPN Sources: Orlando Magic F Jonathan Isaac underwent season-ending surgery today to repair a torn left adductor muscle. Brutal setback for Isaac, 25, who played only 11 games this season after missing two years with a torn ACL. An MRI revealed the adductor injury on Wednesday.

  8. חחחחח kcp לא מבין את החוקים לתת לגה לעבור ולברוח ממנו גם אם הוא רודף אחריך עם הטוסיק והגב ומתנגש בך חחחחח איזה תועבה גה חחחחח kcp עוד רב עם השופטים ומתווכח איתם מסכן לא מבין שהוא ניצב בהצגה.
    גה כל התקפה עובר בפיק והולך אחורה או לצד להתנגש במגן חזרוק ראש ואז להאיץ לסל חחחחחח בידורסל ועוד לקחו צאלנג על זה חחחחח אנסקסספול 😂😂😂🤣🤣🤣

          1. "בוס, זוכר שתמיד אמרת שאתה רוצה שנהיה כמו הלייקרס? אז הבאתי לך את הרכז הMVP שלהם"
            "רגע… אבל מג'יק פרש מזמן… זה אומר שהבאת את… לאאאאאא!!! לאאאאא! מה עשית?"
            משהו כזה

  9. לשחקנים כמו ג'ה, הארדן ודומיהם יש את אותו מסלול.
    – פתיחה טובה לקריירה, על סמך יכולות כדורסל.
    – גילוי שריקות האוויר והקלות של צבירת הנק' שהן מביאות איתן (מהקו או מהרתעה).
    – מעבר להתבססות מוחלטת על שריקות האוויר במשחקם.
    – "פיק" בקריירה – "השחקן ההתקפי הטוב בהיסטוריה!" "בלתי ניתן לעצירה!" "סקורר מדהים!"
    – דריכה במקום ואחריה דעיכה, מבלי לזכות בכלום – כי שריקות האוויר טובות בעיקר לעונה הרגילה (יוצאי דופן "עילויים" כמו השקץ ו-ווייד עם סדרות מכורות), והם הזניחו יותר מדי שנים את יכולות הכדורסל האמיתיות שלהם בהתמכרות לסם

    1. אני רוצה לראות אותו מסיים קריירה עם אליפות ועם גאולה.
      עד אז נשאר לתפוס את הראש ולצחוק קצת. למרות שהאיבוד שקרה לו הפעם לא היה טיפשות, לא הצליח לתפוס מסירה.
      זה עדיין מהדברים שיכולים לקרות לכל שחקן אבל קורים במיוחד לו…

  10. אף אחד בג"ס לא התעלה היום ובכל זאת המכונה עבדה וניצחון 5 ברציפות. האם במשחק הבא בליקקרס הם יצליחו לשרשר ניצחור 6 ברציפות לראשונה העונה?

  11. סיימתי עכשיו לראות רבע אחרון של הקליפרס איזה שריקת אוויר פול גורג רצה בסוף חחח החטיא ורצה שריקה שלא נגעו בו בכלל 😁
    אבל נתן כמה סלים גדולים גורגי. הגופה של של קובינגטון לא תביא את הישועה המדדה שוב היה בלואד מסתבר 🤣🤣🤣

    1. זוכר שאמרת בתחילת הרצף שאם פול דואג לחפות על סטף אתה נותן לו כבוד ומכיר בו כעילוי. שנה את השם לשבוע לג'ורדן פול חדעתי זה עונש מקובל פה. 🤩🤩🤩🤩🤩

כתיבת תגובה

סגירת תפריט