מעורב הופס: וידיאו בהופס / סטיב קאר / סטיב ואן-גנדי / מנחם לס

 

1. האם הכדורסל ב-NBA הפך  בלתי אפשרי לשיפוט ללא וידיאו?

 

השינוי לא יכול לבוא עכשיו, לפני הגמרים של המזרח והמערב, ובכלל, לאדם סילבר יש עתה את דונלד סילבר על הראש.
אבל יותר ויותר נראה בימים האחרונים שללא REPLAY במצבים קריטיים במיוחד, המשחק הפך למהיר מדי וחזק מדי מכדי ששופטים בשנות ה-60 לחייהם כגון קרופורד יצליחו לעקוב אחרי מה שקורה. למעשה גם שופטים צעירים יותר עומדים חסרי אונים.
היה זה דוק ריברס אחרי הפיאסקו באוקלהומה סיטי – באמת פיאסקו? רק REPLAY יכול לתת תשובה! – שטען הבוקר בספורטסנטר שחובה להכניס REPLAY לכדורסל, ולא רק בעניין של הוצאות חוץ ואיבודי כדור, אחרי נגיעה או לא נגיעה של כדור בטבעת (ישנם עתה בחוקה 14 מקרים המצדיקים REPLAY), אלא לכל מקרים שנויים במחלוקת ברגעים קריטיים של משחקים קריטיים לפי החלטת השופטים.
הפאול הברור של לברון אמש על הזרוע של של ג'ון ג'ונסון שבעקבותיה כדור יצא החוצה – פאול שלא נישרק – היא רק דוגמה נוספת.
אדם סילבר ענה היום לספורטסנטר  שיש לו

Willingness to listen and potentially change on all fronts including casting Instant Replay.

ריברס טען, כפי שאני טענתי אתמול בטוקבקים, שהשופטים נתנו את הכדור לנטס לכפר על שגיאתם באי שריקת פאול על ג'ונסון. זה לא נכון שהכדור עבר לנטס כי "החוץ היה המשך ישיר וקשור לפאול שלא נישרק" כפי שטען גיא, כי עד שלא נישרק פאול לא היה פאול, והחוץ היה תוצאה ישירה של נגיעת היד האחרונה של ג'ונסון.

יכול להיות שזה יסרבל את המשחק פה ושם, אבל כפי שריברס אמר – –

But getting it right is getting it right no matter how it goes down.

עתה ישנם 14 סיבות שבגללן שופט יכול ללכת לריפליי. אף אחת מהן אינה כוללת 'פאול'. אולי הגיע הזמן לעשות REPLAY גם על זה, ואם המשחק יתארך עוד 10 דקות, זה לפחות ימנע מדוק לחץ דם, וממני לבזבז שעה על כתיבת פוסט זה.

2. כיצד הווריורס צדו את סטיב קאר

 (מחוסר ברירה כי כשפנו לסטן ואן גנדי הוא גילה להם שכבר  חתם בדטרויט)
 

אתם יכולים לצעוק לי לעצור ברגע זה אם לא שמעתם על כך לפני כן. כמו בעת שכירת מאמן אחר ללא כל נסיון, לאותה קבוצה, ששמו מרק ג'קסון.

רק לפני שבוע הם פיטרו מאמן ללא כל נסיון קודם, והנה הם מביאים מאמן ללא נסיון אימון קודם לאמן את הקבוצה שוב. היכן ההגיון? הווריורס לא הצביעו עליו כבחירה ראשונה. הבחירה הראשונה המועדפת היתה סטן ואן גנדי – המאמן המיועד לכשלון בטוח בדטרויט, ושמי, מנחם לס, על החתום – אבל הם הפסידו את השמן המשופם לדטרויט, אז בכוח ובמהירות  הם חטפו לניקס את מה שהווריורס חשבו שהיה מועמדם מס' 1, בחושבם כנראה ש-"מה שטוב ל'תפוח הגדול' חייב להיות טוב לעיר גשר הזהב".

ומה הדבר המצחיק ביותר?

כשבעל הקבוצה ג'ו לקוב נשאל הבוקר ע"י ספורטסנטר מדוע הוא החליט להביא מאמן בלתי מנוסה נוסף, הוא ענה:

"LOOK. WE DID PRETTY WELL WITH MARK JACKSON!"

יא דפוק במוח. אם עשיתם 'די טוב' עם ג'קסון, ואם הוא הביא אותך פעמיים לפלייאוף, למה פיטרת אותו?

הוא נשאל בדיוק אותה שאלה.

"THINGS DIDN'T WORK OUT"

הוא ניסה להסביר זאת באומרו: "תראה. יש לי ארגון של 200 עובדים. חשוב שהמאמן יסתדר איתם או עם רובם. זה לא הסתדר. אנד אוף סטורי!"

מאד מעניין. מרק ג'קסון לא הסתדר עם איזו מזכירה ביחסי צבור? למה שלא תסביר לנו , לקוב?

דעתי היא שמרק ג'קסון מאמן מחורבן ולכן הוא פוטר. מאין ללקוב לדעת שקאר טוב יותר – לאלוהים פתרונים.

הוא המשיך:

"Yes, it's true, (Kerr) has not coached before. But this is what management is all about. You have to be able to pick people, and he is incredibly prepared…Every detail you can imagine. He knew our roster in and out. He had assistant coaches he wanted to go after. It was like a tour de force. Look, at the end of the day I know he knows a lot about basketball. We're taking a little bit of a risk on his coaching ability, but we did that with Mark and it worked. So it's just about finding the right fit for the organization and a guy who has extremely high potential, is a hard worker and is very prepared. That's what we have got."

(ורק להזכירכם למקרה ששכחתם, שהוא היה הבחירה השנייה לסטן ואן-גנדי)

Steve Kerr will get his first coaching experience with the Warriors, who hired him to replace Mark Jackson. Kerr was general manager of the Suns from 2007 through 2010.

לדעתי הווריורס קנו חתול בשק. אם הם ינסו להצדיק את בחירתם ב-"קאר יכול להכניס לנו את 'שיטת המשולשים', תגובתי תהיה שהסיבה היחידה ששיטת המשולשים של וינטרס הצליחה היא שהיה להם שחקן בשם מייקל ג'ורדן, ובנוסף – שיטת המשולשים היא הבלוף הגדול ביותר שהיה אי-פעם בכדורסל, כי נתנו שם PHONY לשיטה שמכבי ת"א שיחקה ב-1956 – "להכניס כדור לסנטר אברהם שניאור, ואברהם שניאור מוציא כדור החוצה לקלעים אם אין לו קליעה משלו".
אין קבוצה בעולם שלא משחקת 'משולשים', אז קחו את "הבלוף של וינטרס בהפעלת פיל ג'קסון" ודיחפו אותו לתחת. אם זה מה שסטיב קאר יביא לווריורס – GOOD LUCK להם.
האמת חייבת להיאמר עתה, ושוב היא באה מפי לפני כל אחד אחר: הווריורס הביאו את קאר בגלל שתי סיבות.

א. להראות לעולם שהיא יכולה לדפוק את הניקס.

ב. בתקווה שהקלעי מהחוץ הזה שזה הדבר היחיד שהוא יודע בכדורסל – לקבור דאונטאונים – יהיה טוב ל-"קבוצת הדאונטאונים שאיתם היא חייה ומתקיימת, או – כמו העונה – מתה!"

3. הבאת סטן ואן גנדי – אסון נוסף לדטרויט

Stan Van Gundy will be both head coach and top executive for the Pistons. The former Heat and Magic coach has a 371-208 (.641) career record.

נא להכיר את סטן ואן גנדי:

*מאמן בעל ידע תיאורטי של "X" ו-"Y" עליון על רוב מאמני הליגה.
* מאמן שלא הצליח ליישם את התיאוריה למעשה.
*מאמן שחטף העלבות וחבטות תחת החגורה ללא הפסק מדווייט האוארד, ובלע אותן בשקט.
*מאמן שניכנס לכסאח קבוע עם שחקניו.
*מאמן שמן וקרח עם מיתרי קול הרוסים שצורח כמו מופרע, ואיש לא מקשיב לו.

אותו הבאתם כמאמן? אם ברנדון ג'נינגס נשאר בקבוצה, כמה זמן ייקח לפני ההתלקחות הראשונה בין השניים? אני כבר חוזה מראה דומה ללטרל ספריוול והחניקה המפורסמת של מאמנו.

 אבל רגע. HOLD EVERYTHING!
לא רק כמאמן שכרו אותו, אלא גם כנשיא הקבוצה.
נתנו לליצן הזה אחריות שרק לגרג פופוביץ' ישנה.

בעל הקבוצה תום גור

 

ז"א שסטן ואן גנדי, נשיא הקבוצה, עכשיו הולך לשכור מנכ"ל, ג'נרל מנג'ר. הג'נרל מנג'ר הוא האדם שמפטר מאמנים. אבלך הנשיא של הקבוצה הוא שמפטר ג'נרל מנג'רים.

DETROIT PISTONS HAVE NO CLUE!

לקחו מאמן שיודע לאמן אבל לא מסוגל להסתדר עם אנשים, ומינו אותו לנשיא שכל תפקידו הוא להסתדר עם אנשים.

אני יודע שלפיסטונס ישנם כמה אוהדים באתר. אני מרחם עליהם כבר מעכשיו!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. סטן ואן גנדי זו החתמה מצויינת לדטרויט, השחקנים שם חייבים מאמן שלא יוותר להם ואם ואן גנדי עבר את הווארד אז ג׳וש סמית וג׳נינגס קטנים עליו, במיוחד שהם יודעים שיש לו גב מ..עצמו כי הוא גם המנהל 🙂 רעיון גאוני להתמודדות עם השחקנים של היום שרצים לפטר מאמנים כי לא נעים להם לשמוע צעקות באוזן.
    אני לא מבין איך זה שאח שלו ג׳ף עוד לא חתם בניקס, הוא המאמן הכי טוב בלי קבוצה שעדיין שוקל לחזור לאמן. זה נו בריינר

  2. סטן ואן גנדי הוא דוגמא מעולה למבין למחצה בכדורסל שנשמע מאוד חכם אבל מאמן כושל ולא משנה אם הוא יאמן את חולון או את הניקס או כל קבוצה אחרת ומפתיע אותי כל פעם מחדש איך אנשים שהצליחו בחיים ורכשו קבוצות אנביאיי כושלים בבחירות כה קריטיות.

    1. בחירה נהדרת דובי
      אני אוהב את הביצוע של REM
      דוני דארקו זכור לי כסרט נפלא
      אני מזמן חושב שצריך להוסיף קצת פוסטים על קולנוע לאתר לאחר הנגיעות המוזיקליות

  3. הווריורס לא צריכים להראות לאף אחד שהם יכולים לדפוק אותנו. הם כבר דפקו אותנו פעם אחת עם סטף קרי. לא הפעם!

  4. לגביי סטן ואן – של נעליך כשאתה מדבר עם הואן גנדים מנחם.

    ברצינות, אני לא מסכים. אני חושב שהוא מאמן טוב. זה שדוויט הווארד לא הסתדר איתו לא מעיד בשום דבר עליו אלא על דוויט הווארד. כולנו יודעים מי זה הליצן הזה. חוץ מזה, מה עדיף, לתת לקר 25 ל-5 שנים או להחתים מאמן שכבר עשה דבר או שניים בקריירת האימון שלו? ולגביי סמכויות הניהול שהוא קיבל אז בוא נאמר שיותר גרוע מג'ו דומארס לא יכול להיות. מאחל לפרנצ'ייז הזה הצלחה אבל אני נוראי סקפטי. אי-אפשר להצליח עם שחקנים כמו ג'וש סמית' וברנדון ג'נינגס בקבוצה.

      1. הוא קיבל 7 מליון לעונה?! פאק, לא ראיתי את זה.

        הוא לא עשה יותר מדי, אבל הוא עשה הרבה יותר מקר. את מי רצית שהם יביאו? אלווין ג'נטרי? ליונל הולינס? מייק פאקינג בראון?

        1. מצידי יכלו להביא את דני פרנקו סטן ואן גנדי מאמן/עוזר מאמן כבר 33 פאקינג שנים מתוכן כבר מ-95 באנביאיי וכל מה שיש לו להראות זה גמר אחד, אז בטח ובטח שלא מגיע לו 7 מיליון לעונה או להיות נשיא מועדון כאילו הוא איזה שחקן עבר גדול או אישיות כלשהי… סתם עוד מאמן בינוני כמו רוב המאמנים שהיו ויהיו ואני ממש לא מתלהב ממנו כמו התשקורת האמריקקית שמדברת כאילו הוא במגניטיוד של רד אאורבך… אני פשוט לא מצליח להבין מה הוא עשה שמצדיק את ההייפ עליו.(הסיפור של קר הוא בכלל ביזיון לא ייאמן איך יח"צ מכתיב סדרי עולם בארה"ב)

  5. הלילה בESPN 2 הקומביין של הNBA כאשר וויגינס, אמביד ופארקר כבר סיכמו שלא יגיעו לפני שבועיים.

    יהיה מעניין לראות שם את התוצאות השונות .

    אחלה הזדמנות בעולם לאקסום, לבין וסמארט להעלות בצורה זו או אחרת את המניות שלהם.

    כמובן שאחרי הגרלת הלוטרי כל קבוצה רשאית לזמן בחירות ריאליות אליה לאימונים ומבדקים פרטיים(לשם הטופ 3 מכוונים).

    1. לא מבין למה וויגינס לא הולך לקומביין, הוא היחידי מהשלושה שיש לו רק מה להרוויח מזה, הוא האתלט הכי טוב, בנוי הכי טוב והיחידי מהשלושה שפחות הרשים בעונה הרגילה. משחק לידיים של פרקר ואמביד

      1. וויגינס לא הולך לקומביין מאותה סיבה שפארקר ואמביד לא הולכים(ולהם יש את אותו סוכן בניגוד לוויגינס שמיוצג אצל סוכן אחר)- הסיבה היא שלשלושתם יש רק מה להפסיד בקומביין שמשודר LIVE לכל העולם.

        הקומביין לא ישפיע על סדר הבחירות בטופ 3 יותר מהמחנות הפרטיים שיקבעו לאחר הגרלת הלוטרי.

        החלטה די נדירה שלוקחים שלושת הנבחרים הראשונים(הרבה אומרים שבתיאום מוחלט למרות שכל אחד מהם שלף תירוץ) אבל החלטה נכונה מאוד, בטח אחרי שבשנים האחרונות אנחנו רואים איך ביום הדראפט פתאום כל מיני בנטים נבחרים ראשונים.

        1. מה שכן הקומביין כן צריך להוות קפיצת מדרגה לכמה אתלטים אדירים שתוך כדי העונה פשוט נפלו בדירוגים בגלל מיעוט בדק' או סתם מפני שלא היו אופציה ראשונה בהתקפה.

          אני לא סתם אומר שהקומביין הזה יכול לעשות קצת סדר בסביבות מקומות 7-20 ובעיקר להקפיץ אתלטים כמו לאבין יותר גבוה ולהוריד למשל את מקדרמוט מחוץ לעשיריה.

          עוד כאלה שהקומביין יכול לעשות להם שירות ממש טוב אלה גארי הריס(בטח כשהוא נראה פוטנציאל כל כך שלם הגנה והתקפה לאחת משתי העמדות הכי דלות בליגה), ג'יימס יאנג וכמובןאארון גורדון שהתחיל את העונה בטופ 6 וככל שהמשיכה העונה מניותיו צנחו.

          לא בדקתי עוד מי מהאירופאים נתן את השם שלו לקומביין אבל קאפלה זה אמור להיות האירופאי המרכזי שיבחן שם, בעיקר בגלל שכל השנה מדברים שזה איזה פריק אתלטי לא טיפוסי לנוף האירופאי.

  6. איך זה משחק לידיים של אמביד ופארקר בדיוק? אמביד סוחב פציעה בגב וזה מדאיג את כולם ופארקר הוא פרוספקט פחות טוב מוויגינס. הוא יבחר ראשון בוודאות.

    1. תלוי אני מאמין שכרגיל הקבוצות ימצאו דרך לפשל ויבחרו שחקן פצוע בגלל הצורך בגבוה… ואני גם די בטוח שיוטה יקחו את פארקר בכל מקרה…

    2. כי הוא היה יכול להבטיח לעצמו את המקום הראשון בוודאות ולשים זכוכית מגדלת על פארקר ואמביד כמי ש״יש להם מה להפסיד״ (או להסתיר).
      הקומביין הוא סגנון מבחן שתפור על וויגינס והיה מעלה את המניות שלו בוודאות מוחלטת. החלטה שגויה של הסוכן שלו לדעתי שיכולה לעלות לו בבחירה הראשונה.
      אגב הפציעה של אמביד לא כזאת רצינית לפי מה שאומרים. אם יגלו אחרת הוא בכיף יכול לצנוח כמה מקומות.

      1. כתבתי לך תגובה בפוסט של הפריביו.

        רק בקשר לתמונה נסגור את הפינה.
        היא נלקחה אתמול בקמפ פרטי שוויגינס משתתף בו ונקרא P3, אתה יכול לחפש קצת ברשת על המכון. הוא יהיה שם עד לסופ"ש.

        ככה שזו בטח לא תמונה אקראית מהתקופות שכדדר באדמונטון, אונטריו, טורונטו או שקרכלשהו אחר בקנדה.

  7. אגב סתם אם בא לכם לדעתי עעם מי הלייקרס כבר הספיקו לפטפט הערב אז רודני הוד מדיוק((גם שחקן שחייב לשאוף לשפר עמדות בזכות הקומביין) וזה אולי מרמז שהלייקרס מקווים איכשהו להשיג את הבחירה ה-16 של שקגו??? הוד אמור להבחר סביב האיזור הזה.

  8. Participants:

    Player College
    Jordan Adams UCLA
    Kyle Anderson UCLA
    Thanasis Antetokounmpo Delaware (D-League)
    Isaiah Austin Baylor
    Jordan Bachynski Arizona State
    Cameron Bairstow New Mexico
    Khem Birch UNLV
    Alec Brown Wisconsin Green Bay
    Jabari Brown Missouri
    Markel Brown Oklahoma State
    Deonte Burton Nevada
    Jahii Carson Arizona State
    Semaj Christon Xavier
    Jordan Clarkson MIssouri
    Aaron Craft Ohio State
    DeAndre Daniels Connecticut
    Spencer Dinwiddie Colorado
    Cleanthony Early Wichita State
    Melvin Ejim Iowa State
    Tyler Ennis Syracuse
    Dante Exum Australia
    C.J. Fair Syracuse
    Aaron Gordon Arizona
    Jerami Grant Syracuse
    P.J. Hairston Texas (D-League/UNC
    Gary Harris Michigan State
    Joe Harris Virginia
    Rodney Hood Duke
    Cory Jefferson Baylor
    Nick Johnson Arizona
    DeAndre Kane Iowa State
    Sean Kilpatick Cincinnati
    Alex Kirk New Mexico
    Zach LaVine UCLA
    Devyn Marble Iowa
    James Michael McaAdoo North Carolina
    K.J. McDaniels Clemson
    Doug McDermott Creighton
    Jordan McRae Tennessee
    Shabazz Napier Connecticut
    Johnny O’Bryant III LSU
    Lamar Patterson Pittsburgh
    Elfrid Payton Louisiana-Lafayette
    Dwight Powell Stanford
    Julius Randle Kentucky
    Glenn Robinson III Michigan
    LaQuinton Ross Ohio State
    Marcus Smart Oklahoma State
    Russ Smith Louisville
    Nik Stauskas Michigan
    Jarnell Stokes Tennessee
    Xavier Thames San Diego State
    Noah Vonleh Indiana
    T.J. Warren North Carolina State
    Kendall Williams New Mexico
    C.J. Wilcox Washington
    James Young Kentucky
    Patric Young Florida

  9. איני מסכים איתך. סטיב קר הוא פרשן מצויין.
    הוא היה שחקן גדול (אני זוכר אותו מנצח במו ידיו את דאלאס במשחק מכריע שהוביל לאליפות של סן אנטוניו). אני מקווה שיהיה גם מאמן טוב, אך כפי שכתבת זהו עדיין הימור.

  10. למה להחתים ל 5 שנים מאמן ? !
    שום מאמן פנוי לא שווה חוזה ל 3 שנים
    מנחם, מכל המעלות של ואן גנדי שכחת שהוא דומה לרון ג׳רמי

  11. אגב אחד הדברים שהכי אוהבים להסתכל בקומביין זה הpress reps , כלומר דחיקת משקולות במצב שגב מקוף על הקורה(זווית של 120 בערך).

    כמובן שהציפיות הן לראות את ג'וליוס רנדל מככב שם כי אחרי הכל זה הפוורד בדראפט הזה שמצפים ממנו לפתח מסה וגוף להתמודד עם כל הדיוויד ווסטים של הליגה אבל עוד אחד שיכול לעשות לעצמו שם רציני בתחום הוא מרכוס סמארט.
    אם מגלים גארד שמרשים באופן יוצא דופן שם זה מדליק כמה נורות למחשבה בטח כגארד שיכול לשחק על 2 עמדות ולהיות ביתרון פיזי על לא מעט גארדים בליגה.

    אגב למי שמתענין דוראנט בזמנו השיג את אחד מהציונים הכי נמוכים בpress reps בדראפט שלו.

  12. Stan isn't such a bad coach, after all, he made a contender out of a team that was based on Howard. As a gm the players won't mess with him – he can send them to places like Minnesota, So maybe not such a bad idea. I totally agree about Kerr, but who knows, let's give him a chance for a few months.

  13. ממש לא מבין תהחתמות על חוזים כל כך ארוכים.. קאר שלא עשה כלום וואן גאנדי שלא הרשים מספיק אפשר לספור על יד אחת תמאמנים שכן מגיע ואפשר להציע להם חוזה ל5 שנים ומעלה
    כמו ש K אמר סמראט הולך להרשים וכן אני רואה אופצייה שהוא יצא השחקן הטוב בדרפט..
    באמת הבחירה השנה קשה ומתוך ה 5 סמארט ויגנס אקסום פארקר ואמביד קשה ממש לנבא למי הפוטנציאל הגדול ביותר
    בכל מקרה מקרה מי שלא יקח אחד מהם בטופ 5 לא מבין כדורסל שלא יחשבו אפילו על רנדל …
    מתי הגרלת הדרפט ?

  14. לדעתי גם סטואסקס וגם נאפייר ילכו סיבוב ראשון.

    וואן גנדי קיבל סמכויות נשיא ו 7 מיליון כי כשאתה דטרויט, אתה לא יכול להתחרות עם גולדן סטייט בתנאים שווים.

  15. מנחם, אני מצרף קישור לכתבה של זק הרפר, פרשן NBA מוערך הבודק לעומק את הפוזשן מעורר המחלוקת במשחק בין אוקלהומה לקליפרס.

    בבקשה תקרא את הכתבה כי זק הרפר מיטיב להסביר את מה שאני נסיתי להסביר בנוגע לחוקת ה-NBA.
    http://www.cbssports.com/nba/eye-on-basketball/24561933/trying-to-make-sense-of-clippers-thunder-out-of-bounds-call#sthash.Q0nMD4GF.dpuf

  16. שאלה , קראתי פה את כל התגובות בעיקר על הקומביין ויש משהו שאני לא מבין מעבר ליוקרה שב להיבחר ראשון יש הבדל בין 1-3?

  17. יניב ההבדל היחידי הוא שאם אתה נבחר ראשון ומתברר כשחקן ממש גרוע אז יש רשימה קטנה של שחקנים גרועים שנבחרו מקום ראשון אבל אין למקומות 2-3.
    לא ברור לי הטעון שהווריורס רצו להראות לניקס, הם פוגשים אותם פעמיים בשנה מקסימום, מעולם לא נלחמו בפלייאוף אז איזו סיבה יש להם "להראות" לניקס.
    בקשר לשיטת המשולש אתה צודק, יותר מדי דיבורים על שיטה די בסיסית.
    ודובי תספיק לחפור עם הוידאו, שיר ראשון היה נחמד אח:כ סתם נודניק או מתלהב שגילה את יוטוב היום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט