הגריזליס פירקו את הנאגטס, נצחון צמוד לסלטיקס על הסיקסרס והניקס ממשיכים לנצח בשבת משובחת / אור ילובצקי

דטרויט פיסטונס (46-15) 91 – טורונטו ראפטורס (30-31) 95

במשחק המוקדם של היום, טורונטו שמנסה עדיין למצוא את עצמה במזרח פגשה את הקבוצה הגרועה בקונפרנס, וגם מולה כמעט הסתבכה. המשחק היה הפכפך כשהיתרון מתחלף בין הקבוצות בכל רבע, אך ריצת 13-3 מסוף הרבע השלישי עד לתחילת הרבע הרביעי לטובת הראפטורס הכתיבה את הקצב והקנדים בסופו של דבר יצאו עם נצחון צמוד.

פסקל סיאקם סיים כהקלע המוביל אצל המנצחים עם 29 נקודות ו-8 ריבאונדים, גרי טרנט ג'וניור הוסיף 19 נקודות ו-4 אסיסטים, סקוטי בארנס ממשיך ביכולת הפושרת שלו העונה עם 12 נקודות באחוזים רעים (5 מ-17 מהשדה).

את הפיסטונס הוביל מארווין באגלי מהספסל עם 21 נקודות ו-18 ריבאונדים, וסך הכל החמישייה של דטרויט קלעה 39 נקודות בלבד, לעומת 75 של האורחת.

שארלוט הורנטס (43-19) 108 – מיאמי היט (29-32) 103

ההיט מצאו לעצמם זמן לא טוב להיכנס לתקופה רעה, ואחרי התבוסה לבאקס אמש, קיוו לצאת מרצף ההפסדים מול אחת מהקבוצות החלשות בליגה. ההורנטס הגיעו להילחם ועלו כבר ליתרון 22 באמצע הרבע השני, אך ההיט לא אמרו נואש והצליחו לצמצמם את הפער ל-3 בלבד, וירדו להפסקה בפיגור 51-54 בלבד.
למרות נסיון הקאמבק, ההיט לעולם לא הצליחו לחזור להובלה וסופרים הפסד רביעי ברציפות, בעוד ההורנטס רושמים את הנצחון הרביעי שלהם ברצף.

לאמלו בול הוביל את ההורנטס עם 19 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, גורדון היוורד צלף 21 נקודות ומארק וויליאמס רשם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-20 ריבאונדים

את ההיט המאוכזבים הוביל טיילר הירו עם 33 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ימי באטלר הוסיף 28 נקודות ו-6 אסיסטים. ההיט קיבלו תמורה מינימאלית של 10 נקודות מהספסל לעומת 36 של ההורנטס.

אורלנדו מג'יק (36-25) 108 – אינדיאנה פייסרס (35-27) 121

מישהו עוד זוכר שהפייסרס היו בצמרת המזרח? שתי קבוצות שכרגע מחוץ לתמונת הפלייאין במערב נפגשו בפלורידה, והפייסרס לקחו פיקוד במחצית השנייה בשביל לצאת עם ידה על העליונה. מחצית שנייה של 70 נקודות לעומת 56 של המג'יק הספיק בשביל הפייסרס שנמצאים במרחק 4 משחקים מוושינגטון במקום העשירי המוביל לפליי-אין.

את הפייסרס הוביל מיילס טרנר עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, בנדיקט מת'ורין קלע 19 נקודות מהספסל, והאול-סטאר טייריס האליברטון ניהל שוב את המשחק עם 15 נקודות ו-14 אסיסטים.

אצל המג'יק, פראנץ ואגנר קלע 21 נקודות להן הוסיף 6 ריבאונדים, פאולו באנקרו קלע 19 נקודות ומרקל פולץ קלע 18.

ניו יורק ניקס (27-35) 128 – ניו אורלינס פליקנס (31-30) 106

אחרי הנצחון הצמוד מול הוויזארדס אמש, הניקס חזרו הבייתה למפגש מול הפליקנס שלא מצליחים לצאת מהבינוניות בלי זאיון וויליאמסון. ג'וליוס רנדל המשיך באותה מגמה מהמשחק אתמול כשקלע 16 נקודות כבר ברבע הראשון, שנתנו לניקס יתרון דו ספרתי מוקדם. הניקס ירדו להפסקה ביתרון 52-73 כשקלעו 13 שלשות ב-25 ניסיונות, לעומת 2 שלשות בלבד של הפליקנס מ-19 נסיונות.
המחצית השנייה המשיכה באותה מגמה – שליטה של הניקס, כשהרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד.

רנדל הוביל את הניקס עם 28 נקודות ו-7 ריבאונדים, אר ג'יי בארט הוסיף 25 נקודות ו-7 אסיסטים וג'יילן ברונסון קלע 20 נקודות.

אצל הפליקנס, ברנדון אינגרם סיים עם 19 נקודות, ג'וש ריצ'ארדסון הוסיף 16 נקודות וסי ג'יי מקולום 13, במשחק בו הפליקנס קלעו ב 39% מהשדה סך הכל ו-21% מהשלוש בלבד.

ממפיס גריזליס (23-36) 112 – דנבר נאגטס (19-42) 94

מפגש בין שתי הקבוצות המובילות במערב היה אמור להיות מרתק, אך בפועל קיבלנו הצגה של הגריזליס שלא הביטו לאחור והובילו 37-66 כבר בסוף הרבע השני. יתרון השיא כבר עמד על 35 כשלוח התוצאות הראה 65-100 לטובת הגריזליס בתחילת הרבע הרביעי, ולאחר מכן המחליפים של הנאגטס הצליחו לנגוס קצת בהפרש לקראת הסיום.

את הגריזליס הוביל כהרגלו ג'ה מוראנט עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, טיוס ג'ונס הוסיף 17 נקודות ו-5 אסיסטים מהספסל.

אצל האורחת בלט שוב ניקולה יוקיץ' עם 15 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'ף גרין ניסה לעזור לו עם 12 מהספסל, אך הנאגטס מעולם לא הופיעו למשחק הזה.

פילדלפיה 76רס (20-39) 107 – בוסטון סלטיקס (17-44) 110

גם במזרח קיבלנו מפגש בין קבוצות מובילות, ולפחות פה קיבלנו משחק צמוד. הסיקסרס הובילו ביתרון 15 נקודות באמצע הרבע השלישי, הסלטיקס חזרו להובלה לפני הכניסה לרבע האחרון, ואיבדו את היתרון 2 דקות לסיום, כשלוח התוצאות מראה 102-103 לטובת הסיקסרס. שלשה ענקית של הורפורד בנוסף לריבאונד-לייאפ של טייטום סידר יתרון 4 נקודות דקה לסיום, שהספיק לאורחת בשביל לצאת עם הנצחון.

ג'יילן בראון הוביל את הסלטיקס עם 26 נקודות, ג'ייסון טייטום הוסיף 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, דריק ווייט צלף 18 נקודות מהספסל.

בצד השני, 41 נקודות של ג'ואל אמביד לא הספיקו לפילי, ג'יימס הארדן ניסה לעזור לו עם ו-8 אסיסטים וטוביאס האריס קלע 19 נקודות, אך אף שחקן אחר לא קלע בדאבל פיגרס.

יוטה ג'אז (31-30) 118 – סן אנטוניו ספרס (46-14) 102

במפגש האחרון של הלילה קיבלנו את הקבוצה שאירחה את האול-סטאר ומחפשת לבסס את עצמה בתמונת הפלייאין, מול החבורה של גרג פופוביץ' שספרה 15 הפסדים רצופים ולא ניצחה מאז ה17 בינואר! ועד כה סופרת מאזן של 2-22 בשנת 2023. הספרס שלטו לאורך רוב המשחק עד אמצע הרבע השלישי, אך הג'אז התעוררו והשתלטו על המשחק ברבע האחרון, אותו הג'אז נצחו 23-33.

את יוטה הוביל הפינישר לאורי מרקנן עם 27 נקודות,קריס דאן הוסיף 15 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים מהספסל.

ג'רמי סוהאן סיים כהקלע המוביל אצל הספרס עם 22 נקודות ו-6 ריבאונדים, קלדון ג'ונסון הוסיף 18 נקודות ו-7 ריבאונדים.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. דוקטור רזי הופמן

    תודה אור

    היה משחק מחריד עם 18 קליעות עונשין (מתוך 35 כללי של פילי) לעומת 12 בלבד של הסלטיקס. זה אומר משהו לגבי השופטוטים. פי שלוש קליעות עונשין לפילי. לא שלא הגיעו לטמביד חלק גדול מהקליעות אבל השיפוט היה הרבה מעבר לביתי.
    לדוגמא, טייטום (2 קליעות עונשין במשחק הזה לשחקן שחודר וכמעט תמיד נדחף בחדירה….) עולה בסוף הרבע השלישי לקליעה על קו השלוש וטוביאס האריס נכנס ברגלו מהצד עד שהכדור אפילו לא פוגע בחישוק… הקליעה הזו יכלה לסגור את המשחק אבל במקום זה קיבלנו 2 (כנראה מוצדקות) של טמביד מהקו בצד השני.
    כמה מילים על טמביד. איך הוא לא מתבייש ליפול כל הזמן? שחקן כל כך גדול וחזק והוא נמצא יותר על הרצפה מאשר ב…. (ימשיך כבודו).
    אני אסביר למה, הוא כל הזמן מחפש את הקליעות מהקו אז הוא נופל, אולי השופטוטים יקנו.
    טמביד הוא קמרוני ופוסי ענק, מסתובב בבוש של קאמרון אחרי ששימנו אותו טוב בשומן זבו. הולך עם כידון ומגן ומפזם את את I AM BAD של מייקל ג'קסון. ואזזזזזזז מהשיח יוצא דירק וויט, מפזר את הרעמה ושואג חחחרררררר…. טמביד נופל על הרצפה ובוכה, איפה שופט?….
    שי, אתה צודק. הסלטיקס צריכים להשאיר את סמארט לקאדר השני. חמישייה של טייטום בראון וויט ברוגדון והורפורד יכולה לשרוף תליגה.

    1. דוקטור רזי הופמן

      רק עוד דבר אחד
      דוק ריברס היה עסוק בחצי השני בלדאוג שפילי ישמרו חזק על טייטום ובראון והשאיר את הורפורד חופשי ל 5 שלשות קלות….
      הורפורד החטיא את כל 3 השלשות שזרק בחצי הראשון בשביל לשים 5 רצופות בשני….
      פילי טיפשים עם אמביד וסימונס (סימונס לא בברוקלין?????). שני שחקנים שקיבלו מנטור ענק מתנה שיכל לשפר את שניהם וירקו על היד המושטת. גרמו לו לברוח ולחזור חזרה לשפיות שהיתה לו בבוסטון.
      איך אמרו בקומדי סטור? מפגרים אבל אופטימיים?….

      1. דוקטור רזי הופמן

        נכון, אתה צודק.
        אבל, ההיטריות באה מהמקום של השחקן הכי חזק באין בי איי שנופל כל הזמן על הרצפה ומגיע הרבה יותר מדיי לקו.
        דור, עם היד הל הלב, זה נראה לך בסדר שיואל כל הזמן על הרצפה? זה לא כדורסל!
        לגבי השם טמביד, הזכויות לשימון טבדי.

          1. דוקטור רזי הופמן

            ברור לי שלא מדובר בבן אדם רע.
            הוא וטייטום דיי התחברו באימונים המשותפים, אבל אני ממש לא מתחבר לאנשים שעושים הצגת נפילה כל הזמן.

            1. Dor

              אני חושב שאתה טועה לגבי הפרשנות של הנפילות עצמן, הן לא כדי לקבל שריקות, זה שקוף מדי ובשביל זה יש הצגות יותר פשוטות (צעקות/זריקת ראש יד וכאלה)

            2. הוא בנאדם על הפנים.
              ביריון על חלשים, מקניט ומקטין, עצלן, רמאי סדרתי.
              איך קוראים לבנאדם כזה?

            3. Dor

              לא עצלן ולא נעליים. לפני שנתיים לא היה גומר 30 דק' משחק היום השתפר משמעותית ונראה הרבה יותר טוב גם ברביעי למרות היוסג' המטורף שלו. צודק לגבי ההקנטות בעיקר תוך כדי משחק ובציוצים (כמו הרבה אחרים בליגה) אבל עוזר הרבה ולא בשביל יחצ ולא סתם שחקנים בליגה מחזיקים ממנו

            4. עצלן. מאוד מאוד עצלן.
              זה גם קשור להצגות ולנפילות – מחפש את הדרך הקלה, ללכת לעשות נקודות מהקו במקום לשחק כדורסל ולהשתמש ביתרונות שלו.
              שחקן מביש

            5. יש לו את כל הרפרטואר, צעקות, נפילות, התנגשויות, זריקות ראש, וכל הזמן להלך אימים על השופטים עם תלונות, מבטים, ותנועות ידיים.
              הגדיל לעשות אז אחרי שלא נתנו לו שריקת אוויר במשחק הקודם נגד בוסטון, ועוד נתנו לו טכנית אחרי התלונות, שהתקפה אחרי זה פירק לוויליאמס את הפרצוף במרפק בכניסה אגרסיבית, כדי "להראות להם", ואכן זה עבד, עוד שלחו אותו לקו…
              https://www.youtube.com/watch?v=QYj0hfxUAOA

            6. דוקטור רזי הופמן

              שי
              הוא תינוק ובכיין ומפונק, זה לא אומר שהוא בן אדם רע.
              אבל, אני כמובן לא סובל את צורת המשחק שלו.

            7. דוקטור רזי הופמן

              וכמובן הכניסה הזו בוויליאמס לא הצדיקה אנד וואן.

  2. דוקטור רזי הופמן

    לגבי משחקי יום א'
    אם אני יאניס, הייתי מוותר על המשחק הלילה. הוא ירד פצוע במשחק הקודם ולא צריך לקחת סיכונים מיותרים לפני הפלייאוף. הוא רשום בספר למשחק מול הסאנס. שייתן לרגל להחלים לגמרי גם במחיר של כמה הפסדים. אם יחמיר את הפציעה, זה יכול להיות קריטי.

  3. תודה על הסקירה המצויינת אור!
    מחמם את הלב לראות את שארלוט ולאמלו שמתחילים לרוץ אחרי עונה מקרטעת, רק חבל שזה קורה קצת מאוחר מדי ואפילו הפלייאין לא בתמונה הריאלית. נמשיך לעקוב

  4. ירון, החלום

    בס"ד
    תודה רבה.
    ערב מעניין.
    אם לפני שבועיים, היו אומרים לנו שדארלוט ינצחו 4 משחקים ברצף,
    ובמקביל מיאמי יפסידו 4, היינו חושבים שזה חלום..או סיוט.

  5. ממש משפיל שאפילו דטרויט מעלינו.
    טראסט דה פרוסס של פופ והמועדון, חירבון מהמקפצה. כל מיני שחקני משנה הזויים ונו-ניימס עוברים אצלנו בסגל. ממש פילי של ההתחלה.
    אמביד – השחקן העלוב ביותר בליגה.
    פילי – הפיגוע צפייה הכי גדול בליגה. קבוצה מבישה, שמובלת בידי 2 רמאים עצלנים ונכלוליים.
    אמביד הטנק עבר לבסס את כל המשחק שלו מאז שהארדן הגיע על ליפול ולנסות לסחוט שריקות אוויר כדי ללכת לקו.
    בושה של שחקן, אין לו טיפת הוגנות או כבוד עצמי.
    סופם של כאלה להתרסק קשות בפלייאוף, זה יהיה קצר וכואב.

כתיבת תגובה