טייטום ובראון נגד אמביד והארדן, יוקיץ' נגד מוראנט ובונבון מוקדם במיוחד במוצאי שבת / עידו רבינוביץ

טייטום ובראון נגד אמביד והארדן, יוקיץ' נגד מוראנט ובונבון מוקדם במיוחד במוצאי שבת / עידו רבינוביץ

דטרויט פיסטונס (45-15) – טורונטו ראפטורס (31-29), 19:00

ממתק מוקדם למוצאי שבת כאשר הבוכנות מאילינוי והדינוזאורים הקנדים מוותרים על שנת הצהריים של שבת למערכה ב-"ליטל סיזרס פאלאס" שבדטרויט.

הפיסטונס נחלו הפסד צורב לאורלנדו מג'יק במשחק הקודם, 108:106. המשחק היה צמוד לכל אורכו ולמעשה, לא היה רבע אחד מכל הארבעה שנגמר ביותר מ-2 הפרש לאף צד. ג'יידן אייבי נתן משחק גדול עם 25 נקודות יעילות מאוד, כולל שלשה שהשוותה את המשחק עם 5 שניות לסיום, וגם אלק ברקס תרם 16 נקודות בפחות מ-20 דקות פרקט, אבל זה לא הספיק כמובן.

הראפטורס הצליחו להדוף ניסיון קאמבק קשוח של הניו אורלינס פליקנס והשאירו את הנקודות בבית עם ניצחון דחוק. כל שחקני החמישייה של ניק נרס קלעו לפחות 12 נקודות. עוד נקודה מעודדת היא היכולת של סקוטי בארנס מעבר לקשת. רוקי העונה בשנה שעברה התקשה עם הצליפות מדאונטאון אך בשבעת המשחקים האחרונים הוא קלע 13/30 משלוש, כולל 2/4 בניצחון על השקנאים מלואיזיאנה.

זהו המפגש השני והאחרון בין שתי הקבוצות הללו העונה, הראפטורס ניצחו בשיניים כאשר הפיסטונס התארחו בקנדה, 119:118 מוקדם יותר החודש.

יחד עם קייד קאנינגהאם שלא ישחק העונה, גם ג'יילן דורן יחמיץ את המשחק. מרווין באגלי בספק.

פרד ואן פליט יחבור לאוטו פורטר ג'וניור ברשימת המושבתים אצל הקנדים.

הימור: הפתעה – ניצחון ביתי של דטרויט בהפרש 3.

שארלוט הורנטס (43-18) – מיאמי היט (28-32), 02:00

שתי יריבות מהבית הדרום מזרחי מתנגחות בצפון קרוליינה כאשר המיאמי היט מגיעים ל-"ספקטרום סנטר" במטרה להעביר את הבושה של ההפסד אמש.

המילווקי באקס ריסקו את ההיט במפגשם אתמול, הבכורה של קווין לאב בחמישייה של מיאמי ובכלל במדי ההיט. הביגמן הותיק לא הצליח לקנות נקודות וסיים עם 0 גדול על לוח התוצאות לאחר כ-22 דקות של כדורסל. חוץ מג'ימי באטלר, שהיה סולידי, כל מיאמי לא תפקדו. כעת הם צריכים להתמודד עם סאגה חדשה של קייל לאורי, שלא מרוצה מהאפשרות שיהפוך לשחקן ספסל באופן מוחלט לאחר שיוחזר מהפציעה בברך, במיוחד אם מי שיחליף אותו יהיה גייב וינסנט.

ההיט עדיין במקום לא רע לקראת הפלייאוף, קצת מאחורי הניקס והנטס על המקומות המובטחים האחרונים במזרח.

ההורנטס לא קרובים לשם, וגם לא רוצים להיות. הצרעות הצליחו להפתיע את מיניסוטה במשחקם הקודם עם ניצחון ב-8 הפרש בעזרת משחק אדיר של לאמלו בול (32 נקודות, 10 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים), אבל העיניים שלהם מכוונות על ויקטור וומבניאמה בתקווה לשלם אותו עם סגנון המשחק הנפיץ של בול.

קייל לאורי, ניקולה יוביץ' ועומר יורצבן עדיין לא כשירים וישבו על אזרחי הלילה.

אצל סטיב קליפורד, יש פצוע אחד בלבד, קודי מרטין, שלא יהיה זמין לשחק נגד אחיו קיילב שבמיאמי.

הימור: מיאמי במשחק קשה, 5 הפרש.

אורלנדו מג'יק (35-25) – אינדיאנה פייסרס (35-26), 02:00

החבורה המסקרנת של ג'מאל מוזלי יכולה לעקוף את הפייסרס במיקומי המזרח עם ניצחון ראש בראש הלילה כאשר מתלמדיו של ריק קרלייל מגיעים לפלורידה למשחק ב-"אמווי סנטר".

המג'יק, שניצחו שישה מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם, יכולים גם להיצמד לבולס ולוויזארדס שנמצאים על קצה הפלייאין. הם ניצחו על הבאזר את המשחק האחרון שלהם נגד הדטרויט פיסטונס עם סל עצום של וונדל קרטר ג'וניור ששעט בחוכמה על החמצה של פאולו בנקרו וגמר את הסיפור לטובת המג'יק.

הפייסרס, שהפסידו שמונה מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם, יכולים ליפול למקום ה-13 עם הפסד הלילה. הם נתנו פייט לבוסטון ביום חמישי אבל הפסידו לאחר הארכה. 40 נקודות של מיילס טרנר ו-22 עם 14 אסיסטים של טייריס האליברטון לא הספיקו עבור אינדי, שלא הצליחה לעצור את טייטום@בראון שצלפו 61 נקודות משותפות.

שתי הקבוצות מגיעות עם סגל בריא לחלוטין, לפי הדו"ח העדכני.

הימור: אורלנדו ב-6 הפרש.

ניו יורק ניקס (27-34) – ניו אורלינס פליקנס (30-30), 02:30

הניקס ישמחו להיצמד לנטס ולאיים על המקום החמישי במזרח, בעוד הפליקנס משוועים לניצחון על מנת לחזור למאזן חיובי.

זהו המשחק השני של הניקס ביומיים לאחר שהשלימו קאמבק על מנת לגבור על הוויזארדס אמש. המכשפים כבר הובילו ב-19 הפרש במחצית הראושנה, אבל הניקס התעוררו והצליחו לתרגם משחק יוצא מן הכלל של ג'וליוס ראנדל לניצחון חשוב. זהו הניצחון הרביעי ברציפות של הניקס שמתחממים בדיוק בזמן הנכון לכיוון הפלייאוף. ראנדל קלע 16 נקודות בתוך ריצת 30:7 של הניצחון שגישרה בין המחציות והטתה את כף המאזניים לטובת הקבוצה מניו יורק.

בניגוד לתום תיבידו המקובע, ווילי גרין, מאמין ניו אורלינס, החליט לעשות מהלך מסקרן במשחק האחרון – הוא הושיב את טריי מרפי על הספסל לטובת ג'וש ריצ'רדסון שהגיע מהסן אנטוניו ספרס שבועיים מוקדם לכן. ההימור לא השתלם והפליקנס הפסידו לטורונטו ראפטורס למרות הופעת סולידית של ריצ'רדסון עם 11 נקודות ו-3 חטיפות. אולי משתלם להיות מקובע לעיתים.

ניצחונות של הוולבס והווריורס אמש סיבכו את הפליקנס שכעת בתיקו עם שתיהן על המקום השביעי במערב.

יחד עם זאיון ווילאמסון, גם דייסון דניאלס ואי.ג'יי לידל לא יעלו לפרקט עבור השקנאים.

אוון פורנייה החסר היחיד מאידך אצל הניקס.

הימור: פליקנס ב-9.

ממפיס גריזליס (23-35) – דנבר נאגטס (18-42), 03:00

מקום ראשון במערב מול מקום שני במערב, האם הנאגטס באמת גדולים על כולם בקונפרנס או שהגריזליס ישמרו על המבצר הביתי שלהם ויעצרו את כדור השלג? נגלה הלילה כאשר ניקולה יוקיץ' יפגוש במועמד המוביל לשחקן ההגנה של השנה, ג'ארן ג'קסון ג'וניור במגרשו הביתי.

הדובים מטנסי מפגרים מאחורי הנאגטס על ראשות הקונפרנס בשישה משחקים שלמים, ונראה שהם איבדו קצת מהאופי החזק שראינו מהם בתחילת העונה. הם פתחו את המשחק האחרון שלהם, נגד הפילדלפיה 76', בצורה נהדרת עם יתרון 15 בסיום הרבע הראשון, אך מאז המשחק היה שייך רק לצד השני. בלוק היסטורי של אמביד על מוראנט בניסיון דאנק של השני שם את החותמת על ההפסד של ממפיס בעיר אחוות האחים.

מוראנט היה מחריד עם 3/16 מהשדה ו-3 איבודים על 5 אסיסטים בלבד. דזמונד ביין ניסה לסחוב את הקבוצה על גבו עם 25 נקודות שהובילו את כל קלעי הגריזליס אבל הצמד הארדן ואמביד היה גדול מדי עבורם.

בניגוד לממפיס, הנאגטס הצליחו לגבור על יריבה איכותית מהזמרח כאשר ניצחו את הקליבלנד קאבלירס בתוצאה 115:109 לאחר רבע רביעי חשוב שמחק פיגור 3 בכניסה אליו.

יוקיץ' סיים עם טריפל דאבל שליש בארבעת המשחקים האחרונים, ויחד עם קליעה יציבה של מייק פורטר ג'וניור, קשה מאוד לנצח את החבורה של מייק מאלון. "הבחור הזה קשוח מנטלית, בין אם זה 3 ניתוחי גב, פספוס כל העונה הראשונה שלו, פספוס 73 משחקים בעונה שעברה או מה שקורה עם משפחתו." אמר מאלון על פורטר ג'וניור, שאחיו נעצר בחודש שעבר.

סטיבן "אקווהמן" אדאמס היחיד שישב בצד אצל טיילור ג'נקינס.

קולין גילספי בחוץ, ארון גורדון וזיק נאג'י בספק בצד של דנבר.

הימור: דנבר ב-22 קליל.

פילדלפיה 76' (19-39) – בוסטון סלטיקס (17-43), 03:30

עוד קרב טיטאנים אדיר כאשר שניים מהצמד הטובים ביותר בליגה נפגשים – ג'יימס הארדן וג'ואל אמביד שמאכילים אחד את השני באסיסטים בצורה טובה יותר מכל צמד אחר בליגה, נגד ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון ששואפים להביא לבוסטון אליפות ראשונה מאז ימי פירס וגארנט.

הסיקסרס הם אחד מהקבוצות הלוהטות ביותר בליגה, הבלוק של ג'ואל אמביד על ג'ה מוראנט בדקות הסיום של המשחק הצמוד נגד הממפיס הגריזליס, הרטיט את כל העיר עד לפעמון החירות. הסנטר הקמרוני קולע בצרורות וביעילות אדירה: 33 נקודות ב-63.9% טרו שוטינג אלו מספרי היכל התהילה. אם יצליח להביא לפילי הצלחה בפלייאוף (דהיינו, לעבור סיבוב שני, הישג שאמביד טרם הגיע אליו), כבר אפשר להתחיל לחשוב עליו בתור אחד מהשחקנים הגדולים של הפרנצ'ייז המעוטר הזה.

הבוסטון סלטיקס גם ניצחו משחק לא פשוט, הם התקשו מול הפייסרס המדשדשים אבל הצליחו לגנוב ניצחון לאחר הארכה. טייטום ובראון קלעו 31 ו-30 בהתאמה ומלקולם ברוגדון תפר 24 נקודות קריטיות מהספסל. מאז האייטיז יש לבוסטון אליפות אחת בלבד, מספר נמוך לפרנצ'ייז שמתיימר להיות הטוב ביותר בהיסטוריה של הכדורסל. גביע לארי או'בריאן השנה יכול לשנות נרטיביים עבור הירקרקים ממסצ'וסטס.

שתי הקבוצות מאיישות מקומות של יתרון ביתיות במזרח, וסביר מאוד שנקבל שחזור של המאצ'אפ הזה בפלייאוף העונה.

דויין דדמון יחמיץ את המשחק בצד של פילי.

דנילו גאלינרי גם כן מאייש את עמדת הפצוע היחיד אצל בוסטון.

הימור: פילי לוקחים ב-4 הפרש.

יוטה ג'אז (31-30) – סן אנטוניו ספרס (46-14), 04:00

המשחק האחרון של הלילה מציג את הקרב בין היוטב ג'אז שמקבלים את פניהם של הדורבנים לסולט לייק סיטי עם מטרה לשוב למאזן חצוי. הספרס יכולים להשיג זמנית את התואר המפוקפק של הקבוצה עם מספר ההפסדים הגבוה ביותר בליגה אם יפלו הלילה ביוטה.

הספרס הפסידו כל אחד מ-15 המשחקים האחרונים שלה, העדכני שבהם היה תבוסה לדאלאס מאבריקס בתוצאה 142:116. מלאכי בראנהם (23 נקודות, 5 אסיסטים), קלדון ג'ונסון (22 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-7 אסיסטים) וצ'ארלס באסי (16 נקודות ו-7 קרשים ב19 דקות מהספסל) היו נקודות האור אצל גרג פופוביץ'.

הג'אז ניצחו משחק מורט עצבים נגד האוקלוהומה סיטי ת'אנדר, 120:119 לאחר הארכה. ווקר קסלר קלע את הסל ששלח את המשחק להארכה לאחר שקטף כדור חוזר בהתקפה שהגיע בעקבות החמצה של קלי אוליניק. לאורי מרקנן עם עצבים מברזל קלע 3 זריקות עונשין עם 4 שניות לסיום תוספת הזמן בפיגור 2. זריקה של שג"א על הבאזר לא נכנסו ואוהדי הג'אז נשמו לרווחה.

קולין סקסטון בחוץ, קלי אוליניק ורודי גיי בסימן שאלה אצל יוטה.

קם בירץ', איזייאה רובי ורומאו לנגפורד חוברים לדווין וואסל הפצוע על הספסל. טרה ג'ונס וג'רמי סוהאן בספק.

הימור: יוטה ב-13.

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. מבחוץ זה נראה כאילו כל פעם בשנים האחרונות בוסטון מנצחת את פילי(אפילו לי) אבל אלו העובדות
    ב 3 השנים האחרונות פילי ניצחה 5 מ מתוך 9 מפגשים
    ב 4 השנים האחרונות פילי ניצחה 8 מ 13
    זה בעונה הרגילה
    בפלייאוף בוסטון ניצחו את פילי בעונת הקוביד(זה עונה שלא הייתה מבחינתי) וכשאמביד היה צעיר יחד עם סימונס ורדיק

  2. טעות גדולה של מזולה שלא שם את ההרכב החזק ביותר שלו על המגרש ונכנע לפוליטיקה.
    ווייט או ברוגדון חייבים להיות מובילי הכדור העיקריים.
    עוד דעה שהבעתי בטרייד דד-ליין: אני יודע שזה בחיים לא היה יכול לעבור בגלל המעמד של טייטום בקבוצה, אבל בעולם רציונלי לחלוטין הייתי מטריד אותו בשנייה עבור דוראנט.
    כי כל התפקיד שלו זה לעשות סקורינג ולייצר זריקות, ודוראנט פשוט נעלה עליו עשרת מונים בזה.
    בוסטון הייתה אלופה בטוחה עם טרייד כזה.
    עכשיו היא תלויה כרגיל ביום שטייטום תופס ובהחלטות הרעות שלו, כרגיל.
    ממש קזינו

          1. עם הכל עדיין זה ממש שווה כי נותן להם כמה אליפויות בכיס. זה בדיוק מה שהם צריכים.
            בעיניי טייטום אחד האוברייטדים הגדולים בליגה – סקורר לא יציב עם החלטות רעות שיכול לעשות waaw אבל גם לחרב לך את המשחק יום אחרי.
            גם בלעדיו יש מספיק שחקנים שיכולים להשלים את הסקורינג שלו, כקבוצה, ובזריקות הרבה יותר טובות ואורגניות.

    1. +1966 לגבי העברת שרביט הפיקוד מהסמאחטה לוויט.
      לסלטיקס יש קבוצה מעולה עם וויט ברוגדון טייטום בראון והורפורד.
      את סמארט, טיימלורד וגראנט הייתי מעלה בחמישייה השנייה.

    1. בוקר טוב זיו, הכל טוב. ראיתי את המשחק מהצנטרישוט על 30,000 סל"ד אז לא יכלתי לכתוב.
      לא שלא ניסיתי, פשוט לא הצלחתי ללחוץ על פרסום תגובה…
      וטוב שכך, הכל ממילא יצא מקושקש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט