אירועי דיומא – 25.02.2023 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האמירויות – קטע 6

קטע 5 של אתמול היה השני ברצף מבין הקטעים השטוחים. רוב הזמן לא היו לנו אירועים מיוחדים, אלא שב-20 ק"מ האחרונים, רוחות המדבר שוב פיצלו את הדבוקה, כשהפעם מי שנתפס מאחור היה המוביל במירוץ, רמקו אוונפול. אלא שאלוף העולם הצליח לגשר בחזרה קדימה בצורה מרשימה. גם השני במירוץ, לוק פלאפ, זכה למנה הגונה של פחד מאותו סוג, עד שהצליח אף הוא לגשר לחבורה הקדמית. בסופו של דבר קיבלנו כצפוי מיאוץ סיום אל הקו, וגם כאן היה זה אחד צמוד במיוחד, שבסופו חגג דילן גרונבייגן את הניצחון לפני פרננדו גביריה וסם בנט. למאיץ ההולנדי זכיות רבות על הבמות הגדולות, כולל חמש כאלו בטור. בגזרת ה-GC לא קיבלנו שינויים משמעותיים, מלבד גניבת שתי שניות של רמקו אוונפול במיאוץ הביניים, מה שנתן לו מרווח נוסף על מתחריו. הוא ממשיך להוביל במירוץ לפני פלאפ (9+), בילבאו (13+), דה בוד (1:03+), פולס (1:06+), ואנהוקה ולקנסונד (1:12+), רוביו ושטיינהאוזר (1:13+) וייטס (1:14+).
קטע 6 הוא השלישי והאחרון מבין שלושת הקטעים השטוחים המיועדים למאיצים, וההזדמנות האחרונה של אלה לעשות משהו במירוץ. הפעם הקטע יתנהל על אדמת אבו דאבי, עם סיום בשובר הגלים המלאכותי והמפורסם שלה. אנו צפויים כאן לעוד מאבק בין מרלייה, יואן, גרונבייגן, באוהאוס, דמאר, מולאנו, קואיי, בנט, גביריה, ויוויאני, קבנדיש ואיינהורן. שידור ביורוספורט 2 ב-11:50

מירוץ אומלופ הט ניוזבלאד

במקביל לטור האמירויות, אנו מקבלים את יריית הפתיחה של תקופת קלאסיקות האביב, המכונה "סוף השבוע הפותח". מדובר כאן בשני מירוצים ברצף בבלגיה, יום אחר יום – האומלופ הט ניוזבלאד וקורן בריסל קורן. מירוץ אומלופ של היום הוא זה שיותר מזכיר את קלאסיקות האביב האופייניות מבחינת התוואי, עם מספר טיפוסונים קצרים ותלולים ומספר קטעי פאבה, חלקם חופפים. בכל הקשור למתחרים, הרי שעדיין לא נראה כאן את התותחים הכבדים של התקופה בדמותם של וואוט ואן ארט ומתיו ואן דר פול. עדיין, נראה כאן כמה קלאסיקנים ראויים לשמם. אחד מהם הוא טום פידקוק, שסרטון שלו יורד מסלול כביש בארה"ב חורך בימים אלה את הרשת. קריסטוף לאפורט וטיש בנוט ממשיכים גם השנה לשתף פעולה במדי קבוצת יומבו ויסמה, ואליהם הצטרף השנה גם דילן ואן בארלה. עוד שני קלאסיקנים חזקים שישתפו פעולה, הפעם במדי האמירויות הם טים וולנס ומתיאו טרנטין. בנואה קוסנפרואה הוא עוד מועמד חזק מאד לזכייה כאן, וכמוהו גם מאטיי מוהוריץ'. פטר סאגאן, שטפן קונג, אלכסנדר קריסטוף, ויקטור קמפנארטס, איב לאמפר, נילס פוליט, ארנו דה לי, ג'ון דגנקולב וגרג ואן אוורמאט הם שמות חזקים נוספים כאן. קבוצת IPT תגיע לכאן עם המוביל ספ ואן מארק, שבין סייעניו נוכל למצוא גם את גיא שגיב. שידור ביורוספורט החל מ-14:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. בינתיים באומלופ יומבו ויסמה עושים בית ספר לכולם, כשדילן ואן בארלה משיל עוד ועוד מתחרים בבריחה מלפנים, בעוד חבריו לקבוצה סוגרים את כל נסיונות הגישור מאחור.

  2. בגליסיה יונאס וינוגארד ממשיך לשלוח לפוגאצ'ר מסרים שהוא לא נבהל מפתיחת העונה של הסלובני וזוכה בקטע טיפוס שני רצוף בגראן קאמינו (בינתיים רק השלג עצר אותו ביום הראשון).
    שמישהו יזכיר לשניים שיש עוד ארבעה חודשים עד הטור

  3. לגבי השיפוט בין חיפה לבית"ר:
    מגוחך ברמות שקשה לתאר: חזיזה מפרק את המגן הזר של בית"ר שמגיב בליטוף. התוצאה? צהוב שני ואדום למגן של בית"ר והרס המשחק. לא עוברת שעה קלה ושריקת פנדל לחיפה ממצב שלא רק שלא היה פנדל אלא עבירה ברורה של שחקן חיפאי על שחקן בית"ר.
    עכשיו,, אני לא סובל את בית"ר. אבל.. מה שקורה בשנים האחרונות עם רמת השיפוט בכדורגל הישראלי הוא מעבר לכל היגיון שהוא. טעויות איומות של שופטים, צוות VAR, איגוד.. באופן כללי הכדורגל בארץ נמצא המצב מזעזע – החל באלימות של הקהלים, בהתבטאויות של בעלי קבוצות ועסקנים, ברמה המבישה, ובכל המסביב. יש כמה צדיקים בסדום שמנסים אבל הכיוון הכללי הוא למטה ובענק. מזל שסולומון, גלוך ושות' עוזבים ברגע שהם יכולים, אחרת ייפלו גם הם למדמנה. חבל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט