יום שישי הגדול – מיאמי מגיעה ליאניס/ דור בלוך

ממשיכים להתחמם עם המחזור השני מאז פגרת האולסטאר, ובמוקד: ה-היט תנסה לעצור את הקבוצה החמה בליגה, קרב צמרת במערב בין הקליפרס לקינגס, ההוקס תנסה לצאת לדרך חדשה מול הקאבס, ואוקלהומה תנסה להתאושש מההפסד הדרמטי ליוטה דווקא באריזונה.

2:00 וושיגנטון וויזארדס (30-28) – ניו יורק ניקס (27-33):
שתי הקבוצות מגיעות במומנטום טוב באופן לא אופייני לשנים האחרונות. הניקס עם 3 נצחונות רצופים ויכולת משופרת של רנדאל, בלי שטויות מיוחדות בטרייד דד ליין ועם אופטימיות לעתיד.
הוויזארדס עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, כאשר היא מקבלת יותר ויותר מהשחקנים המשלימים שלה וביניהם דני אבדיה, שנראה הרבה יותר טוב התקפית וממשיך להיראות כאס הגנתי אמיתי.
הימור: הניקס ב-5

2:30 אטלנטה הוקס (30-29) – קליבלנד קאבלירס (24-38):
מיטשל קולע 27.2 נקודות למשחק ב-48% מהשדה, יאנג קולע 26.7 ב-43%, אבל איזה הבדל בתרומה ליכולת של הקבוצה שלהם לנצח.
שתי הקבוצות הפסידו את שני משחקיהן האחרונים אבל איזה הבדל בין ההוקס שחטפו 144 משארלוט ו-21 הפרש מהניקס, והקאבס שהפסידו לפילי ודנבר.
קאבס נראית כקבוצה שעדיין לא בשלה להתמודד באמת, ההוקס נראים כמו קבוצה שצריכה ללכת לפירוק.
הימור: הקאבס ב-12


2:30 מילווקי באקס (17-41) – מיאמי היט (27-32):
ושוב, הבאקס הם הקבוצה לנצח במזרח ואולי בליגה כולה. פגרת האולסטאר לא עצרה את המומנטום שלהם והם ממשיכים להיראות יוצא מין הכלל, אבל איכשהו מול ההיט הם יותר מקשים עד כה.
שני הפסדים מתוך שלושת המפגשים בין השתיים כאשר גם השלישי היה צמוד ממה שהפער במאזנים מרמז, כך שהמפגש היום, האחרון בין השתיים בעונה הסדירה צפוי להיות מרתק.
ההיט מגיעים למשחק במומנטום שלילי עם שני הפסדים רצופים, אבל תסמכו על האופי של הקבוצה הזאת והתרבות שלה, שאם יש קבוצה שיכולה להימנע מלהיכנס למשבר שאחרות לא מצליחות להיכנס זאת היא.
הימור: הבאקס ב-8


3:00 מיניסוטה טימברוולבס (30-31) – שארלוט הורנטס (43-17):
יש סוגים שונים של קבוצות טנקינג. יש קבוצות שנראות כאילו הן מנסות אבל בפועל מפסידות כמעט את כל המשחקים שלהן (ספרס), יש כאלה שבצורה לא אלגנטית פשוט מתרסקות לתחתית (יוסטון ודטרויט) ויש כאלה שלרוב יפסידו אבל מדי פעם מתפוצצות בצורה פשוט לא הגיונית.
זוהי שארלוט.
ההורנטס קלעו 144 כדי לנצח את ההוקס, ואם הולכים אחורה לסוף נובמבר, ההונטס ניצחו את הזאבים, אותם זאבים שהם יפגשו הלילה בתצורתם החדשה לאחר הטרייד דד ליין.
הוולבס מקפידים לנצח משחק ולהפסיד משחק לסירוגין, רחוק בדירוג המערב זה לא יקח אותם אבל זה כן הופך אותם לקלים יחסית לחיזוי.
הימור: הזאבים ב-12


3:00 שיקאגו בולס (33-26) – ברוקלין נטס (24-34):
נראה שהבולס סוף סוף מאמצים את גורלם הולכים לפירוק המתבקש, או לפחות כך זה נראה מלוח התוצאות שלהם, 5 הפסדים רצופים כולל מול אינדיאנה ואורלנדו מלמדים על קבוצה שלא הולכת להיות תחרותית בשום צורה העונה הזאת.
קשה להגיד את אותו הדבר על הנטס. ברוקלין לאחר 2 הפסדים רצופים התאוששה עם ניצחון על מיאמי, ואחרי שגמרנו לצחוק על הכישלון של קבוצת הכוכבים שלהם, ועל כמות הכנפיים הלא סבירה שנשארה בקבוצה הזאת לאחר שהאבק שקע נשארנו עם קבוצה שאולי לא תעבור בסדרה אף קבוצת צמרת, אבל בהחלט מסוגלת לאתגר כל קבוצה בליגה בערב נתון.
הלילה יש להם את אחת היריבות הנוחות שהליגה יכולה להעניק בתקופה הנוכחית.
הימור: ברוקלין ב-8

5:00 פיניקס סאנס (28-32) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (30-28):
אנחנו עדיין לא מקבלים את פיניקס בתצורתה החדשה, אבל מרתק לראות אותם ודומה שעצם ההכרזה על הטרייד של דוראנט החדירה אנרגיות חדשות בקבוצה הזאת שנראתה כבר גמורה לחלוטין. ההפסד לקליפרס עצר רצף של 2 נצחונות רצופים, והם ירצו להתחיל מחדש מול אחת הקבוצות המוזרות בליגה.
מוזרה כי זה לא ברור האם אוקלהומה רוצה לנצח, רוצה להפסיד או לא יודעת מה היא רוצה כשהיא מחכה שצ'אט יתחיל לשחק כדורסל. בינתיים אפשר להינות מהתהליך של הפיכתו של SGA לכוכב, אחד השחקנים שגם מבחינת סיפור וגם מבחינה אסתטית יותר כיף לראות בליגה היום.

5:30 גולדן סטייט ווריורס (30-29) – יוסטון רוקטס (45-13)

האלופה נמצאת בתקופה לא טובה, והפסידה די בקלות אמש ללייקרס. היום היא אמורה לארח את יוסטון שנמצאת בתקופה לא טובה די מתחילת העונה…

עם הקהל הביתי והחובה לנצח לפני שהיא ממש מסתבכת בכל מה שקשור למאבקי הפלייאוף/אין, ג"ס חייבת לנצח, וגם תעשה זאת.

הימור: גולדן ב-9

5:30 לוס אנגל'ס קליפרס (28-33) – סקרמנטו קינגס (25-33)

לאחר טרייד דדליין מוצלח (לפחות מבחינתה), ועם קוואי שחוזר לכשירות מליאה לצד פול ג'ורג', הקליפרס מכוונת גבוה, הכי גבוה שאפשר.

בהתחשב בזה שעם כל הצרות שלה היא עדיין במקום הרביעי במערב, תיאורטית זה עוד יכול לקרות בליגה המשוגעת הזו.

מי שתנסה לצנן את ההתלהבות ועל הדרך להרוס את הבכורה הצפויה של ווסטברוק תהיה לא אחרת מאשר הסקרמנטו קינגס, אשר לשמחת אוהדיה נראית בדרכה לשבור את בצורת הפלייאוף הארוכה בליגה.

האם סאבוניס ופוקס יחגגו בדרבי (הקטן) של קליפורניה?

הימור: כן. הקינגס תמשיך ביכולת הנפלאה שלה ו-ווסטברוק יחכה לניצחון ראשון כקליפר ביום אחר. קינגס ב-7

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. לבחור באודוקה לאמן את אטלנטה זה רעיון טוב מאד מבחינת הכדור סל. לא ברור מה בדיוק היה בבוסטון אבל ככל שזה לא קשור לכדורסל זה לא צריך להפריע לאטלנטה.
    .
    אני אחזור על עיקרי טענתי שקלי הוא האחד שחייב ללכת בקיץ. א) אין לא עמדה טבעית במשחק של ג"ס לאור הצניחה ביכולת ההגנתית שלו. הוא לא יכול לשמור על גארדים ושחקני כנף מהירים ולא לוקח מספיק ריבאונדים כדי להיות מספר 4 ג) קליי לא מכריע משחקים כשקרי איננו וזה יקרה לפחות 20 – 25 פעמים מכאן ואילך ג) פול צעיר ב 8 שנים מקלי, עולה הרבה פחות ובכל עונה מצליח להוביל את ג"ס לנצחונות ללא קרי. ד) החוזה הענק של קלי מונע מג"ס להביא שחקני ספסל איכותיים. בקייץ שעבר חבילה שלו ושל וויסמן היתה מניבה הרבה יותר ממה שיקבלו בקיץ הבא אבל זה חלב שנשפך.

    1. בלי קליי אין שום סיכוי לעוד אליפות מקוה שמאיירס לא חושב כמוך 🙂 השחקן האהוב עלי בלוחמים שווה לדעתי כל דולר מהחוזה. לא הוא אשם במה שקורה השנה ללוחמים.

  2. תודה.
    לילה של הפתעות?
    מייחל לוושינגטון ב10 מעריך ניקס ב10
    אטלנטה
    מיאמי
    מינסוטה
    שיקגו
    פניקס
    ווריירס
    קליפרס

  3. תודה דור (והמשגיח).
    משחקים טובים יהיו הלילה.
    פיניקס נטענה באנרגיות מחודשות עוד לפני הטרייד על דוראנט.
    גם הקליפרס המחודשת מעניינת.

  4. הנטס זה עוד קבוצה מטומטת שנתנו חוזה ארוך טווח למאמן אידיוט בלי מושג שיצא לו במקרה 20 משחקים טובים

  5. כל מה שמאליק מונק היה צריך זה עונה בלייקרס, שם הוא קיבל דקות להראות את הפוטנציאל שבשארלוט לא נתנו לא להראות.
    הקינגס רק גזרו את הקופון עליו

  6. הנה הוכחה שהופס נקרא בכל מקום. קלי כאילו קרא את מה שכתבתי והראה שהוא כן יכול להוביל את הקבוצה לניצחון, 7 ריבאונדים, 6 קליעות עונשין וגם 12 שלשות באחוז גבוהה. שחקן שראו לפסל בחזית האולם. הבעיה שזה מול יוסטון ומתרחש מעט פעמים בשנה. אני עדין מחזיק בדעה שהחוזה שלו מול היכולת שלו פוקקים את היכולת של ג"ס לבנות סגל מנצח.

  7. איזה מתח יא אללה! מונק לא מפסיק
    קוואי 44 דקות על המגרש
    אם הקינגס בפיגור פוקס לא מחטיא את זה הוא חי על אדרנלין עכשיו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט