פילי גברה על הגריזליס, הסלטיקס גברו על הפייסרס בהארכה ושבעה משחקים נוספים בחמישי מותח / תומר שנאן

אורלנדו מג'יק (35-25) 108 – דטרויט פיסטונס (45-15) 106

המג'יק הובילו לאורך רוב המשחק, אבל לא הצליחו לשמור על היתרון לאורך זמן כאשר גם כשהקבוצה הגיעה ליתרון 14 במהלך הרבע השלישי הפיסטונס הצליחו לחזור ולהוביל עוד לפני תחילת הרביעי. לקראת הסיום היתרון נע בין פוזשן ל-2 לטובת המג'יק, וחמש שניות לסיום איבי קלע שלשה שקבעה שוויון 106.

הכדור הלך לבאנקרו, שחדר אבל לא הצליח לסיים טוב עם יד שמאל. ואז ונדל קרטר ג'וניור הגיע.

אצל המג'יק פרנץ ואגנר סיים עם 21 נק' ו-5 ריב' במשחק בו שבעה שחקנים עוברים את רף 10 הנק'.

ג'יידן איבי סיים עם 25 נק' ו-4 אס' כולל 10 נק' ברבע האחרון, אך זה לא הספיק לפיסטונס.

קליבלנד קאבלירס (24-38) 109 – דנבר נאגטס (18-42) 115

הנאגטס התגברו על משוכה משמעותית כאשר יוקיץ' משיג טריפל דאבל נוסף מצד אחד והטריו של הקאבס מספק משחק גדול מנגד.

אחרי דקות שכללו הרבה מאוד חילופי יתרון (לאורך כל המשחק היו לא פחות מ-24 כאלו, אגב) האורחת הצליחה לברוח ליתרון 10 עוד ברבע הראשון הודות לפתיחה מעולה של יוקיץ' ומארי. מנגד מובלי דאג שהקאבס יישארו בתמונה עם 14 נק' ב-12 הדק' הראשונות, והנאגטס סיימו את הרבע ביתרון 5.

דנבר הצליחה לשמור על היתרון לאורך רוב הרבע השני, אך לקראת סיומו מיטשל ושות' התעוררו וירדו למחצית כשהם ביתרון נקודה.

באמצע הרבע השלישי יוקיץ' סיפק אסיסט נהדר כשהשאיר את MPJ פנוי לשלשה, והגיע לטריפל דאבל נוסף העונה, 22 במספר.

מובלי התחמם מנגד ועם 15 נק' לאורך הרבע הצליח להעניק לקליבלנד יתרון ולהחזיק את הנאגטס בטווח ביטחון. אולם, כשאני ועמיחי היינו בדרך לתחנה מהמשחק בין מכבי ת"א להפועל ירושלים דיברנו על רגעים משני מומנטום, רגעים מהם הקבוצה שהייתה בפיגור קיבלה סיבה ואת היכולת להאמין שיש לה סיכוי לא רע בכלל לחזור ולנצח את המשחק. ורג'י ג'קסון סיפק רגע כזה בסיום הרבע השלישי.

הנאגטס נטלו את היתרון בתחילת הרבע הרביעי, והקאבס מצדם מיהרו לקחת את המושכות חזרה, כך היה לאורך דקות ארוכות עד שיוקיץ' ומייקל פורטר ג'וניור השתלטו על העניינים. הג'וקר הוביל ריצת 2:10 שהעניקה לנאגטס יתרון 4, ומשם האורחת כבר לא איבדה את היתרון.

אוון מובלי סיים עם 31 נק' ו-9 ריב', מיטשל הוסיף 22 נק', 3 ריב', 3 אס' ו-4 חט' וגארלנד תרם 22 נק', 5 אס' ו-2 חט' משלו אצל הקאבס.

מייקל פורטר ג'וניור סיים עם 25 נק' ו-6 ריב' וניקולה יוקיץ' סיים עם 24 נק', 18 ריב', 13 אס' ו-2 חט' אצל הנאגטס.

אינדיאנה פייסרס (35-26) 138 – בוסטון סלטיקס (17-43) 142 לאחר הארכה

טייטום ובראון גברו על מיילס טרנר במשחק חייו בדרך לניצחון צמוד של הסלטיקס באינדיאנה.

הסלטיקס גבר הובילו ב-16 במהלך הרבע השני והיו ביתרון לאורך רוב המשחק, אולם 8 שלשות של סנטר הפייסרס יחד עם משחק גדול של האליברטון, הילד ומאת'ורין הצליחו לשמור את המארחת בתמונה, ואף להחזיר אליה את היתרון במהלך הרבע השלישי. בוסטון יצאה למיני ריצה נוספת עם פתיחת הרבע הרביעי, אבל טרנר דאג לאזן עניינים ואף להחזיר לאינדיאנה את היתרון פחות מ-6 דק' לסיום.

הסלטיקס חזרו להוביל כאשר שלשה של מלקולם ברוגדון שלוש דק' לסיום הרבע קבעה יתרון 4. ואז האליברטון קלע שלשה, בראון נשלח לעונשין ל-3 זריקות, קלע רק אחת מהן, האליברטון נשלח אל הקו מנגד וקבר 2 מ-2 ושתי הקבוצות לא הצליחו לקלוע ולו נקודה בודדת במשך דקה ו-40 שניות בדרך להארכה.

בהארכה מאת'ורין הספיק לקלוע שלשה שקבעה יתרון 3 לפייסרס לפני שיצא בעבירות, ומאותו הרגע הסלטיקס עלו ליתרון כאשר מנגד הפייסרס דואגים להישאר צמודים. דקה לסיום טייטום העלה את בוסטון ליתרון עם 2 מ-2 מהקו, נסמית' החטיא שלשה מנגד וטייטום הצליח לקלוע טיפ לייאפ אחרי החטאה שלו מהשלשה ופיידאווי של סמארט שהלך החוצה. האליברטון החטיא שלשה 7 שנ' לסיום, ומשם הסלטיקס חגגו ניצחון.

טרנר סיים עם 40 נק' ו-10 ריב' והאליברטון הוסיף 22 נק', 14 אס', 3 חט' ו-2 חס' אצל הפייסרס.

טייטום סיים עם 31 נק', 12 ריב', 7 אס' ו-2 חט' ובראון תרם 30 נק', 11 ריב' ו-3 אס' אצל בוסטון.

טורונטו ראפטורס (31-29) 115 – ניו אורלינס פליקנס (30-30) 110

ברנדון אינגראם וסי ג'יי מקולום לא הצליחו להתמודד עם ערב גדול של שחקני החמישייה של הראפטורס, והפליקנס ממשיכים לצלול ללא זאיון.

האורחת הובילה שלוש פעמים בלבד במהלך הרבע הראשון, ומאותו הרגע הראפטורס השתלטו על המשחק כאשר במהלך הרבע השלישי ובפתיחת הרבע הרביעי היתרון עמד על 15 לטובת המארחת. רבע רביעי גדול של אינגראם ומקולום שקלעו יחד 25 נק' מתוך 33 של קבוצתם אל מול 23 של הראפטורס לא הספיק.

סיאקם סיים עם 26 נק', 4 ריב' ו-5 אס' ופולטל הוסיף 21 נק', 18 ריב' ו-3 חט' עבור הראפטורס.

אינגראם בערב אישי גדול עם 36 נק', 7 ריב' ו-3 אס' ומקולום עם 23 נק', 4 ריב' ו-5 אס' לא הספיקו עברו ניו אורלינס.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (19-39) 110 – ממפיס גריזליס (23-35) 105

טריפל ג'יי וג'ואל אמביד הציגו קרב חסימות מדהים כאשר הסופרסטאר של פילי משתק לא אחת את ג'ה בדרך לניצחון של הסיקסרס.

המשחק נפתח עם חסימה של ג'קסון ג'וניור שנענתה בחסימה של אמביד שתי דק' לאחר מכן.

בהמשך הרבע דזמונד ביין התחמם, ועם 21 נק' מתוך 37 של קבוצתו לעומת 22 בלבד של פילי קבע יתרון מבטיח של 15 נק' לגריזליס בכניסה לרבע השני.

הקבוצות המשיכו להיאבק ביניהן כאשר הסיקסרס לא מצליחים לייצר קאמבק אבל הגריזליס לא מצליחים לברוח מנגד. חמש דקות אל תוך הרבע ג'ארן ג'קסון ג'וניור ניתר וסיפק חסימה מרהיבה מול אמביד ששלחה את רודי לדאנק קליל מנגד.

פילי סיפקה מיני קאמבק כאשר הארדן התחמם, ותיקון של אמביד להחטאה של מקסי חצי דקה לסיום המחצית קבע יתרון 9 בלבד לגריזליס. את הרבע סגר טריפל J עם שלשה על גבול הבלתי אפשרית, והקבוצות עלו למחצית השנייה כשהגריזליס ביתרון 12.

המארחת עלתה לרבע השלישי במטרה לצמצם את ההפרש, ושלוש דקות אל תוך הרבע הסיקסרס הצליחו להוריד את הפער לשני פוזשנים בלבד. הגריזליס הלכו ל-JJJ, שנחסם בידי אמביד ומשם המשחק התנהל בין 2 ל-4 פוזשנים לטובת הגריזליס כמעט עד לסיומו.

הגריזליס עוד הצליחו לברוח פעם נוספת ליתרון דו ספרתי לפני שהסיקסרס הצליחו לחזור להפרש 4 בלבד. מאותו הרגע אמביד סגר את הצבע, הארדן והאריס החלו לקלוע מנגד והסיקסרס החלו לרוץ.

פילי צמצמה לנקודה, הכדור הלך לג'ה מוראנט. הגארד ניסה לרחף מעל פיג'יי טאקר שדאג לשמור את שתי ידיו למעלה, ואז משום מקום הגיע אמביד, בפעם השישית הערב, ומנע מהסופרסטאר של הגריזליס להתעופף לטבעת.

את המשחק פילי סגרה עם ריצת 1:10 כשהגריזליס נותרו משותקים במאני טיים, הארדן צלף מרחוק, אמביד ריחף והאריס סגר סיפור מהקו בדרך לניצחון הסיקסרס.

הארדן סיים עם 31 נק', 7 ריב', 7 אס' ו-2 חס', אמביד הוסיף 27 נק', 19 ריב', 6 אס' ו-6 חס' וטוביאס האריס תרם 20 נק' ו-4 ריב' עבור המארחת.

ביין סיים עם 25 נק' ו-8 ריב' וג'ארן ג'קסון ג'וניור תרם 18 נק', 9 ריב' ו-4 חס' אצל הגריזליס.

דאלאס מאבריקס (29-32) 142 – סן אנטוניו ספרס (46-14) 116

קיירי ודונצ'יץ' קיבלו יריבה בהזמנה בדרך לנצחון הראשון שלהם כדואו.

לאורך רוב המשחק המאבס שיחקו בהילוך ראשון וההפרש נע בין 8 ל-15 נק'. ואז הרבע הרביעי הגיע, קיירי, ג'סטין הולידיי וטים הארדוואי ג'וניור התפוצצו בדרך לרבע בו הקבוצה קולעת 43 נק' אל מול 26 של הספרס.

30 דק' הספיקו לדונצ'יץ' בכדי לסיים עם 28 נק', 7 ריב', 10 אס', 2 חט' ו-2 חס', קיירי הוסיף 23 נק' ו-6 אס' משלו והארדוואי ג'וניור תרם 22 מהספסל עבור המאבס.

מלאקי בראנהם הוביל את קלעי הספרס עם 23 נק' ו-5 אס' וקלדון ג'ונסון הוסיף 22 נק', 8 ריב' ו-7 אס'.

יוטה ג'אז (31-30) 120 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (30-28) 119 לאחר הארכה

הת'אנדר ברחו ברבע השלישי ליתרון 10 לפני רבע רביעי אדיר של מארקנן שעם 18 נק' אישיות הצליח לסחוף את הג'אז לקאמבק. ארבע השניות האחרונות היו שייכות כולן לווקר קסלר שאסף החטאה של מארקנן ואז תיקן החטאה אישית שלו.

ולאחר מכן דאג לספק חסימה אדירה על ג'ו ששלחה את המשחק להארכה.

ההארכה הייתה סיפור זהה לחלוטין. הת'אנדר מובילים, הג'אז דואגים להישאר קרובים ובסיום מארקנן עם שלוש קליעות עונשין מוצלחות סוגר סיפור מהקו.

מארקנן סיים עם 43 נק' ו-10 ריב' וקלארקסון הוסיף 24 נק', 4 ריב' ו-6 אס' עבור הג'אז.

שג"א היה נהדר כהרגלו עם 39 נק', 8 ריב', 7 אס' ו-2 חט' אך זה לא הספיק עבור הת'אנדר.

לוס אנג'לס לייקרס (28-32) 124 – גולדן סטייט ווריורס (30-29) 111

הלייקרס הציגו לראווה את הסגל החדש שלהם אחרי הדדליין, שמצדו החזיר ובענק עם 16 שלשות מ-30 נסיונות. בתחילת הרבע הרביעי הלייקרס רצו ליתרון 28, ומהבור הזה הווריורס כבר לא הצליחו לחזור.

מאליק ביזלי עם 25 נק', 3 ריב' ו-3 חט' אצל הלייקרס.

קליי ת'ומפסון עם 22 נק' ו-2 חט' וטיי ג'רום עם 20 נק' ו-3 אס' מהספסל לא הספיקו עבור הווריורס.

סקרמנטו קינגס (25-33) 133 – פורטלנד טרייל בלייזרס (31-28) 116

דיארון פוקס התפוצץ במחצית השנייה אחרי שהבלייזרס רצו ליתרון 16 במהלך הרבע הראשון. במהלך הרבע הרביעי הקינגס רצו ליתרון 23 ממנו היריבה כבר לא חזרה.

פוקס סיים עם 31 נק', 3 ריב' ו-3 אס' וטרנס דיוויס הוסיף 20 נק' ו-4 ריב' עבור הקינגס.

נאסיר ליטל עם 26 נק', 3 ריב' ו-4 חט' וקאם ראדיש עם 24 נק', 4 אס' ו-4 ריב' לא הספיקו עבור האורחת.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. הסלטיקס ניצחו בעיקר בזכות הריבאונד: 51 כ"ח שמהם 20 בהתקפה היו לסלטיקס לעומת 37 שמהם עשרה בהתקפה לפייסרס.
    שתי הקבוצות קלעו (משלוש ומשתיים ומהקו) ומסרו וחטפו ואיבדו ברמה דומה (רק בחס' היה פער משמעותי עם 7-10 לאינדי אך זה לא היה מספיק כדי לנצח).

  2. תודה תומר.
    אמביד עם אחד הגגות הגדולים שראיתי. אגרסיבי הבחור אבל הפעם זה יצא פשוט היילייט מדהים.
    .
    הווריירס עלו בלי קרי ו-ויגינס. יש גבול למה שאפשר לעשות.
    לברון אגב נתן משחק קליעה סופר רגוע אבל כמעט טריפל דאבל. יכול להיות שנראה אותו מתרכז מעכשיו בדברים שהם לא לקלוע המון נקודות כדי לשבור שיאים?

  3. יום מושלם ללייקרס. גם ניצחו את גולדן בקרב ראש בראש, ובנוסף פורטלנד והפלקינס הפסידו.
    קיים סיכוי תיאורטי, אך לא מופרך שהלייקרס מתברגים בסיום העונה במקום 7 שיתמודדו מול ממפיס הפחות מאיימת (מדורגת כרגע שנייה), ואז בסיבוב השני פוגשים את המנצחת בין סקרמנטו לדאלאס (שמדורגות כרגע 3 ו6 בהתאמה).
    צריך לקרות הרבה דברים שיישחקו לטובתם, אבל, במידה והמזל איתם והלייקרס יהיו בפורמה טובה בסיום העונה, ניתן לראות את גמר המערב בהישג יד, ומשם הכל פתוח.

  4. תודה תומר. במשחק של הלייקרס, המשחק היה צמוד בחצי הראשון בעיקר בגלל הגנה עצלה של לברון שאפשר לשחקנים לעבור אותו בקלות פעם אחר פעם. בחצי השני זה לא קרה, וזה הספיק להם לניצחון קל על יריבה בסגל חסר מדי.

  5. הלייקרס הרשימו אותי מאוד השלישייה החזקה היתה בערב פח, ראסל נפצע, Ad עם חמש זריקות שדה ולברון ב25% מהשדה ועדיין ניצחה משחק מול קבוצה מנוסה שהיא במקרה האלופה, ויותר מכל זה היא הכניסה הרבה מאוד שחקנים לשטף ההתקפי,
    לגבי גולדן סטייט, היא במצב פח ולמרות מה שכולם אומרים אני דווקא לא מאשים את הספסל שלהם
    שבנוי פחות או יותר כמו בשנים עברו אלא על ההנהלה שלהם, ואני אסביר שנה שעברה גם קרי היה פצוע כמו השנה ובמקום וויגנס שנפצע השנה היה את דריימונד שעד לאותו הרגע היה מעומד לdpoy, אז מה כן השתנה, הרעב שנה שעברה היא בחרה שחקנים רעבים גם חדשים אבל גם שחקנים שרצו להוכיח ששום דבר לא השתנה ושהם עדיין בשיאם ( קליי, וויגנס ואפילו פול שרצה להוכיח שהוא wanna be allstar) ועכשיו אין זה המצב,
    טעות שנייה היא הרצון להיות גם אלופים וגם מפתחים שחקנים, יצא לה בפוקס את אחד המסלולים הכי קלים שאני זוכר בחיי וזה גרם לה להאמין שהיא אלופה שיכולה לפתח גם שחקנים (אותה קבוצה לא היתה עוברת היום סיבוב שני)
    אם גולדן רוצה להצליח עליה לתת מנוחה השנה לקרי ולעלות את המנייה של הצעירים כך שבקיץ היא תמכור אותם ותשיג נכנסים for real כי הסגל השנה לא טוב עם קרי ובטח בלעדיו

    1. +100
      המסלול של גולדן שנה שעברה היה אחד החלשים בהיסטוריה.
      דנבר בלי מארי וMPJ, ממפיס שג'ה נפצע באמצע הסדרה, דאלאס ולוקה עם סגל של משלימים ובגמר בוסטון עם טומטום שעשה במכנסיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט