הליגה חוזרת מפגרת האולסטאר בפריוויו ליל חמישי עמוס לעייפה / רותם אלרן

מנת השף

2:30 – פילדלפיה סיקסרס (19-38) VS ממפיס גריזליס (22-35)

המשחק הבולט של הלילה יתרחש בפילדלפיה, שם הסיקסרס, אשר יצאו לפגרת האולסטאר עם ארבעה ניצחונות רצופים באמתחתם, יארחו את הגריזליס, המגיעים מהמקום השני במערב.

אתחיל עם הצד של המארחת – פילדלפיה יצאה אל פגרת האולסטאר במומנטום טוב, כאשר היא מחזיקה ב-13 ניצחונות ב-16 משחקיה האחרונים ונהנית מיכולת מצוינת מכלל הסגל. בתקופה הזו אנו רואים למה הקבוצה מסוגלת בהינתן בריאות, והלילה היא תיתקל במבחן קשה בדמות ממפיס, אשר משחקת כדורסל נפלא, במיוחד בצד ההגנתי של הפארקט, מה שעשוי לעשות לא מעט בעיות לסיקסרס.

הבעיה הראשית בה עשויה להיתקל פילדלפיה היא הגנת הפנים של הגריזליס – סטיבן אדאמס אמנם פצוע ולא ישחק הלילה, אך יש בסגל של ממפיס גבוה הגנתי משמעותי אף יותר ממנו, כשגבוה זה הוא כמובן ג'ארן ג'קסון ג'וניור. עם 3.3 בלוקים למשחק ג'קסון מוכיח את עצמו לאורך העונה כאחד ממגני הטבעת האיכותיים יותר בליגה, ועצם הימצאותו עלולה להציב סימן שאלה בנוגע ליכולת של אמביד במשחק – לא ראינו את ג'קסון מתמודד יותר מדי מול אמביד לבדו בשל כך שאדאמס תפקד כסנטר המוביל של הקבוצה במשחקים בהם שיחק, אך לאור הגנת הצבע המצוינת שראינו ממנו במהלך העונה, יש פה מצ'אפ שיהיה לכל הפחות מסקרן מאוד.

בזמן שהסיקסרס מאוזנים למדי ונמצאים במקום השישי בליגה הן במדד הרייטינג ההגנתי והן במדד הרייטינג ההתקפי, הגריזליס מסתמכים לא מעט על היכולת ההגנתית שלהם, כאשר ההתקפה עומדת במקום ה-15 בליגה בלבד. ההסתמכות הזו על יכולת הגנתית מצוינת עשויה לעבוד לאור כך שהסיקסרס נשענים לא מעט על ההתקפה שלהם ובמיוחד על השחקנים המובילים, אך גם עשויה להיות להם לרועץ, כאשר פילדלפיה עשויה להתגבר על המכשול ולהציב בעיה דומה בצד השני של המגרש. אני מאמין שיהיה כאן משחק צמוד ומהנה, גם אם לסיקסרס יש יתרון קל בו, לפחות על הנייר.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פילדלפיה ב-5.

שאר המשחקים

2:00 – אינדיאנה פייסרס (34-26) VS בוסטון סלטיקס (17-42)

הסלטיקס, המחזיקים באחוז הניצחונות הגבוה ביותר בליגה העונה, יגיעו הלילה אל אינדיאנפוליס, שם יתארחו אצל טייריס האליברטון והפייסרס, אשר יצאו אל האולסטאר במומנטום חלש, אשר אותו יקוו לשנות הלילה.

הסיפור הגדול של העונה מבחינת הפייסרס הוא ללא ספק ההשפעה העצומה של טייריס האליברטון על רמת הקבוצה – מאז שהאליברטון הגיע אל אינדיאנה באמצע העונה הקודמת הוא מציג יכולת נפלאה ומראה למה לשים לו את הכדור ביד הוא רעיון מצוין, כשהעונה הוא מעמיד קרוב ל-20 נקודות למשחק לצד ממוצע אסיסטים דו ספרתי. כאשר האליברטון משחק הקבוצה מחזיקה במאזן מאוזן של 24 ניצחונות ו-24 הפסדים, אך למרות שהרמה איתו מראה את החשיבות איתו, הרמה בלעדיו מציגה עד כמה הוא חשוב לקבוצה, כשהיא הצליחה לנצח רק ב-2 מ-12 המשחקים בהם נעדר העונה. גם עם האליברטון, הקבוצה הייתה בתקופה לא טובה והתקשתה לנצח, מה שהוריד אותה אל המקום ה-12 במזרח ואל מחוץ לתמונת הפלייאין, ולאור היריבה אותה תפגוש אינדיאנה הלילה ניתן רק להניח שהמאזן יצבור הפסד נוסף.

בוסטון היא ללא שמץ של ספק אחת מהקבוצות המרשימות בליגה העונה – לאחר ההגעה לגמר אשתקד, הסלטיקס מציגים כדורסל איכותי אפילו יותר, כאשר שילוב של התקפה נהדרת (הרייטינג ההתקפי השלישי בטיבו בליגה) והגנה מצוינת (הרייטינג ההגנתי הרביעי בטיבו בליגה) מציג את האיכות והרמה של הקבוצה במצבה הנוכחי. למרות שהחליפה מאמן ולמרות שביצעה רק שינוי משמעותי אחד בסגל, שהוא כמובן ההוספה של מלקולם ברוגדון, בוסטון מראה שלחיבור קבוצתי וכימיה יש חשיבות גדולה לא פחות מסגל נוצץ, אך גם לא נשארת מאחורה בקטגוריית הסטאר פאוור כאשר היא מובלת על ידי שני כוכבי ענק. למרות שהיא תהיה קבוצת החוץ הלילה, היא מגיעה כפייבוריטית למשחק הזה וקשה לי להאמין שלא נראה אותה עוזבת את אינדיאנה עם הניצחון ביד.

ההימור שלי הוא על ניצחון ב-9 של בוסטון.

2:00 – אורלנדו מג'יק (35-24) VS דטרויט פיסטונס (44-15)

השני משלושה משחקים אשר יתחילו ב-2:00 שעון ישראל יגיע אלינו מפלורידה, שם אורלנדו, המדורגת במקום 13 במזרח, תארח למפגש תחתית את הפיסטונס, אשר מחזיקים במאזן החלש ביותר בקונפרנס המזרחי.

בין אם בשל העובדה שדטרויט היא אחת מהקבוצות החלשות ביותר בליגה, עצם כך שתשחק ללא קייד קנינגהאם (כפי שעשתה למשך רוב העונה) או בשל כך שהמג'יק מציגים יכולת טובה בהרבה מזו שציפינו לקבל מהם, אין ספק שאורלנדו מגיעה למשחק הזה כפייבוריטית מובהקת. היא אמנם נמצאת במקום ה-13 במזרח, אך חזקה בפער משמעותי מיתר קבוצות התחתית בליגה, מה שמעניק לה נקודות פתיחה טובה מול הפיסטונס, שככל הנראה יתקשו להתמודד עם פאולו באנקרו, הפורוורד הרוקי של המג'יק אשר מספק עונה נהדרת ומעמיד 19.9 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק.

דטרויט היא קבוצת ההגנה ה-29 בטיבה בליגה וקבוצת ההתקפה ה-27 בטיבה, ואמנם יש לה בסגל מספר שחקנים מבטיחים אשר מספקים עונה טובה, אך כאשר ג'יילן דורן עשוי להיעדר בשל פציעה לקבוצה יהיה קשה מאוד לאטום את הצבע כנגד קרטר ובאנקרו, צמד הגבוהים המוכשר של אורלנדו. קשה לי לראות את המשחק הזה הולך למקום שהוא לא ניצחון קליל של אורלנדו.

ההימור שלי הוא על ניצחון של המג'יק ב-15.

2:00 – קליבלנד קאבלירס (23-38) VS דנבר נאגטס (18-41)

המשחק הרביעי של הפריוויו מחזיק בפוטנציאל להיות המשחק הטוב ביותר של ליל המשחקים הזה, כאשר הקאבס, המחזיקים במאזן החמישי בטיבו בליגה והרייטינג ההגנתי הטוב ביותר בה, יארחו את הנאגטס, מובילי המערב אשר מחזיקים ברייטינג ההתקפי הטוב ביותר בליגה.

קליבלנד תגיע כשהיא מחזיקה בצד ההגנתי במצ'אפ המרתק הזה, כאשר כאמור הקבוצה מחזיקה ברייטינג ההגנתי הטוב ביותר ב-NBA העונה. בהובלת צמד הגבוהים מובלי ואלן היא מציגה הגנה נפלאה על כל איזורי המגרש, כאשר הוורסטיליות של השניים מאפשרת לקאבס לשמור כמעט על כל כוכב יריב בצורה יעילה להפליא, והלילה ההגנה הזו תעמוד במבחן קשה במיוחד, כאשר תצטרך להתמודד עם השחקן ההתקפי הטוב ביותר בליגה כרגע – ניקולה יוקיץ'. במשחק הבודד אשר שיחק הנפיל הסרבי מול הקאבלירס העונה הוא סיים עם טריפל דאבל של 28 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, וקליבלנד תקווה שהלילה המצב יהיה אחר.

למרות שבמפגש הראשון בין הקבוצות העונה הנאגטס יצאו עם ידם על העליונה, גם להם מצפה אתגר לא פשוט בכלל – הם אמנם מחזיקים בהתקפה הטובה ביותר בליגה כולה ומובלים על ידי כישרון התקפי מדהים בקנה מידה היסטורי, אך מולם עומדת הגנה קשוחה ולא מתפשרת. ייתכן שיוקיץ' יצליח לעולל שמות בפני עצמו בהגנת הקאבלירס, אך חשוב לזכור שג'מאל מארי נמצא בספק למשחק וארון גורדון לא ישחק בו, מה שגורם לכך שיוקיץ' עלול לשחק ללא שתי המטרות הראשיות למסירות שלו. דנבר לא קבוצה עמוקה במיוחד ואין שחקנים שיכולים להיכנס לתפקידים של שני אלו בצורה מספקת, כך שייתכן שהסרבי ייוותר כמעט בודד במערכה. אני מאמין שנראה כאן המון כדורסל איכותי ומהנה, ואולי גם את המשחק הטוב ביותר של הערב. שווה לשים עין.

ההימור שלי הוא על ניצחון של קליבלנד ב-4.

2:30 – טורונטו ראפטורס (31-28) VS ניו אורלינס פליקנס (29-30)

טורונטו תגיע אל המשחק מהמקום העשירי במזרח, אשר צפוי להבטיח לה כניסה אל טורניר הפלייאין, כאשר היא נמצאת במרחק שני משחקים בלבד משיקגו במקום ה-11. למרות הקרבה מעוררת הדאגה אל הקבוצות שמתחתיה, בניגוד אליהן היא דווקא מציגה לאחרונה יכולת טובה למדי – עם 8 ניצחונות ב-15 משחקיה האחרונים והרייטינג ההתקפי העשירי בטיבו בליגה בתקופה זו, טורונטו מציגה סימני שיפור בולטים לאחר שלא הרשימה במיוחד במהלך רוב העונה. הפליקנס גם הם צריכים ניצחון על מנת להישאר בתמונת הפלייאין, אך לאור המצב הנוכחי של שתי הקבוצות קשה שלא להסתכל על טורונטו כפייבוריטית במשחק.

לאחר שהפתיעו את כולם בפתיחת העונה, הציגו כדורסל שוטף, מהנה והתקפי, ניצחו ב-23 מ-35 המשחקים הראשונים של העונה ואף הגיעו למקום הראשון במערב, הפליקנס נמצאים בצלילה חדה בחודשיים האחרונים ומתקשים להשיג ניצחונות. מאז ה-31 בדצמבר הקבוצה מחזיקה ב-17 הפסדים לעומת 7 ניצחונות בלבד, כשלא במפתיע הירידה הזו ביכולת נובעת לא מעט ממצב הפציעות בקבוצה – זאיון וויליאמסון, הכוכב הגדול של המועדון, לא עלה לשחק במשחק אחד מאז ה-4 בינואר וספק אם יחזור בזמן הקרוב, וברנדון אינגרם, הכוכב השני של הקבוצה, חזר לשחק רק ב-24 בינואר ושיחק רק ב-9 משחקים מאז סוף נובמבר. טורונטו לא מרשימה באופן יוצא דופן העונה, אך מדובר בקבוצה ביתית טובה שקשה לי להאמין שתספוג הפסד לפליקנס נטולי זאיון.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון ביתי של טורונטו ב-11.

3:30 – דאלאס מאבריקס (29-31) VS סן אנטוניו ספרס (45-14)

עד כה ראינו ארבעה משחקים בלבד של קיירי אירווינג במדי דאלאס, ואף על פי ששניים מהם הסתיימו בהפסד, ניכר כי הגארד בן ה-30 מהווה תוספת נהדרת לקבוצה, לפחות מבחינה כדורסלנית. באותם ארבעה משחקים אירווינג קלע 28.3 נקודות למשחק ביעילות נהדרת וגם חילק 7.0 אסיסטים לערב, והלילה נראה אותו משחק יחד עם לוקה בפעם הרביעית בלבד והשלישית במדי דאלאס, לאחר ששיחקו יחד במשחק האולסטאר אשר נערך מוקדם יותר השבוע.

אין כאן ספק שמדובר במצ'אפ קל במיוחד עבור המאבריקס, כאשר הקבוצה, אשר מחזיקה בשניים מהכישרונות ההתקפיים הגדולים שראתה הליגה בשנים האחרונות, יפגשו את הקבוצה המחזיקה ברייטינג ההגנתי החלש ביותר בליגה העונה, אשר ספק אם תרצה בכלל לנצח במשחק. אין לספרס רצון או כלים לעצור את המאבריקס, ולכן קשה להאמין שנראה כאן תוצאה שלא תהיה ניצחון של דאלאס בהליכה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של דאלאס ב-23.

5:00 – יוטה ג'אז (31-29) VS אוקלהומה סיטי ת'אנדר (29-28)

אם היו אומרים זאת לפני תחילת העונה סביר להניח שלא היינו מאמינים, אך המשחק הזה יפגיש בין שתי קבוצות אשר נמצאות בקרב ישיר על מקום בפלייאין המערבי, מה שעשוי להביא עניין ממנו, כאשר הקבוצות עדיין תחרותיות בשלב זה של העונה.

מנגד, אוקלהומה תגיע למשחק בסגל כמעט מלא לחלוטין, כאשר השחקן היחיד שייעדר מסגלה הלילה יהיה אלכסיי פוקושבסקי אשר יישב בצד בשל פציעה ברגל. בהובלת שיי גילג'ס אלכסנדר הקבוצה מציגה יכולת טובה בשני צידי המגרש, כאשר היא לא מצטיינת באף אחד מהם אך שומרת על רמה סולידית אשר משתלמת בניצחונות. באופן טבעי ולמרות האיזון בין התקפה להגנה, עדיין קיימת נטייה קלה לכיוון התקפה בקבוצה, פרט הגיוני לאור כך שהיא מובלת על ידי אחד מהסקוררים המובילים בליגה כולה.

יוטה החלישה משמעותית את רמת הסגל שלה בטרייד דדליין, כאשר היא שלחה את ג'ארד ואנדרבילט ומאליק ביזלי אל הלייקרס בעבור בחירת סיבוב ראשון וראסל ווסטברוק, אשר מאז כבר הספיק לקבל ביי אאוט מהקבוצה ולחתום בקליפרס. ירידת הרמה הזו בסגל מציבה אותה בנקודת נחיתות לקראת המשחק הלילה בפרט ולקראת המשך העונה ככלל, ופשוט קשה להאמין בכך שהיא תצליח להתמודד עם שג"א. למרות הקשיים שהגארד עלול להציב להם, ייתכן שיש לצד של יוטה שתי נקודות תקווה פוטנציאליות – הראשונה היא הימצאותו של ווקר קסלר, אשר מסוגל להגן על הצבע מפני החדירות המרובות של גילג'ס אלכסנדר, והשנייה היא הרמה שמפגין לאורי מרקנן. הענק הפיני נכנס למשחק האולסטאר ולא בכדי, ואם יש שחקן במשחק הזה שמסוגל להתמודד עם גילג'ס אלכסנדר, מדובר בו. ייתכן שמרקנן לא יעלה לשחק הלילה בשל פציעת ברך, אך במידה ויעלה הסיכוי של יוטה לנצח כאן עולה באופן משמעותי.

אני מאמין שיהיה כאן משחק צמוד למדי שבסופו הת'אנדר ינצחו בהפרש של 7 נקודות.

5:00 – סקרמנטו קינגס (25-32) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (30-28)

המשחק השמיני של הפריוויו יפגיש בין סקרמנטו, אחת מההפתעות הנעימות יותר של העונה, לפורטלנד, קבוצה שבאופן צפוי למדי שוקעת בבינוניות ולא מצליחה להציג רמה גבוהה במיוחד.

סקרמנטו מגיעה למשחק מהמקום השלישי במערב, כששתי הקבוצות היחידות באיזור אשר מחזיקות במאזן חזק יותר משלה הן דנבר וממפיס, שתי קבוצות מצוינות בפני עצמן. סקרמנטו באה למשחק בסגל מלא לחלוטין, ולי אין ספק שהיא הפייבוריטית המובהקת מהשתיים – הקבוצה מחזיקה ברייטינג ההתקפי השני בטיבו בליגה העונה, כאשר היא חזרה לרוץ ולשחק בקצב מהיר ומחזיקה בקצב המשחק העשירי במהירותו ברחבי הליגה.

קצב המשחק עשוי להוות יתרון במשחק כזה – פורטלנד קבוצה איטית למדי (מחזיקה בממוצע הפוזשנים ה-23 בטיבו בגודלו ב-NBA), וכאשר הכוכב המוביל שלה כבר נושק לגיל 33, קצב המשחק המהיר של סקרמנטו עשוי לעייף אותה מהר מאוד. בהיעדר אנפרני סיימונס אין לפורטלנד מספיק כוח אש התקפי, ובהתחשב בכך שהיא אחת מקבוצות ההגנה החלשות ביותר בליגה, קשה לי לראות אותה מתמודדת עם המצוינות ההתקפית שאנו רואים מסקרמנטו במהלך העונה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של סקרמנטו ב-8.

5:00 – לוס אנג'לס לייקרס (32-27) VS גולדן סטייט ווריורס (29-29)

המשחק שיסגור את הפריוויו יגיע אלינו מעיר המלאכים, שם הלייקרס יארחו את הווריורס נטולי סטף קרי במשחק שהיה יכול להיות מרתק אלמלא הפציעות.

הלייקרס יגיעו למשחק כפייבוריטים, אך לא בשל כך שהם הציגו רמה גבוהה מדי טרום פגרת האולסטאר אלא בעיקר בשל מצב הפציעות של גולדן סטייט – הווריורס ישחקו גם הלילה ללא סטף קרי הפצוע, כאשר גם אנדרו וויגינס נמצא בספק למשחק. קליי תומפסון נותן עונה טובה וכבר סיפק משחקים גדולים השנה, אך כאשר הוא עומד ככוכב בודד גולדן סטייט לא נמצאת במצב אידיאלי. החשיבות של קרי לווריורס הייתה גדולה מאז ומתמיד, אך השנה הקבוצה תלויה בו יותר מאי פעם, מה שניתן לראות בכך שכאשר הסופרסטאר לא משחק הרייטינג ההתקפי של הקבוצה צונח ב-7.6 נקודות ל-100 פוזשנים.

שתי הקבוצות נמצאות בסיטואציה שגורמת לכך שהן חייבות כל ניצחון שהן יכולות להשיג, ומאזן הכוחות הלילה ברור למדי – ללוס אנג'לס יש את דיוויס, כוכב עצום בפני עצמו שלחלוטין מסוגל לסחוב את התקפת הקבוצה בפני עצמו למשך משחק שלם גם ללא לברון (שככל הנראה ישחק), ומנגד נמצאת קבוצה פצועה וחסרת אלטרנטיבות של ממש לקרי אשר ייעדר.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הלייקרס ב-12.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. תודה רותם. יש בהחלט כמה משחקים מעניינים. אגב נתון לגבי הספרס, הם כרגע על רצף של 14 הפסדים, הכי ארוך בתולדות המועדון..

  2. תודה רבע על פרוויו עשיר ומשובח, כמו תבשיל קדרה שהתבשל לו במהלך פגרת האולסטאר (שדמתה להמבורגר מקדונלדס עייף ב 3 בלילה בסניף נידח).
    רזי, זה בשבילך 😍
    ליגה, כיף שחזרת

  3. בס"ד
    תודה חברים.
    הימורים פרועים
    פילי ב 8
    בוסטון ב 19
    אורלנדו ב 8
    קליבלנד ב 12, אם מארי לא משחק.
    טורונטו ב 4
    דאלאס ב 30
    אוקלוהומה ב 7 אם מרקאנו משחק, ב 18 אם לא.
    פורטלנד ב 3, דיים טיים.
    ווריורס ב 4 אם ויגינס משחק, אם לא אז הלייקרס ב 7.

  4. רק עוד סיכומון על שחקן, מיילס טרנר נתן פה משחק ענק, כנראה המשחק הכי טוב שלו העונה ואחד מהשניים הכי טובים.
    שם 8 שלשות והוציא את רוב III נכה על כיסא גילגולים. כל מי שלא שמר עליו יצא קרטושקס מפוחם…

  5. הבידורסל חדר עמוק, ואין להפרידו מהליגה, גם לא בניתוח.
    ג'אז נגד OKC, משחק שניתן לצפייה עם 2 קבוצות שבאות לשחק ולא לסחוט שריקות.
    אוליניק חודר, מכניס כתף בג'יילן וויליאמס ששומר ונסוג.
    הפרשן, בשידור החוזר:
    "קליניקה. ככה סוחטים עבירה. חפשו את המגע בשחקן ההגנה."
    וזה נראה להם הגיוני לגמרי

    1. ראית את הכותרת של הפוסט?
      הליגה חוזרת מפגרת….
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      וגם גיימס הארדואן חוזר

          1. +1966 מליון
            טמביד עומד על הקו כל הזמן, נותן מרפק בדחיפה שהוא עצמו נותן ועוד נופל על הפרקט. דוחה ברמות שאין כמותן…. אולי חוץ מהפלופים של הבהמה גיימס.

  6. דיווינצ'נזו קולע לייאפ.
    מסיים ונוחת מאחורי הסל.
    ראסל ממהר להוציא את החוץ, ושולח רגל אחורה מאחורי הקו, בלי להסתכל.
    דורך על כף רגלו של דיווינצ'נזו, שעדיין שם אחרי הלייאפ, ומעקם קלות את קרסולו.
    עבירה לדיווינצ'נזו

  7. שמעתי עכשיו את אחד הדיווחים הדוחים אי-פעם.
    כריס היינס, בדיווח חי בשידור:
    "לברון ג'יימס, נמצא כבר משלוש בחדר ההלבשה, מתחמם ומתאמן לקראת המשחק.
    הוא רוצה ששחקנים אחרים יקבלו השראה ויילמדו מהמיינד סט שלו, כדי להגיע מוכנים.
    השחקנים מבינים שהם חייבים לקבל דוגמא ולהיות מוכנים למשחק, כי יש עליהם את האחריות למספרים שלו, לסטטיסטיקה, ולמורשת שלו."
    וזה השחקן שנהנה לקלוע ולהפסיד, תוך שהוא עומד בהגנה עם 0 מאמץ, ובא בטענות לשחקנים שכן מתאמצים ושומרים, ורוצים אשכרה לנצח משחקים, להתאמץ ולשחק יחד…

    1. מדהים איך הממוצע שלו התחיל לרדת אחרי שהשיג את "השיא" פתאום הוא "מרוכז בלנצח". לא יאומן האיש הזה. בלי קשר יש להם קבוצה טובה עכשיו יש מצב שיעשו את זה אבל סיכוי לא גבוה פשוט הקריב את העונה של הלייקרז בשביל השיא הזה. להקיא.

  8. אם מישהו מעוניין לראות את ההגדרה של קבוצה שמסריחה את הפרקט מוזמן לצפות בלוחמים במחצית הראשונה. כל מי שרוצה לצפות בהגדרה של שחקן פח אשפה מוזמן לצפות בג'ורדן פול ב 22 דק הראשונות. מי שרוצה לראות איך נראה שחקן מעולה מוזמן לצפות בג'ורדן פול בשתי דקות האחרונות.
    אין לי מושג איך הלוחמים עדין במשחק קליי שחקן עם איכויות נדירות חבל שהוא לא יכול להיות יותר זמן על המגרש. הלוחמים בלי וויגינס וסטף יפסידו את זה היום. לליקרז יש רצף של שבעה משחקים עם קבוצות במערב נקוה שישכשלו

    1. שיכשלו לא בשביל הלייקרז בשביל הזה שחושב,שכל העולם צריך להיות משועבד לצרכי ה"מורשת" שלו. לא יודע למה אבל זה פשוט מגעיל

  9. אם קר ידע לשחק על גבוהים לוני היה מסיים עם 20 – 20 כל משחק.
    אחד הגבוהים הטובים בליגה, אין שום תרגיל עבורו, חי רק על איסוף אשפה מהחטאות.
    מזכיר לי את הרב וויליאמס שהיה סנטר מצוין וזכיתי לראותו רק בסיום הקריירה בניקס כמחליף ליואינג. (עדיין היה מצוין ויעיל)

  10. ההרכב השני של הלייקרס, זה שנתן את הריצה שהפכה יתרון של 3 ליתרון של 20+ נקודות, מציג את המרכיב שכל כך חסר ללייקרס עד לטרייד. קליעה.
    .
    מזכיר במשהו את הקאבס של 18', רק שללייקרס יש אחד דייויס שבמיטבו הוא Game changer
    .
    בהצלחה לקליפרס עם ווסטברוק…

    1. אי אפשר לסמוך עליו במיוחד לא במשחקי חוץ. הבחור עדין צעיר. אבל כשהוא בזון הוא חבלז. חסר יציבות מחלת צעירים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט