'קבוצת יאניס' ניצחה באליפות השלשות ואליפות הדאנק; סליחה, באול-סטאר 175-184

הרבע הרביעי החל עם קבוצת יאניס מובילה 141-158. מוסיפים 24 ל-158 והתוצאה שתנצח תהיה 182 (158+24). קבוצת יאניס ניצחה 174-184 כשקבוצת יאניס מובילה 174-181 ומנסה להגיע ל-184 (הספיקה להם נקודה אחת אבל הם התעקשו על שלשה שתסיים את המשחק) בזריקת שלשות מחצי המגרש שלא ניכנסו, עד שדמיאן לילארד גאל אותנו מיסורנו בשלשה כשני מטרים מאחורי הקשת. ג'ייסון טאטום זכה ב-MVP עם 55 נק' ב-22 מ-31 כולל 10 מ-18 מהטריי.

טוב. לפני שאני מתאר לכם את הקומדיה/טרטגיה הזו הנקראית 'אול סטאר', קודם אתחיל במשהו יותר רציני: בחירת השחקנים לקבוצות. גם כאן נדמה לי שגיליתי שעובדים עלינו, אבל לפני זה אחזור למשחק האול-סטאר.

למעשה, ביני לבין האשך ושמעון, מי צריך כאן משחק רציני? עברה 3/4 עונה אז תנו להתרפק קצת על דאנקים מעולם אחר (ראיתם את הדאנק של ג'ה מוראנט ברבע הראשון? הוא היה מגיע עם הדאנק הזה שני ב'סלאם דאנק' אתמול שניצח מקמק (מק מקלנג), שלשות, וצחוקים.

אני אומר משחק אול סטאר רציני? רק ארה"ב נגד שאר העולם.

טוב. קודם רגע של רצינות כשבחרו את הקבוצות, ונדמה לי שגם כאן הכל היה מתוכנן מראש ועבדו עלינו. תגידו לי אתם: יאניס בוחר משחקני הספסל את דמיאן לילארד ראשון. עכשיו לברון מחזיר עם…עם…עם אנטוני אדוורדס, וזה כשיש לו אפשרות לבחור ב-סג"א, ג'יילן בראון, ועוד 4-5 לפניו.

טוב. נניח. אבל תסבירו לי דבר אחד: איך זה שמיד הייתה לו גופייה מוכנה עם צבעי TEAM LEBRON???

ותסבירו לי דבר שני: למה, תגידו לי, למה יאניס מתחיל עתה לדפדף בניינות כשכל השחקנים 3 מטר מלפניו? אם הוא לא חיפש את מי הוא צריך לבחור שני, למה לא להסתכל על השחקנים כמו במגרש המשחקים, ולבחור את הראוי ביותר?

ועכשיו להחירות החמישייה: לברון בוחר ראשון את ג'ואל אמביד. אתה לא חושב שהתשובה של יאניס צריכה להיות מיד ניקולה ג'וקיץ'? אבל לא. הוא בוחר בטאטום. בדיעבד זאת הייתה בחירה טובה אבל בחיים האמיתיים הוא היה בוחר בלוקיץ' (וכמובן שלברון בחר אותו שיהיו לו שני ענקים אבל בקומדיה הזאת של המשחק גובה לא שווה את הנייר עליו אני כותב אותו.

טוב. הנה הבחירות של הספסלים והחמישיות אם מישהו מעוניין. הבחירה של הספסל התחילה עם יאניס ואז לברון, והחמישיות התחילו עם לברון ואז יאניס:

בחירת הקבוצות

Team LeBron

Reserve picks (in order)

  • Anthony Edwards
  • Jaylen Brown
  • Paul George
  • Tyrese Haliburton
  • Julius Randle
  • De’Aaron Fox
  • Jaren Jackson Jr.

Starter picks (in order)

  • Joel Embiid
  • Kyrie Irving
  • Luka Doncic
  • Nikola Jokic

Team Giannis

Reserve picks (in order)

  • Damian Lillard
  • Jrue Holiday
  • Shai Gilgeous-Alexander
  • DeMar DeRozan
  • Pascal Siakam
  • Bam Adebayo
  • Domantas Sabonis

Starter picks (in order)

  • Jayson Tatum
  • Ja Morant
  • Donovan Mitchell
  • Lauri Markkanen

אגב, תנו מבט בחמישייה של לברון: לברון, קיירי אירוינג, לוקה, ג'ואל אמביד, וניקולה יוקיץ'. די דומה ל'חמישיית העולם'

המשחק מחולק לארבעה רבעים כשכל רבע הוא שלפ בפני עצמו והקבוצה המנצחת את הרבע זוכה לתרום $200,000 לצדקה בשמם של השחקנים.

יאניס קולע סל – הכל מבויים א-לה ברודוויי, ויוצא מהמשחק בגין הנקע בפיסת כף היד שלו. 0-2 ליאניס. לברון מיד מחזיר, ו-2-2. לברון נשאר כמה דקות ויוצא.

זה הזמן להתחיל בהצגת דאנקים ושלשות מעולם אחר. אני רואה את טאטום משחק ברצינות גדולה מאחרים. דונובן מיצ'ל מנסה לחקות אותו. מה אגיד לכם? שניהם 'בוקים' שלא מבינים בדיוק שזאת הצגה, ושניהם מקבוצת יאניס. גם קיירי אירוינג מהצד השני מכניס סך בצעד וחצי במקום דאנק עם 360.

הרבע השני מתחיל. אותו סיפור: מסירות בין הרגליים, מסירות בהקפצה, וסלים כששחקן דופק את הכדור על קרש הסל ומגיע לדאנק.

האמת? אני מתחיל להשתעם. מה שהציל את הרבע השני הייתה פרסומת חדשה עם בובן מרג'נוביץ' המשמש כאילו שדר PLAY-BY-PLAY. הוא משדר: HE BOUNCE…(הוא מנסה לומר הוא מכדרר)…HE BOUNCE…HE BOUNCE…HE BOUNCE…HE BOUNCE AGAUN…HE BOUBCE…HE BOUNCE… וואללה שאני מת מצחוק כשאני קורא את זה!

חצי. 92-99 לקבוצת יאניס. טאטום עם 17, מיצ'ל עם 16. מנגד קיירי עם 18, אמביד 15. לבסרון קלע 13 לפני שיצא.

ה-HALF TIMER SHOW מוכיח שוב שבבידור להמונים השחורים כבשו מזמן את העולם. היום חובה לזמר היפ-הופ להיות עם שיני זהב (מזוייפות או לא אני לא יודע) ובין הנערות המלוות חייבת להיות לפחות שמנה אחת. לי אין מושג אבל אני מאמין שיתנו "A" ל-HALF TIME SHOW, שכלל גם את גבור השכונה קרל מלון, וכמובן קרים ולברון – שוב עם השיא שנישבר. וואללה שנמאס.

הרבע השלישי. לפתע מלחמת שלשות בין טאטום לג'יילן בראון. שניהם שומרים אחד על השני וזאת השמירה הרצינית היחידה בכל המשחק.

לפני סוף השלישי טאטום קובר 4 שלשות רצופות ודמיאן לילארד מפוצץ אחת מ-2 מטרים לפני קו החצי, והכל רשת. 49-59 לטובת יאניס, וס"ה 141-158 לטובת יאניס. עתה המטרה הסופית היא 182 שזה 158+24 כפי שהסברתי אתמול. שוב: תחרות שלשות שמעורבים בה טאטום, בראון, לילארד, דונובן מיצ'ל, ואמביד. שוב קרב אישי טאטום נגד בראון שעכשיו עונד מסכה ונראה כמו טרוריסט מסומאליה. היה 175-181 לטובת יאניס. הם יכולים היו לנצח מזמן אך מתעקשים לסיים עם שלשה. טאטום מחטיא פעמיים. דונובן מ חטיא. דמיאן מחטיא. פתאום יש קצת מתח: קבוצת יאניס תמשיך לפקשש שלשות וקבוצת לברון תנצח בדאנקים.

עד שסוף-סוף הגיעה השלשה של דמיאן וקבעה 175-184, וגאלה אותנו מייסורינו.

טאטום סיים עם שיא אול סטאר של 55 נק'. מיצ'ל 40. לילארד 26ץ מנגד ג'יילן בראון 36, אמביד וקיירי 32 כל אחד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. הארלם גלובטרוטרס – גרסת המציאות/עונת ה VIP
    גם נחמד
    ואיך אומרת אמא של אדם סילבר – "העיקר שאף אחד לא נפצע"
    תודה על הסיקורון המייצג
    🙏

  2. תודה מנחם, ממש לא ראיתי אבל הסיקור שלך מהנה.

    רק להבין, יוקיץ' נבחר אחד לפני הא ח ר ו ן בבחירות לחמישייה?!? רק על זה הייתי מפטר את יאניס ולברון מהליגה.

  3. מבחינת גופיות, יכול להיות שהכינו מראש בשני הצבעים לכל שחקן. מבחינת הבחירות של יאניס, אם אתה מניח מראש שאין הגנות ויפציצו שלשות, עדיפה חמישייה של גארדים מהירים. הדבר היחיד שבאמת היה מוזר הוא שיוקיץ התחיל ללכת ללברון לפני שבחר אותו אבל זה היה נראה שהוא לא הסכים לקבל את ההשפלה של להישאר אחרון על המדף

  4. יש בכלל ספק למישהו שהבחירות נקבעות מראש? האמריקאים מאוד לא אוהבים אי וודאות בהפקות שלהם ובכלל כל האירוע הזה כל כך מטופש ומבוים להחריד, קהל היעד אלו ילדים מפונקים בני 13

    1. לי יש ספק גדול שהבחירות נקבעו מראש, יאניס אפילו התבלבל ולא זכר שגה הוקפץ לחמישיה. אין לי ספק שהכינו שני חולצות לכל שחקן מראש ותהיה הבחירה אשר תהיה

  5. משחק אולסטאר משעמם, הדבר היחידי שהיה נחמד זה שני הדאנקים מהקרש של לברון וטייטום, תחרות השלשות במשחק זה פשוט מביך

  6. רק אמריקאים נגד העולם יציל את המשחק הזה, זה כבר נאמר ממזמן, לאט לאט זה יחלחל לכולם. השינוי של תוצאת סיום כדי לגרום למתח עשה backfire במשחק הזה, הוא בעצם גרם גם לרבע האחרון להיות משמעם. במקום לקבל תחרות הטבעות בדקות האחרונות של משחק מוכרע, קיבלנו תחרות זריקות מהחצי משעממות.
    .
    אמרקאים נגד העולם זה כנראה הנוסחא היחידה שתגרום לתחרותיות במשחק שכזה. בלי שטנצים, בלי שינויים, רוצים לתרום כסף לאנשים במצוקה, תפדל, אם האמריקאים מנצחים אז כל הכסף יתרם למוסדות אמריקאים, אם העולם ינצח אז כל הכסף ייתרם למוסדות מהעולם. משחק רגיל, 48 דק, let the best players win.

  7. תודה מנחם.
    לדעתי, אמריקאים נגד העולם לא ישנה כלום, כי אין לשחקנים שום סיבה להשקיע ולסכן את עצמם. אני הייתי שוקל פשוט לעשות בחירות באמצע/סוף העונה ולא לעשות עם זה כלום.

  8. אני נשבע שאף פעם לא צפיתי במשחק האול סטאר, ב40 שנה שאני אוהד נבא. איזה שעמום ומיותר. תגידו לי, לברון במקרה לא זרק ביקורת על החברים "שהפסיד" בגללם?

  9. קמתי בבוקר, ניסיתו לראות הקלטה.
    אמרתי אולי באמת הבחירות יגרמו לשחקנים ליותר תחרותיות.
    ראיתי שתי דקות, הבנתי לאן זה הולך.
    משחק מאוד מאוד משעמם ולא תחרותי.
    לא מבין מה הפואנטה של המשחק, אבל חייבים לעשות משהו, או לבטל לחלוטין.

  10. תודה רבה,
    לקרוא את התקציר שלך היה הכי הרבה זמן שהקדשתי לאולסטאר כבר הרבה שנים.
    זה משחק ראווה. ולא ספורט. (גם יוקיץ ומאלון חושבים ככה) סקרן לדעת אם שמעון ראה והתבאס על קליר פאת'
    בקצב השינויים שהם עושים, עוד שנתיים יצרפו שחקן עבר, ועוד שלוש שנים יצרפו את אחד הצופים …
    לפחות תרמו כמה דולרים.

  11. הלוואי במקום האולסטאר היה מפעל גביע באמצע העונה (ואז היה קטן גם קצת מספר המשחקים), רק נוקאאוט בהגרלה של כולם נגד כולם, והמנצחת בגביע, נוסף על פרס כספי והתואר עצמו, מקבלת עוד משהו (לדוגמה, "בחירת זהב" בדראפט, הבחירה ה-15 (אחרי הלוטרי)), מה שיהיה גם מפעל תחרותי ששכרו בצידו ויותר מעניין מהאולסטאר (ישחקו חזק, אין הזדמנות לתקן, יש גמול רציני למנצחת). בעייתי בליגה של 30 קבוצות אבל בליגה של 32 זה יכול להיות מצוין. שילמדו קצת מהפוטבול כמה נוקאאוט מעלה רייטינג, ומהבייסבול כמה תמורה ממשית מניצחון באולסטאר יכולה להשפיע על המשחק (אאל"ט, החטיבה המנצחת באולסטאר בבייסבול נחשבת כמארחת של הוורלד סירייס ללא קשר למאזני הקבוצות שמגיעות אליה)
    תודה רבה מנחם על המעורב וההשקעה

  12. מה שקרה למשחק הזה מסמל את הידרדרות הליגה. אין הגנה אז בטח אין מה לשרוק לעבירות וכולם רק רצים כמו טמבלים מצד לצד כדי לאסוף ריבאונד ומשם להטיח שלשה בצד השני.

  13. מנחם, אם זה מעוך, שבור, לעוס, ירקו את זה על המדרכה ומישהו דרך על זה עם נעל שחרא דבוק לסוליה – כבר אי אפשר לתקן את זה.

  14. בס"ד
    תודה מנחם.
    לא חושב דארה'ב נגד העולם יעורר ענין ליותר מפעם או שניים.
    שחקנים לא רוצים להיפצע, אלא רק להינות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט