אירועי דיומא – 20.02.2023 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האמירויות – קטע 1

עונת הוורלד טור של הענף ממשיכה לנדוד לפינות החמות של העולם בתקופה זו, והפעם אנו מגיעים אל המזרח התיכון ואל טור האמירויות. הטור, שלפני מספר שנים החל כאיחוד של הטורים של דובאי ואבו דאבי, הוא טור של שבעה קטעים הנערך על אדמות שתי הנסיכויות. האדמות כאן הן כפי הצפוי בעיקר מדבריות, כשבמקרים שבהם לא נראה את נופי השממה החוליים, אזי נזכה לראות בעיקר את ערי החוף המצועצעות של הנסיכויות, כולל כל אותן ארכיטקטורות נמל מלאכותיות. בכל הקשור לתוואי המירוץ, כאן נקבל ארבעה קטעים שטוחים המיועדים למאיצים, קטע נג"ש קבוצתי אחד, ושני קטעי טיפוס מאתגרים, הצפויים להכריע את המירוץ. בכל הקשור למועמדים לזכייה, הרי שהפעם טאדיי פוגאצ'אר, זוכה הפעמיים הקודמות, החליט לנטוש את בסיס האם של קבוצתו המקומית (ותחת זאת להתעלל ביריבים במירוץ שהסתיים אתמול באנדלוסיה). את מקומו יתפוס אדם ייטס, סגנו בשנתיים הקודמות והזוכה לפני שלוש שנים, שחתם השנה בקבוצה המקומית. כצפוי קבוצת האמירויות מגיעה לכאן עם הצוות החזק ביותר, הכולל גם את ויין, מקנולטי וסולר. עוד שם גדול שיגיע לכאן הוא אלוף העולם רמקו אוונפול, שינסה להתמודד עם נבחרת הכוכבים של הקבוצה המקומית בתנאים עוינים למדי. פיו בילבאו, לואי מנקיז, אלכסיי לוטסנקו וספ קוס הם מטפסים נוספים שינסו לדבר כאן חזק. הקטעים השטוחים כצפוי וכתמיד מביאים לכאן את העלית שבמאיצי הענף, וכך יהיה גם השנה עם חברים כקיילב יואן, דילן גרונווייגן, סם בנט, פיל באוהאוס, ארנו דמאר, פרננדו גביריה, אליה ויוויאני, טים מרלייה, אולב קואי וגם מארק קוונדיש קשישא. קבוצת IPT תגיע לכאן עם המוביל יאקוב פוגלסאנג, בעוד שאלוף ישראל, איתמר איינהורן, יקבל את המשימה הבלתי אפשרית של לבלוט מול המתחרים האיכותיים.
קטע 1 הוא הראשון מבין הקטעים השטוחים של המירוץ, שיתנהל ברובו במדבר, ויסתיים בחוף אל מירפא באבו דאבי. התגוששות ראשונה בין כל המאיצים שנזכרו לעיל. שידור ביורוספורט 2 ב-11:50.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה פאקו
    .
    פמקה בול שברה שיא חשוד ועתיק יומין (מ-1982) ב-400 מטר באולם עם 49.26. היא מתחרה בעיקר ב-400 משוכות שם היא סגנית אלופת העולם אחרי מקלופלין

  2. יום ברוטאלי במדבר כשהרוחות והוריקן רמקו מפרקים את הפלוטון פעם אחר פעם. בסופו של דבר מתוך הספרינטרים ששרדו עם אלוף העולם מרלייה מקדים בפוטו פיניש של הפוטו פיניש את קיילב יואן שהיה בטוח שניצח. קבנדיש קשישא מסיים שלישי.למעט לוק פלאפ האקטיבי גם הוא כל מתמודדי ה-GC איבדו דקה לאוונפול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט