הרגע: הווריורס שכרו את סטיב קאר כמאמנם / מנחם לס

 

he NBA’s worst teams will find out if they can draft college phenoms like Jabari Parker or Andrew Wiggins Tuesday night during the NBA Draft Lottery. Some franchises, like the Philadelphia 76ers, are going all out for the occasion. Prominent buildings in Philadelphia will be lit in red, white and blue lights to celebrate the occasion.

The Milwaukee Bucks have the best chance of landing the No. 1 pick, at 25%. Philadelphia is close behind at 19.9%, followed by Orlando at 15.6% and Utah at 11.9%. A team with the best odds hasn’t actually won the lottery since the Magic did it in 2004 — and as ESPN’s Bill Simmons notes, winning the lottery might not be such great fortune after all.

Via Grantland:

Through 29 NBA lotteries dating back to 1985, only one franchise ever won the NBA title with its own no. 1 overall pick. The team? San Antonio with David Robinson (two titles) and Tim Duncan (four titles, two with Robinson).

That stat, simply put, is mind-blowing. Plenty of No. 1 picks turn out to be busts, like Michael Olowokandi or Kwame Brown, but the list of undisputed NBA greats that failed to win a title for their first team is staggering: Patrick Ewing (New York, 1985), Shaquille O’Neal (Orlando, 1992), Chris Webber (Orlando to Golden State, 1993), Allen Iverson (Philadelphia, 1996), LeBron James (Cleveland, 2003), and Dwight Howard (Orlando, 2004). It’s still a bit too early to pass judgement on Derrick Rose (Chicago, 2008), Blake Griffin (2009, Los Angeles Clippers), who still have a chance to win titles with their first franchises.

 

NBA

 

52 sh

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

        1. העניין הוא לא רק אותו וויכוח על ה"שעה" טיסה מסן פרנסיסקו לסאן דייגו, אלא העובדה שבשום מקום לא נכתבה אף מילה על סטיב קר שלא קשורה לניקס, ואז הבאתי את המידע שהוא מעוניין לאמן קרוב לסאן דייגו כדי להיות קרוב לבת שלו, ולכם הקבוצות המועדפות עליו יהיו הלייקרס או הווריורס למרות שכולם מדברים רק על הניקס ומניחים שהוא כבר סגור שם.

          בשום אתר אחר למיטה ידיעתי לא שמעו או ידעו על זה באותו זמן – רק בהופס.

  1. הניקס ניצלו ואני לא צוחק!

    כמה מזל יש לפיל ובעיקר לדולן שלבסוף אחת ההחלטות החכמות(שגם מעבירה מסר סוף סוף) מתקבלת לטובתם ומבלי שרצו בה.

    יותר מזל משכל.

  2. מה הקשר הניקס חוזרים. ההפך, הווריורס פראיירים שנתנו לו חוזה כזה גדול. הוא דרש מהניקס לא פחות מ30 מליון דולר לחמש שנים. טוב עשה פיל שלא הסכים לדרישות המוגזמות שלו.

    1. בפעם האחרונה שניסו לגנוב אותנו בחוזה מוגזם שמנצל הייפ זה היה סיני תככן וחמדן שהיום כולם רואים כמה הוא שווה.

      אם זאת תתברר כהחלטה שפויה שניה ברציפות של דולן אני מתכוון לעמוד מחר בבוקר על שפת הים ולצפות לזריחה שתפציע במערב

  3. בחר נכון קאר בחור חכם… העדיף קבוצה עם כשרון על קבוצה פח..
    שנה הבאה צריך לעשות סדר.. חייב טרייד בארנס איגודלה או תומסון יחד עם ליי תמורת גבוהה טוב או בחירת דרפט גבוהה

  4. קר היה אחד השחקנים החכמים והווינרים. נקווה בשביל הלוחמים שהוא יהיה לא פחות טוב מהורנסק שגם הוא היה שחקן חכם והתגלה כמאמן מעולה

      1. זה בדיוק מה שהיה עובר אם היה מגיע לניקס.

        בסך הכל עשה בשכל.
        הוא ניצל את זה שהתקושרת לא הפסיקה לבלבל את המוח עליו, ידע שדולאן ופיל חמים עליו ודרש סכמוים מטורפים.

        בפועל זה הביא לזה שפרשן לא אימן דקה וכבר יש לו ערך שוק גבוה מאוד ומכאן גם החוזה הגבוה במקום שבאמת רצה לחיות ולאמן- ג"ס.

        בגדול אני לא נופל ממנו, לא כפרשן ולא מפילוסופיית האימון שלו(יותר מדי מתלהב מהטרינגל אופנס, שני פיבוטים וסולד לגמרי מסמול בול).
        הטרינגל אופנס הייתה התקפה אדירה בשנות ה-90 ועד לפני כמה שנים. הכדורסל היום עבר בצורה חדה לסמול בול ובטח כשאין לך סנטרים שנפלו מהשמיים אז להכתיב צורת משחק שמבוססת על טרינגלס- לדעתי מיושן ומקובע.

        אבל נחיה ונראה.

          1. לא היה לה סנטר שנפל מהשמיים אבל היו לה סנטרים שידעו לעשות את העבודה בריבאונד ובהגנה שזה הא' ב' למשולש.
            במשחק של היום אתה כבר שם לב שסט'רצ' פוורים וסמול פוורדים מכתיבים את הקצב בהגנה ובהתקפה, וגם שחקנים שמשחקים רחוק מאוד מהטבעת שולטים בריבאונד(גם בהגנה וגם בהתקפה).

            מה גם שהמשחק היום יותר מהיר ולדעתי האישית להתקבע כל כך על הטרינגל בימים כאלה זה פשוט נראה פרה היסטורי ומיושן.

  5. אני מת על זה שבן-אדם מצליח לקבל חוזה עתק לחמש שנים, בלי שום נסיון אימון. קר שחקן אדיר, עם 5 טבעות ושכל ישר. אבל עבר משחקן פעיל אחרי האליפות של 2003 בספרס לעשור של פרשנות בTNT, ועכשיו ישר לכיסא של מאמן ראשי עם חוזה מטורף. נכון שלעשות 5 שנים ו3 אליפויות כשחקן חמישיה חכם אצל ג'קסון, ואחר-כך 2 אליפויות (בשלוש עונות) אצל פופוביץ' זאת הכשרה לא רעה, אבל גם אם הייתי מהמר עליו, לא הייתי מתחייב ל5 שנים. זה ממש חוסר אחריות. מצד שני זה רק כסף – תמיד אפשר לסיים את החוזה אם יש כשלון, והחוזה הזה לא נכלל בתוך תקרת השכר ולא מגביל את הקבוצה. טוב נו, בסדר. זאת לא שטות מוחלטת…

  6. הוא בטוח לא יהיה יותר גרוע מדאנטוני ובראון. אני מאמין שהוא יצליח בליגה הזו, ההחלטה הראשונה שלו הייתה נכונה והיא לא ללכת לניקס!!
    עלה והצלח..

  7. אני עדיין לא ויתרתי על הרעיון שפיל ג'קסון ישכור את פיל ג'קסון כמאמן הניקס.
    אם הפלח יכול להיות מאמן ונשיא הקבוצה באותו זמן, למה הזן לא יכול?

  8. פיל לא יקח את משרת האימון כי זה לא שווה לתדמית ולבריאות שלו.

    הניקס בסגל הנוכחי שפאקינג ג'יי אר סמית' המחבל הוא אחד מ-3 השחקנים הטובים בהתקפה שלה זה קבוצה שאי אפשר לעשות איתה כלום.

    דווקא משרת ניהול בפח האשפה הגדול ביותר בעולם יכולה להוסיף נקודות לרפרטואר שלו.

    אם יצליח באורח פלא למצוא בית חדש לטירורסיט מס' 1 בכדורסל העולמי(JR) ואיכשהו לבנות שם תוך 2-3 סגל הרבה יותר תחרותי וטוב אז יזקפו את זה לזכותו.

    כרגע בעמדת המאמן זה להכנס למיטה חולה וכזאת שלא הולכת לצאת מהבוץ בקרוב.

    אז זה לא משהו שהוא אפילו ישקול לקחת רק כי הוא פיל ג'קסון.

  9. השנה זה לא משנה מי יאמן את הניקס, עם הכלים שיש להם רחוק הם לא יכולים להגיע,להעיף את כרמלו ולשחק עם צעירים .
    עוד שנה זה כבר סיפור אחר לגמרי, אז הם יצטרכו להביא מאמן רציני

כתיבת תגובה

סגירת תפריט