לילארד וטייטום מקווים לצלוף, מאק מקלנג רוצה להטביע את חותמו בליגה / פריוויו לתחרויות השלשות וההטבעות, אולסטאר 2023

לילארד וטייטום מקווים לצלוף, מאק מקלנג רוצה להטביע את חותמו בליגה / פריוויו לתחרויות השלשות וההטבעות, אולסטאר 2023

הצלפים והאתלטיים, הכוכבים הגדולים נגד המטביעים האנונימיים. תחרויות השלשות וההטבעות סיפקו כמה רגעים בלתי נשכחים לאחרונה – קארל אנטוני טאונס זכה בשנה שעברה עם מפגן שלשות עצום והפך להיות הביג-מן השלישי בהיסטוריה שקוטף את התואר לצד דירק נוביצקי וקווין לאב, אובי טופין הטביע אשתקד את מתחריו בתחרות הדאנקים ונתן לניקס תואר חמישי בתחרות (מקום ראשון בהיסטוריה של הליגה, עקפו את ההוקס שהיו עם 4).

השנה, נתחיל מתחרות הצליפות שמציגה זוכה עבר, שחקן שנבחר לטופ 75 בהיסטוריה של הליגה וחילוף אחד שנוי במחלוקת…

תחרות השלשות, סולט לייק סיטי, יוטה, 03:30 לערך

המשתתפים: טייריס האליברטון, אינדיאנה. טיילר הירו, מיאמי. באדי הילד, אינדיאנה. קווין הרטר, סקרמנטו. דמיאן לילארד, פורטלנד. לאורי מרקנן, יוטה. ג'וליוס ראנדל, ניו יורק. ג'ייסון טייטום, בוסטון.

ההימורים הבטוחים: באדי הילד ודמיאן לילארד. הילד כבר זכה בתחרות בשנת 2020 כשהיה במדי סקרמנטו, הוא קולע השנה 3.8 שלשות למשחק ב-42.6% ומקבל דחיפה לנצח את חברו לקבוצה האליברטון שגם משתתף. לילארד הוא כמובן אחד מהקלעים הכי טובים בהיסטוריה, במיוחד מכדרור, דהיינו, יוצר זריקות בהן הוא צריך להרים את הכדור וליידות במהרה.  

הקלפים הפרועים: טיילר הירו וקווין הרטר. שני שחקנים עם הרבה ביטחון שקלעו שלשות קלאץ' חשובות ביותר העונה לקבוצותיהם. הרטר ישמח להביא אושר נוסף לאוהדי הקינגס שמתמוגגים מעונה פנטסטית עבורם, הירו יהיה מאושר בעיקר לקבע את הסוואג שלו בבמה מול כל הסלבריטאים.

הלא קשור: ג'וליוס ראנדל. הפאוור פורוורד של הניקס החליף את אנפרני סיימונס הפצוע, ואין סיבה ממשית שהוא יהיה שם, למרות העונה הנהדרת שחווה. 33.8% מעבר לקשת זה לא נתון שמתאים לתחרות הזו.

ההימור שלי: עולים לסיבוב השני: הילד, הירו, לילארד, מרקנן. הזוכה: הירו.

תחרות ההטבעות, סולט לייק סיטי, יוטה, 04:30 לערך

המשתתפים: טריי מרפי השלישי, ניו אורלינס. ג'ריקו סימס, ניו יורק. מאק מקלנג, פילדלפיה. קניון מרטין ג'וניור, יוסטון.

ההימור הבטוח: מאק מקלנג. שחקן שבקושי ראה פרקט בליגה הבכירה העונה, או בכלל בקריירה שלו, ונודע בעיקר בזכות הדאנקים האימתניים שלו. מאוד יצירתי וצפוי להדהים אנשים עם "האתלטיות הנסתרת" שלו.

הקלף הפרוע: טריי מרפי השלישי. הוא אחד מהמטביעים הטובים ביותר תוך כדי משחקים, השאלה היא איך זה יתרגם לתחרות שבה אתה, לרוב, לבד מול הסל. הוא גם השחקן הבכיר ביותר מבין ארבעת המשתתפים, בתקופה האחרונה אלו לא זוכים.

ההימור שלי: הגמר יהיה בין מקלנג ומרטין, מקלנג יצא מנצח.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. הראה לי שהניקס מקום ראשון בהיסטוריה בתחרות כלשהי, ואראה לך תחרות בלתי רלבנטית.
    .
    תודה רבה רבינוביץ', אני מתחיל לחשוב שצריך לתת חנינה כללית למסקרים בסופ"ש של האולסטאר, אבל היות שכבר השקעת, אז נשלם לך על זה שעות נוספות.

  2. אני יודע שזה כבר בנאלי להיכנס בשבוע האולסטאר, אבל כזה אני, טיפוס בנאלי. בפעם האחרונה ששתי התחרויות האלו היו רלוונטיות, או משכו איזה שהוא עניין אמיתי, אנשים עוד חיפשו טלפונים ציבוריים ברחוב, ואף אחד לא שמע עדיין על באג 2000.
    תודה רבה על הפריוויו, עידו

    1. ממש כך. יכול להיות שזו תקופה אחרת ואולי אנחנו סתם נוסטלגים. באמת מעניין אם יש נתונים לגבי החשיבות הכלכלית של האולסטאר, כמה רייטינג יש לדבר הזה כיום, והאם זה באמת תורם לחיזוק המותג של הליגה. ההימור שלי לגבי כל הנ"ל: הרבה פחות מבעבר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט