מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.קווין דוראנט מאמין שלפיניקס סאנס "יש את כל החתיכות (PIECES) לאליפות"

"יש לנו את כל מה שצריך כדי לקחת אליפות. GM שהיה שם. מאמן (מונטי ויליאמס) שהיה שם (כן? היכן הוא אימן כשלקחו אליפות? מ.ל), ושחקן שהיה שם (כמובן הוא עצמו). "חצי מהעבודה לנצח אליפות זה לדעת מה זה דורש ויש לנו שיודעים מה זה דורש בשלוש הרמות – EXECUTIVE, מאמן, ושחקן".

הוא מה זה התרגש כשדיבר וכשנתנו לו גופיה מס' 35 איתה ישחק בסאנס.

ההצגה הרשמית שלו באה שבוע אחרי הטרייד שהביא אותו ואת ה-SWINGMAN הוותיק טיג" וורן עבור מיקל ברידג'ס, קאם ג'ונסון ובחירות דראפט עתידיות.

הוא מצא לנכון TO REMINICE על הזמן הקצר ומספר המשחקים המוגבל שיצא לו לשחק עם ג'יימס הארדן וקיירי אירוינג כסיבה שדהחיבור ביניהם לא עבד כפי ששקיוו. הוא אמר:

"We just didn't get on the court enough," Durant said. "I think when you seen James, Kyrie and myself, it was amazing basketball for [16] games, but in order for you to win a championship and be a great team, you just need more time on the floor.

"It's another story about why we didn't get on the floor together, but we just didn't get enough time on the floor. And those are Hall of Fame players that I learned a lot from every day. I'm wishing them the best as well. It just didn't work out."

"It was a lot of ups and downs, but I loved the grind," Durant said. "And everybody in Brooklyn loved the grind, too, so I built a family over there. They're going to always be part of my journey. So we didn't accomplish what we wanted to accomplish as far as winning a championship, but I enjoyed the grind. And everybody there, we tried our hardest every day, regardless of what was going on in the media, or what was going on with our teammates."

He added: "I get emotional talking about them because that was a special four years in my career, coming off an Achilles [injury]. They helped me through a lot, so I don't have anything [bad to say]."

.הוא דאג להזכיר שוב שהוא ביקש טרייד שבוע אחרי שקיירי עשה זאת, עם רמז שאחרת הוא היה נשאר בנטס "כי בנינו שם את היסודות ללכת רחוק העונה בפלייאוף"

לי זה נשמע כמו רגש אשמה שהוא חייב היה להסביר למה הוא עזב את הנטס "אחרי שהיו לי שם 4 שנים מאושרות, אבל הגורל לא רצה שנשלים שם את המלאכה".

מי שמעוניין לקרוא מה עוד דוראנט אמר על מה שקרה בנטס אז הנה, בירוק:

"I was upset that we couldn't finish," Durant said. "I thought we had some good momentum. We were finally building a culture that we always wanted. I felt like every game we were building our chemistry, but I didn't know what was going on with Kyrie and his situation with the organization, so I didn't really focus on that. I only focused on what we were doing on the court, and it was a blow to our team. It just took away our identity. He was a huge, huge part to what we do. His game, he's a Hall of Fame player, a great, great player, that can do everything on the floor and we relied on that.

"So without him we didn't have a clear identity. So that was tough for me to stomach. I love playing with those guys throughout the year. I felt like we had dudes that were stepping up and doing stuff that they didn't do on their previous teams. So I enjoyed everything about it — it was tough not finishing the season, but I just tried to move forward as quickly as I can and try to figure something out for myself, but also still focus on trying to rehab and get back. So it all happened so fast, but I'm glad it worked out this way."

קהל של כמה אלפים נגיע ל-INTRODUCTION (הצגה?) של דוראמט. ישנה הרגשה שכל "עמק השמש" – שם שוכנת פיניקס – ניכנס להתרגשות שיא בגלל בואו של קווין, והאמת חייבת להיאמר: על הנייר, לפחות, הם נראים כקבוצה הפייבוריטית ביותר לנצח העונה את האליפות.

2. אדם סילבר: ה-NBA תתחיל TO DICIPLINE REFEREES (מצטער; חסרה כאן מילה עברית) על טעויות חמורות של בשיפוט

אני מאמין שהשריקה שלא נשרקה בסיום המשחק נגד בוסטון על פאול ברור נגד לברון בחודש שעבר הרעידה – בגללו – את הסיפים. הפעם לברון ג'יימס צדק. אדם סילבר הודיע אתמול שהליגה החליטה להפעיל אמצעי משמעת נגד שגיאות חמורות.

"לא נפרסם זאת ברבים", הוא אמר. זה לא יהיה צודק כלפם. אבל נעניש אותם ב-GAME ASSIGNMENTS ולפעמים לא נשבץ אותם למשחקים חשובים או לא נשבץ אותם כלל לתקופה מסויימת.

הוא אמר:

"We don't publicize discipline for officials. We don't think that will be appropriate," Silver said Friday in an interview with ESPN's Sage Steele on SportsCenter. "But their assignments are affected by the quality of their calls, whether or not they progress into the playoffs and then round by round is impacted by the accuracy of their calls and their demeanor on the floor. So there is a system for overseeing and making those judgements about officials. But more to your earlier point about getting the calls right, that's again not a new issue."

אגב, אי שיבוץ למשחקים כמוהו כקנס כספי.

3. קליבלנד קאבס וקווין לאב מדסקסים BUYOUT של חוזהו

קליבלנד קאבס וקווין לאב החלו בדיסקוסים על BUYOUT של חוזהו. לאב, השחקן האחרון מהקבוצה האלופה של 2016, כבר אינו ברוטציה של הקבוצה, ויש בינו לבין הקבוצה עניין משותף ב-BUYOUT.

להזכיר שוב, בייאאוט היא 'קניית החוזה' של השחקן ע"י קבוצתו, שבעקבותיה הוא הופך לשחקן חופשי. חוזהו לעונה זאת הוא 31.2 מיליון, אבל שלושת-רבעי העונה כבר מאחורינו, ועם הכסף שהוא יקבל מהקאבס על קניית חוזהו, ומה שיקבל מהקבוצה שתחתים אותו עד סיום העונה, קווין לאב לא ייצא מופסד.

אמנם הוא ירד בתפוקתו עד 8.4 נק' למשחק ב-39.7% מהפארקט, 35.4% מה-3 עם 6.8 ריב' למשחק (כלל לא רע למספר הדקות שהוא משחק) הוא כבר לא בתכניות של הקאבס שמאז שהוא הוצא מהרוטציה לפני 12 משחקים הקאבס היא 3-9 ומס' 1 בליגה בהגנה.

למרות גילו וירידה ביכולתו, כמעט בטוח שתהיינה כמה וכמה קבוצות פלייאוף שתהיינה מאד מעוניינות בשחקן נסיוני כמוהו.

4. בריאן וינדהורסט: "אם הבייאאוט של קווין לאב יצליח, הלייקרס היא ראשונה בתור לצרף אותו"

ESPN’s Brian Windhorst appeared Friday on “The Dan Patrick Show” and stated that the Los Angeles Lakers are “definitely kicking the tires” on the possibility of signing Kevin Love. The five-time All-Star big man Love is currently working on a contract buyout with the Cleveland Cavaliers.

5. סיג'יי מקולום לא האמין שדוראנט הוטרד לפיניקס והחליט לצלצל למקור עצמו:

6. גיליתי מה זה שחקן במשחק ה-RISING STARS

הוא לבן, לא גבוה (1.89 מ'), לא הכי אתלטי, אבל זכרו את שמו, וזיכרו מי גילה אותו לכם:

Matthew "Mac" McClung – פילדלפיה סיקסרס אבל הוא משחק בינתיים גם בקבוצת ה-G-LEAGUE שלהם. ראיתי בו משהו מאד מיוחד, בנוסף לצלפות השלשות שלו.

אבל קבוצתו לא עלתה לגמר ולא ראינו אותו מספיק.

אני רק אומר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
64 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סיפור קצת מוזר, עם קווין לאב, לא רואה סיבה שהוא לא יתרום בקליבלנד בפלייאוף, אלא אם הוא אישית חושב שעדיף לו בלייקרס (או במקום אחר). אם הוא מסכים להגיע בחוזה מינימום נראה לי כדאי לכמעט כל קבוצה.

אשך טמיר המקורי
18/02/2023 7:26:50

כמה עלוב דוראנט.
תודה דוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלך לקנות עוד טבעת אבל אם יצליח לקנות עוד 2 דיינו (ללל במצב ווין ווין) ישאיר מאחריו את השקץ.

Avri
Avri
18/02/2023 9:34:37

גם לא מחבב את המהלך אבל להגיד שזה "לקנות טבעת" זה קצת מוגזם. פניקס מקום חמישי בקונפרנס שלהם, זה לא שהוא עשה מה שעשה עם הדאבס.

אשך טמיר המקורי
18/02/2023 10:18:52
Reply to  Avri

נכון, זה יותר גרוע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/02/2023 12:15:32

🙏🤣🙏

גיא רוזן
18/02/2023 7:41:13

אותי מעצבנת הטבעיות בה מתייחסים ל-"דרישת טרייד".
יש לך חוזה, אתה בחרת היכן לשחק. לא רק היכן, אלא גם עם מי. ועדיין, לא הסתדר? דורש טרייד.
בזמן אמת, לא הייתה לי בעיה עם דוראנט שבחר לעזוב ללייקרס. לא הייתה לי בעייה עם החלטתו לעבור לברוקלין. כל הפיאסקו בברוקלין?
על זה הוא הרוויח ביקורת ביושר.

MBK
MBK
18/02/2023 7:55:49

הוא בחר לעזוב לגודלן סטייט
דווקא אם היה עובר ללייקרס ומשחק עם הצערים שם, היה מרוויח את כבודו ביושר

אבג
אבג
18/02/2023 12:39:27
Reply to  MBK

כי לברון שבחר לשחק עם צעירי הלייקרס לא קיבל שום ביקורת

Avri
Avri
18/02/2023 9:37:36

מסכים איתך בגדול כי חוזים צריך לכבד ומראש זו היתה החלטה של השחקן עצמו. אבל כעובד אני בטוח שיצא לך לעבוד בשביל מעסיק שחשבת שיהיה טוב והתברר שלא מתאים. רובינו יכולים פשוט להחליף עבודה, אבל בליגה שמבוססת על חוזים האופציה היחידה זה לדרוש טרייד והבוס יכול גם לסרב (כמו שעשו לו בקיץ).

גיא רוזן
18/02/2023 9:45:12
Reply to  Avri

ההקבלה בעייתית.
אותי הבוס יכול לפטר, אם ביצועי לא מתאימים לציפיותיו,
אם ההשתלמות החברתית שלי לא מתאימה לו.
זה נכון, אלא אם יש לי חוזה שמגדיר אחרת. כמו נגיד, זה שיש לשחקנים הכדורסל.
אם חופש תעסוקתי היה בראש מעייניו של דוראנט,
יכל היה לחתום על רצף של חוזי 1 + 1 (זוכר את לברון הכהונה ב בקליבלנד?)
.
מה שדוראנט עושה זה לאחוז במקל ב-2 קצותיו.

אשך טמיר המקורי
18/02/2023 10:20:14

אמת.
והכי צבוע זה ש"היה לי טוב שם אבל נאלצתי לעזוב אחרי דרישת קיירי".
למה נאלצת לעזוב?
פאקינג בולשיט

MBK
MBK
18/02/2023 7:53:57

דוראנט יכל להיות ה GOAT
ישאיר אחריו מורשת של צ׳וריסו
היה או לא היה חלק משמעותי בגולדן סטייט כרגע יש לו 2 טבעות בקריירה על חשבון הוורירס.
היו לו את כל התנאים להצלחה בנטס, זה שהוא ״מתמם״ עכשיו עם דרישות לטרייד…
צריך להזכיר לו את הדרישה שלו לטרייד בקיץ
כמו שמיקאל ברידג׳ס נראה ועם בחירות הדרפאט, אני בגלל לא בטוח שהסאנס היא המנצחת של הטרייד הזה

אשך טמיר המקורי
18/02/2023 10:22:35
Reply to  MBK

100+
הסאנס רחוקים פציעה של דוראנט / פול (לא מד"ב) מפיאסקו.
זה יהיה צל"ש או טר"ש

IDO
IDO
19/02/2023 4:10:58

כריס פול של 2023 הוא שחקן בצניחה. אפשר לשים עליו פג תוקף.
אייטון הוא עדין מדיי ולא ינקה את הרחבה בריבאונד התקפה, והנה יש לך קבוצה של שתי קלעים השחקנים אפורים בשאר העמדות פלוס ספסל קצר.
בהתחשב של המלכים, דנבר והדובים מאד מאוזנים…
סיבוב ראשון עד שני.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח תזכיר לאדם סילבר שלברון עשה שם כמה צעדים לפני העבירה 🤣🤣.
על מי עובד? על רפי הבנה אוהדי הוט דוגס.
ימכור כמה שעירים לעזאזל לציבור יעני הnba לא מטה משחקים ומנפח סטט. מזכיר את בדיקות הסמים 🤣🤣
אם ה"מטה" שלו יטעה יפרסמו ש"ששרקו נכון" כמו שעושים בצאלנגים הברורים שרואים שהם טעו🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
18/02/2023 9:27:49

נדמה לי שהלייקרס יכולים לבוא בטענות רק לעצמם על שבזבזו את הצאלנג' קודם ולפני הפאול על לברון בין אם עשה או לא עשה צעדים.

גיא רוזן
18/02/2023 9:49:23

אממ
לא.
לא היו צעדים.
אפילו לא גבולי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היו היו

שי אבן צור
18/02/2023 8:39:33

הדעה שלי על דוראנט הקאפקייק ידועה
הפעם הזאת הוא הוכיח גם לאוהדים הכי גדולים שלו שהוא אבי אבות הקאפקייקס שאין דברים כאלה

שחקן טופ 3 (מינימום) מבחינת כישרון בהיסטוריה של הליגה שצריך משקפת לראות את הגב של הגדולים באמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא כרגע טופ 12 כזה היסטורית אבל 2 טבעות ישימו אותו בטופ 5 וירימו אותו מעל השקץ

שי אבן צור
18/02/2023 9:55:48

הוא לעולם לא יהיה אפילו קרוב ללברון בראיה היסטורית

MBK
MBK
18/02/2023 12:16:03

בחייאת שמעון
גם אם הייתי מלקק קרפדה, דופק שייק של אם די אם ומסניף קראק לנחיר לא הייתי שם את דורנאט לפני לברון
ואני לא סובל את לברון ועוקב אחרי דורנאט מהקולג׳
גם אם יקח עוד 4 אליפיות עד סוף הקריירה הוא לא יהיה קרוב ללברון
בגלל שהוא בחר בדרך הכי קלה לטבעת ולא השאיר אימפקט כשחקן שבונה קבוצה סביבו
אם היה לדוראנט אופי של שחקן כמו קובי הוא היה בדיבורי GOAT

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

חחחח בטח לברון בחר בדרך הקלה 🤣🤣🤣

NFS
NFS
18/02/2023 17:47:39

שמעון
מה לעשות שחוץ ממך, אין אחד שיעיד שקובי גדול מלברון. גם דוראנט לא.
חבל על זמנך היקר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אחד חחח יש מיליונים

אשך טמיר המקורי
18/02/2023 19:04:04
Reply to  NFS

ברור שקובי גדול מלברון

Avri
Avri
18/02/2023 9:39:09

מצויין, אני מאוד אוהב אותו. למרות שאני לא בטוח שהוא מתאים מאוד לסגנון שלנו.

דוקטור רזי הופמן
18/02/2023 11:48:36
Reply to  Avri

איינג עשה הכל בשביל להביא אותו בשיאו אבל לאב העדיף ללכת עם הלמך וקיירי בקליבלנד.
לדעתי, כשהלמך יקרא לו הוא ילך ל LA, גם יותר אטרקטיבי עבור אשתו.

אוהד ס"א
18/02/2023 10:21:07

למה אני מדמיין לעצמי שופט שסרח מקבל משחקים של הספרס או מקבל נסיעה לדטרויט… באוטוובוס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

🤣🤣🤣 ולכן האשך אומר שבמשחקים שלהם השיפוט טוב כי השופט לא צריך לתת שם waaw

אשך טמיר המקורי
18/02/2023 10:25:43

אוי לא!
לברון לא קיבל שריקה אחת! (לראשונה בהיסטוריה, השחקן המאותרג ביותר ever)
מוזמנים לצפות:
https://www.youtube.com/watch?v=KDveppcNPII

דוקטור רזי הופמן
18/02/2023 11:52:26

+1966,000,000,000,000 וכו'…..

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/02/2023 12:18:33

99999999999999999999999999999999999

סוסמעץ
סוסמעץ
18/02/2023 13:23:50

1968++++++++++++

MBK
MBK
18/02/2023 14:36:34

פשוט מעולה!!

אור
אור
18/02/2023 19:13:41

🙂

thetroll
thetroll
18/02/2023 23:17:24

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענקקקק :)))

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/02/2023 10:31:54

תודה רבה על המעורב המעולה

רן הנרגן
רן הנרגן
18/02/2023 11:36:10

פינת ג"ס:
סיכום 2/3 עונה.
אני פסימי. זהו.
.
טוב קצת טחינה למי שמעונין:
ג"ס לקחה אליפויות דרך ההגנה. השנה ההגנה בינונית. חלק גדול הטענות של האוהדים מופנות לגורדן פול. אני לא חושב שזו הבעיה. לדעתי הבעיה זה קלי. הוא כבר לא יכול לשמור בהגנה על מספרי 1 – 3. הם מהירים מידי בשבילו. גם חלק ממספרי ה 4. בשנה שעברה התמזל לג"ס המזל והיא לא התמודדה מול קבוצות עם שחקנים מהירים וקלי שמר טוב על שחקני הכנף. זה לא עובד השנה. יש חור בעמדת הכנף. החור הזה חמור במיוחד בהרכב של קרי, פול וקלי יחד.
דרימונג גרין, שיהיה, תרשמו, גדול פרשני המשחק אחרי שיפרוש ממשחק, גורס שהגנה זה ענין של רצון, רוצה לומר, אין מספיק רצון בקרב שחקני ג"ס במשחק ההגנה. למה? הרבה סיבות, עיפות החומר, שאננות, העדר סולידריות, חוסר הבנת הצורך מצד הצעירים, פציפות. בשנה שעברה כשג"ס פתחה את העונה 18 – 2 קלי לא שיחק אבל אנדרה, OPJ ו GP2 היו כולם בריאים.
.
בשר. אין בהרכב של ג"ס מספיק מסה. גמיקל גרין וקמינגה לא מספקים את מה שאוטו פורטר וביאליצה נתנו.
.
כמה מילים על קמינגה. אני חושב שגם כאן, כמו במקרה של וויסמן ההנהלה פיספסה. הקליעה שלו לא יציבה, הוא לא לוקח ריבאונדים, הכי גרוע – הוא רע בתפיסת כדור ושליטה בו והוא צעיר מידי.
.
ויסמן הלך כי קרי לא רצה אותו. שורה תחתונה.

גיא רוזן
18/02/2023 11:45:24

צרות של עשירים.
4 אליפויות יש לכם,
ואתם בשלב של עייפות החומר. זה קרה לכל האימפריות הגדולות, אשריך לאהוד קבוצה שהוכיחה עצמה כשושלת גדולה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/02/2023 16:14:34

בתור אוהד מכבי, גם צרות של עשירים הן צרות, פשוט של עשירים. זה לא הופך אותן לפחות צרות, רק לכאלה שפחות קל להפגין כלפיהן אמפטיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול זה קונוס שנשברו לו הפינות בהגנה. אחד מהקליר פאתרס המובילים. קליי בסדר גמור וגם מנסה עדיין למרות שזה לא קליי הישן. הבעיה שכל היתר לא שומרים גם. זה מתחיל בשר ההגנה שלכם ששומר על שופטים יותר מאשר על שחקנים ובכללי כולם. נותנים שם לעבור כמו בתחנת אוטובוס

Dor
Dor
18/02/2023 17:50:12

קומינגה זה פספוס רציני שלכם. אולי יש דברים שאנחנו לא יודעים אבל כח ואתלטיות יש שם ולדעתי כשיתבגר קצת יהיה אחלה שחקן

רן הנרגן
רן הנרגן
18/02/2023 17:57:13
Reply to  Dor

הבעיות שאני מניתי בו עשויות לבוא על תיקונן אם הוא יעבוד קשה בקיץ אבל כרגע הן מגבילות את הביצועים שלו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בגדול, גולדן סטייט נמצאת בצד של הירידה אחרי השיא. השאלה עד כמה הירידה תהיה מהירה וחדה תלויה בקצב הירידה ברמה של הזקנים, בקצב השיפור אצל הצעירים, וביכולת להשיג כשרון מבחוץ ולשלב אותו בהצלחה. כל עוד סטף בחוץ הפרמטר הראשון בקאנטים, ואין מה לצפות לקבוצה טובה. אחרי הצעירים אני לא ממש עוקב אבל אם אני חייב להמר אין שם איזה רונדו-של-בוסטון-2008, או קוואי-של-ספרס-2014, כלומר איזה צעיר מפתיע שמצטרף לזקנים ועושה את ההבדל. השאלה היא מה יגיע מבחוץ, ומתי, פייטון ג'וניור זה טוב, גם אם יכלו לקבל על וייסמן יותר מוקדם יותר. ההמשך תלוי בעיקר בשחקנים מבחוץ. אם כוכב בליגה מחליט שהוא רוצה לפריסקו, הלוחמים יבנו עבורו חבילה של צעירים, בחירות ושכר, כמו שפיניקס עשתה עם דוראנט. אבל זה תלוי יותר בכוכב ופחות בהם.

John
18/02/2023 20:27:32

הווריורס איבדו את מאמן ההגנה שלהם. יש להם סכמות הגנתיות, אך הם לא מתאימות לשחקנים שמשחקים. סבבה שהחליטו לוותר על וויסמן אך איפה הגבוהים שלהם. הפלייאוף השנה יהיה חזק בהרבה במערב. במזרח, הקבוצה שהיא ניצחה, בוסטון, בעיקר בזכות ניסיון והירואיות של סטף טובה יותר השנה. הבעיה בהגנה היא שהם מאבדים כדורים בלי סוף, סופגים הרבה במעבר, לא יוצרים מספיק מגע בצבע כדי ללכת לקו ובכל השאר היא בינונית. מה שמציל אותם זה אחוז נהדר משלוש (38.6%) מ-43 ניסיונות כל משחק. זה 16.6 שלשות או 50 נקודות כל משחק מחוץ לקשת. לגבי הדיון על קומינגה, קר מאוד מאכזב כמאמן השנה. הוא הורד לוויסמן קומינגה ומודי את הביטחון בשם ה-win now מכיוון שהוא לא יכול להרשות להם להתגלח על הקבוצה בשכר לימוד. אך זה שקר גס. כי השחקנים שהוא אוהב כגון דונטה, פול ולאם הוא נתן להם לשחק המון דקות גם במשחקים איומים. שנאתי את הצורה שאימן אותם מתחילת השנה. שנאתי את הצורה שניהל את הקונפליקט של דריימונד עם פול וזה נראה שמייק בראון אבידה הרבה יותר גדולה ממה שחשבו.
עדיין, זה סגל שכשכולם בריאים צריך להפחיד לא מעט קבוצות בגלל הכישרון ובגלל הניסיון בפלייאוף. כמו ששנה שעברה לימדה אותנו לגבי הפלייאוף, דומיננטיות בעונה הרגילה לא תמיד רלוונטיות כשאתה נופל לסדרה עם מץ' אפ רע.

thetroll
thetroll
18/02/2023 23:30:53

אני מסכים. ומוסיף כמו ג'והן שכנראה המשמעות של מייק בראון היתה הרבה יותר גדולה ממה שהערכנו.
שנה שעברה הם היו טובים לאורך כל העונה ואיכשהוא השלישיה הגדולה לא שיחקה ביחד . בפליאוף הם פתאום שיחקו שוב ביחד אחרי כמעט 3 שנים וההתלהבות היתה אדירה יחד עם האנרגיות של הצ'ייס סנטר והגיעו לטבעת.
השנה ניכרת עייפות החומר אין להם כח להשקיע בעונה הרגילה ההתלהבות שכחה והם חושבים כנראה שבפליאוף מגע הקסם יחזור. זה לא יקרה למי שמזייף כל העונה.
דרך אגב קר תכנן להוריד עומס משלישיית הוטרנים שלו לתת זמן לצעירים כדי להתפתח תוך כדי תנועה אבל הצעירים פשוט לא הסתדרו והמאזן היה גרוע. וזה נגמר בטרייד על וייסמן ובכך שכל השנה הם מנסים להבטיח מקום בפליאוף ובנתיים לא שם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/02/2023 11:55:53

קווין דוראנט מאמין שלפיניקס סאנס "יש את כל החתיכות (PIECES) לאליפות"😁😁😁
טנש עם החיזוקית של דה שוט בטוח מקבלים אורגזמה.
דוראנט אצלי יושב בתוך ערמת חיריה ענקית. לך תבנה עליו ועל הגמד.
אולי יזכו, האמת אני יותר נהנה ומתעניין מדנבר\סלטיקס לא זוכים מאשר הגמד\קאפקייק זוכים.
אני סומך על דה שוט שיעוף מהצוק עם טנש בבגז'

דה שוט
18/02/2023 12:52:08

פיניקס או הקליפס צריכות לצאת מהמערב. דנבר וממפיס יעשו בעיות. ועדיין לא ויתרתי על מיני…
אבל אחרי הפלייאוף הקודם והמונדיאל – כבר רעננתי את המקלט וקניתי קסדה חדשה
שמור לי מקום בכפר
ווינק ווינק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/02/2023 12:55:14
Reply to  דה שוט

שמור לך כיסא הכבוד.
בונים עלייך רוצח
אל תוותר על מיני😁😁😁
ממליץ על חליפה אטומה עם מסננת אנטי טנשית בעגלה.
ווינק ווינק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אנחנו בונים שתישאר על עגלת הלייקרס. ווי טראסט יו

Berch
18/02/2023 13:09:43

אחלה מעורב
הדבר שאני הכי אוהב בדוראנט זה שהוא שיחק בסיאטל סופרסוניקס
🤣
בסוף היום המורשת שלו היא שהוא לא לקח אליפויות פעמיים(!) בקבוצות עם טריו כוכבים.
רק כשהגיע ככוכב רביעי הוא לקח
🤷🏼‍♂️

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/02/2023 16:21:24
Reply to  Berch

יש צדק בטענה שלך. אם נמשיך עם הדימוי החללי, כנראה שלדוראנט אין מספיק gravity בכדי לגרום לשני כוכבים נוספים לנוע באותו מסלול איתו. בתור לווין הוא נהדר, ואפילו קירח כמו הירח

Zvika Bar-Lev
18/02/2023 18:46:51

אתם כאילו שוכחים איזה הופעות הוא דפק בשתי האליפויות. שתיהם עם FMVP שלו, ברור וחלק. הוא נלחם בהגנה ונתן התקפה קטלנית, היה בכל מקום, לכל אורך בפלייאוף, וקיבל גם טבעות וגם FMVP בצדק גמור.
כדי ללפיניקס תהיה טבעת, נצטרך לראות אותה רמה מדוראנו, וזה אחרי שחזר מפציעת אכילס רצינית. אם זה יקרה, הוא לגמרי חוקק את מקומו בהכי טופ שיש.

אור
אור
18/02/2023 19:16:27
Reply to  Zvika Bar-Lev

אכן

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
18/02/2023 19:45:29
Reply to  Zvika Bar-Lev

הוא היה מופתי בשתי האליפויות. בלי סייג או אבל.
לצד זאת, הוא הצטרף לקבוצה שהייתה כחוקה חמש נקודות מאליפות בק-טו-בק אחרי שבירת שיא הנצחונות (רק לצורך ההמחשה כמה ביזארי השיא הזה — העונה כל הקבוצות שיחקו 58-60 משחקים, ורק בוסטון מכל הליגה עם פחות מפי שתיים הפסדים — 17 — מ-73-9).
.
זה הכי קרוב לקבוצת אולסטאר, או גלקטיקוס על מלא, שראיתי בחיי (כן כן, לייקרס וסלטיקס באייטיז וכו'). מה לעשות שלא כל האליפויות נולדו שוות…

John
18/02/2023 20:39:31

למה קבוע מזכירים את קבוצת ה-73-9 ושוכחים שהווריורס של הפלייאוף ההוא לא היו דומיננטים בכלל. נכון שניצחו את הרוקטס ואת הבלייזרס 4-1 אך נזקקו לנס בכלל להגיע לצאת מהמערב. וגם בגמר למרות שניתן להתווכח שאיבוד הגמר לא היה לגמרי עניין של כדורסל אלא הרבה עניינים מסביב, עדיין זה לא היה מופע של דומיננטיות. דוראנט הצטרף לאותה שלישיה כי זה שטות לא לעשות זאת. התפקיד היה פנוי, הכסף היה שם. זה אחלה שוק ואחלה אווירת כדורסל. הת'אנדר היו מוכשרים אבל האווירה הייתה רעילה. הרעיון שהיה צריך ללכת למקום אחר כדי לאזן את הליגה הוא אחד מהטיפשויות הגדולות שלא יודע איך הצליחו למכור. השתלטות ה"נארטיבים" כתחליף לכדורסל, הרסה כל חלקה טובה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
18/02/2023 21:14:15
Reply to  John

הוא לא "היה צריך ללכת למקום אחר כדי לאזן את הליגה". שיעשה מה שטוב לו. באופן אישי, אני שמח שראיתי את גולדן 17-18 — קבוצה קרובה לשלמות. עם זאת, אם עושים את משחק 'השוואת האליפויות', אז השתיים של דוראנט פחות מרשימות אותי מהשתיים של חאכים, או מהאחת של דירק.
.
'שוכחים' את הפלייאוף כי עם כמה שהם התקשו, הם היו בסוף ב-3-1 וחזרו לסאן-פראן. מנצחים במשחק חמש — הפסידו שישה משחקים כל הפלייאוף, כולל קאמבק אדיר. אולי לא דומיננטיות של לייקרס 01, אבל הרבה הרבה יותר טוב מ, נניח, בוסטון 08, מיאמי 13 ולא מעט אלופות 'דומיננטיות'. והם התקשו מול קבוצה מעולה עם שני mvps שניתחה סיבוב לפני קבוצה עם 67 נצחונות. בקיצור, לא היו דומיננטים בכלל זה קצת עיוות.
.
בכל אופן, אני לא חושב שזו טיפשות גדולה. כאוהד ספורט (יותר מאוהד בוסטון או קבוצה), יש בי רצון כפול — האחד, לראות את שיא היכולת האנושית, את הנשגבות בספורט, את השיאים והפיקים והגרייטנס. הצד הזה סופק במלואו ב-17-18 עם הווריירס.
.
מאידך, יש גם את הרצון ל-even field. אפילו כאוהד מכבי בזמנו (איבדתי עניין בספורט ישראלי לחלוטין), זה היה מגוחך מה שהיה משנות השבעים עד 08. מה שקרה מאז בעייתי מכיוון אחר, אבל נעזוב את זה כרגע. בנוסף, יש בי את הרצון לראות שחקנים, בעיקר hof, נשארים בקבוצה שבחרה אותם ומביאים אותה לארץ המובטחת. עבורי, הרגש במקרים אלו חזק יותר.
.
תראה, אולי אני מתפלסף על ריק, אבל לדעתי המהות הראשונית ביותר של ספורט, או אף תחרות, היא סובלימציה למלחמה. בשלב השני, היא הוגנת — כולם מתחילים מעמדה שווה, מאפס-אפס או מנקודת התחלה דומה. בניגוד מוחלט לחיים האמיתיים, בהם נקודות הפתיחה שונות לחלוטין.
.
במילים אחרות, ספורט הוא גם עידון של יצר חייתי ופראי בצורה מוסכמת, מקובלת ומעודדת חברתית, ומצד שני אוטופיה הוגנת, בה לכולם הזדמנות שווה מאותה נקודה, ושהטוב ביותר ינצח. אותה כפילות של חייתי-אוטופי היא 'הלב והמנוע' של התחרות בכלל ואתלטיקה בפרט.
.
מסיבה זו, אני לא חושב שיש בעיה להחזיק בכפילות גם לגבי המעבר של קיידי לווריירס. מחד, זו הייתה תאווה לעיניים. מאידך, היה בכך משהו צורם, לא מרגש או סוחף בזכיות עצמן (על אף הסחף והרגש האדירים מהשירה בתנועה שהם הציגו).

trusttheprocess
trusttheprocess
18/02/2023 20:22:29

קווין לאב ידבר עם מיאמי ופילדלפיה
לאב בוויק סייד כשהארדן עושה פיק אנד רול עם אמביד או כשיש דאבל טים על אמביד זה קטלני , כל מה שהוא צריך לעשות זה לקלוע שלשות חופשיות ולעזור בריבאונד, אני הייתי מחתים אותו
אם בוסטון יכולים איכשהוא לשחק עם הגופה של בלייק גריפין גם לאב יכול לשחק

thetroll
thetroll
18/02/2023 23:36:36

יופי של מעורב מנחם . ראיתי את מקקלנג. אני לא יודע אם הוא תפס יום אבל ביכולת כזאת אין לי מושג מה הוא בג'י ליג הוא יכול לעזור לפילי.
הוא לבן 1.89 אבל יש לו גם ניתור מדהים מעבר לשלשות אסיסטים ויתר הארסנל שהציג.
מסכים איתך לגביו גם אני התרשמתי ממנו.