מעורב הופס ליום ששי: לפי הסדר – אמביד, לברון, כריס פול, ווסטברוק, ג'ו מזולה (מאמן הסלטיקס), ג'יאניס, ווידוי של דוראנט / מנחם לס

קודם אמביד: הגיע ל-10,000 נק' בסיקסרס מהר יותר מצ'מברליין או אייברסון
ואז לברון: "התוספת החדשה מרגישה כאילו יש לנו קבוצה חדשה"

1. אמביד, אחרי 29 נק' שעשו ממנו הראשון להגיע ל-10,000 בסיקסרס: "אני פצוע ואולי לא אשחק באול סטאר ביום ראשון"

אמביד עשה אמש (שלשום) משהו שאפילו וילט צ'מברליין ואייברסון לא הצליחו לעשות באותה קבוצה: להגיע ל-10,000 נק' במשחקו ה-373. אייברסון, שהיה הראשון להגיע ל-10,000 נק' באותה קבוצה עשה זאת במשחקו ה-378. ג'וליוס טירטינג הגיע ל-10,000 במשחקו ה-435. צ'מברליין הוא הראשון להגיע ל-10,000 אבל לא באותה קבוצה. הוא עשה זאת ב-236 משחקים. מייקל ג'ורדן הוא השחקן הראשון שהגיע ל-10,000 נק' באותה קבוצה כשעשה זאת בשיקגו בולס המשחקו ה-303

אמביד עשה זאת בנצחון ביתי על קליבלנד 112-118.

אמביד, שקלע 29 עם 14 ריבס' אמר אחרי המשחק: "אני עולה לשחק כל ערב כדי לעזור לקבוצתי כמה שיותר, אבל אני לא כשר לחלוטין, ואני לא בטוח כלל שאוכל לשחק באול סטאר ביום ראשון"

הוא אמר:

HI. "I'm not healthy. I haven't been healthy for the past three weeks, or month. I was just trying to get to the All-Star break without missing games and stuff. But I feel like I've reached the point where I need to follow the doctor's advice. … Back then he said I should have been sitting for two weeks, so we'll see how the next few days go, and go from there."

2. לברון: "עם 3 השחקנים החדשים ההרגשה היא שאני משחק בקבוצה חדשה"

לברון אמר שקלע 21 נק' בנצחון 102-120 על הפליקנס:'ההרגשה היא טוטאלית כאילו אני משחק בקבוצה חדשה. שלושת התבלינים החדשים עושים מה=BREWING (בישול) מעדן חדש לחלוטין'

הוא הוסיף אחרי משחקו הראשון עם דאנג'לו ראסל, מאליק ביזלי, וג'ארד וונדרבליט: "ההרגשה היא שהשלושה מתאימים לנו מאד.

"I think our skill sets all kind of fit each other."

לברון הרגיש שהוא לא חייב לעשות הכל בעצמו. לפתע הוא מרגיש שישנם שחקנים שהוא יכול לסמוך עליהם.

הייתה זו החמישייה השונה מס' 30 ב-59 המשחקים השונים.

"כל מה שאנחנו צריכים עתה הוא 'שקט תעשייתי', אמר לברון.

אנטוני דייויס שקלע 28 ב-13 מ-17 אמר:

"One, for us to get on the winning side of things going into the break, to feel good about ourselves and not let a loss kind of linger over the next six, seven days. … But for standings purposes, it's also a good win for us."

3. כריס פול: "אני בשוק מהטרייד שהביא את דוראנט. אבל אחרי כמעט 20 שנה ב-NBA ראיתי כמעט הכל. לכן התוספת של דוראנט היא, בינתיים, 'לא לקחת מאומה FOR GRANTED"

"שיחקתי בקריירה שלי עם דוד ווסט, עם ג'יימס הארדן, אבל אני יודע שהטרייד שהביא אלינו את קווין דוראנט הוא אחד הגדולים בהיסטוריה. אבל בכמעט 20 שנה בליגה ראיתי כמעט הכל ואני אומר לעצמי, ואנסה לומר לחברי קבוצתי, לא לקחת מאומה FOR GRANTED. עלינו עדיין לשחק כדורסל כדי לנצח". אבל הוא מסיים: "מה שמכון הוא שאף פעם לא יצא לי לשחק עם שני שחקנים בקליבר של דווין בוקר וקווין דוראנט, כמובן מלבד בנבחרת ארה"ב.

מה שכריס פול מנסה לומר לחברי קבוצתו הוא שלמרות שהם קיבלו את שחקן ההתקפה הטוב ביותר ב-NBA עליהם עדיין לשחק כדורסל, לבצע התאמות, להתארגן מחדש עם כוכב-על שהגיע, אבל גם לא לשכוח את שלושת השחקנים הטובים מאד שהם נתנו עבורו – מאליק ברידג'ס, קאם ג'ונסון, ןפיניי-סמית'. "זה טבעי שנעבור תקופה נסיונית עד שהקוביות תיפולנה נכון. מאומה לא יבוא אוטומטית. נצטרך לעבוד, לחשוב, ולעשות את ההתאמות הנכונות"

הוא מזהיר בעונתו ה-18 ב-NBA:

יהיו כמה GROWING PAINS"

עם כל האזהרות, המשפט האחרון מסכם טוב יותר מהכל את הרגשתו: "כששיחקתי וראיתי מי יושב על ספסל קבוצתי – אמנם עדיין באזרחי – וראיתי את קווין דוראנט הייתי צריך לשכנע את עצמי שזה אמיתי. שזה אמנם קרה"

4. סלטיקס החתימה את ג'ו מזולה כמאמנה הראשי (עד כה היה 'זמני')

הבוסטון סלטיקס האריכה את חוזהו של ג'ו מזולה על "תיפקוד המעולה שהוא הוכיח", ויחד עם הארכת החוזה בא גם שינוי בעמדתו מ-"מאמן זמני" ל-"מאמן ראשי"

5. דני גרין הוותיק חתם עם הקאבס לעונה על 2 מיליון

דני גרין, צלף השלשות שקליבלנד בחרה ב-2009 (ואח"כ שיחק בספארס, בטורונטו, ושוב בקליבלנד) חתם לעונה אחת עם הקאבס על סכום של 2 מיליון, בתקווה שהוא יהיה הצלף הנוסף שהקאבס צריכה עכשיו כדי להגיע לשלב הבא ולטפס מדרגה גבוהה יותר. גרין ידוע עבור שני דברים: הריקוד שלו ב-SIDELINE בשרות הראשון שלו בקבוצה, ובפיור שוטינג שלו. כשהוא ב-GROOVE – הוא בין הקלעים המעולים ביותר.

השאלה היא מה נשאר לו אחרי ההפוגה הדי ארוכה שהייתה לו עד החתימה החדשה.

6. שיחות הבייאאוט של ראסל ווסטברוק זוחלות אבל לפתע צצה קבוצה מעוניינת (ומעניינת!) – הקליפרס

יוטה ג'אז נתנה רשות לקליפרס לדסקס בייאאוט עם ראסל ווסטברוק וסוכניו, לפי שאמס צ'רנייה. כפי שידוע הלוס אנג'לס טיימס יצא במאמר הקורא לקליפרס לעשות את הצעד הדרוש להביא את ווסטברוק, אם לקבוצה ישנן מחשבות אליפות רציניות.

7. ג'יאניס נקע אמש את מפרק כף היד במשחק נגד שיקגו ועלול להחמיץ את האול סטאר

8. ברגע האחרון: לדוראנט לא היו מחשבות טרייד. בקשת הטרייד של קיירי נפלה כפצצה וטרפה את כל הקלפים

הבקשה של קיירי נפלה כרעם ביום בהיר. אנחנו, סוף-סוף, בנינו את תרבות המשחק שרצינו. ואז באה הפצצה וטרפה את כל הקלפים. לפי דברי דוראנט נ יתן להאמין שללא בקשת הטרייד של קיירי, גם דוראנט היה נשאר בנטס:

I was upset that we couldn’t finish. I thought we had some good momentum. We were finally building the culture that we always wanted,” Durant said. “I didn’t know what was going on with Kyrie and his situation with the organization. I didn’t really focus on that. It was a blow to our team. It took away our identity. He was a huge, huge part of what we do.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
17/02/2023 1:34:01

תודה מנחם. כל הנקודות מאד מעניינות

NBA בדם
17/02/2023 1:47:04

בעקבות ההצלחה המסחררת של מאזולה בבוסטון, עוד ועוד ג'נרל מנג'רים קיבלו אמונה שדווקא מאמנים עם שמות של ממרחים יעשו את העבודה טוב יותר מעוד מאמנים אחרים לא יוצלחים.
אורלנדו מינתה את בלובנד למאמן ראשי, אטלנטה ערפה את ראשו של מקמילן ומינתה את נוטלה, והלייקרס מינו את חמאת בוטנים למאמן אישי של מו במבה.

trusttheprocess
trusttheprocess
17/02/2023 2:59:18
Reply to  NBA בדם

ורק טורונטו נשארו עם מיונז לייט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

ניקו נוטלה נשמע אחלה שם😂😂

סוסמעץ
סוסמעץ
17/02/2023 4:26:29

תודה רבה דוק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אמביד – הסטאט הזו נשמעת קצת מוזר לשחקן פציע יחסית עד שמבינים שהיא מתחשבת רק במשחקים ששיחק ולא ברבים שהחסיר. בכל מקרה מברוק והרבה בריאות.
לברון – אני לא מבין איך בכלל ראסל הגיע לשם מלכתחילה, אבל אחרי שנקלעו למצב הביש הזה הצליחו לצאת ממנו עם חבילה טובה יותר משהערכתי שיקבלו, גם אם מאוחר יחסית (ואולי מאוחר מדי)
כריס פול – לא ציין את אייטון במה שאמר (או לפחות במה שצוטט), וכך גם דוראנט. אז ברור שהם צריכים להראות לבוקר שהוא שחקן מיוחד, וזה גם נכון, אבל צריך גם להיזהר ממצב של "ביג-3 ועוד כמה שחקנים אלמונים" כי זה לא באמת עובד ככה.
ווסטברוק – לא יכול להבטיח לו שהקליפרס יקחו אליפות, אבל הייתי שוקל ברצינות בייאאוט – יש לו כסף לארבעה דורות קדימה ואין לו טבעת, אז יאללה.
ג'ו מזולה – מהמוצדקות בהחתמות. כל הכבוד על העונה הזו.
יאניס – באסה, נקווה שיחלים במהרה. לא בגלל האולסטאר המשעמם אלא בגלל ההמשך.
דוראנט – סך הכל דיבר יפה מאד, גם על פיניקס וגם על ברוקלין, ועדיין אני לא יכול להשתחרר מההרגשה שפיניקס תפסיד מהטרייד הזה.
קראודר – אאל"ט אם היה נשאר בפיניקס היה עכשיו בחמישייה במקום קרייג, לא? כלומר הטרידו אותו בדיוק כשכבר יכלו לתת לו את מה שרצה. לדעתי הלקח כאן הוא לא לשחק משחקים כאלה עם המועדון. לאורך זמן עדיף פשוט לשחק, ולשחק הכי טוב שאתה יכול, ואז נוצרות יותר הזדמנויות, והזדמנויות טובות יותר.
תודה רבה רבה מנחם, אחלה מעורב לוויקאנד.

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 6:04:31

תודה דוק על מעורב השיקוצים
אני החלטתי שאני מאוד אוהב את מזולה.
גבר-גבר, מקצוען אמיתי, 0% בולשיט ורק מתרכז במשחק.
ממש אוהב אותו.
והוא אוהב מאוד את ווייט ומאמין בו אז בכלל מקבל קרדיט.
סלטיקס ייצאו מהמזרח, במערב פיניקס טרפה את הקלפים, עדיין מקווה שזו תהיה דנבר.
דוראנט – לא מבין – אם הוא היה כ"כ מרוכז ומפוקס ומחובר (כמו שחשבתי), אז למה ביקש טרייד?
עדיין הייתה להם קבוצה מעולה ללכת עד הסוף.

Don
Don
17/02/2023 9:10:09

מזולה – ישנם כאלה שפשוט נולדו לאמן ולהנהיג. כזה צעיר בן 34 בלבד ועושה עבודה נהדרת. כל הכבוד באמת.

עגל
17/02/2023 6:22:33

תודה מנחם על מעורב גדוש.
מה שדור אנו אומר קמת מפתיע אותי, לפי זה הוא ויקירי כבר לא היו בקשר חברי. בהחלט לא ברור לי למה שניהם לא נשארו אחרי שסוף סוף הקבוצה התחילה לתקתק.
כריס פול צודק.

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 6:29:11
Reply to  עגל

מבחינת קיירי, זה מהלך מטומטם שמונע רק ע"י spite (טינה? לעשות דווקא?)
הוא היה חייב להצליח בעונת חוזה כדי להוכיח שהוא שווה מקס.
הסיכוי הכי גדול שלו להצליח היה בקבוצה המצוינת של ברוקלין, ועוד לצד חברו הטוב ביותר.
בטח יותר מדאלאס המפורקת ליד בול הוג כלוקה שגם רוצה לקחת את כל הזריקות המכריעות, כמוהו.
אבל למה לדרוש טרייד מבחינת דוראנט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שדוראנט אומר אמין כמו השקץ הוא רצה ממזמן לצאת משם. קלט שעם בן סימונס אתה לא מביא טבעת 😂😂

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 6:40:44

בן סימונס לא רלוונטי לעניין

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 8:20:42

מחקתי, כי יש גבול

paka
paka
17/02/2023 9:13:59

לא חושב שטינה היה המניע שלו.. לעשות דווקא? הצורה שהארגון הזה התייחס אליו לא הייתה שום סיבה שהוא יביא להם אליפות. לא חושב שהייתה לו ברירה… הם עשו לו דווקא ולא הייתה שום סיבה לשחק איתם בקקי ופיפי

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 9:48:48
Reply to  paka

על מה אתה מדבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  paka

הארגון התייחס לקיירי טוב מידי אם אני הייתי הבעלים היית רואה מה היחס שקיירי היה מקבל כפי שמגיע לו ובן סימונס גם.

paka
paka
17/02/2023 19:01:13

ואם אני הייתי סופרמן הייתי מביא שלום עולמי…

paka
paka
17/02/2023 19:00:17
Reply to  paka

גם על ההשאייה ההזויה שהוארכה גם אחרי שעמד בכל התנאים ההזויים וגם על התנאים שהתעקשו להכניס לחוזה..

Don
Don
17/02/2023 7:06:37

אוי ואבוי
רק זה חסר לי – ווסטברוק בקליפרס? זה רעיון ממשי או הוכחה שהקללה עדיין קיימת? הקליפרס נמצאים בתקופה טובה, עם הרבה עומק והכי חשוב, קוואי שחוזר לעצמו אחרי פציעה ארוכה ארוכה. מי לעזאזל חושב על ווסטברוק? רק לא זה.
אז דורנט אמר שעזב בגלל שקיירי עזב? מתאים לו. במקום לקחת את ברוקלין ולהנהיג ולתת כל מה שיש לו, החליט לברוח לקבוצה אחרת. אחרי שראיתי איך שיחק ואיך התנהג מול בוסטון בפלייאוף שפשוט שמו עליו דאבל כל הזמן, אני אומר שמי שחושב שדורנט יביא אליפות לפיניקס, שלא יפתח ציפיות. לדעתי, הוא שחקן התקפה מדהים, אבל בשביל להנהיג אליפות – חובת ההוכחה עדיין עליו.
באסה שיאניס נפצע – נקווה שלא להרבה זמן.
מישהו יודע מה מצבו של קראודר ומתי צפוי לשחק ממשית?

IDO
IDO
17/02/2023 9:04:29
Reply to  Don

חאראם לא נשאר לו כלום במייכל מול בוסטון.

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 8:17:01

מנחם, המעורב טעים וערב מאד לחיכי.
שימון, מה אתה אומר על זה? HI. "I'm not healthy. I haven't been healthy for the past three weeks, or month.
טמביד זה חתיכת יצור.
הייתי דיי עסוק אתמול, למעט בלילה, אבל אחד מהדברים שראיתי היום, במעורב הקודם, כמדומני, זה שאברי שפתח פה על בית שימוש וכינה אותו צמח, סוף סוף אנחנו מסכימים במשהו. רק שלא יגיע לבית לווינשטיין. 🙂 א-שוס (שי) לתשומת ליבך, יש גג טוב לאברי כל הזכויות על סימונס, בהקבלה לצמח או עציץ, שלו ושלו בלבד.
מאזולה (בזוקה ג'ו) בדרך כלל מכין את הסלטיקס מצוין למשחקים ומקבל חוזה בצדק, זה אומר שאידיוטקה יועבר לקבוצה אחרת? איפה איינג' כשצריך אותו בשביל להתריד את איממה ולקבל בחירות דראפט? האם סטיבנס יכול להיכנס שם לנעליים של דני?
מאזולה לפילי?……
עדיין יש לי ביקורת על ג'ו בגלל הסיפור של פסקי הזמן. הוא אולי המאמן שלוקח הכי פחות פסקי זמן בליגה ויש לו שתי טענות: 1) הוא אומר שאין הוכחה שפסקי הזמן מועילים לקבוצה, 2) הוא סומך על שחקניו שיצליחו לצאת מהברוך שאליו נכנסו (לדעתי לפעמים גם באשמתו)
מה שמעניין הוא ששחקני הסלטיקס מגבים אותו ב 100% ומאשימים רק את עצמם, טייטום וגראנט וויליאמס למשל מהזמן האחרון.
אני עדיין כועס על 3 הפסדים לאורלנדו השנה, הייתי מוותר לו אם היה מפסיד אחד או שנים אבל שלוש לקבוצה שלא נמצאת בכלל בתמונה של הפליי אין? זה מראה על זלזול וחוסר הכנה ראוי. מאמן צריך להכין נכון את קבוצתו לקראת משחק מול קבוצה אחרת ולא משנה שהיא חלשה. עצם זה שלא היו התאמות לקבוצה אחרי שנצחה 2 ברצף מדבר בעד עצמו, זו דעתי.
זהו, אז שבת שלום מנחם וג'ייל וחברי הופס העליזים.

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 8:19:58

רק עוד דבר אחד אברי (בחברות ולא בקטע רע), להתריד את הגארד היחידי מאז ימי פייתון שזכה ב DPOY עבור צמח בגלל הסיכוי שיצא מהתרדמת (שי, זה כבר שלי)? תרשה לי לגחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Avri
Avri
17/02/2023 10:00:49

הכל בחברות רזי. יש לי וידוי קטן. את סמארט אף פעם לא חיבבתי ויש מצב שהייתי מטריד אותו גם בעד פיאט פונטו יד רביעית מעורך דין. אבל אכן, כמו שהבליצ'ק ציין אתמול, להציע על סימונס את סמארט זה מיותר לגמרי כי המחיר שלו כרגע זה יותר בכיוון של גרנט וויליאמס או אפילו מחיר שלילי ז"א בוסטון תקבל מתנות בשביל לקחת אותו (כמובן שחוזית זה לא עובד). הדרך היחידה להביא אותו כרגע זה בביי אאוט, כשהוא חותם אצלנו בזול.

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 10:24:10
Reply to  Avri

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, פיאט פונטו משומש עבור DPOY? גדול.
סמארט הוא ארס והוא בדיוק מה שהסלטיקס צריכים. הוא מחזיק את חדר ההלבשה בידיו ונתן לסלטיקס הנחה כשבאו לעשות אתו חוזה, לא בגלל שהוא לא יכול היה לקבל יותר במקום אחר אלא בגלל שהוא אוהב היכן שהוא נמצא! וזה בניגוד לגראנט שכנראה יברח בסוף השנה (בצדק כי לדעתי הוא כבר קיבל הצעה בטמפרינג-מיאמי?).
אותנו מעניין חוזית? תעשה לי טובה, הכסף לא משחק בפנטזיות.

Avri
Avri
17/02/2023 10:04:06

אגב פייטון: פייטון פריצ'ארד כבר הרבה זמן צועק שהוא רוצה טרייד. אני מבין למה משאירים אותו בכח (לך תסמוך על הבריאות של ברוגדון) אבל בריא זה לא.

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 10:25:22
Reply to  Avri

כמוני, כמוך לגבי פריצארד אבל יכול להיות שניסו מתחת לראדר ולא היה עניין?

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 8:30:03

התכוונתי איימה יודוקה לפילי?

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 9:05:02

תזמין מכבי אש, אברי טיפס על העץ ולא יכול לרדת

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 9:30:51

הצמח הפך לעץ?
אם שימון צודק, סימונס יקבל 20 מליון לשנה. יעקוץ או לא?

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 9:46:00

מה זה עץ, זה ג'ק והאפונים!

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 9:55:14

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה היה וואחד עץ והרבה טרולים ענקים, כמונו….
זה אתה?
comment image

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 9:56:03

זה אני ושימון
comment image

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 10:47:38

הלוואי, אין לי שיניים כאלה טובות

אשך טמיר המקורי
17/02/2023 10:48:31

אחלה סרט, אגב

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 11:42:53

כל טוב בו

Avri
Avri
17/02/2023 10:09:42

מודה ומתוודה, יש בזה משהו. אבל אני עדיין רואה בעייני רוחי חמישיית הגנה של סימונס ג'יילן טייטום אל והטיים לורד, עם ווינגספאן ממוצע של בערך 2.15… ועפים בהתקפה… אל תהרוג לי את החלום.

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 10:26:42
Reply to  Avri

אף אחד פה לא רשאי להרוג לך את החלום. רק מתבדחים
שבת שלום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

זה סיוט לא חלום

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 11:43:53

טוב, הצמח היה הסיוט שלך ולא הסיוט שלי.

Avri
Avri
17/02/2023 11:48:21

🙂 אה, כאן בדיוק מובדלים אנשי חזון, עקביות והבנה אמיתית שאוהבים את המשחק, שכמותי, מסטייקים שמתהפכים כל שני וחמישי ומעריצים רק גאנרים, שכמותך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אברי אתה כמו פרעה חולם חלום ולא יודע מה הפירוש. בן סימונס זה שנים רעות אומר לך למרות שהכל טוב מסביב אחד מרקיב הכל 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד מכין אותנו לזה שיהיה בהיריון בסביב ה2 של הפלייאוף ויושבת. זה תמיד תירוץ אתה כל העונה פצוע ואז "נלחם" ו"מתעלה" עם הפציעה waaw. זה הספר הישן של מייקל 40 חום קובי אצבעות שבורות והשקץ לה גרוין 🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 11:46:27

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ווי אול וייטנסד. רק שלא נראה אותו שוב ממרר בבכי, מספיק היה לנו את זה מהשקץ.
עד היום בסיוט אני רואה את פני שהקץ מתקרקרות ומתכרכמות.
איזה פ-ח-ד.
לה גרויין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2023 11:58:00

דוקי מספיק קשה עם ה-ללל
ואז אתה חייב להכניס לנו את הבבון מאחור?
SHAT YOUR TRAP

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 12:30:25

טוב, סותם
אבל תודה שהפרצוף הזה בהפסד לבוסטון עושה צמרמורת
אגם יש סוגים שונים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2023 12:37:03

ימשיגנע,בפעם הראשונה שראיתי את הסרטון המדובר,עקרתי את העיניים וניקיתי את הפה עם חומצה

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 16:53:04

שום חומצה לא תעזור נגד זה….
https://www.facebook.com/watch/?v=10155942040361006

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/02/2023 9:19:00

תודה רבה על המעורב וסופש נעים לכל

Berch
17/02/2023 9:19:08

אחלה מעורב מנחם
🙏🙏

TRIP
TRIP
17/02/2023 9:23:58

דוראנט זורק עוד שחקן לקבוצה מתחת לגלגלים מה חדש. שכח שהוא ביקש טרייד לפני קיריי יכל להישאר אם רצה ולקחת אליפות אמיתית

p
p
17/02/2023 10:39:56

ברכות לכריס פול שעבר הלילה למקום השלישי בחטיפות בכל הזמנים עם 2,515.
חולף על פני מייקל ג'ורדן (2,514).
מקום שני (קיד 2,684) ומקום ראשון(סטוקטון 3,265) עדיין רחוקים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  p

שחקן מיוחד במינו.

דוקטור רזי הופמן
17/02/2023 11:47:45

גם שחקן תיאטרון לא רע בכלל…
10 מועמדויות לדקל הזהב!!!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
17/02/2023 11:55:25

תודה על יופי של מעורב\קפה מנחם
להביא את ווסטברוק, אם לקבוצה ישנן מחשבות אליפות רציניות.🤣🤣🤣
נכון שווסטברוק הMVP של הכפר אבל הקשר בינו ובין אליפות מקרי ביותר.
ה-10,000 של כל שחקן היום מול העבר לא בר השוואה,היום הם משחקים בWAAW
וקליר פאס מוחלט בזוי וקומי.בעבר הם הזיעו תרתי משמע בשביל כל נקודה.
אמביד חרסינה מזרחית.
מאזולה הרוויח ביושר את החוזה(נכון להיום)

golan
golan
17/02/2023 12:25:54

אחלה מעורב תודה רבה.
מה יעשו עם ווסטברוק בקליפרס ?
בוסטון עשו בשכל, עשה עבודה טובה אז ייצבו את המערכת.
נטס – את קיירי אי אפשר להבין. גם לא את בן סימונס. ואם דוראנט רוצה ללכת אז שוה לקבוצה להטריד.
אז עכשיו תקועים רק עם בן סימונס בין שחקנים לא רעים בכלל.

thetroll
thetroll
18/02/2023 1:31:19

מנחם אין לי מושג מהיכן מגיעה יכולת הכתיבה העילאית הזאת. מעורב משובח תודה

ירון, החלום
ירון, החלום
20/02/2023 4:33:12

בס"ד
תודה מנחם, מעורב משובח.
אמביד מראה כמה הוא חשוב לפילי. רק שישאר בריא.
דני גרין, כבר כמה שנים גמור, האחוזים צנחוב לא רלוונטי כמעט על המגרש
אולי טוב לדרבן את השחקנים ב ולתת מהניסיון שלו.