אירועי דיומא – 14.02.23 – כדורגל וסנוקר

אירועי דיומא – 14.02.23 – כדורגל וסנוקר

אירועי דיומא – 14.02.23 – כדורגל וסנוקר

ליגת האלופות בכדורגל / עמיחי קטן

22:00 מילאן – טוטנהאם: מילאן פתחו רע את שלב הבתים והיו עם 4 נקודות אחרי 4 מחזורים, אבל ניצחו 4- 0 את דינמו זאגרב ואת זלצבורג ב-2 מחזורי הסיום, וזה הספיק להם למקום השני בבית מאחורי צ'לסי. טוטנהאם לקחו רק נקודה אחת מצמד המשחקים נגד ספורטינג ליסבון, וזה הפך את בית ד' לצמוד, אבל הם השיגו ניצחון חוץ דרמטי במארסיי משער של פייר-אמיל הויברג בדקה ה-95, והשיגו את ראשות הבית ברגע האחרון.

קשה להצביע על פייבוריטית מובהקת בקרב בין שתי קבוצות שמדורגות 5 בליגה המקומית, ויודעות שיש סיכוי לא מבוטל שהן לא תהיינה במפעל בעונה הבאה, ולכן ההימור שלי הוא שמילאן ישמרו על הביתיות וישיגו ניצחון מינימלי לקראת הגומלין בלונדון במוצאי שושן פורים.

22:00 פ.ס.ז. – באיירן מינכן: פ.ס.ז. האשימו את מכבי חיפה שספגו תבוסה ביתית של 6- 1 מבנפיקה במחזור האחרון, מה שגרם לכך שבנפיקה זכו בראשות הבית על שערי חוץ (כי כמות הנקודות והפרש השערים הייתה זהה), אבל גם הם זכו בניצחון בהפרש של 5 שערים על אלופת ישראל, וחוסר היכולת שלהם להכניע את בנפיקה (פעמיים 1-1) הוא זה שעמד בעוכריהם. בצד השני, באיירן סגרו שלב בתים מושלם של 6 ניצחונות ומאזן שערים של 18- 2, כשדווקא ויקטוריה פלזן הייתה היחידה שכבשה נגד אלופת גרמניה ב-10 השנים האחרונות.

לכאורה, לבאיירן יש יתרון קל גם בכושר המשחק, ובעיקר באיכות בכל חלק שאינו השלישייה הקדמית או השוער, אבל זה קרב שבו הכל פתוח, ותמיד יש סיכוי לא מבוטל למשחק שבו אחד מבין מסי, אמבפה וניימאר מכריע את המשחק בכוחות עצמו. אני מהמר על תיקו 2 שמעביר את ההכרעה למינכן.

סנוקר / אסף צרפתי

אליפות ווילס הפתוחה

אנחנו בפברואר, מתקרבים לרגעי ההכרעה של עונת הסנוקר כאשר מרבית הטורנירים הגדולים כבר מאחורינו ושחקני הצמרת העולמית עסוקים בשיפור מיקומים וכניסה לכושר לקראת אליפות העולם שתיערך בסוף אפריל.

בינתיים, יצאה אתמול לדרך התחרות האחרונה בסבב "מדינות הבית" (Home nations). שמתקיימת בעיר החוף שאני לא מסוגל להגות את שמה בווילס  Llandudno . ג'ו פרי הוא האלוף המפתיע המכהן ויחד איתו נמצאת כמעט כל צמרת הסנוקר העולמית כולל זוכה המאסטרס האחרון ג'אד טראמפ והזוכה המפתיע הטרי במאסטרס הגרמני אלי קרטר. המדורג הגבוה היחיד שעף בסיבוב המוקדם הוא חביב המדור סטיוארט בינגהאם.

המשחקים בפורמט הטוב מ7 והיום ייערכו מרבית משחקי הסיבוב השני, החל מהשעה 12 ועד לשעות הקטנות של הלילה. בין הכוכבים אותם נזכה לראות היום – הרוקט רוני אוסאליבן, הביתי מארק וויליאמס, ניל רוברטסון, דינג ואחרים.

שידורים ישירים לאורך היום ביורוספורט 1 ו – 2.

צפייה מהנה.

Subscribe
Notify of
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פאקו
14/02/2023 21:48:34

תודה פילי על הכיסוי. לעיר אגב קוראים כלאנדודנו (עיר חוף וולשית חביבה שבמקרה גם הייתי בה).

מנחם לס
15/02/2023 2:07:40

א6הבתי לקרוא על הכדורגל ועל הסנוקר

ירון, החלום
ירון, החלום
17/02/2023 2:15:29

בס"ד
תודה רבה