הברירה היחידה הערב: ניחוס למיאמי / יניב פולסקי

יומן הניחוס: האם מכאן תבוא הישועה?

מאת יניב פולסקי

 

חשבתי וחשבתי איך לעזאזל מיאמי לא זוכים בטריפיט.  לא הצלחתי להגיע לשום תובנה,זה אמנם נכתב אחרי ניצחון של ברוקלין וצמצום הסדרה ולכן החלטתי לחכות למשחק הבא וב3-1 לשלוח את הפוסט למנחם.

דבר ראשון שעשיתי זה השתמשתי בובת הוודו שיו"ר המועדון שלנו(מר אשך טמיר המקורי) שלח לנו.זה גם לא עזר,לברון מסתכל על הבובה ונותן בה מבט כמו שהוא נתן לג'ורדן. הבובה מהפחד התחילה לאהוד אותו.

הבנתי שאין ברירה וצריך לשלוף את נשק יום הדין,וזה כמובן הניחוס.נתחיל מעכשיו לשבח ולפאר את לברון על האליפות שהוא השיג,נבכה קצת,נתלונן ואולי זה יעזור כי מהמזרח שום דבר לא יעזור וגם מהמערב זה לא נראה שתבוא הישועה.

עכשיו בוא נדבר רגע ברצינות,מודה אני שעוד לפני שהתחילה העונה, לא האמנתי שהם בכלל מסוגלים לטריפיט.באמת שאני פה מנסה להיות הכי אובייקטיבי שאפשר ולא מזלזל ב2 האליפויות שלהם אבל לאורך כל התקופה של שלטון מיאמי יש את ההרגשה שהם לא מלהיבים,לא מספיק טובים,נעזרים הרבה באלילת המזל.

מסתכלים על קבוצות אחרות במועדון הטריפיט בעת החדשה אלא היו קבוצות שבאמת היו גדולות מהחיים,שיקגו ב 2 גלגוליה והלייקרס בתחילת שנות ה-2000.והם פשוט לא נראו כמו אף אחת מהקבוצות האלו,הם יותר נראו כמו הלייקרס של 2009/2010 שהייתה קבוצה מעולה ואפילו הצליחה להגיע ל3 גמרים רצופים אבל היה חסר לה את המשהו הזה לטריפיט.

ואז התחילה העונה ואינדיאנה שכבר 2 פליאופים עושה את המוות לשלטון הרשעים (הכל בעיני המתבונן)התחילה בצורה מטורפת וחיזקה את הרגשתי עוד יותר שהשנה לא יעזור אין טריפיט.

אבל כולנו ראינו מה קרה להם.

נמשיך הלאה כל העונה,מיאמי קרטעו אבל לזה דווקא לא שייכתי חשיבות כיוון שבכל זאת הם אלופים שנתיים רצופות וויד נח שליש עונה,בכל זאת ציפיתי שהם יעלו הילוך בישורת האחרונה ושזה לא קרה,גברה שמחתי ותחושתי שאין טריפיט.

ואז התחיל הפליאוף,כולם מכסחות אחת את השניה ורק משפחת לניאסטר(הסבר בהמשך) משייטת לה עם סוויפ קליל.במועדון התחילו חששות ,הטריפיט מתקרב,אני עדיין שמרתי על אופטימיות ואז התחיל הסיבוב השני ושוב אותם תחושות קשות(ובנוסף הלך לי הבארקט שהימרתי שברוקלין עוברים את לניאסטר).

אז זהו דוח מצב מהמועדון שלנו לדעתי רק היו"ר (מר אשך טמיר)נשאר אופטימי,כל השאר מקפלים את הדגלים,מרכינים ראש ומתפללים לנס.

לסיכום מכיוון שאני לא תולה הרבה תקוות באינדיאנה נשאר רק הגמר,אבל גם משם לא תבוא הישועה,כי תחשבו על זה לא משנה מי תתמודד מול מיאמי היא צריכה 4 ניצחונות שיושגו בצורה הבא:

משחק אחד ריי אלן יצלוף ללא הכרה ויביא להם ניצחון.

משחק שני באטייה יתעורר מתרדמת החורף,יצלוף שלשות ויביא להם ניצחון שני.

משחק שלישי וויד ובוש יזכירו שהם עדיין יודעים לשחק קצת כדורסל ויביאו את הניצחון השלישי.

משחק רביעי-לברון יבין שעל מנת שלא יהיה ספקות למי מגיע הMVP ידפוק משחק מפלצתי(כמו אתמול) ויביא את הניצחון הרביעי.

נשאר רק לקוות ששיטת הניחוס תעזור!

bh

הסבר לגבי לניאסטר-אתמול ראיתי משחקי הכס והגעתי למסקנה שמיאמי הם פשוט משפחת לניאסטר.הרשעים ששולטים בעזרת הכוח והכסף שלהם,כמעט כולם שונאים אותם ואת השלטון שלהם ומחכים למפלתם.מבחינת אויבים אז למשפחת לניאסטר האויבים מהבית הם בעיקר סטאניס באראתיאון-אינדיאנה .ןמבחוץ זה כמובן דיאנריז טארגאריין שטוענת שיש לה זכות אבות על השלטון-סן אנטוניו.

את המשפחה מוביל טיוויין לאניסטר-לעניינו פט ריילי זה שמושך בחוטים מאחורי הקלעים ובלעדייו שום דבר לא היה קורה.

המלך ג'ופרי לנאיסטר-לעניינו ברור מי זה.החוט המקשר מעבר לכך ששניהם קוראים לעצמם מלך מבלי באמת להיות מלכים זה שבסוף העונה השלישית שפורצת מלחמה המלך ג'ופרי לא מצטרף לחזית אלא נשאר מאחורה בדיוק כמו מלכנו לברון שבחר לא ללכת לחזית אלא להצטרף לחב'רה.

טיריון לניאסטר-לעניינו אריק ספולסטרה,לא זוכה למספיק קרדיט,אבל למרות שהוא גמד(טיריון) הוא חכם ויודע לנווט את עצמו ואת המשפחה יפה מאוד.

ג'מי לניאטר-לעניינו דווין וויד.הבחור היפה והמוכשר של המשפחה שהבין שיותר מדי כבר לא יצא ממנו.

סרסיי לניאסטר-לעניינו בוש.כל מילה מיותרת.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. חחח ענק!
    ההקבלה ללניסטרים מושלמת!
    אני חושב שס"א הם הסטארקס שחטפו מערוף והלניסטרים ובאים לנקום.
    באין ברירה פנית למוצא היחיד שנותר – הניחוס – וזה קסם אפל עתיק וחזק מאוד ממש כמו הכשפים של האישה באדום של סטאניס.
    כולי תקווה שזה יצליח!
    כל הכבוד !!

  2. אחלה טור. מסכים לגמרי שמיאמי פייבוריטית.
    אני רק מקווה שאינדי או וושינגטון, מי שזו לא תהיה, תצליח למתוח אותם קצת בדרך לגמר המערב.

  3. אחלה מאמר, אבל אני רוצה להבין למה לעזאזל אתם שונאים את מיאמי? בגלל הכסף? גם הלייקרס של שאקובי התבססה על בחירת דראפט שהיה שוטינג גארד, סטאר שבא בחוזה מקסימום וצוות מסייע מהפרי אייגנ'סי. ולא התחלנו לדבר על הטרייד ה"לגיטימי" שהביא את גאסול

    1. רועי,מיאמי היא רק הנפגעת המשנית מה שנקרא,לאף אחד לא כל כך איכפת ממיאמי,ברצינות לכל מי ששונא אותה זה בגלל לברון וכל מי שאוהד אותה(חוץ ממך וממנחם)זה בעקבות לברון.וחוץ מזה רק לליקרס מותר 🙂

    2. בשבילי שורש האנטי למיאמי(בשבילי זה לא שנאה יותר חוסר רצון שתצליח) מתחיל בהחלטה ובאופן ביצועה שעשו שלושה סופרסטארים לחבור ביחד ולזכות בכמה שיותר אליפויות. אח"כ זה מתגבר ב- "לא חמש לא שש לא שבע". מתגבר גם בחיקוי השיעולים של נוביצקי. מתגבר בחתימה של מספר שחקני משנה טובים על הרבה פחות כסף בשביל הזכות לזכות באליפות עם לברון (ריי אלן מה עשית לנו?). מתגבר בכל הבכיינות והפלופינג מול השופטים שמתחילה להשתלט על כל הליגה (הם היו ממובילי הקו, OKC הצטרפו אח"כ) מתגבר בניצחון מול הספארס שהושג בזכות אבל עדיין הספארס היו צריכים לקחת. ומתגבר בכל סיטואציה שהאופי של רוב שחקניה נחשף.
      ישנה סיבה יותר עמוקה, אני עדיין לא מצליח לשים את האצבע עליה. אני יודע שהיא קשורה לתרבות האמריקאית, לעולם התקשורת ולעולם המרצ'נדייזינג. אבל אני לא מצליח למצוא את הסיבה המדוייקת.
      ואגב אני גם שונא לייקרס. אני שונא את הדרך שהם השיגו חלק מהאליפויות שלהם. נראה לי בדעה הזאת אני חריג מרוב שונאי מיאמי באתר.

  4. טיווין הוא שתי טיפות מים פט ריילי גם במראה וגם באופי, ההשוואה גדולה. דאינריז מזכירה יותר את OKC וכמו שאמרו מעליי הסטארקס הם הספארס.

  5. למה שונאים את לברון:

    לברון הוא בן אדם חיובי וספורטאי למופת אבל..

    – הוא גובר על כל היריבים שלו בקלות מרשימה וזה מעצבן את כל אוהדי
    דוראנט, קובי וכו…

    – הוא מעיף בהדרגה את קובי מספרי השיאים וזה מעצבן את האוהדים
    שלו, שהם הזן הנחות ביותר של אוהדי כדורסל.

    – הוא מצליחן ובישראל שונאים מצליחנים.

    חוץ מזה יש הרבה אוהדי לברון אבל הם לא עושים כל כך הרבה רשע (וכולנו יודעים איזה אנשים עושים הרבה רעש).

  6. אם אתה כבר עושה הקבלה למשחקי הכס, אז מיאמי זו דאינאריז – בזמן שבמערב (ווסטרוז) כולם הורגים אחד את השני, היא כובשת בקלילות את ארץ העבדים וממתינה להיפגש בסוף עם המנצח במעלה המלך.

    1. יש בזה משהו,הבעיה שאת דיאנריז כולם אוהבים,אם כבר אני יותר מתחבר לאשך ולנתן גולד, דיאנריז היא אוק' שכולם מחכים שהיא תיקח את הכס המגיע לה ובהקבלה לענייננו שדוראנט יקח את השלטון מלברון

  7. מומי רואה פה ושם משחקי הכוס
    יש שם אחלה סצנות מין . לברון נראה קצת דוטרקי שמבלה בקלאב הוטל לוטרקי .
    יש בסדרה הרבה שטויות וסטיות שמומי לא ראה בחיים . מומי ממתין לפרק שדינארז תשתגל עם הדרקונים יהיה אש

  8. יניב מצויין וזה בתור אוהד מיאמי,בעיקר ההקבלות עם השחקנים..
    ומה זה אומר עליי שיש לי חיבה גם לג'ופרי שהוא באמת חרא עם קבלות.

  9. הלייקרס של תחילת 2000 לא היתה קבוצה גדולה, הם זכו בגלל מחסור בתחרות בשנים האפורות של הליגה. ימי הביניים. קבוצה גדולה לא היתה מפסידה לקבוצה בינונית כמו דטרויט של אותם שנים.

  10. למיאמי יש את הסקונד יוניט הכי טןב בליגה. לבושים באפור וחמושים במשרוקיות הם מכריעים כל מגן ומשתקים כל תוקף. אלה הם הגיבורים האמיתיים של דרום פלורידה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט