מעורב הופס ליום שני: עם לברון אני לא בטוח, אבל בלעדיו הלייקרס מפחידה / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: עם לברון אני לא בטוח, אבל בלעדיו הלייקרס מפחידה / מנחם לס

1.גייל ואני רוצים להודות לכולם שדאגו לנו במעבר לדיור מוגן, וברצוננו לומר לכולם שהתרגלנו והכל בסדר, ושוב יש חשק לכתוב!

צילום מאתמול ממסעדת "גולדברג'ס" באטלנטה, הבייגל והלאקס הטובים בארה"ב מחוץ לעיר ניו יורק! ממש עכשיו גייל ראתה את התמונה ושאלה מה זה והסברתי לה, אז היא אמרה לומר לכולם שהיא זוכרת את המפגשים "AND ALL THE NICE YOUNG MEN" שהיא פגשה! אגב, גולדברג'ס היא, אולי, המסעדה היחידה בעולם בה אתה יכול להזמין מרק עוף עם כדורי מצה ב-12 לפברואר!

2. חדשות מגוגל: בבדיקה אחרונה שערך מולי בגוגל-אנליסיס מסתבר שהיו לנו בחודש ינואר 1,430 ניכנסים ש-ו-נ-י-ם לאתר; לפי הבנתי 1,430 עם כתובות שונות. אני לא יודע אם זה טוב או לא. נדמה לי שדי טוב.

3. אני לא בטוח מה יהיה עם לברון, אבל בלעדיו הלייקרס מפחידה אותי

אנטוני 'מלך הצבע החדש' דייויס

לכל הלייקרס הייטרס – ה-ל"ה (ל"ה; חס וחלילה לא נתיב ה-ל"ה):

*ראיתם את הבני זונות האלה מהלייקרס?

*ראיתם איזו הגנה הם נתנו?

*ראיתם איזו קואורדינציה כאילו הם משחקים יחדיו כבר 6 שנים ו-3 חודשים?

*ראיתם איזו אחווה בין לוחמים הם הראו?

*ראיתם את שלושת החברים האישיים הטובים ששיחקו כבר פעם באותה קבוצה (מינסוטה טימברוולבס) – "חוברים לה שוב יחד" – ואני מדבר על ד'אנג'לו ראסל, ג'רד וונדרבילט (איזה מוטות זרועות וידיים שמתחילות כאן ונגמרות בדף הבא) ומליק ביזלי? שחקנים שעד אמש היו בדף 37 של ה-NBA ואמש עלו לדף מספר אחד?

*וראיתם – תגידו לי שלא ראיתם כי אם ראיתם ואתם ל"ה אתם עדיין בבחילה – את מה שעשה אנטוני דייויס? נראה כאילו הוא ביל ראסל, חאכים אולג'ואן, ומרק איטון כולם בגוף אחד. הוא נתן משחק הגנה שחייבים למסגר בזהב ולהראותו בסרטון במכון וינגייט בקורס למאמני כדורסל, ובכלל לכל קבוצה באשר היא כשרוצים ללמד "הגנה מושלמת 101"

ראסל, ביזלי, וונדרבילט פיתחו ביניהם BOND – קשר אמיץ כשקבוצתם הלכה לפלייאוף, והקשר ביניהם נשאר כמשולש שווה צלעות גם אחרי שסיזלי וונדרבילט הועברו בטרייד ליוטה בקיץ שעבר. תראו, אני לא שם. אני לא יודע. אני יודע רק מה שאני קורא וקראתי באל.איי. טיימס שקיים קשר אישי חזק ועמוק בין השלישייה הזאת, והנה, בום טראך, הם שוב יחד בלייקרס. קשר אחים מסוג זה שווה הרבה יותר מסכום חלקיו.

אמש ראסל קלע 15, וונדרבילט שם תריסר, ורק ביסלי היה 2 מ-9 ל-4 נקודות שהיו קרובות מאז ל-10-12 כשארבעה נסיונות שלו ניכנסו לסל ואיכשהוא יצאו החוצה.

אבל נעזוב קצת את השלישייה ונעבור לגבור המשחק אנטוני "הה"ב" – ה"ב – השליט בצבע; השליט היחיד בצבע – דייויס. הוא שלט בכל ההגנה כמו ש-Kim Jong-un שולט בצפון קוריאה – ביד רמה וזרוע נחושה, וחיסול כל מתנגדיו בציאניד בקפה הראשון שלהם בבוקר. היו רגעים שלבי נחמץ ממש, כמו שאומרים החברים שלי ב- Pyongyang. הוא לבדו שם קץ לכל תקוות הווריורס כמעט בכל האזור מהסל אל הקשת. הוא אמנם חסם רק 3, אבל נוכחותו וזרועו המורמת היטתה את כל זריקות המרחק של כל הווריורסים עד שהם נבושו ב- 12 מ-44 ל-27% עלובים מהטריי.

הלייקרס מצאו GRIT חדש ללא לברון. למילה GRIT אין תרגום ישיר בעברית. אני הייתי מתרגם אותה ל-"ביצים". הלייקרס הראו אמש שיש להם ביצים ללא לברון. השלישייה החדשה הביאה איתה ביצים, ויחד עם דניס שרודר, טרוי בראון, אוסטין ריבס ואחרים (חובה להזכיר את הצ'ימורה שלפתע הפך כאן לשחקן אחרי שהיה סימן שאלה בוושינגטון), וכולם יחד נראו לי לפעמים כמו ה-BAD BOYS מדטרויט של פעם.

וסטיב קאר? מה עשה סטיב קאר מלבד לשרטט מהלכים בלוח הדפוק שלו? במקום שיאסוף את שחקניו ולצרוח עליהם כיצד הם נותנים לנמושות מאל איי לקרוע להם את הישבן, הוא יושב, מתלחש עם האסיסטנט שלו, ומשרטט עוד מהלך דפוק.

האם סטף קרי היה עוזר אמש? אני בספק רב, אבל לפחות הוא לא היה הורס כמו שלברון יהרוס ללייקרס את כל ה-GRIT שלהם כשהוא יחזור לשחק.

הבה נקשיב לראסל – לא ווסטברוק אלא ד'אנג'לו:

“Actually us three were on the floor together a lot of times so we always had that dialogue going and finding ways to use other options, see what they are taking away and what they are giving up,” Russell said. “Just trying to take advantage of that as well. So, it was just open dialogue. Nothing crazy.”

וונדרבילט הוסיף:

Added Vanderbilt, “I was saying the other day, it makes the change just so much easier when you go through it with someone that you’re familiar with. And I’m very familiar with those guys’ games. And also just off the court. The vibe, the energy that we bring, I think it just jells well with the group of .guys that we already got.”

האם עדיף בלעדיו? מצידי שהלייקרס ייטחנו בשאלה הזאת עד סוף העונה!

וד'אנג'לו ראסל? הוא שחקן… מ-צ-ו-י-י-ן … שדפק לעצמו את הצ'אנס הראשון בלייקרס, ועתה הוא אומר: "אני מודה שההצגה הראשונה שלי בלייקרס הייתה די מאכזבת. עתה באה ההצגה השנייה ואני לא עומד להיכשל בה בשום צורה ואופן"!

ועכשיו הצהרה לפני שמישהו בעל לב רע ומחשבה זידונית יחשוב שאני GOOF גדול ואני למעשה אוהד לייקרס שמנסה להסתתר ולהחביא את אהדתו האמיתית לקבוצה: אני נשבע בכל היקר לי שאני שונא לייקרס ומקווה בכל לבי לכשלון אחד גדול שלהם העונה ובכל העונות הבאות אחריה, מעתה ועד עולם. הלייקרס מחליאה אותי. אפילו בגילי המופלג – 85 – אני לא מתעצל ולא מתבייש לשנוא אותם.

אבל הבני זונות תקעו מה זה משחק אמש. כל הכבוד להם, ואני חייב להודות בזה כי הבטחתי לעצמי כבר מזמן שאמשיך להיות אובייקטיבי עד היום האחרון של כתיבתי.

4. מרק סטיין מפרט מה הנטס רצו מהלייקרס עבור קיירי ארוינג

לבעל הנטס – חייבים להודות – אין בושה

היום נודע מה הנטס ביקשו מהלייקרס עבור קיירי אירוינג:

*שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון
*שתי בחירות סיבוב שני
*ראסל ווסטברוק
*אוסטין ריברס
*מקס קריסטי
*רוי הצ'ימורה

במקום זה הם קיבלו עבורו מדאלאס את ספנסר דינווידי, דוריאן פיני-סמית',קמרון ג'ונסון, בחירת דראפט ראשונה ב-2029, ושתי בחירות דראפט סיבוב שני. (יחי ההבדל הקטן).


5. מה הדבר הטוב ביותר במילה אחת שרג'י ג'קסון מביא לנאגטס הטובה אבל היורמית? – רוע!

6.משפט נאה מהארדן על 'השלישייה הגדולה' שאף פעם לא קיבלה צ'אנס

7. תגובת ילדה בת 12 שלברון התיישב לידה שהלכה VIRAL

הנה תגובתה:

8. "גארי פייטון ג'וניור אף פעם לא השתמש במשככי כאבים לפני משחקים בפורטלנד רו בכל אולם אחר" – סוכנו של פייטון

גולדן סטייט דחו בינתיים את החתמתו של גארי פייטון ג'וניור עד שמצבו הגופני ייבדקמ מכף הרגל ועד ראש. היו דיווחים שפייטון השתמש במשככי הכאב וקיבל Toradol shots להסתיר את הבעייה. סוכנו ארון גודווין סותר את מה שפורסם מכל וכל. כנראה שתוך ימים ספורים הבעייה תוסבר כולה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
41 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
13/02/2023 5:14:46

תודה רבה דוק
==
אל דאגה, השיקוץ יחזור לשחק ויחרב לקבוצה את כל מה שאפשר
==
והילדה שהתלהבה – מעניין הקטע הזה של כיסוי הפה בשעת הפתעה או התרגשות
מי יודע להסביר את התופעה?
(רואים אותה הרבה בסרטונים של 'חייל שב הביתה' וכו'

אשך טמיר המקורי
13/02/2023 6:34:21
Reply to  סוסמעץ

שלא יכנסו זבובים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/02/2023 8:44:17

יתושים,עכברים,חתולים,עכבישים וג'וקים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/02/2023 8:47:44

אחלה תמונה מנחם.
יהיה בסדר,נשרוף כמה בובות,נדקור עוד כמה

דוקטור רזי הופמן
13/02/2023 13:16:35
Reply to  סוסמעץ

איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף, כולכם BOZOS דה CLOWNS
הילדה שמה יד שלא תקיא את בנות מעיה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס כבר עקץ את השקץ אתמול, כולם יודעים איש לא מדבר. קשר שתיקה של 20 שנה. המלך הוא עירום

אשך טמיר המקורי
13/02/2023 6:33:40

תודה רבה דוק
הסר דאגה מליבך, הלייקרס אולי השתפרו אבל הם קבוצה בינונית במקרה הטוב.
מגרועה מינוס לבינונית מינוס.
יכול לשדרגם מלהיות מחוץ לפלייאין, כפי שהיה מצופה כרגע, מלהתמודד בפלייאין, כשהתקרה הסופית לגמרי זה לצאת מהפלייאין ולעוף סיבוב ראשון.
כמובן שעדיף להם בלי השיקוץ.
הוא סטט' פאדר שלא מעניין אותו לנצח וטובת הקבוצה, אלא רק ההייפ האישי שלו וניפוח טור הנקודות.
הוא יוצר בור מחריד בהגנה ומהווה מנהיגות שלילית בשני הצדדים – בהתרכזות בטפל, ובחוסר המאמץ, ומוסיף לזה טרוניות והאשמות חבריו לקבוצה במקום לקיחת אחריות אישית.
ג"ס ישלימו את הטרייד, אני לא רואה אותם חוזרים בהם, הם אשכרה יחזירו את וייסמן שכבר זרקו אותו לכלבים? לא נראה לי.
גם ככה הם לא הולכים לקחת אליפות העונה, אז פייטון יחזור בריא לעונה הבאה.
זה מה שהם חשבו שכדאי להם לעשות ושום דבר בעצם לא השתנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שטראסט אמר הלייקרס ימריאו מהמקום ה13 למקום ה-11.
ראיתם את הבטט ציון? בחוץ עד לסיום העונה חוזה מקס חחחחחחחחחחחחחחח, היו צריכים להטריד אותו בשיא שנתן כמה קליר פאתס סטייל בן סימונס וניפח סטט.
יש לו ערך גרט שלילי עכשיו, קאווי 2 חי מלואד ללואד

השור
13/02/2023 8:54:16

ואולי לא…יש להם שליש עונה לנצח 5 משחקים יותר מהקבוצות שמעליהם בטבלה..
הסאנס ודנבר יסיימו ראשונות וסביר שדאלאס מקום שלישי וממפיס רביעי. כך שמקום חמישי סביר עם אופטימיות זהירה.
לברון אינו הרעל שעושים ממנו ולא סתם זוכה להערכת כל השחקנים בנבא. שנים ניתן לראות כיצד הוא מנסה לדחוף את השחקנים שסביבו והמון פעמים מאכיל אותם אסיסטים במקום לזרוק (במיוחד בתחילת משחקים).
הוא הפך שחקני בלאי לשחקנים לגיטימיים – אפילו מוזגוב. למעשה, לאורך השנים זה היה ההבדל הגדול בינו ובין קובי – הוא תמיד חיפש את חבריו – כל עוד הם היו מוכנים לרוץ בלי הכדור. יתר על כן, השחקנים סביבו למדו שכדאי לרוץ ולהשתחרר בלי כדור – כי הם יקבלו מסירה..
זה נכון שהוא ישמור פחות, אבל הם מספיק חכמים לבנות תכנית משחק מתאימה..
https://www.youtube.com/watch?v=t8tnELrsoeU&ab_channel=NBA

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין מה לפחד מהלייקרס, מנחם, הם כמו ביגפוט באמריקה, בבאיאגא ברוסיה, טרול בסקנדינביה – הסיפור מפחיד אבל אין בו ממש. תודה רבה על המעורב.

אשך טמיר המקורי
13/02/2023 7:14:20

ראית את דרק שלנו? מממש את כל הציפיות שהיו לי ממנו, ומוביל קבוצה בטופ.
רק לא אצלנו…
אחד מאלה שתמיד סירבתי להטריד.
אבל אני שמח בשבילו, הפכנו לחור תחת לשנים רבות, פופ מבייש את הקריירה שלו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כוכב עליון, אין ספק, אבל לדעתי הוא בדיוק איפה שהוא צריך להיות – שחקן משנה חשוב בקבוצה מצוינת. אם היה אצלנו היה מתקשה להוביל את ערימת הצעירים האלה מעבר לפלייאין. או מהכיוון השני – שים אותו אצלנו ב-2013 ואנחנו מועכים את מיאמי. או מהכיוון השלישי – אם קוואי לא נפצע אני בטוח שדרק ודזונטה היו נשארים והיינו קונטנדרית היום.

אשך טמיר המקורי
13/02/2023 10:04:24

דז'ונטה טוב שהלך. שחקן בינוני שלא משפר את הקבוצה סביבו. בתור רכז זה אבן נגף.
אה כן והאופי שלו קקה

PhillySpecial
13/02/2023 7:31:54

אין ספק בכלל שלברון יחריב את האנרגיות החיוביות המעטות שקיימות שלייקרס. הוא משחק רק עבור עצמו. מעניין שדקה אחרי ששבר את השיא הוא נפצע, נפצע לא יכול לעזטר לקבוצה אבל לא נפצע לא יכול לטוס לסופרבול… איזה דושבג.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/02/2023 7:54:27
Reply to  PhillySpecial

אתה יודע שפציעה לא מונעת מלברון ללכת אלא לשחק? מנחם אני אוהב אותך מאוד אבל אני והמספרים חולקים לחלוטין על דעתך ועל הדעה של החברה למעלה.
המאזן ,המספרים ומראה העיניים לא משקרים הלייקרס טובה יותר עם לברון.
.
החיזוק של דוראנט שינה לגמרי את מאזן הכוחות במערב ובליגה, רגי ג’קסון או לא רגי ג’קסון פיניקס קיבלו גיים צנגר.

רביד אראל
רביד אראל
13/02/2023 9:54:04
Reply to  PhillySpecial

לברון כזה עלוב שהוא הולך לראות את הסופרבול כשהוא פצוע.
בינתיים בפילי…
https://youtu.be/3gdgiev02Fk

איצקו
איצקו
13/02/2023 11:53:45

לברון כזה עלוב שלקח לו 20 שנה לשבור את השיא של קארים
כזה אפס

דוקטור רזי הופמן
13/02/2023 13:20:06
Reply to  איצקו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רביד אראל
רביד אראל
13/02/2023 17:36:21
Reply to  איצקו

מה?

Alex Rabino
13/02/2023 7:33:27

אל דאגה. הלייקרס לא יגיעו לפלייאוף בפוסט סיסון.

trusttheprocess
trusttheprocess
13/02/2023 7:38:55

דיאנג'לו ראסל לא מפחיד זונה גם אם הוא ג'ק המרטש

brooklyndror
brooklyndror
13/02/2023 8:00:50

תאוריית יואינג על לברון. באמת אין עליך מנחם 😏

PhillySpecial
13/02/2023 8:03:21

מנחם תודה רבה, אתה וגייל נראים נפלא, הלוואי על כולנו זוגיות כזו שנים קדימה.
מאחל בריאות ועוד הרבה כתיבה מופלאה

המשגיח
13/02/2023 8:19:48

תודה על העדכון דוק.

לגבי הלייקרס – מתקשה להצטרף להייפ. מקווה שאתבדה כי יהיה מעניין יותר איתם בפלייאוף מאשר בלעדיהם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/02/2023 8:29:17

מקווה שהתמקמתם בבית חדש ושהכל כשורה, מרק עוף עם קניידלך מתאים לכל יום.
תודה רבה על המעורב המעולה

Berch
13/02/2023 8:48:17

תודה על המעורב המשובח ובהצלחה במגורים החדשים. נשמע שטוב לכם וזה מה שחשוב.
אני עדיין בשוק מאיך שדיאנג'לו ראסל נראה. הפך מילד כאפות לגבר גבר. שאפו.
🙂

דה שוט
13/02/2023 9:59:41

תודה מנחם. הלייקרס מפחידים רק את הקהל השלהם. יש שם שחקנים שאף אחד לא מכיר ודיוויס לא יצליח לחבר יותר משישה משחקים רצופים. הם לא יעשו פלייאין, שתאכלס זה ביזיון כי אפילו מכבי חיפה הייתה עושה פלייאין (נכנסות 10 קבוצות חחחח). אולי כן יצליחו – אם השופטים והליגה יעזרו להם. לגבי לברון – כבר שלוש שנים אנחנו אומרים כאן שעדיף להם בלעדיו. בכל מקרה הוא יחזור ויחרב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/02/2023 10:27:14
Reply to  דה שוט

דה שוטי
מה שלום טנש?
איך העגלה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/02/2023 10:30:29

איזה פחד לשבת עם טנש באותה עגלה
משאיר לך חליפת הגנה אנטי טנש בצנטרישוט,משומשת במצב טוב
זה דה שוט אחרי הפלייאוף עם טנש באותה עגלה
https://giphy.com/gifs/turtle-wheel-Z2CTbjA4eaBEI

דה שוט
13/02/2023 11:33:06

😂😂😂 חחחחחח זאת באמת עגלה בעייתית אני מרגיש שם הרבה חרדות ועוינות חחחח

דוקטור רזי הופמן
13/02/2023 13:22:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
צבי-צב

אור
אור
13/02/2023 10:20:14

מנחם אתה אולי לא אוהד הלייקרס אבל לא יכול להפסיק לכתוב עליהם

MBK
MBK
13/02/2023 11:45:38

מנחם, הילדה בת ה 12 ישראלית
גולדן סטייט אישרו את הטרייד, כנראה שמניע של חסכון בכסף שווה להם יותר
הלייקרס קבוצה שכיף לראות את המשחקים שלה אבל כל קשר לכדורסל תחרותי מיקרי בהחלט
הטופ 5 במערב יהיו – דנבר,ממפיס,פיניקס,דאלאס,קליפרס
הקינגס לא יוותרו על מקום בטופ 6 כמו גולדן סטייט
הלייקרס יסיימו במקרה הטוב במקום ה7-8

רן הנרגן
רן הנרגן
13/02/2023 15:42:04
Reply to  MBK

לא חושב שג"ס אישרו את הטרייד כשהחסכון הוא המניע העיקרי. ראשית מדובר רק ב 7 מיליון השנה ובקיץ תמיד קיימת אפשרות להעביר את וויסמן ולחסוך את הכסף בשנה הבאה. שנית ג"ס אוהבים את פיטון וחושבים שהוא מתאים לקרי. שלישית דה-וינצנזו לא ישחק ככל הנראה בג"ס בשנה הבאה, יותר מקבוצה אחת תשמח לשלם לו יותר ממה שג"ס תוכל. רביעית להחזיר את ויסמן לא יתרום לאווירה בחדר ההלבשה. חמישית ביטול ההסכם היה מכעיס את דטרויט ואטלנטה, האישור שלו יוצר איזו שהיא מחוייבות שלהן לג"ס, עדיף. אני מאמין שמאחורי הקלעים יש איזה סיכום בין ג"ס לליגה לגבי פיצוי בין היתר כי לליגה חשוב שמקים כאלו לא יהפכו להיות נורמה, גם איגוד השחקנים לא אוהב את ההתנהגות של פורטלנד מול GP2.
.
אבל , כל העסקה הזו הי פלופ על הפלופ של בחירת ויסמן וGP2 לא יתרום השנה וזה ינציח ככל הנראה את הכשלון להגיע לפליאוף השנה.

דדי
דדי
13/02/2023 16:33:23

אין שום אפשרות של פיצוי לגולדן סטייט.
אולי תהיה איזו חקירה שבסופה סנקציה מסויימת על פורטלנד ואפילו זה בספק.

Jonathan
13/02/2023 16:51:33

כשוייסמן נבחר אמרתי שאנחנו היסטורית לא מדהימים בטיפוח סנטרים וכנראה שנהרוס לו ולעצמנו.
רוב הזמן אני טועה. הכי מעצבן להיות צודק ולא לרצות לחגוג את זה שצדקת…

ירון, החלום
ירון, החלום
13/02/2023 20:33:47

בס"ד
תודה מנחם. בריאות, כושר ואושר לך ולמשפחתך.

אין צורך להתלהב מניצחון אחד דחוק, על הלוחמים שמאד מהוססים העונה, והפסידו הרבה משחקים צמודים,
ועוד שיחקו בלי קרי…. לא מזמן היללת את ראס, והוא כבר לא שם.
אנטוני דיוויס שחקן מעולה לפעמים, אבל יש לו 'בעיות עיקריות:
1. הוא פצוע בערך חצי מהזמן.
2.וגם בחצי הזמן שהוא כשער הוא יציב, מלא משחקים עם אדישות לא ברורה.