בלוג חי הלילה ב-1:30: אולסטאר 2023 ** הכוחות שלנו / עמיחי קטן ורועי ויינברג

המשחק ובחירת הכוחות יצאו לדרך ב-1:30. לברון רוצה ניצחון שישי ברציפות בעוד טרם ברור אם יאניס ישחק מנגד.

רשימת השחקנים המלאה זמינה בפוסט המשותף מטה. לברון בוחר ראשון בחמישייה, יאניס ראשון בספסל. את קבוצת לברון יאמן מאמן דנבר מייק מאלון, את קבוצת יאניס מאמן בוסטון ג'ו מאזולה.

*******

רגע לפני משחק הכוכבים ביוטה, החלטנו לבחור את הקבוצות בעצמנו. רועי היה בתפקיד לברון ג'יימס, עמיחי בתפקיד יאניס אנטטוקומפו. מי ניצח? בואו נראה.

רועי (לברון): אתחיל עם ניקולה יוקיץ'. השחקן הכי טוב שעומד לבחירה, בהפרש, ואחד השחקנים הכי כיפיים באולסטאר. ראיית המשחק שלו לידי תסדר לי דאנקים חופשיים מול כל הגנה, הוא קולע מספיק טוב מהשלוש כדי שאוכל להכנס לצבע ואולי ככה יסכים לצרף אותי עוד כמה שנים לדנבר כשהם יתאיישו ממייקל פורטר ג'וניור.

עמיחי (יאניס): אם מדברים על ראיית משחק, וזה באמת מצרך נדרש באולסטאר, נשארה לי רק אפשרות אחת מהטופ של הליגה, ואני צריך למנוע אותה מלברון ויוקיץ'. אני בוחר את לוקה דונצ'יץ'.

רועי (לברון): רק בן 19 (תלוי את מי שואלים), עושה הכל על המגרש ונותן לי בדיוק את מה שאני צריך בקבוצה: שחקן ממש טוב שלא יקח לי את הקרדיט. ג'ייסון טייטום.

עמיחי (יאניס): נכון לעכשיו, יש בליגה 2 סנטרים מובילים שמתמודדים ראש בראש על התארים האישיים. יוקיץ' הוא זה שזוכה לעדיפות קלה, אבל אולי היחיד שיכול להתמודד איתו באחד על אחד הוא הבחירה הבאה שלי – ג'ואל אמביד.

רועי (לברון): אני מגיע לאול-סטאר כדי להנות. יש לי קליעה לא רעה עם יוקיץ' וטייטום וזה גם ככה לא משחק ששומרים בו, אז אני מחפש שחקן שהליגה אוהבת ושיכול להכניס אותי לכמה סרטונים ויראליים תוך כדי המשחק. ג'ה מוראנט מצטרף לטים ג'יימס.

עמיחי (יאניס): לקחת לי את המטביע הכי טוב בחמישיות, אבל גם אני יכול לשים את ידי על מטביע מוביל. אלוף ההטבעות של 2018 והשחקן הפעיל שקלע הכי הרבה נקודות במשחק בודד, גם בעונה הסדירה וגם בפלייאוף, מצטרף לטים יאניס. ברוך הבא דונובן מיטשל.

רועי (לברון): האולסטאר נחמד והכל, אבל אני חושב על הקיץ. אולי הבעלים של ברוקלין החליט לעשות לנו דווקא אבל בסוף יש פה שחקן שיחליט בעצמו, ואני חושב שאצליח להנדס את התודעה שלו ככה שיגיע אליי לפני 2023/24. מעבר לזה הוא נותן לנו עוד מימד של קליעה והנעת כדור. קיירי אירווינג יודע שזאת לא הפעם הראשונה או האחרונה שאבחר בו.

עמיחי (יאניס): לכאורה, נשארה לי בחירה אחת ככה שאין לי יותר מדי מה לומר על הבחירה שלי בלאורי מרקאנן, אבל אני מרוויח שחקן שמתאים הרבה יותר למטרה שלי – לשבור את ההגמוניה של טים לברון במשחקים האלה. מרקאנן נותן לי עוד קצת מסה בצבע וקליעה מבחוץ ויעניק לי את אהדת הקהל המקומי כאן ביוטה.

חמישיות:

טים לברון: קיירי אירווינג, ג'ה מוראנט, לברון ג'יימס, ג'ייסון טייטום, ניקולה יוקיץ'.

טים יאניס: לוקה דונצ'יץ', דונובן מיטשל, לאורי מרקנן, יאניס אנטטוקומפו, ג'ואל אמביד.

רועי (לברון): אחלה בחירה, כבר מתחיל את הספסל.
עמיחי (יאניס): אני מתחיל את הספסל.
רועי (לברון): טעות שלי, חשבתי שאתה רוב פלינקה.

ספסל

עמיחי (יאניס): אז אני מתחיל את הבחירות שלי בספסל בחבר ממילווקי ג'רו הולידיי. תראה לברון, זה מאוד יפה שאתה מנסה לנצל את האולסטאר כדי לגייס חברים חדשים לקבוצה בקיץ הבא, אבל אתה למדת כבר בדרך הקשה שצריך קודם לגרום לאלה שכבר איתך להיות ביחסים טובים איתך כדי להצליח, ואני לא רוצה לחסום את הולידיי כמו שעשיתי למידלטון בשנה שעברה.

רועי (לברון): חברים זה נחמד, אבל חברים זה זמני. ניצחתי ב-5 המשחקים האחרונים כי בחרתי את השחקנים הכי טובים שהייתי יכול לבחור, וזה מה שאעשה גם הפעם. שיי גילג'ס אלכסנדר קולע 30 נקודות למשחק כשהוא משחק במועדון הכי עצוב באן.בי.איי. כשיהיו לו את יוקיץ' ואותי? הוא יכול לקלוע גם 40 נקודות אם הוא רק ירצה. וולקאם SGA.

עמיחי (יאניס): אם מסתכלים על החמישיות, תחום אחד שיש לי בו חיסרון קל הוא ניהול המשחק. לכן, אני בוחר את מנהל המשחק הטוב ביותר על הספסל, שהוא מועמד לגיטימי לתואר מנהל המשחק הטוב בליגה. טייריס האליברטון מצטרף לטים יאניס ומחזק עוד קצת את קשרי מילווקי-אינדיאנה.

רועי (לברון): הליברטון שחקן נהדר, אבל קצת אפור. בסופו של דבר האול-סטאר זה שואו, ולכן אני בוחר את הבחור שהבטיח לעשות שואו. כשאנתוני אדוורדס נבחר כמחליף הוא אמר שהוא הולך לזרוק את כל הזריקות ולנסות להיות MVP. אם הוא באמת יעשה את זה אני אעיף אותו לספסל, אבל הוא אולי היחיד מכל ה-24 שבאמת הולך להתאמץ. והרבה הרבה פחות אפור מהאליברטון.

עמיחי (יאניס): בתור שחקן ההגנה של 2020, ומישהו שמעריך באופן כללי את הפעילות בצד האפור של המגרש, אני בוחר לפרק את הצמד של ממפיס ולהביא לצד שלי את מי שהוא לדעתי המועמד המוביל לשחקן ההגנה של העונה, וגם שחקן שינצל את ההזדמנויות שיקבל כדי לקלוע היטב. ברוך הבא JJJ – ג'ארן ג'קסון ג'וניור.

רועי (לברון): עוד מאז ימיו באינדיאנה, כשניצחתי אותו בגמר המזרח, חיבבתי את פול ג'ורג'. הוא נותן עונה טובה בקליפרס, הראה שהוא יכול לשחק ליד כוכבים אחרים ונותן לי את האפשרות לשחק בחמישייה ממש ממש גדולה לידי, ליד טייטום וליד יוקיץ'. יחד עם הקליעה שלו מהשלוש הוא יכול להיות סבבה לגמרי בכל עמדה בין 2 ל-4, והוא בערך הווינג האמין היחיד שיש על הספסל השנה. PG13 מצטרף למלך.

עמיחי (יאניס): זה נכון שהוא משחק בעמדה 2, אבל השחקן השני בטיבו של הקבוצה הטובה בליגה העונה יכול להשתלב נהדר בעמדה 3 שלי במידת הצורך, כך שהבחירה הקודמת שלך הוא לא בהכרח הווינג האמין היחיד. ג'יילן בראון יהיה מעולה עבורי, גם בהתקפה וגם בהגנה, ולכן הוא הבחירה הבאה שלי.

רועי (לברון): תצוגות קליעה מגוחכות בלי הגנה הן חלק מהסיפור של האול-סטאר השנה ואולי גם של פורטלנד טרייל בלייזרס. הוא הספיק לקלוע 60 ו-50 נקודות בשני משחקים נפרדים ויכול לתת לי ראש שקט בשלושת הרבעים הראשונים, לפחות עד ל-Elam Ending שבו נצטרך הגנה והוא כנראה יהיה על הספסל לטובת גילג'ס אלכסנדר או קיירי. אני בוחר בדמיאן לילארד.

עמיחי (יאניס): הוא גם אירופאי, גם גבוה, גם מוסר בחסד ויעביר את הנוסטלגיים לצד שלי בזכות היותו הבן של אימת אירופה. הוא אפילו מוביל את סקרמנטו להכי קרוב שהם היו לפלייאוף כבר המון שנים. דומנטאס סבוניס מצטרף אלי לקבוצה ויקבל הזדמנות להוכיח שהוא טוב יותר מאבא שלו.

רועי (לברון): אני צריך ביג-מן שיכול למסור ולקלוע, גם בתור בק-אפ ליוקיץ' וגם כדי שנוכל לשחק עם 4 טבעי אם נרצה לעשות את זה. 26-8-6 למשחק לא משקרים והוא נותן לי עוד כלי הגנתי מול הקו הקדמי הלא רע בכלל שיש ליאניס, משהו שאולי אצטרך בדקות הסיום. לכן אני הולך עם פסקל סיאקם.

עמיחי (יאניס): אתה לקחת את סיאקם, אז אני אבחר בשחקן שהכי דומה לו כאן. ג'וליוס רנדל הצליח להוביל את הניקס לפלייאוף לפני שנתיים, והעונה הוא בכושר דומה יותר לעונה ההיא מאשר לעונה שעברה הפחות טובה שלו, אז לא אמורה להיות לו בעיה לתת לי כמה דקות טובות משני צידי המגרש.

רועי (לברון): אמשיך בכיוון ההגנתי, בעיקר כי אני חושב שהקבוצה שלי מספיק חזקה בעמדות הגארדים, ואלך עם באם אדביו. שחקן שיכול לשמור על כל אחד מהשחקנים ב-NBA ובמקביל שחקן התקפה לא רע בכלל, שיכול גם לשמש כחוסם לכל מובילי הכדור שיש לי. אול-סטאר ראוי ושחקן משלים נהדר למשחקים מהסוג הזה.

עמיחי (יאניס): נותרתי עם שני שחקנים ראויים מאוד, פוקס ודרוזן, ולכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות. דמאר דרוזן לקח לי משחק בפלייאוף שעבר עם תצוגה של 41 נקודות, והדיח אותי בפלייאוף הראשון שלי כאולסטאר. כאות הערכה להישגיו, ועל אף שהוא כנראה כבר קצת אחרי שיאו, אני בוחר את דמאר דרוזן להשלים לי את הקבוצה.

רועי (לברון): אם יש מישהו שמתאים להיות הבחירה האחרונה במשחק הזה הוא ד'ארון פוקס. מהיר, יכול לשנות משחקים מהספסל ומספיק ממוקד בשביל לגרום לי ולך להתחרט על זה שלקחנו 10 שחקנים לפניו. נותן לי סוללה של מנהלי משחק שיכולים להתחמם, אני פשוט צריך שמישהו מהם יתפוס יום טוב. ד'ארון משלים את טים לברון.

הקבוצות:

לברון (רועי): קיירי אירווינג, ג'ה מוראנט, לברון ג'יימס, ג'ייסון טייטום, ניקולה יוקיץ'.
ספסל: דמיאן לילארד, ד'ארון פוקס, שיי גילג'ס אלכסנדר, אנתוני אדוורדס, פול ג'ורג', פסקל סיאקם, באם אדביו.

עמיחי (יאניס): לוקה דונצ'יץ', דונובן מיטשל, לאורי מרקנן, יאניס אנטטוקומפו, ג'ואל אמביד.
ספסל: ג'רו הולידיי, טירייס הליברטון, ג'יילן בראון, דמאר דרוזן, ג'ארן ג'קסון ג'וניור, ג'וליוס רנדל, דומנאטס סאבוניס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה חברה.
    רועי קנית אותי עם הבחירה הראשונה של לברון (יוקיץ').
    רק מזכיר שהשנה מתחילים לבחור קודם כל את שחקני הספסל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט