קיירי נגד פוקס, הדרבי של פלורידה ובן סימונס נגד האקסית הדוהרת ביום שבת של טרום סופרבול! / עידו רבינוביץ

קיירי נגד פוקס, הדרבי של פלורידה ובן סימונס נגד האקסית הדוהרת ביום שבת של טרום סופרבול! / עידו רבינוביץ

ברוקלין נטס (22-33) – פילדלפיה 76' (19-35), 01:00

שתי יריבות מהבית האטלנטי פותחות את הלילה כאשר הארדן ואמביד יקוו לנצל את הטורנדו המבולבל בשם הברוקלין נטס שרוקנה מנכסיה בטרייד דדליין המשוגע.

הסיקסרס קטעו רצף של שני הפסדים עם ניצחון חשוב על יריבה אטלנטית נוספת, הניו יורק ניקס, בתוצאה 119:108. רבע אחרון מעולה, בו שמרו על הניקס עם 15 נקודות בלבד לאחר שקלעו לפחות 28 בשלושת הרבעים הקודמים סגר את הסיפור. אמביד היה עצום עם 35 נקודות ב-14/18 מהשדה, 11 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים. טייריס מאקסי היה פנטסטי עם 27 נקודות מהספסל, בתוספת נאה מאוד של 3 חטיפות. אחד מהמשחקים הטובים ביותר  שלו מאז שחזר מהפציעה שלו, הוא שחקן קריטי במיוחד עבור הסיקסרס והספסל הדל שלהם.

פילי נמצאת כרגע במקום השלישי במזרח, 3 משחקים מתחת לבאקס שניצחו את עשרת המשחקים האחרונים שלהם. הם צריכים להיזיהר מהקאבס שבמקום הרביעי ונמצאים רק משחק אחד מהאחוריהם.

לא פשוט לכתוב על הנטס במצבם הנוכחי, לא ברור מה הכיוון שהקבוצה הזו הולכת לעברו. מצד אחד, צבירת הרבה שחקנים מוכשרים שכרגע בשיא הקריירה שלהם (מיקאל ברידג'ס וקאם ג'ונסון בטרייד על דוראנט, דוריאן פיני סמית' בטרייד על קיירי אירווינג) אך הם כמובן לא יספיקו על מנת לעשות רעש אמיתי בפלייאוף, ומה יהיה עם בן סימונס? משחק חשוב בשבילו נגד האקסית כאשר עתידו לוט בערפל, עונה זוועתית שלו לצד אירווינג ודוראנט ועכשיו יותר פוקוס יהיה עליו.

סת' קרי לא ישחק אצל הנטס, ניק קלאקסטון פצוע אך צפוי לעלות לשחק.

אצל פילי לא נרשמו פציעות משמעתיות.

הימור: הנטס ישמרו את זה צמוד יותר מהצפוי, אבל פילי לוקחים ב-4.

שארלוט הורנטס (42-15) – דנבר נאגטס (18-38), 02:00

קרב קצוות אמיתי, אחד מהקבוצות הגרועות בליגה תנסה לעשות סנסציה נגד אחת מהמועמדות המובילות לזכייה בגביע לארי או'בריאן. הצרעות של סטיב קליפורד מקבלות לביתן את כורי הזהב מקולורדו.

ההורנטס הפסידו את ששת המשחקים האחרונים שלהם ולקחו את התואר המפוקפק של הקבוצה הגרועה במזרח מהדטרויט פיסטונס. התבוסה האחרונה הגיעה מידי הבוסטון סלטיקס אמש. ההורנטס ירדו למחצית בפיגור 18 הפרש, ולמרות מחצית שנייה טובה בה ניצחו את שני הרבעים, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. צמד הגארדים בול ורוז'ייר השתלבו ל-51 נקודות כאשר לאמלו היה רחוק קרש אחד מטריפל דאבל. לצערם, זה לא הספיק נגד ג'ייסון טייטום (41 נקודות) ודריק וייט במשחק קריירה (33 נקודות ו-10 אסיסטים).

הנאגטס מהעבר השני גם מגיעים לאחר הפסד, אך הם בנו לעצמם יתרון נוח במיוחד בראשות המערב. הנפילה של הגריזליס נתנה לנאגטס להוריד רגל מהגז ולמרות מאזן חצוי בעשרת המשחקים האחרונים, הם עדיין מצויים ביתרון של 3.5 משחקים על המקום השני.

ארון גורדון נתן משחק מטורף נגד האקסית מאורלנדו עם 37 נקודות ביעילות פסיכית, אבל מלבדו ומלבד יוקיץ', הנאגטס היה אנמיים במיוחד נגד המג'יק המדשדשים ונחלו הפסד צורב. הנאגטס, שקולעים 32.9 נקודות ספסל בממוצע למשחק העונה, קלעו רק 10 בלבד נגד המג'יק, כאשר שני השחקנים ששיחקו הכי הרבה מהחוליה השנייה, איש סמית' וכריסטיאן בראון, לא קלעו אף לא נקודה ב-33 דקות משותפות.

ג'מאל מארי וארון גורדון בספק, קולין גילספי וזיק נאג'י בחוץ אצל מייק מאלון.

קלי אוברה וקודי מרטין ממשיכים את ההיעדרות שלהם אצל ההורנטס.

הימור: דנבר מחליקים בקלות עם ניצחון ב-22.

אורלנדו מג'יק (33-23) – מיאמי היט (25-31), 02:00

הדרבי של פלורידה תמיד מעניין, הפעם זה התור של המג'יק לארח את המיאמי היט ב-"אמווי סנטר" הותיק שבמרכז העיר.

שתי הקבוצות מהמדינה הדרומית מגיעות לקרב הזה לאחר ניצחונות חשובים נגד יריבות מערביות. המג'יק היממו את מוליכת המערב, הדנבר נאגטס, עם ניצחון 115:104 מול הקהל הביתי המשולהב. משחק קבוצתי נהדר של המג'יק בו שבעה שחקני קלעו בספרות כפולות אך אף אחד לא עבר 19 נקודות בערב, שנרשמו על ידי וונדל קרטר היעיל. בול בול גם נתן תצוגה חשובה מהספסל עם 17 נקודות בפחות מ-15 דקות, הוא יכול לגרום לצרות אצל ההיט הנמוכים שנפטרו מדויין דדמון שאייש את עמדת הסנטר מהספסל עד כה כשעומר יורצבן פצוע כבר חודשים ואורלנדו רובינסון עדיין על חוזה דו כיווני.

ההיט ניצחו אמש את היוסטון רוקטס במשחק מוזר במיוחד. הכוכב של ההיט, ג'ימי באטלר, נראה פסיבי ברוב המוחלט של שלבי המשחק נגד היריבה החלשה עם ההגנה החלשה עוד יותר, אבל סיים את המשחק עם 10 מתוך 13 הנקודות האחרונות של ההיט כולל את דאנק הניצחון מאלי-הופ מבריק שתכנן אריק ספולסטרה עם 0.7 שניות על השעון.

קייל לאורי, דאנקן רובינסון, ניקולה יוביץ', עומר יורצבן בחוץ אצל ספו, אולדיפו והאסלם בסימן שאלה.

צ'ומה אוקיקי לא יתלבש הערב אצל ג'מאל מוזלי, גארי האריס בספק.

הימור: מיאמי לוקחים ב-5 הפרש.

וושינגטון וויזארדס (29-25) – אינדיאנה פייסרס (32-25), 02:00

שתי קבוצות שמחפשות להתחזק בקרב על הפלייאין נפגשות בבירה כאשר המכשפים מוושינגטון פותחים את שעריהם לפייסרס שיקוו לעצור את כדור השלג המתגלגל שהם מצויים בו.

החבורה של ריק קרלייל מאינדי הפסידו שלושה משחקים רצופים וניצחו רק 2 מתוך 10 האחרונים שלהם. הם נמצאים כרגע במקום ה-12 במזרח בפיגור משחק וחצי מהמקום העשירי שמוביל לפלייאין ומאויש על ידי היריבה שלה הלילה, הוושינגטון וויזארדס.

הפייסרס נחלו הפסד לפיניקס סאנס למרות שדוראנט טרם הצטרף לחבריו על הפרקט באריזונה. 22 נקודות מהספסל של הרוקי הנהדר, בנדיקט מאת'ורין, היו נקודות האור היחידות בהפסד הרע של הפייסרס בו כל החמישייה סיימו עם 6 זריקות עונשין בלבד.

הוויזארדס ניצחו את המשחק האחרון שלהם, 118:104 נגד השארלוט הורנטס. השילוב של החברים הטובים, קריסטאפס פורזינגיס ודני אבדיה, מוכיח את עצמו. הלטבי סיים עם 36 נקודות ו-8 שלשות, הישראלי סיים עם 20 נקודות ו-13 כדורים חוזרים, בנוסף להיותו השחקן שבילה הכי הרבה זמן על הפרקט עבור החבורה של ווס אנסלד ג'וניור.

קייל קוזמה לא יהיה זמין עבור המארחים, מונטה מוריס לא שיחק במשחק האחרון ועלול להחמיץ גם את המערכה הלילה.

ג'ורג' היל וג'ורדן נוורה, שני שחקנים הרכש, צפויים לעלות לפרקט עבור הפייסרס לאחר שנחו במשחק נגד פיניקס.

הימור: וושינגטון בטיול, 18 הפרש.

אטלנטה הוקס (28-28) – סן אנטוניו ספרס (42-14), 02:30

העופות מג'ורג'יה מקבלים יריבה קלילה בניסיון להחזיר לעצמם את המאזן החיובי שהם משוועים לו. הדורבנים מטקסס מתארחים הלילה ב-"סטייט פארם ארנה".

בעקבות שני הפסדים רצופים ליריבות מהקונפרנס המקביל, ההוקס סוף כל סוף גברו על יריבה מערבית כאשר יצאו עם ידם על העליונה כשהסאנס הגיעו העירה וסיימו את הסדרה העונתית ביניהם בתיקו 1. 36 נקודות גדולות של טריי יאנג היו חשובות במיוחד, אבל חשוב לשים לב לתשעת האיבודים שצבר במשחק. יאנג נמצא במקום השישים בכל הליגה ביחס אסיסטים איבודים, משהו ששווה לשים עליו דגש בעוד אנו מתקרבים לתקופת הפלייאוף בצעדי ענק.

הספרס, שלא מעוניינים לנצח העונה, עזרו לקייס שלהם עבור ויקטור וומבניאמה עם הפסד לדטרויט פיסטונס אמש לאחר 2 הארכות. דבנוטה גראהם צלף 31 נקודות מהספסל של גרג פופוביץ אבל 62 נקודות משותפות של בויאן בוגדנוביץ' וג'יילן דורן הצילו את המשחק עבור הבוכנות.

ארון הולידיי השחקן היחיד שבספק אצל ההוקס.

דווין ואסל עדיין מושבת אצל הספרס, טרה ג'ונס, קלדון ג'ונסון, רומאו לנגפורד, ג'רמי סוהאן וקם בירץ' בסימן שאלה.

הימור: ניצחון ב-7 להוקס.

ניו יורק ניקס (27-30) – יוטה ג'אז (29-28), 02:30

הניקס, שמקווים להתקרב להיט ולמקום השישי במזרח לפני פגרת האולסטאר, נפגשים עם היוטה ג'אז שיכולים להחזיר את עצמם למאזן חצוי ולהיצמד לטימברוולבס בבטן של הקונרפנס המערבי. לאורי מרקנן ישמח להשבית את השמחה של האוהדי במדיסון סקוור גארדן הלילה.

הפורוורד הפיני היה אדיר עד כה העונה, ונבחר לראשונה למשחק האולסטאר בעונת הבכורה שלו בסולט לייק. הוא קולע 24.7 נקודות למשחק, צובר 8.6 קרשים ומעמיד את האחוזים האפקטיביים הטובים בקריירה שלו עם 61%.

מרקנן שוב היה השחקן המוביל של הג'אז בניצחון האחרון שלהם על הטורונטו ראפטורס עם 23 נקודות, כמו גם ווקר קסלר שקלע כמות זהה והחמיץ רק 2 זריקות כל המערכה. הסנטר הצעיר מרשים בעיקר בהגנה, אבל אסור לזלזל גם בארסנל ההתקפי שיש לביגמן המוכשר.

לאחר שני ניצחונות רצופים, הרצף המשמח של הניקס נגדע עם הפסד לפילדלפיה. הם כעת התרקחו יותר מההיט בקרב על המקום השישי שמבטיח עלייה לפלייאוף. ג'וש הארט, שהגיע בדדליין והצטרף לחברו הטוב, ג'יילן ברונסון, צפוי לשחק הערב ולספק הגנה טובה על עמדות הכנף.

מיטשל רובינסון יישאר על אזרחי על הספסל בשל פציעתו באגודל.

ג'ורדן קלאקסון חלה לפני המשחק הקודם נגד הראפטורס אך סביר שישחק הלילה.

הימור: הג'אז מפתיעים את הקהל הביתי עם ניצחון ב-6.

קליבלנד קאבלירס (22-36) – שיקגו בולס (29-26), 03:00

קרב בין שתי קבוצות עם הרבה היסטוריה מהעשור האחרון ולפניו, השוורים מאילינוי מגיעים למערכה קשוחה מול האבירים מאוהיו באמונה שהם יכולים לשנות את העונה הזאת לאחר פגרת האולסטאר.

הקאבס מציגים את ההגנה הטובה ביותר בליגה לפי המספרים, אוון מובלי וחבריו שומרים את היריבות שלהם על 106.2 נקודות בממוצע למשחק ומחזיקים בדירוג ההגנתי הטוב בליגה שמקנה להם את הנט רייטינג השני בטיבו בליגה.

מתלמדיו של ג'יי.בי ביקרסטאף יצאו עם ידם על העליונה נגד השקנאים מלואיזיאנה. אוון מובלי וג'ראט אלן סיימו עם דאבל-דאבלים ענקיים ודונובן מיטשל תרם 33 נקודות ב-21 זריקות בלבד.

מאידך, הבולס נחלו הפסד בשני משחקים האחרונים, שניהם בהפרש דו ספרתי. הראשון לממפיס גריזליס ולחאר מכן לברוקלין נטס המפורקים. ביליד ונובן חייב להסתכל על כיסאו ולהבין שהוא עולה באש, ויישרף לגמרי אם הוא לא ישיט את הספינה הזו לחוף מבטחים מהר מאוד לאחר פגרת האולסטאר.

לונזו בול וג'בונטה גרין לא ישותפו אצל דונובן, דמאר דרוזן, אלכס קארוסו ופטריק וויליאמס בסימן שאלה.

ריקי רוביו ודילן ווינדלר לא ישחקו אצל קליבלנד.

הימור: הקאבס מנצחים ב-11.

גולדן סטייט ווריורס (27-28) – לוס אנג'לס לייקרס (31-25), 03:30

קרב מסקרן מקליפורניה בין שתי קבוצות שטרם פגשו את רף הציפיות שלהם מהעונה הנוכחית. הלוחמים של סטיב קר יתרצו בשמירה על מאזן חיובי ודחיקה של הלייקרס המסוכנים רחוק ורחוק יותר מהפלייאין.

הווריורס, שעדיין מנסים למצוא את עצמם לאחר שאיבדו את סטף קרי לפציעה שתשבית אותו לזמן לא מבוטל, הפסידו לחלוצים מפורטלנד למרות 38 נקודות של ג'ורדן פול ו-31 מקליי תומפסון עם 7 שלשות כל אחד. דונטה דיוינצ'נזו, שיכול להוכיח את עצמו כשחקן קריטי לפלייאוף צלף 5 שלשות מהספסל וקיבל 30 דקות ארוכות.

הלייקרס סוחבים רצף של שלושה הפסדים רצופים, הבאקס לא נתנו להם סיכוי במחצית השנייה של המשחק האחרון שלהם, כאשר ברבע השלישי הלייקרס קלעו רק 23 בניגוד ל-38 של הבאקס. לברון לא שיחק ובלעדיו מקס כריסטי, רוקי שקולע 3.6 נקודות למשחק, נאלץ לפתוח בחמישייה. הוא לא קלע נקודה וסיים רק 12 דקות של משחק.

דייויס ולברון רשומים בדו"ח הפציעות אך צפויים לשחק למרות הכאבים.

אל סטף קרי מצטרפים אנדרה איגודלה וראיין רולינס, שסיים את העונה השבוע.

הימור: גולדן לוקחים משחקים קשה ב-3 הפרש.

סקרמנטו קינגס (24-31) – דאלאס מאבריקס (26-31), 05:00

המשחק האחרון של הערב מפגיש בין שניים מהגארדים הנפיצים ביותר בליגה: דיארון פוקס שמוביל את הקינגס למקום השלישי במערב ובתקווה, לסדרת פלייאוף ראשונה מאז ימי ריק אדלמן העליזים, וקיירי אירווינג, שהגיע לשמש ככוכב נוסף לצד לוקה דונצ'יץ' ובינתיים מניב פירות.

בשני המשחקים מאז שקיירי הגיע לטקסס, המאבס ניצחו משחקים חשובים במיוחד מול שתי קבוצות שמתחרות איתם על יתרון ביתיות במערב הפרוע, כולל אותם הקינגס שהפסידו למאבס ב-8 הפרש רק אתמול.

אירווינג הוביל את המאבס עם 25 נקודות ו-10 בונבונים לחבריו לקבוצה, כולל ערב מושלם מקו העונשין עם 12 קליעות מ-12 זריקות. ג'וש גרין שלוקח את המקום של דוריאן פיני סמית' שהועבר לנטס באותו טרייד על קיירי לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים, 17 נקודות ו-7 אסיסטים ככינור השני לקיירי בזמן שלוקה לא שיחק.

פוקס הוביל את קלעי שתי הקבוצות עם 33 נקודות ב-16 זריקות בלבד, אבל המשחק נפל בשל ההגנה הרעועה של הקינגס באותו הערב. דומאס סאבוניס זקוק למשחק חזק מאוד נגד הקו הקדמי החלש ביותר של דאלאס הלילה, יותר מ-10 זריקות בלבד כפי שזרק אתמול.

מבין שתי הקבוצות, רק לדאלאס יש פצועים – דונצ'יץ', ברטנס וקליבה שלא יעלו לפרקט.

הימור: הקינגס לוקחים ב-9 הפרש.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. תודה עידו אחלה פריוויו.
    דאלאס יהיו כוח במערב, קיירי לא צריך את הכדור ביד כמו לוקה, הוא יכול להיות קאץ' אנד שוט או ליצור כאשר לוקה נתקע, כפי שעשה עם דוראנט. הוא גם יכול להשיג נקודות מהירות במתפרצת. יש להם צוות מסייע אינטיליגנטי ונחוש. אם הם בריאים – לא יהי כיף מולם בפלייאוף.
    אוף טופיק – בתור אוהד של דוראנט – טוב לדעת שהוא חמק לעת עתה מקרבות הפלייאוף במזרח. היאניסים בריאים זה כוח מחריד ומפחיד – ויותר מהם – הבוסטונים שהפכו לקבוצה שלמה (בהינתן בריאות). גם פילי זה כוח עם כל השמנים המוכשרים שלהם, נכון שבפלייאוף הם נוטים להתפרק, אבל לא תמיד מה שהיה הוא שיהיה. בקיצור, צמרת המזרח מפחידה.

    1. אם קיירי ישחק כמו שהוא יודע לשחק,
      אז דאלאס יהיו מפחידים.
      מספיק להזכיר את התקפת הקאבס עם קיירי ולברון –
      זה עבד אז נהדר,
      אין שום סיבה שזה לא יעבוד נהדר גם לצד לוקה.

      1. מקצועית אין סיבה.
        כמו שלא היתה סיבה מקצועית שזה לא יסתדר בברוקלין או בוסטון.
        הרבה תלוי במוטיבציה ובכל מיני עניינים מחוץ למגרש. אם אילו יפתרו, קבוצה חזקה מאוד

      2. ואם קיירי יתנהג כמו שהוא יודע,
        אז דאלאס תוך חודשיים מפורקים.
        מספיק להזכיר את החמש שנים האחרונות שלו.

        זה ממש לא עבד, ואין שום סיבה שזה יעבוד עם לוקה.

        1. קיירי מבין שזה ההזדמנות האחרונה שלו למקס, אף קבוצה אחרת לא תקח אליו הימור/ אלא שרוצות אותו לא יכולות לשלם לו משהו קרוב לזה (לייקרס לדוגמא).
          .
          אני מאמין שללוקה ודאלאס יש יכולת ליישר את הדביל ולהוציא ממנו את המיטב; בניגוד לראס מדובר בשחקן טוב על המגרש

    2. דה שוטי
      קיירי קאץ' אנד קקי
      דה שוט במשימה בלתי אפשרית…. להעיף את העגלה של הסאנס עם טנש מחובקים
      ווינק ווינק

  2. תודה אדון רבינוביץ. מרגיש שהשם שלך מגיע היישר מהספרים הישנים.
    הימורים:
    פילי
    דנבר
    אורלנדו
    ניו יורק
    וושינגטון
    אטלנטה
    שיקגו
    גולדן סטייט
    סקרמנטו

  3. Chris Haynes
    @ChrisBHaynes
    ·
    Follow
    Dallas Mavericks star Luka Dončić is expected to return tonight against the Sacramento Kings.
    .

    Chris Haynes
    @ChrisBHaynes
    ·
    Follow
    Los Angeles Lakers star LeBron James is out tonight against Golden State Warriors due to an ankle injury.

  4. NBA Retweet
    @RTNBA
    ·
    Follow
    “The Hornets are prioritizing retaining Miles Bridges and PJ Washington as free agents and anticipated a strong market for Jalen McDaniels… which led Charlotte to trade McDaniels.” – @MikeAScotto

  5. פילדלפיה ב14
    דנבר ב20
    אורלנדו ב11
    וושינגטון ב12
    אטלנטה ב12
    ניקס ב17
    קליבלנד ב14
    ווריירס ב8
    סקרמנטו ב5 אחרי הארכה

  6. זה משעשע לראות את אוהד הנטס משפריץ ניטים כל המשחק כשפילי יושנים שלושה וחצי רבעים ואז ב 6 הדקות האחרונות משחקים הגנה חזקה , הנטס קולעים 2 נקודות ב 6 דקות ופילי מנצחים, טאקר,האריס ומלטון שלושה שחקני חמישיה קלעו 5 נקודות ביחד
    הרבה תודה לז'ק וון שהקבוצה שלו שיחקה כדורסל קבוצתי יפה שלושה רבעים ואז ברבע הרביעי שם את הכדור בידיים של דיווידי וקאם תומאס שלא רואים שום דבר חוץ מהסל , זה תרם רבות לנצחון

  7. מתעללים בדיוויס מסכן , לברון עזב אותו לבד במערכה, לא הבנתי מה הלייקרס הטרידו בחירת סיבוב ראשון שהסיכוי להכנס לפלייאוף אפסי.

  8. השחקנים החדשים מתקשים בהגנה, הם עדיין לא למדו את כל הסכמות המורכבות. מוזר שמאמנים בכלל בוחרים לפתוח איתם בחמישייה למרות שאין עדיין הכרות והם רק עברו אתמול לקבוצה. כשמדובר בנבחרות בינלאומיות האמריקאים מדברים על כך שהשאר מתואמים מגילאי הילדים ואצלם זה לא כך ולכן הם מתקשים לפעמים. מעניין שבליגה זה בכלל לא עומד על הפרק שצריך ליצור כימיה להבין את התרגילים המורכבים וההגנות, וכבר יש קבוצות חדשות מועמדות לאליפות מבלי ששיחקו אפילו פעם אחת ביחד ..

  9. שוב, כל עוד איי.די כשיר הלייקרס קבוצה מסוכנת. ועוד אחרי הטריידים שכמעט אך ורק הלייקרס הרוויחה מהן (לא צריך חפש הגיון ספורטיבי אצל הקבוצות האחרות שמעורבות בטריידים הללו), לא רואה סיבה שהלייקרס לא יהיו בפלייאין לפחות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט