סקרמנטו נ' דאלאס, הקליפרס נ' המאבס וממפיס נגד מיניסוטה ביום שישי הגדול בסימן הטרייד דדליין! / דור בלוך

סקרמנטו נ' דאלאס, הקליפרס נ' המאבס וממפיס נגד מיניסוטה ביום שישי הגדול בסימן הטרייד דדליין! / דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (42-14) – סן אנטוניו ספרס (41-14):

נאמנה לדוקטרינת ההלם שמאפיינת אותה העונה הספרס נפטרו משניים מהנכסי םהיחידים שלהם שמהווים שחקנים פעילים – ג'וש ריצ'רדסון, וג'ייקוב פולטל, וקיבלו בתמורה בחירת דראפט ראשונה אחת ועוד לא פחות מ-6 בחירות דראפט שניות (שביל סימונס כינה בשנינות – ביטקויין). בנוסף הקבוצה קיבלה את בירץ' וגרהאם ואל תתפלאו עם השניים יראו לא פחות טוב מהשניים אותם החליפו

הפיסטונס במהלך שאין להגדיר אותו בשום דרך למעט כהזיה נפרדו מסדיק ביי וקיבלו את ג'יימס וייסמן וכעת יש להם 4 סנטרים שלכאורה יש להם יותר אפסייד מיכולת נוכחית.

הימור: דטרויט ב-5

2:00 אינדיאנה פייסרס (31-25) – פיניקס סאנס (27-30):

במונחי ציפיות למול ביצוע אינדיאנה היא אולי הקבוצה שעשתה הכי מעט בחלון הזה. היא קילה את איבקה, היל, נאורה ושלוש בחירות סיבוב שני במסגרת העסקה הסיבובית של ג'יי קראודר, כאשר ספק גדול מי מהם בכלל ישחק עבורם, ודווקא לאחר ההתדרדרות בזמן האחרון היה צפוי שהם כן ילכו למהלך שכולם ציפו לו של העברת הילד ו/או מילס תמורת נכסים, אבל זה לא קרה.

על פיניקס לעומת זאת אולי שמעתם…

דריוס באזלי הצטרף במקום סריץ' ובחירת סיבוב שני, והוא עשוי להיות שחקן שישחק בפלייאוף עבורם אם תשאלו אותי. בנוסף הם קיבלו את דוראנט וטי ג'יי וורן בתמורה לברידג'ס, ג'ונסון, קראודר ארבע בחירות דראפט והחלפה, מחיר גבוה אבל איך אומרים אצלינו – זה המחיר של לעשות עסקים.

הסאנס הם כעת קונטנדרים עם קאפיטל ק, הפייבוריטית הברורה במערב, וסיכוי מי יודע איזה מספר לכריס פול וקווין דוראנט לשדרג/לשקם תלוי מה אתם חושבים עליהם את המורשת שלהם.

הימור: פיניקס ב-12

2:00 פילדלפיה 76'ס (19-34) – ניו יורק ניקס (26-30):

פילדלפיה נפרדה ממתיס ת'ייבול, שחקן עם פוטנציאל אבל כזה שדוק איבד בו אמון לחלוטין וקיבלה את ג'יילן מקדניאלס, שאם יצליח לקלוע בצורה סבירה יכול להפוך להיות שחקן שיכול לתרום עבורם מהספסל.

הניקס קיבלו את ג'וש הארט, אני אישית מחכה לראות אותה בסיטואציה תחרותית, אני חושב שיש שם לא מעט פוטנציאל וזאת קריירה שסבלה ממזל רע במידה לא מועטה, כך שאני אוהב את הטרייד הזה עבור הניקס שממשיכים לפעול בצורה איטית ומחושבת, בדיוק ההפך ממה שהתרגלנו מהניקס בשנים האחרונות.

הימור: פילדלפיה ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (16-39) – שארלוט הורנטס (41-15):

הסלטיקס החתימו את מייק מוסקלה כדי לתת להם קצת יותר עומק בקו הקדמי אבל יכול להיות שהם יצטערו שלא היו פעילים יותר ביצירת עומק בכנפיים. עם זאת הסלטיקס ממשיכים להיות הפייבוריטים במזרח אלא אם כן הטרייד של ג'יי קראודר יהפך לפיסה החסרה של מילווקי. מנצל את ההזדמנות לכתוב שלדעתי למעט 3 הטריידים הגדולים, הטרייד של קראודר היה המשמעותי ביותר בחלון הזה.

שארלוט קיבלה את רג'י ג'קסון ובחירה עבור מייסון פלאמלי, שלחה את מקדניאלס, אבל באמת היא פשוט טוחנת מיים עד הדראפט.

הימור: בוסטון ב-20

2:30 טורונטו רפטורס (38-26) – יוטה ג'אז (29-27):

אחת מהפתעות הטרייד דד לייין היא טורונטו, רבים ציפו למהלכים מרחיקי לכת מטורונטו אבל היא מצאה את עצמה טוחנת מיים כאשר היא לא עושה מהלך שיסמן לה כיוון להתמודדות על המזרח בשנים הקרובות מחד, אך גם לא עשתה מהלך שמוביל לפירוק מאידך. היא החזירה את פולטל, שחקן שמאוד מתאים לה ויכול לעזור לה אבל השאלה היא לעזור לה להשיג מה? סיבוב שני בפלייאוף? בתרחיש מסוים. יותר מזה? אין שום סיכוי.

הג'אז לעומת זאת ממשיכים בהתעללות שלהם בפרנצ'ייז כושלים והם השיגו את מה שהם רצו יותר מכל – הבחירה של הלייקרס ב-2027 (מוגנת טופ 4). הם וויתרו על קונלי וואנדרבילט, מה שיעזור להם להפסיד יותר שזה מה שהם למעשה רוצים.

נ.ב – אם תשאלו אותי השחקן הטוב ביותר בטרייד הזה הוא ואנדרבילט.

הימור: טורונטו ב-10

3:00 מיאמי היט (25-30) – יוסטון רוקטס (42-13):

מיאמי פינתה מקום בתקרה תמורת בחירת סיבוב שני, וחוץ מזה לא עשתה דבר, היא אולי בונה על הביי אווט מארקט אבל זה דיי פספוס לקבוצה שנראתה לאחרונה כמזנבת בקבוצות החזקות של המזרח, כזאת שכבר הוכיחה שאסור לפסול אותה בפלייאוף.

הרוקטס עשו מהלכים מוזרים כהרגלם כשנפרדו מברונו פרננדו וגריסון מתיו'ס תמורת קמינסקי והולידיי (מה?), קיבלו את ג'ון וול ודני גרין והחלפת בחירה מהקליפרס תמורת אריק גורדון (מה, מה?), במהלך אולי הקומי ביותר של החלון – החזרה של ג'ון וול ליוסטון. יעשו לו סרטון?

הימור: מיאמי ב-20

3:00 ממפיס גריזליס (21-33) – מיניסוטה טימברוולבס (28-30):

ממפיס קיבלה את לוק קנארד שעשוי לסייע לה, אבל עם כל הנכסים שלה וההתדרדרות שלה באחרונה היה אפשר לצפות שהיא תעשה יותר בחלון הזה והיא בהחלט מהווה אכזבה מבחינתי.

מיניסוטה עשתה צעד משמעותי להפוך את הסגל שלה ליותר הגיוני, כשנפרדה מד'אנג'לו ראסל ומאליק ביזלי וקיבלה אליה את קונלי, השחקן היחיד שהצליח אי פעם להפעיל את גובר בצורה אפקטיבית ושאריות.

הימור: ממפיס ב-12

5:00 ניו אורלינס פליקנס (27-29) – קליבלנד קאבלירס (22-35):

ניו אורלינס קיבלה את ג'וש ריצ'רדסון שיכול לסייע לה, אבל בדומה לממפיס גם היא החזיקה לא מעט נכסים שיכלו לסייע לה להתחזק יותר. אם כי אותם קשה יותר להאשים, הפליקנס פשוט לא יודעים מה השלד שלהם שווה מאחר והם אף פעם לא משחקים ביחד, ואי אפשר לפסול אפשרות של ריצה שלהם אם וכאשר כולם יהיו כשירים.

קליבלנד החליטה שהיא הייתה פעילה מספיק בקיץ ואין לה עניין בחלון הזה, בעיני מהלך הגיוני שלא מספיק קבוצות עושות, בסוף העונה, אחרי עונה שלמה ופלייאוף של החבורה הזאת יהיה אפשר להעריך מה חסר לה אם בכלל אפשר להצביע על משהו אחד שחסר לה כדי להיות קונטנדרית, זה תלוי הרבה מאוד במובלי ובהתפתחות שלו ושם צריך להיות הפוקוס של הקבוצה הזאת.

הימור: קליבלנד ב-8

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (28-27) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (28-26):

פורטלנד ממשיכה להיות קבוצה שלא ברור בדיוק מה היא רוצה ותקועה במקום הכי גרוע שאפשר להיות בו. היא נפרדה מהארט ופייטון, וקיבלה את ת'ייבול ראדיש ומלא בחירות, מהלכים לא רעים לכשעצמם, אבל לא כאלה שמזיזים את המחט ושעון החול של דיים הולך ומתרוקן.

אוקלהומה עשתה את מה שאוקלהומה עושה – צברה עוד 3 בחירות סיבוב שני, וממשיכה להמתין לדראפט ולחזרה של צ'אט.

הימור: אוקלהומה ב-8

5:00 סקרמנטו קינגס (23-31) – דאלאס מאבריקס (26-30):

סקרמנטו לא עשתה כלום בחלון למעט להיבא את קסלר אדווארדס בתמורה לזכויות דראפט על דיוויד מישיניו, ואפשר להבין אותם. הקינגס נראים פשוט נפלא, זה לא קרה להם הרבה זמן ואני לא הייתי עושה כלום אם זה אלא אם הייתי יכול לשדרג את האריסון בארנס בצורה משמעותית מה שלא ממש היה נראה בקלפים (דוראנט היה מעדיף למות מאשר להצתלם בגופייה הסגולה)

דאלאס החליטה שהיא מעוניינת לראות איך החוויה של קיירי ארווינג נראית מקרוב, החלטה מפוקפקת יש להודות אבל הם באמת היסטריים ועם מעט אפשרויות לבנות משהו מנצח מסביב ללוקה. האפשרות לראות אותם משחקים ביחד כשלוקה יחזור היא בהחלט אחד הפרוספקטים המרתקים שאפשר לדמיין בליגה היום, גם אם זה יימשך חודשיים גג לפני שקיירי יפתח חשבון עם אוכלוסיית מיעוטים חדשה, הימור שלי – טרנס-סקסואלים.

הימור: דאלאס ב-5

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (27-31) – מילווקי באקס (17-38):

הקליפרס קיבלו את גורדון תמורת קנרד ונפרדו מהניסוי הלא מספק של ג'ון וול, קיבלו את מייסון פלאמלי ונפרדו מרג'י ג'קסון, והקבוצה שלהם מעט קוהרנטית יותר, אבל עדיין תהיה תלויה בעיקר בכשירות של שני הכוכבים שלהם. בנוסף דיווחים מטרידים מדברים על החתמה של ווסטברוק אחרי שישוחרר מיוטה.

הבאקס עשו את אחד המהלכים הלא מדוברים מספיק של החלון כשהביאו את קראודר. אז נכון שהוא לא שיחק הרבה זמן ונראה רע בפלייאוף האחרון, אבל לעזזאל מדובר על 3+D מוכח עם ניסיון פלייאוף, בדיוק מה שהדוקטור רשם לקבוצה הזאת שצריכה איזשהי זריקת אנרגיה כדי להתמודד עם בוסטון במזרח.

הימור: מילווקי ב-15

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. תודה על הפריוויו דור. מסכים איתך שהטרייד של קראודר למילווקי משמעותי. עם קראודר ומידלטון בריא הם יקחו את המזרח לדעתי. אולי מישהו יסביר לי מה דנבר עשו עם היילנד ומיני עם ראסל?

    1. היילנד סקרן גם אותי. אז ככה – היו לו הפרות משמעת קטנות ובעיקר ההגנה הרעה שלו שכנעה את דנבר שעדיף בלעדיו. בנוסף, ווג' דיווח שמייפל קרי זעם שהוא צריך לשמור על הגארד הטוב יותר כשהם משחקים ביחד (געגועים להאריס) וזה בטח לא עזר לו

  2. תודה דור
    המצב של ברוקלין כעת מזכיר מאוד את יוטה בתחילת העונה- אסופת שאריות שהתקבלו מטריידים על הכוכבים הגדולים ומאמן טוב שיכול לגרום לאוסף הרול פליירס להיראות יותר ממה שהוא שווה באמת. במבט קדימה, המאזן של ברוקלין עוד יכול לתת להם מקדמה יחסית במאבק על הפלייאוף במזרח ולדעתי שווה להם להגיע לשם כדי לנסות להעלות את הערך של חלק מהשחקנים הבולטים שלהם (לא רק מסיבות כדורסלניות, למשל סימונס) כמו מיקאל וקאם תומאס. הנטס עשויים לבנות סביבם לעונה הבאה ולחכות לבקשת הטרייד של הכוכב הממורמר הבא או שילכו לריבילד. בכל מקרה גם אם הם לא הוציאו את המקסימום מקיירי וקיידי, הם סופסוף נפטרו מהוייבים הלא טובים שלהם והגיע הזמן שהוייבים הטובים יחזרו לשם כמו לפני 4 שנים.
    הימוריי להיום:
    סן אנטוניו
    אינדיאנה
    פילדלפיה
    יוטה
    מיאמי
    ממפיס
    קליבלנד
    פורטלנד
    סקרמנטו
    מילווקי

  3. בחירות סיבוב שני = ביטקוין…. פרייסלס. יאאאללללהההה מייק מוסקלה!!!!! נראה שסופסוף נחת יורש ראוי בבוסטון לווייט ממבה.

  4. בלוך פינת איבן גבירול, מהחמישייה הפותחת של הסלטיקס, רק שחקן אחד אולי יעלה, טייטום, וגם הוא בסימן שאלה.
    אם הסלטיקס מנצחים עם הספסל, כל הכבוד להם אבל לא נראה שזה יהיה ב 20.

  5. מישהו שם לב שב שוו שוו, דני איינג עם 15 בחירו סיבוב ראשון בדראפט עד 2029?
    זה כבר לא סטארט אפ ובכל זאת…

  6. מישהו יודע מתי דוראנט אמור לחזור לשחק?
    .
    אגב, למי שמעוניין – אני מוכר טלוויזיה חכמה "60 במחיר נוח – רק 2 בחירות סיבוב שני.

  7. תודה דור. אולד פיית'פול כרגיל.
    טוב שהזכרת את הטריידים שהיו. מעניין אותי במיוחד אריק גורדון, מקווה שהוא יצליח. גם פלאמלי תוספת ראויה לקליפרס.

  8. מצוין דור, ניתוחים מעניינים ביותר. בין דטרויט ויוסטון יש לא מעט הזיות, או לפחות דברים שאני לא מבין, כמו למשל הוויתור על צדיק ביי. באמת נשגב מבינתי.
    .
    קרב על שש נקודות הלילה מול דטרויט, אנחנו צריכים להפסיד ולכן ננצח.
    .
    סן אנטוניו
    פיניקס
    פילדלפיה
    בוסטון
    טורונטו
    מיאמי
    ממפיס
    קליבלנד
    אוקלהומה
    סקרמנטו
    מילווקי

  9. דטרויט ב7
    פניקס ב10
    פילדלפיה ב15
    בוסטון ב21
    טורונטו ב8
    מיאמי ב22
    ממפיס ב27
    קליבלנד ב10
    פורטלנד ב5 לילארד עם 50
    סקרמנטו ב11
    קליפרס ב10

  10. וואיי וואיי וואיי – הלך על קאם. לא בוגר מספיק לדעת שלא מסתכסכים עם משטרת המחשבות

    קאם תומאס מברוקלין נקנס ב-40,000 דולר לאחר אמירות פוגעניות

    קאם תומאס, הגארד של ברוקלין נטס, נקנס הערב (שישי) ב-40,000 דולר על ידי ה-NBA, לאחר שהשתמש בשפה "פוגענית, מעליבה ומשפילה" במהלך ריאיון טלוויזיוני. מדובר בריאיון שנתן על הפרקט, לאחר הניצחון של ברוקלין על שיקגו 105:116 הלילה.

    תומאס העניק את הריאיון כשלצידו ספסנר דינווידי, שהגיע לקבוצה השבוע במסגרת הטרייד בו עבר קיירי אירווינג לדאלאס. דינווידי אמר בנימה של צחוק כי "ברוקלין אולי לא קיבלה את השחקנים הכי מוכשרים, אבל כן את אלה שנראים הכי טוב", בהתייחס להגעתו של דוריאן פיני-סמית' במסגרת אותו טרייד, והוסיף כי "הנטס היו צריכים עזרה בתחום הזה". מיד לאחר מכן קיבל תומאס את המיקרופון ואמר: "כבר היו לנו בחורים יפים בקבוצה, אבל לא הומו". הריאיון עורר ביקורת רבה ברשתות החברתיות, ולאחר מספק דקות תומאס התנצל בחשבון הטוויטר שלו. "התרגשתי מהניצחון. לא התכוונתי להעליב אף אחד, אבל הבנתי שכנראה עשיתי זאת. שוב התנצלותי. הרבה אהבה", כתב. הערב, כאמור, הוא ספג בשל כך עונש מהליגה.

  11. REPORT: A failed physical exam of Gary Payton ll has placed the Golden State-Portland-Detroit-Atlanta four-team deal in serious jeopardy.
    .
    – Payton's core muscle injury could sideline him for up to three months following a Warriors exam.
    .
    – The Warriors have until Sunday to go through with the trade, or have the entire four-team deal be rescinded.
    .
    (via NBA SPORTS)

  12. דרק ווייט רכז מדהים.
    ההבדל בינו לבין דז'ונטה זה כמו ההבדל בין בוסטון לאטלנטה.
    פופ הסנילי לא נתן לו את המושכות, שיחק לו בביצים כל הקריירה ושם אותו אוף-גארד ולא רכז טהור, וסתם דגר על מארי.
    ואז הטריד אותו.
    אין לנו רכז כזה כיום בספרס וגם הרבה שנים לא יהיה.
    אבל no homo

  13. בלוכר שעבייס
    הדרך הנכונה לטפל ביאניס זה לעשות יעניס!
    איך עושים? נכנסים בדרך לסל בפול כח באנטה קמפיפו ומהר מאד יהיו לו 5 עבירות…
    אמדדה? פווק אל ולא, נומן פאוול.

            1. אני רואה שוויט בוי היה אוקי דווקי עם 20 אף שליכות וחמש בובקות. היה לו משחק לפנתיאון. אני לא דואג, נראה מה הוא יעשה מול גה והאנטי קמפופיק בשבוע הבא. הצגה כמו הלילה הוא יכול לתת קונסיסטנטית?

  14. הקליקרס עוד לא הבינו שצריך היה להוציא את הפווק מזמן?
    מי שמחזיק יותר מדיי בפנים יצא שכרו בהפסדו והפווק לא הולך יותר בשום מקום בלי נרות וחומר משלשל….

  15. תסבירו לי רק דבר אחד, איך יאנוס על המגרש 3 רבעים ויש בו רק פאול אחד?
    איפה הבייגלה שצריך בשביל שמאמן יגיד לשחקניו, כנסו לסל ותעברו דרך יאניס?

      1. +1966
        כואב לראות, ממש כמו תאונת דרכים בסלו מ'ו.
        אחד, שנים, שלטראחחחחח, ואתה יוצא חבול אנד ONE
        מזוכיזם טהור מסכני אנחנו, ברמה של מחלת נפש ואנחנו לא יכולים להעתיק עיניים מתאונת השרשרת היוונית שלי

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        יפ, אם היה יוצא חיה, סביר שהיה סוריקטה, רק צריך לעבוד על התרוממות על קצה האצבעות ולאכול זחלים של חיפושיות קמח, כמו שמקבלים בגן חיות…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט