דינווידי הצטיין בבכורה המחודשת והבאקס גברו על הלייקרס במשחקי חמישי / תומר שנאן

אורלנדו מג'יק (33-23) 115 – דנבר נאגטס (18-38) 104

הנאגטס רצו 0:12 בפתיחת ההתמודות, ומאותו הרגע הקבוצה של מאלון נעלמה. המג'יק ניצלו את היעדרו של מארי ואת חוסר העומק של הנאגטס, ושלטו לאורך כל שאר המשחק בדרך לניצחון גדול על יוקיץ' ושות'.

בול עם פוטבאק קבע יתרון 19 לאורלנדו 6 דק' לסיום ההתמודדות, ומאותו הרגע הנאגטס הצליחו למזער נזקים אך לא לחזור למשחק באופן שיאיים על המארחת.

אצל המג'יק וונדל קרטר ג'וניור עם 19 נק' ו-6 ריב', קול אנת'וני עם 17 נק', 7 ריב' ו-7 אס' מהספסל ומוריץ ואגנר עם 17 נק' ו-3 ריב' משלו בפחות מ-15 דק' משחק.

אצל הנאגטס גורדון סיים עם 37 נק', 13 ריב' ו-3 אס' ויוקיץ' הוסיף 29 נק' (10 מתוכן ברבע הרביעי), 12 ריב' ו-6 אס', אך גם 7 איב'.

ברוקלין נטס (22-33) 116 – שיקגו בולס (29-26) 105

ספנסר דינווידי ערך בכורה מחודשת במדי ברוקלין, אליו הצטרפו גם שאר הירקות שהנטס השיגו במכירת החיסול שעשתה הקבוצה עד הדדליין. התוצאה? ניצחון מרשים על הבולס כאשר ארבעה שחקנים קולעים דו ספרתי.

המשחק היה בסימן ריצות כאשר אחרי רבע ראשון צמוד לאורך רובו הייתה זו האורחת שפתחה מבערים בדרך ליתרון 13 בתחילת הרבע השני. שחקני הנטס התחממו, שחקני הבולס התקררו ועוד באותו הרבע שלשה של האריס העלתה את ברוקלין ליתרון 44:50. המארחת המשיכה בשלה וכבר הגיעה ליתרון 13 בשלוש הזדמנויות שונות וליתרון 10 בכמות זהה של פעמים לפני ששיקגו רצה ליתרון 5 אליו נכנסה בתחילת הרבע האחרון.

בתחילת הרבע הרביעי דינווידי התעורר ועם 7 נק' רצופות החזיר את היתרון לנטס. מאותו הרגע הוא וקאם תומאס השתלטו על העסק ועם 13 נק' כל אחד ברבע סגרו עניין.

דינווידי סיים עם 25 נק', 5 ריב', 6 אס' ו-4 חט', קאם תומאס הוסיף 20 נק', 6 ריב' ו-4 אס' וג'ו האריס תרם 18 נק' ו-3 ריב' משלו עבור המארחת.

בשיקגו זאק לאבין מצוין כהרגלו עם 38 נק' וניקולה ווצ'ביץ' עם 15 נק' ו-17 ריב' לא הספיקו במשחק בו הקבוצה מחלקת 15 אס' בלבד.

אטלנטה הוקס (28-28) 116 – פיניקס סאנס (27-30) 107

טריי יאנג במשחק ענק עזר לקבוצתו לגבור על הסאנס שהגיעו ללא דווין בוקר והשחקנים שהקבוצה השיגה בדדליין.

להוציא את שתי הדק' הראשונות של ההתמודדות ההוקס היו ביתרון לאורך כל המשחק, כאשר לקראת סיום הרבע השלישי הקבוצה כבר הייתה ביתרון 20. עם פתיחת הרבע הרביעי האורחת ניסתה לחזור למשחק וכבר הצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי, אבל טריי יאנג ושות' לא אמרו נואש, החזירו את היתרון ל-17 והפכו את שארית המשחק לגארבג' טיים ממושך בו פיניקס בעיקר מנסה למזער נזקים.

טריי יאנג עם 36 נק', 7 ריב', 12 אס' ו-9 איב' ודז'ונטה מארי עם 19 נק', 8 ריב' ו-5 אס' הובילו את ההוקס לניצחון.

ג'וש אוקוגי סיים עם 25 נק', 4 ריב', 3 אס' ו-3 חט' מהספסל ואייטון הוסיף 23 נק' ו-2 חס' אצל האורחת.

לוס אנג'לס לייקרס (31-25) 106 – מילווקי באקס (17-38) 115

הלייקרס עלו בהרכב משני בערך בהיעדר לברון והשחקנים שהקבוצה העבירה/השיגה בדדליין, והבאקס ניצלו את זה עם עוד משחק גדול של יאניס.

למעט מספר דקות ברבע הראשון עד אמצע הרבע השלישי המשחק היה בשליטת המארחת. כאשר שרודר ודיוויס יחד עם עזרה מהאצ'ימורה ברבע השני מצליחים לשמור על הפרש סביר מהבאקס. ואז הגיע רבע מפלצתי של הבאקס בהובלת הולידיי ויאניס שקלעו 26 מתוך 38 שהקבוצה קלעה אל מול 23 של הלייקרס בלבד.

ברבע האחרון יאניס המשיך לקלוע באחוזים גבוהים עם עזרה מכלל שחקני הבאקס כאשר מנגד דיוויס, לוני ווקר ודניס שרודר מנסים לשמור את הלייקרס במשחק. המארחת כבר הצליחה לאפס את ההפרש במהלך הרב, אבל מילווקי עם מאמץ אדיר בהגנה ובהתקפה הצליחו להחזיר לעצמם את היתרון אותו לא איבדו עד לסיום ההתמודדות.

שרודר סיים עם 25 נק' ו-12 אס' כשדיוויס מוסיף 23 נק' ו-16 ריב' עבור הלייקרס.

יאניס עם 38 נק', 10 ריב' ו-6 אס' וקריס מידלטון עם 22 נק', 5 ריב' ו-3 אס' עבור הבאקס.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

      1. ברור, אני אול-אין בכל הארועים.
        הייתי אמור להיות ברגע זה בצעדה עם הבן אבל אני מנוטרל עקב שן בינה שצריכה עקירה והורגת אותי . . .
        מאמין שהאנטיביוטיקה תעזור ואהיה שם

      2. אולי באמת נעשה מפגש הופס שלא מן המניין, מי שרוצה להיפגש שיכתוב כאן.
        ללל וחסידי לברון התאחדו!
        (אנחנו כמו Judea's people's front ו- people's front of Judea של מונטי פייתון)
        🙂

          1. מה יש בירושלים בשני? נשמע כמו הפגנה כלשהי.

            בכל מקרה אם יש מפגש הופס בעיר הקודש אולי אזרום,
            מארגן קרפול מנשר?

            1. בגדול אני מתכנן להגיע בתחבורה ציבורית. למצוא חנייה בירושלים זה לא כיף גדול גם כאשר כמה מאות אלפים קופצים לביקור בצהרי היום…

            1. איזה מייל אקסלוסיבי יש לך עגל, עם סיומת צרפתית. סחטיין.

            2. 🙂
              זה בערך הדבר היחיד היוקרתי שתמצא אצלי

    1. אני מנסה להתארגן.
      במקרה שלא אוכל אלך להפגין בצומת שילת. זה 5 דקות הליכה מהבית שלי.
      הבעיה היא שבמוצש האחרון שהגעתי לשילת זה היה ב20:00 אחרי ארגוני ילדים וכו… כולם כבר היו בדרך הביתה ואמרו שהם כבר כאן מ19:00.
      במודיעין אנחנו הולכים לישון מוקדם…

  1. שיהיה בריא טריי, עם למעלה מארבעה איבודים למשחק (והיום כפול מזה, אם לדבר על ניפוח סטטיסטיקה…). עוקף אפילו את האליל היווני. ריספקט.
    תודה רבה על הסיקור תומר

  2. נצחון נאה לאורלנדו, כרגיל מול קבוצה חזקה.
    .
    בזמן שחצי ליגה עסוקה באריזות והובלות יאניס ממשיך לשחק כדורסל. הבחור מטפס אצלי בדירוג ההיסטורי בערך כל שבוע, לא יודע איפה זה יגמר.
    .
    סחטיין לנטס, ניצחון פיל-גוד, נטול משמעות ארוכת טווח, אבל בהחלט פיל-גוד.
    .
    תודה רבה תומר, שבת שלום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט