הלייקרס מגיעים למילווקי, הסאנס יפגשו את ההוקס ושני משחקים נוספים בפריוויו חמישי בסימן טרייד דדליין / רותם אלרן

לפני שניגש אל הפריוויו עצמו, יש להבהיר כי הפריוויו נכתב לפני תומו ושעד שייגמר ייתכן ויתרחשו בליגה מהלכים נוספים אשר ישפיעו על קבוצות שישחקו הלילה וישנו את מאזני הכוחות ביניהן. אז שיהיה לכולנו טרייד דדליין פורה ומעניין, וכעת ניגש לעניינים!

מנת השף

5:00 – לוס אנג'לס לייקרס (30-25) VS מילווקי באקס (17-37)

המשחק הגדול של הלילה יגיע אלינו מעיר המלאכים, שם הלייקרס, אשר רק הבוקר ביצעו טרייד שבמסגרתו הביאו את דיאנג'לו ראסל, ג'ארד ואנדרבילט ומאליק ביזלי, יארחו את הבאקס, המחזיקים במאזן השלישי בטיבו בליגה.

עדיין לא ברור אם שלושת השחקנים החדשים של הלייקרס יערכו בכורה במדים סגולים זהובים הלילה, אך גם במידה ולא ישחקו, הסגל של הלייקרס כמעט זהה לזה שהחזיקו בו לפניו לאור כך שהשחקן היחיד שעבר מהלייקרס הוא ראסל ווסטברוק, אשר לאחר עונה וחצי בקבוצה ממשיך ליעדו הבא ועבר ליוטה לצד בחירת סיבוב ראשון. הטרייד המדובר לא היה ההתרחשות הגדולה היחידה אצל הלייקרס בימים האחרונים, כשמאורע מעט יותר ראוי לציון קרה בהפסד שלהם לת'אנדר – לברון ג'יימס עלה למקום הראשון ברשימת קלעי הנקודות המובילים של הליגה בכל הזמנים. נכתבו על הנושא די והותר מילים ונשפכו רבבות סופרלטיבים כך שאין לי מה לחדש עבורכם לגביו, אך אין שמץ של ספק שזהו הישג שלכל הפחות ראוי לציין גם כאן. אם יוצאים מתוך הנחה שהרכישות החדשות של הלייקרס טרם יערכו בכורות היום הם בלי שאלה מגיעים למשחק הזה עם פחות סיכוי לנצח, אך עם לברון ודיוויס תמיד יש סיכוי לניצחון ולמשחק מהנה.

מהצד השני עומדים הבאקס, אשר נכון לעת כתיבת שורות אלו לא ביצעו אף טרייד במהלך עונה זו, אך לאור מצבם הנוכחי אני לא מאמין שהם צריכים שינוי כלשהו בסגל. הלילה בובי פורטיס וג'ו אינגלס ייעדרו משורות הקבוצה בעוד יאניס ולופז נמצאים בספק למשחק, אך לאור כך שאנטטקומפו מוגדר כ-Probable סביר להניח שנראה אותו עולה על הפארקט בקריפטו.קום ארנה. המצ'אפ בין יאניס לדיוויס מעניין בשני צידי המגרש, כאשר שניהם מסוגלים להגביל זה את זה במידה מסוימת ולפגוע במשחק הקבוצתי של יריבתם. למרות הערך של דיוויס ולברון כשחקנים מובילים, ההגנה של הבאקס נהדרת ויש לקבוצה מוויסקונסין כלים שמסוגלים להגביל מאוד את משחק הצבע של הלייקרס, הלחם והחמאה של הקבוצה מ-LA, מה שיגרום לי להיות יותר מופתע אם מילווקי לא תצא עם ידה על העליונה.

ההימור שלי הוא על מילווקי ב-7.

שאר המשחקים

2:00 – אורלנדו מג'יק (33-22) VS דנבר נאגטס (17-38)

המשחק המוקדם של הערב יגיע אלינו מפלורידה, שם המג'יק, אשר לאחרונה התחילו משום מה לצבור ניצחונות, יארחו את הנאגטס, אשר מחזיקים במאזן השני בטיבו בליגה.

אורלנדו תגיע למשחק כאשר היא מחזיקה בחמישה ניצחונות בתשעת משחקיה האחרונים, לא מעט בזכות מפגשים עם קבוצות מתחתית הליגה, אשר סייעו להשיג את אותם ניצחונות. למרות שטוב עבור קבוצה המחזיקה בסגל צעיר בפיתוח לצבור ניסיון, לא בטוח שהניצחונות האלו תואמים את מטרת העל של המג'יק, אותה הם חולקים עם שאר תחתית הליגה – להשיג את הבחירה הראשונה בדראפט. הנאגטס פותרים את השאלה מראש עבור אורלנדו, כאשר ג'מאל מארי אמנם בספק, אך בהובלת ניקולה יוקיץ' אין למג'יק איך להתמודד או להאט בצורה כלשהי את דנבר, שכאמור מגיעים עם המאזן השני בטיבו בליגה. אורלנדו קבוצה מאוד כיפית ומאוד מעניינת, אבל הלילה זה פשוט לא הולך להספיק מול הג'וקר וחבורתו.

ההימור שלי הוא על ניצחון של דנבר ב-19.

2:30 – ברוקלין נטס (22-32) VS שיקגו בולס (28-26)

המשחק השלישי של הפריוויו יגיע אלינו מברוקלין, שם יארחו הנטס את הבולס לאחר שרק לפני כמה שעות הראשונים ביצעו את אחד הטריידים הגדולים שראינו בשנים האחרונות, אם לא הגדול שבהם.

הטרייד אותו ביצעו הנטס הוא כמובן הטרייד על קווין דוראנט, אשר עבר אל הפיניקס סאנס יחד עם טי ג'יי וורן עבור מיקאל ברידג'ס, קאם ג'ונסון וארבע בחירות סיבוב ראשון עתידיות. לאחר שלוש וחצי עונות ו-129 משחקים במדי ברוקלין, הפורוורד בן ה-34 ממשיך אל יעדו הבא, כאשר ברוקלין נותרת עם כמות מכובדת של בחירות ושחקנים צעירים ביד. ברידג'ס וג'ונסון לא ישחקו הלילה וככלל ברוקלין בהרכב חסר למדי, אך לצד זאת גם נראה את ספנסר דינווידי עורך בכורה מחודשת במדי הנטס לאחר שהעבירו אותו לפני כשנתיים, כשלצידו דוריאן פיני סמית' גם הוא יערוך בכורה בברוקלין. השינויים אצל הנטס עצומים והסגל שלהם שונה בתכלית לאחר שהעבירו בטריידים את שני השחקנים הטובים ביותר של המועדון, כך שסביר להניח שנראה אותם מתקשים ובעיקר מנסים להבין איך להתחבר בינתיים, מה שגורם לי להיות סקפטי לגבי הסיכויים שלהם לנצח הלילה.

אצל הבולס דרוזן עשוי להיעדר ומוגדר בספק למשחק, כאשר גם פטריק וויליאמס ואלכס קארוסו נמצאים באותו המצב, מה שעשוי להוריד משמעותית את הרמה של הבולס הלילה. המצב החדש של הנטס מציב אותם בנקודת חולשה ומותיר אותם חשופים לרחמי הבולס, ואני מאמין שנראה הלילה תצוגות מצד זאק לאבין וניקולה ווצ'ביץ', כאשר ההגנה של שיקגו, המדורגת במקום התשיעי בליגה, ללא ספק תספיק כדי לעצור את מה שנשאר מברוקלין.

ההימור שלי הוא על ניצחון ביתי של שיקגו ב-17.

2:30 – אטלנטה הוקס (28-27) VS פיניקס סאנס (26-30)

אטלנטה מגיעה למשחק כשהיא מחזיקה בסגל מלא ובריא, כאשר היא ללא ספק הפייבוריטית הלילה בין השתיים. למרות שהיא מגיעה כקבוצה הטובה יותר למשחק הזה, הרמה שהיא מפגינה לאחרונה היא חלשה מאוד – בתשעת המשחקים האחרונים של הקבוצה היא הצליחה לנצח בשלושה בלבד, כאשר בתקופה זו היא מחזיקה בנט רייטינג שלילי וברייטינג ההגנתי ה-24 בטיבו בליגה. הקבוצה עדיין מתקשה להתחבר ומציגה לא מעט קשיים, רובם בצד ההגנתי של הפארקט, ואף על פי שההתקפה הייתה טובה במהלך המשחקים האחרונים וההוקס מוקמו במקום ה-11 בליגה במדד הרייטינג ההגנתי במהלך אותם תשעה משחקים, זה עדיין לא מספיק כדי לפצות על ההגנה המזעזעת. טריי יאנג ודג'ונטה מארי אמורים להספיק לניצחון מול הסאנס בהרכב חסר מאוד, אך להוקס יש ללא ספק המון לשפר לקראת המשך העונה.

מנגד, הסאנס מגיעים ככוכבי היום – על הטרייד של דוראנט כבר דיברתי במשחק הקודם, אבל הצד של הסאנס הוא ללא ספק הנוצץ מהשניים. הקבוצה קיבלה את אחד מארבעת השחקנים הטובים ב-NBA, ואמנם ויתרה על שחקנים חשובים כמו מיקאל ברידג'ס וקאם ג'ונסון, אך עשתה זאת ביודעין שהמהלך צפוי לשפר את יכולתה באופן משמעותי. דוראנט עדיין סוחב פציעה ולא ישחק הלילה, את ברידג'ס וג'ונסון הקבוצה שלחה בטרייד ודווין בוקר יישב בחוץ, כך שלפיניקס נשארו רק את פול ואייטון כשחקנים ראשיים של ממש. ההוקס אמנם חלשים לאחרונה, אבל קשה לי להאמין שפול ככוכב המוביל יצליח להשיג את הניצחון עבור הסאנס הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון של אטלנטה ב-12.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

    1. 5 סיב ראשון מה הוא דוראנט? סיב 2. הוא לא אוברייטד הוא מביא 2בוצות שהוא שותף בהם למקומות גבוהים תמיד. הוא האסלר ונלחם לבאקס הוא תפור.

      הולידיי מידלטון קראודר יאניס לופז חמישייה גבוהה שיתנו לך מכות פוטבול אם יתנו להם וכולם שומרים. אין בורות

  1. תודה רותם.
    מסכנים דנבר, עד שכבר בנו קבוצה וכולם בריאים והכל מתקתק, באה גנבת תארים סדרתית (פיניקס) ועקפה אותם בסיבוב.
    אולי הגזמתי.
    – היום ישבר שוב שיא הנקודות של הנב"א . . .
    בגיהנום של אשך/ללל בכל משחק של הלייקרס יש טקס לכבוד השיא החדש. וכתבה ב ESPN

  2. סבח איל חור ובעפרית צ'ח'ה בלוכר טוב, יוקיץ נרמס ובלוכר נישבץ
    וברוך בורא אלע'סר בן יההודה, מי היינו בילעבדו?

  3. אני רואה שהגאון עשה עוד טריפל בנוסח ראס בימיו הטובים אבל אחד שבאמת הזכיר את ראסינו שהיה עבד לסטט אבל לא מחוייב לאליפויות. לא לדאוג, זה יעבור לו! בטריפלים הבאים יבואו גם נצחונות. אורלנדו? קוטלת הענקים…. תהיה לדעתי בפליי אין ותצליח להשתחל לפליי אין ואולי גם לפליי אוף.

  4. כמו ששימון אומר
    רק אומר, שימון אמר שהשקץ לא יעלה כי כואב לו בתנוך האוזן
    משריר את הגרופי גבהבוביק להידרס.
    מסכן AD, עזבו אותו לבד להנחות, כמו אלה שמחלקים במשביר בטורען…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט