ניתוח הטרייד דדליין בשיטת הטוב, הרע ובסימן שאלה / עמיחי קטן

הטרייד דדליין ביום חמישי הביא איתו הרבה טריידים מעניינים, כשכמעט כל קבוצות הליגה לקחו חלק במעברים האלה. אני אנסה לנתח את המהלכים העיקריים באמצעות שיטת "הטוב, הרע ובסימן שאלה", שבה אני בוחר את אלו שבחרו נכון ולא נכון לדעתי, יחד עם אלו שלקחו הימורים מעניינים עם יתרונות וחסרונות, אשר לדעתי מוקדם להצביע לאיזה כיוון זה ילך בפועל.

הטוב:

פיניקס – את העונה שעברה סיימו הסאנס עם המאזן הטוב בליגה, אחרי אותה העפלה לגמר ב-2021, ועד משחק 7 של הסדרה נגד דאלאס, נדמה היה שמדובר בקבוצה הכי טובה בליגה, או לפחות מועמדת לגיטימית לתואר הזה, שרק מחכה לרגע הנכון להעלות הילוך, כמו בפלייאוף של 2021. עם זאת, את הטראומה של משחק 7 יהיה להם קשה לשכוח, והם לא לגמרי התאוששו ממנה מקצועית עד עכשיו

קצת בדומה לגולדן סטייט של 2016, ובסיטואציה שונה מאוד, קווין דוראנט קופץ על עגלה שמעניקה לו סיטואציה נוחה מבחינה מקצועית, כשהתמורה שהוא צריך לתת זה את היכולת להשתלב בשיטה ולהרוויח מהיתרונות שלה ובמקביל להיות זה שלוקח על עצמו כשהכל נתקע, בגלל שמי שהצליח לעשות את זה בפלייאוף של 2021 לא הצליח בפלייאוף של 2022. הסאנס היו תקועים בין ההווה לעתיד ובחרו בהווה, וגם אם את ההצלחה בדיעבד נוכל למדוד רק בעוד כמה שנים, הרי שעצם קבלת ההחלטה תאפשר לפיניקס להתנהל כמו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה.

הלייקרס – במקום לזרוק 2 בחירות לא מוגנות רק כדי להיפטר מווסטברוק, הלייקרס הצליחו להסתפק באחת מוגנת והרוויחו על הדרך כמה שחקנים מעניינים בדדליין – דיאנג'לו ראסל, מאליק ביזלי וג'ארד ונדרבילט, וגם רוי האצ'ימורה שכבר נמצא איזה שבוע וחצי בקבוצה. קשה לומר עד כמה זה שינוי משמעותי, והסיכוי של הלייקרס להעפיל לפלייאוף או לעשות מעבר לזה עלה רק במעט, אבל הלייקרס הצליחו לחזק קצת בכמה מקומות חשובים בלי להפקיר עוד יותר את עתידם, ויש סיכוי שזה מה שיעשה את ההבדל ויביא אותם לפליי-אין או אפילו מעבר לזה.

כאן בטח עולה השאלה עד כמה הגנה של טופ 4 על בחירה באמת קריטית, מכיוון שהסיכוי לקבל בחירה בטופ 4 הוא לא גבוה במיוחד – 4/30=13.3% – ולשם כך נביא דוגמה קודמת מהלייקרס שהשיגו את סטיב נאש בטרייד ב-2012. פיניקס קיבלו על נאש בחירת סיבוב ראשון מוגנת טופ 5 ב-2015 ומוגנת טופ 3 ב-2016-7, ואז הלייקרס זכו 3 פעמים ברציפות בבחירה השנייה בדראפט, ואז, כשההגנה על הבחירה ירדה, הלייקרס כבר היו טובים יותר וזו הייתה בחירה 10 בלבד.

בצד השני, יש את הדוגמה של ברוקלין ובוסטון בעשור שעבר, כשחסרונה של הגנה על בחירות הניבה לסלטיקס את ג'יימס יאנג, ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום ובחירה גבוהה, שהפכה לקולין סקסטון, שבאמצעותה הם השיגו את קיירי ארווינג מקליבלנד. במקרה שלנו, הבחירה שהלייקרס מעבירים היא מוגנת ותהפוך לבחירות סיבוב שני אם ההגנה תופעל, ככה שהם יודעים שהם לא משלמים בבחירת טופ 4 בכל מקרה.

מינסוטה – אם נתעלם לרגע מהסיטואציה ומכל מה שמסביב, סביר להניח שמייק קונלי הוא לא שחקן טוב יותר מדיאנג'לו ראסל, בוודאי אם מסתכלים על הגיל שלהם. אם נחזור לסיטואציה הנוכחית של מינסוטה, אפשר לזהות שקבוצה ש-2 מ-3 השחקנים המובילים שלה הם סנטרים זקוקה לרכז יותר מאשר לגארד סקורר, כך שקונלי מתאים יותר עבור מינסוטה, גם אם לא לוקחים בחשבון את האתגרים שראסל הביא להם מחוץ לפרקט.

בנוסף לכך, מינסוטה אמנם מחליפים את מאליק ביזלי בפוטנציאל של ניקיל אלכסנדר-ווקר, אבל מרוויחים בחירות סיבוב שני בתמורה לויתור על השחקן הטוב יותר על הנייר, ובהחלט סביר שהטרייד הזה ימשיך את המומנטום החיובי של מינסוטה שניצחו ב-14 מ-22 המשחקים האחרונים שלהם, כשייתכן שגם טאונס ירוויח מנוכחות של רכז כמו קונלי, אם וכאשר הוא יחזור העונה.

חיזוקים בקטנה – בכל שנה בדדליין יש קבוצות צמרת שמחפשות את הדרך להתחזק עוד קצת בלי לוותר על אף נכס משמעותי, ולפעמים החלטה כזאת יכולה להיות משמעותית במרוץ לאליפות, כמו הטרייד של בוסטון על דריק וויט לפני שנה למשל. הפעם יש לנו כמה קבוצות שעשו מהלכים בסגנון הזה, ואף אחת מהן לא הפסידה יותר מדי בדרך, כך שהן משתייכות לאותה קטגוריה.

בוסטון הביאו את מייק מוסקלה שיכול לספק קליעה טובה לשלוש כגבוה מחליף, מילווקי הביאו את ג'יי קראודר שיחזק את ההגנה ויוסיף איום תיאורטי של מישהו שיכול לנצל את זה שמשאירים אותו פנוי, פילדלפיה הביאו את ג'יילן מקדניאלס שיחזק את ההגנה שלהם בכנפיים, הניקס הביאו את ג'וש הארט שאמור להיות חיזוק ביחס לקאם רדיש, ואולי גם לקבל דקות, אטלנטה הביאו את סדיק ביי כפורוורד מגוון שחסר להם, ממפיס הביאו את לוק קנארד שיספק קליעה מבחוץ והפליקנס הביאו את ג'וש ריצ'רדסון להגנה וקליעה. האחרות לקחו סיכונים גדולים יותר או שלא עשו כלום.

הרע:

ברוקלין – אם ננתח בנפרד כל מהלך משמעותי של ברוקלין מאז ההחתמה של דוראנט וקיירי ב-2019, אף אחד מהם לא היה רע במיוחד. הנטס יכולים גם להאשים לא מעט נסיבות חיצוניות, שהרבה מהן לא היו ידועות בזמן אמת, נעל אחת ארוכה מדי, מגיפה עולמית ועוד הרבה דברים אחרים. בכל זאת, אחרי 3 וחצי שנים, אפשר רשמית להכריז על הפרוייקט של דוראנט וקיירי ככישלון, אשר הניב ניצחון בסדרת פלייאוף אחת בלבד.

שון מרקס הצליח להוציא נכסים לא רעים בטריידים על דוראנט וקיירי, והנטס נמצאים בנקודת פתיחה טובה בהרבה מאשר בפירוק הקודם ב-2016. עם זאת, על כל מהלך נקודתי יקבל מרקס ציון סביר או אפילו יותר מזה, וכל מהלך בנפרד בשנים האחרונות היה הימור עם סיכוי הצלחה לא רע על הנייר, אבל בתעודה הכוללת הוא יקבל ציון נכשל, גם אם הרבה מזה לא באשמתו, והסיפור הזה מעלה הרבה חששות עבור קבוצות שינסו להמר ככה בעתיד.

חסרות הכיוון – פורטלנד, טורונטו ושיקגו הן 3 קבוצות שלא לגמרי ברור לאן הן הולכות. מצד אחד, לשלושתן יש סגל שהיה שווה פלייאוף בעונה הבריאה האחרונה של הקבוצה, אך מצד שני קשה לראות אותן עושות משהו מעבר לביקור מהיר בפלייאוף. כל אחת מהן הייתה צריכה לקבל החלטה משמעותית ולא עשתה את זה, כשפורטלנד ויתרו על שני שחקני הגנה והרוויחו מעט בחירות, טורונטו ויתרו על בחירה כדי לקבל שחקן שיחזק אותם טיפה וספק עד כמה זה משמעותי, ושיקגו הם היחידים יחד עם קליבלנד שלא עשו כלום בדדליין השנה.

כל אחת מהן תצטרך לעשות מהלכים משמעותיים, לכאן או לכאן, בעתיד הקרוב, כך שהבחירה לא לעשות את זה עכשיו היא רק דחייה שמצמצמת קצת את מרווח התמרון והאפשרויות של כל אחת מהן. לכל אחת מהן יש כוכב או יותר למכור, לא מעט שחקנים שיכולים לעזור לכל קונטנדרית או קבוצה שרוצה להיות כזאת, וגם כמה נכסים צעירים ובחירות שאפשר להמיר לכוכב אם זה מה שהן מחליטות לעשות. בינתיים הן מבזבזות חצי עונה ויצטרכו לקבל החלטות קשות בקיץ.

ראסל ווסטברוק – 11 שנים רצופות שיחק ווסטברוק באוקלהומה, בהן הוא הגיע פעם אחת לגמר ועוד 3 פעמים לגמר המערב עם דוראנט, אך מאז עונת הטריפל-דאבל הראשונה והזכייה ב-MVP ב-2017, ווסטברוק עבר סיבוב אחד בלבד בפלייאוף, והמעמד שלו יורד כל עונה למעמקים שלא רואים הרבה אצל שחקן שהגיע לשיאים כאלה.
נדגים זאת במעקב של עונה אחר עונה:

2017 – MVP שהודח בסיבוב הראשון בגלל מחסור בכוכבים לידו.
2018 – הכוכב הראשי של קבוצה שהפסידה בסיבוב הראשון.
2019 – לא ברור אם הוא הכוכב הראשון או השני של קבוצת סיבוב ראשון פול ג'ורג' היה מועמד גבוה יותר ל-MVP).
2020 – מועבר בטרייד על כוכב ו-2 בחירות כדי להיות הכוכב השני ליד MVP לשעבר בקונטנדרית אצל יוסטון עם הארדן.
2021 – מועבר בטרייד על כוכב (לשעבר) ובחירה כדי להיות הכוכב השני ליד כוכב בסדר גודל נמוך בהרבה אצל וושינגטון עם ביל.
2022 – מועבר בטרייד על שחקני רוטציה ובחירה כדי להיות הכוכב השלישי בקבוצה שאפילו לפליי-אין לא מגיעה.
2023 – הופך לשחקן השישי של קבוצת תחתית ומועבר בטרייד כשמשלים שכר / שחקן שמנסים להיפטר ממנו, יחד עם בחירה, בתמורה לשחקני רוטציה.

בסימן שאלה:

דאלאס – הקבוצה שהגיעה לגמר המערב בעונה שעברה היא כבר לא קבוצה שחושבת רק על העתיד, אבל קבוצה שהכוכב שלה יחגוג 24 רק בעוד כשבועיים וחצי היא קבוצה שחייבת לחשוב גם לטווח הארוך, ולכן את הטרייד על קיירי צריך לבחון ב-2 הפרספקטיבות האלה. בצד של ההווה, מדובר בהימור יחסית פשוט של שני שחקני חמישייה על שחקן שמחזיק ביכולות של כוכב שני וכזה שיכול להוריד מהעומס של דונצ'יץ'. יש להם איפה למצוא שאריות לסגל, והימור על קיירי לחצי עונה הוא סביר לחלוטין במחיר שהמאבס שילמו, על אף כל האתגרים מסביב.

עם זאת, לטווח הארוך מדובר בשאלה מורכבת יותר. יש לשער שלוקה לא התנגד למהלך הזה, ועדיין מדובר במהלך עם סיכון להתפוצצות שתרגיז את לוקה ותגרום לו להתחיל לפזול לכיוון קבוצות אחרות, כשהשנה וחצי האחרונות הדגימו היטב איך זה יכול לקרות. מצד שני, הטרייד הזה יכול לספק מעין הוכחה למאמצים שמארק קיובן עושה על מנת למצוא כוכב שני לצד דונצ'יץ', וייתכן שזה דווקא יחזק את היחסים בין הכוכב לקבוצה. בקיצור – בטווח הקצר מדובר בהימור סביר במחיר לא מאוד גבוה, אבל בטווח הארוך זה יכול להיות מהלך עם המון השפעות חיוביות או שליליות, ומוקדם לשער לאיזה כיוון זה ילך בפועל.

הקליפרס – הקליפרס התחילו את הדדליין בלי רכז וסיימו אותו עדיין בלי רכז, אבל הם כן התחזקו במקומות אחרים. פלאמלי יכול להיות סולידי בתור סנטר מחליף שיקבל דקות בעונה הסדירה או נגד מאצ'-אפים ספציפיים בפלייאוף, אריק גורדון הוא מבחינתם שדרוג על לוק קנארד בתור שחקן שהוא יותר יוצר ויותר טוב בהגנה, ואילו בונז היילנד הוא לא רכז, אבל שחקן יוצר שיכול לשחק בעמדה 1 טוב יותר ממה שהיה להם קודם לכן.

הקליפרס לא ויתרו על שום דבר משמעותי מבחינתם, ככה שקשה יהיה לומר שהם הפסידו או לקחו סיכון משמעותי, אבל השאלה מבחינתם היא מה שהם לא עשו. כך למשל, עלו דיווחים שהם ניסו להביא את פרד ואן-וליט ולא הצליחו בגלל שהם סירבו לוותר על טרנס מאן, ועדיין חסר להם רכז כאמור. יש סיכוי לא מבוטל שהם ינסו להביא רכז שהולך להיפלט לשוק, אבל כנראה שראסל ווסטברוק הוא האפשרות הכי טובה, וזה לא מלהיב במיוחד מבחינתם.

דנבר – בקיץ הנאגטס ויתרו על וויל בארטון ומונטה מוריס בתמורה לקולדוול-פופ, שבאמת השתלב בצורה עדיפה על בארטון, מתוך אמונה שבונז היילנד יהיה הרכז המחליף. בפועל, דברים שם לא התחברו במובנים שאינם מקצועיים, ודנבר החליטו לשווק הלאה את היילנד, מה שלא נעשה כל כך בהצלחה, לאור התמורה המועטה של 2 בחירות סיבוב שני. כן יש להם את איש סמית כמחליף שיכול לתת כמה דקות, ובעיקר את האמונה שאפשר לשים עוד קלעי כשיוקיץ' הוא הרכז בפועל, אבל הם היו יכולים להוציא מהנחשון יותר.

בצד החיובי מבחינתם, דנבר הצליחו למצוא סנטר מחליף איכותי בדמותו של תומאס ברייאנט, שאמור לסייע להתקפה שלהם להסתדר טוב יותר עם דקות המנוחה של יוקיץ'. מצד ברייאנט עצמו, ספק האם ועד כמה הוא מרוצה מהמעבר הזה, שכנראה לא יגדיל את כמות הדקות שלו, אבל יש לו גם הזדמנות לתת כמה חודשים טובים בקבוצה שהיא קונטנדרית באמת, ואולי להגדיל את ערך השוק שלו לקראת הקיץ הקרוב.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
32 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
golan
golan
1 year ago

ניתוח מעניין. תודה רבה .
הנטס – הם ניסו, וזה כבר התקדמות … זה לא הלך,אבל הם במצב לא רע כרגע,
יש להם מלא שחקנים טובים.(קרי, מילס, דנווידי) ובחירות. כמו שאמרת – הם במצב יותר טוב מהפירוק שעבר.
הייקרס התחזקו מאוד, לא בטוח שמספיק כדי להגיע לפלייאוף ישירות, ולא ברור למה יוטה ומינסוטה הסכימו להציל אותם ככה, אבל להחליף רכז סורר שלא שומר זה תמיד מומלץ…
דאלאס – הטרייד הזה ייבחן בדרך אחת – לוקה שמח שמנסים להתחזק וחותם הארכה או לוקה מבואס שדורש טרייד. אין להם הרבה אפשרויות, הם חייבים לגרום לו להרגיש שמנסים לחזק את הקבוצה, ומנסים להביא לו סגל שיכול להגיע רחוק (אישית אני לא חושב שזה יעבוד מבחינה מקצועית – מי ישמור על גארדים יריבים כמו סטף, ג'ה, בוקר ?)

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  golan

לא מסכים שהנטס במצב טוב.
אין להם אף כוכב teir1 וצריך לפחות שניים כאלה כדי להתמודד על אליפות וחמור מזה יש להם חוזה מקס ארוך וכבד של שחקן ששווה אולי במקרה הטוב חמישית מזה ועשיתי איתו חסד. ולא נראה לי שיש איזה שהוא GM בליגה שיקח את החוזה הזה בטרייד רק קבוצות שנמצאות עמוק מתחת לתקרת השכר יהיו מוכנות לקחת אותו ובדרך כלל אלה קבוצות בבניה שידרשו בחירות תמורת הנכונות לקחת חוזה כזה.המשמעות? הם תקועים עם החוזה הזה שמהווה 25% -30% מהפיירול לא טרחתי לבדוק. זה סותם את תקרת השכר לא מאפשר גמישות בבניית הרוסטר. מצב גרוע ביותר. האופציה היחידה שלהם זה רי בילד וזה בעייני הכי גרוע כי אתה לא יודע אף פעם מה יפול לך בדראפט ובגדול שממון. בגדול זו קבוצה שהולכת להיות מרכז טבלה כזו שזה באמת הגורל הכי גרוע לקבוצות בליגה הזאת. בגלל סימונס האופציה האמיתית היחידה שלהם הוא להיפטר מכל הנכסים שלהם סטייל הספרס- יש להם כמה שחקנים שווים ברוסטר ולקבל עליהם הרבה בחירות . רי בילד בקיצור. וזה תהליך שאתה תמיד יודע איך הוא מתחיל ולעיתים נדירות הוא מסתיים בטוב ממש. זה יכול להימשך שנים. מצב גרוע ביותר. יש שיגידו שיש להם קבוצה טובה אז לא . אין להם. גם אם בתור אנרגיות ראשוניות יצליחו לחבר כמה משחקים טובים.
המצב של הקבוצה הזאת גרוע ביותר בעייני.
ותודה למארקס שויתר על הארדן ובתמורה קיבל את שימוש. יותר מידי שגיאות. יותר מידי שגיעות. שגיעות רבות מידי. אי אפשר לתת לו שום ציון חיובי על מה שהוא עשה שם. כלום.

thetroll
thetroll
1 year ago
Reply to  thetroll

צריך גם לזכור את נקודת המוצא. לפני שנה וחצי זאת היתה קבוצה שנראתה מועמדת בכירה – הייתי אומר אפילו די ודאית לאליפות לרוב הפרשנים והאוהדים ולא לשנה שנתיים. עם כוכבים שנמצאים בפריים שלהם ויש להם לא מעט שנים לשחק. מארקס לא הוביל לזה דוראנט וקיירי פשוט בחר בברוקלין והארדן הצטרף לקנות טבעת. ניהול כושל הוביל אותה למצב הגרוע ביותר האפשרי בליגה – אין יותר מאיגרא רמא לבירא עמיקתא מזה.

thetroll
thetroll
1 year ago

עמיחי תודה
1. שנתיים וחצי הם נצח בליגה הזאת. הביקורת שלי מול מארקס היא לא שויתר על הארדן שזה חמור כשלעצמו (מבטיח לך שהוא לא היה שובת איטלקית כי דוראנט וקיירי חזרו לפליאוף לצעשה שלושתם היו בריאים בפליאוף). הביקורת העיקרית היא שהוא הביא את סימונס זה ממש היה להוסיף חטא על פשע. לשנתיים וחצי האלה אני מוסיף את השנה שעברה שהוא הביא את סימונס ושילם 33 מליון דולר לשחקן שלא שיחק בכלל בפליאןף. מי מתנהג ככה כשיש לך את פאקן דוראנט וקיירי ברוסטר אתה עושה משהו שיחזק לא שיחליש. אפיחו הארדן בשביתה איטלקית היה יותר טוב מהדוגמן.
2. עובדה שכל הליגה היתה מוכנה לשלם על דוראנט הוא לא ויתר עד שקיבל הצעה טובה. הוא יכול היה בשקט לעשות אותו דבר עם הארדן אם לא היה מוצא תחליף ראוי מקסימום החוזה של הארדן היה נגמר הוא לא היה ממש את האופציה והולך. לא קרה שום דבר. להביא את סימונס זה היה היה החטא הגדול. אני מצטער לא יכול לראות שום הגיון במה שעשה. כרגע יש שם אסופת שחקנים משלימים נחמדים לא יותר. יש להם ערך כי הוא ויתר על שחקנים עם ערך אבל תכלס אין שם כלום.

thetroll
thetroll
1 year ago

אני מסכים אבל היה אפשר לקבל עליו יותר או להשאיר אותו ביציע אפילו ולא להביא את החוזה של סימונס. זה שורש הרע. אני מניח שלא היה מוותר על הכסף ופשוט ממשיך לשחק וגם אם לא הכל עדיף על סימונס. בכל מקרה זה כבר דברים שנאמרו לא חייבים להסכים בהכל 🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ניתוחים מצויינים!!!! כל מילה בסלע. תודה רבה עמיחי

Lior
Lior
1 year ago

תודה רבה, ממש עוזר לעקוב אחרי הדברים.
היו אירועי משמעת של בונז היילנד? יש תחושה עם דנבר שהם מוותרים על הגרוש החסר ללירה.
ומאז שווסטברוק חתם על החוזה הענק שלו, הוא מוטרד כל שנה, מלמד שלכל "סחורה" יש קונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Lior

כששחקן עובר זה או כי מישהו מוכן לשלם עליו, או כי מישהו מוכן לשלם כדי שיקחו אותו ממנו… כלומר חלק מההעברות מעידות דווקא על ערך שלילי.

Lior
Lior
1 year ago

תודה

יהלי אולמר
Editor
1 year ago

מעולה עמיחי
כיף לקרוא, ניתוח עם הרבה היגיון.

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה עמיחי.
הטעות של הנטס היה הטרייד על הארדן. לא ברור לי איך הטרייד נעשה אם לא היה סגור שהארדן נשאר. הם בבת אחת איבדו מלא עומק וגמישות.

Florida man
Florida man
1 year ago

ניתוח מצויין תודה

אבג
אבג
1 year ago

ניתוח טוב מסכים עם הרוב
אבל
אצל הלייקרס ההרגשה שהם סתם ניסו לשנות בלי מחשבה.
לא בטוח שדיאנג׳לו טוב יותר מווסטברוק.
האם לא יכלו להחליף את דיאנג׳לו במיקאל ברידג׳ס? לדעתי ברוקלין היו מסכימים, וגם אם לא זה רק דוגמא למשהו שבוודאות היה משדרג.
כשמסתכלים על הקונטדריות -פיניקס, דנבר, דאלאס, בוסטון, פילי, ומילווקי
הצמד של הלייקרס לא נופל מהצמדים של האחרות. הבעיה היא בנייה לא נכונה, חוסר אימון ואולי חוסר מוטיבציה.
הטריידים שעשו נעשו רק כדי לשנות ולא מתוך מחשבה אמיתית מה חסר

אבג
אבג
1 year ago

זו כמובן רק דוגמא. לדעתי ברוקלין מכירים ואוהבים את דיאנג'לו וגם חסר להם שחקן בעמדה.
אבל גם אם לא, יש הרבה שחקנים אחרים שהיו משדרגים (פייטון אומנם כנראה פצוע – אבל גם דוגמא טובה), ואני לא רואה הבדל גדול בין הראסלים.
בדיוק כמו שאתה אומר – היו צריכים קליעה והגנה, והביאו עוד מנהל משחק ושחקנים שלא ידועים בהגנה שלהם

thetroll
thetroll
1 year ago

תודה עמיחי אחלה ניתוחים מסכים בגדול . לא ידעתי לגבי בונז. לגבי הנטס אמרתי את דעתי למעלה.. דאלאס זה ניסוי מעניין. נראה מה יהיה.

דדי
דדי
1 year ago

מינסוטה לא איבדו את ביזלי.
איפה במבה בלייקרס ?
.
מרקס עושה עבודה טובה מאד. מהתרסקות טוטאלית פוטנציאלית שם את הנטס בעמדת זינוק מצויינת.
.
הקליפרס התחזקו, במיוחד בהוספת פלאמלי. לא רואה פה ״סימן שאלה״.
הכישלון שלהם זה חוסר היכולת לנצל את הקליעה של קנארד, אבל בהתחשב במה שכן קיבלו ממנו – גורדון יתן לפחות את אותו דבר אם לא יותר.
.
מבחינתי קראודר זה לא תוספת קטנה – זה יכול להיות מהלך של אליפות.
.
שווה להזכיר גם את פייטון כמה שהיה אמור להיות תוספת יפה לווריורס אבל עכשיו נראה שזה יקרה רק בעונה הבאה…
.
והמפסידה הגדולה והקלולסית מכולם – שיקגו.

דדי
דדי
1 year ago

מארקס פעל תחת אילוצים של דוראנט והיה חייב להביא את קיירי.
אחר כך בגלל בלגן קיירי הארדן רצה לעזוב והכל התפרק.
בהתחשב בכל זה ובשתי דרישות טרייד רצופות דקה לפני הדד ליין, לדעתי יצא מזה בצורה מעולה.
.
אני עוד לא יודע רשמית מה קורה עם פייטון אבל לא רואה שום סיבה לווריורס לחזור בהם מהטרייד והמהלך עצמו היה טוב לדעתי גם אם לא יעזור העונה.
.
אני חושב שהקליפרס התחזקו בוודאות, גם אם אולי לא מספיק.
לדעתי גם ווסטברוק יגיע ואז יהיה אפשר להעביר אותם ל״רע״.
.
תודה.

asaf
1 year ago
Reply to  דדי

מקווה בשביל הקליפרס שלא יעשו את הטעות של להרים את ראסל מהרצפה. ניסו מהלך דומה בתחילת העונה עם וול וראינו איך וכמה מהר זה נגמר.

ירון, החלום
ירון, החלום
1 year ago

בס"ד
תודה עמיחי.
לא רואה שיפור משמעותי בלייקרס.
איבדו כמה שחקנים חשובים.
אם כל הבעייתיות, ראס עלה השנה מהספל ותרם.
כנ'ל תומאס, ברייאנט. נאן לעומתם איכזב.
לא רואה שיפור גדול מדי אצל הלייקרס.

ירון, החלום
ירון, החלום
1 year ago

בס"ד וכן, הם איבדו גם את בברלי.

ירון, החלום
ירון, החלום
1 year ago

בס"ד
נכון, אבל הם גם איבדו את בברלי שהיה שחקן חמישייה.
גם אם בכללי, יש, שיפור, הוא לא גדול, ועד שהשחקנים החדשים יכנסו לעניינים, העונה של הלייקרס תיגמר.
אם בכלל יגיעו לפליי אין, ויצאו ממנו, לא רואה אותם עוברים סיבוב בפלייאוף.

asaf
1 year ago

תודה עמיחי על הניתוח. אני חושב שמארקס בנטס דווקא עשה בהתאם לסיטואציה עבודה טובה מאוד. נכון הוא נשאר עם אוסף שחקני משלימים, אבל קיבל בחירות, קיבל את ברידג'ס שהוא אנדרייטד גדול , נשאר רק עם מקרה ראש אחד בשם סימונס וגאל את עצמו מייסורי השבי לקיירי ודוראנט (אחרי הניסוי שנכשל).
בעיניי טורונטו די אכזבה ודווקא בגלל חוסר המהלכים שלה , אבל כנראה שאו שלא היו הצעות מספיק טובות או שיוג'ירי החליט שפולטל זה מספיק לעונה זו ויחכה למהלכים גדולים יותר בקיץ.