משחקי טריידים – הווריורס בפורטלנד / ראובן בראל

12 דקות לטיפ אוף – ווג' מדווח שג'וש הארט בדרך לניקס, אני מרים את הראש ללוח התוצאות ורואה שגארי פייטון פותח במקומו. לא ברור אם הלוח עודכן לפני הציוץ של ווג' או לא ומתי בדיוק הארט ידע על המעבר. זה גם לא באמת משנה מה קרה קודם, הטירוף סביב הטרייד דדליין תמיד מייצר רגעים אייקונים. התמונות למטה מגלות חלק מהשתלשלות העניינים :

18:30 – הארט מתחמם כרגיל במקביל לקליי תומפסון

18:57- השחקנים על המגרש בחימום אחרון לפני השריקה, אחד מעובדי הקבוצה ניגש להארט לוחש לו משהו והם עוזבים את הפארקט

18:58 – ווג' בומב נופל בזמן ששתי הקבוצות כבר על הפארקט רגע לפני ההמנון

18:59 – הידיעה מגיעה אל השחקנים
קרדיט : Austin White (@ajw_sports)

18:59 הארט מבשר ללילארד על הטרייד ונפרד

קרדיט : Austin White (@ajw_sports)

למשחק הגעתי בעיקר בגלל הבן שלי. הוא קיבל גופיה של לילארד בגיל שלוש ועוד אחת ליום הולדת 6. לקח קשה כל הפסד של פורטלנד והייתי בטוח שישאר בלייזר לתמיד. אז לא – עם תחילת סדרת הגמר מול בוסטון הוא הודיע שהוא אוהד את הווריורס וביקש גופיה של קרי ליום הולדת 9. הערב הוא עיטר אותה בחתימות של וויגינס, פול, קומינגה, טיי ג'רום ודונטה.

בהיעדרו של סטף, הוא הכי רצה חתימה של קליי שחגג הערב יום הולדת 33. אני רציתי לשחזר וידאו מלפני 4 שנים שמשום מה הפך לויראלי והגיע ל 448,000 צפיות – הנה הוא כאן :

לא הצלחתי לתפוס את אותה הבלטה אז שיניתי זווית וגם קליי שינה את רוטינת החימום שלו, הנה התוצאה לפניכם – הפעם אסתפק גם בחצי מכמות הצפיות 🙂

אחרי כל הדרמה סביב הטרייד היה גם צריך לעלות לשחק – הבלייזרס הלכו חזק פנימה ברבע הראשון 22:4 לפורטלנד בנקודות מהצבע + 10 זריקות עונשין אל מול 2 בלבד לווריורס שהעדיפו לירות מחוץ לקשת. במהלך אחת ההפסקות עלה אחד הצופים לאתגר קליעה והדגים יכולת מרשימה – הוא קיבל 300$ בחנות של הבלייזרס ואולי חוזה ל 10 ימים ?

ברבע השני הנקודות בצבע התאזנו בעיקר הודות לג'ורדן פול, קליי המשיך בכושר הקליעה המצויין ויחד לקחו את ההובלה וירדו למחצית ביתרון 4

ברבע השלישי הבלייזרס הצליחו לאפס את היד מחוץ לקשת, המשיכו ללכת יותר (6 מול 0) לקו מהווריורס. המחליפים של פורטלנד הכניסו אנרגיה, נקודות וגם את המהלך היפה הבא שחתם את קבע השלישי בשוויון.

הרבע האחרון היה צמוד ומותח עם 7 שינויי הובלה – ג'ורדן פול עם 14 נקודות ברבע האחרון העלה את הווריורס ליתרון 114 – 110 5 דקות לסיום, מאותו רגע האורחים מהמפרץ לא הצליחו לקלוע ונתקעו ללא סל עד לדקה האחרונה . גראנט ולילארד ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון 7 – בליץ הגנתי של הווריוס כמעט ונתן להם סיכוי אחרון אבל דונטה פספס אותו כשהחטיא שלשה פתוחה שהיתה יכולה לצמצם את הפיגור לנקודה.

הבלייזרס נצמדים לווריורס במקומות 9, 10 ויפגשו שוב ביום האחרון של הליגה הסדירה אולי בדרך למפגש נוסף בפליי אין יומיים לאחר מכן.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. ענק. אהבתי את הקונספט החדש 🙂
    מדהים איך התמונות מספרות את הסיפור
    אם יש משהו ייחודי בליגה הזאת זה הטריידים ההזויים האלה שמעבירים שחקנים מליונרים מרחקים עצומים מהרגע להרגע. לא יודע איך זה התחיל אבל זה פשוט משהו מעולם אחר שהתרגלנו אליו אבל הוא מספק לנו מלא סיפורים הזויים

  2. לא מסוגל לדמיין את הסיטואציה הזו שבה דופקים לך על הכתף ומודיעים לך לעבור למדינה אחרת, מעכשיו לעכשיו. לא כולם שם מיליונרים גדולים, אבל ל90% מהם מתייחסים כמו אל פיונים. כנראה שככה זה, כשאתה חולם להיות חלק מהמשחק, אתה מגלה שאתה בסך הכל חלק מהמשחק…
    תודה רבה על הסיקור המצויין

  3. תודה על הסיקור המגניב…
    באמת באסה לקבל הודעה שאתה עובר פתאום באמצע החיים.
    אבל שיתנחם בזה שלפחות לא שלחו אותו למינסוטה או טורנטו …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט