מעורב הופס ליום חמישי: חם מהתנור – ראסל ווסטברוק ליוטה, ד'אנג'לו ראסל ללייקרס. מייקל ו-AD לא נראים נלהבים מדי מהשיא של לברון / מנחם לס

1.ראסל ווסטברוק ליוטה; ד'אנג'לו ראסל ללייקרס

הלייקרס הסכימו לטרייד להביא את ד'אנגלו ראסל, מאליק ביזלי, וג'רד וונדרבילט בטרייד של שלוש קבוצות שכלל גם את יוטה שקיבלה מהלייקרס את ראסל ווסטברוק. מינסוטה מקבלת את הגארד מייק קונלי וניקל אלכסנדר ווקר ובחירות דראפט, יוטה מקבלת את ראסל ווסטברוק, חואן טוסקנו-אנדרסון דמיאן ג'ונס, ובחירת דראפט ראשונה של הלייקרס ל-2027 (שהיא 'LIGHTLY PROTECTED')

All players involved have been notified about the trade, including Westbrook, according to sources.

2. שימו לב לאנטוני דייויס. לא שם חצי זין קצוץ על שיאו של לברון

3.מייקל ג'ורדן שולח מסר איחולים ללברון שלי הוא נקרא כמו טלגרמה הכרחית, ומאומה לא מהלב

4. אמרתי לכם לפני כחודש: אבדיה הפך לשחקן NBA. הלילה 20 נק' ו-13 ריב' בנצחון מצויין!

5. קיירי אירוינג הרגיש " בלתי מוערך לחלוטין" ע"י החלונות הגבוהים בנטס

הוא אמר שמשך 3.5 שנים בנטס הוא הרגיש "בלתי מוערך לחלוטין" ו-"כל כשלון – האצבע הופנתה אלי, אפילו אם לא תמיד במילים. הוא עוד אמר:

"I just know I want to be places where I'm celebrated and not just tolerated or just kind of dealt with in a way that doesn't make me feel respected," Irving said after Tuesday's practice at USC's Galen Hall. "There were times throughout this process when I was in Brooklyn where I felt very disrespected and my talent — I work extremely hard at what I do. No one ever talks about my work ethic, though. Everyone talks about what I'm doing off the floor, so I just wanted to change that narrative, write my own story and just continue preparing in the gym, and now that I'm in Dallas, just focus on what I control."

קיירי רמז שהוא הרגיש שהוא "בקושי נסבל" והוא לא יכול היה להמשיך לשחק באווירה כזאת. "כאן, בדאלאס, אני מרגיש כבר אחרי האימון הראשון שכולם רוצים בי וכולם יעזרו לי להצליח. הגעתי לדאלאס לא לקחת מאומה מלוקה. רק לעזור לו להיות טוב אפילו יותר".

זה היה סיום עצוב לתקוות שהיו בקיץ של -2019 כשחברו את קיירי לקווין דוראנט יחדיו, ודיברו על לא פחות מאליפות. מה שקרה במקום אליפות אני לא צריך לספר לכם; אתם יודעים את הסיפור טוב כמוני

חייבים למצוא שחקן סופר חכם וסופר קבוצתי לצרפו ללוקה עם ה-+30 שלו, ולקוות שהשניים ישפרו אחד את השני ולא ייפגעו אחד בשני. במילים אחרות, דאלאס מצפה שה-27.1 של קיירי וה-30 של לוקה לא רק שלא ייפגעו, אלא ישתפרו. כדי שזה יקרה חייבת להיות בין השניים קואורדינציה עליונה כדי שהסכום של שני הפלוסים יהיו לפחות מה שהיו, עם תקווה שהסכום של השניים יעלה על הסכום של כל אחד בנפרד. לרוב זה בדיוק הפוך אלא אם כן הפוינט גארד הוא שחקן פיקח כמו מג'יק, ג'ון סטוקטון, ג'ייסון קיד, או כריס פול. קיירי הוא אינדיבידואליסט ארטיסטי ויצרן נקודות גדול אולי מכל המוזכרים (מג'יק הוא בכלל סקאלה אחרת; ההשוואה אליו היא טפשית מלתחילה. מדברים על שתי סקאלות שונות) אבל בתור "תוספת ללוקה" רק העתיד יבהיר לנו אם הייתה זו תוספת או מגרעת.

הוא גם אמר קטע זה לעתונות, קטע מבולבל ולמעשה אפילו סותר את עצמו:

"I'm not the person to really speak on names and go to someone behind their back and try to leak stuff to the media," Irving said. "That's never been me. Now I've been an audience member, watching people say things about me that ultimately just fall off my shoulder. I'm really in a place that I'm grateful that I got to grow into over the last year and a half, two years. Spending time away from the basketball court gave me time to really appreciate life in a new way, and I just know I need healthy boundaries, especially in this entertainment business. There's a lot of disrespect that goes on with people's families, with their names, and I'm just not worth it, so it's nothing personal against any of those guys, against the front office even though they were dishonest with me/ There was lack of transparency and honesty from people in the front office. I don't want to go into too many details because it's water under the bridge now," said Irving, who mentioned his relationships with Dallas coach Jason Kidd and general manager Nico Harrison as factors in his comfort level with the Mavs. "I wish them well. I left them in fourth place. I did what I was supposed to do, took care of my teammates, was incredibly selfless in my approach to leading, and I just want to do all the right things for myself — not to appease anybody that had something negative to say about me or judge me. This basketball game — just, it's fun, and I want to keep it that way.

הוא הוסיף "אני עוזב אותם כשהם במקום רביעי. זה מקום טוב לפלייאוף. אני לא מרגיש שאני נוטש אניה טובעת. אני את שלי עשיתי!" .

ולסיום: "אני עומד בגאווה להיות עצמי, ולהסביר למה התנצלתי. עשיתי מה שעשיתי כי אני דואג למשפחתי וישנם יהודים במשפחתי שאני CARE FOR THEM DEEPLY. האם המדיה ידעה זאת לפני שכינתה אותי 'אנטישמי'? לא. הכל היה "הנחות" – ASSUMPTIONS. הניחו שאני אנטישמי וכך פירסמו אותי לפני שנתנו לי בכלל צ'אנס להגיב או להביע את דעתי.

" I didn't need to be defensive or go at anybody. So I stand by my apology, and I stand by my people everywhere, all walks of life, all races, all religions."

אני לא יודע על מה הוא מדבר. התנצלות? היכן הוא מתנצל? הוא רק טוען שלא מבינים אותו.

טוב, מספיק. כתבתי על כך יותר מדי כפי שזה. מה שכן יקרה זה שקיירי בן ה-30 ולוקה בן ה-23 יהיו אחד הצמדים הדינמיים ביותר ב-NBA. מה זה יגרום לדאלאס או לנטס איש לא יודע.

אחרי שהוא "סיים" כבר פעמיים הוא מסיים שוב:

"No rush," Irving said. "Just staying patient, and I'm going to let those pieces lay where they are. Again, I'm going to keep saying it: I've got to stay poised and just control what I can control – effort on the court; my attitude. Those are things that I bring every single day and just want to focus on that. The business aspect of this is ruthless. So I don't want to be distracted. I just want to be all-in."

6. בעל הנטס, המנכ"ל, נשיא הקבוצה, ודוראנט ניפגשו לדסקס את עתיד הקבוצה

הדבר היחיד שנודע רשמית מהפגישה שהנטס הבהירו לדוראנט שאין להם כל תכנית להטרידו לפני היום בערב, הדדליין של תקופת הטריידים

אם אתם זוכרים, לא מזמן דוראנט הביע רצון להיות מוטרד והשם של הפיניקס סאנס חזר ועלה בפודקאסטים וכתבות. בינתיים קרה הטרייד של קיירי אירוינג שהביא את דוריאן פיני-סמית' וספנסר דינווידי. בינתיים הפצועים של הנטס – סת' קיירי ובן סימונס חוזרים לשחק, וג'ו האריס שהחמיץ כמעט עונה שלמה חזר לכושר קליעת השלשות שלו. בינתיים נתגלה צעיר שמפליא את כולם ביכולתו ליצור נקודות מקרוב ומרחוק, בחדירה ובהתעופפויות, וגם היד לשלוש הפתיעה לחלוטין את כולם, כולל צוות המאמנים – קאם תומאס.

קווין דוראנט חייב להבין כמה שיותר מהר שעכשיו יש לו צוות שמי (מהמילה שמות) שיכול לעמוד מול כל צוות אחר ב-NBA, כשאפילו ניק קלקסטון בסנטר מראה סימני התקדמות רציניים. אני לא רואה קבוצה טובה יותר עבור קווין דוראנט לעבור אליה, ואני מקווה שהוא מבין זאת בעצמו.

7. הבעלים החדש של פיניקס סאנס מט אישביה מציע לאייזיה תומאס 'תפקיד חשוב' ב-FRONT OFFICE

אחרי שזה פורסם הסאנס מכחישים זאת!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
80 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
09/02/2023 4:17:02

חחחחחחחחחחחח אייזאה תומאס 🤣
היה שווה להעיף את סארבר, הא? 😂
.
רק בליגת הבידורסל:
קבוצה שמתמודדת על הפלייאוף מתפרקת מנכסיה והופכת לנמושה עבור קבוצה שמתחתיה בטבלה
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
עוד מסממני הליגה הכי לא ספורטיבית בעולם.

סוסמעץ
סוסמעץ
09/02/2023 6:21:31

1968+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור הביאו אחלה צוות מסייע לשקץ חינם בחירה מוגנת חחחחחח אבל גם זה לא יעזור הכשלון הוא כשלון מריחים את מקילומטרים ושום סיוע מהנהלת הליגה השופטים השחקנים והמנגרים לא תבטל את הריח

חגי "התותח" ניסני
09/02/2023 7:11:54

חחחחחח אללק אתה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איינג לא יצליח לעשות כלום התקרה שלו זה מה שיוטה היו בשיאם עם מיצל וגובר לא יותר וזה יקח לו גם שנים.
הוא סתם אוברייטד שיצא לו שם כי הוא עוקץ מנגרים על הספקטרום. רק עזב את בוסטון הצליחו הרבה יותר. ההצלחה שלו זה רק הבחירה בטייטום בדראפט.

חגי "התותח" ניסני
09/02/2023 7:39:59

חחחח אללק אתה

Florida man
Florida man
09/02/2023 4:42:08

העונה של הלייקרס הסתיימה בהצלחה מהדהדת עם שבירת השיא של לברון. פלייאוף ושאר שטויות אינן מעניינים. שייפטרו מאנטוני (רגלי זכוכית) דייויס ויתחילו לבנות מחדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

ברור מאז שגנב לו את הmvp באליפות הבועה דיוויס לא אותו דבר חחח

אשך טמיר המקורי
09/02/2023 11:53:34

דה-שוט צדק

IDO
IDO
09/02/2023 4:54:04

בשולי החדשות. השחקן החכם בליגה מייק קונלי בא לתת למיניסוטה את הגרוש לשקל. אני שם אותם עכשיו סיבוב שני שלישי בפלייאוף.

אשך טמיר המקורי
09/02/2023 11:53:47
Reply to  מנחם לס

1+

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
09/02/2023 5:59:55

מבין את דייויס. קבוצה נלחמת על מקום בפלייאוף מול עוד קבוצה שבמרוץ הזה וכל מה שאיכפת לכולם היה השיא הזה. כאילו זה היה משנה אם זה יקרה במשחק הזה או הבא. אחרי הטקס הזיה שעשו באמצע המשחק (כאילו כמה אפשר לזלזל בחוקיות וספורטיביות המשחק בעידן סילבר) לברון פשוט איבד עניין במשחק ובמהלך הרבע הרביעי פשוט החליט גם שהוא מפסיק לשחק (פציעה בכף רגל עלק)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני בספק רב אם השקץ יעלה לשחק מול הבאקס היום חחחח לדעתי הוא יהיה "פצוע" בגרוין

דוקטור רזי הופמן
09/02/2023 7:13:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נמות ונראה….

TheMike
TheMike
09/02/2023 13:24:23

החתמה חכמה של יוטה. ראס יסייע להם לזכות בוומבניאמה

אשך טמיר המקורי
09/02/2023 11:54:12

100+

Smiley
09/02/2023 6:20:09

ווסטברוק אוטוטו בדרך לקבוצת תמיכה עם קאזינס ואייזיאה תומאס של הדחויים

Smiley
09/02/2023 7:10:27
Reply to  Smiley

Chris Haynes
@ChrisBHaynes
·
Follow
The Chicago Bulls are interested in signing Russell Westbrook should he secure a buyout from the Utah Jazz, league sources tell @NBAonTNT, @BleacherReport.

צפנת פענח
צפנת פענח
09/02/2023 6:20:16

דיוויס מכיר את לברון מקרוב . הוא יודע שהאיש רודף אחרי כבוד ומספרים כל הקריירה.
אבל ההישג הכי גדול של לברון היה לעמוד ליד קארים , זה המחיש הבדלים בין אמת לפייק .

Smiley
09/02/2023 6:21:30

איכשהו מרגיש שאיינג' יכול היה להוציא יותר. לא לחץ מספיק על שתי קבוצות שמד הפניקה שלהם גבוה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

התאגיד. ברור שיכול להוציא יוצא בחירת דראפט מוגנת חחחחחחחח

גיא רוזן
09/02/2023 7:18:07
Reply to  Smiley

זה משחק של מספרים.
.
לא כל בחירות הסיבוב הראשון שוות.
זו של הלייקרס שווה ריאלית מיקום 4 – 10
בכל סיטואציה אחרת, עבור מה שעושה נתנו הם היו מקבלים בחירת סוף סיבוב ראשון במקרה הטוב.
וכאן נכנסת המתמטיקה –
בחירה כזו של הלייקרס, גם מוגנת טופ 4,
שווה יותר מ-2 בחירות סוף סיבוב ראשון,
בעיקר לנוכח העובדה שיש ליוטה כבר מספיק בחירות.
בכל מקרה, הלייקרס לא היו מוותרים על 2 בחירות תמורת כל דבר אחר שהוא לא כוכב.
.
לטעמי, איינג' יצא (כהרגלו) עם ידו על העליונה.

Smiley
09/02/2023 7:23:08

אתה צודק עם הבחירה, אבל נראה לי שאיינג' מצמץ ראשון ואולי יכול היה ללחוץ יותר לקראת הדד-ליין מהלייקרס או מקבוצה אחרת.

Smiley
09/02/2023 6:23:26

וונדרבליט השחקן הטוב בטרייד. קונלי אחריו במידה ומצליח להישאר בריא.
טרייד טוב ללייקרס

גיא רוזן
09/02/2023 7:21:04
Reply to  Smiley

הבעיה היא החוזה של ראסל.
מה עושים בקיץ?
משלמים מעל ערכו בשוק בגלל שאין ברירה ואי אפשר למצוא תחליף ראוי בשוק החופשי?
או בוחרים להחלש על מנת שלא להתקע שוב עם חוזה שצריך לוותר על בחירות דראפט בשביל להזיז אותו?

Smiley
09/02/2023 7:25:24

ווסטברוק בכל מחיר פשוט לא מתאים מקצועית לצד לברון ודיוויס.
האופציה של הילד וטרנר על שתי הבחירות + ווסטברוק נראית לי עדיפה ללייקרס

דדי
דדי
09/02/2023 7:35:49

הם מקווים להאריך לו חוזה עוד העונה.

Smiley
09/02/2023 6:23:52

New York is sending Cam Reddish and a protected future first-rounder to Portland for Josh Hart (Woj)
.

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
Follow
In the Hart-Reddish deal, the Knicks are sending the Blazers a lottery protected 2023 first-round pick that turns into four future second-round picks if not conveyed this year, sources tell ESPN.

סוסמעץ
סוסמעץ
09/02/2023 6:23:53

תודה רבה דוק
==
אין מבחיל יותר מחגיגות סביב השיקוץ
זה שקולע בלי שישמרו עליו
ומחזיר את אותו יחס בצד השני של המגרש

אשך טמיר המקורי
09/02/2023 11:55:23
Reply to  סוסמעץ

חחח

Smiley
09/02/2023 7:07:51

Jaylen Brown Out Indefinitely
Celtics star 'could be sidelined through the All-Star break' with facial fracture (Shams)

Jonathan
09/02/2023 7:19:15
Reply to  Smiley

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באלמר בטח אומר לעצמו דוס פאקרס חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס מחוץ לצוק 🤣🤣🤣

דדי
דדי
09/02/2023 7:36:37

ווסטברוק בדרך אם לא יהיו שינויים.

אשך טמיר המקורי
09/02/2023 11:55:55
Reply to  דדי

וידוא הריגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי אין לו אפילו ככ ללחוץ חחחח מדדה לגמרי

דוקטור רזי הופמן
09/02/2023 7:24:33

אז מה היה לנו בגיזרת קיירי, מנחם?
מה היה לנו?
נוצרי
אינדיאני
מוסלמי
ועכשיו יהודי….
אולי שימון מזרחי יאזרח אותו כבר ויצרף אותו לנבחרת ישראל?
וזה עוד לפני שבדקנו את האפשרויות שיש לו בעתיד.
אז מה נשאר?
בודהיזם? אולי וודו? אפשר גם קניבליזם אם הוא רעב.
וברור שיש בו קצת מהרוסי, זה מהוודקה רד בול שהוא גומע.

אשך טמיר המקורי
09/02/2023 11:56:38

איש העולם הגדול

paka
paka
09/02/2023 14:05:22

בכל גיל אפשר להיות הייטר הא?
עצוב מה שפטריוטיות / אהדת קבוצה עושה לנפשו של אדם כשהוא לא נזהר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואאללה שדריימונד רץ יותר מהר מקאווי חחחח
גורדן פול היה 5 נק במחצית נתן פצצות חצי שני אבל לא עמד בדיים טיים. קליי בזון מי רצה להטריד אותו?
נרגן תראה איזה ממתק אני נותן לך. אתה מקבל טוביאס אחלה פורוורד גדול מאסיבי חזק עם כוח הגנה וקליעה ואני מקבל קליי. מה אומר?

הקיפוד
הקיפוד
09/02/2023 7:28:48

טרייד אדיר לשלושת הקבוצות

Jonathan
09/02/2023 7:31:08

איכשהו זה טרייד טוב לכל הקבוצות.
איחודי משפחות ותושבים חוזרים והכל – אבל הלייקרס מקבלים קלעים והרבה מהצוות המסייע שהביא את מינסוטה לפלייאוף (שזה בכלל הישג), הטימברוולבס מקבלים פוינט גארד שיודע לטפל ברודי גובר והג'אז ממשיכים בכוח בריסטארט שלהם.
.
ווסטברוק עם חוזה יותר קטן נשמע כמו שיפור לכל הצדדים. אם הוא יגיע לקבוצה בלי יומרות (לא הקליפרס) אז נראה לי שהוא בכלל ייזכה לעדנה.
.
עם כל הקלעים מסביבו עכשיו לברון יירדוף אחרי שיא האסיסטים של סטוקטון? זה ייקח לפחות 5 עונות שלא בטוח שזה המון במונחי הקריירה שלו.
.
המון תודה על המעורב מנחם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לייקרס – נראה לי שהטרייד לא קשור בעיקר לעונה הזו, אלא מגייס נכסים לעתיד – ווסטברוק היה יורד מהספרים בקיץ, והם היו צריכים להחליף אותו במשהו שימשיך לשנים הבאות. לא יודע אם דיאנגלו יעזור להם אבל ביסלי זה רעיון טוב ליד לברון ולונדרבילט יש פוטנציאל.
.
יוטה – קיבלו את הבחירה, לא שלחו יותר מדי בכיוון השני. עוד יום במשרד לאיינג'
.
מיניסוטה – לא ברור לי מה הם עושים. לא שדיאנגלו כזה קריטי אבל וויתרו על ונדרבילט ועל ביסלי עבור מה? קונלי הפצוע? ניקיל ווקר? כנראה רצו להחזיר לעצמם קצת בחירות אחרי השוד של פרשת גובר, אבל מה הם יעשו עם הבחירות האלו? יכול להיות שימיו של קאט במועדון ספורים והם עושים כל מיני הכנות לשינוי הזה? גו פיגר.
.
פורטלנד – ממשיכים לזגזג בין "אנחנו עושים שינוי" לבין "נשארים עם לילארד". לא יודע איך זה יגמר. אולי לילארד החליט לעזוב וזה צעד מקדים?
.
ניקס – טרייד מצוין. שזה סוג של הפתעה, כי בכל זאת, זה הניקס.

הקיפוד
הקיפוד
09/02/2023 8:10:05

ונדרבליט וביזלי היו של יוטה, וגם לא יכלו להגיע למיני כי הם הוטרדו ממנה השנה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  הקיפוד

עכשיו זה יותר הגיוני
🙂
תודה קיפוד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מבחנו של הקיירי, כמו הפודינג, יהיה בתוצאות ולא בהצהרות. נחיה ונראה. הקטע עם דייויס מכמיר לב.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יששששששששששששששש
.
מקצוענות, הגדרה פורמלית במילון הנ.ב.א – לקבל את פולטל מטורונטו ב-2018 כספיח לעסקת קוואי, לעבוד איתו חמש שנים, ולמכור אותו ב-2023 לאותה טורונטו עבור צעיר, בחירת סיבוב ראשון ושתי בחירות סיבוב שני. פשוט הישג אדיר למערכת המקצועית שלנו. אני מוריד את הכובע. כל הכבוד! ובהצלחה ליאקוב המלך!!!

jefffoster10
09/02/2023 8:30:05

שתף אותנו

רפיקי
09/02/2023 8:06:22

טרייד מצויין פוטר אותנו מהתירוץ שלברון נכשל כי הצוות המסייע חלש

Berch
09/02/2023 8:06:40

אחלה מעורב
הסיפא ההיתולית בסוף פרייסלס
🤣

עידן
עידן
09/02/2023 8:07:38

דוראנט עבר בטרייד לפיניקס.מזל טוב גיא וגילרי

jefffoster10
09/02/2023 8:29:35
Reply to  עידן

עוד לא נסגר, ולמודי הנאחס א.יבכו מרה על לכתו לנטס של ברידג'ס וב. לא ישמחו לפני שריקת הסיום שהטרייד ייסגר

ניר מועלם
09/02/2023 8:11:50

וואו איזה טרייד של הנטס, אני חושב שהם שיחקו אותה לגמריי.
פירקו את כל החבילה, בונים מהתחלה כי הפרויקט לא הצליח, רק באסה בשבילם שהם נתקעו עם בן סימונס, ומצד שני פיניקס הפכה למטורפת במידה ודוראנט אכן כשיר, ואני במקומם מנסה איכשהו להטריד את כריס פול ו/או דיאנדרה אייטון.

Alex Rabino
09/02/2023 8:56:59

להטריד את אייטון? אחד הסנטרים הלגיטימים היחידים ב NBA. על השאלה אם הטרייד היה כדאי לפניקס נוכל לענות רק בסוף העונה כאשר נספור כמה משחקים KD יחמיץ עקב פציעות.

TRIP
TRIP
09/02/2023 8:12:04

לא מאמין

TRIP
TRIP
09/02/2023 8:14:20

קידיי הרס את הליגה שוב

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/02/2023 8:20:42

חודשיים עם קיירי, ולוקה חוזר הביתה לריאל….
תודה רבה על המעורב המעולה

etayle
etayle
09/02/2023 8:25:23

ווג׳ כותב שיש דיבורים בין פיניקס לנטס על דוראנט, מעניין

רפיקי
09/02/2023 8:25:35

דוראנט הדוחה בהיסטוריה.
מתבייש שהייתי בעדו בשנים בווריורס

דדי
דדי
09/02/2023 8:26:46

הלייקרס מנסים להשיג את קראודר.
הנטס עכשיו זה מזנון פתוח של ותיקים על חוזים טובים.
הקונטנדריות אמורות לעמוד בתור ולאכול.

jefffoster10
09/02/2023 8:28:42
Reply to  דדי

הוא לא חלק מהטרייד על דוראנט?

דדי
דדי
09/02/2023 8:30:35
Reply to  jefffoster10

כן אבל הוא חלק מהבופה שדיברתי עליו.
לנטס אין שום סיבה להחזיק אותו, כמו גם 85% משאר הסגל הנוכחי שלהם.

Jonathan
09/02/2023 8:30:16

תוך פחות משבוע נראה שהסתיים העניין של "מערב חלש"

Smiley
09/02/2023 9:02:07
Reply to  Jonathan

ג'ה מוראנט עזב את הקבוצה…

Jonathan
09/02/2023 9:18:08
Reply to  Smiley

חחחחח

Jonathan
09/02/2023 9:18:43
Reply to  Jonathan

יסיים את העונה מוקדם ויעשה משחקי 2K של עצמו מול פריים-ג'ורדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט בסאנס גיא מברוק

onetwo3
09/02/2023 9:58:55

תודה דוק.
מה שאמרת לפני כחודש על אבדיה אמרתי בתחילת הדרך וציינתי שזה רק עניין של זמן עד שיהיה אולסטר.

PhillySpecial
09/02/2023 10:27:29
Reply to  onetwo3

הוא קלע 20 בשני משחקים, קצת מהר לעשות ממנו אולסטאר, מה גם שהוא בקבוצה הכי גרועה בליגה

אור
אור
09/02/2023 11:07:09
Reply to  PhillySpecial

לגמרי, נמאס מההגזמות האלה. משחק אחד טוב וקופצים למזרקה. בשביל אולסטאר צריך לקלוע כל משחק 20+ ולא גם 2 או 6. אם יגיע לאולסטאר אברך את כל מי שהאמין וצדק

onetwo3
09/02/2023 17:04:55
Reply to  אור

רוצים להתערב?

אור
אור
09/02/2023 17:11:40
Reply to  onetwo3

אני לא מתעסק בהתערבויות אז אאחל לדני בהצלחה

ירון, החלום
ירון, החלום
09/02/2023 16:02:51

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.
וכמו שקיירי אמר, צריכים לבחון עולו על פי המעשים, לא על פי הדיבורים. נמאס לשמוע עליו.

yossi
yossi
09/02/2023 20:23:02

https://basketball.realgm.com/wiretap/270390/Nuggets-Acquire-Thomas-Bryant-From-Lakers-For-Davon-Reed-Three-2nd-Rounders

לא הבנתי למה הלייקרס עשו את הטרייד הזה?
לדעתי הם היו צריכים סנטר הגנתי שנלחם על ריבאונדים במקום תומאס ברייאנט.
הטרייד הזה שהם עשו עם דנבר לא ברור…

גיא רוזן
10/02/2023 16:55:52
Reply to  yossi

2 סיבות מרכזיות:
.
1. בראיינט ביקש טרייד. הוא לא מרוצה מכמות הדקות וגודל התפקיד מאז שדייויס חזר.
צריך לזכור – הוא בשנת חוזה, והוא לא רוצה לאבד את המומנטום התקשורתי (שיהפוך לכסף בשנה הבאה) שצבר בתקופה שדייויס לא שיחק.
.
2. הלייקרס לא יכולים להשאיר אותו בשנה הבאה. הזכויות עליו נמוכות מההצעות לחוזה שיקבל.