הכניסה לשונאי לברון אסורה (בגלל חשש להתקף לב) / מנחם לס

המלך מעולם לא היה טוב יותר!

 

היכול להיות שגם לברון אלוהים?

פול פירס, עם כל הנסיון שלו, ביצע את השגיאה הגדולה ביותר שניתן לבצע, ובגלל פיו הגדול וגאוותו – שהיום בגילו הוא כבר לא יכול יותר לתת להם גיבוי בכדורסל – כשהוא "הזהיר" את לברון שהערב הוא שומר עליו, ועוצר אותו.

אני לא מבין כיצד הוא לא יודע ששחקנים כמו מייקל, צ'ארלס בארקלי, לארי בירד, קובי, וברור שגם לברון, אתה לא "מזהיר" אלא אם-כן אתה יכול להורגם. כל מה שג'ורדן צריך לשמוע זה ששחקן או מאמן יאמר ש-"הערב ג'ורדן לא קולע יותר מ-25".

זוהי הזמנה יותר בטוחה  ל-50 נק' מאשר זריחת השמש בבוקר מעל הרי אדום. אתה לא מזהיר שחקנים כקובי או לברון שאתה "עומד לעצור" אותם, כי הם יפרצו כשוורים שהכניסו להם פילפל חריף לתחת, ויהרגו אותך כבר בחצי הראשון.

כפי שבהמשך עשה המלך עם 25 נקודות כבר בחצי הראשון (בדרך ל-49) כשהוא פרץ כשור מטורף ודרס כל נמושה בדרכו.

אם היה אי פעם משחק בו שחקן אחד ניצח קבוצה שלמה, זה היה המשחק.

השעה מאוחרת, אז אדחה את סיום הפוסט הזה המהלל ומאלל (מהמילה אלוהים) את המלך לברון ג'יימס עד למחר בבוקר. אני רוצה גם שאנשים מהסוג של האשך הטמיר המקורי יסבלו כמה שעות טובות עכשיו עד הערב  במחשבות מה כבר יכול הדוקטור הדפוק לכתוב.

שהאשך וחבריו יחכו ויראו מה הדוקטור הדפוק יכול לכתוב! הם יקללו את היום שהפכו לאוהדי כדורסל, ואת היום בו ניכנסו להופס.קו.איל!

מצד שני אני מציע לכל השונאים לא להיכנס לפוסט הזה יותר מחר (אצלכם היום בסביבות 5-6 בערב)) כי למה לסבול התקף לב? אני מזהיר אתכם שאתם תקיאו בזמן הקריאה, ולחץ הדם שלכם יעלה ל-297/150, ואחריו יבוא מוות בטוח.

אתם צעירים ויפים, אז עברו הלאה ואל תיכנסו הנה יותר.

ראו, הוזהרתם!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. עם כל הצער שבדבר … LBJ עשה את שלו, ויותר

    גם תרנגול עוור מוצא גרגר

    או לחילופין:

    מעשה בכוכב על מקריח
    שהפך לו לפלופר מסריח
    כשברח אל החוף
    בא לשים לו אגרוף
    לעצבן את כולם הוא הצליח

    1. פרופסור אחד, מדופלם
      נהנה להעלות לנו את לחץ הדם
      את לברון הוא דוחף
      לגרוננו בכיף
      ואם מקיאים הוא דורש לבלוע גם

  2. משחק אחד לא מכתיר אף אחד לשום דבר. כרגע ללברון יש פלייאוף בינוני אבל זה כי לא נדרש ממנו יכולת מיוחדת. זה המשחק הראשון שהיה מאסט בשבילו והוא לקח אותו כמו גדול. השאלה היא מה יהיה בהמשך.
    דבר נוסף, אני הייתי מתמקד ביכולת של שאר השחקנים במיאמי כי כרגע זה לא נראה טוב מבחינת מיאמי. בלי הצוות המסייע בכושר טוב למיאמי אין סיכוי. לכולם ברור שלברון לא יכול לתת משחק כזה כליום.

  3. אלוהים, מה כבר ביקשתי?

    לראות את לברון משתנק ומושפל ע"י חבורת זקנים
    לראות את כריס בוש נתפס בשדרות סאנסט עם זונה ממין זכר
    לראות את הברך של וייד מתפרקת בשידור חי
    לצפות בביזלי נותן לפיליפיני פנס בעין במהלך פסק זמן
    לראות את ריי אלן מקבל כגמולו על החבירה לרעים ומודח ע"י חבריו
    לשמוע שכל האליפויות של קבוצת האופל ממיאמי נשללו בגלל שופטים מושחתים
    לשמוע שקליבלנד מסרבת לקבל את לברון חזרה ומציעה לו חוזה מינימום ועבודות שירות
    לקרוא את ספרו החדש של מנחם לס, "הזיוף הגדול בהיסטוריה של ה-NBA – מפי חוזר בתשובה ואוהב לברון לשעבר".

    כ"כ הרבה אני מבקש?
    כנראה שאין אלוהים.

    1. יש אלוהים. הוא פשוט החליף גופיה למספר 6 ועבר למיאמי.

      ואחרי שגרמתי לכמה קוראים להקיא, אפשר לומר ברצינות, שאם יש אלוהים, לברון ינצח את הסדרה עם דאנק על גארנט, שיעיף אותו עד מינסוטה, כשיגרום לו לפרוש מיד לאחר המשחק במסיבת העיתונאים.
      כיאה לשחקן המטונף הזה.

  4. הוא נתן תצוגת תכלית של יעילות הלילה. 16-24 מהשדה, 3-6 מהשלוש, 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 3 גניבות (איבוד אחד) 14-19 מהקו.
    סה"כ 49 נקודות מתוך ה102 של מיאמי.

      1. בוא תסביר לי כמה "כוכבים" שיחקו עם לברון בשנה שעברה. בוש שיחק כמו רול פלייר לכל דבר ודוויין ווייד לא היה כוכב – בסך הכול 16 נק' למשחק שזה ממש אבל ממש לא כוכב, הוא התפרץ רק פעם אחת וזה במשחק 4 בגמר. אי אפשר לומר שהוא שיחק כמו אולסטאר (כמו באליפות הראשונה). גם הרול פליירס לא ממש הבריקו, אז אפשר לומר שלברון לקח אליפות כמעט לבד שנה שעברה.

    1. רועי ללברון כמעט אף פעם אין רצפים של 30+,הגדולה של לברון זה היציבות שלו לא משנה כמעט מה קורה הוא תמיד יתן 20-25 נקודות 5-7 אסיסטים ו5-7 ריבאונדים פחות או יותר,מדי פעם מתפלק לו משחק כזה,אבל באמת הגדולה שלו זה היציבות המטורפת שלו.

      1. הגדולה שלו זה המזל המטורף לשחק בשנות הפריים שלו עם עוד שני שחקני על מאותו דראפט בקונפרנס אולי אחד החלשים בהיסטוריה (וזה לא רק העונה זה גם עונה שעברה וזאת שלפני – בעצם מאז שהשלישיה יצאה לפנסיה בבוסטון). ברצינות מישהו כאן זוכר משחק אחד (או אפילו סדרה) מעניינת של מיאמי בפלייאוף לא כולל הגמר?
        גדולה נוספת היא יחצנות מטורפת שגרמה לכולם (כמעט) לשכוח איך הקבוצה הזאת נוסדה, ללא ספק הרמאות הגדולה בהיסטוריה.

        1. שמע,אני לא מהחסידים שלו בלשון עדינה ויש לי אפילו מקום של כבוד במועדון שיש כאן בהופס(לפרטים תפנה לאשך) אבל את האמת חייבים להגיד לברון גימס שחקן ענק,אין ספק בכלל ,בגלל האופי שלו אני לא בטוח שהוא היה שורד בשנות ה80-90 אבל זה לא רלוונטי,מה שכן מבחינתי הוא בחיים לא ייכנס להר ראשמור או אפילו לדיון מי היה השחקן הטוב בעולם בגלל מה שציינת בהמשך.

  5. זה היה שקוף שברוקלין יקרסו ככה.
    גארנט זה גופה מהלכת כבר שנתיים(והפה הכי ג'ורה בליגה).

    פירס גם כן פה מהלך על 2.
    ג'ו ג'ונסון, וויליאמס אלא לא שחקנים שינצחו סדרה מול מיאמי.

    אני מקווה עכשיו שאינדיאנה יעלו כי אם לא אנחנו נראה סוויפ ומיאמי אחרי 13 נצחונות מגיעה לגמר NBA מול יריבה מזיעה מהמערב.

  6. לא יודע אנשים… כשאני צופה בלברון אני פשוט לא מרגיש את מה שאני מרגיש שאני צופה בבארקלי, רודמן, פיפן, ג'ינובילי, דאנקן וכו'…. לברון שחקן ענק!! אין מה לערער על כך. אבל העובדה ששלושת השחקנים מתוך ה 5 הכי טובים במזרח החליטו להם עונה אחת להתאגד כדי לזכות באליפות שהם עוד בגיל של שיא הקריירה פשוט הורידה לי כל יכולת לגלות איזשהי סימפטיה כלפי הקבוצה הזאת.

  7. אני אוהב את לברון, שחקן הכדורסל השלם הטוב שראיתי, מבחינתי גם יותר מג׳ורדן, אבל חייבים לעשות משהו עם הבכי הזה בכל מהלך בהגנה ובהתקפה לשופטים. זה פשוט מגוחך ולא הולם. חוסר קלאס משווע

      1. כשייקח אליפות כאלפא דוג בלי עוד סופר סטארים לידו (בפריים שלהם) עם קונפרנס קצת יותר תחרותי אז אולי הוא עוד יהיה חלק בויכוח הזה, בינתיים הוא אפילו לא בטופ טן (ובלי קשר אף שחקן פעיל לא יכול להיחשב בטופ משהו).

          1. קובי באמת בטופ 10. דאנקן בקושי ב20.

            ולברון בחמישיה , עוד תואר והוא יהיה בשלישיה. עוד רצף והוא יהיה מספר 1 !!

  8. לא זוכר ספורטאי כל כך טוב בספורט מסויים שגרר אנטי גדול כל כך כלפיו. יש הרגשה שעל כל מעריץ לברון ישנם שניים ששונאים אותו. אולי מנחם יסביר את זה פסיכולוגית, אין לי כל כך תשובה למה זה ככה.

    1. זה כל כך פשוט בשתי מילים – קיצור דרך. אף אחד בהיסטוריה של הליגה עם כשרון כזה עשה מעשה כזה, חבר לא לאחד אלא לשני סופרסטארים מוכחים, מאותו דראפט כדי לקחת עליבות, תוסיף את כל השטויות מסביב – ההודעה, טקס הטלק המטופש, הכינוי המיותר וקיבלת את התשובה.
      אני חושב ששנאה זה חזק מידי ולא נכון, הייתי מגדיר את זה כביטול שזה יותר מעליב וחזק. דוגמה – לפני חודש הלכתי לרופא ואני נכנס לקליניקה ונחנק – מיליון פלאקים על לארי בירד והסלטיקס ןגןלת הכותרת – חתיכה מהפרקט של הגארדן הישן. אז כמובן שדיברנו קצת כדורסל באייטיז ובניינטיז והלאה, זרקתי את השם לברון והוא הניף את היד בביטול…

    2. יש כל כך הרבה סיבות לשנוא אותו אבל היום אני כבר לא שונא אותו אני אדיש לאישיות שלו ואדיש ליכולות שלו , הוא לא מצליח לעורר בי שום תחושה שספורטאי על אמור לעורר באוהד ספורט

  9. האנטי שלי ושל רוב העולם ללברון הוא תעלומה שרק דוקטור חליל יוכל לפתור (האם ווסטברוק אשם גם בשנאה ללברון?).
    אני לרוב נמנה משוואות היסטוריות מטעמים מובנים, אבל האופן שבו לברון עליון פיזית על כל יריב הוא דבר שלא נראה מאז ימי ווילט.
    נחמד מאוד לקלל ולחפש פגמים במלכה אבל יש משחקים בהם צריך פשוט לקחת צעד אחורה ולהנות מהעובדה שאחד הגדולים בהיסטוריה משחק בדור שלנו. אם מנחם הצליח להנות מווסט, מג'יק וקובי, אין סיבה שאנחנו נהנה מהמפלת התורנית, לפני שג'אבאל מקגי ישתלט על הליגה.

  10. קשה לי להבין את השנאה הזו, וזה מאחד שאוהב את פירס וגארנט.
    מקווה שלברון לא ייפצע בהמשך הפליאוף. האמת, הוא בנוי כל כך חזק שקשה להאמין שאי פעם יפצע באופן משמעותי.

  11. הצוות המסייע של לברון הוא אדיר.
    מי שחושב אחרת לא מבין בכדורסל. אמיתי.

    איפה הייתם כשלברון קלע 20 נק' לערב עד למשחק הזה?
    אז מדי פעם כוכב מתפוצץ.
    כמו קובי, גריפין, דוראנט, לברון, הארדן, אולדריג'

    זה אומר שהם משחקים לבד???
    תעשו לי טובה.

    במיאמי משחקים השחקנים הכי אינטלגנטיים במשחק.
    והכי חשוב שהם יודעים מתי לזוז הצידה!
    זה האמא האבא הדודה והדוד של כל צוות מסייע שהוא!

    1. עד עכשיו למיאמי היו את הקבוצות הכי קלות בפלייאוף הזה. תוכל לדבר על הצות המסייע שלהם כשהם ייתקלו ביריבה אמיתית. כרגע מיאמי משייטת וזה לא חשף את החולשה של הצוות המסייע. נראה במר מול אינדיאנה איך מיאמי ישחקו. המבחן האמיתי יהיה שם.

      1. עד עכשיו הם לקחו 2 אליפויות ברצף. ממש לא מעניין אותי מה הם יעשו מול קבוצה אחרת. מתישהו הם יפסידו זה לא אומר כלום

  12. משעשע אותי ששחקן כמו ווייד שהוכיח מה הוא שווה ולקח אליפות על גבו עונה על ההגדרה של צוות מסייע, או אפילו בוש שבכל קבוצה אחרת שווה 25 נקודות לערב לפחות

  13. איש הערפל מבלבל את המוח !! מיאמי זה לברון ועוד עשרה גמדים מסייעים !

    כל מי שיש לו הבנה מינימלית בכדורסל ובספורט בכלל. ולא מונע על ידי קנאה \ שנאה מטומטמת, רואה את זה.

    לדוגמה כל ילד רואה שאוק זה דוראנט, אבל לדוראנט יש את ראסל הגדול, ואפילו את איבקה. יש פה ילד אחד שחושב שוייד והברכיים בכושר יותר טוב. מראסל ווסטברוק ??

    מיאמי זה וואן מן שואו.. ובגלל שלברון הוא הסופר סטאר הכי קבוצתי שנוצר אי פעם. הוא גורם אפילו לחבורת הגמדים להיראות כקבוצה.

    1. גיא אני רק שאלה,לצורך העניין וייד נפצע עכשיו ולא משחק בגמר המזרח ובגמר הכללי,אתה רואה את מיאמי לוקחים אליפות?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט