כשהרבע הרביעי התחיל לקליפרס היו 11% סכויי נצחון
כשהרבע הרביעי התחיל ביתרון 12 נק' (75-63) של הת'אנדר, לקליפרס היו 11% סכויי נצחון, בהסתמך על כל משחקי הפלייאוף ב-30 השנים האחרונות כשקבוצה אחת פתחה פער של 12 עם התחלת המחצית האחרונה.
אחכ:
11:34: 78-63, 9% נצחון.
9:58: 80-65, 6% נצחון.
9:19: 82-66, 2% נצחון.
זה לא רק ההפרש, אלא כמה זמן נותר במשחק.
לחזור ולנצח ממצב בו יש לך 2% סכויים לנצח הוא דבר כמעט בלתי אפשרי.
בהנהגת כריס פול, ללא ספק המנהיג מספר אחד בכל ה-NBA הקליפרס עשתה את הבלתי אפשרי.
(OKLAHOMA CITY THUNDER (59-23 | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
K. Durant | F | 44:54*** | 12-24 | 1-7 | 15-18 | -2 | 1 | 6 | 7 | 3 | 3 | 2 | 8 | 2 | 0 | 40 | |
S. Ibaka | F | 32:53 | 2-5 | 2-2 | 2-2 | +1 | 1 | 4 | 5 | 1 | 5 | 0 | 2 | 4 | 0 | 8 | |
K. Perkins | C | 25:42 | 0-2 | 0-0 | 1-2 | +22 | 1 | 5 | 6 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
T. Sefolosha | G | 21:30 | 2-4 | 0-2 | 0-0 | +18 | 1 | 3 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | |
R. Westbrook | G | 38:35 | 10-22 | 1-4 | 6-6 | +2 | 1 | 5 | 6 | 8 | 5 | 3 | 4 | 0 | 0 | 27 | |
R. Jackson | 25:18 | 4-8 | 2-3 | 0-0 | -22 | 0 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 10 | ||
C. Butler | 24:59 | 2-7 | 1-5 | 1-2 | -21 | 2 | 4 | 6 | 2 | 2 | 0 | 1 | 1 | 2 | 6 | ||
S. Adams | 11:57 | 0-0 | 0-0 | 1-4 | 0 | 1 | 3 | 4 | 0 | 5 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | ||
D. Fisher | 05:00 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N. Collison | 09:12 | 1-3 | 0-1 | 0-0 | +3 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | ||
P. Jones | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
J. Lamb | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
H. Thabeet | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 33-75 | 7-24 | 26-34 | 9 | 34 | 43 | 17 | 27 | 6 | 16 | 8 | 4 | 99 | |||
44.0% | 29.2% | 76.5% | TEAM REBS: 15 | TOTAL TO: 16 |
(LOS ANGELES CLIPPERS (57-25 | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
M. Barnes | F | 21:20*** | 0-6 | 0-4 | 0-0 | -20 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B. Griffin | F | 39:48 | 8-19 | 0-0 | 9-11 | +7 | 4 | 5 | 9 | 2 | 5 | 1 | 3 | 0 | 2 | 25 | |
D. Jordan | C | 31:55 | 3-5 | 0-0 | 1-7 | -22 | 3 | 11 | 14 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 7 | |
J. Redick | G | 17:59 | 2-8 | 1-3 | 1-1 | -7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 6 | |
C. Paul | G | 44:58 | 10-23 | 0-4 | 3-4 | +11 | 2 | 3 | 5 | 10 | 4 | 4 | 1 | 0 | 2 | 23 | |
J. Crawford | 34:15 | 7-16 | 2-8 | 2-2 | +11 | 2 | 3 | 5 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | 2 | 18 | ||
G. Davis | 12:43 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | ||
D. Collison | 22:45 | 7-12 | 0-1 | 4-4 | +14 | 2 | 5 | 7 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 18 | ||
D. Granger | 14:17 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | +11 | 0 | 1 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
R. Bullock | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
J. Dudley | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
W. Green | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
R. Hollins | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 39-93 | 3-21 | 20-29 | 15 | 30 | 45 | 23 | 24 | 11 | 9 | 4 | 8 | 101 | |||
41.9% | 14.3% | 69.0% | TEAM REBS: 10 | TOTAL TO: 9 |
הסיפור פשוט: ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט לא יכולים לנצח את כריס פול, בלייק גריפין, ג'מל קרופורד, ו-"הרביעי התורן". הרביעי התורני היה הפעם קוליסון. במשחקים אחרים זה פעם דיאדרה ג'ורדן, פעם ג'יי ג'יי רדיק, או מאט בארנס. הם לא ינצחו לבדם אפילו ביום כמו אמש עם 40 נק' לדוראנט ו-27 לווסטברוק.
הת'אנדר ניצחו ר-ק במשחקים שלראסל וקווין היו שותפים. פעם איבקה ובאטלר. פעם סופולושה ורג'י ג'קסון. ווסטברוק ודוראנט לא יכולים לעשות זאת לבדם, נקודה.
ישנן לי שתי שאלות לברוקס:
1. כשעל דוראנט שומר פול, ב-25 ס"מ נמוך ממנו, מדוע אינך משחק 'בייגלה'? שלח את כל הארבעה אל מאחורי הקשת – מדובר על ארבעה ששמם איבקה, סופולושה, ווסטברוק, וג'קסון – שכל אחד מהם יקבור שלשה ב-50% לפחות ללא שמירה צמודה – והשאר רק את דוראנט תחת הסל כששומרו הוא איזה גמד בגובה 1.83 מ'?
2. ולמה לא לתת כדורים לאיבקה, ששומרו משך כל הרבע הרביעי הוא בלייק גריפין הסוחב חמישה פאולים משך כל הרבע? וואללה שעוד מעט אתחיל להאמין לבינוני-ההבנה באתר המבלבלים לי את הביצים כבר 5 שנים שמאמנים אירופאים טובים יותר ממאמני ה-NBA!
כל עונת הפלייאוף 2014 של הקליפרס היתה מלאה צרות ופגע. עונה שהייתי מגדיר כעונה של ADVERSITY: קודם ההערות הגזעניות של בעל הקבוצה, מעשה שכמעט קרע אותם לגזרים. ואז המשחק השביעי נגד גולדן סטייט שכמעט חיסל להם את כל העונה. עתה פגור 16 ברבע הרביעי.
עד עתה הם התגברו על כל ה-ADVERSITY. השאלה היא אם זה יכול להימשך.
מצד שני, משחק אתמול הוכיח שאפילו במיטבם, דוראנט ווסטברוק אינם מספיקים. האם מאמנם סקוט ברוקס קולט מה שכולנו מבינים היום?
המשחק מחר יענה על כל השאלות.
יניב
12 מאי 2014 17:02:56מנחם או שאני מדרדר או שאתה מתחיל לכתוב דברי טעם 🙂
שוב אני מסכים איתך אוק לא תגיע לשום מקום כל עוד ברוקס מאמן אותה וזה חבל.
המשגיח
12 מאי 2014 17:20:39רק בזכות התגובה שלך קלטתי שזה מנחם. הייתי בטוח שזה יומן אליפות של אסי במצב רוח קרבי 🙂
אחלה פוסט, ניצחון ענק.
דדי
12 מאי 2014 17:38:22http://cdn0.vox-cdn.com/assets/4438195/owgriffin_medium.gif
עמוס
12 מאי 2014 18:35:06אין ספק בין הדברים היותר כואבים שראיתי.
ובאמת שאפו לגרי פין ל הספורטיביות וחוסר התבכיינות. צריך להעיף לאיבקה קנס רציני. שייצטרך למכור אשך כדי לממן אותו
רמי ק.
12 מאי 2014 20:05:24וואו זה היה כואב!
מוש השור
12 מאי 2014 17:50:55פוסט מצוין, הייתי צריך ללכת להופעה אז פספסתי את הרבע האחרון 🙁 , ברוקס הוא בלי ספק לא העיפרון הכי חד בקלמר.. נראה שזה היה הרבה יותר הפסד של אוקלהומה מניצחון של הקליפרס.
Yavor
12 מאי 2014 20:01:46היית בהופעה של עידן רייכל? אשתי היתה עם חברה ומאוד נהנתה
מוש השור
12 מאי 2014 17:55:02אה, ומאמנים אירופאים באמת יותר טובים, להוציא כמובן את הפלח ועוד מספר מצומצם מאוד של יחידי סגולה.. אני חושב שזה נובע בחלקו מהעובדה שבאירופה לרוב המאמן הרבה יותר חזק מהכוכבים בnba המצב הפוך לגמרי. אני תוהה כמה סטירות ווסטברוק היה מקבל מאוברדוביץ' או כל ביץ' אחר באירופה.. (למרות שהוא שחקן מדהים).
הדר
12 מאי 2014 19:35:02וואו אמרת מילים שממש קלעו למה שהרגשתי. בכל התקפה של אוקלוהומה ברבע האחרון, ראסל שהוא שחקן אדיר, חיפש את דוראנט ושהוא לא יכל למסור לו הוא פשוט הלך לבד. אין מסירות, אין תרגילים, רק בידודים ומהלכי אחד על אחד.
בסופו של דבר לא ככה מנצחים!
אומנם בתור צמד אין אף צמד שמתקרב אליהם כרגע מבחינת כשרון וכושר, אבל בצורה הזאת הם לא יקחו אליפות. רק לחשוב איך מיאמי או סן אנטוניו מנצחות משחקים, עם הגנה ומשחק קבוצתי (מה שנתן לאוקלוהומה את היתרון שלושה רבעים…) ולהבין שהם עדיין רחוקים מאליפות
נתן גולד
12 מאי 2014 19:39:08אני לא רוצה להיות קטנוני אבל להגיד "2% סיכוי לנצח" ו"בלתי אפשרי" באותו משפט זה פשוט כשל לוגי גדול מדיי מכדי שאעבור על כך בשתיקה.
נתן גולד
12 מאי 2014 19:43:38מעבר לזה מסכים עם כל מילה.
Yavor
12 מאי 2014 20:03:26אתה כנראה מתמטיקאי ולא מהנדס…
נתן גולד
12 מאי 2014 20:18:52אתה לא רחוק. מדען למען האמת.
Ori88
12 מאי 2014 20:49:10הכוכבים תמיד לועגים להסתברויות.
מה ההסתברות שג'ורדן ישים 8 מ – 10 מהשלוש במשחק של סדרת גמר אחרי שהממוצע שלו בעונה נמוך מ – 40%. ההסתברות שואפת לאפס, והוא עשה את זה.
ההסתברויות נכונות בממוצע למאות משחקים. במשחק בודד הכל יכול לקרות.
ההישג של פול אדיר (הפיכת 2% הסתברות למציאות של 100%).
"לא כל יום פורים" היינו אומרים בשכונה.
k_700
12 מאי 2014 20:50:242 tאחוז, 3 אחוז , 9 אחוז בתחילת הרבע איזה שטויות.
ראינו כבר קבוצות בסדרות גמר מוחקות כמעט יתרון 15 ב-2 ומשהו דק' לסוף.
ריצה של 2-3 פוזשנים טובים ואתה מוחק את היתרון בטח כשאתה משחק בבית ובטח כשיש לך רכז כל כך גדול כמו פול שיכול למצוא שלל של קלעי 3 בכל הצדדים.
קוליסון זה שלקח את הג'וב על עצמו הפעם.
התפיסת ביצים של איבאקה תדפוק רציני את OKC.
זה משחק אחד בחוץ לפחות.
אני מקווה מאוד שיסתדרו בלעדיו וחבל המשחק אתמול היה ממש בכיס שלהם.
ווסטברוק אגב ענק בכל הסדרה הזאת.
ומעניין שהפרה הקדושה של האתר פה ושל התקשורת(ובעיקר של דובי שהכל אני צריך להסביר לו) לא נשחטת אחרי משחק של 8 איבודים והססנות לא נגמרת.
תמיד, לנצח זה יהיה ווסטברוק שיהיה אשם בכל הפסד.
ואם לא ווסטברוק אז ברוקס.
בדוראנט לא נוגעים.
מוש השור
12 מאי 2014 21:31:25זה שראינו קבוצות שמוחקות יתרון בטח שלא הופך את זה לשטויות, סה"כ מדובר בנתונים סטטיסטיים.. לגבי ווס מסכים לגמרי, אבל אני חושב שהבעיה הכי גדולה של ווסטברוק היא ברוקס, אם היה לו מאמן נורמלי הוא באמת יכל להיות הפויינט הכי טוב בליגה ואפילו בהפרש גדול.
איל
12 מאי 2014 21:37:44ראה ערך דרק רוז
צ'ונסי
12 מאי 2014 21:43:07מה קשור רוז? זה שחקן שגמר קריירה עוד לפני שהוא התחיל אותה.
איל
12 מאי 2014 21:45:13זה שחקן סופר אתלטי כמו ווסטברוק שהיה הטוב בליגה בפער בזכות מאמן טוב.
צ'ונסי
12 מאי 2014 21:50:43זה שחקן שהיה עושה אותם דברים מגניבים גם אם מנחם לס היה מאמן את הקבוצה שלו לא רק טום תיבודו או ויני דל נגרו. לפני שהתפרקו לו הברכיים הוא היה הכישרון כדורסל הכי מטורף שראיתי. למעשה אם טום תיבודו לא היה מאמן אותו אולי הוא עוד היה איתנו.
איל
12 מאי 2014 21:57:40שטויות. אילו ראסל ודרק היו מחליפים קבוצות, רוז לא היה מתקדם מילימטר יותר מווסטברוק.
אם אנחנו כבר שם, ווסטברוק היה מביא את הבולס לפחות עד הגמר לו שיחק שם.
צ'ונסי
12 מאי 2014 22:03:25ווסברוק היה גומר קרירה בדיוק כמו רוז אם הוא היה משחק בבולס. ודווקא אין לי ספק שדריק היה הולך עם OKC עד לגמר לפני שנתיים בקבוצה עמוסת הכישרונות שהיתה להם שם.ואפילו אולי היה זוכה איתם בתואר. כי בניגוד לראסל הוא לא צריך שיסדרו לו את הראש.
אהבתי את "המוביל" אגב כשאנחנו מדברים על קבוצה בסדר גודל של OKC 2012
איל
13 מאי 2014 08:30:48ווסטברוק לא היה יושב בצד שנה. ראית כמה מהר הוא התואשש מקריעת המיניסקוס.
צ'ונסי
12 מאי 2014 21:40:26+1
אני גם חושב שראסל עם מאמן אחר הופך לפוינט גארד הטוב בליגה. OKC מתבזבזת כבר כמה שנים עם סקוט ברוקס. אין לי ספק שפופוביץ או כל מאמן נורמלי אחר היה כבר מביא טבעת עם הרוסטר הזה (שלא נדבר על הארדן שלדעתי אז היתה אחת הקבוצות המגניבות ששיחקו את המשחק)
מנחם לס
12 מאי 2014 22:56:58זה בזבוןז זמן לנסות ללמד "ערכים סטטיסטיים" לדביל כמו K-700.
avri
13 מאי 2014 01:16:54+1
k_700
13 מאי 2014 12:45:22למה באוניברסיטה ניסו בכמה קורסים כאלה ללמד אותי "ערכים סטטים"(אני שם את זה בגרשיים כי לא שמת פה שום הסבר על דרך החישוב שלך סתם הקרצת נתונים מאיפשהו בחלל האנטרנט וקראת להם נתונים סטטטים), זה נגמר ב96, 97 ו93 בהסקה סטטיסטית.
למעשה כשאני חושב על זה רוב התואר שלי בהנדסה מתבסס על סטטיסטיקה.
אבל שיהיה מנחם, בוא תלמד אותי "סטטיסטיקה".
k_700
13 מאי 2014 12:48:03זה נראה לי כמו יחסי הימורים מנתונים סטטיסטיים.
לפי מה אתה מודד דברים כאלה 9 דק' לסוף??
גם דקה אחרונה אין שום דבר להאחז בו בטח כשמדובר בגוף אנושי שיכול ועושה טעויות בכל משחק.
וזה לא שראינו פעם ב.. קבוצות מוחקות יתרון דו ספרתי 2-3 דק' לסוף.
זה קורה הרבה.
במקרה הזה הקליפרס אפילו לא היו צריכים למחוק יתרון דו ספרתי, סתם יתרון 9,8,7 במשחק שהיה ברובו עם סקור נמוך, אחוזי קליעה בעייתיים, המון איבודים. בטח לא משהו יוצא דופן.
דובי
12 מאי 2014 22:00:07ברור שגם דוראנט אשם. כששומר עליך גמד יש כמה אלף בתים שפרקק א בספר אומר לך לעשות. דוראנט כשל בהם בין היתר כי הוא לא שחקן מספיק שלם.
אבל אני מה אכפת לי דוראנט.
את ווסטברוק אני שונא.
רכז דמיקולו.
שעייה
12 מאי 2014 21:36:18פול אחראי על מהפך של 26 נקודות ב 7:30 דקות בפלייאוף של שנה שעברה מול ממפיס. כמה סיכוי יש לזה?
אחד שמבין
12 מאי 2014 22:11:53OKC משחקים כמו כדורסל פשוט גרוע ….
יציאה איטית להתקפה. הרכז מחזיק בכדור המון זמן מההתקפה. כמעט אין מסירות. ולמרות הכול מפסידים שתיים הפרש לקבוצה אחת הטובות בעולם במשחק מעולה.
אם לא ברוקס אני לא יודע מי אשם….
דובי
12 מאי 2014 22:24:48הרכז? מי הרכז שלהם?
מוש השור
12 מאי 2014 22:37:04אהוב ליבך.. האמת היא שאם מחליפים את ברוקס בפופוביץ' הוא עושה טריפיט בפקס, הוא אפילו לא צריך להגיע לאימונים.
דובי
12 מאי 2014 22:39:15אם מחליפים את ברוקס בפופוביץ ה"רכז" צריך לרוץ מהר לקנות קסדת חצי ולחזור לפני שהתותח יורה אותו לקיבינימאט
דדי
12 מאי 2014 22:16:12עדיין ממתין לניתוח מקצועי של אשך תמיר המקורי למהלך של איבקה…
אגבה
12 מאי 2014 22:25:41http://usatoday30.usatoday.com/sports/basketball/nba/story/2012-04-30/Clippers-erase-27-point/54634094/1
אם אתמול היה להם סיכוי של 2%, כמה היה להם לפני שנה?
יכול להיות שצריך היה לעשות כאן הסתברות מותנית? כלומר להתחשב בכך שזאת קבוצה שכבר עשתה קמבק מרשים אפילו יותר (הפרש גדול יותר ועוד בחוץ!)?
דדי
12 מאי 2014 22:29:24אם אני מבין נכון – מייק בראון פוטר.
ג'ז
לייקרס
קליבלנד
מינסוטה
ניקס
גולדן סטייט
מילווקי
פיסטונס
אפלטון
13 מאי 2014 00:02:38וחובטים במקום לפטר מאמן מפטרים את כל העוזרי מאמנים. היום הלך עוד אחד
דובי
13 מאי 2014 01:43:37כל פעם שאתה כאן זה משמח
k_700
13 מאי 2014 12:50:09מה עם מקהייל??? אהה מורי הגאון האריך לו את החוזה.
שלא יגמר.
דדי
12 מאי 2014 22:30:49בעצם מילווקי לא ברשימה נדמה לי (לא שלמישהו אכפת…)
דובי
12 מאי 2014 22:36:26גם לא הניקס.
סנטימטרים מחוזה עם סטיב קר.גם לא הג'ז.
הלייקרס מועמדים טבעיים. ואז תחתימו את הגברת עם הזקן מהאירויזין, תעברו לשחק באוהל גדול עם פסים ותזמינו את כולם לפריק שואו
מוש השור
12 מאי 2014 22:38:02🙂 🙂 🙂
אגבה
12 מאי 2014 22:56:30אף פעם לא תפסתי ממנו יותר מדי בתור מאמן טוב…
עכשיו קליבלנד צריכה להביא מאמן נורמלי, שנה הבאה לברון חוזר בשביל לעשות redemption
הוא וקיירי אירווינג יכולים להרכיב קבוצה מדהימה (בתקווה שקיירי יעשה את הקפיצה שציפו ממנו השנה שנה הבאה)
k_700
13 מאי 2014 12:51:04אתה מאלה שחולמים שהוא אשכרה חוזר לשם???
מייק
12 מאי 2014 22:45:08מה כולם מספידים את OKC ואת דוראנט?
חוץ מהבלחה חד-פעמית של דוויין ווייד, מי היה דומיננטי בליגה הזו ולקח אליפויות בגיל 25???
אני מהמר ש OKC, בהרכב הזה פחות או יותר עוד תעשה שושלת. כולם שם לקראת השיא שיגיע ב2-3 העונות הבאות.
שמביבו
13 מאי 2014 00:53:54דאנקן , שאק, קובי תכלס עוד הרבה
מג׳יק