מעורב הופס ליום ג': האם זה יקרה הלילה? הלילה בו עבדול ג'באר שבר את צ'מברליין / מנחם לס

1.כשקרים עבדול ג'אבר שבר את שיא הקליעות של צ'מברליין זה היה "תקבור כבר את ההוק שלך ונחזור לביזנס של כדורסל"

היה זה עוד משחק כדורסל. לקרים היו 31,398 נקודות והוא היה צריך לקלוע 22 כדי לשבור את שיא הקליעות של וילט צ'מברליין. מעט מאד אנשים ידעו על כך. בוודאי לא ה-18,458 צופים שמילאו את האולם כי 95% מהם היו תיירים שביקרו בלאס ווגאס, ובא להם להתחמם במשחק כדורסל לפני שהם הולכים לשחק ברולטה וקוביות.

המשחק אפילו לא התקיים באולם NBA. הוא התקיים ב-'תומאס-אנד-מק סנטר', אולמה הביתי של אוניברסיטת נבאדה/לאס ווגאס. באולם היו 14 עתונאים המכסים את יוטה ג'אז כרגיל, פלוס שניים מהחוץ – ג'ל לאויס מה-LA TIMES ועתונאי ספורטס אילוסטרייטד. המשחק שודר רק בטלוויזיות מקומיות, ביוטה, ובלוס אנג'לס.

אתם רוצים לנחש כמה עתונאים יהיו הלילה במשחק נגד הת'אנדר, כשלברון זקוק ל-36 נקודות לשבור את שיאו של קרים? נסו מעל 1,000. מכל רחבי העולם. אם אבי טרכטמן שלנו יצליח להשיג אקרדיטציה זה יהיה אחד ההישגים הגדולים ביותר של המדיה הישראלית. טלוויזיה מקומית??? נסו שידורי TNT וכמה ארצות נבחרות כמו מקסיקו, סין והודו המשדרות מהאולם, ושידור TNT שישודרו בלמעלה מ-200 ארצות עולם.

השיא של קרים הוא 38,387. ללברון יש 38,352. המשחק הלילה הוא נגד הת'אנדר. אם הוא לא יעשה זאת הלילה המשחק השני – אף הוא ביתי, ביום חמישי – הוא נגד הבאקס. את המשחק האחרון של הלייקרס בחוץ נגד הפליקנס לברון החמיץ בגין "כאב בעקב" כדי שחס וחלילה הוא לא ישבור את השיא בחוץ ולא בבית, ללא חצי מההופלה והדראמה.

יש סכוי שהלילה יישבר שיא צופי טיווי בעולם במופע כדורסל. כל עולם הכדורסל – וכמובן רבים שלא מבינים על מה כל המהומה – אבל ירגישו חובה להשתתף בה – יהיו שם. מלבד כמובן האשך שלנו שטוען כבר כמה חודשים שהכל הוא פייק ניוז. אז מחר הוא יקרא על כל ההופלה באתר שלנו.

עבדול עשה זאת בגיל 37 כשקלע 22 נקודות ב-5 לאפריל, 1984 בנצחון "בית" על יוטה ג'אז 129-114 בלאס ווגאס. אז הייתי במיטבי בכל הקשור לכתיבה. הפצצתי את עתון 'חדשות' בבונבונים וחיצים. הייתי עצמי בהיי מהכתיבה כי חזרתי לכתוב אחרי 3-4 שנות שמיטה בגלל סגירת עתון 'חדשות הספורט', ותאמינו לי שאז אפילו אני לא הייתי AWARE (אני יודע שישנה מילה עברית, אבל שכחתי אותה). לברון יעשה זאת בגיל 38. קרים פרש 5 שנים אח"כ. אני מאמין שלברון יוציא את המעיים לאשך שלנו עוד 6-7 שנים. שיאו יהיה באמת מעל ומעבר, אבל לך תדע.

האם הקליעה של לברון שתשבור את השיא תהיה ORCHESTRATED? אני לא מאמין. אז הכל תוכנן. רצו שזאת תהיה גם חגיגה של מג'יק אז הכל כוון שהסל שישבור את השיא יהיה מזריקה שאף אחד אחר לא משתמש בה – ההוקשוט שהיה בלתי עציר של קרים – ושהמסירה תהיה אסיסט של מג'יק, שקרים חייב לו תודה גדולה על מאות כאלה שעזרו ליצור את השיא המדהים.

אז היה רק NBA OFFICIAL אחד לחזות ברגע המיוחד שלנו נראה היום מדהים אבל אז הוא לא שיחק הרבה במוחות של עכברי NBA. האדם הרשמי היחיד מה-NBA היה דייויד סטרן. כל הארוע החגיגי ערך 4 דקות. המשחק נמשך כאילו מאומה לא קרה.

כן, גולש יקר. 1984 היה זמן אחר.

2. אתמול לא יכולתי לכתוב על המבריקס מלבד לתת להם ציון -D. היום אני חייב להסביר מדוע לא הייתה להם ברירה אלא ללכת על קיירי אירוינג

אתמול היה מאוחר מדי (הרבה אחרי חצות) והמחשב – לא יודע למה – זחל כמו צב. אני יודע מה לעשות במקרים כאלה: לכבותו כליל, לתת לו לנקות את עצמו, ולהתחיל SESSION חדש. אבל היה מאוחר מדי, הייתי עייף מדי (מ-20:00 עיד 22:30 היינו בפסטיבל הזמר היהודי), והלכתי לישון.

ידעתי שעלי להסביר את עצמי. סתם לתת ציון ולברוח זה לא אני. אז הנה ההסבר, וכמובן שאני יודע שיש סיכוי שאני טועה לחלוטין.

ראשית, עובדה שלא חשבתי עליה אתמול שכבר חייבת להעלות את הציון לפחות במדרגה אחת היא העובדה – למעשה 'עובדה' רק כי אני בטוח שזה למעשה קרה – הבאת קיירי חייבת הייתה לקבל את האישור של לוקה. אם לוקה מוכן היה להסכים לתת לנטס מה שהמבריקס נתנה עבור קיירי לסיים את העונה איתו, זה אומר לי שלוקה מאמין שהוא יוכל לשחק עם קיירי, ולא רק לא ליפול מיכולתו האישית אלא לתגבר אותה. זה קרה שוב ושוב בתולדות ה-NBA, ולוקה כנראה מאמין שזה יעבוד כך עם קיירי לא רק עד סיום העונה, אלא גם לשנים הבאות.

אני כמעט בטוח שרוב הגולשים מסכימים איתי שמאז שג'יילן ברונסון עבר בטרייד לניקס הדאלאס מבריקס תקועים במקום ששי כשמאחוריהם גולדן סטייט שבוודאי תעבור אותם, וזה הוא בערך מקומם שעליו הם דורכים במקום עונה אחרי עונה. אין ברוסטר שלהם אף שחקן מלבד לוקה שיכול לגרום למהפך. המבריקס היא מה שהייתה מאז שלוקה הגיע: קבוצה המגרדת את הטופ אבל לא מצליחה להגיע אליו. ביקשו מלוקה להיות סבלני ולחכות שצעירי הקבוצה יתבגרו ואיתו יגיעו לדרגה המובילה בליגה.

זה לא קרה. במקום זאת הצעירים מצליחים בממפיס, בפליקנס, ועוד כמה קבוצות בעוד שצעירי המבריקס כבר לא כל כך צעירים וכנראה שמה שרואים מהם זה מה יש. לא רק זאת: הגריזליס, הפליקנס, אוקלהומה סיטי, או סקרמנטו – יש לכולן את כל בהחירות הדראפט שלהם לשנים הבאות בעוד שלדאלאס לא נשאר הרבה. בריצות אחרי כוכבי עתיד, הקבוצות האלה WILL OUTBID דאלאס בכל ריצה אחרי כוכב.

מה נשארה הברירה של דאלאס? לחפש כוכב שמדמותו ואישיותו מבצבצים דגלים אדומים, ולקוות שבדאלאס, עם לוקה, הוא יתיישר ואז כושר משחקו בלבד יצדיק את הסיכון שלקחו עליו.

ניסיתי להבין את טיב הבחירות של דאלאס בשלוש השנים הבאות ולא הבנתי בדיוק את המערבולת של חובות וזכויות לקבוצות שונות. מה שברור לי הוא שלמרביקס אין בחירות מעולות בשלוש השנים הבאות ולמעשה הצעד שעשו עם קיירי היה צעד של חוסר ברירה.

העובדה היא שלוקה הסכים לטרייד. הוא יודע שקיירי הוא 'שחקן עם כדור'. הוא כנראה יודע למפרע שהוא ימצא את דרך הביניים עם קיירי שאולי, אפילו, תוסיף מצויינות לשניהם. דרכי הכדורסל מפותלות, מכורבלות, ומסולסלות. זה לא מדע אובייקטיבי בו אתה יכול לנבא מה יהיה אם ואם. למבריקס לא הייתה ברירה: רק סופרסטאר פגום-משהו בנפשו היתה אפשרות שקבוצות אחרות לא תתחרנה עליה. כל מה שנשאר למבריקס לעשות זה לקוות שדווקא איתם קיירי ירצה להראות לעולם שלמרות שלדעתו העולם שטוח, ושיהודים עשירים מנהלים את העולם, בכדורסל הוא אחד הכוכבים הגדולים, והוא עומד להוכיח לעולם שהוא יכול לשחק עם לוקה ויחד להגיע לגדולות.

אני מעלה את הציון של המבריקס ל–C

3.מיאמי היט פירסמו היום שהם פתוחים לטרייד על קייל לאורי. (הגיע הזמן!)

את קייל לאורי מטורונטו הייתי מטריד רק עבור סטף קרי, דמיאן לילארד, וכאלה. את קייל לאורי ממיאמי 2023 הייתי מטריד עבור בחירת סיבוב ראשון בדראפט, ואולי אפילו סיבוב שני.

4. ערך הטרייד של בן סימונס הוא א-פ-ס

.

It .

Enter Kyrie Irvin

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
96 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
07/02/2023 6:01:33

קארים. עז.
.
איזה קלאס, ההוק שוט. כיום היה דומיננטי אפילו יותר –
הרבה פחות תחרות בעמדת הסנטר,
הרבה יותר חופש לסנטר לתת דברים נוספים (ע"ע יוקיץ').
.
תודה, מנחם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/02/2023 12:49:43

כארים יכול להיות "העז" לכל היותר רק בעמדת הציר. בין כל הכדורסלנים הוא לא יעול תהיות בכל מקרה העז כי יש את מייקל שהנהיג את השוורים לשש אליפויות כשהוא המצטיין בכל האליפויות האלו שהיו כל הגמרים שבהם השתתף כשהוא מוביל סגל שהיה בו רק כוכב גדול אחד נוסף והוא פיפן. השאר היו שחקנים מוגבלים יותר כשבודדים מהם היו כוכבים כמו רודמן שאמנם בהגנה וכ"ח היה היסטורי אך מוגבל מאוד בהתקפה וגראנט שהיה פאוור נהדר אך לא כוכב גדול וקוקוץ' שגם הוא לא היה כוכב גדול, ושאר השחקנים ששיחקו היו שחקנים משלימים נהדרים אך לא כוכבים.
לליקרס לעומת זאת היו שלושה שחקנים היסטוריים שהם ייתכן השלישייה הטובה ביותר בכל הזמנים ובוודאי הטובה ביותר של עמדות 5-3-1 עם מג'יק-וורת'י-כארים ועוד כוכבים רציניים כמו מייקל קופר ונורם ניקסון או ביירון סקוט (סקוט הגיע ללייקרס תמורת ניקסון) ועוד כמה שחקנים איכותיים. עם סגל סביבו ברמה של הבולס, כארים (וגם מג'יק) לא היה מצליח להוביל את הלייקרס לאליפויות. וגם המילווקי הייתה לו קבוצה טובה יותר עם כוכב נוסף, אוסקאר רוברטסון, ושלושה שהיו בין כוכבים לכוכבים גדולים: דאנדרידג' ומקגלוקלין ובוב בוזר, וספסל איכותי.

עגל
07/02/2023 12:55:41

הוא דווקא כן יכול להיות, גיא צודק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
08/02/2023 1:11:52
Reply to  עגל

המשפט שלך בלי הסבר משכנע הוא חסר משמעות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/02/2023 6:15:28

תודה על המעורב. שישבור את השיא או לא ישבור הכל סבבה
רק שיפסיד כדי שזה יהיה מצחיק באמת.
קיובן כזה הדיוט.
הוא נמצא באין ברירה בגלל ההחלטות שנעשו כבר 5 שנים אחורה.
דאלאס קברה את עצמה בלי מצבה או שלט סופית.🤣🤣🤣
העוזר של השיקוץ בחיים לא יזכה באליפות בדאלאס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעניין למה בעצם הם מאמינים שההצעות על דוראנט יהיו טובות יותר בקיץ? לדעתי יש לא מעט קבוצות שיכולות לחשוב שמהלך על דוראנט יסתיים, בסבירות גבוהה, באליפות כבר העונה.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 7:18:26

בבוסטון, יש עדיין שמועות כאלה….

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/02/2023 7:20:18

ראיתי אתמול,בראון מסתובב עם מטרה גדולה על הגב

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 9:21:37

הוא יישאר בברוקלין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישאר רק עד הקיץ חחחח. בקיץ הוא בקבוצה אחרת

Berch
07/02/2023 7:10:29

אחלה מעורב
אני לא ראה בעיה בדאלאס
לוקה ישחק
וכשירד לספסל/פצוע קיירי יעלה
🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/02/2023 7:19:19
Reply to  Berch

הרמה קלסית להנחתה ברץ'
שובב

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
07/02/2023 7:11:57

לא מצליח להבין את הטרייד הזה מצד דאלאס. לא מצליח להבין את הרצון לטרייד מצד קיירי(אבל מי יכול להבין מה עובר לבחור הזה בראש). מה שכן, זה שברוקלין התעקשו לא להעביר אותו ללייקרס זה פרייסלס

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 7:19:16

מאד אוהבים את השקץ בברוקלין.

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 7:35:23

מצוין דוק.
אני הייתי נשאר עם ה-D-.
וההסבר:
.
עדיין לא מצליח להבין את תהליכי החשיבה בדאלאס.
השכרת שחקן לחצי שנה (הוא יילך ללייקרס), טים-מייט מחריד שפגע במרקם הקבוצתי בכל קבוצה שהיה בה, אופי הכי לא מתאים לצד לוקה (לוקה – נו בולשיט, קיירי – אונלי בולשיט, קיירי לא יהיה מוכן לקבל את מרות הווייט בוי – הוא בלאק סופרמסי), וגם סגנון משחק שהכי לא מתאים (שניהם רוצים כדור רק אצלם ולהיות הפליימייקרים).
וגם עוד בור בהגנה.
תמורת זה הם נתנו שני שחקני חמישייה חשובים ובחירות עתידיות.
בקבוצה שבכל מקרה לא מסוגלת ללכת עד הסוף השנה…
לך תבין.
.
ברוקלין יתחזקו מאוד עם הטרייד. גם נפטרו מעוד רעל אחרי הארדן, ותחזור להם הכימיה הקבוצתית.
גם קיבלו שני שחקנים מצוינים – דינווידי שבא ליצור ולספק נק' במקום קיירי, אבל לא רעיל ואוהבים אותו שם, ופינלי-סמית' ששומר מצוין, מרווח מעמדת הפורוורד והוא מסוג שחקני המשנה שאתה צריך כדי לקחת אליפות, פשוט בא ועושה את העבודה.
מהספסל, הם יכולים עכשיו לשלוף את "בייבי קיירי" – קאם תומאס, שכבר שני משחקים מתפוצץ ומספק תצוגות קיירי מאז שעזב.
הוא גם אגואיסט לא נורמלי ורק רואה את הסל, אבל איזה יכולת סקורינג!
אז הם לא הפסידו כלום, רק הרוויחו.
.
נ.ב: דוראנט צפה מהספסל הלילה ונראה מחובר לגמרי לקבוצה וכבר מת לעלות ולשחק עם הקבוצה שלו.
.
תלמה ולואיז חיות ובועטות
comment image

Yinon Yavor
07/02/2023 11:46:05

מסכים לגמרי לגבי דאלאס. נכנסו לחוסר ודאות, כאשר גם חצי העונה הקרובה יכולה להיות נפלאה מצד אחד, אבל בוודאי לא playoff material, כלומר deep-playoff material.
ולמה אתה מתעקש לקרוא לו פינלי? זה פיני-סמית', בלי ל.

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 12:05:20
Reply to  Yinon Yavor

וואלה? משום מה תמיד חשבתי שיש לו קשר למייקל פינלי

ג'ורג' עובדיה הסקרן

פּיני סמית זה אחלה שם. לא צריך את הדוריאן.

עגל
07/02/2023 12:58:06

גם אני חושב די קרוב לזה. תהיה לנטס יופי של קבוצה, רק שדוראנט יבין את זה ויתן צ'אנס לחבורה להתגבש.
רק הארדן לא היה רעל, הוא היה השפוי הבכיר בחבורה המובילה.

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 14:31:49
Reply to  עגל

הארדן, קיירי ולברון הכי רעילים בליגה.

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 14:32:04

וטריי

thejanitor
thejanitor
07/02/2023 18:40:08

וראסל

Avri
Avri
07/02/2023 13:40:32

זה אולי אחד הטריידים הכי שנויים במחלוקת שהיו בליגה בשנים האחרונות.
אבל:
1. ברוקלין של לפני הטרייד היתה קבוצה שביום טוב לוקחת אליפות וביום רע מסריחה את השועלים. נכון, היו הרבה יותר ימים רעים, אבל התקרה היתה הכי גבוהה שיש. ברוקלין של אחרי הטרייד היא קבוצה חביבה, יציבה, די טובה, ובשום אופן לא קונטנדרית יותר. סוג של מקומות 4-6 במזרח. במילים אחרות, התקרה ירדה משמעותית ונהייתה מאוד מאוד ברורה..

2. דאלאס, בדיוק ההיפך. היו קבוצה אפרורית משהו אם תקרה מאוד ברורה, ועכשיו יש שם קבוצה שבימים טובים היא פצצת כשרון ולגמרי לגמרי קונטנדרית. ברור שזה הימור אבל הם חזרו למירוץ האליפות כשלפני הטרייד הם לא היו חלק ממנו.

קיצר, אם המטרה בליגה הזאת זה להיות קבוצה של אנשים טובים שעובדים קשה וכיף לשבת איתם על בירה אז כן, הנטס ניצחו בגדול. אם המטרה זה לקחת אליפות, אז הנטס איבדו את הכרטיס להגרלה ודאלאס מצאו אותו.

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 14:32:58
Reply to  Avri

חכה ותראה.
הכל תלוי ברצון של דוראנט להמשיך – ואני חושב שהוא כבר לא יכול לחכות לשחק עם החבורה הזאת

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 14:33:19

דאלאס לא במירוץ לשום אליפות

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 14:33:38

* לדעתי כמובן *

yaniv
yaniv
07/02/2023 15:38:55

שוב כל מה שדאלאס עשו זה ויתרו על 2 שחקנים טובים אבל לא משני פרנצייז תמורת שחקן שבהחלט יכול לשנות(יכול גם להרוס אבל זה הסיכון).
וכל זה עוד לחצי שנה בלבד,קיירי יעשה קיירי ויחריב גם פה אז לא ממשיכים אבל לפחות עשו שינוי שבלעדיו בכל מקרה הם לא ינפצו את תקרת הזכוכית שלהם.
בגדול בכלל אני מעדיף שקבוצות לוקחות הימור ומנסות לשפר עמדות ולא כל בזמן נשארים סטטים וקבועים(אצל דאלאס זה תרתי משמע כי שוב דבר כמעט לא זז מאז שלוקה אצלהם)

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 16:10:32
Reply to  yaniv

אני לא רואה בו שחקן משנה פרנצ'ייז.
בבוסטון שינה פרנצ'ייז?
בנטס?
רק לרעה.
אתה מסתנוור מהיכולת האישית, אבל זה לא מיתרגם ליכולת קבוצתית.
יש לו הישג אחד בנסיבות מיוחדות שדרש צירוף מקרים פסיכי כדי לקרות.
זהו

yaniv
yaniv
07/02/2023 16:31:36

בוא נגיד ככה אני לא מכן להתערב שזה יצליח כי הסיכויים לא גדולים.אני יודע בדיוק מ זה קיירי והשטויות שהוא עושה אבל מבחינת יכולת הוא בהחלט שחקן פרנצייז.כל מה שאני אומר זה שהם לא נתנו יותר מדי בשביל הניסוי הזה ולכן זה הימור משתלם.אם נגיד הם היו עושים טרייד של ברונסון על קיירי אז הייתי אומר כמוך .
לגבי לוקה יעזוב? אז תן לי לחדש לך אם דאלאס היו ממשיכים באותה הדרך הוא היה עוזב בכל מקרה כי אליפות עם הסגל הזה בכל מקרה לא היה יוצא להם.

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 17:31:26
Reply to  yaniv

אז בעצם המחלוקת שלנו היא על דבר אחד – האם הוא פרנצ'ייז או לא.
כי שנינו מסכימים שדאלאס לא קונטנדרית בלעדיו, ואני טענתי מראש עוד לפני הטרייד שהוא מתאים אך ורק לקבוצה שכבר קונטנדרית ומחפשת עוד איזה אס לריצה שלה.
בעיניי הוא לא פרנצ'ייז ולא הופך לא-קונטנדרית לקונטנדרית ולכן כל ההימור מיותר ומסתכם בהפסד בלבד.
אישית אני גם חושב שההתאמה לצד לוקה רעה מאוד.

yaniv
yaniv
07/02/2023 18:10:43

בגדול כן.אני מאמין שבמבחינת היכולות הוא בוודאי פרנצייז וכן למרות שהוא סוליסט הוא בהחלט יכול להיות מדהים בתור הכוכב השני של קבוצה.מסכים שהעבר שלו לא מבשר טובות אבל גם אם לא אז עוד חצי שנה ינסו לבנות מחדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחח אמת. חוץ מזה שהם יעופו מהצוק. אבל מסכים איתך הנטס התחזקו מאד

NBA בדם
07/02/2023 7:46:07

מחר או שישי, אני צופה דמעות רבות של התרגשות מחברי הLLLL, שיעצרו את המכבסה לכמה דקות כאות הוקרה למלך.
גם להם יש קו אדום ויכבדו את המעמד.
נכון שהם לא בחרו בו, והוא במחנה השני, אבל הוא נבחר באופן דמוקרטי (תאגיד), והוא המלך של כולם😂😂😂
במידה ומישהו מתעלף עקב התרשות יתר, אני אביא קוצב לב ודפיברילטור ליתר ביטחון🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 8:09:32
Reply to  NBA בדם

🙂
תביא, תביא, נראה לי, אולי אני אהיה היחידי שיצפה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה באמת היחיד שתצפה 🙂

עגל
07/02/2023 12:58:35
Reply to  NBA בדם

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

לא מכבדים שום מעמד, מוקיעים את השקץ וביערת הרע מקירבך

NBA בדם
07/02/2023 21:16:20

חחחחח

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 8:08:26

נוווו שוויין, שיקרה כבר ואפשר יהיה לעבור הלאה….

TRIP
TRIP
07/02/2023 8:19:07

יש שיחות עם טורונטו צריכים לדחוף להם את בן סימונס

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 8:43:16

זה לא ההוא מאנקל דרוו?
https://www.facebook.com/watch/?v=661012919097331

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 9:15:51

נמצא הגאון שיפתור את משבר האקלים

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 11:55:13

אי אפשר להיות כל כך טיפש.
לא פשוט להגיע לגיל כזה מופלג ולא להידרס קודם על ידי איזה זבו….

עגל
07/02/2023 12:59:48

זה אדיר, כמה צחקתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח

ג'ורג' עובדיה הסקרן

לא כולם מתנהגים ככה במלתחות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחח

עמיחי קטן
07/02/2023 9:33:09

תודה מנחם. במקרה של דאלאס, ייתכן שהם מאמינים שיש להם סיכוי להיפטר מכמה חוזים רעים בקיץ ולהיות עם מקום לחוזה גדול אם וכאשר הסיפור של קיירי לא יצליח.

קפיץ
07/02/2023 9:42:41

באמת סימבולי, וקארים קלע את ההוק הזה על אחד החוסמים הטובים בכל הזמנים, אם לא הטוב שבהם – מארק איטון

Don
Don
07/02/2023 9:44:23

לא מבין למה כל העולם עסוק בלברון שישבור את שיא הנבא בנקודות. פשוט לא ברור לי. עוד שיא אישי לשיקוץ שיחזיק את הכדור אצלו ויזרוק עד שיעבור את קארים – והקבוצה תפסיד. לכל הרוחות כל הסטטיסטיקות האישיות הדביליות האלה. הלייקרס בזבל, משחקים זבל, ולברון ישבור עוד שיא. כמה אמריקאי.

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 11:58:00
Reply to  Don

לברון ישבור את שיא הזבל
האיש בגללו על כל אנשי ה LLL עובר סבל
בל יתואר בל יתואר
האיש פחות יפה מעכבר

PhillySpecial
07/02/2023 13:12:10
Reply to  Don

דון יקר, אכן שאלות טובות אתה שואל והתשובות ברורות. לברון הוא אחת ממכונות הכסף העיקריות של ליגה שאין לה שום קשר לתחרותיות וספורט. לברון הוא כשלון מקצועי מוחלט בלייקרס ולהתעסק בזה זה לא סקסי ולא מוכר, לכן מתעסקים במה שכן, מכירת כרטיסים ופרסומות לאירוע מומצא לחלוטין (גם אם השיא מאוד מכובד) שגם לו אין שום קשר למקצועיות. לברון קולע כי זה מה שהוא עושה, אבל הרדיפה אחרי השיא החריבה את הקבוצה לחלוטין, אין הגנה, אין סדר, אין חשק ובכלל אין הרבה מעבר להאשים את ווסטברוק בהכל. הלייקרס מועדון כל כך נואש וכל כך חייב תשומת לב ופרסום ולכן מכרו את עצמם כדי להיות השטיח של לברון (סידרו להם אליפות בועה מביכה כדי שבכל זאת לא יהיה כשלון עד כדי כך).
תראה את בוסטון שעושה הכל נכון ובונה קבוצה נהדרת שמבוססת על אופי ואימון ולא פוזה, פרסומות וכתבי חצר.
עכשיו יגידו חובבי לברון כמה שהוא מדהים שבגילו המופלג הוא עדיין קולע כל כך הרבה, להתווכח איתם זה בזבוז זמן, צריך רק זוג עיניים כדי לראות שהוא מהשחקנים הגרועים ביותר בליגה כשמדובר על הנהגת קבוצה להישגים. הלייקרס כשלון מחפיר וכל מה שנותר לקוות זה שהם ימשיכו כך.
לברון לא היה ולא יהיה עשירית מהספורטאי והאדם שקארים היה ועודנו.

Avri
Avri
07/02/2023 14:16:49
Reply to  PhillySpecial

בוא, אני מבין מאיפה אתה בא אבל המטרה בליגה הזאת זה לזכות באליפויות – יש קבוצות שיחתמו מחר על אליפות פעם ב20 שנה – ואת זה לברון עשה בלייקרס, ככה שלהגדיר אותו ככשלון מקצועי מוחלט זה קצת מופרך.

ירושלמי
ירושלמי
07/02/2023 14:55:57
Reply to  Avri

לא בהכרח
יש גם עניין לבנות קבוצה עקבית שתספק נחת ושמחה לאוהדים שלה ולא חרדות תמידיות.
חד משמעית בתור אוהד הייתי מעדיף את חמשת העונות האחרונות של הסלטיקס למרות החוסר באליפות על פני חמשת העונות האחרונת של הלייקרס שמלבד הבועה היו מזעזעות.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/02/2023 15:01:22
Reply to  ירושלמי

איזה אוהד מעדיף פלייאוף על אליפות? עדיף אליפות אחת על 5 שנים של פלייאוף

ירושלמי
ירושלמי
07/02/2023 15:05:56

אוהד שעוקב אחרי כל משחק של העונה הסדירה ולא רק מתעורר לפלייאוף פעם בחמש שנים.
לזכות באליפות זה רגע שיא אבל מנגד יש את השגרה שתופסת לפחות 90% מהזמן שבה כל הפסד מבאס למרות האליפות שזכית לפני שנתיים.

Avri
Avri
07/02/2023 17:00:00

להיות מרוצה מפלייאוף זה קצת כמו להיות מרוצה מהסטטוס של הסגן של בר כוכבא. מי זוכר מי הגיע לפלייאוף אתמול? האוהדים של פורטלנד לשיטתך צריכים להיות מבסוטים כי כל שנה הם סיבוב ראשון שני. אליפויות זה משהו שזוכרים גם עוד 40 שנה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/02/2023 14:55:24
Reply to  PhillySpecial

לפי ההגדרה שלך גם קרי בגולדן סטייט כשלון, מאז שלברון בלייקרס יש לו גם אליפות אחת. עכשיו לשטות הנוספת
״מהשחקנים הגרועים ביותר בליגה כשמדובר על הנהגת קבוצה להישגים״.
.
ללברון בקריירה יש 4 אליפוית ו10 גמרים (מ2010 9 גמרים), הרבה יותר ממה שבוסטון ״שעושה הכל נכון ובונה קבוצה נהדרת ״ השיגה באותה תקופת זמן בליגה ולא רק מבוסטון אלא מכל קבוצה אחרת באותו פרק של זמן שרק השושלת של גולדן סטייט נותנת לו פייט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך לא נגמלת מזה במקסיקו? עוד פעם התחלת עם השטויות?

קפיץ
07/02/2023 9:46:11

צריך לומר מארק איטון ז"ל – הלך לעולמו לפני שנתיים, מספר 53 הגדול…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/02/2023 10:06:01

שיקלע, שיעבור והכי חשוב, שאנחנו כבר נעבור את זה. לא מקטין את השיא (עובדה שאנחנו עדיין מדברים על השיא של קארים), אבל באמת שאין בזה הרבה ערך כשזה כל מה שרצים אחריו.
תודה רבה על המעורב המעולה
(ויאללה, אם השמועות נכונות, אשמח לראות את KD בסלטיקס)

דוקטור רזי הופמן
07/02/2023 12:00:35

אתה מבין שהמחיר יהיה עדיין גבוה. סביר שבראון לא ילך לבד ואליו כנראה יצטרף סמארט.
אם במקום סמארט יוותרו על וויט נראה לי סביר יותר.
לא חושב שסטיבנס יעשה את זה, זו תהייה טלטלה גדולה מדיי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/02/2023 12:48:37

בטוח שהמחיר יהיה גבוה, ואם הוא גבוה מדי ממש לא כדאי להרוס את הקבוצה. אבל אם נשים את כל ה'אמים' בצד, אני אוהב צורת המשחק של דוראנט. בפנטזיה כלשהיא, זה נחמד שהוא בקבוצה שלי

Avri
Avri
07/02/2023 14:21:14

זה לא יקרה כי היום טייטום הוא סופר-סטאר טופ 5 בליגה ולא עושים כלום – בטח שלא להעביר את הבי-אף-אף שלו – אם זה יגמר בפרצוף לא מרוצה של ג'ייסון.
כדורסלנית זה נו-בריינר, דוראנט שלוש רמות ג'יילן, ותוספות כמו סמארט או ווייט לא ישנו את זה. אבל כמו שאמרתי, לא יקרה, דפדף הלאה.

Lior
Lior
07/02/2023 12:19:13

כיף לקרוא על התקופה של ג'אבאר. תודה
כשדאלאס הטרידו את פורזינגיס לוושינגטון בתמורה לדינווידי וברטאנס השיח היה שכך יהיה להם יותר קל להיפרד משני חוזים במקום מחוזה אחד גדול. בפועל נאלצו להטריד את דינווידי שהצליח בדאלאס, ונתקעו עם ברטאנס לעוד שנתיים – כי אם ערך הטרייד של סימונס הוא אפס, אז של ברטאנס הוא שלילי – אין לי מושג איזה אפשרויות היו להם, אבל חבל שלא הצליחו להשתמש בטרייד הזה (אולי עם קבוצה שלישית) כדי לקבל ערך כלשהוא גם תמורתו.

Jonathan
07/02/2023 12:46:12

תודה על המעורב מנחם

עגל
07/02/2023 13:03:00

תודה מנחם.
קובאן הלך אול אין במחשבה שלוקה יבין ויעריך את המחויבות שלו ולכן לא יברח מיד כשיגמר החוזה (?)
אם קיירי יעזוב בסוף השנה זה יהיה אסון (בהנחה שהוא ישחק טוב, ויש לו אינטרס בגלל החוזה)

Avri
Avri
07/02/2023 14:23:48
Reply to  עגל

אסון!?! מי ישמע במקרה שהוא בורח הם הפסידו כולה איזה ספנסר דינווידי (שחתום רק לעונה אחת יותר מקיירי).

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 14:37:44
Reply to  Avri

יפסידו "רק" שני שחקני חמישייה, בחירות, ואת מה שנשאר מהכימיה של הקבוצה והרצון של לוקה להיות שם (במקרה הגיוני של פיגוע קיירי בשארית העונה שיבאס לו תתחת על המהלך).
וזה יהיה עבור כלום.
חתיכת הפסד לדעתי

Avri
Avri
07/02/2023 17:00:42

אני די בטוח שהרצון של לוקה להיות שם זה חלק ממה שהביא לעסקה הזאת.

עגל
07/02/2023 15:54:45
Reply to  Avri

אם הוא יהיה גרוע זה לא יהיה אסון, אבל הוא לא יהיה גרוע.
והם שילמו לא מעט עליו, כך שהם ישארו עם ה*** ביד

אוהד ס"א
07/02/2023 14:03:18

ההתנפלות על קיובן מיותרת לדעתי:
א. הוא מהמר על עונה שהוא ידע שאליפות לא תצא ממנה.
ב. במקרה וקיירי ייכשל, לא קרה כלום. בסוף העונה, מתפנים 37 מליון דולר ומקום להביא כוכב על מהשוק החופשי
ג. לקיירי יש המון מה להוכיח. את האופי העקרבי שלו הוא יחביא עד לחידוש החוזה. בינתיים הוא הולך לתת את רבע עונת חייו, להיות אמא תרזה, ללקק לגזענים של טקסס מבוקר עד לילה ולמסור ללוקה עד שיתפוצץ. יש לו חוזה לחדש ומניות להרים.
ד. קיובן משדר לליגה ולשחקנים שהוא מתכוון ביזנס. אם לא קיירי, לוקה מוכן להביא סופרסטאר נוסף. זה מסק שמהדהד לקראת השנה הבאה.
ה. יש עוד כמה ימים עד לסיום מועד הטריידים, אולי יהיו עוד כמה הפתעות
ו. אם שואלים אותי מה עדיף למות יפה וצעיר ולהעיז לעשות א מה שצריך בשביל אליפות או להישאר בבינוניות ולצפות שיפול איזה דג שמן בדראפט שיבוא לידי ביטוי עוד 5 שנים. הנהלות שמרניות לא עושות לי את זה.

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 14:39:50
Reply to  אוהד ס"א

ברמאדאן?
כתבו כבר שזה שליש ממה שנשאר לו לשחק איתם העונה.
אבל לדעתי הבעיה העיקרית היא מבחינת התאמה באופי – הוא ולוקה מרגישים לי כמו שמן ומים, או יותר נכון אש וחמצן.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/02/2023 15:00:09

לוקה הוא בן זונה חסר רחמים שיעשה הכל בשביל הנצחון וממוקד רק בזה. הוא לדעתי אחד היחידים בליגה שיכול ליישר את קיירי הדפוק בראש. קיירי גם מבין שזה האופציה האחרונה שלו לחוזה מקס

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 16:07:59

גם קיירי הוא בן זונה חסר רחמים ורוצח על המגרש…
הבעיה? שניהם עושים זאת באותה צורה – ווי אר אול וויטנס ותחנה אחרונה, וזה לא מסתדר.
לא ניתן ליישר את הראש של קיירי.
יש עליו פתגם בערבית – "לך תבנה בלטות על ים".

עגל
07/02/2023 15:57:01
Reply to  אוהד ס"א

+1

ירון, החלום
ירון, החלום
07/02/2023 16:41:10

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח.
מקוה שקיירי לא יהרוס את חדר ההלבשה של דאלאס.

שלוקה לא יבקש טרייד בסיום העונה….

thejanitor
thejanitor
07/02/2023 17:23:56

אשך, אני לא מאמין בנרטיב של תביאו עזרה ללוקה, זה מסוג הדברים שהם מחשבה מייצרת מציאות. אבל אם זה אכן כך, והמחשבה בסופו של דבר הייתה מייצרת מציאות, אז קייירי תמורת דינווידי פלוס פיני סמית אהוב ליבי בנוסף לשני כרטיסי חיש גד, זה הימור מעניין מאוד, בסוף הכל תלוי בבריאות הנפש של קיירי, אבל יש סיכוי שזה יתחבר טוב כמו שהתחבר לו בעבר עם ההוא שאין לומר את שמו בפניך, השיקוץ הראשי..

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 17:36:28
Reply to  thejanitor

מה שבטוח זה שהכל יכול להיות בליגת ה-WWE.
מאמנים כושלים יכולים לקחת אליפות, סדרות יכולות להיות מוכרעות בידי השופטים, יריבות יכולות לקרוס וכך הלאה.

thejanitor
thejanitor
07/02/2023 18:35:48

תגיד תודה, עם קיירי היה מתחלף עם ווסטבריק וחובר ללברון, יחד עם איי די בריא * זה קונטדרית באל איי

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 20:48:28
Reply to  thejanitor

קבוצה שלא עושה פלייאין לא הופכת לקונטנדרית עם קיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל עם קיירי ושופטים זה כבר קונטנדרית

yehuda
yehuda
07/02/2023 19:47:54

נשבר לי מהחגיגות סביב שיאים סטטיסטיים – זה NBA לאנשים שלא אוהבים ולא מבינים כדורסל או לציניקנים שמנסים לפמפם רייטינג לאנשים שלא אוהבים ולא מבינים כדורסל. מתאים לי הרבה יותר: "תקבור כבר את ההוק שלך ונחזור לביזנס של כדורסל".

גיא רוזן
07/02/2023 19:57:59
Reply to  yehuda

אף אחד לא מכריח אותך לחגוג…
אתה יכול לקום מוקדם בבוקר, לצפות בסאנס (או בכל קבוצה אחרת לבחירתך היותר שפויה) מוצאים שוב דרך לאכזב,
וכך חוזר חלילה.
.
אישית,
אני כופר בדבריך.
אני צופה במשחק עוד מאז שיוסטון שיחקו בפיינלס (אני מדבר על גרסת תאומי המגדל),
אני מחמיץ בשנה מספר חד ספרתי בלבד משחקי הסאנס,
ואני משקיע לא מעט קריאה וצפייה סביב תחביב ה-nba
(לא יודע אם המשמעות היא שאני מבין משהו… אבל אני לפחות מנסה)
.
ועדיין,
אישית,
אני משלב. רק סאנס על הבוקר זה פשוט לא בריא…
אז חוגגים. חוגגים שיאים סתמיים, בגלל שזה מה שלא מעט אוהדי ספורט אוהבים לעשות.
חוגגים עונות פרישה של שחקנים גדולים,
חוגגים קריירות מפוארות,
מתפעלים מהישגים נקודתיים מרשימים.
.
נראה לי שדווקא השילוב של ה-2 מתאר נכון יותר את ההגדרה "הביזניס של הכדורסל".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yehuda

הטראקר כל היום שולח לי הודעות, לברונס מיילסטונס, לברונס גרייטסט גיימס, כל הזמן הודעות מעקב חחחחחח

דדי
דדי
07/02/2023 20:11:18

קיירי ״יברח״ ?
לאן ?
בדיוק הפוך.
קיירי רק התפלל שיהיה מישהו שיתן לו חוזה חדש ל 4 שנים וקיובן הבטיח לו את זה בהנחה שיתנהג שפוי בחודשים הקרובים.
מי שבלחץ מזה שהוא יעזוב זה בעיקר קיירי…

אשך טמיר המקורי
07/02/2023 20:47:38
Reply to  דדי

למה שהלייקרס לא ייתנו לו חוזה כשראס יורד מהספרים?

דדי
דדי
07/02/2023 20:52:00

לא יהיה להם מספיק מקום למקס גם אם ייפטרו כמעט מכולם כולל הצ׳ימורה אז זה לא נראה לי ריאלי. אולי יוכלו להגיע קרוב ל 28 בלחץ. קיירי רוצה הרבה יותר.
סביר יותר להניח שהלייקרס ישארו מעל לתקרה.

עידו גילרי
07/02/2023 21:34:56
Reply to  דדי

יותר כמו 34 אם ממש נחנקים לא?
אבל אז אתה נשאר עם סגל של רוקיז מהג'י ליג.
בכל מקרה לא קרוב למקס שבכלל לא בטוח שקיירי יקבל ממישהו.

דדי
דדי
07/02/2023 22:25:06

לא זוכר את הפרטים הקטנים, אבל צריך להשאיר את ריבס ויש גם בחירת דראפט חדשה.
הכי חשוב – קיירי נחשב לסחורה מקולקלת היום ואף אחד לא יתן לו את החוזה שהוא רוצה, בטח לא מעט הקבוצות שיכולות – חוץ מקיובן שהולך להצטער על זה במוקדם או במאוחר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המשפט הכי מצחיק במעורב

Ben Simmons has no value around the league right now in any potential deal.

חבל כזה שחקן הגנה מדהים, מוסר מחונן ויודע להריץ התקפות ולנהל קלעים, פראיירים!

דדי
דדי
07/02/2023 22:26:14

נראה לי ש no value זו מחמאה.
יש לו ערך שלילי.

דדי
דדי
07/02/2023 23:06:19

הזאבים פתוחים לטרייד על נאז.