האם המנוחה הארוכה תעזור או תיפגע בטייגרס? הערב וורלס סרייס מס' 1 / מנחם לס

הוורלד סרייס נפתח הערב בסן פרנציסקו

האם המנוחה הארוכה שהדטרויט טייגרס זכו בה תהיה ברכה או קללה במשחק הוורלס סרייס הראשון הלילה בסן פרנציסקו, נגד הג'איינטס?

זאת השאלה. ג'ים ליילנד והדטרויט טייגרס למדו בדרך הקשה מה משמעות מנוחה ארוכה בסריית הוורלד סרייס. לפני 6 שנים – בהופעה האחרונה שלהם בוורלד סרייס, הם לא הצליחו להיכנס למשחק משך שבוע שלם והירשו לסנט לואיס קרדינלס להכותם בישבן בארבעה משחקים.

השנה, שוב היה עליהם לחכות שבוע שלם עד שהג'איינטס עשו את החזרה המופלאה שלהם בשלושה נצחונות ישרים, ששלחו את אותה סנט לואיס הביתה. או, כן, הם התאמנו ושיחקו נגד קבוצת ה-AAA שלהם, אבלך זה כמו שמכבי חיפה תתאמן נגד קבוצת הנוער שלה לפני שהיא טסה לגמר אליפות אירופה לקבוצות.

ג'סטין וורלנדר, הפיצ'ר מס' 1 בבייסבול יעלה היום לזרוק עבור דטרויט. הפיצ'ר הנגדי יהיה ברי זיטו. "אני מרגיש כאילו לא שיחקתי חודשיים רצופים", אמר וורלנדר. החובט הענק -0 ענק? מה בקשר לשמן? – תפס את ווילנדר בצוואר כשהוא אמר מילים אלה, ואמר, "אנחנו משחקים את המשחק הארור הזה 8 חודשים. אז מה זה עוד חמישה ימים? לך לגבעה ותזרוק אש, או שיש לך עניין איתי!".

הטייגר עשו זאת קל עבורם בטאטוא היאנקיס באליפות הפננט. לג'איינטס לא תהיה בעייה כזאת, אחרי שרק ביום שני הם ניצחו את סנט לואיס קרדינלס, אחרי שחפרו לעצמם בור של 3-1 והיו חייבים לנצח שלושה רצופים.

השורטסטופ של הג'איינטס ברנדון קראופורדהגיב: :הכל שטויות. בוורלד סרייס שני ימי מנוחה, ששה ימי מנוחה. הם יותר נינוחים; אנחנו יותר בשוונג של המשחק. זה יכול לעבור לכל צד. אין חוקים בעניין. זה הכל PSYCHOLOGICAL BULLSHIT!"

אז הנה עובדות: שלוש פעמים בעבר קבוצה שחזרה מדפיציט 3-1 לנצח פגשה קבוצה שהגיעה אחרי 0-4. בכל שלושת המקרים הקבוצה שהגיעה לוורלד סרייס אחרי פיגור 3-1 בפננט, ניצחה את הוורלד סרייס. אז מה? ז"א שהג'איינטס תנצח? זאת ההסטוריה אומרת. דוקטור לס אומר 3-4 לדטרויט!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 12 תגובות

    1. מעניין לבדוק מאיזה בית (מזרח, מרכז, מערב) הגיעו הכי הרבה קבוצות לוורלד סירייס באמריקן ליג ובנשיונל ליג

  1. טייגרס אול דה וויי!

    רועי, למה השאלות האלה מעניינות אותך? אבל אם כבר שאלת, לכל אוהד בייסבול הכל ידוע כי שןם הסטטיסטיקה היא פי מאה טובה יותר מאשר ב-NBA.

    1. העיקר שהיאנקיז לא יקחו,וכמו שזה נראה כרגע,הם שקועים בבור מגעיל ומתקרבים למצב העגום בבוסטון.

  2. טירוף הספורט היומי: במשחק של בוקה ג'וניורס נגד ראסינג קלוב בליגה הארגנטינאית בכדורגל (הקלואוסורה), אוהדי בוקה הרעידו את אחד היציעים (עקב ניצחונה והאליפות של בוקה ג'וניורס), לעוצמה של 6.4 בסולם ריכטר!

    רעידת אדמה כזאת נחשבת חזקה, ויכולה לגרום לנזק עד 150 ק"מ ממוקד הרעידה. מדהים שאנשים הצליחו לגרום לרעידה בעוצמה כזו.

  3. מי שתנצח את המשחק הראשון תיקח את כל הקופה. אם דטרויט תנצח היום (אמן) זה יגמר בסוויפ, או מקסימום 4:1.

  4. איזה משחק גדול של הפנדה וכמו כל שנה, אחד האסים מתפרק במשחק חשוב. לפני שנתיים לי ולינסיקום התפרקו לחתיכות במשחק מס' 1, השנה סבתיה התפרק במשחק 4 מול הטייגרס (אם כי ההשפעה על הסדרה היתה מינורית) וגם הגדול מכולם- ג'סטין טימברלייק- ורלנדר התפרק לגורמים. אפילו האלאדיי המפלצתי לא היה חסין במשחק 1 בncls לפני שנתיים. זה מה שיפה בביסבול. לא ניתן לחזות שום דבר במשחק נתון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט